Noul motor 1.2 16 V 75 CP, Revizia la 12 luni sau 20.000 km
![]() ![]() ![]() |
Noul motor 1.2 16 V 75 CP, Revizia la 12 luni sau 20.000 km
crising |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 16 December 06 From: Danube Delta Gates ![]() |
|
||
--------------------
Mazda
6
2011 Combi 2.0
- TL31...
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#62
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 22 Jun 2009, 22:34) Mai adaug ecran termic pe toata lungimea esapamentului. QUOTE(IRONICK @ 17 Jun 2009, 00:02) ... dar pe Sandero se va monta din fabrica deflectoare sub planseu si deflectoare in fata rotilor din spate. PS. Pe Stepway nu sunt montate cele de la roti. This post has been edited by IRONICK: 23 Jun 2009, 10:04 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Zippy |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Eu chiar nu reusesc sa intelelg aceasta politica de marketing pe care o aplica la noi. Sa vezi marketing cand te duci sa le cumperi masinile, se poarta cu tine de parca ai fi venit la furat. De aia mi-am luat eu "logan nemtesc". Motorul asta e interesant din prisma taxelor si a consumului.Performantele vor fi probabil mai slabe ca la 1.4 8v si asta mai mult din cauza soferilor care vor merge subturat cu un motor care cere turatii mari. This post has been edited by Zippy: 23 Jun 2009, 09:37 |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
bebecool |
![]()
Post
#64
|
![]() Doctor de oase Group: Members Posts: 549 Joined: 26 October 06 From: Pa scaun ![]() |
Pana la proba contrarie nu a condus-o nimeni, deci nu avem cum sa stim cum e. E mai usoara decat cu ce ati comparat pe aici(kangoo,clio 3.etc.).
Ca fapt divers are cutie JH3, care mai se afla si pe diesel,cutie care sigur este etajata scurt, pentru consum. Nu inteleg cum este cu intervalul de service(cum sunt filtrele de aer,ulei,habitaclu si uleiul dupa atatia km?). Sa vand Meganul nu?Eu fac la 10.000km dar cand vad ce se afla in filtre....mor ![]() Offtopic:Am iesit din garantie si prefer sa ma duc la un service al unui prieten unde imi schimba ce vreau eu si cand vreau. |
--------------------
Renault/Opel
Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009
2007
- B-08-BBM Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#65
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
cx-ul este acum 0.34
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
stelpop |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 19 November 08 ![]() |
Buna ziua!
Permiteti o parere a unui posesor (si)de Twingo II-2008 echipat cu acest motor.E foarte bun pentru pentru o masina a carei masa nu depaseste 1000kg(T II are 950-980kg)si poate fi exceptional in varianta TCe(100cp). Poti scoate consumuri de la 4,5/-5,5 l/100km sau 8.5-10,5l/100km.Posesorii de Twingo stiu ce poate acest motor, si o vizita pe topicul TWIGO ar lamuri pe multi.Pare a fi cel mai fiabil motor al RENAULT-ului. Poti face depasiri in siguranta, poti circula cu 90km/h sau cu 170-180Km/h, poti face reviziile la 10.000 sau la 30.000(40.000 pentru DACIA pare curios), poti merge linistit cu 130km/h fara sa auzi nimic in interior,poti aborda linistit trasee dificile off-road forestiere (Ranca,Gitul berbecului, Obirsia lotrului, Trei ape,s.a), poti transporta 8 saci de ciment+alte chestii si 2 persoane, deci poti face multe si motorul D4F-1.2 16 v nu o sa zica nimic. DAR........Pe o masina de 950 de Kg, cu 4 locuri si portbagaj de 165-285 litri!!! Pentru asta a fost facut! Loganul si Sandero nu se incadreaza in aceste limite si sunt convins ca si posesorii de CLIO-SYMBOL au aceeasi opinie. Ca posesor de 4 ani si de LOGAN-1.5 dci,cred ca cea mai buna motorizare pentru LOGAN si SANDERO RAMANE 1.6 16 v!!!! Si spun asta in cunostinta de cauza conducind toate tipurile de motorizari Dacia, ca de altfel multi dintre dvs. Pentru cei care vor comfort, siguranta , un pic de agresivitate,rezerva de putere si standarde service RENAULT de la DACIA , motorul de 1.6 16v le poate oferi aceste lucruri.Pentru cei care au facut o pasiune pentru motorul 1.2 8v sau 16v in cazul nostru acestia sunt doar posesorii de TWINGO! CONCEDIU PLACUT TUTUROR CELOR CARE ISI DELECTEAZA VIATA SI CHELTUIESC BANII CU UN PRODUS MARCA RENAULT!:sofer1: |
--------------------
dacia/renault
logan/twingo II
2005/1.5 dci/2008-1.2 16v
- dj -- amp/dj--xfy
|
|
bardu |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
Adevarul este ca multi vad reviziile ca o "constrangere" nu ca o necesitate. Poate asta este motivul pentru care au venit cu aceasta "relaxare", sa-i determine pe cei mai "chibzuiti" dintre noi sa isi ia si ei o masina noua!
