DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Help - DACIA 1310 gpl, probleme dacia gpl model L

brigada_diverse
post 26 Sep 2009, 14:18
Post #31


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




unde e bagat stutzu de gpl in carburator? sub clapeta de soc? se poate trage putin socul(max 40%) si porneste si pe gaz


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Sep 2009, 17:42
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




QUOTE(stefy_stef_2010 @ 24 Sep 2009, 21:29)
la un service, zic baietii:" k nu este nev sa umblii in carburator"                    ??????????????????????
*


nu-i nevoie sau nu stiu? spala-l singur, era un tutorial pe aici


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alpyne
post 27 Sep 2009, 04:16
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 September 09
From: Valcea




da.undeva la baza carburatorului sub nivelul socului.nu stiu la altii cum e,dar la mine o ia mai greu pe gaz kiar si cu motoru cald,in comparatie cu benzina si nu vreau sa kinui bendixu,mai ales ca am skimbat electromotoru de curand.prefer s-o pornesc pe benzina in orice situatie daca motoru s-a racit apoi o dau din mers pe gaz fara sa opresc motoru.asa am procedat pana acum si a mers cum trebuie. smile.gif

27 Sep 2009, 05:20:
am o intrebare...atunci cand e motoru f incins,pe gaz o ia f greu.vre-o sugestie s-o ia un pic mai repede?daca exista... unsure.gif

This post has been edited by alpyne: 27 Sep 2009, 04:20


--------------------
dacia 1410 98 - VL 04 KRJ
e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 27 Sep 2009, 07:22
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




QUOTE(krapcarasu @ 18 Sep 2009, 22:54)
debit prea mare, la cald se inneaca; sau scanteie slaba
Incearca sa pornesti cu intrerupatorul pe mijloc(inchis si gaz si benzina) stand cu mana pe el, cand da sa porneasca dai pe gaz
*


invata sa reglezi singur gaz , carburator, avans


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 27 Sep 2009, 13:53
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Fie rece , fie cald , motorul porneste greu, pentru ca nu are gazul potrivit cum trebuie , raportat la aer. Adica amestecul. Daca are gaz mut sau putin, pornirea va fi grea sau chiar deloc. Cu motorul rece, faceti reglaje prin tatonare, pana cand pleaca foarte usor. Asta nu inseamna ca si la cald va pleca la fel. Cu putine ajustari, se apropie, dar cald, motorul e invartit mai usor, curent mai mic, efort mai mic.Deci e de preferat, ca la rece sa plece usor. Restul, le-am scris de nenumarate ori, cum se regleaza si de unde.

27 Sep 2009, 14:01:
Cat priveste socul, daca e reglat bine din parghii si elementul de legatura dintre ele (sarma care-i in forma de "Z"),asa fel ca la 1000 de rotatii sau mai mult , sa nu se inceapa actionarea clapetei de soc, se poate actiona si la gaz. Ca proba, cu motorul pornit, trageti socul pana se tureaza la 1500 maxim . Ar trebui sa nu se balbaie,fara ezitari, si asa-l veti folosi si la rece.

27 Sep 2009, 14:22:
Cineva spune ca, parca-i pleaca in 2. Nu cumva e alimentata in acelasi timp si cu benzina? Putina, dar e. Scapa electrovalva de la benzina.

This post has been edited by PH-06-BOA: 27 Sep 2009, 14:22


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alpyne
post 27 Sep 2009, 16:04
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 September 09
From: Valcea




o sa incerc si ce spuneti voi.totusi n-am incercat niciodata ce sugerezi tu krapcarasu...nu a fost nevoie,dar nu-i tarziu niciodata.eu sunt pe langa mecanica dar incerc sa invat din mers.n-am incotro tongue.gif

27 Sep 2009, 17:08:
pt Boa...adevaru ca imi cam balbaie socu la rece pe gaz,nu la 1000rpm,dar la mai mult da

27 Sep 2009, 17:23:
pentru cunoscatori o sa pun o poza cu plamanul si racordul de gaz care duce la stutzul din carburator.as vrea sa-mi reglez singur relantiul la gaz.practic sunt 2 reglaje pe plaman si unul pe racord.dar nu stiu la care sa umblu si cum.poate ma puteti ajuta.m-i se pare mie ca relantiul la gaz e mult prea mic si da sa opreasca motoru.daca nu, a-r fi ceva legat de instalatia electrica,dar ma gandesc ca a-r fi de aici,nu stiu...pe benzina nu ma bag ca merge cum trebuie

