Substanta cremoasa in dopul de la capac culbutori, De la ce sa fie??
![]() ![]() ![]() |
Substanta cremoasa in dopul de la capac culbutori, De la ce sa fie??
Minel |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#32
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ce ti-am pus eu imaginea pe forum ala filtru. Se poate face din cutie de nes sau sprey dar mai trebuie si un pic de imaginatie
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Merced |
![]()
Post
#33
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Am controlat si eu azi furtunul ala. Avea niste muci in el, nu pot spune ca nu, dar cantitati infime si in limita admisibila cred eu. Pe palma nu mi-au iesit din carburator decat foarte putini, deci nu-mi fac griji. Pentru un ulei mineral BP-ul s-a descurcat bine la capitolul asta, vad ca mai multi face ELF-ul mineral la unele persoane.
Apropo, eu numai drumuri scurte fac cu masina de vreo doua saptamani, merg sub 10 km per drum. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
iuly82 |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 17 July 07 From: Pitesti ![]() |
are careva o poza cu un astfel de filtru "pus pe motor"?
|
--------------------
Dacia
1300
1982
- AG
|
|
Minel |
![]()
Post
#35
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
@Djasu_82
Nu am dorit sa improvizez ci am cautat o cale de a utiliza un produs deja existent ,am testat si rezultatul l-am scris mai sus Daca ii vorba de imaginatie ,am mai multa decat trebuie ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ruse_lau24 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 9 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Ionutz_TM sal
chestia aia alba se poate sa fie de la garnitura de chiuloasa , am patit si eu in toamna si motorul mergea perfect , uita te la joja de ulei si vezi daca ai si acolo asa ceva , sau daca borboroseste apa in vas si inca ceva eu completam mereu cu apa credeam ca pierde pe undeva dar ea se ducea in ulei de asta se face chestia aia alba (amestec -apa ulei) bafta |
--------------------
DACIA
1300
1980 BERLIMA
- B-27-CCU Dacia Logan Laureate 1.4MPI 2008
KIA Cee'd sw 2009 |
|
Minel |
![]()
Post
#37
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Stai linistit,eu am schimbat antigelul acum 3 luni si nu a scazut deloc pe parcursul acestor luni cand a fost si un frig de iti era mila si de ea masina ,nu am treaba cu bolboroseli de apa in vas
Din ce scri tu inseamna ca majoritatea care avem chestia aia alba suntem cu probleme la garnitura de chiuloasa ???? |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#38
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
la caruta mea cu ulei 10w60castrol racing edge tot apar;) dar intr-un strat subtire;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
iuly82 |
![]()
Post
#39
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 17 July 07 From: Pitesti ![]() |
asta sa fie remediul?
P.S.: N-am drepturi de autor asupra pozei...... This post has been edited by iuly82: 17 Jan 2008, 18:40 Attached thumbnail(s) diuza_spuma_alba_ulei.JPG ( Size: 256.07k ) Number of downloads: 528 |
--------------------
Dacia
1300
1982
- AG
|
|
Alex_84 |
![]() ![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 6 December 07 From: Constanta ![]() |
asa mi-sa intamplat si mie si este de la ulei. pana sa imi faca asa circulam cu Panther 15W40 si am zis sa ii pun un ulei mai bun si am ales Mobil 15W40 si dupa aproximativ o luna a aparut asa ceva(pasta alba) am fost la 3 mecanici si toti mi-au spus acelasi lucru(cand am facut schimbul de ulei a durat aproximativ 10 min) cu toate ca nu am treaba cu asa ceva dar uleiul vechi nici nu a avut timp sa se scurga calumea si a fost pus cel nou
|
--------------------
Dacia
Berlina
1998
- CT 04 MXG
|
|
Merced |
![]()
Post
#41
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Da, si asta e un motiv. Si probabil ca in poza aia e o solutie, dar solutie sa n-ajunga in carburator, ca daca dai joc capacul de la culbutori probabil ca ar fi acoperit de spuma.
![]() ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
iuly82 |
![]()
Post
#42
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 17 July 07 From: Pitesti ![]() |
sa-nteleg ca Elf 10W40 Competition ST (semi-sintetic) nu este bun?.....
eu pun acest ulei de un an de zile, am facut pan' acu' cel putin 4 schimburi....parca!?...... |
--------------------
Dacia
1300
1982
- AG
|
|
Minel |
![]()
Post
#43
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
De unde ai tras concluzia asta ??
