Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?
![]() ![]() ![]() |
Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?
Ninos |
![]()
Post
#601
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 30 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
Skoda/Seat
Skoda Octavia Break 4X4/Ibiza
/2007
- B09 XXX/ B59 YYY
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#602
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Am inregistrat acum 2 saptamani niste date ... compresorul mi-a luat maxim 3000W si presiunea maxima pe instalatie de 13,8bar. (cu o presiune medie de ~10bar). Sunt curios la temperaturi de peste 35 grade ce se intampla ...
EL. Ce ma deranjeaza acum ... este temperatura aerului care intra in motor. Trebuie sa modific priza aia de aer sa traga aer mai rece. This post has been edited by IRONICK: 25 May 2007, 18:34 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
C@talin |
![]()
Post
#603
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
Pai poate ne zici si noua cum o modifici ca as fii interesat,ceva o taietura in capota cu flexu
![]() Acuma serios si eu ma gandeam unde sa prelungesc furtunu ala de admisie aer,o chestie logica ar fi sa se elimine si cutia filtrului de aer ptr ca la cat de mare e si mai aleas cum este pozitionata se strange un aer cald in ea de e jale ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
GoGu |
![]()
Post
#604
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Am izolat si eu conducta de joasa presiune. Parca nu simt diferente majore (sau poate sunt eu nesimtit
![]() @IRONICK: ai masurat in mers sau stand pe loc? Ca poate in mers se mai racoreste pe sub capota, acolo unde trage aer... Sau poate ar trebui un comutator cum aveam la 1300 vara/iarna, iar vara sa traga din habitaclu, unde merge AC-ul ![]() |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#605
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
In mers ... in oras si afara. 50ºC fara numar ...
This post has been edited by IRONICK: 25 May 2007, 20:00 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
C@talin |
![]()
Post
#606
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
klaus |
![]()
Post
#607
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
S-ar putea face o "fusta" in fata scutului fata (cum este le pgt206, opel astra classic), care creeaza depresiune in zona inferioara a motorului si astfel iese mai repede aerul cald din compartimentul motor.
Si este intr-adevar o problema cu eliminarea aerului din compartimentul motor, nu cu intrarea de aer mai rece. Din acest motiv se lasa pe dedesubt spatii de trecere mai generoase, ca sa aiba aerul pe unde "paraseasca incinta". |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#608
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
peugeot206.gif ( Size: 80.24k )
Number of downloads: 300
Mai degraba de 206, ca aia de la Opel mai are un pic si se face confuzie cu o masina de dezapazire. This post has been edited by IRONICK: 25 May 2007, 23:06 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
GoGu |
![]()
Post
#609
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Inseamna ca n-a avut o idee tocmai rea C@talin cu Flex-ul
![]() |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
dantes |
![]()
Post
#610
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Dupa ce am urmarit si citit topicul si pentru ca momentan nu ma confrunt cu o drujba decat fffff rar cand e f cald sa rezumam un pic metodele de rezolvare:
1. Service -> refacere cantitate de ulei de compresor, care daca era putin, rezolva problema. 2. Service -> refacere cantitate freon (atentie, unii reduc cantitatea ptr. a nu mai face urat compresorul) 3. Piesa minune de pe racordul flexibil care reduce vibratiile condectei. (Nota personala - nu strica dar nu rezolva zgomotul) 4. Izolarea conductei groase (de joasa presiune) pentru a munci mai putin compresorul. Un pct.4 combinat cu rezolvarea problemei de la pct.1 (daca aveti mai putin ulei) rezolva in mare masura problema drujbei, dupa cum au impartasit si coforumistii pe topicul acesta. Personal.. Am fost in service mai mult de curiozitate (bine ca nu m-au pus sa platesc) iar toate cantitatile erau bune. Totusi cand e f. cald si o accelerez, se aude un pic drujba, totodata cu o mica scadere de putere suplimentara, semn ca papa mai mult din puterea motorului. Inca nu am izolat tevile insa ma bate gandul. Rece face de iti ingheata mana la aerator insa dupa cum am spus, cateodata se simte drujba, chiar daca toate fluidele sunt ok. Concluzie...nu strica o tura prin service. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
doctorasul |
![]()
Post
#611
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
"Piesa minune" , "Galusca" sau cum vreti sa-i mai spuneti ,se monteaza deorece s-a constatat ca apar fisuri in zona sertizarii furtunului pe conducta de joasa presiune din cauza vibratilor.
|
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
prody |
![]()
Post
#612
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
O solutie pentru reducerea zgomotului de drujba pare a fi sa nu mai tinem aerul rece pe maxim, ci cu doua-trei buline mai jos, ar mai reduce din presiunea de pe conducta, si sa compensam, eventual, din motoras - treapta a 3 a -. Nu am incercat inca dar voi incerca zilele astea, sper sa fie totusi eficienta racirea, pentru ca altfel, mai bine il opresc te tot, macar nu mai cosum benzina aiurea.
|
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
klaus |
![]()
Post
#613
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai prody, pai ce treaba are zgomotul compresorului cu clapeta de distributie a aerului?
Ca oricum vaporizatorul raceste la fel, fie cu clapeta de distributie a aerului si pe la radiatorul de caldura, si fara. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
prody |
![]()
Post
#614
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
QUOTE(Ninos @ 25 May 2007, 19:03) Pe conducta de aspiratie presiunea este proportionala cu cererea de racire a habitaclului deci cu cit se vrea mai rece in habitaclu si temperatura aerului care parcurge evaporatorul este mai mare compresorul isi va mari cilindreea pompind mai mult.. Pai cam asa sustinea cineva mai sus si am preluat ideea, mi s-a parut chiar rezonabila! ![]() |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
klaus |
![]()
Post
#615
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ninos se referea (formularea nu e foarte clara intr-adevar) la faptul ca vaporizatorul preia mai multa caldura cand e cald afara si aerul care trece prin el este mai cald.
