Noul motor 1.2 16 V 75 CP, Revizia la 12 luni sau 20.000 km
![]() ![]() ![]() |
Noul motor 1.2 16 V 75 CP, Revizia la 12 luni sau 20.000 km
BZN |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|||
Bulldog |
![]()
Post
#32
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(ThunderRa @ 22 Jun 2009, 22:12) masa unui Sandero e de 1099 kg (fara optiuni) iar a unui Twingo la fel de gol cred ca e de vreo 700 kg. Crezi ca se vor misca la fel? Diferenta de greutate e de peste 50%. Daca scad si performantele, cunoscand relatia directa dintre performante si greutate, cum crezi ca se va misca? ![]() Bine zis "cred". Eu unul nu cred ca twingo2 are 700 de kilograme. Pana nu merge careva la un drive test, tot ce se vorbeste aici e degeaba |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot maºina in ploaie sã se tuneze cand tunã
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#33
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da bara stabilizatoare prezenta pe masina observat-o cineva?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
xcss |
![]()
Post
#34
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
ThunderRa |
![]()
Post
#35
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Eu vorbeam de Twingo 1 nu de Twingo 2.... Nu stiai ca motorul asta e prezent si pe Twingo 1? Am gasit pe site la EuroNCAP detaliile unui Twingo testat acolo: 840 kg.
xcss, si tu ce parere ai? This post has been edited by ThunderRa: 22 Jun 2009, 22:01 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2008 - Lux Privilege 1.6 16v
- NT-23-DAC Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
slider2 |
![]()
Post
#36
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 22 Jun 2009, 21:09) Si cum putini cred ca acest motor de 1.2 pe Dacia va avea consum mai mic, ii rog sa nu ia in calcul traficul din Bucuresti, unde pana si un 0.8 poate avea un scor de 10-11 la suta. Ala nu e trafic, e stat la ralanti si nu conteaza motorul ca oricum va consuma mult. atunci la ce naiba mai iti cumperi 1.2 16v, daca in oras iti consuma aproape la fel cu 1.6 16v?? asa imi iau 1.6 16v, consumul e acelasi, dar cum bine zicea artvandelay la drum lung in depasiri, nu mai comut pe radio trinitas sa fac o rugaciune. QUOTE(daciafan @ 22 Jun 2009, 21:10) loganul sau sandero-ul se vor misca si cu acest 1.2 sper totusi sa nu scoata din fabricatie 1.6 16 v deoarece dupa experienta unui 1.4 8 v vreau sa trec la cea a unui motor de peste 100 cp de ce ar scoate din fabricatie 1.6 16v?? ![]() QUOTE(FILter @ 22 Jun 2009, 21:15) Marele dezavantaj il vad eu din faptul ca daca se merge turat cu motorul, asa cum se face cu motoarele 16v probabil ca nu se mai intelege om cu persoana... aia nu e din cauza motorului in 16v, ci a insonorizarii proaste a loganului... QUOTE(BZN @ 22 Jun 2009, 21:48) Consider ca spre 1,2 16v se vor orienta multi dintre cei ce doreau 1,4 mai ales ca acestia urmaresc un consum mai mic si cel putin la nivel declarativ asa este. Daca mai aducem in discutie si taxele atunci optiunea se contureaza tot mai clar... spre 1.2 16v se vor orienta in curand toti cei care isi doreau 1.4mpi, pentru ca menirea noului motor este sa-l inlocuiasca pe cel din urma, doar ca nu se va face aceasta miscare brusc. probabil mai au inca loturi de motoare 1.4mpi si trebuie sa le epuizeze, asta putand fi si motivul pentru care exista o diferenta de pret intre cele 2 motorizari... This post has been edited by slider2: 22 Jun 2009, 22:03 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
xcss |
![]()
Post
#37
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
@ThunderRa: O parere buna. Evident, nu e 1,6 16v, cu care pot face comparatie directa, dar se achita onorabil de sarcini. Vreau sa spun ca nu e cazul sa aruncam cu invective in motorasul asta. Vor exista cumparatori care poate nu vor cauta neaparat sa plece primii de la semafor, ci o motorizare apta pentru mers normal in oras si decent in afara ( peste 4000 rpm
![]() This post has been edited by xcss: 22 Jun 2009, 22:06 |
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
xcss |
![]()
Post
#38
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Sa ne organizam putin, domnilor, ca presimt niste postari sterse... Revenind la subiect, ca tot s-a mai intrebat pe aici: cum adica 40.000 sau 2 ani intervalul de revizie? E drept, eu am o parere buna despre motorul acesta, dar chiar atat de fiabil sa fie? Si, vorba colegului: ce ulei pun in el?!
