solutie curatat injectoare, se merita?
![]() ![]() ![]() |
solutie curatat injectoare, se merita?
Gabi Popescu |
![]()
Post
#1
|
||
S L Z Group: Members Posts: 89 Joined: 15 June 07 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
Solenza 1.4 MPI
2004
- PH07YIG
|
|||
birkof |
![]()
Post
#2
|
![]() birkof Group: Members Posts: 184 Joined: 14 August 07 ![]() |
Sincer, din experienta proprie, nu prea se merita. Eu am primit de la un nene din germania o solutie "minune" cica ... insa n-am observat nicio ameliorare... asa ca mi-am luat inima in dinti si intr-o sambata dim m-am apucat de demontat ... cu un spray contact si niste fire faci o treaba minunata ... te chinui putin la montarea lor inapoi ... insa efectul e pe masura.
![]() Apropo, necesita ceva indemanare. Toate bune. This post has been edited by birkof: 19 Nov 2008, 10:32 |
--------------------
Dacia
Solenza 1,4 MPI
2003
|
|
Fancyman |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti ![]() |
Adica vrei sa spui c-ai dat jos injectoarele ? Poti sa detaliezi putin cum ai facut (daca nu e secret cumva
![]() |
--------------------
Stepway
1,0Tce
Confort/Laureate/Variant
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Recomand o curatare cu ultrasunete... muuult mai eficienta si mult mai de durata. Solutia de curatat poate avea efecte negative si asupra catalizatorului, atentie mare.
Nu-i o avere (cca 200RON cu demontat/montat) si nici nu sunt bani aruncati degeaba. Numai bine! |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
maryus73 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 24 May 08 From: Constanta ![]() |
Curatat injector cu spray de contacte asa cum spune birkof si spre surprinderea mea a dat rezultate..consumand aproape jumatate de spray La demontarea injectorului doar am asistat, toata treaba a facut-o un mecanic care mi-a schimbat un injector contra sumei de 120ron,iar cel defect l-am curatat si il tin de rezerva. Intr-adevar demontarea si montarea injectoarelorlor este mai dificila. Trebuie sa aveti grija cand desfaceti furtunul de pe rampa, ptr ca in rampa se afla benzina sub presiune si mare atentie la garnitura care face etanseizarea intre furtun si rampa in cazul meu sa rupt cand a desfacut futrunul . Curatarea injectoarelor e simpla: un spray de contacte 2 papuci mai micuti din cupru(am folosit papuci ptr Telecomunicatii sau telefonici) pentru conectare la bornele injectorului(mare grija la bornele injectorului, sunt foarte apropiate si intre papuci ramane o distanta de 1...2 mm...pericol de scurtcircuit), 2 fire VLPY(adica multifilar din cupru) conectate la baterie .
19 Nov 2008, 12:58: pentru o descriere mai detaliata http://www.daciaclub.ro/pentru-curatarea-i...tml#entry957703 This post has been edited by maryus73: 19 Nov 2008, 12:58 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
ramsen |
![]()
Post
#6
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
eu am folosit un aditiv metabond si benzina efix aditivata si se cunoaste mersul mai bun decit inainte.acum fiecare face cum stie el mai bine si cum il duce capul.nici la mine nu s-a cunoscut imediat dar dupa 3luni a inceput sa mearga struna.baftaaaa
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Gabi Popescu |
![]()
Post
#7
|
S L Z Group: Members Posts: 89 Joined: 15 June 07 From: Ploiesti ![]() |
O solutie buna mi-ai dat ramsen ca nu as da acum 200 de lei sa curat injectoarele! Cam cat e metabondul si de unde pot sa-l iau?
|
--------------------
DACIA
Solenza 1.4 MPI
2004
- PH07YIG
|
|
ramsen |
![]()
Post
#8
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
90 lei un bidonas de 330 ml
se pune 20 ml la 40 l de benzina,dar benz efix de la rompetrol asa am pus eu la primul rezervor am pus 35 ml de metabond de gasit nu stiu pe la tine daca sint dar la mine in pitesti este bafta |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Gabi Popescu |
![]()
Post
#9
|
S L Z Group: Members Posts: 89 Joined: 15 June 07 From: Ploiesti ![]() |
Cred ca gasesc si la Ploiesti adica sper, oricum dupa sarbatori cred ca o duc la un service sa curete ei injectoarele sa nu mai imi bat eu capul cu ea. Mc mult:)
|
--------------------
DACIA
Solenza 1.4 MPI
2004
- PH07YIG
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#10
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
ca si mult ti-ar loa sa-ti bati capul cu suflatul injectoarelor ... desfaci filtrul scoti mufele care alimenteaza injectoarele apasand pe o clapeta de otel mica dupa aceea cele doua suruburi care tin rampa . Cu un patent scoti pe rand sigurantele de la fiecare injector.
