Probleme legate de folosire boiler electric
![]() ![]() ![]() |
Probleme legate de folosire boiler electric
alex_DNK |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
Attached thumbnail(s) iiiiiiiiiiiiiiii.jpg ( Size: 8.27k ) Number of downloads: 1205 |
||
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|||
radian |
![]()
Post
#92
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
In cartea tehnica nu exista vreun tabel care sa faca o echivalare? Evident o aproximare, fara precizie de laborator.
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
alex_DNK |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
nu, nu exista
|
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|
volint |
![]()
Post
#94
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
Izolatia boilerului e defectuoasa. Ele sunt "izolate" cu spuma poliuretanica introdusa intre carcasa exterioara si rezervorul propriuzis si undeva exista un "gol" unde spuma aia n-a ajuns cum trebuie. E defect de fabricatie si nu prea ai sanse sa-l rezolvi "comod".
Mai poate contribui si calitatea apei (continutul de calcar) in sensul ca pe rezistenta de incalzire se depune calcarul si incalzirea apei nu mai este in limitele "normale". Iarasi remedierea nu prea e posibila cu metode "omenesti". In concluzie: alt boiler de preferat mai ieftinutz decat ferolli (astia produc centrale nu boilere... mai mult ca sigur ce ai tu provine din bulgaria) |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
corbex |
![]()
Post
#95
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Si cere refacerea contractului de furnizare. Baga-te la "Mari consumatori", au tarife preferentiale.
Te incadrezi. This post has been edited by corbex: 5 Apr 2011, 11:00 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
klaus |
![]()
Post
#96
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(volint @ 5 Apr 2011, 11:24) Mai poate contribui si calitatea apei (continutul de calcar) in sensul ca pe rezistenta de incalzire se depune calcarul si incalzirea apei nu mai este in limitele "normale". Iarasi remedierea nu prea e posibila cu metode "omenesti". Ba se scoate rezistenta si se curata de calcar bine-mersi, nu trebuie alt boiler pentru asta. Insa depinde si de pozitia boielrului, ca daca il tii intr-o camera unde sunt 10 grade, evident ca nu-l ajuta. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
alex_DNK |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
rezistenta e ca noua. boilerul este tinut in camera centralei, unde este ff cald. am fost astazi la rorom(de acolo am luat boileul) si o sa vina de la bucuresti sapt asta o echipa sa il verifice. poate il schimba
|
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|
argon |
![]()
Post
#98
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
alex_DNK |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
ar fi o idee. m-as baga la asa ceva
![]() |
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
depinde de tipul de boilere , la marea majoritate rezistenta de incalzire nu este in contact direct cu apa , ea se afla intr-o teava in interiorul bazinului de apa
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
volint |
![]()
Post
#101
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
@ klaus:
QUOTE(bygy007 @ 5 Apr 2011, 15:31) depinde de tipul de boilere , la marea majoritate rezistenta de incalzire nu este in contact direct cu apa , ea se afla intr-o teava in interiorul bazinului de apa Dap. Mai bine zis TOATE produse sub vreo licenta mai "rasunatoare". Stiu ce zic, ca am incercat sa fac nefacute. Mai am si acum 2 bucati de 125 litri care asteapta "dezvirginarea". @ alex_DNK Daca e din cauza calcarului e musai un boiler cu anod de magneziu. Chiar daca e de 2 ori mai scump. Rezista eroic minim 6-7 ani in cele mai odioase conditii. |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
alex_DNK |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
nu e de la calcar. boilerul a fost folosit 2 luni...dupa care m-a falimentat si l-am scos. a mai fost bagat cate 2-3 ore de verificare ( sa vad daca mai consuma asa de mult)
|
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|
radian |
![]()
Post
#103
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
Marty |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Sa-nteleg ca domnu' a ramas cu sechele dupa intilnirea cu vreun fierbator rusesc?
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
corbex |
![]()
Post
#105
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Am eu unul. Radiane, il aduc la test? Il bag in cafea. Poate o ionizeaza.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
radian |
![]()
Post
#106
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
Ei nu, Einstein a fost un bebe inocent pe langa tine...
![]() |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai daca te zguduie atunci ori ceea ce folosesti nu este ceva sigur , ori are defecte
vezi rolul impamintarii aparatelor electrocasnice |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
alex_DNK |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
in urma discutiei cu un electrician am ramas uimit de cat poate consuma acest boiler. adaug raspunsul acestuia : Capacitatea boilerului este de 100 litri iar rezistenta electrica de 1,5 kW.