This post has been edited by alpyne: 27 Sep 2009, 16:23


--------------------
dacia 1410 98 - VL 04 KRJ
e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 27 Sep 2009, 21:46
Post #37


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




QUOTE(alpyne @ 27 Sep 2009, 16:04)
o sa incerc si ce spuneti voi.totusi n-am incercat niciodata ce sugerezi tu krapcarasu...nu a fost nevoie,dar nu-i tarziu niciodata.eu sunt pe langa mecanica dar incerc sa invat din mers.n-am incotro tongue.gif

<span class='edit'>27 Sep 2009, 17:08:</span>
pt Boa...adevaru ca imi cam balbaie socu la rece pe gaz,nu la 1000rpm,dar la mai mult da

<span class='edit'>27 Sep 2009, 17:23:</span>
pentru cunoscatori o sa pun o poza cu plamanul si racordul de gaz care duce la stutzul din carburator.as vrea sa-mi reglez singur relantiul la gaz.practic sunt 2 reglaje pe plaman si unul pe racord.dar nu stiu la care sa umblu si cum.poate ma puteti ajuta.m-i se pare mie ca relantiul la gaz e mult prea mic si da sa opreasca motoru.daca nu, a-r fi ceva legat de instalatia electrica,dar ma gandesc ca a-r fi de aici,nu stiu...pe benzina nu ma bag ca merge cum trebuie
*




salut..
In primul rand reglajul la instalatia de gaz iti iese doar in tipm , nu pur si simplu strangi suruburile alea si gata ..trebe rabdare ... sa vezi cum se comporta masina..

acum te rog eu sa faci un test: la pornire .. la rece ...pune butonul pe zero dai cheie 3 secunde si apoi da pe gaz dar asta in timp cei dai la automat...
daca ti- se pare ca o ia mai repede fa urmatoarea chestie:
strange o jumatate de tura surubul din jumatatea plamanului... apoi dai la automat si vezi ce iese. daca nu e bine aduci surubul ala la pozitia initiala si imi scrii cum s-a comportat masina..

inca ceva daca ai ralantii pe benzina la 800rpm atunci pe gaz la cald va fii 600rpm deci dai ralantiul de la carb mai mare
inca ceva .. pornirea pe gaz se face fara spritz-uri si cu pedaua ce acceleratie la jumatatea cursei
spor la treaba


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Sep 2009, 21:53
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




e un ditamai topicul de gaz pentru berlina (25 pagini , se pare ca s-a uitat)

in functie de tipul plaminului variaza reglajele si modul de reglaj , asta e unul


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alpyne
post 28 Sep 2009, 20:47
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 September 09
From: Valcea




pt ionut...nu stiam ca pornirea pe gpl se face cu pedala la mijlocul cursei...poate d-asta porneam ceva mai greu.inginerul de gaz mi-a zis sa pornesc pe gaz fara sa apas ecceleratia...daca asa nu sunt multumit o sa incerc cum spui tu


28 Sep 2009, 21:55:
stiam ca relantiul la gaz e mai mic decat pe benzina,dar poate m-am speriat de sacade.odata e la 1000,odata e la 300 de parca a-r da sa opreasca motoru.de oprit,nu se opreste din cate vad.ingineru m-a avertizat ca niciodata pe gaz n-o sa am relantii stas ca la benzina,dar nici nu trebuie sa oscileze atat de mult...ceva oricum e in neregula.vizavi de consum,am mers cu 39 de litri 531 km pana cand am ramas fara gaz.nu consuma mult.iar de tras,trage foarte bine.mi-e cam frica sa umblu la reglaje.dar o sa incerc ce zici tu Ionut


This post has been edited by alpyne: 28 Sep 2009, 20:55


--------------------
dacia 1410 98 - VL 04 KRJ
e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefy_stef_2010
post 28 Sep 2009, 22:21
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 14 September 09




am ramas cu schimbatorul de viteza in mana, de parca a iesit deacolo, cum pot sa repar?


