BMW F 650 GS, Inceputuri
![]() ![]() |
BMW F 650 GS, Inceputuri
G I M |
![]()
Post
#301
|
||
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|||
gibonu |
![]()
Post
#302
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
Vineri, 30 Septembrie 2011 – Partea III-a
Izmir – Assos – Canakkale – Eceabat 350 km La un moment dat drumul paraseste malul marii si merge spre interior, moment in care am crezut ca adio cer senin. 79.JPG ( Size: 233.76k ) Number of downloads: 568 Din fericire drumul revine pe coasta, la cerul senin. Daca tot eram prin zona, m-am abatut putin de la drumul principal ca sa vad despre ce e vorba la Assos (si in amintirea unui banc). Si sincer nu mi s-a parut a fi ceva deosebit. Sunt niste ruine in varful unui deal. Insa pana ajungi in varful dealului, se urca niste stradute mici, inclinate si pline de tarabe care vand tot felul de prostii pe post de suverniruri. Norocul meu a fost ca am ajuns destul de tarziu pe acolo, iar majoritatea tarabelor erau inchise. Probabil asa arata tempul in Antichitate. 80.JPG ( Size: 408.87k ) Number of downloads: 597 Asa arata acum. 81.JPG ( Size: 338.51k ) Number of downloads: 603 Lesbos vazut din Turcia. 82.JPG ( Size: 349.78k ) Number of downloads: 594 Priveliste din varful dealului. 83.JPG ( Size: 315.83k ) Number of downloads: 572 Amintirea cu care am ramas de la Assos a fost vantul. Pe scurt, toata ziua a batut un vantul puternic care batea aici incat cu greu am reusit sa-mi aprind o tigara. Am inteles ca ar mai fi fost un amfiteatru prin zona, insa la cum batea vantul nu mai avem chef de vizitat. Ce a meritata insa ocolul pe la Assos au fost pozele de mai jos. 84.JPG ( Size: 480.11k ) Number of downloads: 84 85.JPG ( Size: 462.48k ) Number of downloads: 86 86.JPG ( Size: 571.27k ) Number of downloads: 67 Ce am pozat nu este iesit din comun. Insa lumina aceea, care nu se vede prea bine in poze, mi s-a parut de-a dreptul ireala. Deja aproape era intuneric, iar pana la Canakkale mai era de mers. N-a mai durat mult si s-a intunecat. Am continuat alergarea, insa destul de stresat, deoarece drumul era cam aglomerat. Si imi aminteam de cuvinetele lui Mihai Barbu, care spunea ceva de genul “Doar daca o cauti cu lumanarea mergi noaptea pe motocicleta”. La intrarea in Canakkale (din centrura orasului) am reusit sa ma ratacesc. Initial am crezut ca sunt eu prost si n-am fost atent, insa m-au lamurit niste turci din parcarea autogarii ca indicatorul spre oras era pus aiurea datorita unor lucrari. Tot turcii astia m-au indrumat sa cobor din centura si apoi sa merg pe o bucata asfatata, insa care nu era inca data in folosinta. I-am ascultat si pana la urma a fost bine. La ferryboat am ajuns la 20.55, exact la timp incat sa prind cursa de la ora 21.00 (cursele sunt din ora in ora). Pe ferry, am constata ca turcii schimbasera vapoarele fata de anul trecut. Aratau destul de bine si cele vechi, insa acum erau unele noi si aratur foarte bine. In Eceabat am stat la acelasi hostel ca si anul trecut. Ca tot am trecut in ziua aceea pe la Assos. 87.JPG ( Size: 372.1k ) Number of downloads: 107 Vin din Bozcaada, adica cealalta insula turceasca din Egee (pe langa Gockeada). Turcii se lauda ca fac super vin pe aceea insula. A fost bun, insa nu m-a dat pe spate. Julitura din genunchi si apoi la somn. 88.JPG ( Size: 279.24k ) Number of downloads: 133 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
gibonu |
![]()
Post
#303
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
Duminica, 02 Octombrie 2011
