Accident Dacia Berlina, :(
![]() ![]() ![]() ![]() |
Accident Dacia Berlina, :(
hotroad |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 13 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|||
Thanatos |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 22 July 08 ![]() |
Viteza o reduci daca il vezi pe bizonel in oglinda. Dar cum nimeni pe planeta asta nu se uita non-stop in oglinda, poti fi luat prin surprindere. Cel putin soferul nu a accelerat. El a mers constant. E vina celui cu dacia ca nu a apreciat corect depasirea.
|
--------------------
Renault
Scenic RXE 1.6 16V
2001
|
|
Executron |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic ca moral ala cu TIR-ul.... Ganditi-va ca ala cu DACIA se aflat de mult in deparise, deci tiristul l-a vazut de mult si nu a incetinit deloc, nu a lasat loc de masina in fata lui.
|
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
ghertzoi |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
m-am uitat de multe ori la clipul asta si am tras 2 variante, bazandu-ma pe faptul ca distanta intre tir si masina din fata s-a redus semnificativ in secundele dinainte de tentativa de repliere a daciei:
1. Masinile din fata au franat din motive irelevante si tirul nu a facut-o decat tarziu. 2. A accelerat intentionat... In oricare din variante consider ca tiristul nu si-a indeplini o obligatie cel putin morala (poate e si legala?) si anume sa pastrezi o distanta suficienta fata de masina din fata pentru a permite celui care te depaseste sa se replieze! L.E. Dupa o ultima analiza ![]() Am studiat si obligatiile celui depasit , sa nu mareasca viteaza si sa circule cat mai aproape de dreapta drumului. Ma surprinde lipsa obligatiei de a lasa un spatiu minim de repliere in fata masinii. Adica orice tampit poate sa mearga lipit de masina din fata si daca il depasesti nu te poti replia...si el nu are nici o vina This post has been edited by ghertzoi: 6 Oct 2008, 16:52 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
Thanatos |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 22 July 08 ![]() |
QUOTE(Executron @ 6 Oct 2008, 17:34) deci tiristul l-a vazut de mult si nu a incetinit deloc Ce deductii logice faci in baza unui filmulet cu o camera care vede doar inainte pret de cateva secunde. De unde le scoti? Stii tu ce facea tiristul? Poate omul manca un senvis. Legea spune sa trebuie sa te asiguri cand te bagi in depasire nu cand mergi in linie dreapta cu viteza constanta. Ala cu dacia a taiat prea scurt intrarea in fata tirului in conditiile in care nu-i venea NIMIC din fata. Avea omul timp de manevre evazive. Eu zic ca a facut o greseala de incepator. De sofer care nu-si cunoaste masina. Nici ce poate in materie de demaraje si nici cat de lunga e. A fortat intrarea pentru ca intrase pe un sector de drum cu linie continua. Insa nimic nu l-a silit sa reintre pe banda de mers in modul in care a facut-o. This post has been edited by Thanatos: 6 Oct 2008, 16:45 |
--------------------
Renault
Scenic RXE 1.6 16V
2001
|
|
MuciX |
![]()
Post
#6
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Uitati-va la marcajul axului drumului; in timp ritmul liniilor se mareste, deci TIR-ul are o accelerare usoara.
