DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema CV

aless
post 22 Aug 2003, 12:39
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 27 May 03
From: Ploiesti




Eu zic ca trebuie pus in balanta de o parte consumul mai redus (daca exista asa ceva), uzura mai redusa, si de cealalta parte siguranta data de mersul "in gol".
Eu cred ca nu se merita. Parerea mea.


--------------------
KIA CEE'D 2008 - PH-09-ADN
Nimic nu este mai definitiv decat lucrurile pe care le facem provizoriu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 22 Aug 2003, 12:48
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




QUOTE
Ex. Mergi in oras, 60 kmh, la o anumita distanta vezi semaforul rosu.  
Intrebare: mergi cu masina in viteza sau o scoti pe liber?


frinez lin si progresiv, si o scot din viteza cind aproape m-am oprit de tot (sub 20km/h)


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 22 Aug 2003, 13:03
Post #33





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


QUOTE
Ex. Mergi in oras, 60 kmh, la o anumita distanta vezi semaforul rosu.  
Intrebare: mergi cu masina in viteza sau o scoti pe liber?


O scot pe liber.
Nu vad nici un motiv in a nu face asa.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 22 Aug 2003, 13:10
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




Eu acum fac teste biggrin.gif Iau piciorul de pe acceleratie ... pe la 40-45 la ora bag a doua (sa testez si eu cum e cu frana de motor ... ca vine iarna in curand) ... si la vreo 5-10 Km/h scot din viteza.


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 22 Aug 2003, 13:33
Post #35


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.246
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




In mod normal se merge numai "in viteza" nu se decupleaza cutia. Ce faci daca trebuie cumva sa virezi brusc? Sigur neavind tractiune risti un derapaj de toata frumusetea.
Deci cel mai bine este sa fii mereu in trepta potrivita (care sa asigure un cuplu bun)


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe 2004 / 2019/2008 - XX-B-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bcata
post 22 Aug 2003, 13:34
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Mai oameni buni, incetati cu prostiile de genul "consuma mai putin la relanti". Asta poate era valabil la daciile vechi. Si chiar daca ar fi asa, nu s-ar merita.

Oricum, ca posesori de DSN / SLZ, trebuie sa stiti un lucru: consumul in frana de motor este 0% (zero). Simplu si la obiect. S-a mai discutat subiectul asta de n'shpe mii de ori, si nu am de gand sa starnesc iar o discutie aprinsa.

Asa ca daca vreti neaparat sa reduceti consumul (nu ca s-ar sesiza...), folositi cu incredere frana de motor. Nu consuma deloc, fata de relanti unde consumul este (daca tin bine minte) de 1l/ora.


--------------------
.: Catalin :.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 22 Aug 2003, 13:37
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




Dar daca folosesti mereu frana de motor ... se uzeaza ceva la motor?


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 22 Aug 2003, 13:42
Post #38





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


QUOTE
Mai oameni buni, incetati cu prostiile de genul \"consuma mai putin la relanti\". Asta poate era valabil la daciile vechi. Si chiar daca ar fi asa, nu s-ar merita.


Parca zici mai jos ca la relanti consuma 1l/h; cu ce zici aici te contrazici.

QUOTE

Oricum, ca posesori de DSN / SLZ, trebuie sa stiti un lucru: consumul in frana de motor este 0% (zero). Simplu si la obiect. S-a mai discutat subiectul asta de n'shpe mii de ori, si nu am de gand sa starnesc iar o discutie aprinsa.


Da se stie ca consuma 0 in frana de motor.
Nu se facea comparatie intre frana de motor si mers pe liber; ci se vorbea de mers pe liber pur si simplu, nu ca o alternativa la frana de motor, si despre defectele lui;

si nu am auzit nici un argument serios contra in afara de un control mai mic (franare, necesitatea de a accelera brusc etc); Consum mai mic este; uzura mai mica la motor este; Uzura mai mare la cutia de viteze nu e, daca stii cum sa o bagi in viteza; So? Chiar vreau sa aud un argument serios contra?!

QUOTE

Asa ca daca vreti neaparat sa reduceti consumul (nu ca s-ar sesiza...), folositi cu incredere frana de motor. Nu consuma deloc, fata de relanti unde consumul este (daca tin bine minte) de 1l/ora.  


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
post 22 Aug 2003, 13:44
Post #39





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


QUOTE
Dar daca folosesti mereu frana de motor ... se uzeaza ceva la motor?


