alt motor, motor pt solenza
![]() ![]() ![]() |
alt motor, motor pt solenza
andr3y_yoo |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|||
djasu82 |
![]()
Post
#32
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu va inteleg de ce va dati cu parerea daca nu aveti documentatie plus daca nu ati realizat asa ceva ? Cu siguranta invidia va papa
![]() De ce chiuloasa de 1,2-16V barim stiti despre motorul vorstru 1,4 ? sau scrieti asa de dorul mistoului. Nu scoti nimic din tubulatura evacuari chiar daca montezi toba sport egal cu 0 daca nu se modifica de la baza motorului evacuarea plus un catalizator sport care te papa de banuti cat ai da pe toata masina. Eu raman la ideea daca nu faci rost de chiuloasa 1,2-16V atunci ori turbocompresor sau turbina care la 0.5 bari sa fie decuplata , nu afecteaza motorul si te-ai scos cu un surplus de sprint consum mai scazut trage mai bine cuplu mai mare oricum nu-i dati voi 6200 de ture . |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
nu ai specificat daca loganu era de 1.4 sau 1.6 16v
![]() adevarat nui dam 6200 rpm , ii dam (cel putin eu) 6500 ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
djasu82 |
![]()
Post
#34
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
dai dai si dupa aceea sa nu plangi pe forum baieti nu stiti ce are ce nu are , loganul era 1,6-8v.
Mi se pare mie sau esti unu dintre cei care ne pun viata in pericol pe strazile romaniei ? |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#35
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Si iar se ia la misto un MESERIAS........andrei daca tot ii dai asa in goarna ai frane, ai stabilitate, ai bani de benzina? Am vazut ca erai preocupat cu o chiuloasa de 1.2 16valve....unde e proiectu?Unde e practica?
Si mai faci si misto pe forum. Zici ca dieselul ala, dupa parerea ta, e praf. Da te-ai oftica cand te-ar sufla un diesel din ala lejer, cu tot chip-tunningul tau. Si acum fara nici un misto, domnul Rotaru ati reusit ceva sau ati procurat ceva? |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
da faza cu 6500 era la misto , dar in fine
nu am zis ca e praf....mie nu imi place dieselu deloc deloc normal ca ma face lejer un 1.5 dci 85 -105 cai |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
romanvs |
![]()
Post
#37
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 1.248 Joined: 14 January 08 From: CRAIOVA ![]() |
Off-topic @djasu82 ce usor pleci urechea la super modificari facute la nea mecanicu ,"1.6 8v cu turbina de Mercedes face suta in 8 secunde si poate si mai bine".
Exemplu care sa iti dea de gandit :Alfa Romeo 1.8 tbi ,16 v,200 CP ,320 Nm face suta in 7.7 secunde. ![]() |
--------------------
Hyundai
Elantra
2021 D A C I A S O L E N Z A
|
|
Bullix |
![]()
Post
#38
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca 11 secunde cat face motorul de 1.4 nu va place, luati-va avion. Voi va ganditi sa va faceti turbo-Dacia, dar uitati total ca cei cu Dacia suntem mereu primii opriti de Politie! Daca va puneti turbo nu uitati sa pastrati sub presul masinii si vreo cateva sute de ron, pregatiti pentru orice eventualitate. De cate ori am pus mana pe-o masina straina si i-am dat in goarna si-am maturat toate radarele, n-a venit in veci vreo amenda pe masinile alea. Dar cu actuala Solenza mi-am luat amenda cu 65/h.
