motorul tremura f rau, probleme supernova
![]() ![]() ![]() |
motorul tremura f rau, probleme supernova
Maskatu |
![]()
Post
#31
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Marco24 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 592 Joined: 22 February 06 From: Cluj-Napoca/Rm.Valcea ![]() |
Am rezolvat...era bieleta antirasturnare. Cauciucul era rupt in lacas si dansa in toate partile. Uimitoare diferenta....motorul nu mai are tremurici.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.6 16v / BMW E46
|
|
serviccom |
![]()
Post
#33
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Eu zic ca e normal balansul ala ce zici tu pentru ca motorul tinde sa se rasuceasca si aia il tine dar are nitel joc, aia se numeste bieleta antirasturnare
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
Marco24 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 592 Joined: 22 February 06 From: Cluj-Napoca/Rm.Valcea ![]() |
...asa o fi cum zici tu, dar la mine era rupta bucsa aia din cauciuc si din cauza asta vibra.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.6 16v / BMW E46
|
|
stelistul |
![]()
Post
#35
|
![]() ANTI BUCURESTI Group: Members Posts: 13 Joined: 14 October 09 From: BRASOV ![]() |
inca nu iam dat de cap,iam schimbat filtru de benzina,bujii,fisee,etcc
|
--------------------
supernova
supernova
2002/europa
|
|
stelistul |
![]()
Post
#36
|
![]() ANTI BUCURESTI Group: Members Posts: 13 Joined: 14 October 09 From: BRASOV ![]() |
in sfarsit sa rezolvat problema mea,era bobina de inductie fisurata in partea inferioara,banuiesc ca de la vibratile motorului sa fisurat si a facut condens si sau dus infasurarile,,,,,multumesc de raspunsurii chiar daca au fost ff putine
![]() |
--------------------
supernova
supernova
2002/europa
|
|
ideeart |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 31 December 07 From: Constanta ![]() |
Buna ziua, am si eu probleme cu trepidatul motorului(nu am gasit ceva asemanator pe forum). La relanti tremura prca ar fi tractor(zgomotul este amplificat si de gaura din toba), iar cand acelerez si e sarcina simt temuratul acela si mai tare.
14 Nov 2010, 13:23: ![]() 14 Nov 2010, 13:52: Mentionez ca atunci cand pun fisa langa chiuloasa face scanteie, nu stiu ce intensitate trebuie sa aiba ![]() This post has been edited by ideeart: 14 Nov 2010, 13:52 |
--------------------
Dacia
Supernova Confort
2002
|
|
ursu_florin2002 |
![]()
Post
#38
|
![]() Administrator Group: Members Posts: 279 Joined: 4 April 08 ![]() |
Probleme de compresie la pistonul 1 ? Nu se rezolva decat prin segmentare daca e asta.
This post has been edited by ursu_florin2002: 14 Nov 2010, 14:18 |
--------------------
Renault
Symbol
2008 - 1,4 8v
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#39
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(ideeart @ 14 Nov 2010, 08:39) Buna ziua, am si eu probleme cu trepidatul motorului(nu am gasit ceva asemanator pe forum). La relanti tremura prca ar fi tractor(zgomotul este amplificat si de gaura din toba), iar cand acelerez si e sarcina simt temuratul acela si mai tare. <span class='edit'>14 Nov 2010, 13:23:</span> ![]() <span class='edit'>14 Nov 2010, 13:52:</span> Mentionez ca atunci cand pun fisa langa chiuloasa face scanteie, nu stiu ce intensitate trebuie sa aiba ![]() A pai poate vi doua necunoscute bobina de inductie defecta da scanteie doar pe 3 fise sau doua si injectorul infundat sau defect- daca e infundat se curata daca ar fi defect se schimba . |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Acristi |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 11 April 10 From: mizil/prahova ![]() |
inverseaza injectorul1 cu al doilea si dupa ce le-ai schimbat se intampla la fel cu injectorul 1 incearca sa il cureti . daca nu merge schimbal.
|
--------------------
dacia
supernova clima
2002
- PH 12 KBT
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#41
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
poate nu stie ce face legat de injectoar si strica mai mult pe acolo.
