Arunca apa din vas
![]() ![]() ![]() |
Arunca apa din vas
burtik4u |
![]()
Post
#31
|
||
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
|
||
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|||
Alina27 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 22 February 09 From: MANGALIA ![]() |
salutare din nou! am sosit sa va spun ca am dat jos radiatorul,si era infundat. am scos numai mizerie maro,apoi am pus otet sa curete mai bine. am dat jos si carburatorul,l-am curatat bucata cu bucata. dupa remontare pe masina...am facut o proba...nici 20 min nu au trecut ca a ajuns indicatorul la maxim,si a pornit electroventilatorul. nu mai stiu ce sa ii mai fac. probabil o fi vreun furtun fisurat si trage aer pe acolo? sau nu o fi fost montata bine garnitura de chiulasa?
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1998 / - GPL -
- CT 67 A..
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#33
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
alina, ma scuzi ca te tot stresez, dar ti-am zis de vreo 3 ori sa incerci sa pui termostatul. si in nici un topic din care ai scris tu nu ai zis ca l-ai pus la loc.. si mai e posibil dupa cum ti-am mai scris, sa fie prea mica distanta la tacheti.
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
Alina27 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 22 February 09 From: MANGALIA ![]() |
pe mine sa ma scuzi! scriu aici la ore de dimineata,obosita... am sa incerc sa pun si termostatul inapoi. va trebui sa caut pe cineva sa imi regleze tachetii... of of of
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1998 / - GPL -
- CT 67 A..
|
|
madalin18 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru foarte nervos Group: Members Posts: 277 Joined: 16 April 09 ![]() |
nu e de la termostat......pompa de apa ai verificat-o?
|
--------------------
Dacia
logan
2010
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#36
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
madalin, tu stii ce face termostatul?.. scoate-l de la tine si o sa vezi diferenta
![]() si apropo, am vorbit cu alina pe mess si mi-a explicat mai detaliat problema.. ei ii porneste termocupla undeva pe la linia alba, Untitled.jpg ( Size: 8k ) Number of downloads: 413 si mai sunt si reglati foarte nasol tachetii, a zis ca ii face motorul ca o masina pe diesel This post has been edited by burtik4u: 30 Aug 2009, 17:36 |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
madalin18 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru foarte nervos Group: Members Posts: 277 Joined: 16 April 09 ![]() |
eu merg fara termostat de la inceputul primaveii si nu am nici o problema........cand aveam termostatul se incalzea mai repede apa
30 Aug 2009, 18:43: inca ceva........termocupla porneste foarte tarziu.....deja motorul e foarte cald cand porneste termocupla si nusht ce ar mai putea face ELV in situatia asta, oricum tot nu e normal ca in 20 de min sa creasca temperatura la apa asa mult, eu am mers fara ELV 70 de km fara oprire si cand am urcat o panta mi-a fiert apa This post has been edited by madalin18: 30 Aug 2009, 18:43 |
--------------------
Dacia
logan
2010
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#38
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
ma, termostatul face sa se incalzeasca mai repede motorul si ii tine temperatura constanta cand ajunge la mijloc..
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
Alina27 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 22 February 09 From: MANGALIA ![]() |
salutare din nou! ar fi bine sa nu va mai certati,mai degraba ajutati-ma cu ceva sfaturi. in legatura cu termostatul, nu am reusit sa il montez. nu ca ar fi greu,dar cand l-am scos am tras cu patentul de el,si s-a cam indoit in capatul opus celei cu arc. oricum,am pus afis de vanzare pe ea. urmeaza sa plec din tara,si nu vreau sa o las sa stea aiurea in curte.
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1998 / - GPL -
- CT 67 A..
|
|
madalin18 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru foarte nervos Group: Members Posts: 277 Joined: 16 April 09 ![]() |
cat ceri pe ea?
|
--------------------
Dacia
logan
2010
|
|
mihail_73 |
![]()
Post
#41
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 21 June 07 ![]() |
![]() tachetii la gpl trebuie reglati la 0.20 pe admisie si 0.25 pe evacuare, altfel se ard repede scaunele de supape. |
--------------------
DACIA
NOVA GT 1600
1998
|
|
elm |
![]()
Post
#42
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
Burtica, pune te rog o poza cu termostatul, sa vad si eu cum arata
![]() |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#43
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
![]() ![]() Attached thumbnail(s) PM103_TERMOSTAT_DACIA.jpg ( Size: 52.61k ) Number of downloads: 367 |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
Alina27 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 22 February 09 From: MANGALIA ![]() |
Salutare!am revenit din nou cu problema. nu am reusit nici pana in ziua de azi sa remediez problema.
