Substanta cremoasa in dopul de la capac culbutori, De la ce sa fie??
![]() ![]() ![]() |
Substanta cremoasa in dopul de la capac culbutori, De la ce sa fie??
einstein1984 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#62
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(raducutu @ 5 Mar 2008, 16:50) acea crema care se formeaza se datoreaza: -garnitura chiulaoasa cu fisuri -inel etansare cilindru perforat poate fi din guma sau cupru -rezolvarea este inlocuirea lor,mai intai garnitura si daca face tot asa se trece la met 2 NU AI DREPTATE,vb. numai aiurea..... mucii aia se fac la toate daciile de la condens..... treceti pe ELV si nu mai aveti treaba cu mucii aia ![]() e mai usor sa montezi un ELV decat sa incerci tot felu de inventii care dau gres...ELV are multe AVANTAJE,deci aruncati departe blestemata aia de elice.... This post has been edited by sobolan: 6 Mar 2008, 10:28 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
renotgo |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Ce a spus Raducutu este perfect valabil ...si in acele cazuri poate aparea acea spuma nedorita.Eu am avut o Dacie la care mi s-a intamplat acest lucru ,si-n plus scapa si putina compresie in sistemul de racire .Masina mi-a mers fara probleme folosind "solutia "de care spunea Tzepesch ,nu se supraincalzea ...Dar ,circuitul de reaspirare a vaporilor de ulei este foarte important si blocarea acestuia cu ceva duce in timp la o uzura prematura a motorului .Oricum ,piesele de Dacie sint foarte ieftine asa ca alegerea este a voastra ...
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
argon |
![]()
Post
#64
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
o fi perfect valabil...vara. In sezonul actual, spuma e ceva normal la mers in oras. La drum lung, dispare.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#65
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(argon @ 6 Mar 2008, 11:05) CORECT argoane,daca e pe elice asa se formeza spuma aia de la condens.... eu am ELV si nu mai face spuma de aia nici daca sunt afara -20DGR.....avantajele ELV sunt multiple si e un topic mare...recomand citirea lui... This post has been edited by sobolan: 6 Mar 2008, 11:54 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Cozsmin |
![]()
Post
#66
|
![]() MemBru Care Este Group: Members Posts: 172 Joined: 4 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Am vazut topicul mai de mult dar nu am avut nici un interes sa il citesc,dar acum sunt chiar interesat despre ce se vorbeste aici,pentru ca ma aflu in situatia aceasta. am gasit o substanta alb maronie pe buson , si mai am o ingrijorare ,are ceva daca sta acul de la ulei la a 4 liniuta de sus adica la maxim
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1970
- B019423 Ex:DACIA 1310 Berlinoasa :D
Ex:DACIA 1310 Break :D Pr:Dacia 1307 Double Cab :)) INJECTIE |
|
renotgo |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Acum ,depinde cand sta acul la 4 ...cand motorul este pornit sau cand nu este pornit ...In primul caz este perfect ,in al doilea ...ai indicatorul defect .
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
Cozsmin |
![]()
Post
#68
|
![]() MemBru Care Este Group: Members Posts: 172 Joined: 4 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai cand motorul este pornit am acul la 4 knd este oprit nu cred k indica ceva ,din cate stiu eu ,dar poate ma insel vin cu poze imediat cum arata substanta aia
![]() Le: poazele : miroase a Benzina ![]() This post has been edited by Cozsmin: 6 Mar 2008, 13:45 Attached thumbnail(s) IMG_1769.JPG ( Size: 310.91k ) Number of downloads: 191 IMG_1771.JPG ( Size: 306.28k ) Number of downloads: 192 IMG_1770.JPG ( Size: 305.96k ) Number of downloads: 200 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- B019423 Ex:DACIA 1310 Berlinoasa :D
Ex:DACIA 1310 Break :D Pr:Dacia 1307 Double Cab :)) INJECTIE |
|
sobolan |
![]()
Post
#69
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
NU ARE NIMIC....citeste ce a scris argon mai sus.....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
alucard |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 28 October 07 From: Petrosani ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
berlina
1310 Li 2001
- HD 05 GXN Singura constanta e inconstanta!
|
|
renotgo |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Pai s-o luam altfel ...stiti bine ca atunci cand garnitura de chiulasa este arsa uleiul din motor se albeste ...nu ?Asta-n seamna ca a patruns apa in baia de ulei .Spuma aceea nu este altceva decat ulei+apa .Condens ,condens dar...chiar asa ?1 cm grosime mi se pare prea mult ,deci,atentie!Va repet ca atunci cand garnitura de chiulasa nu etanseaza perfect ,sau inelele de etansare a cilindrilor sint defecte, pot aparea probleme de genul asta .
6 Mar 2008, 18:48: In general,motoarele uzate fac acea crema mult discutata . ![]() This post has been edited by renotgo: 6 Mar 2008, 17:48 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
Cozsmin |
![]()
Post
#72
|
![]() MemBru Care Este Group: Members Posts: 172 Joined: 4 December 07 From: Bucuresti ![]() |
6 Mar 2008, 18:48:
In general,motoarele uzate fac acea crema mult discutata . Al Meu Are Rk facut in Iunie Anul Trecut ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1970
- B019423 Ex:DACIA 1310 Berlinoasa :D
Ex:DACIA 1310 Break :D Pr:Dacia 1307 Double Cab :)) INJECTIE |
|
renotgo |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Pai ce ai tu acolo ...nu prea seamana a crema .Poti sta linistit !
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
alucard |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 28 October 07 From: Petrosani ![]() |
la multi face, la unii norocosi cica nu ar face, variabile sunt multe:calitatea uleiului ziceau uniii,probleme ale motorului,prezenta unui ELV in loc de elice cica ar rezolva definitiv probelema,in fine la atatea variabile si atatea pareri, un singur lucru ramane constant, vesnica si nemuritoarea crema
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
berlina
1310 Li 2001
- HD 05 GXN Singura constanta e inconstanta!
|
|
renotgo |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
A lucard ,am facut destule motoare, asa ca,stiu bine ce spun,nu este doar o parere .Chestia cu "unsul pe paine" e tare ,recunosc !
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#76
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
nu se obtureaza gazele. conteaza f mult ce carpa puneti.... d-aia am zis de tifon sau ciorap de dama, ca filtreaza aerul evacuat de substanta cremoasa. nu zic ca scapati complet, dar avantajele la mine s-au vazutr imediat. bujiile au culoarea electrozilor in totalitate caramiziu deschis, si asta dupa mers prin oras. deci.... concluzionati voi...
mai afirma un coforumist de pe aici, ca de la vaporii aia cremosi se mai innegresc bujiile,plus mentineti carbul curat. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 03:23 |