DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Help - DACIA 1310 gpl, probleme dacia gpl model L

baranga
post 8 Oct 2009, 19:10
Post #61


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(alpyne @ 8 Oct 2009, 16:39)
de atunci folosesc numai d-ala verde de dacie,cel mai ieftin si nu pun nici o picatura de apa.pun doar antigel asa cum se gaseste in bidon.
*



nu e bine ce faci tu.ai grija ca in concentratie mare poti distruge inelele de cupru de la cilindrii; wink.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alpyne
post 9 Oct 2009, 21:24
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 September 09
From: Valcea




pana acum nu s-a intamplat nimic,dar cred ca ma risc mai ales iarna asta ca nu vreau sa mai patesc cosmarul de iarna trecuta cand de la inghetul de atunci am distrus un radiator,am fisurat o pompa de apa,si daca totusi nu-i destul...,s-a mai spart si un furtun.a fost ger napraznic in noaptea aia.cineva mi-a zis ca oricum antigelurile astea ieftine de dacie sunt mai slabe in concentratie...acum fiecare face cum crede la faza asta...stu ca implica un oarecare risc si ca oricum de ce fugi cam d-aia nu scapi... icon_mrgreen.gif

9 Oct 2009, 22:27:
mersi oricum pt remarca Baranga rolleyes.gif

9 Oct 2009, 23:23:
faza intamplata.un vecin acum 2 ani pe iarna avea un golf 3 benzina.iarna fiind omu ai bagase antigel,ai reglase concentratia cu apa distilata iar dimineata cand se intorcea omu de la serv din sc 3,motoru inghetat bocna.o tracteaza,mai lasa si pe acolo 200 ron ca de... era pe national si nu se risca s-o traga cu un coleg la stanga,apoi cand ajunge acasa si constata pagubele, sa innebuneasca.radiatoru si blocu motor fisurate.de aici deduceti cam cat l-a costat atunci in total toata pomina...nemaipunand la socoteala manopera ca omu nu era de meserie si nervii creati.de atunci omu baga antigel de dacie asa cum se gaseste in bidon fara amestec si merge cu ea si acum si nu a avut probleme iarna trecuta de pilda,cand am avut eu... rolleyes.gif

This post has been edited by alpyne: 9 Oct 2009, 22:23


--------------------
dacia 1410 98 - VL 04 KRJ
e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefy_stef_2010
post 14 Oct 2009, 20:37
Post #63


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 14 September 09




HELP -again, am schimbat electromotoru , k nu mai pornea, si acum porneste , chiar sta bine la relanti, dar merge cam "in suturi" de parca ar lucra doar 3 bujii desi leam verificat si lucreaza toate ..........


--------------------
Dacia 1310 1997 /L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefy_stef_2010
post 18 Oct 2009, 18:31
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 14 September 09




de vina era platina, avea deschiderea prea mare biggrin.gif
dar as vrea sa verific alternatorul sau releul pt k imi incarca in mers, insa dak deschid aeroterma, sau farurile scade pe rosu acu indicator


--------------------
Dacia 1310 1997 /L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Oct 2009, 23:35
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




intii masoara cu un aparat de masura pe baterie apoi intra pe acest topic citeste-l si vei gasi garantat raspunsul
eu nu m-as lua dupa cel din bord succes

This post has been edited by bygy007: 18 Oct 2009, 23:36


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefy_stef_2010
post 1 Nov 2009, 02:20
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 14 September 09




multam !


--------------------
Dacia 1310 1997 /L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefy_stef_2010
post 3 Nov 2009, 23:47
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 14 September 09




REVIN cu o problema veche, dar in acelasi timp noua:
Nu imi sta la relanti pe benzina( deloc) , pe gaz da, dar cu motorul cald
Cuiul pt relanti din carburator este destul de strans, iar jiglerul este curat, lam verificat.


--------------------
Dacia 1310 1997 /L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 10:55
Forum Renault