Apropos, mai tineti minte cazul acela cu Dacia 1310 prinsa cu... 500/h? Care evident a fost o eroare regretabila a aparatelor. Poate reusiti voi s-o transformati in realitate ![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
slider2 |
![]()
Post
#39
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(andr3y_yoo @ 5 Oct 2009, 14:30) nuuuu, voi : ce iti trebuie ma viteza,cai , demaraje...IATI BMW...solenza nu e de curse (adevarat dar o putem face) gresit. QUOTE(andr3y_yoo @ 5 Oct 2009, 14:30) fel si fel de intrebari : te-ai gandit cat te costa? da ai calculat cat te duce aia , aia? el a pus o intrebare despre motor nu v-a pus pe voi sa il intrebati dak are bani sa faca asa ceva n-am mai scris de mult pe forum, fiind plecat de prin localitate, si nici nu prea am avut acces la net; si initial n-am vrut sa raspund nimic in acest topic pentru ca de cand sunt eu inscris pe forum, asta cred ca este al zecelea topic cu acest subiect. daca foloseati search sigur gaseati pe acolo mai multe raspunsuri, care rezuma lucrurile cam asa: 1. daca ai bani si vointa orice e posibil 2. o modificare a puterii motorului, sau a motorului cu totul implica mai multe upgrade-uri decat pare la prima vedere. de exemplu la frane, suspensii, cutie de viteze, planetare, anvelope (capitole la care solenza nu face fata chiar bine performantelor din fabrica, daramite la peste 100cp?!?!); sau voi vreti sa le faceti sa fuga in linie dreapta, la curbe D-zeu cu mila, iar la franare ![]() 3. omologare rar nu veti avea niciodata, cel putin nu in romanica. 4. daca stai sa faci un calcul cat investesti (bani si ore de munca), mai bine iti vinzi masina, adaugi si suma alocata modificarilor si iti iei o masina cu performante dinamice mult mai bine din fabrica; masina care a fost proiectata si testata pentru asa ceva. QUOTE(iuliano_smile @ 5 Oct 2009, 22:04) Terminati-va cu bmw. Daca tot aveti chef de BMW va propun un proiect: luati o solenza 1.9diesel. Arunca-ti motorul, si pune-ti un 1.5 dcI(rosu) chip-tunat si ai 105 cai deja. O mai chelesti si in locul cheliturii pui un rollcage si atunci senzatie ![]() Domnu inginer de ce nu incepeti cu un motor de 1.4 16 valve. Dupa aceea va mai dau eu niste idei da pe pm ![]() din vorbe faci multe... @iuliano nu stiu ce iti inchipui ca dieselul e asa sportiv. daca pui "umar la umar" 2 masini identice (sa zicem 2 meganeuri), dintre care una 1.6 16v 110cp si una 1.5 105cp, si le iei "la alergat" sa nu fi surprins ca dieselul va iesi pe locul 2. probabil te fascineaza consumul ala mic de diesel.... QUOTE(iuliano_smile @ 6 Oct 2009, 19:55) Zici ca dieselul ala, dupa parerea ta, e praf. Da te-ai oftica cand te-ar sufla un diesel din ala lejer, cu tot chip-tunningul tau. comparand mere cu pere logic ca gutuile vor iesi pe primul loc. nu ti se pare normal ca un diesel de 85cp(sau chiar mai mare) sa intreaca un benzinar de 75cp?? si nu uitati ca pana la urma comparam 2 motoare diferite, aspirate versus turbo, respectiv benzina versus diesel. corect ar fi sa comparam aspiratele intre ele si cam atat ca daca trecem la turbo, cel putin din punct de vedere dinamic, dieselul e lasat in urma mult. spre exemplu un motor otto aspirat de 1.4 produce cam 75-80cp in configuratia 8v, si cam 90-100cp in 16v. un diesel aspirat pentru aceeasi putere ar trebuie sa aiba o cilindree de cel putin 2.0, avand in vedere ca 1.9 scotea cam 60-65cp. This post has been edited by slider2: 8 Oct 2009, 10:51 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
andr3y_yoo |
![]() ![]()
Post
#40
