DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Becuri "destepte" pentru faruri, strict becurile pentru faruri, fara xenon !

bucatzel
post 28 Oct 2009, 13:27
Post #211


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




in ~4 ani am schimbat un singur bec la 1300. + Cine stie de cata vreme erau montate.
Ba doua... am schimbat si unul de frana.

Dar parca am auzit si eu ceva ca fordul are o placere din a le parli. Focus prima versiune, nu?

L.E.
modificarea lui psychoo este intr-adevar mai eco, din ambele motive.
1. prelungirea vietii farului
2. consum mai mic de curent, care pana la urma duce si la un consum mai mic de carburant.
N-o fi niciuna exagerat de mare, dar din maruntisuri de-astea se aduna multe.

This post has been edited by bucatzel: 28 Oct 2009, 13:29


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Oct 2009, 13:28
Post #212


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




si daca arzi curentul ce are? n-ai contor sa platesti in plus. De ce ai impresia ca e obligativitatea becurilor ziua - sa le vada militianul licarind cand treci pe langa el, ca sa scapi de amenda? Becurile trebuie aprinse pentru ca sa fii vizibil, cu ele licarind nu o sa fi mult mai mult decat cu ele stinse.


QUOTE(bucatzel @ 28 Oct 2009, 13:27)
2. consum mai mic de curent, care pana la urma duce si la un consum mai mic de carburant.
*


pe principiul asta nu uita sa te c#$i inainte de a porni la drum, vei consuma mai putina benzina! nu de alta dar putin de aici, putin de dincolo se aduna.

This post has been edited by argon: 28 Oct 2009, 13:32


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 28 Oct 2009, 13:33
Post #213


Membru


Group: Members
Posts: 3.702
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




ca sa fie vizibile becurile pe timp de zi nu trebuie sa arda la intensitate maxima. poza din avatarul meu nu e facuta seara sau noaptea ci ziua.
asta cu obligativitatea e temporara. de cand cu incalzirea globala au pus ochiu` pe legea asta si vor sa o scoata, din cate am inteles in 2010 se va reglementa.

L.E. e focus aproape prima versiune. e versiune din 2003 cu semnalizare in far, nu in bara.

This post has been edited by psychoo: 28 Oct 2009, 13:34


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Oct 2009, 13:35
Post #214


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu trebuie sa fie vizibile din fata masinii atunci cand ii faci poza wacko.gif nu stiu daca observat, dar daca ai circulat extraurban sigur ai observat, inainte sa faci o depasire, cum il vezi pe ala ce vine pe contrasens in departare mai bine, cu farurile stinse sau aprinse? poate trebuie precizat, ale lui nu ale tale.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Oct 2009, 13:45
Post #215


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(argon @ 28 Oct 2009, 14:28)
pe principiul asta nu uita sa te c#$i inainte de a porni la drum, vei consuma mai putina benzina! nu de alta dar putin de aici, putin de dincolo se aduna.
*



Sa zicem ca gasesc motive mai intemeiate sa ma .... inainte de a pleca la drum.

Da argoane, ai ceva dreptate. Depinde ce prag de minim si-o setat omu'. Ca sincer, ca sa fii vizibil, in multe cazuri sunt suficiente si pozitiile.

Ca legea asta cu farurile aprinse ziua , daca ma intrebi pe mine, batea mai mult spre cei care nu aprindeau lumini pe inserat, sau pe vreme intunecata, dar ca nu avea cum sa reglementeze conditiile de iluminare pentru care trebuiesc farurile aprinse. Iar jucaria lui creste lumina farurilor invers proportional cu lumina data de soare. ceea ce mi se pare un compromis bun. (revin, in functie de cum o setat jucaria)


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 28 Oct 2009, 13:45
Post #216


Membru


Group: Members
Posts: 3.702
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




esti fenomenal laugh.gif alimenteaza domne becul cu factor de umplere 50% si spune`mi si mie daca`i chior! ca eu chiar as mai reduce din luminozitate. in poza se vede putin mai tare diferenta decat in realitate.
se vede de la o posta ca`i becul aprins si doar daca ai un bec alimentat normal langa vezi o oarecare diferenta intre ele. de exemplu, se vede ca si un bec normal pe langa un extrem power +80% smile.gif
in ianuarie o sa fac ITP`ul si voi merge cu montajul pus asa de`al dracu sa vad daca`mi zic ceva oamenii de acolo happy.gif