eu zic ca bobina de inductie iti face probleme fiindca nu-i da scanteie si asa se manifesta tremurand sau injectorul - dar sa eculdem pentru inceput injectorul. Verifica cu motorul pornit si scoti fisa nr.1 de pe bujie iar daca da scanteie si cand accelerezi te rezumi la injector. Inca un aspect daca bujia de la cilindru nr.1 e uda cu benzina atunci cu siguranta bobina de inductie e defecta si nu ai ce sa-i faci decat sa cumperi alta . |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ideeart |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 31 December 07 From: Constanta ![]() |
Deci am schimbat cu un vecin fisele si bobina de inductie, la el merg fisele si bobina mea, la mine cu bobina si fisele lui la fel( nu merge primul piston), am scos bujia si era uscata. - a mai ramas o singura varianta dupa spusele voastre -injectorul. Un vecin spunea sa cumpampar aditiv pentru desfundat injectoarele. Adevarul este ca in ultima vreme am mers mai mult cu rezervorul gol
![]() Multumesc pentru promptitudine!!! asta imi place la DaciaClub desi criza ii face pe multi sa-si scoata la iveala partile negative , voi v-ati gasit timp sa imi raspundeti. |
--------------------
Dacia
Supernova Confort
2002
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
nu cred ca aditivul poate scoate mizeria afara, daca vrei sa faci o treaba buna (care se va vedea in bine la consum si putere) demonteaza rampa si curata injectoarele, este un topic pe aicea unde se explica tot
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#44
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(ideeart @ 15 Nov 2010, 13:27) Deci am schimbat cu un vecin fisele si bobina de inductie, la el merg fisele si bobina mea, la mine cu bobina si fisele lui la fel( nu merge primul piston), am scos bujia si era uscata. - a mai ramas o singura varianta dupa spusele voastre -injectorul. Un vecin spunea sa cumpampar aditiv pentru desfundat injectoarele. Adevarul este ca in ultima vreme am mers mai mult cu rezervorul gol ![]() Multumesc pentru promptitudine!!! asta imi place la DaciaClub desi criza ii face pe multi sa-si scoata la iveala partile negative , voi v-ati gasit timp sa imi raspundeti. Ok daca bujia e curata ramane injectorul , desfaci cutia filtrului de aer , scoti fisele de la injectoare ,desfaci rampa-injectie vezi ca are doua surube tors parca de 10 bagi un compresor sa cureti mizeria de pe langa injectoare de jur imprejur cureti- pamant praf. Tragi usor de rampa miscand o in stanga in dreapta in fata si in spate si tragi usor in sus pana cand iese rampa cu injectoare. Dupa aceea masori cu un aparat de masura injectorul nr.1 pe scala ohmilor , iar valoarea ar trebui sa fie in jur de 12 ohmi parca oricum nu trebuie sa indice 0 sau sa nu indice . Dupa aceea scoti injectorul cu pricina din rampa , vezi ca are o siguranta - se scoate siguranta si dupa aceea se trage usor de injector - o sa sara ceva benzina reziduala de pe rampa ramasa sub presiune. Daca injectorul e bun adica iti indica valoarea ohmica la bobina lui treci la curatarea lui. Curazarea se face cu un spray de carburator , sau WD40 , contact ... , si anume scoti de la spray capul cu care sprayezi si lasi teava pe liber dupa aceea alimentezi injectorul de la baterie sau de la un redresor de 12V si dupa aceea cu capul de alimentare cu benzina de la injector apesi pe teava de la spray. De obicei se tine sprayul culcat si din fata apesi spre tine ca sa se deschida sprayul. Presiunea din spray curata orificiile de la injector canalele impreuna cu solutia din spray ajuta la curatare. Evident inejctorul in tot acest timp trebuie alimentat cu tensiune pentru a sta deschis si a circula lichidul din spray spre iesirea injectorului. Dupa ce jetul din injector e aruncat drept la cam 1 m distanta si nu mai pulverizeaza local atunci injectorul se considera curatat si se trece la urmatorul daca tot ai ajuns la acest capitol si se procedeaza la fel. Dupa ce le-ai curatat se trece la montaj asa cum ai dat jos injectoarele din rampa , ai grije la garnituri , ca sa intre usor garnitura de pe injector in rampa de injectie se unge garnitura cu vaselina de jur imprejor dupa aceea se introduce injectorul si se monteaza siguranta din tabla la loc pe injector si rampa de injectie. Siguranta de la injector se introduce la primul gand in injector ca sa fie corect montat altfel nu se aseaza corect rampa de injectie pe colectorul de aer. Dupa ce ai montat injectoare in rampa se ung garniturile de la baza injectoarelor unde vor intra in orificiile de admisie din colectorul de admisie , si se da cu vaselina si pe orificiile respective . In final se ia rampa de injectie cu