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(slider2 @ 8 Oct 2009, 10:46) gresit. n-am mai scris de mult pe forum, fiind plecat de prin localitate, si nici nu prea am avut acces la net; si initial n-am vrut sa raspund nimic in acest topic pentru ca de cand sunt eu inscris pe forum, asta cred ca este al zecelea topic cu acest subiect. daca foloseati search sigur gaseati pe acolo mai multe raspunsuri, care rezuma lucrurile cam asa: 1. daca ai bani si vointa orice e posibil 2. o modificare a puterii motorului, sau a motorului cu totul implica mai multe upgrade-uri decat pare la prima vedere. de exemplu la frane, suspensii, cutie de viteze, planetare, anvelope (capitole la care solenza nu face fata chiar bine performantelor din fabrica, daramite la peste 100cp?!?!); sau voi vreti sa le faceti sa fuga in linie dreapta, la curbe D-zeu cu mila, iar la franare ![]() 3. omologare rar nu veti avea niciodata, cel putin nu in romanica. 4. daca stai sa faci un calcul cat investesti (bani si ore de munca), mai bine iti vinzi masina, adaugi si suma alocata modificarilor si iti iei o masina cu performante dinamice mult mai bine din fabrica; masina care a fost proiectata si testata pentru chestia asta chiar ma calca pe nervi ... tot inebuniti omu cu franele si amortizoarele am mai explicat in vreo 3 topicuri asa ca nu mai imi bat capu cu voi...nici macar nu sunteti la subiect : este "alt motor" NU alte frane sau alte amortizoare acu o sa ziceti : da frate dar si asta "face parte din schimbarea motorului" |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
slider2 |
![]()
Post
#41
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
amortizoarele, franele, planetarele, etc. nu fac parte din schimbarea motorului, dar sunt implicate direct, de ce? pai... pentru ca:
1. un alt motor in principiu mai mare ca si cilindree sau tot de 1.4 dar 16v, cred ca va fi mai greu, deci o sarcina mai mare pe puntea fata, ceea ce se traduce prin: - o deplasare a masei masinii la franare catre puntea fata (adica masina se va lasa de bot si ridica de fund), din cauza inertiei. astfel sistemul de franare va fi mai solicitat, lucru care va duce la franare foarte ineficienta atat pe puntea fata cat si spate. aceasta din urma datorita acestei deplasarii a masei nu va mai avea suficienta greutate care sa apese rotile pe asfalt, si acestea vor pierde aderenta imediat. - o tendinta subviratorie si mai pronuntata in curbele atacate ceva mai agresiv, datorata tot inertiei masinii concluzie: iti trebuiesc niste suspensii ceva mai sport, mai tari. 2. un motor mai puternic pe caroseria solenzei va fi capabil sa duca masina la viteze mai ridicate decat motorul standard, dar si intr-un timp mai scurt. totusi la un moment dat vei vrea sa te opresti. eu am condus solenza destui km (vreo 2000) atat urban si extra, si franele nu mi s-au parut grozave pentru un stil de condus moderat. concluzie: e nevoie si de un upgrade la frane. 3. cutia de viteze trebuie cam automat schimbata, nefiind compatibil cu noul motor. concluzie: ti-ar trebui de pe masina donatoare atat motorul cat si cutia de viteze 4. alta cutie de viteze ar putea sa implice si alte planetare. concluzie: de pe masina donatoare iei si planetarele. 5. e misto sa ai putere dar si mai misto "sa ai cum s-o pui la sol", deci ai nevoie de aderenta pentru a te ajuta la demaraje, dar si la franare si viraje. concluzie: alte anvelope mai late si neaparat premium. Concluzii generale: - ai nevoie de foarte mult timp, mecanici priceputi, foarte multi bani, o masina donatoare. - se poate sa fii nevoit sa intaresti caroseria masinii, pentru ca e posibil ca noul ansamblu motor + cutie de viteze sa nu se poata monta direct in locul celor vechi, si nu sti ce modificari trebuie sa faci pe sub masina. - eventuale piese folosite pentru upgrade-uri iti va fi greu sa procuri, sau sa gasesti de fapt, avand in vedere ca pentru solenza nu se gasesc foarte multe produse aftermarket. - masina nu va fi omologata, deci nu vei putea circula cu ea in legalitate. eu iti inteleg pasiunea, dar daca stai sa pui totul pe hartie o sa vezi ca nu prea renteaza, decat daca esti vreun baietas de bani gata un pic plictisit. dar si in acest caz, solenza nu stiu cat de buna este ca baza a unui astfel de proiect. ti-ar trebui o masina cu un comportament dinamic bun din fabrica, gen focus, lancer, impreza etc. de asemenea sa mai aibe niste dotari de siguranta. This post has been edited by slider2: 8 Oct 2009, 22:40 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
psychoo |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
ca sa scoatem "betele din roate", ce ziceti? motorul de pe solenza diesel de 1900cmc este la fel de greu ca si cel 1.4mpi?