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 28 Oct 2009, 13:45
Post #217


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




cind e ziua in amiaza mare si soare, nu prea conteaza. Pe timp noros, da, conteaza al dracului sa-i vezi luminile celui din fata. d-aia am si zis de un variator de intensitate luminoasa care sa se ia dupa lumina de afara.
un om ar economisi, poate, 1 l de benzina pe an. Absolut nerelevant. Deci, din punct de vedere individual, ar fi inutil. Dar daca inmultesti cu, sa zicem, cu 1 miliard de masini, cam cite ar fi in toata lumea? aud? suna mai interesant? Poate asa apuca si nepotii tai sa conduca 100 de km, inainte sa se termine petrolul, si sa respire ceva mai mult oxigen.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Oct 2009, 13:47
Post #218


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.471
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Din 2010 sau 2011 vinde directiva europeana ca e nevoie de "daytime running lights" ca in tarile nordice. Laguna 3 are deja asa ceva.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyY
post 28 Oct 2009, 14:04
Post #219


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




QUOTE(bucatzel @ 28 Oct 2009, 14:45)
Iar jucaria lui creste lumina farurilor invers proportional cu lumina data de soare. ceea ce mi se pare un compromis bun. (revin, in functie de cum o setat jucaria)
*


Mie mi se pare ca lumina becului trebuie sa fie cu atat mai intensa cu cat soarele e mai puternic. Altfel, becul nu se va vedea, iar rolul lui in a asigura vizibilitatea dispare. Pe acelasi principiu functioneaza si reglajul automat al luminozitatii la televizoare.
A nu se intelege ca vreau o faza lunga-n ochi...
Daca zici "direct proportional" in loc de "invers proportional", sunt de acord cu tine.


--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MadHawk1
post 28 Oct 2009, 14:05
Post #220


Clona lu' Sony


Group: Members
Posts: 185
Joined: 1 August 08
From: localhost




QUOTE(DannyY @ 28 Oct 2009, 15:04)
...
Daca zici "direct proportional" in loc de "invers proportional", sunt de acord cu tine.
*


Pai noaptea ce faci, in conditiile astea? blink.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Oct 2009, 14:10
Post #221


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Sa zicem... Argentina, soare puternic, coafura rezista. Nu mai observi farul, observi intreaga caroserie. Sau te lasi de condus.

Pe soare puternic, la orice masina pornita cu farurile aprinse, farurile sunt albe (bec aprins), in loc sa aiba tenta gri de la oglinda (bec stins).

Daca lumina naturala scade, caroseria (mai ales culorile astea de camuflare urbana, gri de exemplu ) pot ramane neobservate la distanta. Aici intervin farurile aprinse.

=> Invers proportional.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyY
post 28 Oct 2009, 15:38
Post #222


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




Ma rog, daca voi vedeti, cu soarele in ochi, ca masina gri din fata se deplaseaza spre sau dinspre voi fara sa-i vedeti farurile sau stopurile...
Sau aveti ochi de soim si puteti spune si ce scrie pe rama de la placuta de inmatriculare?

Cand e soare puternic ochiul tau se auto-regleaza si micsoreaza sensibilitatea la lumina prin inchiderea pupilei. In cazul ala, daca ai mai multe surse de lumina in fata, le vei percepe numai pe cele mai puternice, comparabile intre ele. Un far aprins doar la 50% din putere va trece neobservat, pana se va apropia suficient de mult.


MadHawk1: aprind proiectoarele tongue.gif (am glumit, nici macar n-am)
Ziua, stralucirea farului ar trebui sa fie mai mare ca sa fii vazut
Noaptea, stralucirea ar ajunge la nivel standard, ca sa vezi fara sa deranjezi.






