Becuri "destepte" pentru faruri, strict becurile pentru faruri, fara xenon !
![]() ![]() ![]() |
Becuri "destepte" pentru faruri, strict becurile pentru faruri, fara xenon !
bucatzel |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|||
argon |
![]()
Post
#212
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
si daca arzi curentul ce are? n-ai contor sa platesti in plus. De ce ai impresia ca e obligativitatea becurilor ziua - sa le vada militianul licarind cand treci pe langa el, ca sa scapi de amenda? Becurile trebuie aprinse pentru ca sa fii vizibil, cu ele licarind nu o sa fi mult mai mult decat cu ele stinse.
QUOTE(bucatzel @ 28 Oct 2009, 13:27) pe principiul asta nu uita sa te c#$i inainte de a porni la drum, vei consuma mai putina benzina! nu de alta dar putin de aici, putin de dincolo se aduna. This post has been edited by argon: 28 Oct 2009, 13:32 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
psychoo |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.702 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
ca sa fie vizibile becurile pe timp de zi nu trebuie sa arda la intensitate maxima. poza din avatarul meu nu e facuta seara sau noaptea ci ziua.
asta cu obligativitatea e temporara. de cand cu incalzirea globala au pus ochiu` pe legea asta si vor sa o scoata, din cate am inteles in 2010 se va reglementa. L.E. e focus aproape prima versiune. e versiune din 2003 cu semnalizare in far, nu in bara. This post has been edited by psychoo: 28 Oct 2009, 13:34 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
argon |
![]()
Post
#214
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu trebuie sa fie vizibile din fata masinii atunci cand ii faci poza
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#215
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(argon @ 28 Oct 2009, 14:28) pe principiul asta nu uita sa te c#$i inainte de a porni la drum, vei consuma mai putina benzina! nu de alta dar putin de aici, putin de dincolo se aduna. Sa zicem ca gasesc motive mai intemeiate sa ma .... inainte de a pleca la drum. Da argoane, ai ceva dreptate. Depinde ce prag de minim si-o setat omu'. Ca sincer, ca sa fii vizibil, in multe cazuri sunt suficiente si pozitiile. Ca legea asta cu farurile aprinse ziua , daca ma intrebi pe mine, batea mai mult spre cei care nu aprindeau lumini pe inserat, sau pe vreme intunecata, dar ca nu avea cum sa reglementeze conditiile de iluminare pentru care trebuiesc farurile aprinse. Iar jucaria lui creste lumina farurilor invers proportional cu lumina data de soare. ceea ce mi se pare un compromis bun. (revin, in functie de cum o setat jucaria) |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
psychoo |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.702 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
esti fenomenal
![]() se vede de la o posta ca`i becul aprins si doar daca ai un bec alimentat normal langa vezi o oarecare diferenta intre ele. de exemplu, se vede ca si un bec normal pe langa un extrem power +80% ![]() in ianuarie o sa fac ITP`ul si voi merge cu montajul pus asa de`al dracu sa vad daca`mi zic ceva oamenii de acolo ![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
corbex |
![]()
Post
#217
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
cind e ziua in amiaza mare si soare, nu prea conteaza. Pe timp noros, da, conteaza al dracului sa-i vezi luminile celui din fata. d-aia am si zis de un variator de intensitate luminoasa care sa se ia dupa lumina de afara.
un om ar economisi, poate, 1 l de benzina pe an. Absolut nerelevant. Deci, din punct de vedere individual, ar fi inutil. Dar daca inmultesti cu, sa zicem, cu 1 miliard de masini, cam cite ar fi in toata lumea? aud? suna mai interesant? Poate asa apuca si nepotii tai sa conduca 100 de km, inainte sa se termine petrolul, si sa respire ceva mai mult oxigen. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#218
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.471 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Din 2010 sau 2011 vinde directiva europeana ca e nevoie de "daytime running lights" ca in tarile nordice. Laguna 3 are deja asa ceva.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
DannyY |
![]()
Post
#219
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 28 Oct 2009, 14:45) Iar jucaria lui creste lumina farurilor invers proportional cu lumina data de soare. ceea ce mi se pare un compromis bun. (revin, in functie de cum o setat jucaria) Mie mi se pare ca lumina becului trebuie sa fie cu atat mai intensa cu cat soarele e mai puternic. Altfel, becul nu se va vedea, iar rolul lui in a asigura vizibilitatea dispare. Pe acelasi principiu functioneaza si reglajul automat al luminozitatii la televizoare. A nu se intelege ca vreau o faza lunga-n ochi... Daca zici "direct proportional" in loc de "invers proportional", sunt de acord cu tine. |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#220
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Sa zicem... Argentina, soare puternic, coafura rezista. Nu mai observi farul, observi intreaga caroserie. Sau te lasi de condus.