din cate stiu eu, este mai greu (de aia stau aplecate de bot), cutia de viteze este identica, la fel planetarele, franele, amortizoarele. deci totusi se poate si cu ceva greutate in plus pe puntea fata ![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
slider2 |
![]()
Post
#43
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
nu cunosc atatea detalii despre solenza deci posibil ca varianta diesel sa foloseasca aceeasi cutie de viteze, aceleasi planetare. la frane si amortizoare sunt sigur ca sunt aceleasi ca schimbarea lor ar fi insemnat alte costuri de productie, alte teste, etc.
dar si asa comportamentul dinamic al solenzei diesel eu zic ca e diferit fata de cele pe benzina, manifestandu-se in principal cele enumerate de mine la postul anterior. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
psychoo |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
nu a spus nimeni ca nu ar avea de suferit comportamentul masinii, dar totusi se afla in limite legale, omologate. cu alte cuvinte nu mai este asa de agila, dar nu e nici bomba pe roti.
am adus vorba de solenza diesel pentru ca m`am saturat ca de cate ori cineva vrea sa modifice motorul toata lumea sare ca trebuie si suspensii si planetare ca se rup si cate si mai cate. cat despre modificarea sistemului de franare ar fi o idee buna, dar franele functioneaza la fel ca si la solenza diesel. un motor mai puternic inseamna acceleratie mai buna. cu solenza 1.4 se poate prinde 180km/h pe ceas (165 reali?), deci frana ar trebui sa se descurce pana la aceasta viteza exact cum se descurca dieselul din fabrica. viteza mai mare nu stiu daca poate prinde, deoarece exista o limita maxima data de rapoartele din cutia de viteze si limitarea de turatie. parerea mea este ca solenza poate sa functioneze cu un motor mai puternic in conditii bune pana la viteza maxima constructiva a unei solenza stock. peste oricum este la risc, indiferent de marca masinii. bafta. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Bullix |
![]()
Post
#45
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
E cam de 2 ori mai greu, sa stii. Exagerez acum, dar cu 100kg in plus sigur are. Asta ca sa luam exemplu motorul de 1.9D. Ala de 1.5dci nu stiu, dar mai bine vorbim despre asa ceva decat motoare mai slabe, sau motoare in mod utopic mai puternice.
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#46
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Domnul Rotaru ati mai reusit ceva?
Sper ca nu v-ati lasat pagubas...si daca da, de ce? |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Bullix |
![]()
Post
#47
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Si-o fi adus aminte ca e criza, o fi nimerit pe Realitatea din greseala.
This post has been edited by Bullix: 24 Oct 2009, 19:09 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
akz0r |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 12 October 09 ![]() |
se potriveste motorele de logan , sandero, clio si megan
deoarece eu vreau sa imi eau un motor de 1.6 16v acu motoru se considera piesa de schimb |
--------------------
Dacia
Solenza
2005/ EUROPA
- b74ksm
|
|
psychoo |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
daca ne uitam si la oale o sa realizam ca si caroseria este piesa de schimb. practic, toata masina este de schimb. atunci vine intrebarea: de ce nu schimbi masina mai bine?
![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
alinushy |
![]()
Post
#50
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
Vladd |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Banatean Group: Members Posts: 1.453 Joined: 19 May 09 From: Resita, Caras-Severin ![]() |
Nu vezi ca vorbeste in caterinca ...
|
--------------------
Dacia/Bmw
Solenza/320
Europa cu A/C si DA/ E90
|
|
psychoo |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
in cel mai bun caz omologheaza alt 1.4 8V euro2/3 dupa ce scrie in talon. altceva nu prea cred.
