DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Substanta cremoasa in dopul de la capac culbutori, De la ce sa fie??

einstein1984
post 6 Mar 2008, 10:09
Post #61


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Se gaseste renfilardul ala, dar discutia e teribil de familiara (aka minim 2-3 topicuri pe tema asta).


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 Mar 2008, 10:13
Post #62


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(raducutu @ 5 Mar 2008, 16:50)
acea crema care se formeaza se datoreaza:
-garnitura chiulaoasa cu fisuri
-inel etansare cilindru perforat poate fi din guma sau cupru
-rezolvarea este inlocuirea lor,mai intai garnitura si daca face tot asa se trece la met 2
*



NU AI DREPTATE,vb. numai aiurea.....
mucii aia se fac la toate daciile de la condens.....
treceti pe ELV si nu mai aveti treaba cu mucii aia excl.gif ,pur si simplu......
e mai usor sa montezi un ELV decat sa incerci tot felu de inventii care dau gres...ELV are multe AVANTAJE,deci aruncati departe blestemata aia de elice....

This post has been edited by sobolan: 6 Mar 2008, 10:28


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 6 Mar 2008, 11:01
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Ce a spus Raducutu este perfect valabil ...si in acele cazuri poate aparea acea spuma nedorita.Eu am avut o Dacie la care mi s-a intamplat acest lucru ,si-n plus scapa si putina compresie in sistemul de racire .Masina mi-a mers fara probleme folosind "solutia "de care spunea Tzepesch ,nu se supraincalzea ...Dar ,circuitul de reaspirare a vaporilor de ulei este foarte important si blocarea acestuia cu ceva duce in timp la o uzura prematura a motorului .Oricum ,piesele de Dacie sint foarte ieftine asa ca alegerea este a voastra ... smile.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Mar 2008, 11:05
Post #64


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




o fi perfect valabil...vara. In sezonul actual, spuma e ceva normal la mers in oras. La drum lung, dispare.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 Mar 2008, 11:53
Post #65


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(argon @ 6 Mar 2008, 11:05)
In sezonul actual, spuma e ceva normal la mers in oras. La drum lung, dispare.
*



CORECT argoane,daca e pe elice asa se formeza spuma aia de la condens....

eu am ELV si nu mai face spuma de aia nici daca sunt afara -20DGR.....avantajele ELV sunt multiple si e un topic mare...recomand citirea lui...

This post has been edited by sobolan: 6 Mar 2008, 11:54


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cozsmin
post 6 Mar 2008, 12:49
Post #66


MemBru Care Este


Group: Members
Posts: 172
Joined: 4 December 07
From: Bucuresti




Am vazut topicul mai de mult dar nu am avut nici un interes sa il citesc,dar acum sunt chiar interesat despre ce se vorbeste aici,pentru ca ma aflu in situatia aceasta. am gasit o substanta alb maronie pe buson , si mai am o ingrijorare ,are ceva daca sta acul de la ulei la a 4 liniuta de sus adica la maxim intrebare.gif wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1970 - B019423
Ex:DACIA 1310 Berlinoasa :D
Ex:DACIA 1310 Break :D
Pr:Dacia 1307 Double Cab :)) INJECTIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 6 Mar 2008, 12:56
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Acum ,depinde cand sta acul la 4 ...cand motorul este pornit sau cand nu este pornit ...In primul caz este perfect ,in al doilea ...ai indicatorul defect .


