Porneste greu sau se opreste motorul in mers
![]() ![]() ![]() |
Porneste greu sau se opreste motorul in mers
ingerulol |
![]()
Post
#361
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 29 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.6MPi
- AG 05 EMR
|
|||
AL |
![]()
Post
#362
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
vezi poate reusesti sa afli ceva despre intervalul seriilor sau macar intervalul datelor de fabricatie a masinilor care trebuie resoftate, apoi scrii aici informatiile.
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
hekermeker |
![]()
Post
#363
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 October 08 ![]() |
Salut!
Am si eu o problema cu masina.Se intampla de 2-3 ori pe saptamana ca in timpul mersului motorul pur si simplu se opreste.Chair am inceput sa fiu atent si am observat ca daca apas ambreiajul in timp ce simt ca masina e pe cale sa se opreasca, isi revine. Oricum azi era sa o patesc, s-a oprit motorul intr-o curba si am ramas fara servo.Bine ca nu aveam viteza. Ceea ce am mai observat este ca motorul desi e cald (ma opresc undeva 5 minute) cateodata nu mai porneste la prima cheie dar la a doua porneste perfect.Dimineata (motor rece)nu am probleme cu pornirea. Nu pot sa zic ca am turatie inconstanta, tot ceea ce am observat ca a scazut de la 1000 la 6-700 in relanti, asta cam de 8-9 luni de cand am facut penultima revizie. simptome in concluzie : motor se opreste in mers, nu porneste la prima cheie sau porneste foarte greu, in relanti turatie mai mica dar constanta. Sugestii? A mai patit cineva asa? Multumesc pentru raspunsuri. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6Mpi
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#364
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
hekermeker |
![]()
Post
#365
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 October 08 ![]() |
Salut!
Am si eu o problema cu masina.Se intampla de 2-3 ori pe saptamana ca in timpul mersului motorul pur si simplu se opreste.Se aprind luminile rosii iar la prima cheie porneste din nou. Oricum azi era sa o patesc, s-a oprit motorul intr-o curba si am ramas fara servo.Bine ca nu aveam viteza. Ceea ce am mai observat este ca motorul desi e cald (ma opresc undeva 5 minute) cateodata nu mai porneste la prima cheie dar la a doua porneste perfect.Dimineata (motor rece)nu am probleme cu pornirea. Nu pot sa zic ca am turatie inconstanta, tot ceea ce am observat ca a scazut de la 1000 la 6-700 in relanti, asta cam de 8-9 luni de cand am facut penultima revizie. simptome in concluzie : motor se opreste in mers, nu porneste la prima cheie sau porneste foarte greu, in relanti turatie mai mica dar constanta. Sugestii? A mai patit cineva asa? Multumesc pentru raspunsuri. Precizez ca a fost pusa masina la calculator si nu arata nici o problema.Cei de la dacia sugereaza corp clapeta dar nu sunt siguri ( ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6Mpi
|
|
klaus |
![]()
Post
#366
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu as sugera o documentare referitoare la senzorul de turatie (material vast pe forum), inclusiv cositorirea contactelor de pe firele lui, daca nu da rezultate curatarea mufei, si abia apoi corpul clapeta
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
loganfan2008 |
![]()
Post
#367
|
![]() Volvo Group: Members Posts: 392 Joined: 6 May 08 ![]() |
aceeasi chestie: http://www.daciaclub.ro/Problema-motor-Sandero-t123056.html
|
--------------------
Volvo
S40
1996 Swedish car
|
|
hekermeker |
![]()
Post
#368
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 October 08 ![]() |
Am fost ieri cu masina la service.Dupa cum va spuneam se oprea in mers , pornea greu si consuma destul de mult.