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
BZN |
![]()
Post
#39
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Sunt putini cei ce fac 10000km intrun an ce sa mai vorbim de 40000...si apoi garantia e de 3 maxim 5 ani .Chiar daca nu schimbi uleiul in toata aceasta perioada nu cred ca pana in 40-50000km pot aparea probleme majore din cauza lui.
This post has been edited by R19/16v: 22 Jun 2009, 22:44 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#40
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pe treaba cu reviziile scrie cu litere enorme marketing. Mai ales ca se vinde in paralel cu 1.4 mpi. Dar are si asta un target: taximetristi, firme, etc
|
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot maºina in ploaie sã se tuneze cand tunã
|
|
ATM |
![]()
Post
#41
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Se baga si subsemnatul ca musca-n lapte (pai se putea?):
-e mult mai oameni buni intervalul asta de revizii. Da-o dreak', eu inteleg ca nimeni nu se bucura sa dea bani din buzunar - dar reviziile au si ele un rost, sunt facute sa-ti tina masina cat de cat in norme. Vorba lui Ironick, 40.000 km e mult fara macar o verificare pentru placute, pentru ulei. Eu unul pe ce ulei m-am uitat prin supermarketuri, n-am vazut sa scrie mai mult de 30.000 pe orice fel de ulei. Bine, ca nu m-am uitat la cine stie ce OZN-uri de 0W30, ca sunt din lumi paralele cu tipul asta de ulei. Sa va zic totusi ca la ultima revizie -30.000-de Ford Mondeo (de la munca) , modelul nou, am schimbat placutele fata+ spate, iar anterior, in plus la un Focus la 45000 si lichidul de frana (care se facuse deja cam negrotei). Adica tot lichidul, sa fiu inteles. Marketing, marketing, dar totusi...macar na, puteau sa forteze mai putin nota si sa fi fost 40.000/1 an. Pentru siguranta, acolo. Altfel, cat de curand o sa faci ITP-ul mai repede decat reviziile. -cuplul motor e totusi mic. Daca tot facem comparatii, pai hai sa ne gandim si la o comparatie cu antica berlina. Motorul de 1.3 (1289 cmc) are cuplul motor de 9 kgfm (agenda Tehnica 1984)/2800 rpm, iar masina are cam 970 de kile. 1 kgfm =9.80 (aproximativ ) Nm. Adica appx 89 Nm/2700 rpm. Am eu vaga impresie ca motorul asta de 1.2 , cu cuplu de 107 Nm/4250 rpm, si o masa de 1100 kg (Sandero)/1105 (Logan), e tot pe acolo la performante. A, toata cinstea pe cine nu-l intereseaza scartzul, n-au de ce sa se planga. Dar in depasiri, cat o sa urle motorul ? eu unul fac depasirile ca vai de mine, si folosesc toate manevrele invatate de la instructor...si tot imi dardaie chilotii pana reusesc sa trec de un tir. -si tot legat de ulei. Orice motor consuma o anumita cantitate de ulei. E o realitate, indiferent ce zice Marketingul. Daca un motor din asta consuma -hai sa zicem-50 g/1000 km (care e oricum o valoare mica, spanac, e cat un shot de tequila!) -nu cumva are 2 kile de ulei mai putin la prima revizie? cate kile de ulei intra in jucarioara asta? a inventat Renault motorul care chiar nu consuma gram de ulei? This post has been edited by ATM: 23 Jun 2009, 06:04 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
ATM |
![]()
Post
#42
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
No, pai tocmai la aia ma refeream cand ziceam de manevre invatate. Ca doar nu crezi ca stau la un metru de bara lui si apar brusc precum popandaul pe contrasens. Dar tot imi ia ceva, iar un plus/rezerva de putere ar fi binevenit.