Cutia de viteze este solicitata mult mai mult ca de obicei la frana de motor.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 22 Aug 2003, 14:02
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




QUOTE
Ex. Mergi in oras, 60 kmh, la o anumita distanta vezi semaforul rosu.  
Intrebare: mergi cu masina in viteza sau o scoti pe liber?


mi se pare evident ca tre sa folosesti frana de motor... si mi se pare evident ca tre sa ai controlul masinii cat mai bine cu putinta;

ca o comparatie fortata (a propso de scosul din viteza) e ca si cum ti-ai lua mainile de pe volan; cu una vorbesti la telefon si cu alta te scarpini; desigur ca poti pune imediat mana la loc pe volan, dar se poate intampla sa fie prea tarziu..


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Watchful snake
post 22 Aug 2003, 14:06
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 4 June 03
From: București




Corect!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Și eu am invocat singurul argument care mie (repet, mie) mi se pare de bun simț: siguranța în trafic. Dar dacă unii s-au obișnuit să conducă așa, scoțînd mașina din viteză, ce poți face?


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
Nu conduceți mai repede decît poate zbura îngerul vostru păzitor!!!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 22 Aug 2003, 14:16
Post #42





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


QUOTE
QUOTE
Ex. Mergi in oras, 60 kmh, la o anumita distanta vezi semaforul rosu.  
Intrebare: mergi cu masina in viteza sau o scoti pe liber?


mi se pare evident ca tre sa folosesti frana de motor... si mi se pare evident ca tre sa ai controlul masinii cat mai bine cu putinta;

ca o comparatie fortata (a propso de scosul din viteza) e ca si cum ti-ai lua mainile de pe volan; cu una vorbesti la telefon si cu alta te scarpini; desigur ca poti pune imediat mana la loc pe volan, dar se poate intampla sa fie prea tarziu..


Stii cum se zice la carte; conduci in functie de conditiile de trafic si meteo;
Nu tb sa te gandesti tot timpu la drobu de sare. Asa ca faptul ca daca esti in viteza ai un control mai bun decat pe liber poate fi egal cu 0 in anumite conditii (daca nu exista conditii a.i. sa pui in evidenta ca ai control mai bun smile.gif ); E o chestie relativa la trafic;


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 22 Aug 2003, 14:29
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




QUOTE
QUOTE
QUOTE
Ex. Mergi in oras, 60 kmh, la o anumita distanta vezi semaforul rosu.  
Intrebare: mergi cu masina in viteza sau o scoti pe liber?


mi se pare evident ca tre sa folosesti frana de motor... si mi se pare evident ca tre sa ai controlul masinii cat mai bine cu putinta;

ca o comparatie fortata (a propso de scosul din viteza) e ca si cum ti-ai lua mainile de pe volan; cu una vorbesti la telefon si cu alta te scarpini; desigur ca poti pune imediat mana la loc pe volan, dar se poate intampla sa fie prea tarziu..


Stii cum se zice la carte; conduci in functie de conditiile de trafic si meteo;
Nu tb sa te gandesti tot timpu la drobu de sare. Asa ca faptul ca daca esti in viteza ai un control mai bun decat pe liber poate fi egal cu 0 in anumite conditii (daca nu exista conditii a.i. sa pui in evidenta ca ai control mai bun smile.gif ); E o chestie relativa la trafic;


pe liber nu ai control, deci nu se pune problema comparatiei...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 22 Aug 2003, 14:34
Post #44


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Ma, daca conduceti o masina cu calculator de bord care iti arata consumul instantaneu o sa vedeti ca la franare, daca ramane cuplata in viteza, consumul scade pana la 0.1l la suta, adica mai nimik. Scoasa din viteza arata mai mult, pana la 2, desi nu sunt sigur daca acest consum mai este la suta de kilometri sau pe ora. Deci consumu e f. mic. In plus placutele de frana se tocesc mai putin fiind mai putin solicitate. Asa ca nu vad absolut nici un motiv pentru care sa rulezi cu masina scoasa din viteza, indiferent de viteza si de inclinatia drumului. Plus argumentul ca la o curba daca masina nu e in viteza ai sanse sa derapezi nitel. Acum zi-ne tu te rog Dumitru un motiv bun pt. care as merge cu masina scoasa din viteza.
Consider ca masura in care se uzeaza motorul si cutia nu prea e importanta la o masina noua, la Daciile vechi poate. Pe cand uzarea placutelor e mult mai importanta, ele oricum fiind proiectate sa tina doar cateva mii de kilometri. Deci?