Pe soare puternic, la orice masina pornita cu farurile aprinse, farurile sunt albe (bec aprins), in loc sa aiba tenta gri de la oglinda (bec stins). Daca lumina naturala scade, caroseria (mai ales culorile astea de camuflare urbana, gri de exemplu ) pot ramane neobservate la distanta. Aici intervin farurile aprinse. => Invers proportional. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
DannyY |
![]()
Post
#222
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Ma rog, daca voi vedeti, cu soarele in ochi, ca masina gri din fata se deplaseaza spre sau dinspre voi fara sa-i vedeti farurile sau stopurile...
Sau aveti ochi de soim si puteti spune si ce scrie pe rama de la placuta de inmatriculare? Cand e soare puternic ochiul tau se auto-regleaza si micsoreaza sensibilitatea la lumina prin inchiderea pupilei. In cazul ala, daca ai mai multe surse de lumina in fata, le vei percepe numai pe cele mai puternice, comparabile intre ele. Un far aprins doar la 50% din putere va trece neobservat, pana se va apropia suficient de mult. MadHawk1: aprind proiectoarele ![]() Ziua, stralucirea farului ar trebui sa fie mai mare ca sa fii vazut Noaptea, stralucirea ar ajunge la nivel standard, ca sa vezi fara sa deranjezi. |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
Diana |
![]()
Post
#223
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 67 Joined: 5 July 05 ![]() |
QUOTE(corbex @ 28 Oct 2009, 13:45) cind e ziua in amiaza mare si soare, nu prea conteaza. Pe timp noros, da, conteaza al dracului sa-i vezi luminile celui din fata. d-aia am si zis de un variator de intensitate luminoasa care sa se ia dupa lumina de afara. Iar acolo unde alterneaza zonele de soare cu alea de umbra farurile tale vor merge ca semnalizatoarele. ![]() QUOTE(corbex @ 28 Oct 2009, 13:45) un om ar economisi, poate, 1 l de benzina pe an. Absolut nerelevant. Deci, din punct de vedere individual, ar fi inutil. Dar daca inmultesti cu, sa zicem, cu 1 miliard de masini, cam cite ar fi in toata lumea? aud? suna mai interesant? Poate asa apuca si nepotii tai sa conduca 100 de km, inainte sa se termine petrolul, si sa respire ceva mai mult oxigen. Tot nerelevant cum zici tu sau irelevant as spune eu este faptul ca daca se consuma acel litru de benzina pentru faruri se previn multe accidente cu multe victime care la randul lor inseamna costuri mult mai mari pentru spitalizare, inmormantari si pensii ale urmasilor. QUOTE(bucatzel @ 28 Oct 2009, 14:10) Sa zicem... Argentina, soare puternic, coafura rezista. Nu mai observi farul, observi intreaga caroserie. Sau te lasi de condus. Pe soare puternic, la orice masina pornita cu farurile aprinse, farurile sunt albe (bec aprins), in loc sa aiba tenta gri de la oglinda (bec stins). Logica ta e sublima, insa lipseste cu desavarsire. Unii prosti numiti fizicieni, ar spune ca farul are o constructie care focalizeaza lumina din focar (pozitia unde este filamentul becului) intr-o anumita directie oarecum paralela cu orizontala (adica asfaltul). Insa lumina aia gri care e reflectata de oglinda farului nu mai ajunge catre oglinda dinspre focar, ci din cu totul alte pozitii. Asa ca acea lumina gri nu va mai merge in aceeasi cantitate catre conducatorul auto ce vine din fata. Constat ca cei care nu respecta legea in materie de lumini au fost in mare parte corigenti la fizica. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- B-€€-€€€ Viata nu e oare de o suta de ori prea scurta, pentru a ne ingadui luxul de a ne plictisi?
Friedrich NIETZSCHE |
|
bucatzel |
![]()
Post
#224
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Noaptea, ajung si niste pozitii chioare ca sa fii reperat.