injectoarele si se introduc injectoare in orifici , ar trebui sa intre usor - sa nu presezi cu surubelnita ca distrugi garniturile ! Dupa ce le-ai introdus se prinde rampa cu cele doua suruburi tors , se monteaza alimentarile la injectoare ,se porneste motorul fara sa apesi pe acceleratie ca altfel iti sare corpul clapeta de pe colectorul de aer. Dupa ce ai pornit motorul misti usor de rampa de injectie sa auzi daca trage aer fals pe la injectoare. Daca nu trage se opresete motorul si se echipeaza filtru de aer , daca trage aer fals se da din nou rampa de inejctie jos si se ung iarasi garniturile de jur imprejur cu vaselina . In final te bucuri de ce ai realizat iar altadata nu mai mergi cu rezervorul pe rezerva , cand e la jumatate se incarca cu carburant , face bine la pompa de benzina iar filtru de benzina se schimba odata la 10.000 de km nu la 20.000 mai bine esti sigur ca nu mai umbli asa des la injectoare. Citesti si aici ai poze. This post has been edited by djasu82: 15 Nov 2010, 16:58 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ramsen |
![]()
Post
#45
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
bujia de la pistonul nr 1 este uda cind o scoti???daca da atunci faci ce spune djasu 82 ...adica sa cureti injectorul de la pistonul 1...bafta
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
eu recomand si curatarea rezervorului, eu am aspirat toata mizeria de pe fund cu ajutorul unui furtun care tragea din rezervor prin gaura de vizitare (pompa demontata) intr-un bidon
rapid si eficient |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
ideeart |
![]() ![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 31 December 07 From: Constanta ![]() |
Nota 10 pentru djasu82 si celor care au fost de parere cu el.
Problema a fost un injector, am fost cu ele la desfundat (20 ron/bucata), (eu nu am avut curaj sa ma bag sa le desfac) acelasi injector a fost pus la pistonul 3 si....la fel. In final, nereusind sa-l desfumdam , am fost nevoit sa cumpar unul- 240 ron-toata operatiunea m-a costat 360 de ron. 80 - desfundatul la ultrasunete 240 - injectorul 40 - manopera mecanicului (a masurat compresia in pistoane, a incercat sa recupereze injectorul stricat, mi-a scos injectoarele de cateva ori s.a.) Va multumesc! This post has been edited by ideeart: 17 Nov 2010, 18:01 |
--------------------
Dacia
Supernova Confort
2002
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#48
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Sunt curios, cati km are masina ta? Parca as curata si eu injectoarele, cu toate ca nu am probleme cu motorul/ turatiile,etc.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#49
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(ideeart @ 17 Nov 2010, 19:00) Nota 10 pentru djasu82 si celor care au fost de parere cu el. Problema a fost un injector, am fost cu ele la desfundat (20 ron/bucata), (eu nu am avut curaj sa ma bag sa le desfac) acelasi injector a fost pus la pistonul 3 si....la fel. In final, nereusind sa-l desfumdam , am fost nevoit sa cumpar unul- 240 ron-toata operatiunea m-a costat 360 de ron. 80 - desfundatul la ultrasunete 240 - injectorul 40 - manopera mecanicului (a masurat compresia in pistoane, a incercat sa recupereze injectorul stricat, mi-a scos injectoarele de cateva ori s.a.) Va multumesc! E bine ca iti functioneaza acuma ca uns motorul restu nu mai conteaza. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ideeart |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 31 December 07 From: Constanta ![]() |
Masina are in bord 79210 km din 2002 dar am cumparat-o la a 5 a mana, si nu stiu cati km are in realitate, ideea principala este ca am mers cu rezervorul mai mult gol, nu faceti asta!!! In curand am sa schimb si filtrul de benzina desi nu are mult timp de cand l-am pus, insa este montat unul ieftin
![]() |
--------------------
Dacia
Supernova Confort
2002
|
|
restromania |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 December 08 From: Galati ![]() |
salutare. aceeasi problema o am si eu, adica masina se tureaza greu, la treapta a doua nu are mereu demaraj si se aude ceva ca o pocnitura, si dupa acest sunet ii revine demarajul. Asa face si la treapta a treia, dar ca viteza nu a pierdut nimic. maine voi incerca toate cele zise mai sus. injectoarele le-am curatat dupa metoda lui alinrehau, dar tot nu am scapat de problema. maine o sa schimb uleiul si filtrul de benzina, si apoi daca se dovedeste ca nu a fost filtrul de vina o sa continui cu inlocuitul fiselor si a bobinei de inductie. bujiile sunt noi, de cativa saptamani. o sa arunc o privire si la acea bucsa antirasucire parca sau cum se numeste.