Au desfacut ceva la motor, un fel de tub pe care erau senzorii de acceleratie, relanti (sau turatie).Acel tub era foarte murdar, au curatat pe acolo, l-au pus la loc si urmeaza sa vad daca mai face urat.Daca da, vor schimba senzorul de relanti. Am uitat sa mentionez ca am de acum 2 ani o schimbare de program pe ECU, adica cativa cai in plus.Ei mi-au spus ca s-ar putea ca acea murdarie depusa sa fie din cauza aceseti schimbari. Oricum foarte important este ca nu mi-au luat nici un ban, urmand ca in viitor daca mai face asa sa ma intorc la ei si sa-mi schimbe senzorul. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6Mpi
|
|
klaus |
![]()
Post
#369
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(hekermeker @ 1 Nov 2008, 10:50) Am uitat sa mentionez ca am de acum 2 ani o schimbare de program pe ECU, adica cativa cai in plus.Ei mi-au spus ca s-ar putea ca acea murdarie depusa sa fie din cauza aceseti schimbari. O da, de la chiptuning sunt depunerile pe senzorul de turatie. Cum sa nu... Cate vrajeli pot avea in ei aia din service. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
hekermeker |
![]()
Post
#370
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 October 08 ![]() |
Multumesc kodrix. nu am destule posturi ca sa pot raspunde la pm.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6Mpi
|
|
teodorur |
![]()
Post
#371
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 6 November 08 From: Ploiesti ![]() |
In 3 ani de cand am masina am avut parte de tot felul de ciudatenii, dar doua au fost cireasa de pe tort -amandoua.
1. la franare mai brusca incepe sa tremure si se aprind pt o secunda martorii luminosi ca atunci cand moare motorul, apoi isi revine. motorul nu se opreste, doar tremura si se aprind martorii; 2. la pornirea de pe loc nu o ia la prima cheie si daca insist ramane la fel de incapatanata fara sa porneasca. pur si simplu la rotirea cheii in contact masina se aude tragand si apoi se opreste. daca incerc de mai multe ori succesiv face la fel. daca insa o opresc, o scot din viteaza, iau piciorul de pe ambreiaj, las frana de mana si opresc tot sistemul electric (ca la navele de camuflaj ![]() Partea nasoala la aceste simptome este ca nu se repeta tot timpul. Apar indiferent de anotimp, de cantitatea de benzina in rezervor, de pozitia soselei - inclinata sau dreapta, etc. Am fost cu masina la service si am semnalat problemele: au facut diagnosticare si nu au gasit nimic. Prima problema nu s-a mai reprodus in ultima vreme, a doua a inceput sa apara zilnic. Am sunat la Vocea Clientului si n-au putut sa ma ajute decat sa-mi faca progamare la service, lucru pe care nu l-am apreciat pt ca am servici si nu pot sa ma plimb de 100 de ori pe zi in service. si am fost deja in service pe 29.09 si n-au gasit nimic. Am incercat sa citesc topicul si sa urmaresc, dar am observat ca fiecare are alta variatie a problemei si nu-mi dau prea bine seama daca e acelasi lucru. Mi s-a sugerat sa curat sau sa schimb o clapeta la injector care face parte dintr-o piesa mai mare (recunosc ca nu am retinut toate detaliile tehnice)... A facut cineva asta si a mers? Multumesc! 6 Nov 2008, 14:46: p.s. cand am fost in service si nu a iesit nimic la diagnosticare pe 29.09 mi-au curatat contactele si mufele si face mai des ca inainte... This post has been edited by teodorur: 6 Nov 2008, 14:46 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4MPi
Laureate/2005
|
|
chriss |
![]()
Post
#372
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 June 06 ![]() |
As vrea sa stiu si eu unde este amplasat senzorul de turatie la Logan 1,4, pentru ca am rascolit forumul asta si nu am gasit nici o poza. Trebuie cumva demontat filtru de aer? Merita sa faci operatiunea singur sau mai bine mergi la un meserias? Cam cat dureaza demontatul si montatul la loc al senzorului? Va rog, daca nu aveti vreo poza, macar dati niste link-uri unde se poate vedea amplasarea senzorului. Va multumesc, si astept un raspuns.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#373
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Este poza cu senzorul pe acest topic ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
LucianCRB |
![]()
Post
#374
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 5 November 08 ![]() |
salut..