Eceabat – Kesan – Havsa – Edirne – Hamzabeyli – Elhovo – Yambol – Omurtag – Targoviste – Razgrad – Ruse – Giurgiu – Bucuresti 644 km Drumul de intoarcere, pe care il stiam de la tura de anul trecut Insa, pana la drumul de intoarcere, cu o seara inainte, cand m-am intors de pe insula Gockeada, am gasit in fata hostelului doua motociclete (un BMW R 1150 GS si o Yamaha TDM) cu nr. de inmatriculare din Covasna. I-am salutat cu “Hai noroc” pe cei doi tipi care erau langa motociclete, insa acestia nu mi-au raspuns la salut. I-am mai salutat inca odata, dupa ce am oprit motorul si mi-am dat casca jos, insa tot nimic. Deja ma gandeam, avand in vedere nr. de inmatriculare, ca nu vor sau nu stiu sa vorbeasca romaneste. Dupa cel de-al treilea salut, destul de mirati, oamenii mi-au raspuns in engleza ceva de genul “we are Portuguese”. Asadar, oamenii erau portughezi iar motocicletele erau inchriate din Covansa. Venisera cu avionul din Portugalia (nu stiau ca BlueAir are cursa directa Buc – Lisabona), inchiriasera motocicletele din RO si facusera o tura prin Turcia. Discutia a continuat la carciuma, la o sticla de vin. Am vorbit multe si de toate. Ce merita remarcat este faptul ca acesti portughezi erau entuziasmati de ceea ce au vazut si gasit in Turcia. Tot timpul foloseau expresia “absolutely amazing”, fie ca se refereau la drum, peisaje sau oameni. Cel mai mult le-a placut bucata Antalya – Fethiye, care bineinteles a fost “absolutely amazing”. As mai fi stat de vorba cu portughezii, insa a doua zi aveam de facut peste 600 km, asa ca m-am dus la somn. Pe la ora 08.30 am luat-o din loc. Pauza de tigara, imediat dupa Kesan. 89.JPG ( Size: 423.2k ) Number of downloads: 126 Drumul era liber, plus ca era un fel de drum expres cu doua benzi pe sens. 90.JPG ( Size: 281.81k ) Number of downloads: 88 Intre Uzunkopru si Havsa, turcii uscau niste cereale. Si se intindeau pe zeci de km cu uscatoria. 91.JPG ( Size: 302.14k ) Number of downloads: 84 92.JPG ( Size: 327.17k ) Number of downloads: 88 Tot din pozele de mai sus se observa metoda turcesca de latire a drumului. Turcii nu imi mai bat capu’ sa construiasca inca o banda langa cea deja existenta. Pur si simplu, mai construisc inca un drum langa cel deja existent. La Hamza coada de tiruri eram mai mica decat anul trecut, avea doar vreo 2 km. Formalitatile de la frontiera au mers repede si in 20 de min eram la Lukoil-ul de la vama bulgareasca, la o cola si un Snikers. Si daca tot am intrat in Lukoil, am gasit o harta a Macedoniei care coasta doar 6 leva. Poate parea ciudat ca la grantia bulgaro-turca studiam harta cu Macedonia. Ciudat deoarece eu mergeam spre casa nu spre Macedonia. Desi mi-ar fi placut sa merg spre Macedonia. Pe bucata Elhovo – Yambol bulgarii s-au apucat sa refaca drumul. Acolo pe unde au terminat, asfaltul e coala de hartie. In rest, drumul este ori valurit (cum era si inainte) ori cu tot asfaltul racait. Dupa Yambol nu mai sunt probleme in ceea ce priveste calitatea asfaltului. Alta pauza la OMV-ul de la intersectia DN 6 cu DN 7. Unde am observant ca bulgarii erau in plina campanie vitocola. 93.JPG ( Size: 371.46k ) Number of downloads: 121 De la OMV spre Omurtag este cea mai frumoasa bucata a drumului, printr-o zona de dealuri, foarte putin ingalbenite. 94.JPG ( Size: 380.49k ) Number of downloads: 119 95.JPG ( Size: 413.23k ) Number of downloads: 91 96.JPG ( Size: 373.09k ) Number of downloads: 83 97.JPG ( Size: 353.05k ) Number of downloads: 87 Omurtag – Targoviste – Razgrad – Ruse au trecut repede, fara nimic deosebit. La Giurgiu, am oprit la OMV-ul de la iesirea din oras pentru un sandwich si un suc. Apoi am taiat-o spre casa. Cam asta a fost tura din Egeea de nord-est. Am uitat sa mentionez ca au fost 11 zile fara un strop de ploaie. Mai rar asa noroc. Daca are cineva vreo intrebare, cu cea mai mare placere. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
M.C. |
![]()
Post
#304
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Frumos,foarte frumos!!