mai are cineva idee ce altceva ar trebui sa mai verific? multumesc. P.S. am uitat sa mentionez ca la plecarea de pe loc, daca isi pierde demarajul, apas ambreiaujul, o turez in gol, si apoi pleaca mai bine pana isi pierde iar demarajul. De asta ma gandesc ca poate fi filtrul, sa nu treaca destula benzina, sau daca nu, pompa. This post has been edited by restromania: 21 Nov 2010, 01:29 |
--------------------
Dacia
Super Nova
Clima 2001
- GL-88-SRG
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#52
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu mai chinui motorul si ocupate de injectoare .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ideeart |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 31 December 07 From: Constanta ![]() |
Azi dimineata mi s-a parut ca aud un zgomot diferit in zona motorului, un fel de sss -it atunci cand este in tractiune si o accelerez (cand e pe loc si o accelerez nu se mai aude zgomotul acela). Prima data m-am gandit ca este de la conductele ce aduc benzina din rezervor, apoi am mai citit pe forum si ma gandesc :- nu cumva e de la aer, deoarece atunci cand opresc motorol se aude acelas sss-it dar parca ar fi o absorbtie sssst.... nu pot sa reproduc in litere
![]() O sa incerc sa astup si eu gura cutiei de la filtru, sa vedem ce se intampla deoarece ma gandesc ca nu mi-au montat mecanicii k lumea cutia filtrului de aer sau injectoarele. <span class='edit'>30 Nov 2010, 17:31:</span> Am fost la masina , am astupat gura de aer, nici o diferenta, apoi cu ea astupata am accelerat-o , nici semn sa piarda din putere ci a inceput sa fluiere mai tare- ceea ce inseamna ca o cantitate mare de aer intra printr-un lacas mai mic -asadar asta e cauza- aer fals sa vad poimaine, la mecanic de la ce o fi mai exact, ori nu mi-a pus k lumea injectoarele , ori ceva la clapeta. This post has been edited by ideeart: 30 Nov 2010, 17:35 |
--------------------
Dacia
Supernova Confort
2002
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#54
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
![]() ![]() privind la probleme verifica furtunul de sub filtru de aer de pe partea dreapta cel prin care expira vapori de ulei si care face legatura dintre carcasa motorului si filtru de aer. SSSSSS ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ideeart |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 31 December 07 From: Constanta ![]() |
Da....se vede ca nu le am, cuvantul pe care-l cautam era sarcina, tractiunea e altceva. Scuzati! Scuzati! Scuzati! Mersi, am sa verific acel furtun.
