DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Arunca apa din vas

burtik4u
post 27 Aug 2009, 17:56
Post #31


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




alina, e bine ca a reglat culbutorii, dar depinde acuma cum i-a reglat, ca e si normal dak i-a reglat la o distanta prea mica sa se incalzeasca mai repede... acuma, e greu si debani pe criza asta.. dar deh, cand nu ai cu cine.. mai bine incerci la cineva mai "destept" smile.gif
totusi, incearca sa pui si termostatul, nu mai tine pana in toamna.. tongue.gif asta poti face si tu sau mai bine tata:P
mai poti reveni cu detalii.. dar in principiu, fii foarte atenta la topicul lui variable_dynamics, care ca de obicei scrie foarte bine si arata ca stie ceva mai multe decat multi de pe forumul asta:P


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 30 Aug 2009, 06:40
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




salutare din nou! am sosit sa va spun ca am dat jos radiatorul,si era infundat. am scos numai mizerie maro,apoi am pus otet sa curete mai bine. am dat jos si carburatorul,l-am curatat bucata cu bucata. dupa remontare pe masina...am facut o proba...nici 20 min nu au trecut ca a ajuns indicatorul la maxim,si a pornit electroventilatorul. nu mai stiu ce sa ii mai fac. probabil o fi vreun furtun fisurat si trage aer pe acolo? sau nu o fi fost montata bine garnitura de chiulasa?


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 30 Aug 2009, 08:49
Post #33


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




alina, ma scuzi ca te tot stresez, dar ti-am zis de vreo 3 ori sa incerci sa pui termostatul. si in nici un topic din care ai scris tu nu ai zis ca l-ai pus la loc.. si mai e posibil dupa cum ti-am mai scris, sa fie prea mica distanta la tacheti.


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 30 Aug 2009, 15:33
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




pe mine sa ma scuzi! scriu aici la ore de dimineata,obosita... am sa incerc sa pun si termostatul inapoi. va trebui sa caut pe cineva sa imi regleze tachetii... of of of


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin18
post 30 Aug 2009, 17:21
Post #35


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




nu e de la termostat......pompa de apa ai verificat-o?


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 30 Aug 2009, 17:22
Post #36


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




madalin, tu stii ce face termostatul?.. scoate-l de la tine si o sa vezi diferenta wink.gif

si apropo, am vorbit cu alina pe mess si mi-a explicat mai detaliat problema..
ei ii porneste termocupla undeva pe la linia alba, Untitled.jpg ( Size: 8k ) Number of downloads: 413


si mai sunt si reglati foarte nasol tachetii, a zis ca ii face motorul ca o masina pe diesel

This post has been edited by burtik4u: 30 Aug 2009, 17:36


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin18
post 30 Aug 2009, 18:26
Post #37


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




eu merg fara termostat de la inceputul primaveii si nu am nici o problema........cand aveam termostatul se incalzea mai repede apa

30 Aug 2009, 18:43:
inca ceva........termocupla porneste foarte tarziu.....deja motorul e foarte cald cand porneste termocupla si nusht ce ar mai putea face ELV in situatia asta, oricum tot nu e normal ca in 20 de min sa creasca temperatura la apa asa mult, eu am mers fara ELV 70 de km fara oprire si cand am urcat o panta mi-a fiert apa

This post has been edited by madalin18: 30 Aug 2009, 18:43


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 30 Aug 2009, 19:48
Post #38


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




ma, termostatul face sa se incalzeasca mai repede motorul si ii tine temperatura constanta cand ajunge la mijloc..


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 31 Aug 2009, 08:57
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




salutare din nou! ar fi bine sa nu va mai certati,mai degraba ajutati-ma cu ceva sfaturi. in legatura cu termostatul, nu am reusit sa il montez. nu ca ar fi greu,dar cand l-am scos am tras cu patentul de el,si s-a cam indoit in capatul opus celei cu arc. oricum,am pus afis de vanzare pe ea. urmeaza sa plec din tara,si nu vreau sa o las sa stea aiurea in curte.