--------------------
Dacia 1310 1997 /L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Sep 2009, 22:23
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




inlocuid levierul , in 30 min e gata
sau infigi o surubelnita in gaura

This post has been edited by bygy007: 28 Sep 2009, 22:24


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefy_stef_2010
post 28 Sep 2009, 22:35
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 14 September 09




treb sa ma bag pe sub masina? sau pot sa desfac din interior?


--------------------
Dacia 1310 1997 /L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 29 Sep 2009, 19:19
Post #43


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




QUOTE(alpyne @ 28 Sep 2009, 20:47)
pt ionut...nu stiam ca pornirea pe gpl se face cu pedala la mijlocul cursei...poate d-asta porneam ceva mai greu.inginerul de gaz mi-a zis sa pornesc pe gaz fara sa apas ecceleratia...daca asa nu sunt multumit o sa incerc cum spui tu
<span class='edit'>28 Sep 2009, 21:55:</span>
stiam ca relantiul la gaz e mai mic decat pe benzina,dar poate m-am speriat de sacade.odata e la 1000,odata e la 300 de parca a-r da sa opreasca motoru.de oprit,nu se opreste din cate vad.ingineru m-a avertizat ca niciodata pe gaz n-o sa am relantii stas ca la benzina,dar nici nu trebuie sa oscileze atat de mult...ceva oricum e in neregula.vizavi de consum,am mers cu 39 de litri 531 km pana cand am ramas fara gaz.nu consuma mult.iar de tras,trage foarte bine.mi-e cam frica sa umblu la reglaje.dar o sa incerc ce zici tu Ionut
*




lasa ingineri ca si aia sunt oameni... in plus crezi ca ala te v-a invata de bine??
el din ce mai traieste??
in privinta consumului sa stii ca e bun iar daca ai facut km aia in oras ... e super frate...a mea ia 12 in oras dar surpriza.. cand am fost la mare anul asta mi-a papat 24l la 350 de km... din cate zici tu ai debit mic de gaz si d-aia face asa../ i-a zii ?? cu motorul rece nu cumva sta mai rotund la ralantii??
spor la treba!!!


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefy_stef_2010
post 29 Sep 2009, 21:41
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 14 September 09




cum fac si eu aerisirea la frana de la servo-pompa?
am servo pompa, am facut aerisirea la roti ca am schimbat plachetii, dar tot nu am frane. ce sa mai verific? capacul la bidonul cu lichid de frana , este crapat, iar lichidul este cam murdar, are vreo influenta?


--------------------
Dacia 1310 1997 /L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 29 Sep 2009, 22:38
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(stefy_stef_2010 @ 28 Sep 2009, 23:35)
treb sa ma bag pe sub masina? sau pot sa desfac din interior?
*


depinde cum vrei biggrin.gif oricum trebuie sa desfaci maneta din piesa aia de legatura intre maneta si cutie (nu-mi vine in minte acum denumirea)
apoi desfaci din masina cele 3 suruburi cu o cheie de 11 din ce tin minte scoti piesa aia care tine maneta , daca nu ma insel are un manson de cauciuc pentru protectie contra prafului , ii scoti apoi o siguranta circulara apoi are un arc si maneta , daca ai rampa sau elevator poti face totul de sub masina


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefy_stef_2010
post 30 Sep 2009, 15:27
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 14 September 09




am schimbat maneta,, multam !


--------------------
Dacia 1310 1997 /L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alpyne
post 1 Oct 2009, 09:44
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 September 09
From: Valcea




pt Ionut. cu motoru rece pe gaz e ceva mai stabil relantiul.adica in jurul a 400rpm nu mai sus.daca apas frana de obicei cu motoru rece pe gaz imediat imi creste pana la 900,apoi incepe sa coboare usor,iar daca s-a mai incalzit putin motorul,se stabilizeaza in jurul a 500rpm.cand s-a incalzit bine motorul incep si sacadele de care spuneam.dar atata timp cat nu-mi opreste motoru cred eu ca n-ar trebuii sa ma panikez.am facut cateva mii de km in ritmul asta deja.parerea ta care a-r fi?! blush.gif

