Dacia Duster , - fosta Kanjara -
![]() ![]() ![]() |
Dacia Duster , - fosta Kanjara -
daciafan |
![]()
Post
#1741
|
||
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
Attached thumbnail(s) dacia_duster_capacele_suruburi.jpg ( Size: 223.47k ) Number of downloads: 1510 |
||
--------------------
/
/
/
|
|||
crisss7 |
![]()
Post
#1742
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 January 05 ![]() |
un scurt calcul pentru varianta full : 18300 Euro
eu, unul, nu as da Tucsonul 2.0 CRDi 4WD, ( care costa 22200), varianta Premium pe Duster. (evident, ca iau in considerare si diferenta de pret), : - doar 110 CP, AC manual, look interior sub Tucson, precum si celelalte ( 3 revizii gratuite, a cincea roata cu aliaj usor, alarma, trapa, deschidere geam spate - haion, degivrare electrica, airbag-uri cortina-adica si pentru locurile din spate, asamblata in Korea si nu Romania, cruise control, geamuri spate si luneta fumurii - etc) sa numai aducem aminte ca vine si IX35 This post has been edited by crisss7: 3 Mar 2010, 16:26 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-xx-LGN
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#1743
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
|
--------------------
-
-
- -
-
|
|
daciafan |
![]()
Post
#1744
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
|
--------------------
/
/
/
|
|
corbex |
![]()
Post
#1745
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Imi poate spune si mie cineva de ce la Duster cureaua tine 150.000 km? Ca-i tot cureaua aia de pe motorul de 1,6. In lipsa unei explicatii care sa stea in picioare ar rezulta ca noi o schimbam la 60.000 doar ca sa producem venituri pentru Renault/Dacia/mioveni? Si ca ne-am putea baga pixul in recomandarile lor si proceda ca atare?
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1746
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Același ”ulei” care trebuia schimbat la 15k se poate schimba la 20k. Zice Dacia conform noilor intervale re revizie.
|
--------------------
.
.
.
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#1747
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
...chiar 30.000...
![]() |
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#1748
|
![]() - Group: Members Posts: 22.778 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Avani @ 3 Mar 2010, 15:42) Prea multe elemente puse in antiteza Eu mi-as dori ca umarul fetei de usi sa mascheze chederul si iar fetele de usa sa aibe spatiu de depozitare pentru sticla. Da-le dracu de culori, ca nu ele iti aduc ergonomie si confort in masina. Iti creeaza intradevar ambianta, dar alea de acolo nu sunt chiar asa in antiteza. Producatorii mai scumpi au manere de deschidere cu aspect cromat, la dacia nu. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
daciafan |
![]()
Post
#1749
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
QUOTE(corbex @ 3 Mar 2010, 16:22) Imi poate spune si mie cineva de ce la Duster cureaua tine 150.000 km? Ca-i tot cureaua aia de pe motorul de 1,6. In lipsa unei explicatii care sa stea in picioare ar rezulta ca noi o schimbam la 60.000 doar ca sa producem venituri pentru Renault/Dacia/mioveni? Si ca ne-am putea baga pixul in recomandarile lor si proceda ca atare? schimband la intervalul mentionat de dacia consumabilele respectiv distributia nu inteleg cum le producem noi venituri in plus celor de la "Renault/Dacia/mioveni"? |
--------------------
/
/
/
|
|
TAW |
![]()
Post
#1750
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 796 Joined: 1 August 07 From: Bacau ![]() |
Ceea ce a pus George in atasament este programul de intretinere in Franta (si probabil restul tarilor din Vest). La noi este cel pe care l-am postat eu ceva mai sus.