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin18
post 31 Aug 2009, 13:15
Post #40


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




cat ceri pe ea?


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail_73
post 31 Aug 2009, 14:00
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 21 June 07




huh.gif ! si ce te face sa crezi ca ai desfundat radiatorul, faptul ca a curs putina apa ruginita?!!
tachetii la gpl trebuie reglati la 0.20 pe admisie si 0.25 pe evacuare, altfel se ard repede scaunele de supape.


--------------------
DACIA NOVA GT 1600 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elm
post 6 Sep 2009, 08:38
Post #42


Biciclist de cursa lunga


Group: Members
Posts: 208
Joined: 30 July 09




Burtica, pune te rog o poza cu termostatul, sa vad si eu cum arata blush.gif


--------------------
Dacia Logan II 2018, Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 6 Sep 2009, 08:53
Post #43


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




tongue.gif google search smile.gif

Attached thumbnail(s)
PM103_TERMOSTAT_DACIA.jpg ( Size: 52.61k ) Number of downloads: 367


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 12 Sep 2009, 16:40
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




Salutare!am revenit din nou cu problema. nu am reusit nici pana in ziua de azi sa remediez problema. sad.gif toti mecanicii la care am fost, mi-au zis "asa e normal la dacia nova", adica in 20 min ,in relanti, urca temperatura la apa,pornind electroventilatorul.
azi am fost in oras,si cand m-am intors acasa,cu elv pornit,am oprit motorul si a inceput sa curga antigelul,pe langa capacul de la vasul de expansiune. cand s-a linistit,nivelul apei in vas era cam la jumatatea vasului.nu pot pleca nicaieri la drum lung.cand "meseriasii" au schimbat garnitura de chiulasa,cred ca nu au verificat si planeitatea chiulasei...banuiesc ca acolo e problema. sad.gif adaug ca am curatat radiatorul,e curat acum. antigelul e curat in vas.

12 Sep 2009, 16:44:
revin cu foto,momentul cand porneste elv.

This post has been edited by Alina27: 12 Sep 2009, 16:44

Attached thumbnail(s)
10092009025.jpg ( Size: 671.13k ) Number of downloads: 379


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 12 Sep 2009, 16:52
Post #45


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




dupa cum ti-am spus alina, iti porneste tarziu... si in plus.. nu trebuie sa ai apa in vasul de expansiune pana sus, trebuie cam la jumatate pus, apa in el biggrin.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 12 Sep 2009, 16:58
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




nu trebuie sa fie la limita minim?? ma refer la antigel.
eh,oricum,saptamana viitoare merg la un mecanic,sa dea jos motorul,sa-l curete si sa-l puna la punct.


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentinlvv
post 12 Sep 2009, 18:26
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 27 July 07




Pt Alina.
Si eu aveam aceeasi problema cand am cumparat Nova si am rezolvat-o tinand-o fara capac la vasul de expansiune (am pus o plasa ca sa nu intre frunze)si completand din cand in cand cu lichid .De atunci nu s-a mai intamplat nici o data(vreo 1.5 ani).


--------------------
dacia nova 1999 gt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike1410
post 12 Sep 2009, 21:00
Post #48


membru comunist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 28 June 07
From: Bucuresti Drumul Taberei




Da termocupla a verificato cineva la ce temperatura porneste ca vad ca de asta nu zice nimeni nimic.

Asa imi facea si mie,imi pornea elev pe linia hasurata, am schimbat-o si dupa aia sa vezi si sa nu crezi nu mai trece acu de la temp. apa de jumatate.

Apropo a facut ast din senin adica mergea bine si deodata a inceput sa inchida tarziu circuitu.

Stiu ce o sa ziceti ca nu are nici o legatura dar are pentru ca elev mentine temp apei in valorile normale motoru astfel functionand si el la o temp normala,(dupa cum ati observat acul indica temp apei din motor piston 1)avnd de unde sa traga apa mai rece.