Daca tin bine minte, pe timp de noapte, scapararea unui chibrit e vizibila de la 1 km (Sursa: Revista Magazin, demuult). Ziua, pe soare... daca iti trebuie farurile lui aprinse ca sa decizi ca-i fata sau spatele acolo... ceva nu-i bine. @diana. Eu, spre deosebire de tine, cand nu stiu ceva, obisnuiesc sa tac. Daca cumva nu ma pot abtine din tacut, macar gandesc inainte. Habar n-am la care din actiunile astea esti deficitara, dar eu as paria pe o combinatie intre ele. This post has been edited by bucatzel: 28 Oct 2009, 16:20 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
DannyY |
![]()
Post
#225
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Ma bucur ca tii farurile aprinse, chiar daca nu esti de acord cu asta.
|
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
paul_damian |
![]()
Post
#226
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
QUOTE(argon @ 28 Oct 2009, 13:28) Fara suparare, chiar se aduna. Am mai dat link-ul asta si in alt topic, dar e valabil si aici: http://auto.howstuffworks.com/fuel-efficie...n.htm/printable |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
Diana |
![]()
Post
#227
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 67 Joined: 5 July 05 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 28 Oct 2009, 16:14) @diana. Eu, spre deosebire de tine, cand nu stiu ceva, obisnuiesc sa tac. Daca cumva nu ma pot abtine din tacut, macar gandesc inainte. Habar n-am la care din actiunile astea esti deficitara, dar eu as paria pe o combinatie intre ele. Eu as propune sa demonstrezi asta combatand idei, nu laudandu-te singur. ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- B-€€-€€€ Viata nu e oare de o suta de ori prea scurta, pentru a ne ingadui luxul de a ne plictisi?
Friedrich NIETZSCHE |
|
DannyY |
![]()
Post
#228
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
@bucatzel
Noaptea tii farurile aprinse ca sa vezi. Cu cat stralucirea e mai mare, cu atata ii deranjezi pe ceilalti mai mult, ba chiar ii orbesti. Motivul: auto-reglarea ochiului, cu farurile tale ca sursa de lumina puternica (estompeaza opaitul atarnat de caruta din fata lor). Ziua le tii aprinse ca sa fii vazut. Cu cat stralucirea e mai mare, cu atat esti vazut de la distanta mai mare. Daca ai aprins luminile de drum, la un moment dat devii deranjant, dar nu "orbitor". Motivul: auto-reglarea ochiului, cu lumina ambianta ca sursa mai puternica (estompeaza farurile tale) Cam aia e ideea. |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
argon |
![]()
Post
#229
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(paul_damian @ 28 Oct 2009, 16:21) Fara suparare, chiar se aduna. Am mai dat link-ul asta si in alt topic, dar e valabil si aici: http://auto.howstuffworks.com/fuel-efficie...n.htm/printable nu ma coafeaza, aia e explicatii pentru stupid americans. Fa-ti consumul cu farurile aprinse si stinse, dupa CB, sau de la plin la plin, iti garantez ca nu vei observa nici o diferenta. 2 becuri pe faza scurta plus stopurile si pozitiile sau ce mai sta implicit aprins sunt vreo 150 de w, adica 0,15 kw, la o putere a motorului de 66 kw sa zicem, calculeaza un procent aproximativ de consum in plus, ar da 0,2 % in plus, nu litri, ci procent, adica 0,014 litri in plus la suta de km, la un consum initial de 7 litri. ainstaine, ceva obiectii?! ![]() This post has been edited by argon: 28 Oct 2009, 17:12 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#230
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
DannyY, argumentele tale sunt perfect corecte. DPDV teoretic. Nu si practic, daca ma intrebi.