1 Oct 2009, 10:51:
pt Ionut.apropo,am mai intrebat pe ici pe dincolo de la ce a-r mai putea fi.cineva,care din intamplare mai e si mecanic de vr-o 30 de ani mi-a zis ca poate fi bobina desii e luata noua de o luna.cica nu sunt bune de nimic.odata a skimbat 3 intr-o zi noi romanesti.toate se incingeau de prajeai peste pe ele.mi-a recomandat printre skimbarea diodelor de la alternator si a carbunilor ca sa fiu mai sigur,si a bobinei.a zis sa caut un bosch pe la dezmembrari.desii mai veki,a zis ca-si fac bine treaba. smile.gif

1 Oct 2009, 14:01:
tot pt Ionut...consumul de care ma intrebai...e mixt,atat in oras cat si in afara.dupa calculele mele,40% in oras,60% la drum intins.unde am eu nevoie de ea,adica 50 km fix zilnic ai fac cu 4,5 l de gaz,deci 9% gaz, dar asta cand nu ma feresc s-o calc bine.cam 80%extraurban,20%urban.in oras ia 10,5%.am verificat si asta intr-o zona in care e un sumafor la 50-100m.daca merg cu max 70 km/h scot undeva la 8%gaz si 7% benzina la drum intins sa zicem.cam asta e wink.gif

This post has been edited by alpyne: 1 Oct 2009, 13:01


--------------------
dacia 1410 98 - VL 04 KRJ
e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 1 Oct 2009, 14:26
Post #48


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




400rpm stabil sau nu, e mic pentru un motor cu aspiratie. la dacie tre sa fie undeva la 750-800rpm ralantiul iar faptul ca sta la ralantii mai bine la rece decat la cald demonstreaza exact ce ti-am zis eu.. ai debit mic de gaz d-aia papa si mult da drum intins.. vezi tu la o dacie economie nu inseamna neaparat sa intre putin gaz in motor ... un motor economic inseamna un motor cu randament bun.. iar prin strangularea alimemntarii cu carburant nu faci decat sa ii chinui .. sa ii scada randamentul si de aici .. pa economie.... la carburatorul asta de carfil economie inseamna sa nu deschizi prea mult clapeta ..
fa o poza la instalatia ta de gaz sa vedem ce putem sa facem,, sau macar marca si modelul instalatiei sa ii scrii...
in privinta bobinelor..... au niste valori care pot fii masurate ... cauta pe forum.. tre sa fie sigur... cu valorile alea si cu un multimetru te duci tu in targ sau la desmembrari si cauta tu o bobina de sfantu gheorghe cu valorile alea... o sa fii multumit...
si iti mai recomand o apridere electronica gotronic e vro 40 lei


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alpyne
post 1 Oct 2009, 16:33
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 September 09
From: Valcea




nu stiam ca o aprindere electronica e atat de ieftina...bine,ca nici nu m-am obosit sa caut biggrin.gif


--------------------
dacia 1410 98 - VL 04 KRJ
e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 1 Oct 2009, 18:22
Post #50


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




cam atat tre sa fie si te scapa de o gramada de probleme... cauta topicul despre aprindere electronica gotronic A01


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 1 Oct 2009, 20:46
Post #51


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(alpyne @ 1 Oct 2009, 09:44)
pt Ionut. cu motoru rece pe gaz e ceva mai stabil relantiul.adica in jurul a 400rpm nu mai sus.daca apas frana de obicei cu motoru rece pe gaz imediat imi creste pana la 900,apoi incepe sa coboare usor,
*



Ia verfiica tu sa nu iti traga aer fals pe traseul de vacuum de la servofrana wink.gif
ca sa faci proba o pornesti rece si strangulezi furtunul de la servo.


