Dacia Duster , - fosta Kanjara -
![]() ![]() ![]() |
Dacia Duster , - fosta Kanjara -
minny |
![]()
Post
#1141
|
||
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
------
------
------
|
|||
sonykel |
![]()
Post
#1142
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
capota motor e daia cu ``amortizor``
|
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
Fratzica |
![]()
Post
#1143
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
ar fi un mare plus pentru Duster sa fie echipat din fabrica cu anvelopele michelin synchron pe care le are kangoo-ul meu, tot din fabrica. Sunt fenomenale pe orice fel de suprafata. N-as putea concepe sa pun alt model de anvelope pe masina mea.
|
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
Agrig |
![]()
Post
#1144
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.083 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
@mihai.t
Mai e un aspect de care se tine cont la masinile de teren, e mai bine protejat sistemul cu tamburi la namol, apa astfel incit in conditii specifice e mai sigur. Nu mai vb de costuri in exploatere, se schimba tamburii la 200Kkm+ iar sabotii cam tot pe acolo in conditii normale de exploatare. Bafta, Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
asgard1955 |
![]()
Post
#1145
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
Am mai facut o estimare cu un soft mai performant de data asta (primul avea 14MB) si cam asta a iesit. E ciudata poza oricum, nu prea ies corect nici unghiurile de atac si degajare. Astept datele oficiale sa vad care e eroarea. Dimensiunile sunt in metri.
This post has been edited by asgard1955: 20 Dec 2009, 23:23 Attached thumbnail(s) DimensiuniEstimare.jpg ( Size: 84.39k ) Number of downloads: 6340 |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
TAW |
![]()
Post
#1146
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 796 Joined: 1 August 07 From: Bacau ![]() |
@Agrig: Asa este, tamburii au teoretic o durata de viata destul de mare (poate chiar 200.000), dar cu conditia ca sabotii sa fie schimbati inainte de a ajunge pe fier (undeva la 45.000-120.000km, in functie de expluatare). Desi sa stii ca am intalnit discuri fata care la 91.000 km mai mergeau linistit inca 25-35.000 km (in 91mii au avut un singur set de placute inlocuite la 60.000).
Dar la un 4x4 utilizat mult in teren nu cred sa atinga 200.000 atat timp cat la un Logan pick-up foit pe drumuri grele de tara, tamburii au plecat dintre noi la 58.000... ![]() Atat viata unui tambur, cat si a unui disc, depinde mult de stilul de conducere, calitatea materialelor, si conditiile de drum... @asgard: E posibil ca estimarile tale sa fie destul de apropiate de realitate, doar ca garda la sol este de regula mai mica decat inaltimea pragului fata sau spate. cel mai probail vom avea o garda de cca 20.5-21.5 cm (probabil si in functie de model si motorizare). |
--------------------
Renault
Scenic 1.6 16v Dynamique D11
2008 Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
Agrig |
![]()
Post
#1147
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.083 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
![]() La un Terrano am schimbat placutele de frina pe la 90KKm iar sabotii si Tamburii nici o data pina am dat masina la 340Kkm. A 2-a masina a fost un B2500 pe care am dat`o la 170Kkm fara sa schimb nici placute nici ceva in spate. Esenta la tamburi e ca la fiecare revizie sa fie curatati sabotii de intruziunile matalice din tamburi si luat gradul tamburului. Daca au tendinta sa se desprinda la saboti bandajele se nituiesc si basta! Ambele masini au fost folosite in conditii de teren cam 20% din care cam 5-10% greu. Bafta, Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Master01 |
![]()
Post
#1148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 13 January 09 From: Suceava ![]() |
Important ca au scos cei de la Dacia un SUV, asta este un lucru mare, inseamna ca nu toti dorm in Romania. Iar pretul va fi unul mai bun decat ceilalti asa ca vor avea succes. Cine isi imagina SUV Dacia acum 10 ani? Daca se mai iau la intrecere cu celelalte SUV-uri este super ok. Cred ca va face furori printre romani, avand in vedere drumurile noastre! De aceea oare guvernantii nu au construit autostrazi, sa probam SUV-ul Dacia pe gropi?