Sper sa ajute si Doamne ajuta sa isi remedieze Alina problema.

This post has been edited by mike1410: 12 Sep 2009, 21:05


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003 - B-**-***
Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 13 Sep 2009, 07:02
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




mike,asa mi s-a intamplat si mie,eram in pe autostrada spre Bucuresti... sad.gif curand am sa cumpar o termocupla,sa vad cum se comporta.
cineva mi-a spus ca nu voi gasi termocupla in magazine,dar am vazut la majoritatea daciilor berline acelasi tip de radiator (cupru),si ma gandesc ca e imposibil sa nu se gaseasca termocupla la vanzare separat de radiator.
cu capacul de la vasul de antigel cam am probleme,garniturile nu mai sunt bune,ultima data cand a aruncat antigelul afara din vas,am verificat capacul si acele 2 duze (sau cum s-or numi) erau miscate din loc,la una se vedea garnitura si arcul.am cautat capac separat in magazine sau modelul de vas pentru nova,si nu gasesc decat bidonas sau vas pentru super nova,dar nu se potriveste la pozitia furtunelor. urmeaza sa plec la constanta,la un magazin de unde am cumparat recent o macara de geam (dupa ce am rascolit tot orasul),si sper sa gasesc acolo termocupla si vasul. pana atunci,nu mai am ce scrie,decat ca motorul trage greu,parca as avea masina plina.
am sa revin dupa reparatii. multumesc inca o data pt sfaturi,imi sunt utile cand ma duc la mecanici sa vada ca nu sunt chiar "paralela" si sa nu ma pacaleasca iarasi. sad.gif


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 13 Sep 2009, 09:08
Post #50


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




alina, daca zici ca trage greu si tot fierbe, e posibil sa fie si de la segmenti, sa fie vreunul/2 rupti, a patit un prieten la o berlina,

si de faza cu capacul la vasul de expansiune, nu stiu cum e la altiii, dar cred ca la fel, e al2-lea motor care il am si imi merge motorul fara capac la fel, nu imi fierbe sau sa isi schimbe in vreun sens mersul

parerea mea, cauta un mecanic care stie putin mai multa mecanica wink.gif), dar nu te du la service, si ia si fa motorul de la A-Z daca nu reusesti sa vinzi masina si nu mai pleci din tara:P


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike1410
post 13 Sep 2009, 10:17
Post #51


membru comunist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 28 June 07
From: Bucuresti Drumul Taberei




Daca motorul trage greu apa o da afara inclin sa ii dau dreptate lui Burtik4u posibil sa se fi rupt vreun segment sau sa se fii sudat de piston cand a fiert si din lipsa de joc si ungere sa se supraincalzeasca de aici si temperatura mare.


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003 - B-**-***
Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 13 Sep 2009, 10:43
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




oare la avans ai umblat?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 13 Sep 2009, 11:43
Post #53


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Motorul acela are un canal infundat iar antigelul nu mai ajunge unde/cat trebuie pentru a asigura racirea...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 13 Sep 2009, 17:58
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




adevarul este ca,prima oara cand a aruncat apa,in drum spre Bucuresti,apoi am plecat spre Breaza,cu 4 pers in masina.Am mers pe un drum ocolitor,si urcand pante si serpentine,pe vreme ploioasa,motorul s-a oprit de vreo 3 ori, indicatorul de la apa s-a dus la maxim,in zona rosie. am pus mana pe plamanul de la GPL,era rece si se vedeau cristale de gheata. am fortat motorul,sa nu ramanem in ploaie si in panta acolo. sigur a fiert,dar pana acum aveam indoieli,pt ca am ajuns acasa cu bine (cu 10 Litri de apa in portbagaj,pt completare). iar cand am fost la "nenea mecanicu" de mi-a schimbat garnitura de chiulasa,am vazut pistoanele,aveau crusta neagra in capete. cand l-am intrebat de la ce e crusta,a zis ca de la ulei. dar nu s-a bagat mai mult sa rezolve problema. la service nu ma duc,ca nu mai fac treaba buna si in plus,folosesc piese de srl. acum astept programarea la un coleg,e mecanic bun. sa vad ce "rezolva" si el. sleep.gif