Vezi si schema circulatiei aerului prin aeroterma si vaporizator, am pus eu un a echivalenta la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=619973 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
GoGu |
![]()
Post
#616
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Referitor la afirmatia mea (de mai sus) precum ca n-am simtit mari schimbari dupa izolarea conductei de joasa presiune: Am vrut sa spun ca n-am simtit diferenta dpdv a temperaturii aerului "suflat". Dpdv al zgomotului e o diferenta sensibila (am realizat azi, cand iar a fost aberant de cald) si nu mai scoate compresorul aceleasi mugete
![]() Deci, o operatiune simpla, ieftina si de efect. Multumim renault ca te-ai chitrosit la 1,5 lei (cat m-a costat pe mine tubul izolator). |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
Ninos |
![]()
Post
#617
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 30 September 06 ![]() |
QUOTE(klaus @ 26 May 2007, 23:02) Ninos se referea (formularea nu e foarte clara intr-adevar) la faptul ca vaporizatorul preia mai multa caldura cand e cald afara si aerul care trece prin el este mai cald. Asa este. Pozitia clapetei de reglaj temperatura nu are nicio legatura in acest caz. Aerul pulsat de motorul aerotermei trece 100% prin evaporator si abia dupa este dirijat si prin (sau ocoleste ) caloriferul de caldura in functie de pozitia rozetei pt reglaj temperatura. Izolarea termica a conductelor de AC nu se face la nicio marca exceptind locurile unde conductele sint plasate in apropierea galeriei de evacuare. La logan izolarea termica a conductelor compenseaza proasta alegere a supapei de expansiune termostatica in functie de compresorul si dimensiunile evaporatorului. Mai bine mergeau pe sectiune fixa a orificiului de laminare fara reglaj functie de temperatura freonului care paraseste evaporatorul. Numai bine! PS Influenta are pozitia manetei de recirculare. Daca este comutata pe recirculare sarcina compresorului scade This post has been edited by Ninos: 27 May 2007, 02:19 |
--------------------
Skoda/Seat
Skoda Octavia Break 4X4/Ibiza
/2007
- B09 XXX/ B59 YYY
|
|
klaus |
![]()
Post
#618
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu red ca am vazut totusi conducte izolate din fabrica la un subaru si la un Cielo.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Ninos |
![]()
Post
#619
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 30 September 06 ![]() |
|
--------------------
Skoda/Seat
Skoda Octavia Break 4X4/Ibiza
/2007
- B09 XXX/ B59 YYY
|
|
doctorasul |
![]()
Post
#620
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Pentru curiosi si binenteles cunoscatori,am inregistrat niste valori(pana la piata) pentru a se vedea puterea absorbita de compresor.Afara sunt deja 28°C.
|
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
klaus |
![]()
Post
#621
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Da ce linistit merge lumea pana la piata ...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#622
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
Am vazut ca toti care au fost in service spun ca a fost mai putin cu n cantitate de ulei Se poate scoate chiar tot uleiul din instalatie? freonul inteleg ca e un gaz si poti sa videzi dar ptr ulei nu ai buson de golire. Sau nu stiu eu?
|
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
doctorasul |
![]()
Post
#623
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Nu se poate recupera intreaga cantitate de ulei din instalatie.
|
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
l@u |
![]()
Post
#624
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
In instalatia de aer conditionat trebuie sa fie 750 +/- 35 grame agent refrigerant si 135 ml ulei. Uleiul trebuie sa fie tip: SANDEN SP10 Uleiul in instalatie se distribuie cam asa: - in condensator: 30 ml - in vaporizator: 30 ml - in butelia deshidratanta: 15 - in conducte: cca. 10/conducta, adica 20 in total TOTAL: 95 ml Restul pana la 135 (vreo 40 ml) - in compresor Cantitatea de ulei recuperata la reumplerea instalatiei ar trebui sa fie intre 35 ml si 45 ml... |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#625
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(doctorasul @ 27 May 2007, 10:12) Pentru curiosi si binenteles cunoscatori,am inregistrat niste valori Si eu mai demult ...http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=907246 QUOTE(klaus @ 27 May 2007, 12:52) Da ce linistit merge lumea pana la piata ... Chiar subturat ...This post has been edited by IRONICK: 27 May 2007, 16:56 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
prody |
![]()
Post
#626
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
QUOTE(klaus @ 27 May 2007, 07:11) Am facut bucati mai multe Cielo cu AC, izolarile alea sunt mai mult pentru a mai incetini imbatranirea cauciucului conductelor, nu au niciun rol de izolare termica, am vrut sa le pun la mine dar am renuntat, erau niste mansoane cauciucate sau metalice banale. |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
doctorasul |
![]()
Post
#627
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Ironick,softul este modificat nu este cel de la masa.
Prody,casca ochii ca si tu ai aceiasi parametrii. |
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
prody |
![]()
Post
#628
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Da, sefu' !
|
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
florinvfd |
![]()
Post
#629
|
![]() florinvfd Group: Members Posts: 163 Joined: 4 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Vineri am avut masina parcata la soare. La plecare a trebuit sa tin ventilatorul pe treapta a 3-a si de abia dupa ~20 de minute s-a racit aerul cat sa zic ca este bine..
Anul trecut tineam pe treapta a 3-a doar 5 minute, apoi dadeam pe a 2-a ca era prea rece. Si la mine se aude uneori sunetul ala metalic la accelerare. Credeti ca e cazul sa merg la service? ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 MPI
2006, Laureate bunul simt e cea mai buna regula de circulatie!
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#630
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu! Stai așa cu el că se aude frumos!
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 04:55 |