![]() |
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC
2005/1598 cmc 1,6 16 V
- Nr. de SV Il cheama bizon / Are-un neuron / Si tot claxoneaza / Cand altii sofeaza
Grupul soferilor blocati in trafic saluta bizonul din intersectie. |
|
Squirrel |
![]()
Post
#1149
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Dacă este adevărat ceea ce se spunea anterior (că în două săptămâni de la momentul respectiv se pot lansa comenzi - adică 1 ianuarie 2010 - ciudat, pentru că e zi liberă de la „împărăție”), eu țin AMR-ul până la data aflării detaliilor finale și a prețurilor:
Mai sunt 10 zile! |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
Garett |
![]()
Post
#1150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
@mihai.t
Singurul SUV cu tamburi pe spate nou despre care stiu este Grand Vitara, restul sunt pe disc. De acord cu argumentele tale referitoare la cost, totusi cred ca ar fi cazul ca Dacia sa faca pasul spre sec. XXI. Ma rog, asta sa fie singurul inconvenient la Duster! |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#1151
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
@asgard1955
Ce ai luat ca reper cand ai facut masuratorile ? |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
boga81 |
![]()
Post
#1152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 18 September 08 From: Bucuresti ![]() |
intrebari pentru cei care au vazut suv-ul:
1. pasajele rotilor, in portbagaj, sunt capitonate? 2. haionul este acoperit cu plastic pe interior? daca da, este total, sau doar partial ca pe sandel? din ce am vazut in poza cu roata de rezerva, partea cu carligul de inchidere portbagaj nu este acoperita cu plastic... aaa, si din ou: reglaj pe cablu pentru faruri... tot nu vor sa renunte la asta... This post has been edited by boga81: 21 Dec 2009, 11:33 |
--------------------
Suzuki
SX4 1.6 4x4 Navi
- ex: '08, Sandel 1.5 dCi MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon... |
|
asgard1955 |
![]()
Post
#1153
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#1154
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc. Facusem si eu ceva asemataor dar in CorelDraw.
|
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
axx |
![]()
Post
#1155
|
![]() membru... doar membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
Eu zic ca degeaba incercati sa faceti masuratori, acea poza e facuta in perspectiva la un punct de fuga, si tot ce e in spatele primului plan, care contine rotile si lateralul caroseriei, e deformat... deci nu se poate aprecia o dimensiune exacta. Sunt arhitect, si mananc autocadul.... dar e greu sa masori o dimensiune asa de mica(20 si ceva de centimetri)... cum e garda la sol, comparata cu lungimea masinii (430 centimetri).
|
--------------------
Skoda
Superb
2017 Style
- IS 24 AXL
|
|
undemerg |
![]()
Post
#1156
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Ca are discuri sau tamburi, ca are nu stiu unde claxonul, sa zicem ca as mai intelege... Dar sa comentezi ca are reglajul farurilor pe cablu? De cate ori regelezi bai nene farurile alea de te deranjeaza atat? Si cat de greu e sa invarti de rotita aia? Ca la mine, dupa 4 ani merge ca atunci cand era noua....
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
kork |
![]()
Post
#1157
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 20 August 06 ![]() |
Garda la sol este data de cel mai apropiat angrenaj al masinii de sol (cutie de transfer etc.) si nu de distanta pragurilor la sol.
Asadar, ce se vede in poze, e irelevant. This post has been edited by kork: 21 Dec 2009, 14:52 |
--------------------
Dacia
Supernova
2002 - Confort
- b12ujv
|
|
axx |
![]()
Post
#1158
|
![]() membru... doar membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
Exact, si acele angrenaje sunt intr-un plan secund, care nu se vede in poze.
|
--------------------
Skoda
Superb
2017 Style
- IS 24 AXL
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1159
|
![]() - Group: Members Posts: 22.605 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
In pozele de genul ala se sterge si se corecteaza totul. Trebuie sa arate cat mai artistic cu putinta, sa incante ochiul. Zilele trecute ma uitam la niste poze cu noul bmw serie 5. Au sters pedala de frana ca nu dadea bine in poza.
This post has been edited by IRONICK: 21 Dec 2009, 21:54 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Agrig |
![]()
Post
#1160
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.083 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(kork @ 21 Dec 2009, 16:52) Garda la sol este data de cel mai apropiat angrenaj al masinii de sol (cutie de transfer etc.) si nu de distanta pragurilor la sol. Asadar, ce se vede in poze, e irelevant. Cutie de transfer...... ![]() Fiind cu suspensie independenta s`ar putea sa scoata 19-21cm garda. 27cm ar fi ceva dar fiind SUV cred ca mai repede ar fi pe linga 20cm. Fiind mai mult de strada probabil aspectul estetic conteaza si cu o garda mare apare cocotata pe catalige desi din poza apare super. Bafta, Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
dorel232004 |
![]()
Post
#1161
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 9 February 07 ![]() |
Stie cineva daca si cand apare si varianta cu 7 locuri?