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul Gabriel
post 13 Sep 2009, 19:58
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 590
Joined: 16 October 07
From: Cluj-Napoca




Oare daca iti faci un buton si legi termocupla pe direct? cand pornesti masina sa porneasca si termocupla. Eu zic ca ai putea sa incerci si vezi daca se mai incalzeste, asa aveam si eu la nova cand vedeam ca se incalzeste o porneam de la buton. Daca crezi ca o uiti pornita, o legi pe contact.

This post has been edited by Ingerasu: 13 Sep 2009, 19:58


--------------------
Suzuki/Audi GSXR/A4 2005 - CJ XX RUN
-----------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 13 Sep 2009, 21:08
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




nu vreau sa fac modificari. vreau sa fie asa cum e. prefer sa repar ce e defect sau sa inlocuiesc ,decat sa modific constructia sa. asta e parerea mea.


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 Sep 2009, 23:04
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




Plaminul (vaporizatorul de gaz) cind nu are apa sa il incalzeasca si motorul merge pe GPL devine un bloc de gheata am parit-o si eu in 2 Km cind aveam probleme cu garnitura
in principiu eu zic din experienta capatata pe masina mea , in primul rind trebuie verificata termocupla de la ventilator , se pare ca deschide prea tirziu (din pozele vasute mai sus) mai poate fi si termostatul , (cu motorul rece il pornesti si vezi cind incepe sa se incalzeasca furtunul de sus de la radiator , atunci te uiti la indicatorul de apa daca e cam pe la jumatate e ok , daca e spre partea hasurata atunci nu e bine)
daca s-a ars sau a fiert si a doua oara trebuie planata chiulasa neaparat
nu strica sa faci urmatoare verificare , si anume sa pui ventilatorul pe direct cind faci un drum sau in stationare sa urmarest evolutia apei dar dupa ce ai facut aerisirea in pealabil uneste cele 2 fire care intra intr-o piesa care in mod normal este pe linga furtunul de jos 238785790_2798494_500_500.jpg ( Size: 24.81k ) Number of downloads: 321
scoti cupla sau papucii (la tine nu stiu cum e ) si pui o sirma si vezi cum se comporta daca tot asa face inseamna ca e o problema si trebuie iar umbalt la motor (garnitura , etc si neaparat planarea chiulasei ) , ca daca insista ca nu e nevoie ii spui ca daca mai fierbe sa o faca gratis


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul Gabriel
post 14 Sep 2009, 09:45
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 590
Joined: 16 October 07
From: Cluj-Napoca




Mi-am amintit, asa imi facea si mie si era din cauza termostatului, pana sa deschida se incalzea motorul si dadea apa afara din vas, am incercat cu multe termostate toate noi si deageaba.


--------------------
Suzuki/Audi GSXR/A4 2005 - CJ XX RUN
-----------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alina27
post 14 Sep 2009, 18:52
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 22 February 09
From: MANGALIA




am fost azi la mecanic. chiulasa e buna,garnitura e buna. inainte de demontare,a facut aerisirea din nou. se vede cum scoate bule de aer. a desfacut...totul in regula,cum am zis mai sus. am schimbat termocupla,nici o schimbare. porneste elv la 95-100 grade. a trebuit sa cumpar alt radiator (470 lei) de nova. maine monteaza si vedem ce iese...am sa revin.


--------------------
Dacia Nova GT 1998 / - GPL - - CT 67 A..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Sep 2009, 23:57
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




practic acea termocupla este un contact care se face la o anumita temperatura , nu stiu cum e la nova dar cred ca totusi deschide si asta noua foarte sus , in mod normal pe la 80si ceva de grade nu la 95-100


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2025 - 03:27
Forum Renault