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alpyne
post 1 Oct 2009, 21:38
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 September 09
From: Valcea




ok.verificam si asta... blush.gif

1 Oct 2009, 23:05:
pt Ionut.mie nu m-i se pare ca papa mult la drum intins...tokmai.apropo,daca simt miros puternic de gaz la esapament,nu cumva e vr-un surplus de gaz?!nicidecum debit mic.las sa te gandesti si vi cu o propunere.astept si parerea ta Baranga. pan la urma o dam de capat,nu se poate:P

1 Oct 2009, 23:09:
pt Baranga o sa verific maine furtunul de vacuum de la servo.nu e vechi,dar nu strica sa-i fac o proba

2 Oct 2009, 13:41:
am verificat furtunu de la servo.am mai strans colierele desii erau destul de stranse...apoi am incercat ce-ai zis tu Ionut,sa mai umblu un pic la rotita cu arc de la debitu de gaz de pe racord.cu motoru pornit pe gaz,un pic caldut am modificat pozitia lui prin invartire in sensul acelor de ceasornic cativa milimetrii pana cand am simtit eu ca motoru merge rotund.a mai crescut relantiul.s-a stabilizat undeva intre 750-800rpm.ma bucur ca merge rotund acum,fara sacade.intradevar era gatuit ca am incercat invers acelor de ceasornic invartirea si mergea si mai sacadat motorul.acum ramane sa vad la drum cum se comporta.revin cu detalii. multumesc Ionut,Baranga si celorlalti pt aport rolleyes.gif

This post has been edited by alpyne: 2 Oct 2009, 12:41


--------------------
dacia 1410 98 - VL 04 KRJ
e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefy_stef_2010
post 2 Oct 2009, 17:39
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 14 September 09




am o problema cu avacuarea, .... se aude de parca ar fii sparta vreo toba.
am verificat colierele si tobele si par in regula, dar , de unde acel zgomot?


--------------------
Dacia 1310 1997 /L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 2 Oct 2009, 19:03
Post #54


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




alpyne

miroase a gaz pentru ca arzi gaz tongue.gif nu benzina si mai miroase ca poate ai tu vreo problema pe la aprindere.. bujii sau supape .... nu ar strica sa faci un jeglaj la culbultori , recomand 0,20 A si E...
de papat ... papa doar daca.... mergi sportiv... daca mergi mai batraneste .. s-o lasi pe ia sa-si ia demaraj o sa ai o surpriza foarte placuta... inca ceva.. regleaza cursa la acceleratie astfel incat cu clapeta maxim deschisa , pedaua de acc sa atinga podeaua... protejezi si cablu si o sa dispara senzatia aia de a infige talpa in peda la demaraje..
spor la treaba


pt stefy,

salut...
verifica garnitura de la galeriile de admisie si evacuare..... si prezoanele alea de acolo cool.gif


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alpyne
post 4 Oct 2009, 07:16
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 September 09
From: Valcea




pt Ionut.problema la bujii nu e.le-a verificat mecanicu si le-a "centrat" bine.la supape nu stiu.posibil din moment ce motoru are 146000 de km si n-a fost desfacut niciodata din uzina.cat priveste culbutorii...cred ca da.imi cam tacane mai ales la relanti se simte o bataie in capacul ala...mi-a mai zis cineva ca pot fi culbutorii.dar sti cum e...unul nu-i deajuns,doi e destul.mai e si kestia ca tot pe forumul asta a zis cineva ca folosirea uleiului Elf 20w50 a-r cauza o bataie la motor la relanti,mai ales cu motorul rece.d-asta nu m-am panicat,dar de simtit,se simte o bataie.o sa ma duc la cineva sa verifice culbutorii astia buclucasi ca eu nu ma pricep si n-am nici instrument.apropo de ulei,nu i-am bagat niciodata marmelade d-alea scumpe,dar nici cel mai ieftin ulei.cu Elf mi-a mers bine intotdeauna.20w50 fie iarna,fie vara.ce parere ai? blush.gif

4 Oct 2009, 08:21:
vizavi de cusa de acceleratie,asa am reglat-o si eu.mi-a mai zis cineva chestia asta si chiar da rezultate...