Sunt doua metode lasi 30 de minute in decarbusol injectoarele sau le cuplezi pe rand prind doua sarme la 12V si dupa aceeia dai cu spray pe unde intra benzina. Dupa aceea iei vaselina ungi garniturile de la fiecare injector ca sa intre suor in rampa si dupa aceea ungi garniturile unde intra in locasul de la motor. Timpul alocat e cam de 20 -30 de minute. Daca tetin bani ... dai cat nu face. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ramsen |
![]()
Post
#11
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
GabiPopescu,waw fotbalistul:)))), nu te duce la service ca nu are rost cum zice si colegul nostru djasu82 este floare la ureche.eu le-am curatat cum am descris intr-un post mai sus si imi merge masina foarte bine,nu f bine de la foarte bine in sus.bafta
PS nu am dat nici un injector jos |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Gabi Popescu |
![]()
Post
#12
|
S L Z Group: Members Posts: 89 Joined: 15 June 07 From: Ploiesti ![]() |
Macar de eram fotbalist:)) , mc pt informatii luni ma apuc sa vad ce prostii fac. Bafta!
|
--------------------
DACIA
Solenza 1.4 MPI
2004
- PH07YIG
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#13
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu faci nici o prostie
![]() Un amic a dus masina la service fara sa ma contacteze si aia i-au bagat injectoarele in decarbusolle-au lasat 30 de minute si dupa aceea le-au suflat la aer comprimat i-a pornit fara probleme dupa aceea.Costul a fost de 70 de lei. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Gabi Popescu |
![]()
Post
#14
|
S L Z Group: Members Posts: 89 Joined: 15 June 07 From: Ploiesti ![]() |
Pai nu mi se mai pare greu acum sa le curat, am mai vazut cateva poze pe site da acum pe frigul asta nu imi vine sa ii fac nimic eu si cred ca tot la un mecanic o duc.
|
--------------------
DACIA
Solenza 1.4 MPI
2004
- PH07YIG
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#15
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
dai 14 litri de benzina la mecanic in loc sa-ti faci tu treaba
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ramsen |
![]()
Post
#16
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
baga ce ti-am zis eu si vezi diferenta.nu te duce la mecanic ptr nimica,incearca cum zic eu si la primavara faci ce zice djasu.ok
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#17
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(ramsen @ 19 Nov 2008, 23:29) 90 lei un bidonas de 330 ml se pune 20 ml la 40 l de benzina,dar benz efix de la rompetrol asa am pus eu la primul rezervor am pus 35 ml de metabond de gasit nu stiu pe la tine daca sint dar la mine in pitesti este bafta totusi 900 de mii ma rog 90 de lei pentru un bidonas + un plin de rezervor unde dracu ajungem ? ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ramsen |
![]()
Post
#18
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
djasu... la mine te rog sa ma crezi a curatat foarte bine.acum depinde de mizeria care este pe injector,poate nici cum zici tu nu se curata.
eu zic ca a meritat banul pe care l-am dat pe el,bine ca nu l-am folosit pe tot mai am vreo 150 ml in el |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#19
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
e nu se curata stai linistit asta ce am spus si eu si alti colegi pe acest forum asa se face si in service nu te supara acuma ... Dar e mult mai indicat asa . Cum ai spus tu am incercat acum 2 ani la un amic si degeaba pana la urma tot am ajuns sa dau jos rampa si sa curat pe rand injectoarele alimentandu-le de la o sura de 12V curent continu de vreo cativa mA si injectand solutie pana cand iesea pe cele 2 orifici pulverizare perfecta.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
maryus73 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 24 May 08 From: Constanta ![]() |
Am facut si eu comanda la Metabond, aditivul acela de care spune spune Ramsen...250 ml-84 ron si o sa incep tratamentul . In primii 200 de litri voi folosi 20ml la 40l benzina iar dupa, 10ml la 40l. Sper sa obtin rezultate bune. Aditivul asta e bun ptr sezonul de iarna. Si cred ca merge cu orice tip de benzina.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
birkof |
![]()
Post
#21
|
![]() birkof Group: Members Posts: 184 Joined: 14 August 07 ![]() |
Se poate cupla injectorul direct la bateria masinii, de ce nu?