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 22 Aug 2003, 14:40
Post #45


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE
pe liber nu ai control, deci nu se pune problema comparatiei...

Pe cuvintul tau d epionier ???? Sa se-mpace Mutu cu Alexandra ca asa e ??? Si daca ai un pui de ABS, tot n-ai control (asta ca sa nu pomenesc de alte sisteme mai rasarite)?
Apropos, la cit de haotic conduc eu, frina de motor e la ordinea zilei. La mine motorul nu sta niciodata sub 2500 rpm (poate doar la semafor...)


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 22 Aug 2003, 14:41
Post #46





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


QUOTE
QUOTE
QUOTE
QUOTE
Ex. Mergi in oras, 60 kmh, la o anumita distanta vezi semaforul rosu.  
Intrebare: mergi cu masina in viteza sau o scoti pe liber?


mi se pare evident ca tre sa folosesti frana de motor... si mi se pare evident ca tre sa ai controlul masinii cat mai bine cu putinta;

ca o comparatie fortata (a propso de scosul din viteza) e ca si cum ti-ai lua mainile de pe volan; cu una vorbesti la telefon si cu alta te scarpini; desigur ca poti pune imediat mana la loc pe volan, dar se poate intampla sa fie prea tarziu..


Stii cum se zice la carte; conduci in functie de conditiile de trafic si meteo;
Nu tb sa te gandesti tot timpu la drobu de sare. Asa ca faptul ca daca esti in viteza ai un control mai bun decat pe liber poate fi egal cu 0 in anumite conditii (daca nu exista conditii a.i. sa pui in evidenta ca ai control mai bun smile.gif ); E o chestie relativa la trafic;


pe liber nu ai control, deci nu se pune problema comparatiei...


nu mai spune; mai repeta odata ca poate te convingi si pe tine; pe mine nu.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Watchful snake
post 22 Aug 2003, 14:48
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 4 June 03
From: București




N-ai răspuns la ce te-a întrebat ashu...


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
Nu conduceți mai repede decît poate zbura îngerul vostru păzitor!!!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 22 Aug 2003, 14:52
Post #48


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




QUOTE
QUOTE
pe liber nu ai control, deci nu se pune problema comparatiei...

Pe cuvintul tau d epionier ???? Sa se-mpace Mutu cu Alexandra ca asa e ??? Si daca ai un pui de ABS, tot n-ai control (asta ca sa nu pomenesc de alte sisteme mai rasarite)?
Apropos, la cit de haotic conduc eu, frina de motor e la ordinea zilei. La mine motorul nu sta niciodata sub 2500 rpm (poate doar la semafor...)

Marty, ABS-ul intra doar la frane puternice, care ar bloca rotile, nu tot timpul. Eu am ABS la Peugeot si asta nu ma face sa merg cu masina scoasa din viteza. Oricum ma simt mult mai stapan si mai in control atunci cand e cuplata, sunt convins ca indiferent de masina si de dotari chestia asta e la fel.
Si daca tot zicea Dumitru de cum scrie la lege, ia zi mai Dumitru unde scrie in lege ca e bine sa mergi asa? Din cate imi aduc io aminte e cam invers, scrie ca pantele trebuiesc coborate cu motorul pornit si cu masina in viteza. Da na, gaborii-s tampiti, nu trebuie sa te iei dupa ei, tu condu cum crezi tu mai bine.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 22 Aug 2003, 14:55
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




ce ctrl ai tu daca masina nu iti e in viteza? aa, ca ai mana pe volan, da corect...control inseamna si ctrl al vitezei nu numai al directiei.. ori tu nu poti decat sa franezi...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 22 Aug 2003, 14:55
Post #50


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE

Marty, ABS-ul intra doar la frane puternice, care ar bloca rotile, nu tot timpul.

Ai dreptate! Nu stiu de ce aveam impresia ca ne referim la derapajul in frinare! Mea culpa!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 22 Aug 2003, 14:58
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




QUOTE
QUOTE

Marty, ABS-ul intra doar la frane puternice, care ar bloca rotile, nu tot timpul.