sunt posesorul loganului din semnatura de vro 2 saptamani si vro 1400km... si am cateva probleme... imi cer scuze dar nu am avut timp sa citesc decat primele 3-4 pagini din acest topic... ideea este ca.. astaseara cand am pornit masina am avut probleme... la prima chieie a pornit, sa turat pana la 1200-1500rpm dupa care a murit... am dat a doa oara la chieie si a facut la fel... a 3a oara, nu am mai lasato sa moara si am accelerato usor... cu greu am reusit so mentin si sa ramana pornita... a ramas pornita dar mergea extrem de urat si tremura din toate incheieturile.. desi turometrul indica 700-800rpm in mod normal... am accelerato la 2000 si la fel.. dupa cateva secunde sa turat singura la 1500 si a inceput sa scada turatia usor pana cand a mers normal... nu consider ca e o problema grava, dar tinand cont ca e o masina noua, nu cred ca ar trebui sa faca asa.... la fel am observat ca atunci cand cotesc volanul la maxim imi scade turatia la motor pana la 500.. o data sa oprit de tot... am specificat pt ca mam gandit ca sar putea sa aiba legatura... inca o dilema a mea ar fi ca daca am cam toti consumatorii mari prorniti (aeroterma pozitia 4, faruri faza scurta, proiectoare ceata, lampa ceata, degivrare luneta si oglinzi) atunci cand masina este pe liber la relanti, intensitatea farurilor si a aerotermei scade fata de atunci cand este turata sau trage in viteza.... ma gandesc ca sar putea sa aiba si asta vro legatura.. dar nu stiu... poate sa mai intalnit cineva cu problemele astea, si ma poate ajuta.. sau macar sa fiu in tema cat de cat cand ma duc la service.. sa stiu cum sa pun problema... va multumesc.. |
--------------------
Renault
Clio 4
Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#375
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Dai jos filtrul de aer scoti motorasul pas cu pas ai dai cu spray de carburatoare sau 2+2 il montezi la loc . Dupa aceea intervi la injectoare verificand usor adica scoti cate o mufa care alimenteaza cate un injector si observi daca scade turatia , daca nu scade o perfect daca scade turatia la un injector sau se balbaie motorul acel injector e cu probleme si necesita scos si suflat cu spray de contact .
Cam acestea sunt bubele in rest nu vad sa ai probleme cu alternatorul fiindca incarca... |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
LucianCRB |
![]()
Post
#376
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 5 November 08 ![]() |
cam complicat ce imi zici tu... cel putin asa mi se pare...iar faza cu injectorul.. are 1400km...sa aiba probleme atat de devreme? si daca are... sa o constate si so repare ei.. deaia e in garantie... eu vroiam sa stiu cum sa pun problema la service... si sa stiu ce sa le raspund la un eventual "asa face toate"...
|
--------------------
Renault
Clio 4
Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
|
|
-Scorpio- |
![]()
Post
#377
|
![]() membru jucator Group: Members Posts: 531 Joined: 8 September 05 From: SV ![]() |
expui exact cum ai expus pe forum. e normal sa scada un pic turatia cand brachezi la maxim, dar in rest nu mai e normal ce face.
|
--------------------
Honda
Civic 140HP
2010
- SV-XX-XXX Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
|
|
je_design |
![]()
Post
#378
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
la mine pornea greu, dadea sa moara, se balbaia , trebuia sa o tin din acceleratie... si-a revenit in urma a catorva zile de forja (i-am dat forja sa vada daca are scapari de ulei la distributie). si s-a intamplat minunea: porneste promt, nu mai tremura la relanti, trage mai bine, parca e alta masina. si nu e placebo. numai bine!
|
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|
Mich@el |
![]()
Post
#379
|
![]() membru fara frane Group: Members Posts: 626 Joined: 27 February 05 From: Timisoara ![]() |
daca nu ai fi in garantie, ti-as recomanda sa mergi mai turat cu motorul, se mai curata....dar fiind in rodaj si garantie, recomand sa mergi la service.
|
--------------------
Logan
Laureate 1.4
2005
- TM-Marine Blue
|
|
je_design |
![]()
Post
#380
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
rodajul e gata, poti linistit sa mergi mai turat. mergi la un drum intins si tine-o in 4500 ture vreo juma de ora.