![]() djasu82, vaselina aia nu ataca cumva oringul injectorului? Sau ai folosit vre'o vaselina speciala? ![]() Eu am fost foarte multumit dupa operatie, si cu o lada de bere mai mult in frigider ![]() Toate bune. |
--------------------
Dacia
Solenza 1,4 MPI
2003
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 23 Nov 2008, 19:41) e nu se curata stai linistit asta ce am spus si eu si alti colegi pe acest forum asa se face si in service nu te supara acuma ... Dar e mult mai indicat asa . Cum ai spus tu am incercat acum 2 ani la un amic si degeaba pana la urma tot am ajuns sa dau jos rampa si sa curat pe rand injectoarele alimentandu-le de la o sura de 12V curent continu de vreo cativa mA si injectand solutie pana cand iesea pe cele 2 orifici pulverizare perfecta. Acei cativa mA sunt geniali , cred ca ei fac toata treaba ! Cum se comanda injectoarele ? Ce presiune maxima poate intra in ele ? Intre ce paramentri de curent lucreaza ? Cum poti sa indrumi oamenii sa-si distruga injectoarele prin astfel de incercari tampite ? Una e sa vb despre solutii gen Injector Cleaner pe care scriu clar cum se folosesc , toti le-au folosit la un moment dat cu sau fara rezultate vizibile si alta este sa-i indrumi sa faca asa ceva ! Deci cei din service sunt prosti ca spun ca se folosesc numai anumite bancuri in care se incearca curatarea injectoarelor numai cu o anumita solutie , numai un anumit interval de timp , sunt idioti si aia care spun ca unele injectoare se curata la ultra-sunete si cei care spun clar si in cartea masinii ca NU se curata de catre proprietar , ci numai in service-uri specializate dotate cu aparatura specifica . Astept raspunsurile la intrebarile de mai sus ! This post has been edited by marius80_eugen: 28 Nov 2008, 01:34 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
psychoo |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
am si eu o intrebare. cum trebuie comandate injectoarele pentru a imita o functionare normala? adica cam cum arata impulsurile respective? 12V timp de X ms si 0V timp de Y ms si cam ce limitare de curent trebuie sa ii dau? as vrea sa fac un montaj simplu pentru operatia asta folosind un oscilator NE555 care sa comande un mos pentru a alimenta injectorul...astfel nu imi e frica de efecte secundare. m`ar interesa ceva de genu`: la 6000 rpm sunt atatea impulsuri in atata timp cu amplitudinea de X ms si curentul maxim de X mA.
multumesc. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
pskint25 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru de ieri pe maine Group: Members Posts: 500 Joined: 15 June 07 From: Aproape ![]() |
cred ca a venit si randul meu sa curat injectoarele..
Acum masina nu mai sare de 2000 de ture decat cu hopuri, lipsa de vlaga, face ca toti dracii, in orice treapta de viteza ar fi.. de pornit nu pot sa spun ca pleaca la prima dar nici nu ma rog de ea... si asta a inceput de ieri sa faca... am citit topicurile despre injectoare si mpp.... dar daca mai sunteti amabili sa mai dati cu parerea sa imi ziceti ce sa atac intai, v-as fi recunoscatori: sa curat injectoarele si/sau mpp si/sau filtru benzina??? mersi |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS
- B81PSK Always ahead!
|
|
mikemaniack |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Maniac Group: Members Posts: 357 Joined: 8 April 08 From: Bucuresti ![]() |
ce simptome sunt cand sunt injectoarele infundate?