|
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
driverx |
![]()
Post
#43
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ma, nu stiu ce faci tu acolo, dar cu Dacia 1300 reuseam depasiri de TIR-uri in multe cazuri cam in acelasi timp care imi ia sa il fac cu lansatorul dand o simpla talpa
![]() E clar ca motoru' de 1.2 va cere ceva talpi ca sa te simti in siguranta in depasiri, dar se poate. This post has been edited by driverx: 23 Jun 2009, 06:30 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#44
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
este binevenit acest motor, totusi erau baietasi daca bagau si 1,4 16v.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
danmincea |
![]()
Post
#45
|
![]() membru fara legitimatie Group: Members Posts: 131 Joined: 28 June 04 From: Constanta ![]() |
1.4 16v are bobinele de inductie ca la 1.6 16v daca nu ma insel. 1.2 16v are fise ca la 1.4 deci dispare o sursa de defect destul de costisitoare. Sunt destui care merg 5000 pe an si aia facuti in concediu, asa ca nu se jusifica trecerea prin service mai des de 2 ani. Astfel se va merge la ITP cu masina in parametri.
|
--------------------
*
*
Logan Preference 1.4 MPI 2006
- CT07XXX
|
|
Zippy |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Astept cu interes topicurile cu "Tuning motor 1.2 16V", "De ce n-am luat 1.6 16V", si "200 km/h cu logan 1.2 16V"
![]() |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#47
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Eu astept cu interes sa reveniti on topic. M-am plictisit sa tot sterg posturi. Trecem la impartit vacante.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
razvanamza |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
Nu cred ca pentru oras va fi vreo diferenta, mai ales pentru Bucuresti, ba chiar aici s-ar putea sa scoti un 9% destul de lejer daca o mai iei si pe stradute. Eu scot 11,1% cu 1.4 mpi, in conditii de talpa, dar folosesc cat pot de mult stradutele....deci un 1.2 ar putea scoate un 9-10, condus ceva mai batraneste.
|
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
Ravine |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 14 January 06 ![]() |
Multi nu au observat nici ca, unii constructori mult-laudati pe aici, precum VW sau Opel au la masinile lor de clasa mica [cum e si Sandero] motoare de 1.2l. Sunt o gramada Polo si Corsa cu motorizari de astea, care sunt normale ca entry-level pe o masina din acea clasa. Nu inteleg de ce spun unii ca ar fi submotorizata. E logic ca cel mai mic motor da cele mai slabe performante. Vrei consum bun, il iei pe asta. Vrei performante mai bune, alegi un motoras oleaca mai mare.
![]() |
--------------------
.
.
. -
|
|
driverx |
![]()
Post
#50
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Coarsele si Polo-urile de exemplu au roti de 13 sau 14. Loganul/Sandero are de 15. Nu iti suna nimic ciudat? De cuplu ai auzit?
