DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 29 30 31 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Passat B6. Fauvé-u Passat. B6, Pentru cei care "suporta" TDI-u'

GolfIII
post 2 Mar 2011, 22:06
Post #901


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




QUOTE(cdadan @ 2 Mar 2011, 19:30)
Pana la urma, asta cam asa e. Nu se confirma nici ce zici tu, nici ce zic eu.  sad.gif Astia care au editat carnetul de service sunt niste prosti, lasa problema oarecum la mana reprezentantei.
*


Carnetul de service pentru mine este inutil, de altfel am si spus ca nici macar nu l-am citit. repet pentru ultima data: informatiile pe care le-am postat sunt din programul oficial al celor de la VW. Service-urile noastre incearca sa stoarca cat mai multi bani de pe seama clientilor, mai ales ca acestia nu au acces la aceste informatii.



QUOTE(cj98czh @ 2 Mar 2011, 14:43)
La cel care este la mine in familie .. B5.5 din 2005, 1.9 tdi motor AVF cartea spune 90.000 sau 5 ani ... intervalul de service din 15 in 15.000 sau 1 an.
Lichidul de frana la 2 ani, antigelul din 4 in 4 ani, etc ..
*


Aceste cerinte NU vin de la VW
la AVF-urile pana in 2003 cureaua se schimba impreuna cu rolele la 90.000
la AVF-urile dupa 2004, inclusiv, cureaua se schimba la 120.000 km iar rolele la 240.000
NU exista nici o restrictie de timp (4 ani)

Antigelul, daca masina este din 2005 trebuie sa fi venit cu G12 plus. Doar se completeaza, nu se schimba. Stiu ca e greu de crezut, dar n-aveti decat sa platiti...


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 2 Mar 2011, 22:22
Post #902


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(GolfIII @ 2 Mar 2011, 22:06)
la AVF-urile pana in 2003 cureaua se schimba impreuna cu rolele la 90.000
*



masina personala...avf 2001 cumparat din Romania servisata in Romania la Midocar si prima distributie a fost la 101.585...de ce dreaq au ales nr . asta de km ptr. distributie?


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 2 Mar 2011, 22:26
Post #903


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Este foarte neobisnuit. smile.gif probabil a fost depasit si doar atunci au facut-o


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 2 Mar 2011, 22:29
Post #904


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




pai au facut si la 90.466 km ...aici este dilema


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 2 Mar 2011, 22:38
Post #905


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.589
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Probabil n-a avut omu' cashparai si pentru distributie cand a facut revizia, drept urmare a amanat-o putin.

This post has been edited by Laurentziu83: 2 Mar 2011, 22:40


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 2 Mar 2011, 22:40
Post #906


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




pompa a fost schimbata la prima distributie....scrie clar in carnet

This post has been edited by l@u: 2 Mar 2011, 22:40


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 2 Mar 2011, 22:55
Post #907


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




Eu m-am ocupat cu altele, si-am scapat din vedere ca am provocat discutii. Stati sa vin cu poze cu carnetu' meu , ca sa lamurim problema.
Ieri am avut senzatia ca mi-aud deja bucsa blink.gif batand. Zgomote disparute dupa ce, la spalatorie, baiatul care s-a ocupat de ea mi-a dat vreo jde kile de gheata de pe praguri, aripi si altele. Oricum, am facut ceva extrasistole smile.gif . Intrebare, are putere roata si gheata destula aderenta de aripa ca, in timpul rotirii, sa deformeze caroseria?. Nu ca mi s-a intamplat, dar am mers ceva (cam 1 km) pana la spalatorie. La examenul macro, dupa spalare, pare intreaga. Si liniste inauntru si afara, nu zdrangane nimic.
Vreau sa fie vara, sa nu mai fie gropi si sa imi pun inapoi rotile de 17 sad.gif !

This post has been edited by mirceateodorescu683: 2 Mar 2011, 22:55


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 2 Mar 2011, 23:32
Post #908


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Intreb si eu sa nu mor prost: care e diferenta (strict legata de distributie) intre CR-urile din 2009 fata de 2010? Sau BXE-urile din 2006 fata de 2007? Sau AVF-urile din 2003 fata de 2004?
Io am vaga impresie ca sunt fix la fel. Si curele, si rolele. Iar la schimbare, garantat ca se folosesc aceleasi piese. Totusi, intervalele difera destul de mult.
Intervalele de schimb sunt doar marketing? Naspa astia de la VAG, la faza asta. Foarte naspa.
Macar tampitii de la reno spun cu insistenta 60 mii sau 4 ani. Da cu ce e (atat) de diferita cureaua, fata de VAG, la care poate sa tina de 3 ori mai mult? blink.gif Si rolele de 4 ori mai mult?

ON: Mircea, eu inca nu am vazut masina indoita de propria acumulare de zapada/gheata, in pasajele rotilor.