--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diana
post 28 Oct 2009, 16:05
Post #223


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 67
Joined: 5 July 05




QUOTE(corbex @ 28 Oct 2009, 13:45)
cind e ziua in amiaza mare si soare, nu prea conteaza. Pe timp noros, da, conteaza al dracului sa-i vezi luminile celui din fata. d-aia am si zis de un variator de intensitate luminoasa care sa se ia dupa lumina de afara.
*


Iar acolo unde alterneaza zonele de soare cu alea de umbra farurile tale vor merge ca semnalizatoarele. radmasa.gif
QUOTE(corbex @ 28 Oct 2009, 13:45)
un om ar economisi, poate, 1 l de benzina pe an. Absolut nerelevant. Deci, din punct de vedere individual, ar fi inutil. Dar daca inmultesti cu, sa zicem, cu 1 miliard de masini, cam cite ar fi in toata lumea? aud? suna mai interesant? Poate asa apuca si nepotii tai sa conduca 100 de km, inainte sa se termine petrolul, si sa respire ceva mai mult oxigen.
*


Tot nerelevant cum zici tu sau irelevant as spune eu este faptul ca daca se consuma acel litru de benzina pentru faruri se previn multe accidente cu multe victime care la randul lor inseamna costuri mult mai mari pentru spitalizare, inmormantari si pensii ale urmasilor.


QUOTE(bucatzel @ 28 Oct 2009, 14:10)
Sa zicem... Argentina, soare puternic, coafura rezista. Nu mai observi farul, observi intreaga caroserie. Sau te lasi de condus.

Pe soare puternic, la orice masina pornita cu farurile aprinse, farurile sunt albe (bec aprins), in loc sa aiba tenta gri de la oglinda (bec stins).
*


Logica ta e sublima, insa lipseste cu desavarsire. Unii prosti numiti fizicieni, ar spune ca farul are o constructie care focalizeaza lumina din focar (pozitia unde este filamentul becului) intr-o anumita directie oarecum paralela cu orizontala (adica asfaltul). Insa lumina aia gri care e reflectata de oglinda farului nu mai ajunge catre oglinda dinspre focar, ci din cu totul alte pozitii. Asa ca acea lumina gri nu va mai merge in aceeasi cantitate catre conducatorul auto ce vine din fata. Constat ca cei care nu respecta legea in materie de lumini au fost in mare parte corigenti la fizica.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - B-€€-€€€
Viata nu e oare de o suta de ori prea scurta, pentru a ne ingadui luxul de a ne plictisi?
Friedrich NIETZSCHE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Oct 2009, 16:14
Post #224


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Noaptea, ajung si niste pozitii chioare ca sa fii reperat.

Daca tin bine minte, pe timp de noapte, scapararea unui chibrit e vizibila de la 1 km (Sursa: Revista Magazin, demuult).

Ziua, pe soare... daca iti trebuie farurile lui aprinse ca sa decizi ca-i fata sau spatele acolo... ceva nu-i bine.

@diana. Eu, spre deosebire de tine, cand nu stiu ceva, obisnuiesc sa tac. Daca cumva nu ma pot abtine din tacut, macar gandesc inainte. Habar n-am la care din actiunile astea esti deficitara, dar eu as paria pe o combinatie intre ele.

This post has been edited by bucatzel: 28 Oct 2009, 16:20


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyY
post 28 Oct 2009, 16:16
Post #225


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




Ma bucur ca tii farurile aprinse, chiar daca nu esti de acord cu asta.


--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 28 Oct 2009, 16:21
Post #226


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




QUOTE(argon @ 28 Oct 2009, 13:28)
si daca arzi curentul ce are? n-ai contor sa platesti in plus
*

Fara suparare, chiar se aduna. Am mai dat link-ul asta si in alt topic, dar e valabil si aici: http://auto.howstuffworks.com/fuel-efficie...n.htm/printable


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diana
post 28 Oct 2009, 16:22
Post #227


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 67
Joined: 5 July 05




QUOTE(bucatzel @ 28 Oct 2009, 16:14)
@diana. Eu, spre deosebire de tine, cand nu stiu ceva, obisnuiesc sa tac. Daca cumva nu ma pot abtine din tacut, macar gandesc inainte. Habar n-am la care din actiunile astea esti deficitara, dar eu as paria pe o combinatie intre ele.
*


Eu as propune sa demonstrezi asta combatand idei, nu laudandu-te singur. wink.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - B-€€-€€€
Viata nu e oare de o suta de ori prea scurta, pentru a ne ingadui luxul de a ne plictisi?
Friedrich NIETZSCHE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyY
post 28 Oct 2009, 16:25
Post #228


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




@bucatzel
Noaptea tii farurile aprinse ca sa vezi. Cu cat stralucirea e mai mare, cu atata ii deranjezi pe ceilalti mai mult, ba chiar ii orbesti. Motivul: auto-reglarea ochiului, cu farurile tale ca sursa de lumina puternica (estompeaza opaitul atarnat de caruta din fata lor).