Ai dreptate! Nu stiu de ce aveam impresia ca ne referim la derapajul in frinare! Mea culpa!


lasa latina si scoate repede o nemtoaica bruna ca mi-e sete; sau o belgiana, o olandeza, o daneza .. fara preferinte...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 22 Aug 2003, 15:00
Post #52





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


QUOTE
Ma, daca conduceti o masina cu calculator de bord care iti arata consumul instantaneu o sa vedeti ca la franare, daca ramane cuplata in viteza, consumul scade pana la 0.1l la suta, adica mai nimik. Scoasa din viteza arata mai mult, pana la 2, desi nu sunt sigur daca acest consum mai este la suta de kilometri sau pe ora. Deci consumu e f. mic. In plus placutele de frana se tocesc mai putin fiind mai putin solicitate. Asa ca nu vad absolut nici un motiv pentru care sa rulezi cu masina scoasa din viteza, indiferent de viteza si de inclinatia drumului.


Tu ai facut o comparatie intre mers pe liber si mers in frana de motor; Eu nu am vorbit despre mersul pe liber + franare ca o alternativa la frana de motor; Eu am vorbit de mersul pe liber ca o posibilitate in cazul in care te ajuta relieful si nu ai alte motive care te-ar impiedica sa nu mergi pe liber; Referitor la oprire in stop cu pe liber iar nu vad nici o problema in a face asta ( nu vad nici un risc);

QUOTE
Plus argumentul ca la o curba daca masina nu e in viteza ai sanse sa derapezi nitel.

In privinta deraparii nu vad de ce as derapa daca nu sunt in viteza spre deosebire de faptul ca sunt in viteza din moment ce nu folosesc pe liber ca o alternativa la frana de motor cum probabil iti inchipui tu, deci nu nu e vorba de curba + liber + franare. Asa ca ar fi bine sa nu "derapezi" de la ce am zis eu.

QUOTE

Acum zi-ne tu te rog Dumitru un motiv bun pt. care as merge cu masina scoasa din viteza.


Chestie de style.


QUOTE

Consider ca masura in care se uzeaza motorul si cutia nu prea e importanta la o masina noua, la Daciile vechi poate. Pe cand uzarea placutelor e mult mai importanta, ele oricum fiind proiectate sa tina doar cateva mii de kilometri. Deci?

Nu merita argumentat; nu am vorbit nici un moment de franare + liber.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
post 22 Aug 2003, 15:00
Post #53





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


QUOTE
ce ctrl ai tu daca masina nu iti e in viteza? aa, ca ai mana pe volan, da corect...control inseamna si ctrl al vitezei nu numai al directiei.. ori tu nu poti decat sa franezi...

Aha; si tu in plus poti sa accelerezi smile.gif Acuma zimi si mie ce iti foloseste daca nu ai nevoie de asa ceva.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
post 22 Aug 2003, 15:04
Post #54





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


QUOTE
QUOTE
QUOTE
pe liber nu ai control, deci nu se pune problema comparatiei...

Pe cuvintul tau d epionier ???? Sa se-mpace Mutu cu Alexandra ca asa e ??? Si daca ai un pui de ABS, tot n-ai control (asta ca sa nu pomenesc de alte sisteme mai rasarite)?
Apropos, la cit de haotic conduc eu, frina de motor e la ordinea zilei. La mine motorul nu sta niciodata sub 2500 rpm (poate doar la semafor...)

Marty, ABS-ul intra doar la frane puternice, care ar bloca rotile, nu tot timpul. Eu am ABS la Peugeot si asta nu ma face sa merg cu masina scoasa din viteza. Oricum ma simt mult mai stapan si mai in control atunci cand e cuplata, sunt convins ca indiferent de masina si de dotari chestia asta e la fel.
Si daca tot zicea Dumitru de cum scrie la lege, ia zi mai Dumitru unde scrie in lege ca e bine sa mergi asa? Din cate imi aduc io aminte e cam invers, scrie ca pantele trebuiesc coborate cu motorul pornit si cu masina in viteza. Da na, gaborii-s tampiti, nu trebuie sa te iei dupa ei, tu condu cum crezi tu mai bine.