In fond si la urma urmei este mai putin daunator sa avem masini cat mai putin poluante. Referitor la performantele motorului eu unul am sa ma abtin in a face comparatii cu alte motoare reno si tin doar sa-i urez sa aiba macar fiabilitatea unui "motor vechi si matur" 1.4 8v! |
--------------------
Renault
Symbol
Fidji
- MS-08-?MS Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#68
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(bebecool @ 23 Jun 2009, 10:44) Pana la proba contrarie nu a condus-o nimeni, deci nu avem cum sa stim cum e. E mai usoara decat cu ce ati comparat pe aici(kangoo,clio 3.etc.). Hai ca iti aduc eu proba contrarie pentru ce iti dai tu cu parerea. JH3 este un model de cutie, iar rapoartele din ea sunt identificate de cele 3 cifre care urmeaza dupa model. Faptul ca mai este si pe diesel nu insemna ca are acelasi rapoarte pe motorizarea 1.2 16v. Referitor la etajare, o cutie etajata scurt este una rapida, cu consum mai mare, facuta sa traga. Ca sa avantajeze consumul cutia trebuie sa aibe rapoarte lungi.Ca fapt divers are cutie JH3, care mai se afla si pe diesel,cutie care sigur este etajata scurt, pentru consum This post has been edited by IRONICK: 23 Jun 2009, 10:10 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
lucianac79 |
![]()
Post
#69
|
. Group: Members Posts: 153 Joined: 14 June 04 From: Roman,Iasi. ![]() |
QUOTE(bebecool @ 23 Jun 2009, 11:44) Ca fapt divers are cutie JH3, care mai se afla si pe diesel,cutie care sigur este etajata scurt, pentru consum. Din cate stiu eu pe diesel se pun cutii cu etajare mai lung datorita cuplului motor mai mare care permite acest lucru. Din cauza asta unii schimbau pinioanele de la treapta a 5-a cu pinioane de "diesel" pentru a obtine reducerea consumului la rularea in exterior, obtinindu-se acceasi viteza de deplasare la o turatie mai mica a motorului. Stiu ca initial cutiile de viteze pe Logan au avut comanda pe tije, dar ca in timp la unele versiuni s-a trecut la comanda pe cabluri, poate la acest motor se va folosi comanda pe cabluri a cutiei. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 2010
- .
|
|
vijelie |
![]()
Post
#70
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pana la urma e adevarat ce se afirma cu reviziile la 24 luni sau 40k km sau mai sunt prevazute si alte operatiuni intermediare la intervale mai mici?
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
balanel |
![]()
Post
#71
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 23 Jun 2009, 09:58) Referitor la etajare, o cutie etajata scurt este una rapida, cu consum mai mare, facuta sa traga. Ca sa avantajeze consumul cutia trebuie sa aibe rapoarte lungi. O cutie cu etajare lunga pusa pe un motor mic creste consumul, pentru ca motorul trage din greu, mai ales la accelerare, dupa schimbarea vitezei, cand turatia scade foarte mult. O cutie etajata scurt este ideala si pentru performante si pentru consum. Preferabil este sa aiba 6 trepte cutia, dar probabil ca din motive de costuri nu s-a ales aceasta varianta. This post has been edited by balanel: 23 Jun 2009, 10:48 |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#72
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ma mir cum nu te-au angajat astia de la reno ca te pricepi de minune. Raportul final iti spune ceva?
Uite indicele cutiei: 059 23 Jun 2009, 12:00: QUOTE(lucianac79 @ 23 Jun 2009, 10:59) Poate nu, este tot pe tija.This post has been edited by IRONICK: 23 Jun 2009, 11:00 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
renotgo |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
QUOTE(ThunderRa @ 22 Jun 2009, 22:12) Multumesc Dack, parerea unui (fost) posesor face cat 1000 de pareri... Renotgo, masa unui Sandero e de 1099 kg (fara optiuni) iar a unui Twingo la fel de gol cred ca e de vreo 700 kg. Crezi ca se vor misca la fel? Diferenta de greutate e de peste 50%. Daca scad si performantele, cunoscand relatia directa dintre performante si greutate, cum crezi ca se va misca? ![]() Twingo are 900 kg ... ![]() 0-60mph - 0-100km/h 11.7 sec 1/4 Mile - 400m 33.7 sec Top Speed 170km/h Power 75 bhp @ 5500 rpm Torque 105Nm-3500tr/mn Injection Sequential Multipoint Transmission Front WD - 5 sp. manual or semi-auto (Easy) or 3 sp. auto. ('Matic) 55mph - 90km/h 4,9 l/100km City 7,5 l/100km Performante destul de bune ... ![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#74
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
1.2-ul e si pe clio 3 bine merci. Si nu mai sufera de prea multa greutate.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#75
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ciudat ca atatia ani Loganul de 1,4 a trecut neobservat, si acum ca apare motorul asta de aceasi putere incinge spiritele cum ca ar fi lenes..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#76
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Eu ma rog de voi sa terminati cu cearta, voi continuati...
Cand si daca veti avea ceva nou de spus despre aceasta motorizare, dati report la ultimul post si voi redeschide topicul. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 22:29 |