DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pregatire I.T.P., costuri.reale.

Raelpilotu
post 21 Apr 2011, 23:13
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 3 April 11




unghi fuha (directie)
placute frana +ferodouri
cat costa itp in alte judete.
merge si cu tuniing la itp? pareri pro / contra.
ce verificari se fac mai amanuntite???


--------------------
Dacia Nova 1998 - fara numar . . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 21 Apr 2011, 23:35
Post #2


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Nu iti verifica unghiul de fuga.
La mine a verificat: serii motor+caroserie, cauciucurile ( sa fie dimensiunea din talon), reglare faruri, toate becurile, bucsi, furtune frana, noxe, frane, cam totul.
A costat 80 de lei parca
Acum depinde ce intelegi tu prin tuning...de niste praguri false, prelungiri de bara si un eleron nu cred ca zice nimic, sa nu te duci cu faruri/stopuri modificate, vopsite...etc.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raelpilotu
post 22 Apr 2011, 13:17
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 3 April 11




ti-a dat cu revenire??
de ce la majoritatea le da revenire chiar daca nu au nicio problema...?


--------------------
Dacia Nova 1998 - fara numar . . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 22 Apr 2011, 13:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Si zici ca la nova din '98 n-ai nicio problema?
Ca sa nu iei ITP-ul din prima trebuie sa existe niste motive. Exista niste date evidente.

PS. In primul rand te pica pentru ca n-are masina numar. radmasa.gif

This post has been edited by Victoras2001: 22 Apr 2011, 13:25


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raelpilotu
post 22 Apr 2011, 13:47
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 3 April 11




hai sa lasam nova mea in pace sa ne gandim la un logan din 2005-6 care nu are mai mult de 30 000 km masina tinuta in garaj intretinuta (luceste)
placute de frana schimbate inainte de itp verificata la becuri, rugina -nu are, si cam atat!
se duce omu la itp, o pune la teste, sii da cu revenire in care scrie ca nu-i functioneaza bec semnalizare dreapta si tasnitoarea de parbriz radmasa.gif
vrajeala....cum sa nu-i mearga!!! becurile au fost verificate.tasnitoare este noua laugh.gif
i-a dat omului revenire si s-a dus a 2-a zi fara sa faca absolut nimic si a trecut!
bine! ca, a mai scapat de 20 lei din buzunar revenirea radmasa.gif

22 Apr 2011, 15:00:
cam ce probleme sa am la a mea???
eu zic ca nu am probleme....
atat as schimba placute frana ferodourile

si m-as duce sa mi fac unghiul de fuga....(asta mai mult pt mine)nu ca m-as duce la ItP
trage foarte foarte putin stanga...

cam cat costa in alte orase un set ferodouri
si cam cat ar costa placutele de frana(la mine in oras placutele ajung la pretul de 32 lei

This post has been edited by Raelpilotu: 22 Apr 2011, 14:00


--------------------
Dacia Nova 1998 - fara numar . . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 22 Apr 2011, 14:07
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




QUOTE(Raelpilotu @ 22 Apr 2011, 14:47)
se duce omu la itp, o pune la teste, sii da cu revenire in care scrie ca nu-i functioneaza bec semnalizare dreapta si tasnitoarea de parbriz  radmasa.gif
vrajeala....cum sa nu-i mearga!!! becurile au fost verificate.tasnitoare este noua  laugh.gif
i-a dat omului revenire si s-a dus a 2-a zi fara sa faca absolut nimic si a trecut!
bine! ca, a mai scapat de 20 lei din buzunar revenirea  radmasa.gif
*


Cand te pica iti arata si pentru ce au facut-o. Cum adica l-a picat spunandu-i ca nu-i merge un bec care era aprins? Nu mai rade aiurea. Au dreptul sa te pice doar pentru ca nu-ti functioneaza becul de la numar.


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raelpilotu
post 22 Apr 2011, 14:21
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 3 April 11




bine..maine, voi pune acea fisa in care vei vedea exact ce scrie.(abia diseara va ajunge acasa)
si eu stiu sigur ca acea persoana nu avea probleme cu nimic la masina.


--------------------
Dacia Nova 1998 - fara numar . . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 22 Apr 2011, 16:08
Post #8


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Eu acum 2 ani am luat itp pe bune fara nicio spaga, in vara trebuie sa-l fac iarasi dar trebuie sa schimbi pivoti, bucsi si axul de la volan daca vreau sa-l iau iarasi pe bune.
Pentru un bec de semnalizare si stropitoare nu are cum sa te pice, cel de la statie trebuie sa fie prea nenorocit iar tu prea prost sa-ti dea revenire pentru asa ceva.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chris.25iun
post 22 Apr 2011, 16:25
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 1 January 11




NU vad de ce te-ar pica daca masina e ok din toate punctele de vedere ... pe mine m-a picat asta vara pt ca mi-a vazut niste urme de lichid de frana pe furtun, pt bieleta de directie ca avea joc si pt luminile de la mersul inapoi pentru ca nu se aprindeau ... asta s-a rezolvat imediat in acea zi si l-am luat apoi fara probleme .... eu la mana am vazut ca aveam joc pe roata dindreapta dar ma gandeam ca nu se cunoaste la itp asa ca daca vrei sa fi sigur nu te gandi ca masina merge bine , salta masina pe cric si trage de roti verifica toate luminile si apoi te prezinti cu masina, asta daca stii ca motorul e ok si nu scoate fum , daca nu mai impingi un loz in buzunarul tipului de la itp ca sa nu te pice pt gaze