Eu inca nu am avut nevoie de faruriile celor care veneau din fata ca sa-mi dau seama daca acolo unde sunt ei, la 1 km distanta, stau cu spatele sau cu fata la mine. Da, or fi destui care vad mai slab decat mine, dar tot ar trebui sa vada la distante rezonabile ca sa aiba dreptul la cartonasul roz. Ca sa ai un termen de comparatie. In afara localitatilor, trebuie sa semnalizezi cu 200 de metri inainte. Ca sa aibe rost reglementarea asta, trebuie ca becul ala de semnalizare (care, evident, e lesinat comparativ cu farul) sa fie vizibil pe o distanta mult mai mare. si de, becul asta atentioneaza asupra unei manevre... lucru ceva mai important decat mersul drept in linie. Si ca sa mai exemplific un pic ce spuneam eu inainte. Sa luam o zi insorita de vara. De dimineata de la ~6, pana seara la ~10, nu ai nevoie de faruri ca sa vezi pe unde mergi. Dar... de pe la 6 pana la 7 si de pe la 8:30 pana la 10 ai nevoie de farurile celorlati aprinse, ca sa poti sa-i pozitionezi mai usor in raport cu tine. Pentru ca toata masina incepe sa se camufleze in peisaj la lumina de la orele alea. Iar la un soare cum ai la miezul zilei, iti pun in fata o doua masini cu farurile de calitati extreme, si n-o sa poti sa le diferentiezi de la distanta. Becuri clasice de dacie versus xenoane de ce oi vrea. nu sunt mai vizibile. se vede doar ca sunt sau nu aprinse. atat. Asa ca mortii aia de-i ingroapa diana sunt produsi de soferi, nu de faruri stinse in miez de zi. Si DannyY, eu imi aprind farurile si in oras ziua (inca nu ma forteaza vreo lege s-o fac), daca mi se pare ca ajuta la ceva. Sunt destui tolomaci care n-o fac nici noaptea, ca lor le ajunge iluminarea stradala. L.E. @ argon. Motorul are 66kW la turatii de varf. mai iei in calcul si eficiente de un fel sau altul si alte mici ajustari de calcul si poate sari peste 0.5%. Ala din articolul citat se referea la o populatie care nu se misca pana-n colt fara masina, ca doare. Asa ca daca acolo se aprind farurile ziua, o sa se simta. This post has been edited by bucatzel: 28 Oct 2009, 17:47 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Ce mai incoace-ncolo, cel mai tare bate farul meu cu 7 leduri si bacterii cu litiu de pe mountainbike, si oricum e mai scump decat ala de Supernova
![]() Vis a vis de durata de viata a becurilor. Nu faptul ca le aprinzi de 2 ori pe zi le scurteaza iremediabil viata ci vibratiile permanente la care sunt supuse |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
vibratiile sunt un factor. celalat e tensiunea la care le tii alimentate. si astea doua cam distrug becul impreuna, nu fiecare de capul ei.
This post has been edited by bucatzel: 28 Oct 2009, 17:50 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
DannyY |
![]()
Post
#233
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
|
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
argon |
![]()
Post
#234
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
vibratiile alea datorate exploatarii masinii, mult spus vibratii, nu au nici un efect asupra becurilor de calitate, si cum la noi toate vin din china si trei sferturi din cele de 'marca' sunt contrafacute..
Am impresia ca vorbiti prin prisma becurilor alea de casa comuniste de 100w pe care le-ati scuturat vreodata si zdranganea filamentul..totusi e o mica diferenta fata de cele facute pentru masina. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
corbex |
![]()
Post
#235
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(Diana @ 28 Oct 2009, 17:05) Iar acolo unde alterneaza zonele de soare cu alea de umbra farurile tale vor merge ca semnalizatoarele. ![]() Tot nerelevant cum zici tu sau irelevant as spune eu este faptul ca daca se consuma acel litru de benzina pentru faruri se previn multe accidente cu multe victime care la randul lor inseamna costuri mult mai mari pentru spitalizare, inmormantari si pensii ale urmasilor. Logica ta e sublima, insa lipseste cu desavarsire. Unii prosti numiti fizicieni, ar spune ca farul are o constructie care focalizeaza lumina din focar (pozitia unde este filamentul becului) intr-o anumita directie oarecum paralela cu orizontala (adica asfaltul). Insa lumina aia gri care e reflectata de oglinda farului nu mai ajunge catre oglinda dinspre focar, ci din cu totul alte pozitii. Asa ca acea lumina gri nu va mai merge in aceeasi cantitate catre conducatorul auto ce vine din fata. Constat ca cei care nu respecta legea in materie de lumini au fost in mare parte corigenti la fizica. Flexiuni|Abrevieri Dex 4 definiții pentru irelevant IRELEVÁNT adj. v. nerelevant. Sursa: Sinonime 1.Contabilii sint tipicari, si asta-i duce in greseala, cind ies din planul de conturi. 2. Dincolo de ce zic fizicienii piriti, un militian autentic ti-ar spune ca circulatia pe timpul zilei se face cu LUMINILE DE INTILNIRE aprinse. Asa ca teoria focalizarii e fis, faza mica bate la cca 30 de m in fata, eu pot fi la 500 de m mai incolo, focalizarea asta nu ma ajuta cu nimic, ceea ce voi vedea va fi lumina periferica a farului. ![]() Si daca tot de bagi in fizica, ia spune-ne tu, te rugam, legea lui Ohm ! Nu-i aia care zice ca intensitatea luminii e invers proportionala cu a intensitatea infumurarii ochelarilor de soare? ![]() Si n-am sustinut nici un moment ca e mai bine sa mergi cu ele stinse, ci ca nu ai nevoie mereu de puterea nominala. O automatizare ar rezolva problema fara sa ne mai batem noi capul cu asta. Dac vrei sa ne batem in dictionare, pune de 2-3 cafele, ia planul de conturi ca vin si eu cu codul fiscal ![]() This post has been edited by corbex: 28 Oct 2009, 19:12 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#236
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Alydor |
![]()
Post
#237
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
imi cerea dl.fuzzy sa ii justific de ce xenoane.