![]() azi am fost in oras,si cand m-am intors acasa,cu elv pornit,am oprit motorul si a inceput sa curga antigelul,pe langa capacul de la vasul de expansiune. cand s-a linistit,nivelul apei in vas era cam la jumatatea vasului.nu pot pleca nicaieri la drum lung.cand "meseriasii" au schimbat garnitura de chiulasa,cred ca nu au verificat si planeitatea chiulasei...banuiesc ca acolo e problema. ![]() 12 Sep 2009, 16:44: revin cu foto,momentul cand porneste elv. This post has been edited by Alina27: 12 Sep 2009, 16:44 Attached thumbnail(s) 10092009025.jpg ( Size: 671.13k ) Number of downloads: 379 |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998 / - GPL -
- CT 67 A..
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#45
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
dupa cum ti-am spus alina, iti porneste tarziu... si in plus.. nu trebuie sa ai apa in vasul de expansiune pana sus, trebuie cam la jumatate pus, apa in el
![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
Alina27 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 22 February 09 From: MANGALIA ![]() |
nu trebuie sa fie la limita minim?? ma refer la antigel.
eh,oricum,saptamana viitoare merg la un mecanic,sa dea jos motorul,sa-l curete si sa-l puna la punct. |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998 / - GPL -
- CT 67 A..
|
|
valentinlvv |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 July 07 ![]() |
Pt Alina.
Si eu aveam aceeasi problema cand am cumparat Nova si am rezolvat-o tinand-o fara capac la vasul de expansiune (am pus o plasa ca sa nu intre frunze)si completand din cand in cand cu lichid .De atunci nu s-a mai intamplat nici o data(vreo 1.5 ani). |
--------------------
dacia
nova
1999 gt
|
|
mike1410 |
![]()
Post
#48
|
![]() membru comunist Group: Members Posts: 214 Joined: 28 June 07 From: Bucuresti Drumul Taberei ![]() |
Da termocupla a verificato cineva la ce temperatura porneste ca vad ca de asta nu zice nimeni nimic.
Asa imi facea si mie,imi pornea elev pe linia hasurata, am schimbat-o si dupa aia sa vezi si sa nu crezi nu mai trece acu de la temp. apa de jumatate. Apropo a facut ast din senin adica mergea bine si deodata a inceput sa inchida tarziu circuitu. Stiu ce o sa ziceti ca nu are nici o legatura dar are pentru ca elev mentine temp apei in valorile normale motoru astfel functionand si el la o temp normala,(dupa cum ati observat acul indica temp apei din motor piston 1)avnd de unde sa traga apa mai rece. Sper sa ajute si Doamne ajuta sa isi remedieze Alina problema. This post has been edited by mike1410: 12 Sep 2009, 21:05 |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003
- B-**-*** Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
|
|
Alina27 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 22 February 09 From: MANGALIA ![]() |
mike,asa mi s-a intamplat si mie,eram in pe autostrada spre Bucuresti...
![]() cineva mi-a spus ca nu voi gasi termocupla in magazine,dar am vazut la majoritatea daciilor berline acelasi tip de radiator (cupru),si ma gandesc ca e imposibil sa nu se gaseasca termocupla la vanzare separat de radiator. cu capacul de la vasul de antigel cam am probleme,garniturile nu mai sunt bune,ultima data cand a aruncat antigelul afara din vas,am verificat capacul si acele 2 duze (sau cum s-or numi) erau miscate din loc,la una se vedea garnitura si arcul.am cautat capac separat in magazine sau modelul de vas pentru nova,si nu gasesc decat bidonas sau vas pentru super nova,dar nu se potriveste la pozitia furtunelor. urmeaza sa plec la constanta,la un magazin de unde am cumparat recent o macara de geam (dupa ce am rascolit tot orasul),si sper sa gasesc acolo termocupla si vasul. pana atunci,nu mai am ce scrie,decat ca motorul trage greu,parca as avea masina plina. am sa revin dupa reparatii. multumesc inca o data pt sfaturi,imi sunt utile cand ma duc la mecanici sa vada ca nu sunt chiar "paralela" si sa nu ma pacaleasca iarasi. ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998 / - GPL -
- CT 67 A..
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#50
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
alina, daca zici ca trage greu si tot fierbe, e posibil sa fie si de la segmenti, sa fie vreunul/2 rupti, a patit un prieten la o berlina,
si de faza cu capacul la vasul de expansiune, nu stiu cum e la altiii, dar cred ca la fel, e al2-lea motor care il am si imi merge motorul fara capac la fel, nu imi fierbe sau sa isi schimbe in vreun sens mersul parerea mea, cauta un mecanic care stie putin mai multa mecanica ![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
mike1410 |
![]()
Post
#51
|
![]() membru comunist Group: Members Posts: 214 Joined: 28 June 07 From: Bucuresti Drumul Taberei ![]() |
Daca motorul trage greu apa o da afara inclin sa ii dau dreptate lui Burtik4u posibil sa se fi rupt vreun segment sau sa se fii sudat de piston cand a fiert si din lipsa de joc si ungere sa se supraincalzeasca de aici si temperatura mare.
|
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003
- B-**-*** Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
oare la avans ai umblat?