This post has been edited by dorel232004: 22 Dec 2009, 09:18 |
--------------------
Logan
MCV Laureate
2008 85 cp dci 7 locuri
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#1162
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
QUOTE(kork @ 21 Dec 2009, 14:52) Garda la sol este data de cel mai apropiat angrenaj al masinii de sol (cutie de transfer etc.) si nu de distanta pragurilor la sol. Asadar, ce se vede in poze, e irelevant. QUOTE(axx @ 21 Dec 2009, 15:01) QUOTE(IRONICK @ 21 Dec 2009, 17:17) In pozele de genul ala se sterge si se corecteaza totul. Trebuie sa arate cat mai artistic cu putinta, sa incante ochiul. Zilele trecute ma uitam la niste poze cu noul bmw serie 5. Au sters pedala de frana ca nu dadea bine in poza. Ati avut dreptate ca piesele care dau garda la sol nu se vad in poze. Am luat o poza din momentul in care testau sasiul de duster cu caroseria de logan si asta a iesit. Are putina eroare deoarece poza e facuta putin din unghi iar la duster garda mai poate scadea fata de cat a iesit, caroseria fiind mai grea decat cea de logan. Attached thumbnail(s) Sasiu_Duster_Dimensiuni.jpg ( Size: 97.34k ) Number of downloads: 2311 |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
dragos78 |
![]()
Post
#1163
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 24 March 08 ![]() |
Interesant topicul.
Ce ma intereseaza pe mine este pretul. Acesta va decide segmentul de potentiali cumparatori. Sunt posesor de logan si cand am auzit de Duster prima data m-a incantat. Cred ca un pret pornind de la 12-13 mii este destul de mare pentru o masina care foloseste aceleasi tehnologii de pe loganul clasic. Motoarele sunt similare, interiorul idem, tabla aceeasi. Difera forma si sasiul (din cate am inteles). Nu vorbesc de varianta 4x4 care in mod normal va fi mai scumpa ci de versiunea 4x2. Daca preturile de pornire care se vehiculeaza pe aici sunt adevarate (11900 pret pornire, cred varinata benzina cheala) atunci nu este o masina care sa merite banii. Vom vedea ce ofera in banii acestia... This post has been edited by dragos78: 22 Dec 2009, 11:34 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Preference
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1164
|
![]() - Group: Members Posts: 22.605 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(asgard1955 @ 22 Dec 2009, 11:09) Ati avut dreptate ca piesele Uite aici retus exagerat: wallpaper_24_1920x1200.jpg ( Size: 707.87k ) Number of downloads: 2562 This post has been edited by IRONICK: 22 Dec 2009, 12:09 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Michael |
![]()
Post
#1165
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 August 04 From: Bucharest ![]() |
Asa cum apare in poze, ca aspect exterior, Duster nu arata rau. Totusi, nu ma grabesc sa imi formez o parere finala pana nu il vad pe viu. Si in primele poze de pe net, oferite de producator inainte de lansarea Logan, acesta arata bestial. Realitatea a fost insa diferita... Este imbucurator si faptul ca interiorul, desi preluat de la Logan, a fost imbunatatit, desi asteptarile erau mai mari.