Legea te obliga sa nu maresti viteza atunci cand esti depasit de un alt vehicul. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
alecsz99 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 18 February 07 From: Bucuresti, Romania ![]() |
Ca sofer de Dacia Berlina cu care am facut suficiente drumuri in tara si chiar strainatate in care mi-am putut da seama de limitele acestei masini pot spune ca:
- vina este in totalitate a soferului Daciei. S-a angajat intr-o depasire si s-a repliat total aiurea in conditiile in care din fata nu venea nici o masina. Avea tot timpul si spatiul necesare replierii in conditii de siguranta. Faptul ca nu a reusit sa duca la bun sfarsit depasirea pe care a inceput-o este 100% vina sa - TIR-ul nu cred macar ca l-a observat (si nici vorba de accelerat) decat atunci cand era prea tarziu dar asta prea putin conteaza pentru ca cel ce depaseste trebuie sa isi ia toate masurile de siguranta necesare. O vina morala ar pute exista in conditiile in care poti si nu vrei sa faci loc celui ce te depaseste insa fiti foarte atenti la TIR...si daca vroia sa franeze la modul in care i-a taiat Dacia fata mai putea oare face ceva? - soferul Daciei probabil era incepator sau lipsit de experienta Exclud din aprecierea mea cauze posibile gen adormit la volan, explozie la roata, etc. Sper ca toti cei implicati sa fi scapat teferi! Aveti grija de voi (si de ceilalti) in trafic! |
--------------------
Dacia/Kia/Mercedes
Berlina Li / Pro Cee'd / S320
2003 / 2008 / 2010
|
|
Executron |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Thanatos @ 6 Oct 2008, 16:44) Ce deductii logice faci in baza unui filmulet cu o camera care vede doar inainte pret de cateva secunde. De unde le scoti? Stii tu ce facea tiristul? Poate omul manca un senvis. Legea spune sa trebuie sa te asiguri cand te bagi in depasire nu cand mergi in linie dreapta cu viteza constanta. Concluziile le trag din urmatorul sir logic. Stiu cum acelereaza o Berlina si orice am spune nu este tocmai fasneata, de fapt sa fim sincer e f. inceata in depasire. Consider ca fiind TIR este destul de lung. DE ASEMENEA mi se pare ca merge cu o viteza destul de mare (80-90) dupa cum trec liniile albe de pe drum REZULTA ca berlina s-a aflat secunde bune in depasirea TIR-ului ca n-are motor de M3 si nici 2 metrii TIR-ul REZULTA CA IN MOD NORMAL tiristul trebuia sa-l observe. Daca manca sendvis sau se scarpina la **** atunci era un imbecil caci fiind sofer profesionist m-astept sa fie mult mai precaut si mult mai atent la trafic PE UN DRUM CARE PARE PERICULOS cand vede ca urmeaza o portiune aglomerata, TREBUIA SA REDUCA VITEZA de mai departe astfel incat sa pastreze o oarece distanta mare pentru a permite autovehiculelor din spate sa se replieze, depaseasca. DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE TIR-istul NU a dorit ca cel cu Dacia sa intre in fata lui, nu cred ca vroia (adica sigur) sa aiba loc accident ci vroia sa-l sperie in procedura tipica pentru unii TIR-isti care nu sustin deloc traficul in unele portiuni periculoase si aglomerate cum pare acest tronson. |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
Solon |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
De ambitii cretine nu ducem lipsa, asta e clar!
Bine ca din ce se vede, aia cu Dacia au scapat! Sau ma insel? ![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
SiloS |
![]()
Post
#10
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Vin si eu cu o parere :
- masinile din fata tirului franeaza - se vede clar cum distanta dintre tir si masinile din fata lui se micsoreaza rapid. Exclud ca ar fi posibil ca tirul sa aiba o asemena acceleratie, deci rezulta ca masinile din fata franeaza . - cel cu Dacia s-a speriat si a incercat sa se replieze . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
ag02cws |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Eu cred ca tir-ul de de vina. Stia demult ca dacia vrea sa-l depaseasca si a vrut sa se joace un pic. La sfarsit, a crezut ca dacia va depasi si loganul. Desi, din cate stiu eu, teoretic nu a voie sa depasesti decat o masina la o singura manevra.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#12
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu stii bine
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
XanRO |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 16 May 06 From: Bucuresti ![]() |
La secunda 27 se vede cum cineva iese din coloanamult mai in fata ca sa depaseasca, dar apoi intra brusc inapoi (nu imi dau seama daca s-a repliat sau a reusit depasirea).
Dupa aceea se vede cum se schimba reflexia soarelui in caroseria loganului deasupra triplelor spate, semn ca masina s-a inclinat in plan orizontal. Cum nu stiu loganul meu sa se incline pe spate datorita celor 90 cai naravasi nu pot deduce decat ca s-a aplecat spre inainte datorita unei frane, destul de bruste as putea adauga. Ca o confirmare, parca se schima si inclinarea planului camerei de pe tir, deci tot o frana. Parerea mea e ca ceva de mai in fata a provocat o reactie in lant, a carei victima colaterala a fost cel cu berlina. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.6
- B-XX-XXX
2006
|
|
BoomPunk |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest ![]() |
Ce mai...una peste alta...cred ca tiristul nu filma,camera pare fixata in cabina tirului.E dreptul oricui sa mai aiba si scapari,mai ales a celor care-s zile intregi pe drumuri si pot avea si ei momentele lor la fel ca oricare dintre noi.Hai totusi sa nu-l crucificam pe tirist,nu cred ca el e actorul principal aici,nu el a fost de vina pentru ce s-a inamplat si nici unul dintre cei care-l judeca nu au fost la fata locului si nici in locul lui sa fi reactionat ei in locul lui.Legal,cred ca e vina conducatorului de berlina,doar el e cel raspunzator pentru cele intamplate,sau cel putin asa vad eu lucrurile.Desi probabil l-a observat tarziu,tiristul a incercat sa-l evite pe cat posibil,dar nici n-a vrut sa-si riste viata si incarcatura,nu cred ca stiti cam cat de greu se opreste sau franeaza un tir atunci cand este incarcat la maxim si mai ales cat e de dificil sa-l controlezi in conditii de siguranta.La 80 km/h are nevoie de spatiu de franare de 2 ori mai mare minim fata de un turism...