![]() Multumim pentru frumoasa prezentare! ![]() ![]() |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
4x4 |
![]()
Post
#305
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Doar 11 zile si totusi cate aventuri. Ma gandesc la baietii aia doi care au inconjurat pamantul pe motociclete si de abia acuma realizez cat de greu a fost.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#306
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ipiq |
![]()
Post
#307
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
spectaculos de la inceput si pana la sfarsit!!!
![]() This post has been edited by ipiq: 7 Dec 2011, 21:37 |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
gibonu |
![]()
Post
#308
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ M.C.
Multumesc. Cu cea mai mare placere. @ 4x4 Nu mi s-a parut a fi o tura foarte aventuroasa. Am mers pe asfalt si numai prin zone populate. La care "baietii aia doi care au inconjurat pamantul pe motociclete" te referi exact? @ C a t a l i n Foarte tare. Multumesc frumos pentru link. Deocamdata visez la Damasc si Teheran (nu in aceiasi tura). Dupa asta, o sa ma gandesc si la alte destinatii. @ipiq Multumesc frumos. 8 Dec 2011, 15:26: Sambata, 22 Octombrie 2011 Am iesit la plimbare impreuna cu prietenul cu X-Challenge. Am luat-o usor spre Ploiesti. Nu pe DN1, ci pe varianta mult mai interesanta prin Stefanesti – Dascalu – Moara Vlasiei – Gruiu – Ciolpani. Apoi centrura de est a Ploiestiului si ne-am oprit la OMV-ul din Valenii de Munte. Un ceai, o cola, o coicolata, niste vorba, adica vreo juma’ de ora pe terasa benzinariei. Din Valeni, am continat alergarea prin Drjana de Jos – Posesti – Carbunesti – Magura – Podul lui Galben dupa care ne-am intors in DN1 A. Foarte misto zona, numai drumuri virajete si pante (uneori destul de inclinate) Iar asflatul este bun. Mi-a placut mult, sper o sa o aprofundez mai bine anul viitor. Sambata, 29 Octombrie 2011 Impreuna cu un fost coleg de munca (care are un Suzuki V-Storm), ne-am dus sa vedem daca intr-adevar bacul de la Chiciu merge sau este oprit din cauza nivelului scazut al Dunarii. Initial planul era sa ne intoarcem acasa prin BG (Silistra – Ruse – Buc). V-Storm-ul s-a urnit cu greu, lasandu-se asteptat aproape o ora in MOL-ul (benzinaria) de la iesirea la A2. Pana la bac nimic deosebit, doar ca m-am oprit sa ma pis la iesirea de pe A2 spre Calarasi si inca odata la Lukoil-ul de dinainte de bifurcatie spre bac. Avand in vedere ca era sfarsitul lui octombrie, deja devine o aventura cand ma pis, fiind multistratificat: chiloti (boxeri) de lana – izmene de lana – blugi – suprapantalonii de fas. Am ajuns la bac, am constata ca totul este in regula, am luat biletele ai am asteptat imbarcarea. V-Storm-ul nu mai iesise din garaj din primavara, iar proprietarul mai uitase cateva chestii elementare. Cum ar fi ca atunci cand motorul este oprit si viteza I-a cuplata, motocicleta stie sa stea pe cricul lateral chiar daca este parcata pe un planul inclinat care asigura imbarcare pe bac. A durat ceva pana l-am convins, plus o succesiune pornire – oprire – cuplare – pornire – oprire pe care nu le-am inteles. Avand in vedere ca orele erau inaintate, am renuntat la BG si am hotarat sa ne intoarcem acasa prin RO (Ostrov – Baneasa – Ion Corvin – Cernavoda – A2). Parca drumul de la Ostrov la Baneasa e mai bun, parca nu mai e asa multa piatra cubica. In rest, nimic deosebit. Doar ca pe bucata Ion Corvin – Cernavoda mi-am adus aminte de tura cu bicicleta pe care am facut-o in vara prin Dobrogea de Sud. Pauza de masa la Rompetrolul de la intrarea pe A2 (dinspre Fetesti), unde am constat ca o doamna care calatorea cu microbuzul a ramas in benzinarie, soferul placand fara ea. Problema s-a rezolvat repede, fiind preluata de alt microbuz. Cu vreo 20 km inainte de Bucuresti, V-Storm-ul dadea flash-uri insistent. Am oprit