Masina pana-n 10.000 euro, pareri
![]() ![]() ![]() |
Masina pana-n 10.000 euro, pareri
Gescu |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Fiat
Albea
2006 Dynamic 1.4 Fire 77 CP (Fully Integrated Robotised Engine)
115Nm/3000rpm |
|||
adrian_c |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
QUOTE(Gescu @ 23 Jul 2009, 09:34) @adrian_c Nu stiu de ce tii asa in brate Citroenul.Asa ii pot aduce si eu n argumente pentru GP daca ar fi sa ne luam dupa masinile din semnatura. Nu tin in brate Citroen-ul, insa mi se pare absurd sa spui despre o masina ca este hidoasa si penibila. Trebuie sa ai putin respect pentru cei care au proiectat-o. Daca nu iti place o masina, poti frumos sa spui ca nu iti place, enumeri ce nu iti place si gata, dar nu vii cu epitete care mai de care mai urate. Fiecare masina este frumoasa in felul ei ! |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
mvali |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 8 February 07 From: Ploiesti ![]() |
Modelul Ibiza nou cu motor de 1.4 versiunea de baza.. Ac, ABS, 6Boxe radiocdmp3 + restul ajunge la 11.149E din 21 Iulie 2009 (Dealer-ul din Ploiesti)
Nu stiu cat de fiabila este.. ![]() numai ca garantia este 2 ani fara limita de km.. nu 4 si 12 ani la perforarea caroseriei. |
--------------------
ex Dacia
SuperNova
Confort 2001 / Opel Corsa Enjoy
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Este frumoasa noua Ibiza, insa trece cu mult peste bugetul lui Emil.
![]() Am vazut una la mine pe strada si am observat o chestie. Grila din fata masinii se poate inchide. Cand este stationata nu poti vedea radiatorul. Voi ati observat asta ? Personal prefer o masina cu echiparea full, decat una cu echiparea de baza, bineinteles pentru aceeasi suma de bani. |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#65
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Eu sunt total opus lui adrian_c - prefer o masina mai buna/mare/puternica cu dotari minime decente (ac, abs, servodirectie, geamuri el fata, inchidere centralizata) uneia mici/cu motor slab cu dotari full.
Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
argon |
![]()
Post
#66
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
clar! romanul s-a nascut reisar.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vdaniel |
![]()
Post
#67
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
QUOTE(argon @ 22 Jul 2009, 11:01) si Peugeot, m-am uitat si eu printr-un 107 si e jenibil, antifonare ioc, chederele usilor cad si se incretesc, trebuie tot impinse la 2 zile, si tot interiorul zici ca-i din materiale reciclate de mana a doua, imbinarile nasoale etc. Eu am la serviciu un Peugeot 107 si nu e chiar asa jenibil, cu chederele nu am avut niciodata probleme, in peste 50.000km si cam 2 ani nu a avut nici o problema.Consum mic, destul de fasneata chiat si cu AC-ul in functiune. |
--------------------
dacia
1310
1999
- bt-www respir deci traiesc
|
|
argon |
![]()
Post
#68
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ori nu ai remarcat, ori se faceau mai bine daca zici ca are ceva ani, eu nu am putut sa nu remarc cum spuneam chederele usilor, prinse anemic , prin presare, in partea de sus ies in timp, sau la o usoara tragere, sau daca il agati putin, plasticele prost turnate, de exemplu tamburusii de incuiat usile, puteam sa-i iau lejer la cuter sa tai urma imbinarii de la turnare, usita rezervorului care nu mai sta inchisa la a treia utilizare, interiorul usilor de tabla chioara, economie crunta ce mai..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vdaniel |
![]()
Post
#69
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
107-e din 2007,incuietorile usilor +portbagaj s-au stricat de n-ori( de nevoie am pus centralizata), chederele ok pana acu, cu usile-tabla goala( cand inchizi usa sperii toti trecatorii), usita rezervor ok pana acu.