Din moment ce ai bagat un an tot Elf 10W-40 si a mers bine ca ma gandesc ca daca nu era bun nu bagai ,asa-i ??? |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
emilperijoc |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti ![]() |
eu am un break din 96 pe GPL, ( pe care l-am cumparat in toamna asta) si am destui "muci" ,i-am observat dupa ce mi-am schimbat uleiul cu unul de la MOL pentru gpl ... motorul a fost facut acum 11000km ... am descoperit "mucii" cand a inceput ca motorul sa nu mai mearga nu stiam, adica foarte greu sar de 80km/h cu a 4 si abia ajung la 120km/h in treapta 5.
Faza proasta e ca acei "muci" au ajuns si in carburator si sper ca de aici sa fie problema mea in legatura cu "viteza". A mai patit cineva asa ceva, sau este doar o coincidenta si nu au nici o legatura cele doua probleme.... Multumesc anticipat 18 Jan 2008, 17:14: ........si voua cum va sta presiunea de ulei , ca mi edupa ce am pus uleiul de MOL la relanti cu motorul cald imi sta sub 2 bar This post has been edited by emilperijoc: 18 Jan 2008, 17:14 |
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
afilon |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 12 September 07 ![]() |
ce ulei ma oameni, aia-i smegma toata ziua! mai decalotati si voi motorul si spalati-l!
|
--------------------
zil
cu pritzep
1984 baba frosa intercracis magna crapetur habet
|
|
alucard |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 28 October 07 From: Petrosani ![]() |
Salut! si eu am muciii,ii aveam si pe timp de vara,dar fac multe drumuri scurte.....in fine nici uleiul nu era cine stie ce (hexol 20W50),acum trei zile am sch garnitura de chiulasa(imi papa apa,facea si bulbuci in vas,banuiam ca mucii pot fi si de la faptul ca imi intra antigel in ulei),dupa schimb garnitura,inlicuit ulei(mobil 1 15W40) si filtru,am curatat la remontare capacul de la colbutori si T-ul de acei atat de vestiti muci,iar acum la doar 3 zile vestitii muci s-au depus din nou,atata doar ca sunt mai curati, probabil datorita uleiului cel nou,deci probabil mucii acestia sunt din ciclul "asa face toate"
![]() |
--------------------
DACIA
berlina
1310 Li 2001
- HD 05 GXN Singura constanta e inconstanta!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#47
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Voi ati auzit de condens ??? Eu vara nu am acea crema alb maronie doar acum iarna . Ar fi o chestie sa montati o pasla mica din carpa la stutul in care intra furtunul de la culbutori si veti opri acei muci doar gazele vor intra in carburator. Eu ieri am observat la turatie mica muci urca usor la turatie mare se observa gazele din cauza ca era frig afara . Asta mi-a dat de gandit ca o mica carpa ai v-a retine pe acei muci si vor intra doar gaze si pe deasupra in carburator si la baza carburatorului prin stutul de pe talpica preincalzitoare.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Minel |
![]()
Post
#48
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Si acea carpa cand va fi inbacsita cu crema alba sa vezi ce presiune o sa ai in baie ,cu riscul ca uleiul sa iti curga pe la imbinari in special pe la prezoanele de la capacul cubutorilor si pe la garnitura capacului !!!
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#49
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu cred mine fiindca tu nu mergi la relantii 1km asa ca sa se creeze crema . Dupa ce se accelereaza se observa ca acea crema nu mai apare si apare doar gaze arse. Acei muci sunt insotiti de particule de apa proveniti de la condens motor incins se creeaza pe capacul de la culbutori pe interior din cauza aburului incins sa numita crema. Asadar acea carpa v-a fi mereu curata . Nu stiu cum se manifesta la voi la mine dupa 1500 de ture intra gazele in functiune.Minel daca nu faceti-va un tub cu plasa de sarma , cu siguranta daca ar vrea sa intre acee muci in carburator vor fi in cantitati foarte mici , fiind gazul foarte fierbinte muci se transforma in lichid ...
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Montajul din poza atasata ar putea fi o solutie.