Gizas craist. Iar ii val de experti pe forum..... This post has been edited by driverx: 23 Jun 2009, 08:04 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.335 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(Ravine @ 23 Jun 2009, 08:51) Multi nu au observat nici ca, unii constructori mult-laudati pe aici, precum VW sau Opel au la masinile lor de clasa mica [cum e si Sandero] motoare de 1.2l. Sunt o gramada Polo si Corsa cu motorizari de astea, care sunt normale ca entry-level pe o masina din acea clasa. Nu inteleg de ce spun unii ca ar fi submotorizata. E logic ca cel mai mic motor da cele mai slabe performante. Vrei consum bun, il iei pe asta. Vrei performante mai bune, alegi un motoras oleaca mai mare. ![]() Te rog nu compara petardele de 1.2 de la grupul VW care sunt in 3 pistoane si mari consumatoare de benzina (au luat si premiul cutia cu suruburi in momentul lansarii lor) cu aceste 1.2 16v ... care are 4 pistoane... si este un motor fiabil si nervos cu un consum bun de carburant.... este adevarat ca nu pe Sandero si Logan... pe Twingo se potrivea cel mai bine.... Revizia la 40.000 in Romania mi se pare o bataie de joc pt. masina... la cat apraf avem noi si 1 an sau 10.000 mi se pare mult.... dincolo ar merge fara probleme... oricum acolo se fac reviziile la 30.000 km sau 2 ani... This post has been edited by cj98czh: 23 Jun 2009, 08:09 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
Dar oare pentru 1.2 16V nu ar merge montate roti 165/80 R14? sigur masina ar fi putin mai fasneata....
|
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
Ravine |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 14 January 06 ![]() |
Driverxe, nu o mai da cu rotile alea mici, ca acusi ne face o bcurie Dacia si, la cererea marelui expert, echipeaza toate masinile care au motor de 1.2 cu roti de Matiz.
|
--------------------
.
.
. -
|
|
driverx |
![]()
Post
#54
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(Ravine @ 23 Jun 2009, 09:10) Driverxe, nu o mai da cu rotile alea mici, ca acusi ne face o bcurie Dacia si, la cererea marelui expert, echipeaza toate masinile care au motor de 1.2 cu roti de Matiz. Nu o dau nici unde. E un factor important. Daca tu esti negare, nu e treaba mea. Si Dacia ar face o mutare BUNA. Dar Logan-ul si Sandero o sa arate ca dracu. Logan-urile au fost vandute si cu roti de 14 si arata hidos... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Ravine |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 14 January 06 ![]() |
OK, inseamna ca au gresit fundamental cei de la Dacia masina. Pt cei 9NM in minus [parca atatia sunt] fata de 1.4MPI, trebuie scazute rotile de la 15 la 12-13 inch.
![]() Iar partea cu reviziile la 2 ani sau 40 000 km suna cel putin ciudat. La Clio cu motoru asta tot asa e? Nu de alta, dar dupa juma de an de mers sau stat in bucuresti, macar filtru de aer si tot e imbacsit bine. |
--------------------
.
.
. -
|
|
driverx |
![]()
Post
#56
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(Ravine @ 23 Jun 2009, 09:33) OK, inseamna ca au gresit fundamental cei de la Dacia masina. Pt cei 9NM in minus [parca atatia sunt] fata de 1.4MPI, trebuie scazute rotile de la 15 la 12-13 inch. ![]() .... Nenea....Or fi doar 9Nm, dar cred ca ar fi interesant sa studiezi putin si plajele de turatii. Si o sa afli ca is ceva mai mari si o sa afli ca acolo consumul nu mai e neaparat mic. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Ravine |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 14 January 06 ![]() |
Aaaa, deci consumul nu e tocmai mic, la o masina cu motor mic cand o turezi. Uite asa s-a descoperit si apa calda.
![]() Revenind, daca era cu 15 NM mai mic cuplul maxim, trebuiau puse roti de 7 inch? ![]() |
--------------------
.
.
. -
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
dar cand masina sta la semafor(1.2 16v)....motorul consuma mai putina benzina...
|
--------------------
*
*
*
- *
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#59
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
are chiar si relantiul mai mic ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
catal1n2000 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 16 May 08 ![]() |
Mi se pare foarte ciudat faptul cu reviziile la 2 ani.
Deci la Dacia care este modelul low cost al lui Renault se fac reviziile la 2 ani, iar la Renault(care este oarecum considerat mai bun dacat Dacia ) reviziile se fac la un an. daca nu se maresc intervalele de revizii si la Renault , mi se pare ca cei de la marketing RRO au gafat din nou. Eu chiar nu reusesc sa intelelg aceasta politica de marketing pe care o aplica la noi. |
--------------------
Toyota
Auris 1,33 VVTI
2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 22:21 |