DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul motor 1.2 16 V 75 CP, Revizia la 12 luni sau 20.000 km

BZN
post 22 Jun 2009, 21:48
Post #31


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




@MuciX, eu vorbam de Logan... biggrin.gif
Consider ca spre 1,2 16v se vor orienta multi dintre cei ce doreau 1,4 mai ales ca acestia urmaresc un consum mai mic si cel putin la nivel declarativ asa este. Daca mai aducem in discutie si taxele atunci optiunea se contureaza tot mai clar...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 22 Jun 2009, 21:54
Post #32


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




QUOTE(ThunderRa @ 22 Jun 2009, 22:12)
masa unui Sandero e de 1099 kg (fara optiuni) iar a unui Twingo la fel de gol cred ca e de vreo 700 kg. Crezi ca se vor misca la fel? Diferenta de greutate e de peste 50%. Daca scad si performantele, cunoscand relatia directa dintre performante si greutate, cum crezi ca se va misca? tongue.gif
*



Bine zis "cred". Eu unul nu cred ca twingo2 are 700 de kilograme.
Pana nu merge careva la un drive test, tot ce se vorbeste aici e degeaba


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot maºina in ploaie sã se tuneze cand tunã
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Jun 2009, 21:56
Post #33


-


Group: Members
Posts: 21.892
Joined: 19 April 05
From: Romania




Da bara stabilizatoare prezenta pe masina observat-o cineva?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 22 Jun 2009, 21:59
Post #34


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




QUOTE(Bulldog @ 22 Jun 2009, 21:54)
Pana nu merge careva la un drive test, tot ce se vorbeste aici e degeaba
*


De ce? Suntem cativa care au condus motorizarea asta, e drept pe alte masini, dar nu cred ca parerile noastre sunt chiar degeaba.


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 22 Jun 2009, 21:59
Post #35


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Eu vorbeam de Twingo 1 nu de Twingo 2.... Nu stiai ca motorul asta e prezent si pe Twingo 1? Am gasit pe site la EuroNCAP detaliile unui Twingo testat acolo: 840 kg.

xcss, si tu ce parere ai?

This post has been edited by ThunderRa: 22 Jun 2009, 22:01


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 22 Jun 2009, 22:02
Post #36


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(AmunDei @ 22 Jun 2009, 21:09)
Si cum putini cred ca acest motor de 1.2 pe Dacia va avea consum mai mic, ii rog sa nu ia in calcul traficul din Bucuresti, unde pana si un 0.8 poate avea un scor de 10-11 la suta. Ala nu e trafic, e stat la ralanti si nu conteaza motorul ca oricum va consuma mult.
*



atunci la ce naiba mai iti cumperi 1.2 16v, daca in oras iti consuma aproape la fel cu 1.6 16v?? asa imi iau 1.6 16v, consumul e acelasi, dar cum bine zicea artvandelay la drum lung in depasiri, nu mai comut pe radio trinitas sa fac o rugaciune.

QUOTE(daciafan @ 22 Jun 2009, 21:10)
loganul sau sandero-ul se vor misca si cu acest 1.2
sper totusi sa nu scoata din fabricatie 1.6 16 v deoarece dupa experienta unui 1.4 8 v vreau sa trec la cea a unui motor de peste 100 cp
*



de ce ar scoate din fabricatie 1.6 16v?? blink.gif

QUOTE(FILter @ 22 Jun 2009, 21:15)
Marele dezavantaj il vad eu din faptul ca daca se merge turat cu motorul, asa cum se face cu motoarele 16v probabil ca nu se mai intelege om cu persoana...
*



aia nu e din cauza motorului in 16v, ci a insonorizarii proaste a loganului...

QUOTE(BZN @ 22 Jun 2009, 21:48)
Consider ca spre 1,2 16v se vor orienta multi dintre cei ce doreau 1,4 mai ales ca acestia urmaresc un consum mai mic si cel putin la nivel declarativ asa este. Daca mai aducem in discutie si taxele atunci optiunea se contureaza tot mai clar...
*



spre 1.2 16v se vor orienta in curand toti cei care isi doreau 1.4mpi, pentru ca menirea noului motor este sa-l inlocuiasca pe cel din urma, doar ca nu se va face aceasta miscare brusc. probabil mai au inca loturi de motoare 1.4mpi si trebuie sa le epuizeze, asta putand fi si motivul pentru care exista o diferenta de pret intre cele 2 motorizari...