La banii ei asta primesti-compenseaza la consum |
--------------------
dacia
1310
1999
- bt-www respir deci traiesc
|
|
TheFastOne |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 18 Joined: 28 December 06 From: Brasov ![]() |
Apropo de C3, mi-am adus aminte, zile trecute a trecut unul pe langa mine pe banda II si-i fluturau baghetele din partea de jos a geamurilor
![]() Colegu' adrian_c, zici c-ai lucrat la proiectarea C3-ului ? Si indienii aia au proiectat o masina. Tata motors, iti spune ceva ? Aia nu-i jenibila ? Zici ca haina nu face pe om ? Daca lasam extremele deoarte, adica tiganii la costum si cei care efectiv nu au cu ce sa-si cumpere haine, in rest haina face pe om. La fel si cu masinile, lasam extremele la o parte, adica tiganii cu BMW si Q7 si amaratii cu masini peste 20 de ani si o sa vezi ca masina reprezinta omu ![]() Revenim la C3. Intrucat intamplarea face ca un fost coleg de facultate sa lucreze acum la citroen, am efectuat test drive cu mai multe modele, doar asa de fun si distractie. C3-ul are o calitate foarte slaba a materialelor folosite la fabricarea interiorului oricat de tare sustii tu ca nu este asa. La modelele din clasele superioare intr-adevar, calitatea creste dar odata cu pretul ![]() Cand cumperi o masina, asa cum bine spunea un coleg mai devreme trebuie sa te gandesti si ca intr-o buna zi se strica. Cat de repede se strica este o variabila care variaza in functie de producator si model. Fiabilitatea bat-o vina ![]() Trebuie sa te gandesti foarte bine inainte ce vrei de la masina pe care o cumperi, ce nevoi vrei sa-ti satisfaca. Drumuri preponderent in oras, preponderent in afara orasului. Functie de asta iti cumperi o masina cu o tinuta de drum foarte buna si portbagaj mare sau o chichineata usor de parcat. Confort maxim la volan pentru drumuri lungi si toate sistemele de siguranta posibile sau 4 roti, volan si motor. Revenind, C3-ul este chichineata de oras cu portbagaj mare pentru cumparaturi multe, fara sisteme de siguranta activa si pasiva prea multe in dotare standard,.......... Hai ca m-am plictisit ![]() Concluzie, nu prea exista fiabilitate la masinutele astea low cost de care vrei tu sa-ti cumperi colegu'. Decat sa cumperi o masina noua care sa-ti faca numai probleme si sa aiba numai neajunsuri, ia serios in considerare varianta unui SH ![]() This post has been edited by TheFastOne: 23 Jul 2009, 14:35 |
--------------------
VolksWagen
Golf Mk4 Variant Highline
2004 1.9 TDI 131 CP
- BV 11 WUW STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Colegu' TheFastOne
![]() Am cativa prieteni care au C3 si sunt foarte multumiti. Unul are aproape 60k km si nu a avut nici o problema notabila. Personal, materialele din interior mi se par OK, iar masina per ansamblu super-OK. Stai sa vezi noul C3 in 2010. Citroen_C3_2010_800x600_wallpaper_01.jpg ( Size: 83.31k ) Number of downloads: 485 Citroen_C3_2010_800x600_wallpaper_09.jpg ( Size: 105.95k ) Number of downloads: 503 Citroen_C3_2010_800x600_wallpaper_03.jpg ( Size: 61.9k ) Number of downloads: 479 Cat despre fiablitate, despinde de marca si producator, insa depinde si de modul de condus si de intretinerea masinii. Foarte multi isi cumpara masini scumpe, insa cum zicea un alt coleg (bulan) se zgarcesc apoi la intretinere. Apoi incep sa spuna ca s-a stricat aia si cealalta, si in concluzie masina X nu este buna. Am vazut eu ce soferi de marca se invart prin Romania, vorba lui argon ... numai reisari ! ![]() This post has been edited by adrian_c: 23 Jul 2009, 14:50 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
TheFastOne |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 18 Joined: 28 December 06 From: Brasov ![]() |
Ala e modelul ce se va lansa in 2010 ? Mai jenant. E mai mult un facelift manelo-style cu crom
![]() ![]() This post has been edited by TheFastOne: 23 Jul 2009, 14:39 |