This post has been edited by cdadan: 2 Mar 2011, 23:34


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dogy_10
post 3 Mar 2011, 02:08
Post #909


Membru autentic


Group: Members
Posts: 901
Joined: 17 December 06
From: Timisoara




imi spui cu ce difera loganul din 2004 cu ala din 2008 parca la care intervalele de revizie difera? e clar ca e vorba de marketing


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 3 Mar 2011, 08:12
Post #910


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.589
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




La Loganul din 2004, benzinar, intervalele de revizie sunt la 15000 de km, la cel din 2008, la 20000 km. Curelele se schimba tot la 60000 km, daca ne referim la K7J si K7M.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 3 Mar 2011, 09:20
Post #911


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Laguna 2.0T 2005, revizii la 15 mii, iar pentru modelele fabricate din 2006, revizii la 10 mii. Ambele sunt facelift, cu motoare absolut idendice, acelasi tip de ulei recomandat.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 3 Mar 2011, 11:09
Post #912


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.517
Joined: 26 January 11
From: Constanta




si pe mine tot la 15.000 ma roaga sau la an si e diesel


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dogy_10
post 3 Mar 2011, 14:14
Post #913


Membru autentic


Group: Members
Posts: 901
Joined: 17 December 06
From: Timisoara




e un obicei binecunoscut de a schimba intervalele de revizie la motoare identice fabricate in ani diferiti in functie de strategia de marketing


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 4 Mar 2011, 10:39
Post #914


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




QUOTE(cdadan @ 2 Mar 2011, 23:32)
Intreb si eu sa nu mor prost: care e diferenta (strict legata de distributie) intre CR-urile din 2009 fata de 2010? Sau BXE-urile din 2006 fata de 2007? Sau AVF-urile din 2003 fata de 2004?
Io am vaga impresie ca sunt fix la fel. Si curele, si rolele. Iar la schimbare, garantat ca se folosesc aceleasi piese. Totusi, intervalele difera destul de mult.
Intervalele de schimb sunt doar marketing? Naspa astia de la VAG, la faza asta. Foarte naspa.
Macar tampitii de la reno spun cu insistenta 60 mii sau 4 ani. Da cu ce e (atat) de diferita cureaua, fata de VAG, la care poate sa tina de 3 ori mai mult?  blink.gif Si rolele de 4 ori mai mult?

ON: Mircea, eu inca nu am vazut masina indoita de propria acumulare de zapada/gheata, in pasajele rotilor.
*


Nu inteleg ce te face sa fii atat de sigur. Din 01.03.2010 VW foloseste o alta curea de distributie, de aici durata de functionare mai mare.
De ce este doar marketing din moment ce VAG garanteaza ca acea curea nu se va rupe?
E naspa la VAG deoarece in 200.000 km nu trebuie sa schimbi cureaua cand ai putea s-o faci de 3 ori pana atunci, nu-i asa?
Habar n-am care este diferenta dintre curelele VAG vs Reno si sincer nici nu prea ma intereseaza. Poate cele de la VAG sunt mai rezistente sau poate Reno obtine niste bani in plus prin schimbarea lor. Intreaba-i pe ei


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 4 Mar 2011, 21:39
Post #915


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(GolfIII @ 4 Mar 2011, 10:39)
De ce este doar marketing din moment ce VAG garanteaza ca acea curea nu se va rupe?
*


Se poate lamuri simplu: zici ca ai acces in ETKA. Verifica daca difera codurile alea de piese. wink.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 4 Mar 2011, 23:12
Post #916


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Ce-ti mai place sa faci posturi asa, aiurea...

Intai ma acuzi de aberatii fara sa ai decenta sa incerci macar sa verifici ceea ce spun, dupa care abati discutia catre diferentele intre curelele fabricate de VAG in diverse perioade de timp.
Este chiar atat de important pentru tine? De ce nu deschizi un topic sa discutam acolo despre curelele de distributie la VAG vs Reno? Crezi ca cei care citesc acest topic sunt interesati de aceasta dilema a ta? Am intervenit pentru a-i atrage atentia proprietarului ca nu are de ce sa schimbe distributia atat de repede, nu pentru a porni un flame pe aceasta tema.

Daca are sau nu un cod diferit nu este important. Uneori sunt coduri diferite, alteori nu. Daca piesa respectiva a fost schimbata fii sigur ca nu ai cum s-o comanzi in varianta inlocuita daca apelezi la produsele OEM.
si totusi, ca sa-ti raspund: vechea curea avea codul 03L 109 119 D, noua curea are codul 03L 109 119 F. In cazul asta au coduri diferite
Dincolo de discutia asta foarte interesanta si constructiva iti doresc o seara placuta


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 4 Mar 2011, 23:44
Post #917


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Puteai sa verifici un AVF sau BXE, dar ai preferat s-o dai dupa gard. Sau ai verificat si nu ai gasit diferente.
Pe langa distributie, ai recomandat si schimburi de filtre la 60-90 mii. Asa ca las-o mai usurel.
Nu m-ai convins, nici tu, nici cei pentru care lucrezi. Afisezi informatii care nu sunt concordante cu carnetele de service. Ai cerut cu insistenta printuri si acum spui ca eu am ars-o aiurea.
Oricum, am intels ideea: indiferent ce tampenie face, sfantul VW are intotdeauna dreptate. Crede si nu cerceta.

O seara buna si tie!