This post has been edited by slider2: 22 Jun 2009, 22:03


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 22 Jun 2009, 22:05
Post #37


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




@ThunderRa: O parere buna. Evident, nu e 1,6 16v, cu care pot face comparatie directa, dar se achita onorabil de sarcini. Vreau sa spun ca nu e cazul sa aruncam cu invective in motorasul asta. Vor exista cumparatori care poate nu vor cauta neaparat sa plece primii de la semafor, ci o motorizare apta pentru mers normal in oras si decent in afara ( peste 4000 rpm icon_mrgreen.gif).

This post has been edited by xcss: 22 Jun 2009, 22:06


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 22 Jun 2009, 22:18
Post #38


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Sa ne organizam putin, domnilor, ca presimt niste postari sterse... Revenind la subiect, ca tot s-a mai intrebat pe aici: cum adica 40.000 sau 2 ani intervalul de revizie? E drept, eu am o parere buna despre motorul acesta, dar chiar atat de fiabil sa fie? Si, vorba colegului: ce ulei pun in el?!


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 22 Jun 2009, 22:18
Post #39


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Sunt putini cei ce fac 10000km intrun an ce sa mai vorbim de 40000...si apoi garantia e de 3 maxim 5 ani .Chiar daca nu schimbi uleiul in toata aceasta perioada nu cred ca pana in 40-50000km pot aparea probleme majore din cauza lui.

This post has been edited by R19/16v: 22 Jun 2009, 22:44


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 23 Jun 2009, 01:39
Post #40


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




Pe treaba cu reviziile scrie cu litere enorme marketing. Mai ales ca se vinde in paralel cu 1.4 mpi. Dar are si asta un target: taximetristi, firme, etc


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot maºina in ploaie sã se tuneze cand tunã
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 23 Jun 2009, 05:55
Post #41


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Se baga si subsemnatul ca musca-n lapte (pai se putea?):
-e mult mai oameni buni intervalul asta de revizii. Da-o dreak', eu inteleg ca nimeni nu se bucura sa dea bani din buzunar - dar reviziile au si ele un rost, sunt facute sa-ti tina masina cat de cat in norme. Vorba lui Ironick, 40.000 km e mult fara macar o verificare pentru placute, pentru ulei. Eu unul pe ce ulei m-am uitat prin supermarketuri, n-am vazut sa scrie mai mult de 30.000 pe orice fel de ulei. Bine, ca nu m-am uitat la cine stie ce OZN-uri de 0W30, ca sunt din lumi paralele cu tipul asta de ulei. Sa va zic totusi ca la ultima revizie -30.000-de Ford Mondeo (de la munca) , modelul nou, am schimbat placutele fata+ spate, iar anterior, in plus la un Focus la 45000 si lichidul de frana (care se facuse deja cam negrotei). Adica tot lichidul, sa fiu inteles. Marketing, marketing, dar totusi...macar na, puteau sa forteze mai putin nota si sa fi fost 40.000/1 an. Pentru siguranta, acolo. Altfel, cat de curand o sa faci ITP-ul mai repede decat reviziile.
-cuplul motor e totusi mic. Daca tot facem comparatii, pai hai sa ne gandim si la o comparatie cu antica berlina. Motorul de 1.3 (1289 cmc) are cuplul motor de 9 kgfm (agenda Tehnica 1984)/2800 rpm, iar masina are cam 970 de kile. 1 kgfm =9.80 (aproximativ ) Nm. Adica appx 89 Nm/2700 rpm. Am eu vaga impresie ca motorul asta de 1.2 , cu cuplu de 107 Nm/4250 rpm, si o masa de 1100 kg (Sandero)/1105 (Logan), e tot pe acolo la performante. A, toata cinstea pe cine nu-l intereseaza scartzul, n-au de ce sa se planga. Dar in depasiri, cat o sa urle motorul ? eu unul fac depasirile ca vai de mine, si folosesc toate manevrele invatate de la instructor...si tot imi dardaie chilotii pana reusesc sa trec de un tir.
-si tot legat de ulei. Orice motor consuma o anumita cantitate de ulei. E o realitate, indiferent ce zice Marketingul. Daca un motor din asta consuma -hai sa zicem-50 g/1000 km (care e oricum o valoare mica, spanac, e cat un shot de tequila!) -nu cumva are 2 kile de ulei mai putin la prima revizie? cate kile de ulei intra in jucarioara asta? a inventat Renault motorul care chiar nu consuma gram de ulei?

