Fara zvac!, Se opreste in mers
![]() ![]() ![]() |
Fara zvac!, Se opreste in mers
Alcatraz84 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Nemuritor Group: Members Posts: 30 Joined: 30 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Confort
2005
|
|||
cristio_79 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Vezi ca mai sunt cateva topicuri, unul deschis chiar de mine.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Alcatraz84 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Nemuritor Group: Members Posts: 30 Joined: 30 January 08 ![]() |
Mi-ar fi fost totusi util macar link-ul catre topicul tau! This post has been edited by Alcatraz84: 21 Jul 2009, 13:44 |
--------------------
Dacia
Solenza Confort
2005
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Alcatraz84 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Nemuritor Group: Members Posts: 30 Joined: 30 January 08 ![]() |
Mersi cristi, intre timp am gasit topicurile tale.....pana la urma ai verificat presiunea la rampa de injectie?
|
--------------------
Dacia
Solenza Confort
2005
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Verificarea se face cu un manometru de la un compesor de aer comprimat si un stut in T restu e descris pe acele topicuri.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(Alcatraz84 @ 21 Jul 2009, 17:05) Nu. Dar am facut niste drumuri Constanta - Bucuresti si retur, drumuri in care am cam alergat masina. Per total, merge foarte bine, dar exista niste chestii care nu-mi plac si nu-mi pot explica din ce cauza sunt. Am ajuns sa suspectez si cablurile de acceleratie si ambreiaj, esapament partial infundat si alte cateva, dar ma gandesc si la problema expusa de Bullix cu supapa de la sorbul pompei. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Alcatraz84 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Nemuritor Group: Members Posts: 30 Joined: 30 January 08 ![]() |
Eu cred ca la mine sunt mai multe probleme cumulate:
1. Azi am patit din nou chestia mai sus descrisa, mi-a murit motorul, iar cand am repornit-o mi s-a dus turatia catre 6000 rot/min, fara sa apas pe pedala dew acceleratie si cu ambreiajul calcat; nu si-a revenit decat dupa ce am oprit-o si am pornit-o din nou - suspectez MPP-ul 2. Tot azi am vazut ca toate acele de la ceasurile de bord o iau cateodata razna: oscileaza in sus si in jos, dar nu am sesizat sa fie o eroare sistematica....pur si simplu aleator apare aceasta eroare: probabil un contact imperfect la GND. - nu stiu cum draq sa imi dau seama pe unde e! Sper sa nu ma lase, ca nici nu am timp sa merg in Service si sambata plec in concediu in Bulgaria....sper sa nu raman pe-acolo!! |
--------------------
Dacia
Solenza Confort
2005
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
S-ar putea sa ai ceva pe partea electrica.
Poate o masa slaba. Eu in urma a 4 testari nu am gasit absolut nimic si toti care mi-au facut testarile (pentru ca au fost facute in locuri diferite si cu testere diferite) au dat acelasi verdict: pompa de benzina. Daca era pe parte electrica, senzori, s-ar fi vazut ceva la testari. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Bullix |
![]()
Post
#10
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Cristi, eu tot nu pricep un lucru, tu acum ai pompa noua (sau cel putin ai schimbat-o recent - acum o luna jumate parca) si problema persista? (mai putin decat inainte, asta am inteles ideea). Ma gandesc totusi sa n-ai un fir "muscat" care merge la pompa. Varnisul prin care trec cele 4 fire (2 pompa + 2 sonda) e destul de gros si sanatos, dar totusi nu se stie niciodata cum moare un fir. Si de la un contact imperfect, e super posibil sa iti oscileze pompa in functionare, chiar daca la diagnoza nu a iesit nimic. Gandeste-te ca alergand masina cum ai zis, totul vibreaza mai mult sau mai putin, si acel contact imperfect/intrerupere partiala se manifesta doar atunci, nu si pe loc. Banuiesc ca n-ai facut diagnoza in mers, iar doar cu motorul pornit pe loc e egal cu zero.