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
BZN |
![]()
Post
#53
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Motorul acela are un canal infundat iar antigelul nu mai ajunge unde/cat trebuie pentru a asigura racirea...
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Alina27 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 22 February 09 From: MANGALIA ![]() |
adevarul este ca,prima oara cand a aruncat apa,in drum spre Bucuresti,apoi am plecat spre Breaza,cu 4 pers in masina.Am mers pe un drum ocolitor,si urcand pante si serpentine,pe vreme ploioasa,motorul s-a oprit de vreo 3 ori, indicatorul de la apa s-a dus la maxim,in zona rosie. am pus mana pe plamanul de la GPL,era rece si se vedeau cristale de gheata. am fortat motorul,sa nu ramanem in ploaie si in panta acolo. sigur a fiert,dar pana acum aveam indoieli,pt ca am ajuns acasa cu bine (cu 10 Litri de apa in portbagaj,pt completare). iar cand am fost la "nenea mecanicu" de mi-a schimbat garnitura de chiulasa,am vazut pistoanele,aveau crusta neagra in capete. cand l-am intrebat de la ce e crusta,a zis ca de la ulei. dar nu s-a bagat mai mult sa rezolve problema. la service nu ma duc,ca nu mai fac treaba buna si in plus,folosesc piese de srl. acum astept programarea la un coleg,e mecanic bun. sa vad ce "rezolva" si el.
![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998 / - GPL -
- CT 67 A..
|
|
Paul Gabriel |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 590 Joined: 16 October 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Oare daca iti faci un buton si legi termocupla pe direct? cand pornesti masina sa porneasca si termocupla. Eu zic ca ai putea sa incerci si vezi daca se mai incalzeste, asa aveam si eu la nova cand vedeam ca se incalzeste o porneam de la buton. Daca crezi ca o uiti pornita, o legi pe contact.
This post has been edited by Ingerasu: 13 Sep 2009, 19:58 |
--------------------
Suzuki/Audi
GSXR/A4
2005
- CJ XX RUN -----------
|
|
Alina27 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 22 February 09 From: MANGALIA ![]() |
nu vreau sa fac modificari. vreau sa fie asa cum e. prefer sa repar ce e defect sau sa inlocuiesc ,decat sa modific constructia sa. asta e parerea mea.
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1998 / - GPL -
- CT 67 A..
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Plaminul (vaporizatorul de gaz) cind nu are apa sa il incalzeasca si motorul merge pe GPL devine un bloc de gheata am parit-o si eu in 2 Km cind aveam probleme cu garnitura
in principiu eu zic din experienta capatata pe masina mea , in primul rind trebuie verificata termocupla de la ventilator , se pare ca deschide prea tirziu (din pozele vasute mai sus) mai poate fi si termostatul , (cu motorul rece il pornesti si vezi cind incepe sa se incalzeasca furtunul de sus de la radiator , atunci te uiti la indicatorul de apa daca e cam pe la jumatate e ok , daca e spre partea hasurata atunci nu e bine) daca s-a ars sau a fiert si a doua oara trebuie planata chiulasa neaparat nu strica sa faci urmatoare verificare , si anume sa pui ventilatorul pe direct cind faci un drum sau in stationare sa urmarest evolutia apei dar dupa ce ai facut aerisirea in pealabil uneste cele 2 fire care intra intr-o piesa care in mod normal este pe linga furtunul de jos 238785790_2798494_500_500.jpg ( Size: 24.81k ) Number of downloads: 321 scoti cupla sau papucii (la tine nu stiu cum e ) si pui o sirma si vezi cum se comporta daca tot asa face inseamna ca e o problema si trebuie iar umbalt la motor (garnitura , etc si neaparat planarea chiulasei ) , ca daca insista ca nu e nevoie ii spui ca daca mai fierbe sa o faca gratis |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Paul Gabriel |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 590 Joined: 16 October 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mi-am amintit, asa imi facea si mie si era din cauza termostatului, pana sa deschida se incalzea motorul si dadea apa afara din vas, am incercat cu multe termostate toate noi si deageaba.
|
--------------------
Suzuki/Audi
GSXR/A4
2005
- CJ XX RUN -----------
|
|
Alina27 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 22 February 09 From: MANGALIA ![]() |
am fost azi la mecanic. chiulasa e buna,garnitura e buna. inainte de demontare,a facut aerisirea din nou. se vede cum scoate bule de aer. a desfacut...totul in regula,cum am zis mai sus. am schimbat termocupla,nici o schimbare. porneste elv la 95-100 grade. a trebuit sa cumpar alt radiator (470 lei) de nova. maine monteaza si vedem ce iese...am sa revin.
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1998 / - GPL -
- CT 67 A..
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
practic acea termocupla este un contact care se face la o anumita temperatura , nu stiu cum e la nova dar cred ca totusi deschide si asta noua foarte sus , in mod normal pe la 80si ceva de grade nu la 95-100
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 03:27 |