|
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|
LucianCRB |
![]()
Post
#381
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 5 November 08 ![]() |
in ultima vreme am mers mai mult prin oras.. si am mers destul de turat zic eu.. majoritatea schimbate la 3000 si cate o data 4000-4500... plus ca acum 3 zile am venit de la munte si am mers numai cu a 4a 3500-4000.. deci nu cred ca sar intampla ceva in bine... tocmai dupa ce am mers asa mia facut figuri cu pornirea... azi la pranz a pornit fara probleme... si a mers impecabil.. dar e si frumos afara... astept sa vad daca o sa mai faca din nou ca aseara.. daca o sa faca direct la service.. daca nu... bucuria mea si norocul celor de la service
|
--------------------
Renault
Clio 4
Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
|
|
Mich@el |
![]()
Post
#382
|
![]() membru fara frane Group: Members Posts: 626 Joined: 27 February 05 From: Timisoara ![]() |
incearca sa alimentezi cu benzina fresh de la alta statie decat cea de la care ai alimentat ultima oara peste cea care e acum in rezervor.
s-ar putea sa se rezolve problemele tale. |
--------------------
Logan
Laureate 1.4
2005
- TM-Marine Blue
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#383
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
totusi cei de la service iti vor cere bani pe reparatie chiar daca e in garantie ... sincer pare aiurea vor gasi ei metode. Petromul are benzina ce-a mai ieftina si totusi e si ce-a mai proasta am observat fiindca mise afuma stutul de la evacuare cand pun benzina de la petrom iar cand pun de la luckoil euroluck stutul devine alb spre maroniu.
De aici rezulta ca petromul are bnzina m-ai proasta poate sa aiba apa in compozitie sau si gazolina ... |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
huffy |
![]()
Post
#384
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 3 April 06 From: Sibiu ![]() |
1-Daca ajungi cu ea la service roaga-i sa verifice debitul si presiune pompei de benzina.In mod normal cind pui contactul se aude acel biziit(amorsarea instalatiei).Daca pui un furtun la iesirea din pompa de benzina si-l bagi intr-o sticla de 0,5 l si pui de 9-10 ori contactul tre sa ai sticla plina.Daca nu e asa...desfaci pompa si o cureti(ai nevoie de un compresor).Daca nici faza asta nu tine....alta pompa(doar motorasul).
2-Daca tot ajungi la service fa-i un test.Mai poate fi sonda de temp defecta si da temperaturi de 30-40 grade cu motorul rece.Asta afecteaza pornirile la rece.Solutie....alta sonda. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Logan 1.4
|
|
-Scorpio- |
![]()
Post
#385
|
![]() membru jucator Group: Members Posts: 531 Joined: 8 September 05 From: SV ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 15 Nov 2008, 19:45) totusi cei de la service iti vor cere bani pe reparatie chiar daca e in garantie ... sincer pare aiurea vor gasi ei metode. in cazul asta le ceri un memoriu tehnic scris, stampilat, cu antetul dacia din care sa rezulte ca defectiunea e din cauza benzinei. le spui ca alimentezi numai de la petrom (n-au ei de unde sa stie unde ai alimentat tu), ai adunate o caciula de bonuri fiscale care dovedesc lucrul asta si in cu aceste bonuri si memoriul lor tehnic vrei sa faci reclamatie la OPC impotriva petrom. sa-i vezi cum o dau din colt in colt. |
--------------------
Honda
Civic 140HP
2010
- SV-XX-XXX Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
|
|
LucianCRB |
![]()
Post
#386
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 5 November 08 ![]() |
nam ajuns inca cu ea la service... la pornire nu am prea mai avut probleme.. cei drept am pornito mai des.. totusi o singura data, dupa vro 7 ore de stat in parcare sa zic, seara am pornito... a pornit la prima cheie dar la fel dadea sa moara.. am turato si am plecat.. sa ingatuit de vro 2 ori si dupaia a mers... sar putea sa fie sonda de temperatura, pt ca in rest merge perfect... nu cred ca e din pompa, pt ca se aude acel bazait... iar in cazul unei reparatii.. cum sa platesc eu reparatia, atata timp cat masina e in garantie si defectiunea nu e din vina mea.. mi se pare cea mai idioata chestie.. la ce se mai numeste ca e in garantie daca eu trebuie sa platesc reparatia unei defectiuni cu care nam nici o treaba...
