Duza, Ce rol are?
![]() ![]() ![]() |
Duza, Ce rol are?
fklco |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Domnu' Group: Members Posts: 84 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Sachs MaddAss125
MaddAss125
2008
- B-ELEA
|
|||
ceacu |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 15 January 05 From: Timisoara ![]() |
Cam asta ar fi rolul diuzei calibrate (sau al valvei PCV), asta ca sa putem inchide topic-ul.
http://www.filtercouncil.org/techdata/tsbs/94-2R1.pdf http://stealth316.com/misc/toyota_tech_pap...bsytems_pcv.pdf Un pic off-topic, in acest loc sunt o gramada de informatii utile: http://stealth316.com/misc/toyota_tech_papers/ |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- TM-69-VIR
|
|
florin77 |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 25 November 05 ![]() |
La mine se intampla urmatorul fenomen.
Daca scot furtunul cu duza in el, din T-ul de la carburator si il obturez cu degetul, se micsoreaza putin turatia dar motorul continua sa functioneze. E normal? |
--------------------
dacia
1310
- tl-02rmw
|
|
menta |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 26 February 06 From: Bucuresti ![]() |
mie un fanel imi bagase la berlina o carpa in loc de duza.. cu surubelnita....( a fost prietena la mecanic) am inlocuit cotcaria cu un furtun nou cu duza...motorul mergea si cu carpa:D
|
--------------------
Dacia
Logan Papuc / Kia ceed SW / Megane Grandtour
2008/2008/2006
- B - 38/90/909 - WWK
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#35
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
o solutie in locul PCV e filtru decantor de oltcit...
e o piesa cu 3 stuturi, 2 intr-un capat: una mare (vine de la capac culbutori) si una mica (returul de ulei, se poate trage intr=o sticla separata sau sa-l puneti pe teava jojei. joja o puneti pe undeva la indemana) si 1 stut mare la capul celalalt, care merge la t carb. astfel vor trece doar vaporii de ulei nu si lichidul/muci/condens catre carb. cel mai ieftin mod de a filtre: puneti un tifon dat in 3-4 la stutul capacului culbutori si furtunul pe el. trece aerul, retine mucii 2 Mar 2008, 00:11: am folosit ambele solutii, momentan mergand pe varianta de filtru decantor This post has been edited by tzepesch: 2 Mar 2008, 00:11 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
De unde ai procurat acel filtru decantor?mai sunt magazine cu piese de oltcit?
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Sper sa nu repet ce au spus altii, dar cred ca duza din furtunul de la carburator face parte din sistemul de ventilare a carterului cu orificiu fix (Fixed Orifice PCV System).
Verificati PDF-ul. O posibila solutie de imbunatatire este AICI. Postul #50. Asa cum spunea si ceacu, se poate folosi o valva PCV de Tico/Matiz in locul duzei fixe. Desi capacitatea cilindrica a motoarelor Tico-Dacia este diferita, valoarea vacuumului din galerie este sensibil egala si asta conteaza. La ralanti, aceasta valva se comporta ca un orificiu fix (duza), dar pe masura ce vacuumul scade (masina accelereaza) sectiunea de trecere prin valva creste si sunt absorbite mai multe gaze arse. This post has been edited by Kinetix: 2 Mar 2008, 21:16 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:55 |