This post has been edited by ideeart: 30 Nov 2010, 20:28 |
--------------------
Dacia
Supernova Confort
2002
|
|
restromania |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 December 08 From: Galati ![]() |
Buna ziua.
desi a trecut ceva timp de cand am postat problema tehnica a masinii, am mai incercat diverse metode pe care le am citit aici. Chiar am fost si la cativa mecanici si fiecare a pus un diagnostic diferit, si am incercat fiecare metoda. In cateva zile termin si cu licenta si am de gand sa rezolv problema cu masina. In primul rand, o sa mentionez ce am facut intre timp: - am curatat injectoarele de doua ori si tot are momente cand tremura - am curatat rezervorul, schimbat filtru din pompa de benzina - schimbat ulei, filtru de ulei, filtru benzina si filtru de aer - schimbat cu un prieten cu acelasi model de masina fise, corp clapeta, bobina inductie - si mentionez ca nu mi-a scazut nivelul de ulei sau de la lichidul de racire Tinand cont de toate astea, ce imi recomandati sa mai fac? De cand am curatat rezervorul si am schimbat filtru din pompa, nu am mai curatat injectoarele, si am de gand sa repet operatiunea de curand, dar mai intai voi schimba injectoarele asa cum sunt cu cele ale acestui prieten. Masina tremura destul de tare la pornirile de pe loc, in treapta a doua la fel si in celelalte trepte mai rar sa fac vreo neplacere. Mai nou, face figuri si la pornire, desi bateria are o luna sau ceva de genul si incarcarea e f buna. |
--------------------
Dacia
Super Nova
Clima 2001
- GL-88-SRG
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#57
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
poate nu ai presiune in rampa asta mecanici au uitat sa mentioneze si drept urmare faci rost de un manometru de aer comprimat , o cupla in forma de T si cuplezi la rampa de injectie manometrul prin cupla .
Tremuratul poate fi si de la aer fals , asta atunci cand ai bagat injectoarele si garniturile de la injectoare nu au facut priza cu orificiile de la colectorul de admisie . Misca de rampa si vezi daca se aude un fasait sau o mica imbunatatire . Vezi cum se curata injectoare , nu doar le scoti si dai pe capul lor cu spray si le introduci la loc , asa nu rezolvi problema. Curatatul lor implica alimentarea bobinei injectorului la baterie sau la un transformator de 12V , la baterie de 12V se obtine deschiderea injectorului , la traf va functiona injectorul in impulsuri de 50Hz . Dupa aceea se face rost de un spray de carburator , wd40, sau de curatat rugina si se da capul jos de la spray in asa fel cand iei injectorul alimentat cu tensiune si il pui cu admisia de carburant peste orificiul de la spray si apasand pe injector trebuie sa-ti iasa pe la orificii un jet puternic . Daca jetul e in toate directiile il lasi asa pana cand isi da drumul , injectorul se considera curatat atunci cand jetul aruncat prin orificiile injectorului e drept si cam la 1m distanta. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
CrysMM |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu ![]() |
Intrebare. Astazi am desfacut bujiile, fara nici un motiv. Bujia 1 era un pic uda, fata de celelalte care erau perfect uscate. Mentionez ca masina nu are nici o problema in mers sau la ralanti. Are 200.000 km si nu s-a umblat niciodata la injectoare. Are rost sa le tratez cu o desfundare cu spray sau sa astept sa apara eventuale probleme?
|
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#59
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
daca iti trage si nu consuma aiurea carburant nu te bagi la injctoare , daca la relantii tremura vizibil motorul si implicit turatia e instabila da intervi la injectoare.
Uneori e bine dupa 20.000 km sa le acorzi si lor o spalare deoarece se depune pe orificii compusi din benzina ... asa cum se intampla la carburatoarele de pe 1310-1300 si alte masini pe carburatoare. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
v-king |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 8 March 10 From: Hunedoara - HD ![]() |
QUOTE(restromania @ 1 Jul 2011, 17:48) Masina tremura destul de tare la pornirile de pe loc, in treapta a doua la fel si in celelalte trepte mai rar sa fac vreo neplacere. Mai nou, face figuri si la pornire, desi bateria are o luna sau ceva de genul si incarcarea e f buna. Nu vreau sa zic o tampenie, dar nu poate fi si un reglaj necorespunzator la culbutori? Si eu aveam mers in 3 cilindri la rece, dar dupa un reglaj la culbutori a revenit la normal. |
--------------------
Ex: Dacia
SuperNova
2002/Clima
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 07:08 |