Ziua le tii aprinse ca sa fii vazut. Cu cat stralucirea e mai mare, cu atat esti vazut de la distanta mai mare. Daca ai aprins luminile de drum, la un moment dat devii deranjant, dar nu "orbitor". Motivul: auto-reglarea ochiului, cu lumina ambianta ca sursa mai puternica (estompeaza farurile tale)

Cam aia e ideea.


--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Oct 2009, 17:00
Post #229


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(paul_damian @ 28 Oct 2009, 16:21)
Fara suparare, chiar se aduna. Am mai dat link-ul asta si in alt topic, dar e valabil si aici: http://auto.howstuffworks.com/fuel-efficie...n.htm/printable
*



nu ma coafeaza, aia e explicatii pentru stupid americans. Fa-ti consumul cu farurile aprinse si stinse, dupa CB, sau de la plin la plin, iti garantez ca nu vei observa nici o diferenta.

2 becuri pe faza scurta plus stopurile si pozitiile sau ce mai sta implicit aprins sunt vreo 150 de w, adica 0,15 kw, la o putere a motorului de 66 kw sa zicem, calculeaza un procent aproximativ de consum in plus, ar da 0,2 % in plus, nu litri, ci procent, adica 0,014 litri in plus la suta de km, la un consum initial de 7 litri.

ainstaine, ceva obiectii?! ph34r.gif

This post has been edited by argon: 28 Oct 2009, 17:12


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Oct 2009, 17:30
Post #230


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




DannyY, argumentele tale sunt perfect corecte. DPDV teoretic. Nu si practic, daca ma intrebi.

Eu inca nu am avut nevoie de faruriile celor care veneau din fata ca sa-mi dau seama daca acolo unde sunt ei, la 1 km distanta, stau cu spatele sau cu fata la mine. Da, or fi destui care vad mai slab decat mine, dar tot ar trebui sa vada la distante rezonabile ca sa aiba dreptul la cartonasul roz.

Ca sa ai un termen de comparatie. In afara localitatilor, trebuie sa semnalizezi cu 200 de metri inainte. Ca sa aibe rost reglementarea asta, trebuie ca becul ala de semnalizare (care, evident, e lesinat comparativ cu farul) sa fie vizibil pe o distanta mult mai mare. si de, becul asta atentioneaza asupra unei manevre... lucru ceva mai important decat mersul drept in linie.

Si ca sa mai exemplific un pic ce spuneam eu inainte. Sa luam o zi insorita de vara. De dimineata de la ~6, pana seara la ~10, nu ai nevoie de faruri ca sa vezi pe unde mergi. Dar... de pe la 6 pana la 7 si de pe la 8:30 pana la 10 ai nevoie de farurile celorlati aprinse, ca sa poti sa-i pozitionezi mai usor in raport cu tine. Pentru ca toata masina incepe sa se camufleze in peisaj la lumina de la orele alea.
Iar la un soare cum ai la miezul zilei, iti pun in fata o doua masini cu farurile de calitati extreme, si n-o sa poti sa le diferentiezi de la distanta. Becuri clasice de dacie versus xenoane de ce oi vrea. nu sunt mai vizibile. se vede doar ca sunt sau nu aprinse. atat.

Asa ca mortii aia de-i ingroapa diana sunt produsi de soferi, nu de faruri stinse in miez de zi.

Si DannyY, eu imi aprind farurile si in oras ziua (inca nu ma forteaza vreo lege s-o fac), daca mi se pare ca ajuta la ceva. Sunt destui tolomaci care n-o fac nici noaptea, ca lor le ajunge iluminarea stradala.

L.E.
@ argon. Motorul are 66kW la turatii de varf. mai iei in calcul si eficiente de un fel sau altul si alte mici ajustari de calcul si poate sari peste 0.5%. Ala din articolul citat se referea la o populatie care nu se misca pana-n colt fara masina, ca doare. Asa ca daca acolo se aprind farurile ziua, o sa se simta.