Diferente de genul asta apar si la celelalte modele ale marcii intre piata noastra si cea vestica (de ex. intervale de revizie mai mari in Franta sau Germania decat la noi) si in teorie sunt date de conditiile diferite de trafic, de calitatea carburantului, dar foarte probabil un motiv important este acela al reducerii costului de expluatare, cu scopul de a-l plasa net sub cel al concurentei. Cu toate astea, eu personal inclin sa dau dreptate producatorului (cel putin in ceea ce priveste uleiul si filtrele), si cred ca la noi e indicat sa se faca reviziile mai des (10.000-20.000 km maxim), tocmai deoarece in Romania carburantul e de o calitate indoielnica, si daca ma uit acum pe geam, voi constata ca si voi ca praful e mai mult decat omniprezent ![]() Apropos, ce nu vad eu este la ce interval se inlocuieste filtrul de polen...sau la Duster s-au gandit sa nu il mai monteze...acum ca de-abia reusisera cei de la Mioveni, performanta sa descopere acest miracol tehnologic... ![]() |
--------------------
Renault
Scenic 1.6 16v Dynamique D11
2008 Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
bebecool |
![]()
Post
#1751
|
![]() Doctor de oase Group: Members Posts: 549 Joined: 26 October 06 From: Pa scaun ![]() |
2 exemple concrete:
Megane Sedan 2007-1.5dci Euro 3, 60kw-cartea de intretinere-revizie din 10 in 10 mii de km, la 60 de mii sau 4 ani- schimb distributie Renault Koloes- 2008-2.0dci 175cp, revizie din 10 in 10 mii de km, filtru de motorina din 20 in 20 de mii(costa intre 4.5 si 6 milioane). ![]() Asa ca Duster mi se pare o afacere buna, atat ca intretinere si ca ce bani dai pe ea. |
--------------------
Renault/Opel
Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009
- B-08-BBM
2007 Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)
|
|
aphophis |
![]()
Post
#1752
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(crisss7 @ 3 Mar 2010, 16:17) un scurt calcul pentru varianta full : 18300 Euro eu, unul, nu as da Tucsonul 2.0 CRDi 4WD, ( care costa 22200), varianta Premium pe Duster. (evident, ca iau in considerare si diferenta de pret), : - doar 110 CP, AC manual, look interior sub Tucson, precum si celelalte ( 3 revizii gratuite, a cincea roata cu aliaj usor, alarma, trapa, deschidere geam spate - haion, degivrare electrica, airbag-uri cortina-adica si pentru locurile din spate, asamblata in Korea si nu Romania, cruise control, geamuri spate si luneta fumurii - etc) sa numai aducem aminte ca vine si IX35 nene, un duster cu tot ce intrebe dci 4x4 ajunge pe la vreo 16.000 de euro. Deci ar fi vreo 6000 de euro diferenta (probabil pretul asta e la lichidare de stoc). Destul de mare diferenta nu? Ca sa nu mai zic, ca se zvonesc niste preturi de numa numa la ix35, in franta un ix35 crdi (motorul mai mic) dotat decent 4x2 ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1753
|
![]() - Group: Members Posts: 22.778 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Poate au pus cutia aia cu filtru mai inalt si mai subtire, aia pe care scrie behr. Daca as avea o poza in care se vede macar iesirea de aer pentru picioare imi dau seama.
This post has been edited by IRONICK: 3 Mar 2010, 17:10 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
dan22y |
![]()
Post
#1754
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.516 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Cum sa pui pe acceasi masina, la dotare (duster) maner la usa din spate gen Logan ph1 si la alta dotare (mai bogata) maner de Logan ph2. Ciudata politica de cost-saving.