Pentru a incalzi cei 100 litri la temperatura de 65 grade sunt aproximativ 4 ore si un consum de 6 kWh. Pentru a mentine contanta temperatura apei mai sunt necesari 1,5 kWh la 24 ore. Consumul mediu de apa calda pentru un dus este de aproximativ 40 litri/persoana si dus. Daca de ex. se fac intr-o zi 3 dusuri + restul de consumuri de apa calda de la lavoar+spalator s-ar consuma aproximativ 150 litri de apa calda si va rezulta un consum zilnic de 9 kWh (incalzirea celor 150 litri de apa) + 1,5 kWh (mentinerea apei la temperatura de 65 grade) = 10,5 kWh. in concluzie, pe o perioada de 30 zile acest boiler consuma 315 kw. corectati-ma daca gresesc. This post has been edited by alex_DNK: 6 Apr 2011, 08:04 |
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|
DragosP |
![]()
Post
#109
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
argon |
![]()
Post
#110
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Mai bine-ti luai un instant pe gaz, chiar si cu butelie daca nu ai retea in zona. Era mult mai ieftin cu apa calda.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
radian |
![]()
Post
#111
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
corbex |
![]()
Post
#112
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Depanusezi rezistenta si-o iei la tensiuni.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Marty |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Radian, ca sa te curentezi c-un fierbator electric, ai de munca! Ca sa ajungi la firul "cald" trebuie sa tai cumva camasa metalica de deasupra si pe urma sa spargi izolatia ceramica de sub ea. Stiu ca la un moment dat am incercat sa vad daca-i adevarata chestia cu curentatu' si am scufundat unul cu totul in apa. N-a sarit nici o siguranta (n-am avut singe-n instalatie sa bag mina-n ibric
![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
radian |
![]()
Post
#114
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
De dragul filozofiei, dupa cum ai punctat, intre rezistenta electrica si apa, in cazul unui fierbator exista camasa metalica, izolatia ceramica, etc, etc, etc. Deci nu putem vorbi de un "contact direct" intre rezistenta electrica si apa.
Prin "contact direct" intre doua corpuri se intelege contactul fizic intre respectivele fara sa existe nici un alt element intermediar intre ele. This post has been edited by radian: 6 Apr 2011, 10:59 |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
la modelul asta
<span class='edit'>6 Apr 2011, 15:23:</span> la modelul asta 657387987199304003290359_82629_700_700.jpg ( Size: 45.51k ) Number of downloads: 1043 rezistenta este in contact direct cu apa , iar la asta Rezistenta_Boile_4c50384e3acf8.jpg ( Size: 5.91k ) Number of downloads: 1049 este bagata intr-un tub de metal care face parte din bazinul boilerului pai rezistenta din prima poza este aceeasi ca cea de fierbatoae , cam aceeasi constructie , si daca din cauza unui defect resistenta electrica face contact ci carcasa metalica si nu are impamintare este normal ca curenteze, asa ori sare siguranta ori se arde This post has been edited by bygy007: 6 Apr 2011, 14:28 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
alex_DNK |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
referitor la pozele astea.rezistenta mea are numai partea dreapta, fara cea curbata. nu e bagata in niciun fel de tub. este "o singura teava"..ca sa ma exprim asa
This post has been edited by alex_DNK: 6 Apr 2011, 14:36 |
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|
GBC |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(Marty @ 6 Apr 2011, 10:43) Radian, ca sa te curentezi c-un fierbator electric, ai de munca! ............ Stiu ca la un moment dat am incercat sa vad daca-i adevarata chestia cu curentatu' si am scufundat unul cu totul in apa. N-a sarit nici o siguranta (n-am avut singe-n instalatie sa bag mina-n ibric ![]() Zici ca ai "scufundat unul cu totul in apa". Era mai interesant sa nu-l scufunzi cu totul in apa, sa lasi un capat al fierbatorului in priza - preferabil capatul ala cu picioruse ![]() Mama, ce colegi de forum competenti ai!! Noi glumim, dar uite aici un barbat curajos: Attached thumbnail(s) ___.JPG ( Size: 59.78k ) Number of downloads: 1059 |
--------------------
Dacia
Logan
2004, Ambition
- B xy xyz In God We Trust, All Others Pay Cash!
If the peasants are disturbing you, get out of the village! |
|
kum |
![]()
Post
#118
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Ma, una peste alta si io am boiler (80l) de vreo 4-5 ani! Folosit non-stop (exceptie facand concediile).
Nu m-a rupt la consum! Nu stiu cat naiba consuma, da' factura la curent nu depaseste 130 - 140 RON lunar! Asta insemnand toti consumatorii, nu doar boilerul! This post has been edited by kum: 6 Apr 2011, 15:39 |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
alex_DNK |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
QUOTE(kum @ 6 Apr 2011, 15:37) Ma, una peste alta si io am boiler (80l) de vreo 4-5 ani! Folosit non-stop (exceptie facand concediile). Nu m-a rupt la consum! Nu stiu cat naiba consuma, da' factura la curent nu depaseste 130 - 140 RON lunar! Asta insemnand toti consumatorii, nu doar boilerul! ce marca de boiler ai (eventual o poza)? poate il schimb si eu pe asta This post has been edited by alex_DNK: 6 Apr 2011, 16:34 |
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|
kum |
![]()
Post
#120
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Cand ajung acasa, ca acum sunt la scarbich!
![]() |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:12 |