No kidding; A vorbit cineva de motor oprit biggrin.gif
Scrie ceva de genul -> e recomandabil a se folosi frana de motor la franare pt a evita zona crepusculara.
Wake up guys; Nu am zis liber+franare ca o alternativa la frana de motor.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
post 22 Aug 2003, 15:11
Post #55





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Stimate domn Dumitru, dumneavostra incepeti sa exagerati. Mersul cu masina scoasa din viteza in conditii diferite de: mai mult de 50 de metri in line dreapta, la semafor, nu are absolut nici un sens, in schimb are numai dezavantaje enumerate mai sus.
Faptul ca e o chestie "de style" (apropo, bun argument) e problema ta si discutia isi pierde sensul.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Marty
post 22 Aug 2003, 15:14
Post #56


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Chiar asa, omul a pus o intrebare si noi mai avem putin si ne incaieram pe alta idee... il mai invinuim si ca nu conduce dupa standardele noastre
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Cine stie, sa-i spuna omului de ce nu-i mai intra in viteza 5-a dupa ce-o lasa un pic sa curga


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 22 Aug 2003, 15:21
Post #57





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


QUOTE
Stimate domn Dumitru, dumneavostra incepeti sa exagerati. Mersul cu masina scoasa din viteza in conditii diferite de: mai mult de 50 de metri in line dreapta, la semafor, nu are absolut nici un sens, in schimb are numai dezavantaje enumerate mai sus.  
        Faptul ca e o chestie \"de style\" (apropo, bun argument) e problema ta si discutia isi pierde sensul.


"Stimate domn" eu zic ca nu are rost sa faci pe desteptu. Daca tu vezi in discutia asta mai aprinsa o impolitete e problema "dta". Sau cand nu mai ai ce zice aplici tactica politicianului "devierea discutiei"?

"Dezavantajele" enumerate mai sus sunt unul singur: o lipsa de control al masini. Si cum chestia asta e discutabila, ca sa nu mai vorbim ca intervine numai in anumite cazuri, eu zic ca "dezavantajele enumerate mai sus" nu prea sunt sau se apropie de 0 in anumite conditii.

In privinta "style"-ului am considerat ca este o jignire fata de intelectul celor care au citit si o plictiseala pt mine de a repeta argumentele pe care le spusesem mai sus. Daca argumentele mele nu au convins e evident ca nu mai are ce sa se zica: decat ca e o chestie de style biggrin.gif


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
post 22 Aug 2003, 15:22
Post #58





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


QUOTE
Chiar asa, omul a pus o intrebare si noi mai avem putin si ne incaieram pe alta idee... il mai invinuim si ca nu conduce dupa standardele noastre
 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  
Cine stie, sa-i spuna omului de ce nu-i mai intra in viteza 5-a dupa ce-o lasa un pic sa curga


De ce nu-i intra s-a explicat mai sus cred; diferenta prea mare de turatii; deci tactica cu accelerat putintel inainte de a o baga in viteza e normala.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
post 22 Aug 2003, 15:32
Post #59





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Sincer eu m-am bagat pe topicu asta pt a afla daca exista un argument serios anti mers pe liber (stiind ca eu mai obisnuiesc sa fac asta in anumite conditii), ca poate fac o prostie si eu nu stiu; Si nu am gasit unul.

Toate cele bune.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 22 Aug 2003, 15:33
Post #60


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Hai ca deja v-ati aprins exagerat de mult.

Nu sariti si pe mine, va rog. Eu sunt de acord cu Dumitru, sa stiti. El a zis clar ca e vorba doar de cazul drumului drept si LIBER.

De exemplu si mie mi se pare normal sa mergi noaptea pe la semaforul ala de la Baneasa - Privighetoarea - si ai 80 km/h, sa zicem. Nu mai e nici o masina pe drum. Mai ai un kilometru pana la semafor si observi ca tocmai s-a facut rosu. Tu stii din experienta ca tine rosu un minut.

Atunci ce faci?
1. Ramai cu masina in viteza si nu accelerezi. De la frana de motor te opresti dupa 400m. Deci... mai ai 600m pana la semafor. Nu e bine.
2. Accelerezi in continuare de nebun si franezi "tare" la 100m de semafor
3. Scoti pe liber si lasi masina sa curga usor pana la semafor, din inertie.

Eu personal aleg varianta 3. Mi se pare mai comoda, nu ma deranjeaza zgomotul motorului turat, ma linisteste masina ce curge singura pe drumul drept si complet liber. Nu mai zic aici ca vei consuma putin, putin mai putin smile.gif (neglijabil) si ca nu uzezi discurile de frana/placutzele. Eventual cand scade viteza - cuplez treapta a II-a si opresc aproape de semafor.

Ce ziceti? Nu sariti, fratilor !!!


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 20:11
Forum Renault