This post has been edited by alpyne: 4 Oct 2009, 07:21


--------------------
dacia 1410 98 - VL 04 KRJ
e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 4 Oct 2009, 20:38
Post #56


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




alpyne..
eu nu as folosi 20w50 nici daca ar fii gratis....
dacia recomanda 20w50 cand au scos motoarele astea.. intradevar motorul face fata la uleiul asta, merge binisor, si nu impune probleme cu uzura daca este schimbat la timp... dar e prea vascos iar iarna ingheata. parerea mea e ca iti cam chinui motorul cu un ulei ca asta.... adica ii fura din putere si il face mai zgomotos, si cum am mai spus... zgomotul in motor produce uzura... eu folosesc si recomand 10w40 vara-iarna iar daca exista posibilitate 5w40 pentru iarna
spor la treaba


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefy_stef_2010
post 6 Oct 2009, 17:36
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 14 September 09




HELP! ieri am schimbat platina, am verificat bujiile ( 0.7mm) si acum am si eu probleme cu pornirea, azidimineata, credeam k este de la frig, k nu pornea pe gaz, dar pana la urma am reusit sa o pornesc, , iam dat 1 tura de vreo 3 km , si apoi am oprit. Din nou, acceasi problema, nu vrea sa porneasca. Acum cateva ore, ma chinui iar sa o pornesc, , reusi, in final , aceeasi poveste, cu mersul, si dupa ce am oprit , iar nu am reusit sa o repornesc, am incercat sa schimb din reglaje ( aer la carburator, debit de gaz, , relantiu carburator, ) dar nimik, pur si simplu nu vrea si nu vreau sa omor bateria . Ce sa mai verific?


--------------------
Dacia 1310 1997 /L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 6 Oct 2009, 18:22
Post #58


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




verifica deschiderea la platina 0.35 daca ai axul delco 0.40-0.50 daca ai joc


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 8 Oct 2009, 08:32
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




daca porneste dar merge nasol verifica si pozitia fiselor poate le-ai inversat
si apropo de ulei eu pun 10 w 40 iarna si 15w40 vara motorul fiind relativ nou nu am nevoie de 20w50, ala numai pt motoarele obosite care au problemute la presiune acu chestia asta e la libera alegere a fiecaruia

This post has been edited by mitu2002: 8 Oct 2009, 08:37


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alpyne
post 8 Oct 2009, 16:39
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 September 09
From: Valcea




partea cu zgomotul care produce uzura in timp e adevarata.dar partea cu sa inghete uleiul eu n-am patit-o.nu ma dau zmeu ca nu a-r fi in stare sa inghete,ca doar sunt la pamant uleiurile in ziua de azi...sunt foarte proaste.ce mi-a inghetat mie la -18 grade cu termometru langa mine a fost antigelu.ma luasem dupa prospectul ala sa completez cu apa intr-o anumita proportie si degeaba...bagasem Total din ala mai scump,portocaliu si mai gros un pic.pot spune ca am fost foarte atent la proportie si nu am gresit-o. de atunci folosesc numai d-ala verde de dacie,cel mai ieftin si nu pun nici o picatura de apa.pun doar antigel asa cum se gaseste in bidon.pot spune ca noaptea viitoare ca un paradox au fost -21,5 grade si nu a mai inghetat.am ramas si eu uimit.am mai prins intre timp sfatuitori ca nu e bine sa pun doar antigel pur...uzura,coroziune bla,bla bla...dar eu am patit-o pe pielea mea si nu mai cred.

8 Oct 2009, 17:52:
pt mitu2002...uite cum sta treaba.la mine problema se pune in felu urmator.apreciez remarca ta si stiu ca e una buna.doar ca la mine la 3500-4000 km imi pierde cam 800-900 grame,dar nu-l consuma motorul ca doar nu e asa obosit...imi pierde ba pe la garnitura de chiuloasa,ba pe la imperfectiuni ba pe la garnitura de la baia de ulei,ba pe la buson.am luat buson nou cu garnituri de cupru noi si degeaba.se strange de nu mai merge,nu-i filetu dus,dar pur si simplu tot pierde.daca nu pierdea bagam si eu ulei mai bun.iar cum timp pt ea nu prea am ca sa-i skimb tot felu de garnituri si defecte a la Colibasi...am mers cu ea asa.deocamdata merge bine.acum iti dai seama,nu ca e dacie,dar nu dadeam banii pe un ulei ca sa-l las pe drum...

This post has been edited by alpyne: 8 Oct 2009, 16:52


--------------------
dacia 1410 98 - VL 04 KRJ
e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 14:03
Forum Renault