--------------------
VolksWagen
Golf Mk4 Variant Highline
2004 1.9 TDI 131 CP
- BV 11 WUW STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
puteau sa-i puna sigla ford
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
arata bine masina in varianta aia...dar aia costa 15.000 E
cand vb de o masina de 10k singura varianta cu intretinere mai scazuta e dacia, restu sunt in aceeasi oala: toyota, gm, psa, ford,reno,vag. Orice masina ti-ai alege tot 6-8 mil dai pe o revizie de 1an si peste 25 mil pe o caseta de directie sau o planetara, reno are piese scumpe...ok, dar cine are piese si intretinere ieftine ? toyo ? 150 lei ora de manopera ![]() cat despre trio-u c1-107-aygo evitati-l...cea mai reusita ai fii toyota, daca chiar nu aveti alta varianta ![]() |
--------------------
*
*
*
- *
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#76
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
QUOTE(TheFastOne @ 22 Jul 2009, 23:17) <span class='edit'>22 Jul 2009, 21:51:</span> In america nici la masinile de tuns iarba nu se monteaza motoare mai mici de 1,4 ![]() In alta ordine de idei, aia multi cu C3 de care zici tu,..........poate nu s-au suit intr-o masina la viata lor. Sincer, n-as vrea sa jignesc pe nimeni da' C3 ala e absolut hidos, penibil, iar la interior, loganul e mult peste, daca ma pot exprima asa. Ai nimerit-o, poti sa ne explici de ce au asa mentalitate americanii si apoi sa faci o paralele cu Romania?... ca despre ea vorbim. |
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
Marty |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Fan3, cind si-a deschis driverx topicu' cu masina si eu sustineam LAncer-ul, s-a gasit un destept sa urle cit il tineau bojocii ca un alternator e nu-stiu-cite sute de euro, o planetara e o gramada de bani, etc., el sustinind varianta Megane. Uitase ca Renelu' are preturi cel putin la fel de mari ca Mitsu. Asa ca mai salcim cu comparatiile astea ca nu-si au locu'.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
emil_t |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
QUOTE(giany911 @ 22 Jul 2009, 19:41) am fost sa vad Swiftul si SX4 parca asa se numeste, Swift 90cp pret 8990 euro si sx4 4x2 105 cp, 9500 parca cu tot cu tva ambele, si ambele la promotie, plansa de bord in mare e aceeasi la ambele modele, si pare bine inchegata , nu are nimic interesant in interior sa zici "ce tare" dar la sx4 poti rabata foarte usor banchetele si obtii un portbagaj mare relativ plat, si mai ai si mai mult loc la cap in spate, loc in fata mai mult ca swiftul. Sunt destul de bine dotate, AC, comenzi pe volan, radio-cd 6 respectiv 8 boxe (SX4), abs, geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, asemanator cu Sandero, parca as compara SX4 cu Stepway si Swift cu Sandero, revizia costa 400 ron in total. Garantie 3 ani parca Oricum din astea 2 clar SX4 cu tot cu diferenta de pret, SX4 are si rotile mai late 205 comparativ cu 155 la Swift, SX4 arata mai bine, e mai spatioasa si are ceva mai multe dotari ca SX4 plus motor mai puternic. Inca ceva cuplu maxim e de pe la 4.100 ture si puterea pe la 5900 daca nu ma insel, deci teoretic trebuie mers turat cu el. This post has been edited by emil_t: 25 Jul 2009, 15:13 |
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Swift este o masina strict pentru oras. SX4 este OK, insa are portbagajul foarte mic pentru clasa ei. Daca nu ai copii si bagaje nu este nici o problema, insa daca ai copii si vrei sa pleci in concediu nu prea ai mult loc pentru bagaje.
La fel, nu stiu ce consum real are versiunea 1.6 benzina, un 1.6 DDiS cat costa ? |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
emil_t |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
adrian_c nu stiu sa iti zic exact cat costa, ca am intrebat mai mult de masini la discount, dar in orice caz >13.000 euro cu TVA sigur.