Asteptam sa facem un drive-test sa ne convingem ce si cum arata si comporta. |
--------------------
R
M
- B
8
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1755
|
![]() - Group: Members Posts: 22.778 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dan22y @ 3 Mar 2010, 17:05) Cum sa pui pe acceasi masina, la dotare (duster) maner la usa din spate gen Logan ph1 si la alta dotare (mai bogata) maner de Logan ph2 Nu este nimic de ph1 pe panoul de usa.This post has been edited by IRONICK: 3 Mar 2010, 17:17 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
adipo |
![]()
Post
#1756
|
![]() Membru Group: Members Posts: 88 Joined: 20 September 05 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(crisss7 @ 3 Mar 2010, 16:17) Eu am reusit sa-l configurez pana la maxim 17465EUR (inclusiv vopsea metalizata - daca optati direct pentru o vopsea metalizata nu o mai treceti si la dotari - la fel volan piele, jante aliaj, etc.. + inca doi ani de garantie extinsa). Este un pret bun. Sa nu uitam ca de fapt la varianta "full" de 15600EUR (Laureate 1.5 dCi 110 CP 4x4) doar ESP-ul (250EUR) este extra dotare restul fiind doar din categoria "bling-bling". Pare o afacere buna la prima vedere, comparand cu alte masini din clasa sa. Urmatoarea concurenta este la cel putin 4000EUR (adica peste 20% in plus) distanta Linkuri pe care banuiesc ca le stiti deja: http://www.dacia.ro/#/modele-si-preturi/lista-de-preturi.jsp http://www.dacia.ro/#/modele-si-preturi/duster/configurator Offroad "oficial": Offroad "neoficial": Ramane de vazut doar care este fiabilitatea sitemului de rulare 4x4, a suspensiilor, etc... si sa nu uitam ca dieselul de 110Cp este EURO5 CU FAP! (pana acum n-am avut placerea asta de la Dacia). This post has been edited by adipo: 3 Mar 2010, 17:32 |
--------------------
Dacia
1410
- AG-XX-XXX
1996 / 1600cmc + Peugeot 206 Sedan Plus (2007)
|
|
sorin_flaviu |
![]()
Post
#1757
|
![]() membru ecologic Group: Members Posts: 27 Joined: 26 April 05 From: Bucuresti ![]() |
a (mai) auzit cineva ... pe "surse"
![]() |
--------------------
Toyota
Avensis
1.8 VVT-i / 2005 (2010) ex. megane 2007 / ex. logan 2005 / ex. supernova 2002 / ex. 1310 Li 2000
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#1758
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
O chestie pe care o vad ca noutate la Dacia (cel putin pentru mine) este "alerta sonora si vizuala prindere centura pasager" pe langa aia de la sofer (la loganurile si sanderourile aste mai noi exista sau este si asta noutate?).
|
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
rtBK |
![]()
Post
#1759
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
ca sa mai creasca puntajul la euro-ncap...
|
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
faraonu' |
![]()
Post
#1760
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 6 January 10 ![]() |
Dar astia de la Dacia nu stiu sa faca si ei altfel de bord sau li sa blocat matrita
Ma miram eu sa faca astia de la renault ceva de calitate mai buna la Dacia cu butoanele alea pt. geamuri puse pe consola centrala, VARZA . Nu am depăsit inca stadiul de aceleasi indicatoare de bord la Dacia Aro 244 si aro 10. Suntem de plans ![]() |
--------------------
renault
megane sedan
- B XXXXXVI GOB
1.5 dci 100 cp expression 2006 pocait convins
|
|
adimatis |
![]()
Post
#1761
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 20 June 07 ![]() |
ai putea sa-ti faci un serviciu si sa nu te mai amarasti. plus, ai atatea alte optiuni cu butoanele unde trebuie...
|
--------------------
dacia
logan abs+ 1,4
2007 "Multi oameni confunda un management prost cu destinul!" -
Kim Hubbard |
|
membru_DC |
![]()
Post
#1762
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(daciafan @ 3 Mar 2010, 16:20) posibil, asa cum erau pe MCV-uri la usile din spatele autoveh., acele prezervative anti-praf la balamale..... acum au renuntat la ele si masina arata ca dracu' ![]() QUOTE(sorin_flaviu @ 3 Mar 2010, 17:55) motoru' asta (F9Q) e cam depasit si nici nu cred c-au reusit sa-l faca Euro5, mai degraba pun un 2.0 dCi (M9R) desii nu cred datorita pretului final al masinii care va sari lejer de 22k € ![]() 3 Mar 2010, 20:02: QUOTE(Highwayman @ 3 Mar 2010, 18:32) O chestie pe care o vad ca noutate la Dacia este "alerta sonora si vizuala prindere centura pasager" pe langa aia de la sofer stai linistit, am vazut ieri intr-un magazin de piese auto, cuple de centura din plastic.... vanzatorul zicea ca se vand bine draciile ![]() This post has been edited by membru_DC: 3 Mar 2010, 20:02 |
--------------------
-
-
- -
-
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1763
|
![]() - Group: Members Posts: 22.778 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(membru_DC @ 3 Mar 2010, 19:59) posibil, asa cum erau pe MCV-uri la usile din spatele autoveh., acele prezervative anti-praf la balamale..... Nu erau bre la balamale, ci la limitatorul de cursa. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
dan22y |
![]()
Post
#1764
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.516 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
|
--------------------
R
M
- B
8
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#1765
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
si seama la fel de izbitor cu acela de la Logan Ph2 Laureat.