This post has been edited by BoomPunk: 6 Oct 2008, 23:58 |
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.639 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
indiferent de situatie cel cu berlina a gresit... in primul rand pentru ca a facut o manevra idioata la repliere...
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
BoomPunk |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest ![]() |
A fi șofer profesionist,nu presupune a fi mămos cu toți berbecii întâlniți in drumurile de prin tara...si aici nu mă refer strict la cel cu berlina in cauza.Așa cum printre profesioniști exista si rebuturi,cu atât mai multe rebuturi exista printre amatori.Ideea e ca eu încercam doar sa explic ca nu trebuie sa fim atât de drastici cu cei din jur,nu sa nasc o polemica fără de sfârșit.
![]() This post has been edited by BoomPunk: 7 Oct 2008, 05:55 |
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
rtBK |
![]()
Post
#18
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Daca l-ar fi ajutat masina ar fi facut depasirea aia fara probleme. Majoritatea profesionistilor cu masini mici am observat ca in momentul replierii practic iti taie fata
![]() Singura chestie pe care nu o inteleg eu este de ce nu s-a pus linkul de pe youtube direct aici si trebuia sa ii facem reclama site-ului respectiv? ![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
M i h a i |
![]()
Post
#19
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Este vina soferului cu dacie..daca nu ai masina stai potolit nu te bagi in depasiri daca nu te ajuta masina...el pur si simplu sa bagat in fata la tir si a redus viteza...binenteles ca ala cu tiru nu a redus nici el(nu este obligat de lege sa reduca) si uite asa legal este vina celui cu dacia garantat..Zilele trecute era sa vad si eu un accident de genul La Timisul de Sus..Un passat a depasit la fel si de pe contrasens venea tot un tir...ambele tiruri au iesit cativa cm de pe sosea sa-i faca loc la nebun...Totusi cred ca a fost marcat ca am depasit si eu tirul si l-am prins pe cel cu passat mergand cu 30 km/h cu geamurile deschise si cu mana la cap..
![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
Muttley |
![]()
Post
#20
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Zice ieu... In TIR filma soferul! Nu pasagerul, nu nimeni altcineva. Apoi... TIRul ala e ceea ce se numeste lung. Da' LUNG!!!! Asa ca daca-ncepe kktul ala mic de Dacie sa-l depaseasca, pana s-ajunga-n dreptul cabinei, trece juma' de ora. Timp berechet pentru tirist sa-l observe. Da' tiristu' turna foiletoane. Dovada faptul ca distanta dintre TIR si Loganul din fata s-a micsorat. Distanta aia trebuia sa ramana ca la-nceputul (presupus al) depasirii adica mare, sau sa se mareasca ca sa-i faciliteze replierea.
O fi si vina Daciei, nu trebuia ca soferu' sa se bage daca n-avea unde... Da' ala din TIR nu l-a ajutat deloc! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
steph |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu filma tiristul. Camera era montata in cabina. Statea mult prea fixa ca sa fie tinuta in mana.