S-a marit putin bugetul si am reusit sa reducem lista la 2 masini Fiat Bravo 1.4 T-JET 120cp/150cp 206NM 12.989 euro/13.989 euro, are ESP, clima si oglinzi electrie incalzite, geamuri electrice, Radio cd, interiorul e placut, se putea mai bine dar placut, pe dinafara arata chiar frumos in visiniu metalizat. Ce ma atrage motorul puternic DAR, cu toate ca are garantie 5 ani / 500.000km zic ei ca acopera TOTUL parca totusi nu dorm bine la noapte ca stiu ca nu e prea fiabila din cate am auzit si Citroen C4 1.6 122cp (0-100km/h 11.4 secunde comparativ cu fiatul 9.6) 13.290 euro cu TVA (are clima, ESP, oglinzi electrice, LIMITATOR DE VITEZA, oglinzi si geamuri electrice, radio cd) cu toate ca absolut detest kilometrajlu digital si nu prea imi place ideea ca airbagul e fix, e mai placut putin pe interior, dar parca e mai stramt in spate decat Bravo, la exterior arata putin mai bine decat Bravo, si cu toate ca nu e renumit citroen pentru fiablitate (are numai 2 ani garantie) cred ca e mai bine inchegat ca Fiatul. Pareri ? |
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
argon |
![]()
Post
#81
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
airbagul ala e fix pentru eficienta maxima, tocmai ala e motivul pentru care au adoptat sistemul ala, nu sa fie trendy.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#82
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Eu as alege dintre cele doua Fiatul. Motorizarea o alegi tu dintre cele doua in functie de nevoi/buget. De ce? Pentru ca imi place mai mult ca aspect, este model mai nou, motoarele sunt mai interesante, performantele mai bune, garantia mai mare.
Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
emil_t |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
QUOTE(argon @ 28 Jul 2009, 20:41) airbagul ala e fix pentru eficienta maxima, tocmai ala e motivul pentru care au adoptat sistemul ala, nu sa fie trendy. avand in vedere ca mai toate airbagurile de volan inclusiv cel de pe C4 sunt un cilindru nu prea conteaza pozitia volanului, parerea mea de om ce detine parere. Oricum, mai mult pentru mine conteaza airbagurile laterale cortina si centurile pretensionate. Si eu as fi tins mai mult spre Bravo 1.4 T-Jet si de 120 cp, e mai rapid cu 2 secunde ca C4-le de 1.6 122cp la suta (s-a cam decis, se ia C4), dar urmeaza maine comanda, sa vedem ... |
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
emil_t, hai ca am vazut tarziu mesajul tau.
Chiar daca am C4, nu as cumpara Fiat Bravo. Stii de ce ? Fiat Bravo nu a fost o masina de succes, cel putin asa reiese din cifra de vanzari si articolele citite in revistele de specialitate. Inainte sa iau C4 m-am uitat si la un Bravo 1.3 MJet diesel, insa am ramas la C4. As merge tot pe C4 pentru ca sunt masini bune, cu afisajul digital te vei obisnui rapid, iar personal mi se pare mai util. Totul este in cifre si mai bine pozitionat, nu iti distrage privirea de la drum. Garantie poti cumpara inca 2 ani cu o suma acceptabila. Bafta ! Intrebare : chiar asa importanti sunt pentru tine timpii aia de accelerare de la 0-100 ? C4 este o masina mai grea, insa foarte foarte stabila in comparatie cu Bravo. Mi s-ar fi parut mai logic sa compari dimensiuni, consumuri decat timpi de accelerare. In fine, fiecare cu pasaricile lui, bafta la cumparare ! |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
Gescu |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 October 07 ![]() |
Tu ai vazut ce ai scris...motoru de 1.3 m-jet pe bravo?! poate ai vrut sa spui 1.9 care e de 120 si de 150.In legatura cu C4 vs Bravo ti-as aduce o mie de argumente pentru bravo,in primu rand motoru de 1.4 T-jet care este de ultima generatie ceea ce eu nu prea vad pe site ca C4 are un turbo pe benzina ci doar aspirate.De unde ai scornit ca Bravo nu a fost de succes?