Inca un lucru mi se pare ciudat, ca pe toti ne apuca problemele astea doar primavara si vara. Si ma gandesc la un lucru: densitatea benzinei scade mult prin incalzire, iar principiul de functionare al pompei l-am mai amintit si in topicurile anterioare: <Inaintea pornirii motorului, deci si pompei, "paharul" pompei este umplut pana la nivelul benzinei din rezervor, datorita fortei arhimedice, conform principiului vaselor comunicante. Odata cu inceperea functionarii pompei, benzina este trasa din sorb de catre motoras, moment in care nivelul din pahar, pe de-o parte incepe sa scada, dar pe de alta parte creste foarte incet, benzina din rezervor incepand din nou sa umple paharul prin sorb. Insa viteza de soarbere este mult mai mare decat cea de reumplere, astfel incat, dupa maxim 5-10 secunde de functionare nivelul ramane jos de tot. Practic pompa este ca si "secata", benzina fiind trasa in continuare prin soarbere, asa cum tragi cu paiul sucul de pe fundul unui ambalaj PET. Ei, se pare ca acea soarbere se face la un nivel insuficient atunci cand este cerut un debit mult mai mare, la turatii mari prelungite. Si asa incepe motorul sa dea in nas, datorita subalimentarii.> Prin acelasi procedeu functioneaza limitarea electronica, insa in mod voit: la atingerea vitezei nu stiu care, UCE-ul de injectie taie curentul releului pompei, in acest fel ramanand fara alimentare, iar cand viteza descreste in mod firesc sub acea valoare, pompa este reactivata. Iar ciclul se repeta la infinit, pana cand soferul se plictiseste sa mai dea talpa. ![]() Problema descrisa mai sus am rezolvat-o prin marirea sorbului, lucrare descrisa in detaliu intr-unul din topicurile link-uite de Cristi. Numai bine! |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#11
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Eu o sa verific cu manometru fiindca l-am facut si o sa vad cum se manifesta la diferite turati daca scade presiunea in rampa. Limitarea la injectoare se pot realiza prin soft sau prin comanda manoala.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Sa pui si tu poze cu scula (nu te gandi la prostii) si sa spui pe unde tragi furtunul in cazul testarii in mers.
@Bullix - problema nu persista. Cum am spus mai sus, masina merge chiar foarte bine. Daca merg constant cu 130 in viteza a cincea, sa zicem, si calc brusc acceleratia, masina are demaraj bun, nu este puturoasa. Aacelasi lucru se intampla si la turatii mici, la mersul prin oras. Cineva mi-a zis sa o duc cu a patra la minim 120 si sa vad cum se comporta. Nu vreau sa o fortez pentru ca nu i-am schimbat niciodata distributia pana acum. A fost turata pe loc pana la limitare in timpul unei testari si-mi venea sa-l musc de jugulara pe electrician. Sunt doar momente cand apar anumite "senzatii" ca benzina ar avea unele intermitente, sunt foarte discrete, dar le simt dupa niste ani in care am condus o multime de masini in cateva sute de mii de kilometri. De aceea am zis ca am inceput sa suspectez pana si cablurile de acceleratie si ambreiaj, esapamentul partial infundat (este cel original si in urma ultimelor drumuri mai lungi a inceput sa "sufle" prin unele locuri), dar si alte componente. Dar poate am devenit eu cam paranoic sau prea pretentios. Un lucru stiu sigur, masina nu prezenta simptomele astea discrete inainte sa cedeze pompa veche. Ma mai gandesc la un lucru pe care l-a patit un prieten cu Logan. Acestuia i-a curs electrolit pe cablajul care trece pe sub baterie, iar la un moment dat, masina nu a mai vrut sa porneasca. Electrolitul a facut praf un fir al carui izolator avea un por. I-au devastat toata masina la reprezentanta pana i-au dat de cap, au scos tot bordul, toata instalatia din compartimentul motor. Si eu am patit acelasi lucru cu electrolitul, a curs pe acel cablaj. Am spalat eu bine pe acolo, dar m-ar bate gandul sa verific fiecare fir in parte. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
optyc |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 8 July 09 ![]() |
scuze dak vb aiurea........ dar ar putea fi si filtrul de benzina care se afla langa pompa de benzina infundat.
|
--------------------
dacia
solenza
2004, confort ,
- B 72 BMM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:16 |