-consuma mai mult, porneste mai greu?nu mai are vlaga? |
--------------------
BMW
320D
TOURING EX SOLENZA CLIMA 2004
|
|
Fancyman |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti ![]() |
[quote=pskint25,28 Nov 2008, 13:17]
cred ca a venit si randul meu sa curat injectoarele.. In locul tau as incerca prima data metoda cea mai simpla: bagi benzina buna (Rompetrol 100), aditiv de curatat injectoarele si forja nenica la greu vreo 100 km. Daca nici asa nu-si revine, mai vino pe la noi ![]() |
--------------------
Stepway
1,0Tce
Confort/Laureate/Variant
|
|
pskint25 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru de ieri pe maine Group: Members Posts: 500 Joined: 15 June 07 From: Aproape ![]() |
fancy din pacate asta e modul meu curent de mers
![]() Multam |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS
- B81PSK Always ahead!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#28
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 28 Nov 2008, 02:34) Acei cativa mA sunt geniali , cred ca ei fac toata treaba ! Cum se comanda injectoarele ? Ce presiune maxima poate intra in ele ? Intre ce paramentri de curent lucreaza ? Cum poti sa indrumi oamenii sa-si distruga injectoarele prin astfel de incercari tampite ? Una e sa vb despre solutii gen Injector Cleaner pe care scriu clar cum se folosesc , toti le-au folosit la un moment dat cu sau fara rezultate vizibile si alta este sa-i indrumi sa faca asa ceva ! Deci cei din service sunt prosti ca spun ca se folosesc numai anumite bancuri in care se incearca curatarea injectoarelor numai cu o anumita solutie , numai un anumit interval de timp , sunt idioti si aia care spun ca unele injectoare se curata la ultra-sunete si cei care spun clar si in cartea masinii ca NU se curata de catre proprietar , ci numai in service-uri specializate dotate cu aparatura specifica . Astept raspunsurile la intrebarile de mai sus ! Sti te urmaresc de multtimp pe forum ca de esti inginer noi restu nu ne dam mari cu .... sti mai bine la ce ma refer. In primul rand nu induc pe nimeni in eroare si asa se face in al doilea rand un injector e comandat secvential si in impulsuri dreptungiulare variabil in functie de debit si de necesitati in al treilea rand daca faci parte din gasca celor de la servici si va e ciuda ca muriti de foame asta e partea dureroasa pentru voi . In al patrulea rand lucrez cu asa ceva ... iar solutia pe care am propuso si eu cum am propuso si alti colegi e corecta si stai linistit ca nu se arde nici un injector poate daca e alimentat cu 14-15V si mentinut peste 10 minute pe o baterie. Nu multi cunosc eletronica ca sa le postez o mica schema care alimenteaza un injector pentru a fi curatat in impulsuri. Pentru cunoascatori cu un 555 si un tranzistor mos sau bipolar pot comanda un injector pentru caratare in impulsuri . |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#29
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
solutiile de curatat e cam frectie la picior de lemn,pe moment le curata,dupa un timp le infunda de tot,si tre sa le arunci
|
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
workaholic_ro |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 December 08 From: Cluj ![]() |
QUOTE(psychoo @ 28 Nov 2008, 09:28) am si eu o intrebare. cum trebuie comandate injectoarele pentru a imita o functionare normala? adica cam cum arata impulsurile respective? 12V timp de X ms si 0V timp de Y ms si cam ce limitare de curent trebuie sa ii dau? as vrea sa fac un montaj simplu pentru operatia asta folosind un oscilator NE555 care sa comande un mos pentru a alimenta injectorul...astfel nu imi e frica de efecte secundare. m`ar interesa ceva de genu`: la 6000 rpm sunt atatea impulsuri in atata timp cu amplitudinea de X ms si curentul maxim de X mA. multumesc. Sunt dreptunghiuri ordinare, 555 e bun pentru ca ai nevoie sa te joci cu factorul de umplere. Durata pe 1 variaza intre 1,5 si 18 ms, e diferita de la masina la masina si nu exista o corelare directa intre durata impulsului si turatie. Asta o da ECU, in functie de ce-i dicteaza tot pomul de Craciun cu senzoriada de rigoare. La 6000 rpm ai 50 Hz, deschiderea e de obicei continua si nu in trenuri de impulsuri. Ar fi si greu, e doar o bobina cu un arc de revenire, nu suporta orice frecventa. Ma gandeam sa-mi fac si eu unul, dar se pare ca n-am timp, dau informatia mai departe insotita de o urare de succes. Rampa merge de obicei la 3 bar, cu un buffer cu aer in spate umflat cu pompa cred ca ai rezolvat. Un PET de juma' de litru cred ca-i bun, din cate stiu tine la 3 bar, informeaza-te totusi...sau mai bine un mic rezervor metalic - si mai bine compresor daca ai. Nu sari de 3 bar, nu stiu daca le place. Pe scule profesionale nu se chinuie sa simuleze conditii reale, testeaza pur si simplu o data continuu si pe urma 300 Hz cu 50%, acolo le-o fi frecventa de taiere ![]() Nu trebuie limitat curentul, sunt bobine de 12V cc (atentie, cred ca au polaritate, nu merge - legi invers) dar nu insista cu conectarea continua mai mult de 30 s. Mai ramane sa te intreb daca esti fumator, ATENTIE ca nu-i de gluma. Revin la alea profi, descarcarea se face intr-un tub de plastic transparent nu in atmosfera deschisa. Era sa uit, daca n-are (desi n-as crede), pune-i "moshuletzului" tau si o supresoare. |
--------------------
Rover
75
2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:51 |