in ultima parcare de la A2 (inainte de Bucuresti) si am aflat care era problema. V-Storm-ului i se aprinsese becul de la benzina, deoarece proprietarul uitase ca motoreta mai are nevoie si de benzina (ultima alimentare fusese facuta in dimineata acelei zile, la plecare din Bucuresti). M-am mirat cand am vazut ca V-Storm-ul n-a fost alimentat deloc pe parcursul zilei, insa am crezut ca stie proprietatul mai bine decat mine ce autonomie are. Insa acum, omu’ era foarte ingrijorat ca nu mai ajunge pana la prima benzinarie. Am incercat sa-l calmez, spunandu-i ca la mine dupa ce se aprinde becul mai pot merge vreo 50 km si ca cea mai apropiata benzinarie este MOL-ul de la intrarea in Bucuresti de pe A2. Nu m-a crezut decat dupa ce a verificat pe GPS. Apoi, dupa ce am luat-o din loc, m-a rugat sa nu depasim 80 km/h, ca sa nu ramana fara benzina. Am ajuns cu bine la MOL si numai dupa alimentare omu’ s-a linistit, spunandu-mi ca n-a crezut ca mai ajuge pana acolo. Final de sezon, pentru ca asta a fost ultima iesire din 2011. This post has been edited by gibonu: 8 Dec 2011, 13:26 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
c_costel |
![]()
Post
#309
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 18 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Foarte frumos povestesti ,pacat ca vine gerul si gata cu plimbarile...... nu vrei sa ne povestesti drumurile tale de zi cu zi ?
![]() |
--------------------
renault
modus
2005 1,2 dinamyque
- h 593 r
|
|
gibonu |
![]()
Post
#310
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ c_costel
Multumesc frumos. Un bilantul al sezonului 2011. 9.000 km Mult sau putin chiar nu conteaza. Ca si anul trecut, conteaza ca nu am cazut (cazatura cu scuterul lui Mustafa e alta poveste). Mai conteaza ca motocicleta s-a comportat bine, insa a inceput sa-si arate varsta (contactul pe care l-am schimbat in primavara). Anul asta nu a mai fost magia descoperii, asa cum a fost anul trecut. Pentru ca nu mai era posibil, deoarece stiam aproximativ ce inseamna motocicleta si cam cat pot sa merg. Ca si anul trecut, a fost un sezon perfect, plin de satifactii si vise implinite. Turele din Macedonia si Egeea de nord-est le visam de mult timp, iar anul asta am reusit sa le fac. Nu in ultimul rand, raman plimbarile din week-end. Care nu aduna multi km, insa iti oferi unele satisfactii nebanuite. 23.11.2011 Sfarsitul povestii. Ca in orice poveste, la un moment dat vine si finalul. Concret: am vandut motocicleta (2.000 de euro). Luni seara (21.11.2011) am dat anuntul de vanzare pe bikeshop. Marti (22.12.2011) dimineata cand am ajuns la munca deja aveam un mail al unui potential comparator. I-am raspuns omului la mail si i-am dat nr. de telefon. In 5 min. am fost sunat de potentialul comparator si am aranjat cu el o intalnire pentru miercuri (23.11.2011) la prima ora. Omu’ ar fi vrut sa vina si marti, insa n-am putut eu. Miercuri dimineata, potentialul comparator a venit insotit de doi prieteni, au vazut motocicleta, au studiat-o, examinat-o, pornit-o. Li s-a parut OK, asa ca am batut palma. Fara vrajeala, fara sa-mi ceara sa mai las din prêt, fara sa-mi spuna ca a descoperit nu stiu ce defect iremediabil. Am fost in Udriste sa facem actele (nu stiam alt birou de dactilografiat acte). Apoi la Finantele Publice, unde am facut radierea (din evidentele fiscale) a motocicletei. Langa finantele era o banca, asa ca noul proprietar mi-a depus banii in cont. In seara aceleiasi zile, a luat motocicleta (a condus-o un prieten de-al lui). Sincer, nu ma asteptam sa o vand asa de repede. Si toti cei cu care am vorbit ulterior s-au mirat de norocul pe care l-am avut. Ce ma bucura este faptul ca am vandut-o unui om serios, care pare hotarat sa aiba grija de motocicleta. Sper sa aiba grija de ea cel putin la fel de mult cum am avut eu grija. Asadar, BMW-ul F 650 GS a devenit o amintire frumoasa. Cel mai important, ramane motocicleta care mi-a oferit magia descoperii lumii celor doua roti motorizate. Primul Istanbul, primul inghet de oo, prima Clisura, primul mers prin ploaie, primul Transfagarasan, , primul …primul … Toate vor fi legate de BMW-ul F 650 GS. Desi am vandut motocicleta, n-am de gand sa ma las. Ar fi pacat, pentru ca pasiune pentru doua roti e mare. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#311