This post has been edited by bucatzel: 28 Oct 2009, 17:47


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 28 Oct 2009, 17:42
Post #231


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Ce mai incoace-ncolo, cel mai tare bate farul meu cu 7 leduri si bacterii cu litiu de pe mountainbike, si oricum e mai scump decat ala de Supernova radmasa.gif

Vis a vis de durata de viata a becurilor. Nu faptul ca le aprinzi de 2 ori pe zi le scurteaza iremediabil viata ci vibratiile permanente la care sunt supuse


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Oct 2009, 17:49
Post #232


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




vibratiile sunt un factor. celalat e tensiunea la care le tii alimentate. si astea doua cam distrug becul impreuna, nu fiecare de capul ei.

This post has been edited by bucatzel: 28 Oct 2009, 17:50


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyY
post 28 Oct 2009, 18:10
Post #233


Marele plictisit


Group: Members
Posts: 1.696
Joined: 5 May 09




QUOTE(bucatzel @ 28 Oct 2009, 17:30)
DannyY, argumentele tale sunt perfect corecte. DPDV teoretic. Nu si practic, daca ma intrebi.
*



Multam.


--------------------
Opel/Honda/Opel Astra G/Civic 4D/Corsa E 2004/2015/2019 - 0T04```
Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Oct 2009, 18:25
Post #234


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




vibratiile alea datorate exploatarii masinii, mult spus vibratii, nu au nici un efect asupra becurilor de calitate, si cum la noi toate vin din china si trei sferturi din cele de 'marca' sunt contrafacute..

Am impresia ca vorbiti prin prisma becurilor alea de casa comuniste de 100w pe care le-ati scuturat vreodata si zdranganea filamentul..totusi e o mica diferenta fata de cele facute pentru masina.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 28 Oct 2009, 19:05
Post #235


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(Diana @ 28 Oct 2009, 17:05)
Iar acolo unde alterneaza zonele de soare cu alea de umbra farurile tale vor merge ca semnalizatoarele. radmasa.gif

Tot nerelevant cum zici tu sau irelevant as spune eu este faptul ca daca se consuma acel litru de benzina pentru faruri se previn multe accidente cu multe victime care la randul lor inseamna costuri mult mai mari pentru spitalizare, inmormantari si pensii ale urmasilor.
Logica ta e sublima, insa lipseste cu desavarsire. Unii prosti numiti fizicieni, ar spune ca farul are o constructie care focalizeaza lumina din focar (pozitia unde este filamentul becului) intr-o anumita directie oarecum paralela cu orizontala (adica asfaltul). Insa lumina aia gri care e reflectata de oglinda farului nu mai ajunge catre oglinda dinspre focar, ci din cu totul alte pozitii. Asa ca acea lumina gri nu va mai merge in aceeasi cantitate catre conducatorul auto ce vine din fata. Constat ca cei care nu respecta legea in materie de lumini au fost in mare parte corigenti la fizica.
*


Flexiuni|Abrevieri
Dex

4 definiții pentru irelevant


IRELEVÁNT adj. v. nerelevant.
Sursa: Sinonime

1.Contabilii sint tipicari, si asta-i duce in greseala, cind ies din planul de conturi.
2. Dincolo de ce zic fizicienii piriti, un militian autentic ti-ar spune ca circulatia pe timpul zilei se face cu LUMINILE DE INTILNIRE aprinse. Asa ca teoria focalizarii e fis, faza mica bate la cca 30 de m in fata, eu pot fi la 500 de m mai incolo, focalizarea asta nu ma ajuta cu nimic, ceea ce voi vedea va fi lumina periferica a farului. tongue.gif
Si daca tot de bagi in fizica, ia spune-ne tu, te rugam, legea lui Ohm !
Nu-i aia care zice ca intensitatea luminii e invers proportionala cu a intensitatea infumurarii ochelarilor de soare? blink.gif Aia pe care-i poartya toti soferakisii, de nu mai vad ei vara daca ai luminile aprinse nici de la 50 de m, darmite de la 500 !
Si n-am sustinut nici un moment ca e mai bine sa mergi cu ele stinse, ci ca nu ai nevoie mereu de puterea nominala. O automatizare ar rezolva problema fara sa ne mai batem noi capul cu asta.