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 5 Mar 2011, 00:24
Post #918


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




QUOTE(cdadan @ 4 Mar 2011, 23:44)
Pe langa distributie, ai recomandat si schimburi de filtre la 60-90 mii. Asa ca las-o mai usurel.
Nu m-ai convins, nici tu, nici cei pentru care lucrezi. Afisezi informatii care nu sunt concordante cu carnetele de service. Ai cerut cu insistenta printuri si acum spui ca eu am ars-o aiurea.
Oricum, am intels ideea: indiferent ce tampenie face, sfantul VW are intotdeauna dreptate. Crede si nu cerceta.

O seara buna si tie!
*


sad.gif
Ce importanta are unde lucrez eu? Sau altfel spus: daca as lucra la VW, nu crezi ca as avea de spus lucruri mai interesante decat tine despre masinile produse, culmea, chiar de catre VW?

Nu merita sa-ti raspund decat ca, din pacate, nu lucrez la VW si nu am nici o legatura cu industria de profil, sunt doar mult mai informat decat tine... si crede-ma, nu a fost deloc greu.

Pentru oricine este interesat, atasate sunt "service table"-ul pt Passat B6. Acolo sunt trecute dispozitiile VW catre service-urile agreate. Nu am atasat si procedurile de efectuare a lor, dar banuiesc ca nu se apuca nimeni sa-si schimbi singur distributia smile.gif. Daca totusi sunt doritori... pm

This post has been edited by GolfIII: 5 Mar 2011, 01:11

Attached File(s)
Attached File  40352910.xml_xsl_3.pdf ( 74.61k ) Number of downloads: 90


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 5 Mar 2011, 10:24
Post #919


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Am avut o lista de coduri ptr. motoarele VW/Audi/Seat/Skoda completa cu specificatii tehnice si pe ce masini au fost puse etc.etc , dar am pierdut-o cand s-a bulit hardul.Poti face rost de asa ceva ?


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 5 Mar 2011, 16:34
Post #920


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Pot face rost de specificatiile tehnice ale oricarui motor VAG (excluzand marcile de lux) dar nu pot sa fac o lista deoarece ar fi foarte migalos. Trebuie ales fiecare motor in parte si verificat pe ce masina a fost instalat. Au sute (poate chiar mii) de motoare. Informatiile respective sunt intr-un program, nu in pdf-uri sau alte tipuri de fisiere, deci e nevoie de interogari in DB pentru a le obtine.
Daca restrangi lista te pot ajuta


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 5 Mar 2011, 16:56
Post #921


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Ce inseamna sa restrang lista ?Multumesc !


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 5 Mar 2011, 22:53
Post #922


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Voiam sa spun ca nu pot crea o lista cu toate motoarele si specificatiile lor deoarece ar trebui s-o creez manual. Mai degraba alege motorul/motoarele ale carui/caror specificatii le doresti si am sa incerc sa te ajut


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 6 Mar 2011, 11:57
Post #923


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Am crezut ca le ai centralizate undeva, dar asa chiar ca e munca de chinez...Multumesc oricum !


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 6 Mar 2011, 17:50
Post #924


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Nu, din pacate nu am o lista.
Modul de lucru este oarecum logic pentru un service. Ei n-au nevoie de liste. O masina oarecare intra in service, pe baza VIN-ului sau al codului motor/an de fabricatie se deschid ferestrele cu procedurile de lucru, specificatii motor, intretinere, etc.

In cazul tau cred ca mai util ar fi Autodata, desi nici ala nu are o lista propriu-zisa, dar macar accesezi mai usor informatiile.
Imi pare rau...


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 24 Apr 2011, 05:49
Post #925


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




Dupa ce a reprimit rotile de vara, Manelistu' a intrat in cantonamentu' de primavara. Pregatiri pentru sezonu' de vara din Pwla/Croatia blush.gif .




PS: Trebuie bucse noi pe fata. Precum vedeti, drumurile sunt deja acceptabile pentru a mi le pune pe cele noi.

Hristos a inviat!

PS DOI: Sfatu' doctorului: atentie la cantitatea de miel & derivate, oua, sprit! Atentie la volan, conduceti prudent, nu luati amenzi! Pastrati-va banii! Noi, cadrele medicale, va asteptam cu drag de maine (cand sunt de garda, pe pozitii) icon_mrgreen.gif ! Sau poate nu...

Acuma, serios vorbind, Paste fericit si sa fiti sanatosi! Distractie placuta!

A! E 1 mai saptamana urmatoare... tongue.gif !

This post has been edited by mirceateodorescu683: 24 Apr 2011, 06:23


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 21 Sep 2011, 16:31
Post #926


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




Am cate ceva de spus, dar trebuie sa ma gandesc si sa fac ordine in idei.

Si, doi, il bag, in curand, pe mosu Logan la spital.

Revin.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jhr
post 21 Sep 2011, 17:49
Post #927


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 23 March 03
From: Bucuresti




Gata Domnuu. ! Remember Enrique ?


--------------------
AUDI A6 2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC - bo1xxx
www.horiaroman.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 29 30 31
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th May 2024 - 15:08
Forum Renault