Cred ca cea mai populara varianta va fi cea diesel de 105 cai sau 110 cai (observ ca datele anuntate de producator difera de cele de pe capacul motorului). Cuplul motor, dar si consumul, sunt elemente importante ce trebuie luate in calcul la achizitia unui SUV. Variantele de motorizare de top (diesel 105 cai si benzina 110 cai) vor avea o dinamica buna, dar fara accente de sportivitate. Ar fi de dorit ca, optional, sa poate fi comandate AC automat si ESP. Cu atat mai mult cu cat ESP-ul va deveni obligatoriu din noiembrie 2011 si va trebui sa se regaseasca pe toate produsele din gama Dacia. Alti producatori deja livreaza propriile modele cu ESP in dotarea de serie. Nici niste airbaguri cortina sau un cruise control nu ar fi fost rele. Alte optionale, cum ar fi pielea (fie ea si ecologica) sau scaunele incalzite sunt, in opinia mea, mai putin relevante pentru un model low-cost. Pe hartie, cei 475 de litri ai portbagajului nu arata rau. Totusi, producatorul spune ca portbagajul va avea „pana la 475 de litri”. Cred ca realitatea va fi putin dezamagitoare pentru unii dintre voi in ceea ce priveste volumul portbagajului. Dar nu poti avea pretentii prea mari de la un SUV de doar 4.31 m. Masina este totusi destul de mica. Pe de alta parte, Duster nu a preluat solutia oferita de alti producatori, si anume aceea a unei banchete spate culisante fata-spate fractionat. Fata de un Qasqai 4x2 1.5 dCi 105 CP (cu care Duster este comparabil ca dimensiuni), masa modelului de baza este mai mica cu aproape 120 kg. Diferenta este data, probabil, de faptul ca echiparea de baza la Duster va fi mai saracacioasa ca la Nissan, dar si de faptul ca Dacia face economii la materiale acolo unde se poate, pentru reducerea costurilor. Pe de alta parte, acest aspect este in tendinta actuala a producatorilor auto de a reduce masa propriilor modele. Prin urmare, consider ca acest aspect al masei nu este relevant. Ceea ce este mai degraba deranjant este sarcina utila la modelele Dacia, care este prea mica in raport cu spatiul oferit. Garda la sol si unghiurile de atac si de degajare sunt foarte bune pentru un SUV din aceasta clasa. Sa speram ca si caroseria va rezista la solicitarile de pe drumurile grele, iar problema de corodare a acesteia va fi rezolvata. De asemenea, sistemul de tractiune (de provenienta Nissan) este superior altor SUV-uri cu pretentii. O garda la sol de „peste 20 cm” nu va depasi, dupa parerea mea, 21 cm. Chiar si asa este o garda buna pentru SUV-urile din aceasta categorie. Oricum, garda la sol efectiva nu este cea care rezulta din masuratoarea pana la partea inferioara a pragurilor, ci este mai mica. Principalii contracandidati vor fi, probabil, Skoda Yeti si viitorul Hyundai Tucson, rebotezat ix35 – care arata superb -, desi acesta a mai crescut in dimensiuni. Dupa parerea mea, la varianta 1.5 dCi de 105 cai, consumul oficial nu va depasi 6.0/4.8 l/100 km pentru varianta 4x2 si 6.4/5.2 l/100 km pentru varianta 4x4. Cat priveste dinamica, viteza maxima la varianta cu tractiune fata va fi, probabil, de cel putin 175 km/h, iar acceleratia 0-100 km/h pana in 12 secunde. This post has been edited by Michael: 22 Dec 2009, 12:38 |
--------------------
Volkswagen
Jetta
2008/Comfortline 1.4 TSI 122 CP DSG7
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1166
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 22 Dec 2009, 12:03) Făcut de tine sau de BMW? ![]() Attached thumbnail(s) Clipboard01.jpg ( Size: 91.61k ) Number of downloads: 1915 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dorinescu |
![]()
Post
#1167
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 September 05 ![]() |
cred totusi ca osa fie o masina buna (nr duster)dar la care o sa conteze foarte mult pretul care nu cred ca o sa fie chair asa de mic pt o varianta 4x4 cat de cat echipata 'laureate' personal sunt tentat sa cumpar o asemenea masina
|
--------------------
logan
ambition dci
2006
- b-..-uca
|
|
rue |
![]()
Post
#1168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.709 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
tempomat, esp, climatronic sunt elementele necesare pe o masina ok. vorbeam de dusterul 4x4.
altfel o sa migram pe sh uri consacrate. |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
dorinescu |
![]()
Post
#1169
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 September 05 ![]() |
vad totusi o izolatie si daca nu ma insel din polistiren in jurul rotii de rezerva si covorasul din portbagaj care acopera roata dintr-un materil mai dur care sa nu se mai deformeze ca la logan
ps;cred ca am vazut bine |
--------------------
logan
ambition dci
2006
- b-..-uca
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1170
|
![]() - Group: Members Posts: 22.605 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 22 Dec 2009, 14:30) Făcut de tine sau de BMW? De ce m-as deranja eu sa fac asta? ![]() http://www.bmwblog.ro/wp-content/uploads/2...4_1600x1200.jpg In poza pusa de tine inca se pastreaza chederul bej. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 00:59 |