This post has been edited by ATM: 23 Jun 2009, 06:04


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 23 Jun 2009, 06:06
Post #42


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




No, pai tocmai la aia ma refeream cand ziceam de manevre invatate. Ca doar nu crezi ca stau la un metru de bara lui si apar brusc precum popandaul pe contrasens. Dar tot imi ia ceva, iar un plus/rezerva de putere ar fi binevenit.


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 23 Jun 2009, 06:27
Post #43


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ma, nu stiu ce faci tu acolo, dar cu Dacia 1300 reuseam depasiri de TIR-uri in multe cazuri cam in acelasi timp care imi ia sa il fac cu lansatorul dand o simpla talpa biggrin.gif Chiar si cu lansatorul, de multe ori fac depasiri lansate.

E clar ca motoru' de 1.2 va cere ceva talpi ca sa te simti in siguranta in depasiri, dar se poate.

This post has been edited by driverx: 23 Jun 2009, 06:30


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Jun 2009, 06:37
Post #44


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




este binevenit acest motor, totusi erau baietasi daca bagau si 1,4 16v.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danmincea
post 23 Jun 2009, 07:16
Post #45


membru fara legitimatie


Group: Members
Posts: 131
Joined: 28 June 04
From: Constanta




1.4 16v are bobinele de inductie ca la 1.6 16v daca nu ma insel. 1.2 16v are fise ca la 1.4 deci dispare o sursa de defect destul de costisitoare. Sunt destui care merg 5000 pe an si aia facuti in concediu, asa ca nu se jusifica trecerea prin service mai des de 2 ani. Astfel se va merge la ITP cu masina in parametri.


--------------------
* * Logan Preference 1.4 MPI 2006 - CT07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zippy
post 23 Jun 2009, 07:42
Post #46


Membru din 2003


Group: Members
Posts: 917
Joined: 26 October 03
From: Bucuresti




Astept cu interes topicurile cu "Tuning motor 1.2 16V", "De ce n-am luat 1.6 16V", si "200 km/h cu logan 1.2 16V" tongue.gif


--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.| VW JETTA 2014 - B 97 Z I P ]
Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 23 Jun 2009, 07:43
Post #47


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Eu astept cu interes sa reveniti on topic. M-am plictisit sa tot sterg posturi. Trecem la impartit vacante.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanamza
post 23 Jun 2009, 07:43
Post #48


Membru Numarator


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 November 07
From: Buzau




Nu cred ca pentru oras va fi vreo diferenta, mai ales pentru Bucuresti, ba chiar aici s-ar putea sa scoti un 9% destul de lejer daca o mai iei si pe stradute. Eu scot 11,1% cu 1.4 mpi, in conditii de talpa, dar folosesc cat pot de mult stradutele....deci un 1.2 ar putea scoate un 9-10, condus ceva mai batraneste.


--------------------
Dacia Oarecare Candva - Bz-00-xxx
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ravine
post 23 Jun 2009, 07:51
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 14 January 06




Multi nu au observat nici ca, unii constructori mult-laudati pe aici, precum VW sau Opel au la masinile lor de clasa mica [cum e si Sandero] motoare de 1.2l. Sunt o gramada Polo si Corsa cu motorizari de astea, care sunt normale ca entry-level pe o masina din acea clasa. Nu inteleg de ce spun unii ca ar fi submotorizata. E logic ca cel mai mic motor da cele mai slabe performante. Vrei consum bun, il iei pe asta. Vrei performante mai bune, alegi un motoras oleaca mai mare. wink.gif


--------------------
. . .
-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 23 Jun 2009, 08:04
Post #50


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Coarsele si Polo-urile de exemplu au roti de 13 sau 14. Loganul/Sandero are de 15. Nu iti suna nimic ciudat? De cuplu ai auzit?

Gizas craist. Iar ii val de experti pe forum.....

This post has been edited by driverx: 23 Jun 2009, 08:04


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 23 Jun 2009, 08:07
Post #51


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.886
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Ravine @ 23 Jun 2009, 08:51)
Multi nu au observat nici ca, unii constructori mult-laudati pe aici, precum VW sau Opel au la masinile lor de clasa mica [cum e si Sandero] motoare de 1.2l. Sunt o gramada Polo si Corsa cu motorizari de astea, care sunt normale ca entry-level pe o masina din acea clasa. Nu inteleg de ce spun unii ca ar fi submotorizata. E logic ca cel mai mic motor da cele mai slabe performante. Vrei consum bun, il iei pe asta. Vrei performante mai bune, alegi un motoras oleaca mai mare.  wink.gif
*




Te rog nu compara petardele de 1.2 de la grupul VW care sunt in 3 pistoane si mari consumatoare de benzina (au luat si premiul cutia cu suruburi in momentul lansarii lor) cu aceste 1.2 16v ... care are 4 pistoane... si este un motor fiabil si nervos cu un consum bun de carburant.... este adevarat ca nu pe Sandero si Logan... pe Twingo se potrivea cel mai bine....