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Sa-i dai link sa citeasca aici. Orice fier d-asta cu o poveste e mult mai valoros
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
gibonu |
![]()
Post
#312
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ vis-a-vis
I-am dat deja link-ul. Odata cu cel de la Touratech si Wunderlich. Mi-ar face mare placere daca noul proprietar ar continua povestea GS-ului. Insa depinde de el, ca acum e marfa lui. L.E. Fier este masina, duba, camionul, tractorul, etc. Motocicleta este mai mult decat un fier. This post has been edited by gibonu: 12 Dec 2011, 10:18 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#313
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ce urmează?
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
gibonu |
![]()
Post
#314
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ C a t a l i n
O sa urmeze ceva. Insa toate la timpul lor. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
pstefan |
![]()
Post
#315
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 16 February 10 ![]() |
QUOTE(gibonu @ 2 May 2011, 11:58) Mai mult de 145 km/h (la 6.000 de ture) nu mai poate. Tin minte ca anul trecut am ajuns la 150 km/h si mai mergea ceva. Nu cumva prima oara cand ai testat viteza maxima nu aveai parbriz? ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2011 BMW F650GS 2003
|
|
gibonu |
![]()
Post
#316
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ pstefan
S-ar putea sa ai dreptate. Din cate imi aduc aminte, cu 150 km/h m-am dat pe A2, intre Cernavoda si Fetesti, undeva prin primavara lui 2010. Iar parbrizul parca l-am luat dupa asta. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
the_tavi |
![]()
Post
#317
|
![]() Membru Group: Members Posts: 406 Joined: 10 April 08 From: Timisoara ![]() |
N-am mai dat demult pe aici, dar nu ma pot abtine. Frumoase istorisirile! Pretul mi se pare bun (pentru cumparator). Motocicleta a fost ingrijita, nu sunt surprins ca s-a dat repede.
Spor la ce-o fi sa fie si astept cu nerabdare continuarea pe alte doua roti. Asfalt uscat! |
--------------------
Opel Signum 2.0 T
Suzuki SV650
- Being dead right doesn't make you any less dead!
|
|
gibonu |
![]()
Post
#318
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ the_tavi
Multumesc. Referitor la pret, cred ca a fost unul corect, avand in vedere vechimea si nr. de km al motocicletei. Puteam sa mai cer cateva sute de euro in plus, avand in vedere grija pe care am avut-o fata de motocicleta. Insa am dat anuntul ca sa vand motocicleta, nu ca sa testez piata sau sa astept sa pice vreun fraier. Pe scurt, am mers pe ideea unui castig reciproc atat al vanzatorului cat si al cumparatorului. Va veni si "continuarea pe alte doua roti", insa toate la timpul lor. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
ydaniel |
![]()
Post
#319
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
Abia acuma am reusit sa citesc si eu povestea cu ultima iesire;mai ales acuma stand la caldura ma face si pe mine sa visez la o iesire varatica;pretul mi se pare f bun(desi nu sunt eu la curent cu preturile moto).E un moto cu un mini palmeres de plimbare si ii urez in continuare la mai mare!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
gibonu |
![]()
Post
#320
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ ydaniel
Multumesc frumos. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 07:57 |