|
--------------------
Dacia
Oarecare
- Bz-00-xxx
Candva (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#1766
|
![]() - Group: Members Posts: 22.778 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dan22y @ 3 Mar 2010, 20:46) Asa e, ma refeream strict la manerul de care tragi cand inchizi usa, seamana izbitor cu cel de pe ph1 Umflatura aia are in interior un fagure pentru protectie laterala. Intrucat cadrul usii nu permite ca fagurele sa patrunda in usa, a trebuit pastrata. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#1767
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
|
--------------------
-
-
- -
-
|
|
daciafan |
![]()
Post
#1768
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
QUOTE(Avani @ 3 Mar 2010, 15:42) Imaginea de mai jos este cea mai penibila: [attachmentid=1627598856] Pui maner de inox, pui manivela la geam (plastic), pui lemn (imitatie)... toate pe o singura portiera. Prea multe elemente puse in antiteza. fata aceea de usa e pentru romania lui base aceea in care 99 % din populatie asculta manele 3 Mar 2010, 21:14: QUOTE(dan22y @ 3 Mar 2010, 20:46) Asa e, ma refeream strict la manerul de care tragi cand inchizi usa, seamana izbitor cu cel de pe ph1. ph1.jpg ( Size: 70.62k ) Number of downloads: 1549 ph2.jpg ( Size: 62.35k ) Number of downloads: 1447 sunt de pe faza 2 This post has been edited by daciafan: 3 Mar 2010, 21:14 |
--------------------
/
/
/
|
|
sorin_flaviu |
![]()
Post
#1769
|
![]() membru ecologic Group: Members Posts: 27 Joined: 26 April 05 From: Bucuresti ![]() |
@membru_DC
![]() fain ar fi sa fie un 2.0 dci dar "ma tem" ca dac-o fi, si-o fi, si-o fi sa fie ![]() http://voitureneuve.autoplus.fr/F/10/autom...-(euro5)-5p.htm vad ca pe renault.ro megane-ul III 1.9 dci 130 CP e doar EURO 4 ... in acest caz, potentialul EURO 5 n-ar trebui sa fie mai puternic un pic ? (din aceasta cauza zic ca poate se insala francezii de la autoplus.. ce-i drept nici eu nu ma pricep prea bine ![]() Later Edit: abia acum am vazut diferenta de pret fr>ro ... cel din ro este break si totusi e mai ieftin This post has been edited by sorin_flaviu: 3 Mar 2010, 21:31 Attached thumbnail(s) reno1.9dci130euro5fap.jpg ( Size: 109.85k ) Number of downloads: 397 megane3_1.9dci.jpg ( Size: 99.98k ) Number of downloads: 313 |
--------------------
Toyota
Avensis
1.8 VVT-i / 2005 (2010) ex. megane 2007 / ex. logan 2005 / ex. supernova 2002 / ex. 1310 Li 2000
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#1770
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
eu nu inteleg care e ideea sa mergi cu doua motoare similare in paralel si pe deasupra sa mai bagi si bani in cercetare-dezvoltare pentru cel vechi sa-l faci E5, dupa ce ai lansat un motor bun si toata lumea il lauda ca este cel mai bun motor diesel din alianta la ora actuala... in fine, ma depaseste
![]() |
--------------------
-
-
- -
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 16:40 |