Cand cei din fata au franat sunt convins ca si tirul a franat in limita posibilitatilor in ideea ca cel cu dacia se va duce relaxat din fata neavand masina. Ala cu dacia era oricum in bou. Cum sa te repliez cand ai jumatate de masina in dreptul celei depasite. Ma bucur ca a ales sa faca faza asta cu un tir si nu cu o masina mica pe care sigur o baga in sant. Ce atata palavre fara sens. Ala cu dacia era un cretin si din pacate mai sunt multi ca ei pe soselele patriei. This post has been edited by steph: 7 Oct 2008, 08:35 |
--------------------
Toyota
Yaris
- Bucuresti
TS
|
|
argon |
![]()
Post
#22
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
putea sa se intample cu orice masina, problema e soferul, daca era sofer(si nu tentativa de sofer) nu facea asta, si scapa bine mersi din depasirea aia indiferent ce facea tiristul...niciodata nu trebuie sa te bazezi ca te lasa cineva..trebuie sa te bazezi pe tine insuti.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Nu stiu de unde ati scos-o ca avea liber in fata. Se vede clar cum loganul vrea sa depaseasca, vede ca nu poate, se repliaza, are loc impactul, iar la 5 secunde mai tarziu vine un TIR din sens opus. La cum mergea dacia, n-avea nicio sansa sa depaseasca si loganul in acele 5 secunde, mai ales ca statea lipit in curul camionului. Ala s-a speriat cand a vazut TIR-ul si s-a repliat prea repede. Probabil, vazand ca loganul franeaza (si tinand cont ca el depasea, deci avea viteza superioara), a crezut ca intra-n el. Totusi primul TIR a micsorat cam repede distanta fata de logan. Ori n-a fost atent in momentul ala, ori era plin, caz in care trebuia sa pastreze o distanta mai mare.
Oricum, ala cu dacia a fost pardaf. This post has been edited by Victoras2001: 7 Oct 2008, 09:14 |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
A l e x |
![]()
Post
#24
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Nu prea putem sa ne dam seama daca a fost rea-vointa, neatentie sau pur si simplu tipul cu dacia a intrat mult prea aiurea in fata lui...
Cert este ca, dupa cum s-a mai spus, nu filma nimeni, era montata undeva camera, e prea fixa si ramane fixa si dupa accident, cum puteti crede ca o tinea cineva in mana ? |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
Brabus |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 24 August 08 From: Baia Mare ![]() |
acum care are vina morala si care e vinovat nu ma apuc io de comentat. m-au mirat alea 2 masini care au trecut de tir ca si cum nimic nu s-a intimplat.
totusi filmuletul asta mi-a amintit de unul vazut mai de mult: |
--------------------
Renault
Laguna2
2001/Privilege/1.8 16v
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#26
|
![]() - Group: Members Posts: 22.767 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Muttley @ 7 Oct 2008, 09:20) Zice ieu... In TIR filma soferul! Nu pasagerul, nu nimeni altcineva. Apoi... TIRul ala e ceea ce se numeste lung. Da' LUNG!!!! Asa ca daca-ncepe kktul ala mic de Dacie sa-l depaseasca, pana s-ajunga-n dreptul cabinei, trece juma' de ora. Timp berechet pentru tirist sa-l observe. Exact 8 secunde de cand a trecut masina din sensul celalalt, pana a ajuns berlina in dreptul cabinei tirului. (00:23-00:31). De cat timp are nevoie o berlina sa depaseasca un tir? Mie mi se pare putin pentru o berlina. Ori ala cu tirul avea 50-60km/h, ori berlina venea cu avant ... ori batea rau de tot vantul din spate ...This post has been edited by IRONICK: 7 Oct 2008, 16:58 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#27
|
![]() - Group: Members Posts: 22.767 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
la cum a tras stanga de volan, nu prea cred
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#28
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
parerea mea ca
1.nici nu ia trecut prin cap tiristului ca ala cu dacia vrea repliere cand mai avea loc de depasire berechet 2.replierea a fost facuta prea din scurt 3.nu filmeaza soferul e montata in cabina camera ... pana si la oprire ramane f. fixa. |
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
- Smoked taillights
BMC filters-Chrome window trims-Xenon Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
daciotul e chiar idiot. in nici un caz nu asa se face replierea pe banda. asta l-a luat direct din lateral. a fost neatent intr-adevar , dar n-avea de unde sa anticipeze ca asta cu dacia intra efectiv in el. daca ar fi incercat sa se replieze dupa ce trecea de tir , asta ar fi schitat cel putin o frana si in cel mai rau caz in lua din spate. n-are nici o scuza. ori s-a speriat ori a facut depasirea prea aproape si a pierdut un pic directia acrosand tirul.
putea sa aiba si m3 si rs4 si ce vreti voi, a intrat ca prostu` in tir. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
steph |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Toyota
Yaris
- Bucuresti
TS
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 05:43 |