Am folosit un filtru de benzina cu pahar decantor (cel care are capac rosu, in dreapta). La elementul filtrant central i-am dat o gaura de vreo 4mm in partea infundata (dinspre pahar). In pahar se strange un soi de spuma maronie de ulei ars, pe care o indepartez periodic, la cateva luni. Sistemul e montat pe un Tico, pe traseul valvei PCV. Cred ca diametrul interior al stuturilor filtrului de vreo 3mm ar putea asigura un debit rezonabil gazelor de carter de la Dacie, dar trebuie probat. Daca se dovedeste ineficient, filtrul se poate monta doar pe traseul furtunului cu duza, pe care o va proteja de infundare. Succes! This post has been edited by Kinetix: 16 Feb 2008, 21:19 Attached thumbnail(s) carcasa_filtru_aer_montata.JPG ( Size: 66.37k ) Number of downloads: 548 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#51
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Inca o smecherie se poate face pe stutul de la furtunul de servo . Se monteaza un T si cred ca teul cu supapa. Merita incercat.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
raducutu |
![]() ![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 15 February 08 ![]() |
acea crema care se formeaza se datoreaza:
-garnitura chiulaoasa cu fisuri -inel etansare cilindru perforat poate fi din guma sau cupru -rezolvarea este inlocuirea lor,mai intai garnitura si daca face tot asa se trece la met 2 |
--------------------
dacia
supernova clima
2002
|
|
renotgo |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Raducutu ai perfecta dreptate !Sa nu uitam ca si calitatea uleiului conteaza ,mai ales cel mineral ,pe timp rece face acea spuma nedorita .
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
Minel |
![]()
Post
#54
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(raducutu @ 5 Mar 2008, 16:50) acea crema care se formeaza se datoreaza: -garnitura chiulaoasa cu fisuri -inel etansare cilindru perforat poate fi din guma sau cupru Esti 100 % sigur de afirmatiile tale ,ai o baza solida in ceea ce susti tu mai sus ??? ![]() Daca ar fi asa ,majoritatea forumistilor (inclusiv eu ) care au acea pasta in busonul de la capacul culbutorilor au probleme cu motorul in special cu :garnitura de chiuloasa si inelul de etansare cilindru " Atunci daca este cum susti tu ,de ce aceasta pasta apare doar in anotimpul rece ?? Vara de ce nu apare ( atunci nu mai sunt probleme cu garnitura si inelul acela de etansare ) ![]() Cum iti poti explica ,ca cel putin in cazul meu nu am mai completat cu apa din noiembrie , -nu bolbororeste apa in vasul de expansiune , -nu prezinta nici o urma de ulei in apa si nici apa in ulei , -nu scoate fum alb sau negru la pornire , -nu papa ulei ,(momentan am in motor Elf 10W-40 ) -apa nu urca mai mult de 80 de grade in timpul functionarii motorului in regimuri de turatie diferite , -am caldura in masina dupa maxim 4 minute de la pornirea motorului , -am radiator mare fara carton in fata si fara ELV -motorul functioneaza impecabil ,urca fara probleme in ture si trage de sparge Ai pt descrierea de mai sus o explicatie logica Chiar astept un raspuns pertinent bazat pe fapte reale, nu ce ne spune unu' si altu' |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#55
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
face muci si cu ulei semisintetic, dar mai putin, tine de regimul de mers, distanta si temperatura, nu e nimic defect la motor.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ionutz_TM |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
salutare, acum cu incalzirea usoara a vremii mi-a mai scazut depunerile de muci
![]() motorul merge impecabil, mai putin un scartait de la alternator ![]() |
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
Minel |
![]()
Post
#57
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(argon @ 6 Mar 2008, 07:55) face muci si cu ulei semisintetic, dar mai putin, tine de regimul de mers, distanta si temperatura, nu e nimic defect la motor. Normal ![]() Nu vreau sa fiu rautacios dar altii sunt cam deplasati in afirmatii privind acest topic referitor la acesta pasta Daca ai "muci " ai probleme la motor se pare ... ![]() This post has been edited by Minel: 6 Mar 2008, 08:36 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Jockerul |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 March 08 ![]() |
Salutare ! Si la mine sunt acei "muci" ,folosesc Elf 15W-40...
Mai multe nu pot sa spun, decat ca apar decat iarna se pare f probabil din cauza condensului... |
--------------------
Dacia
1300
1989
- B66JOK
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#59
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
muci se fac de la condens din cauza temperaturii scazute
solutia: cea mai banala, simpla, ieftina: un tifon dat in 3-4 sau ciorap de dama pus intre stutz capac culbutori si furtunul catre T. va retine crema, va trece doar aerul, de la caldura, uleiul condensat, aka muci, va curge la loc pe rampa. se mentine carbul curat. solutia mea: filtru decantor de ulei de oltcit. This post has been edited by tzepesch: 6 Mar 2008, 09:46 Attached thumbnail(s) filtru_decantor_ulei.jpg ( Size: 17.29k ) Number of downloads: 445 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Minel |
![]()
Post
#60
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 00:58 |