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cozsmin
post 6 Mar 2008, 13:38
Post #68


MemBru Care Este


Group: Members
Posts: 172
Joined: 4 December 07
From: Bucuresti




Pai cand motorul este pornit am acul la 4 knd este oprit nu cred k indica ceva ,din cate stiu eu ,dar poate ma insel vin cu poze imediat cum arata substanta aia biggrin.gif


Le: poazele : miroase a Benzina biggrin.gif

This post has been edited by Cozsmin: 6 Mar 2008, 13:45

Attached thumbnail(s)
IMG_1769.JPG ( Size: 310.91k ) Number of downloads: 191
IMG_1771.JPG ( Size: 306.28k ) Number of downloads: 192
IMG_1770.JPG ( Size: 305.96k ) Number of downloads: 200


--------------------
Dacia 1300 1970 - B019423
Ex:DACIA 1310 Berlinoasa :D
Ex:DACIA 1310 Break :D
Pr:Dacia 1307 Double Cab :)) INJECTIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 Mar 2008, 13:58
Post #69


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




NU ARE NIMIC....citeste ce a scris argon mai sus.....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alucard
post 6 Mar 2008, 15:19
Post #70


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 October 07
From: Petrosani




radmasa.gif nu are nimic, la tine e chiar putin, la mine stratu e consistent,are cam 1 cm grosime,cam asta e limita,se depune de la drumuri scurte cu motorul rece,cate un drum lung si sa vezi ce curatel are sa fie wink.gif


--------------------
DACIA berlina 1310 Li 2001 - HD 05 GXN
Singura constanta e inconstanta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 6 Mar 2008, 17:34
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Pai s-o luam altfel ...stiti bine ca atunci cand garnitura de chiulasa este arsa uleiul din motor se albeste ...nu ?Asta-n seamna ca a patruns apa in baia de ulei .Spuma aceea nu este altceva decat ulei+apa .Condens ,condens dar...chiar asa ?1 cm grosime mi se pare prea mult ,deci,atentie!Va repet ca atunci cand garnitura de chiulasa nu etanseaza perfect ,sau inelele de etansare a cilindrilor sint defecte, pot aparea probleme de genul asta .

6 Mar 2008, 18:48:
In general,motoarele uzate fac acea crema mult discutata . smile.gif

This post has been edited by renotgo: 6 Mar 2008, 17:48


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cozsmin
post 6 Mar 2008, 17:59
Post #72


MemBru Care Este


Group: Members
Posts: 172
Joined: 4 December 07
From: Bucuresti




6 Mar 2008, 18:48:
In general,motoarele uzate fac acea crema mult discutata .



Al Meu Are Rk facut in Iunie Anul Trecut wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1970 - B019423
Ex:DACIA 1310 Berlinoasa :D
Ex:DACIA 1310 Break :D
Pr:Dacia 1307 Double Cab :)) INJECTIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 6 Mar 2008, 18:04
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Pai ce ai tu acolo ...nu prea seamana a crema .Poti sta linistit !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alucard
post 6 Mar 2008, 19:01
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 October 07
From: Petrosani




la multi face, la unii norocosi cica nu ar face, variabile sunt multe:calitatea uleiului ziceau uniii,probleme ale motorului,prezenta unui ELV in loc de elice cica ar rezolva definitiv probelema,in fine la atatea variabile si atatea pareri, un singur lucru ramane constant, vesnica si nemuritoarea crema biggrin.gif sa ne traiasca si daca e destula poate incepem sa o punem pe paine biggrin.gif


--------------------
DACIA berlina 1310 Li 2001 - HD 05 GXN
Singura constanta e inconstanta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 6 Mar 2008, 21:57
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




A lucard ,am facut destule motoare, asa ca,stiu bine ce spun,nu este doar o parere .Chestia cu "unsul pe paine" e tare ,recunosc ! radmasa.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 8 Mar 2008, 13:27
Post #76


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




nu se obtureaza gazele. conteaza f mult ce carpa puneti.... d-aia am zis de tifon sau ciorap de dama, ca filtreaza aerul evacuat de substanta cremoasa. nu zic ca scapati complet, dar avantajele la mine s-au vazutr imediat. bujiile au culoarea electrozilor in totalitate caramiziu deschis, si asta dupa mers prin oras. deci.... concluzionati voi...

mai afirma un coforumist de pe aici, ca de la vaporii aia cremosi se mai innegresc bujiile,plus mentineti carbul curat.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 03:23
Forum Renault