L.E: a naibii foarteee stabila...o zici de parca bravo e mai ceva ca un carucior de butelie si C4 boeing 747 C4 Lungime - Latime (mm) 4273 / 1769 Inaltime - Ampatament (mm) 1456 / 2608 Volum portbagaj: normal - culisata(dm3) 314 Bravo Lungime (mm) 4336 Latime (mm) 1792 Inaltime (mm) 1498 Ampatament (mm) 2600 Capacitate portbagaj (dm³) 400 - 1175 In afara ca are ampatamentu' "exagerat" de mare in rest latimea si lungimea sunt mai mari fapt ce poate te-ar face sa te gandesti mai bine cand faci unele afirmatii. @emil_t sper ca te-au ajutat putin datele mele.Mie interiorul din bravo mi se pare peste C4 incepand cu ceasurile si terminand cu ultimu surub de la mocheta. This post has been edited by Gescu: 29 Jul 2009, 13:08 Attached thumbnail(s) 108.jpg ( Size: 307.98k ) Number of downloads: 203 c4_facelift_interior_copy.jpg ( Size: 846.54k ) Number of downloads: 206 |
--------------------
Fiat
Albea
2006 Dynamic 1.4 Fire 77 CP (Fully Integrated Robotised Engine)
115Nm/3000rpm |
|
mihaimmm |
![]()
Post
#86
|
![]() Member Group: Members Posts: 178 Joined: 5 October 07 ![]() |
Din ce am observat, te-ai hotarat la C4? Vazusem la tv reclama cu fiat linea parca... la 8500 de euro... dar nu cred ca are foarte multe dotari si din cate am citit nu te intereseaza Linea.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110hp
- *
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
QUOTE(Gescu @ 29 Jul 2009, 11:51) Tu ai vazut ce ai scris... Domnule Gescu, nu inteleg de ce te agiti asa ... daca citesti mesajul meu nu este nici o critica personala facuta cu rautate despre Bravo. Am gresit cu motorul, ai dreptate 1.9M-Jet. Citroen are acum niste motoare benzina dezvoltate cu BMW. Despre faptul ca nu este o masina de succes ... am citit reviste de specialitate, cifra de vanzari in Europa este foarte slaba (iti spun maine cate masini au fost vandute in 2008 in Franta desi ma vei lua ca francezii sunt natiolisti). Interiorul este frumos, motorul este OK. In plus, merg foarte mult prin afara tarii (Franta, Belgia, Germania, Austria, Ungaria) si nu am vazut mai mult de 10 Bravo pe strada pana la aceasta ora. Probabil sunt mai multe in Italia, insa nu a avut succesul lui Grande Punto. Nu am vrut sa critic masina, este o masina ok si din punctul meu de vedere (imi place motorul diesel). Iar aia 8 mm de la ampatament conteaza. Personal, prefer tabloul de bord de la C4 care este mai simplu si mai elegant, chiar daca cel de la Bravo are un design mai frumos sa spunem, insa este prea impopotonat. In plus, observa cata "libertate" iti ofera C4 fata de Bravo. Asta ca sa nu mai vorbim de diferenta de tehnologie la capitolul tabloul de bord intre cele doua. Bafta This post has been edited by adrian_c: 29 Jul 2009, 13:52 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
yoncv |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru ochelarist Group: Members Posts: 439 Joined: 28 September 06 From: Craiova ![]() |
O singura remarca as face: de la "masina pina in 10000 euro" s-a ajuns la peste 13000 euro. Ca si Loganul, "masina de 5000 euro"
|
--------------------
VW
Jetta
2017
- dj-17-???
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
mihaimmm |
![]()
Post
#90
|
![]() Member Group: Members Posts: 178 Joined: 5 October 07 ![]() |
Din clasa mica de ce nu lati in considerare si Alfa Mito?
hmm... sau ai precizat ca vrei o masina de familie... |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110hp
- *
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 16:41 |