1. Pe timp de noapte semnele de circulatie se vad de la o distanta muuuuuuuuult mai mare decat in cazul halogenelor 2. De un an si 8 luni de cand am xenoanele pe masina nu am primit nici macar un flash de la cei care veneau din sens contrar. Asta in varianta in care fac ~ 1200 de km/luna, jumatate din ei fiind facuti noaptea. Suficiente justificarile? Suma respectelor, Alydor |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
Markos |
![]()
Post
#238
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(corbex @ 28 Oct 2009, 19:05) Si daca tot de bagi in fizica, ia spune-ne tu, te rugam, legea lui Ohm ! stiu io!!! esti Ohm cu mine - sunt Ohm cutine ![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Diana |
![]()
Post
#239
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 67 Joined: 5 July 05 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 28 Oct 2009, 17:30) Nea Buca-tzica, mortii aia nu-i ingrop eu ca nu sunt cioclu. Despre ei pomeneau niste studii care au analizat folosirea luminilor ziua in niste state unde votul cica ar fi egal la toti cetatenii. QUOTE(corbex @ 28 Oct 2009, 19:05) 2. Dincolo de ce zic fizicienii piriti, un militian autentic ti-ar spune ca circulatia pe timpul zilei se face cu LUMINILE DE INTILNIRE aprinse. Asa ca teoria focalizarii e fis, faza mica bate la cca 30 de m in fata, eu pot fi la 500 de m mai incolo, focalizarea asta nu ma ajuta cu nimic, ceea ce voi vedea va fi lumina periferica a farului. ![]() Stimabile expert in de toate, spre surprinderea unora chiar si luminile de intalnire (faza scurta cum ii spun cei mai multi) este tot lumina focalizata, iar explicatia mea se referea fix la asta. Stiu ca nu iti convine cand unii iti combat teoria ta cu propagarea intunericului sau fie... cu propagarea luminii gri care vine de nicunde si de pretutindeni, mai putin din focarul oglinzii concave. Asa ca las-o balta cu legea lui Ohm, pentru ca s-ar putea sa ai surpriza sa mi-o amintesc si pe aia precum si multe altele din fizica de liceu, chiar daca am terminat liceul de niste multi ani. Incerci sa fii sarcastic, dar nu atingi decat sfera ridicolului in dorinta de a-ti sustine aberatiile care ar justifica incalcarea legii. This post has been edited by Diana: 28 Oct 2009, 20:36 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- B-€€-€€€ Viata nu e oare de o suta de ori prea scurta, pentru a ne ingadui luxul de a ne plictisi?
Friedrich NIETZSCHE |
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#240
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
QUOTE(DannyY @ 28 Oct 2009, 16:38) Nu se cade bre Maria-Ta! ![]() ![]() QUOTE(DannyY @ 28 Oct 2009, 16:38) ... Ziua, stralucirea farului ar trebui sa fie mai mare ca sa fii vazut Noaptea, stralucirea ar ajunge la nivel standard, ca sa vezi fara sa deranjezi. O logica perfecta, fara cusur! ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 08:48 |