|
--------------------
Renault
Clio 4
Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
|
|
razvy82 |
![]()
Post
#387
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 6 September 07 ![]() |
Salut. In seara aceasta mi-a facut si mie prima problema la pornire. Masina este un 1,4MPI , a stat cam 5 ore nepornita , iar cand sa plec la munca am pus contactul , am asteptat sa se stinga martorii de pe bord si cand am dat la cheie nu a pornit. S-a auzit motorul invartindu-se putin si dupa vreo 2-3 secunde am renuntat. Am dat a 2-a oara la cheie , a pornit din prima , insa motorul imi statea in 500-600 turatii (cat e minimul) , chiar daca nu tremura. Am oprit motorul , l-am pornit a 3-a oara si a fost ok , adica s-a accelerat singur pana in jurul turatiei de 1200-1500 ture si apoi a inceput sa scada usor odata cu incalzirea acestuia. Miercuri am de facut un drum in afara orasului de vreo 500 km. Sa-mi fac griji? Vreo sugestie ceva in legatua cu problema la pornire pe care am avut-o in seara aceasta? Mentionez ca masina are 8400km si pana acum nu am intampinat nici o problema la pornire.
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.4MPI
- B71---
|
|
LucianCRB |
![]()
Post
#388
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 5 November 08 ![]() |
masina mea inca imi face probleme... probabil saptamana viitoare o sa ma duc sa vad ce are... dupa ce porneste 10-20 de secunde merge aiurea.. tremura... se aude urat.. am observat astaseara ca daca in timp ce merge asa urat pornesc si opresc degivrarea lunetei, se tureaza singura imediat si merge frumos...
|
--------------------
Renault
Clio 4
Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
|
|
LucianCRB |
![]()
Post
#389
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 5 November 08 ![]() |
salut
am ajuns cu masina la service, unde au puso pe tester si nu au gasit nimic, apoi au facut o "reinitializare a softului la calculatorul de injectie" dupa cum mia spus mecanicul, si nu a avut niciun efect.. am fost din nou la service, iar au poso pe tester la fel nu au gasit nimic, si pana la urma au puso p tester si au trimis datele prin internet la dacia... apoi au facut o rescriere a softului.. cred.. de pe un cd tot prin calculator... dupa toate astea nu a prea mai facut figuri.. dar tot nu porneste bine.. si ciudat este ca dupa ce au facut acel test prin internet direct la dacia, si dupa rescriere, cei de la dacia au facut o comisie si maine ma duc din nou sa o vada.. fara sa ma intrebe daca sa rezolvat problema sau nu dupa rescrierea softului... |
--------------------
Renault
Clio 4
Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
|
|
uli |
![]()
Post
#390
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 19 September 08 ![]() |
va salut! am masina de aproape 3 luni,dci 85cp, si daca o las mai mult de 24h nepornita ...porneste greu,dau la cheie 3 sec. Mi s-a intamplat odata sa nu porneasca deloc la prima cheie iar la a doua a pornit normal. Am fost cu ea la service,a pus testerul pe ea si i-a dat apa in combustibil!!!???!!!! Asta in contextul in care am 8000km la bord si alimentat majoritar mall,apoi omv,petrom si rompetrol. I-am adus la cunostinta mecanicului despre asta si a ajuns la concluzia ca CB al masinii a citit ceva,probabil un contact imperfect,pe care nu l-a putut localiza si definii,nu m-a lasat sa pornesc masina,si nestiind ce sa arate a aratat "apa in combustibil". Mentionez ca am senzor de apa in filtrul de motorina si martorul de la bord nu indica asa ceva. Ce sa fac sa rezolv cu pornirea sa imi porneasca oricand la sfert de cheie???
|
--------------------
dacia
logan
2008 laureate
- PH-12-ULI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 11:15 |