Dac vrei sa ne batem in dictionare, pune de 2-3 cafele, ia planul de conturi ca vin si eu cu codul fiscal biggrin.gif

This post has been edited by corbex: 28 Oct 2009, 19:12


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 28 Oct 2009, 20:25
Post #236


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




radmasa.gif lumineaza-ne radmasa.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 28 Oct 2009, 20:33
Post #237


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




imi cerea dl.fuzzy sa ii justific de ce xenoane.
1. Pe timp de noapte semnele de circulatie se vad de la o distanta muuuuuuuuult mai mare decat in cazul halogenelor
2. De un an si 8 luni de cand am xenoanele pe masina nu am primit nici macar un flash de la cei care veneau din sens contrar. Asta in varianta in care fac ~ 1200 de km/luna, jumatate din ei fiind facuti noaptea.
Suficiente justificarile?

Suma respectelor, Alydor


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 28 Oct 2009, 20:34
Post #238


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(corbex @ 28 Oct 2009, 19:05)
Si daca tot de bagi in fizica, ia spune-ne tu, te rugam, legea lui Ohm !

stiu io!!!

esti Ohm cu mine - sunt Ohm cutine smile.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diana
post 28 Oct 2009, 20:34
Post #239


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 67
Joined: 5 July 05




QUOTE(bucatzel @ 28 Oct 2009, 17:30)
Asa ca mortii aia de-i ingroapa diana sunt produsi de soferi, nu de faruri stinse in miez de zi.
*


Nea Buca-tzica, mortii aia nu-i ingrop eu ca nu sunt cioclu. Despre ei pomeneau niste studii care au analizat folosirea luminilor ziua in niste state unde votul cica ar fi egal la toti cetatenii.

QUOTE(corbex @ 28 Oct 2009, 19:05)
2. Dincolo de ce zic fizicienii piriti, un militian autentic ti-ar spune ca circulatia pe timpul zilei se face cu LUMINILE DE INTILNIRE aprinse. Asa ca teoria focalizarii e fis, faza mica bate la cca 30 de m in fata, eu pot fi la 500 de m mai incolo, focalizarea asta nu ma ajuta cu nimic, ceea ce voi vedea va fi lumina periferica a farului. tongue.gif
*


Stimabile expert in de toate, spre surprinderea unora chiar si luminile de intalnire (faza scurta cum ii spun cei mai multi) este tot lumina focalizata, iar explicatia mea se referea fix la asta. Stiu ca nu iti convine cand unii iti combat teoria ta cu propagarea intunericului sau fie... cu propagarea luminii gri care vine de nicunde si de pretutindeni, mai putin din focarul oglinzii concave.

Asa ca las-o balta cu legea lui Ohm, pentru ca s-ar putea sa ai surpriza sa mi-o amintesc si pe aia precum si multe altele din fizica de liceu, chiar daca am terminat liceul de niste multi ani.

Incerci sa fii sarcastic, dar nu atingi decat sfera ridicolului in dorinta de a-ti sustine aberatiile care ar justifica incalcarea legii.

This post has been edited by Diana: 28 Oct 2009, 20:36


--------------------
Dacia Solenza 2004 - B-€€-€€€
Viata nu e oare de o suta de ori prea scurta, pentru a ne ingadui luxul de a ne plictisi?
Friedrich NIETZSCHE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MadHawk1
post 28 Oct 2009, 22:18
Post #240


Clona lu' Sony


Group: Members
Posts: 185
Joined: 1 August 08
From: localhost




QUOTE(DannyY @ 28 Oct 2009, 16:38)
...
MadHawk1: aprind proiectoarele  tongue.gif  (am glumit, nici macar n-am)
...
*


Nu se cade bre Maria-Ta! tongue.gif wink.gif



QUOTE(DannyY @ 28 Oct 2009, 16:38)
...
Ziua, stralucirea farului ar trebui sa fie mai mare ca sa fii vazut
Noaptea, stralucirea ar ajunge la nivel standard, ca sa vezi fara sa deranjezi.
*


O logica perfecta, fara cusur! up.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 08:48
Forum Renault