Revizia la 40.000 in Romania mi se pare o bataie de joc pt. masina... la cat apraf avem noi si 1 an sau 10.000 mi se pare mult.... dincolo ar merge fara probleme... oricum acolo se fac reviziile la 30.000 km sau 2 ani...

This post has been edited by cj98czh: 23 Jun 2009, 08:09


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanamza
post 23 Jun 2009, 08:09
Post #52


Membru Numarator


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 November 07
From: Buzau




Dar oare pentru 1.2 16V nu ar merge montate roti 165/80 R14? sigur masina ar fi putin mai fasneata....


--------------------
Dacia Oarecare Candva - Bz-00-xxx
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ravine
post 23 Jun 2009, 08:10
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 14 January 06




Driverxe, nu o mai da cu rotile alea mici, ca acusi ne face o bcurie Dacia si, la cererea marelui expert, echipeaza toate masinile care au motor de 1.2 cu roti de Matiz.


--------------------
. . .
-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 23 Jun 2009, 08:18
Post #54


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Ravine @ 23 Jun 2009, 09:10)
Driverxe, nu o mai da cu rotile alea mici, ca acusi ne face o bcurie Dacia si, la cererea marelui expert, echipeaza toate masinile care au motor de 1.2 cu roti de Matiz.
*



Nu o dau nici unde. E un factor important. Daca tu esti negare, nu e treaba mea.

Si Dacia ar face o mutare BUNA. Dar Logan-ul si Sandero o sa arate ca dracu. Logan-urile au fost vandute si cu roti de 14 si arata hidos...


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ravine
post 23 Jun 2009, 08:33
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 14 January 06




OK, inseamna ca au gresit fundamental cei de la Dacia masina. Pt cei 9NM in minus [parca atatia sunt] fata de 1.4MPI, trebuie scazute rotile de la 15 la 12-13 inch. radmasa.gif

Iar partea cu reviziile la 2 ani sau 40 000 km suna cel putin ciudat. La Clio cu motoru asta tot asa e? Nu de alta, dar dupa juma de an de mers sau stat in bucuresti, macar filtru de aer si tot e imbacsit bine.


--------------------
. . .
-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 23 Jun 2009, 08:35
Post #56


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Ravine @ 23 Jun 2009, 09:33)
OK, inseamna ca au gresit fundamental cei de la Dacia masina. Pt cei 9NM in minus [parca atatia sunt] fata de 1.4MPI, trebuie scazute rotile de la 15 la 12-13 inch.  radmasa.gif
....
*



Nenea....Or fi doar 9Nm, dar cred ca ar fi interesant sa studiezi putin si plajele de turatii. Si o sa afli ca is ceva mai mari si o sa afli ca acolo consumul nu mai e neaparat mic.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ravine
post 23 Jun 2009, 08:49
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 14 January 06




Aaaa, deci consumul nu e tocmai mic, la o masina cu motor mic cand o turezi. Uite asa s-a descoperit si apa calda. biggrin.gif

Revenind, daca era cu 15 NM mai mic cuplul maxim, trebuiau puse roti de 7 inch? tongue.gif


--------------------
. . .
-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 23 Jun 2009, 09:12
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




dar cand masina sta la semafor(1.2 16v)....motorul consuma mai putina benzina...


--------------------
* * * - *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Jun 2009, 09:13
Post #59


-


Group: Members
Posts: 21.892
Joined: 19 April 05
From: Romania




are chiar si relantiul mai mic ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catal1n2000
post 23 Jun 2009, 09:18
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 16 May 08




Mi se pare foarte ciudat faptul cu reviziile la 2 ani.
Deci la Dacia care este modelul low cost al lui Renault se fac reviziile la 2 ani, iar la Renault(care este oarecum considerat mai bun dacat Dacia ) reviziile se fac la un an.
daca nu se maresc intervalele de revizii si la Renault , mi se pare ca cei de la marketing RRO au gafat din nou.
Eu chiar nu reusesc sa intelelg aceasta politica de marketing pe care o aplica la noi.




--------------------
Toyota Auris 1,33 VVTI 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2024 - 18:42
Forum Renault