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
alex_20 |
![]()
Post
#53
|
![]() membru pentru DaCia! Group: Members Posts: 208 Joined: 7 August 09 From: Husi ![]() |
Auzisem un caz in care un tip a pus motor de golf III pe slz..cred ca makar injectoarele si chiuloasa merg...
|
--------------------
dacia
solenza
2005
- vs03skp
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#54
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
raru omologheaza ideea e sa nu se depaseasca cu 30cp puterea dar cu bani si cu alte chesti se poate face orice.
Nu dati cu parerea mergeti si intrebati ... chestia e ca te omoara hartugaraia .... prea multe pentru un rahat de motor. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
solenzaxjg |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 21 August 09 ![]() |
Ala cu motor de golf ii din cluj si nu sio pus pe solenza ci pe supernova rupe pamantul eu cu opel vectra nu ma puteam tine dupa el si unul pretin cu ford focus.Jar manaca masina aia toti din familia lui nu mai am permis toate puntele leo pus pe parinti,bunici toti care au permis.Oricum ii tare supernova aia ii una alba pacat ca nam poze sa postes sa o vedeti
|
--------------------
dacia
solenza
2004 confort
- CJ 07 JBY EU SI VISINIA MEA
|
|
sorcer |
![]()
Post
#56
|
Kamikaze Group: Members Posts: 234 Joined: 2 September 05 From: Petrosani ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 6 Oct 2009, 15:00) Nu va inteleg de ce va dati cu parerea daca nu aveti documentatie plus daca nu ati realizat asa ceva ? Cu siguranta invidia va papa ![]() De ce chiuloasa de 1,2-16V barim stiti despre motorul vorstru 1,4 ? sau scrieti asa de dorul mistoului. Nu scoti nimic din tubulatura evacuari chiar daca montezi toba sport egal cu 0 daca nu se modifica de la baza motorului evacuarea plus un catalizator sport care te papa de banuti cat ai da pe toata masina. Eu raman la ideea daca nu faci rost de chiuloasa 1,2-16V atunci ori turbocompresor sau turbina care la 0.5 bari sa fie decuplata , nu afecteaza motorul si te-ai scos cu un surplus de sprint consum mai scazut trage mai bine cuplu mai mare oricum nu-i dati voi 6200 de ture . Esti sigur de ceea ce spui ?? De unde vei lua camisile de 1.6 ? de la logan ? nu prea cred , motorul de 1.6 de pe logan este monobloc . |
--------------------
mazda
626 , vw t2 , renault master , dacia solenza
1986-2003
- -----
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#57
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Da de berlina nu ai auzit de 1.6?
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
sorcer |
![]()
Post
#58
|
Kamikaze Group: Members Posts: 234 Joined: 2 September 05 From: Petrosani ![]() |
|
--------------------
mazda
626 , vw t2 , renault master , dacia solenza
1986-2003
- -----
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#59
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
sorcer fiindca cilindri au acelasi dimensiuni de deaia ,nu mai comenta daca nu sti iar la blocul de logan se baga la freza si uite asa o sa intre frumos camasile.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
sorcer |
![]()
Post
#60
|
Kamikaze Group: Members Posts: 234 Joined: 2 September 05 From: Petrosani ![]() |
Deci alezajul la 1600 este de 76 mm si cursa de 83.6 mm . La solenza alezajul este 75,8 mm iar cursa 77 mm .
Sa imi spui si mie care este castigul daca pui camasi si pistoane de 1600 ?? de unde vei scoate cu vibrochenul de solenza cei 6,6 mm de cursa? sau acum o sa vii sa imi spui ca pui vibrochen tot de 1600 si dupa aia poti sa iti bagi ceva in ea de solenza . 1 Nov 2009, 00:08: ps. inainte sa vii sa imi spui ca diametrele palierelor la vibrochen sunt la fel , gandeste-te ca acesta nu este singurul impediment ![]() 1 Nov 2009, 00:10: si inca ceva nu ai citit atent eu nu am zis nimic despre frezarea blocului de logan . This post has been edited by sorcer: 1 Nov 2009, 00:10 |
--------------------
mazda
626 , vw t2 , renault master , dacia solenza
1986-2003
- -----
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 18:44 |