22 Apr 2011, 16:29:
A si apropo vezi sa nu ai lovituri la masina ca si din cauza asta te poate pica, spun asta pentru ca am cunostinta de cauza .... am uitat sa zic pe mine m-a costat itp 86 de lei plus revenirea 30 de lei

This post has been edited by chris.25iun: 22 Apr 2011, 16:29


--------------------
dacia nova gti 2000 / gti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 22 Apr 2011, 19:20
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




In fisa scrie: corespunde din punct de vedere tehnic si estetic. De aceea vrea sa fie si p-afara impecabila. Vrea, dar ce-l intereseaza pe el cum pot eu sa zugravesc? Asa e, vopseaua sarita, face jocuri de lumini, si sare de domeniul fantasticului, si cum cultura lor e atat de joasa, nu vad decat bani in fata ochilor. Bine, te respinge pentru ceva ce nu e adevarat,ce-ai sa faci? Dai cu el de pamant? Ar trebui!

Iata pentru crucea de la axul volanului, un prezervativ facut din camera de bicicleta, care o va proteja sa nu mai cada la fiecare luna.

Attached thumbnail(s)
21042011466.jpg ( Size: 215.81k ) Number of downloads: 1143
21042011467.jpg ( Size: 337.36k ) Number of downloads: 1219


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 23 Apr 2011, 13:16
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




QUOTE(Raelpilotu @ 22 Apr 2011, 15:21)
bine..maine, voi pune acea fisa in care vei vedea exact ce scrie.(abia diseara va ajunge acasa)
si eu stiu sigur ca acea persoana nu avea probleme cu nimic la masina.
*


Stii tu ca-i functionau toate becurile, sunt convins.

QUOTE(Neagu Ionut @ 22 Apr 2011, 17:08)
Pentru un bec de semnalizare si stropitoare nu are cum sa te pice, cel de la statie trebuie sa fie prea nenorocit iar tu prea prost sa-ti dea revenire pentru asa ceva.
*


Poti veni cu niste argumente? Sau iti dai cu presupusu', ca se poarta. Stii ce inseamna sa blocheze masina fix cand "nu vezi" tu ca nu-i functioneaza un bec? Stii cu ce se poate lasa?
Daca habar nu ai de o situatie, incearca sa eviti sa te bagi in seama pe subiectul respectiv. Stiu, conform semnaturii, nu esti expert dar iti dai cu parerea. Am io o banuiala ca nici daca ai fi expert n-ai fi in stare sa-ti dai cu parerea. Bineinteles, una pertinenta.

QUOTE(PH-06-BOA @ 22 Apr 2011, 20:20)
si cum cultura lor e atat de joasa,
*


Aha. Daca a lor e "prea joasa", a ta cum e? Exista? Stiu, e "susa" tare. Se vede dupa numarul masinii.

Trei inteligenti interesanti. Unu' mai ceva ca altu'. Si asta n-ar fi o problema. Problema reala apare cand ma gandesc ca ma pot intalni cu voi in trafic.

This post has been edited by Victoras2001: 23 Apr 2011, 13:36


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 23 Apr 2011, 14:11
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Domnul BINAR, mai si gandesti?Tu ce numar ai? Noi le-am trait si pe baza lor faci tu pielea mare. Spuneam odata, ca sotia a fost oprita de unul ca tine, si pentru ca aripa stanga era putin sifonata langa far, desi dovada era in a 24-a zi, i s-a suspendat permisul pe 2 luni, amenda 2,5 mil si reexaminare. Care din ele erau corect aplicate? Niciuna sters. RAR-ul si politia facea asta, in colaborare. In instanta am castigat, banii mi i-a dat dupa un an, dar imi pare rau ca m-am judecat cu institutia, nu cu tampitii din drum. Asa ar fi trebuit, sa simta ei pedeapsa.

Moderator edit: Mai calm, ok?

This post has been edited by bucatzel: 26 Apr 2011, 10:54


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b 45 bwy
post 23 Apr 2011, 16:03
Post #13


Van driver


Group: Members
Posts: 1.135
Joined: 27 November 10
From: Bucuresti




pregatiri generale pt itp

100 ron taxa
150 ron bani de buzunar


--------------------
Renault Laguna 2003 - Florin&bwy
Nova GT 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mita Becherescu
post 24 Apr 2011, 07:54
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 14 March 11




Salut sper sa nu supar pe nimeni mai ales astazi dar sunt foarte multi care prefera sa dea spaga decit sa-si repare masina si uita ca se urca cu cei dragi in ea si doamne fereste de ce e mai rau...parerea mea NU mai dati spaga, la banii de spaga mai puneti ceva si va reparati masina si plecati linistiti de acasa multa bafta tuturor...


--------------------
dacia logan laureate 2007 1,5dci - dj00lix
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 24 Apr 2011, 09:20
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




QUOTE
Art. 18
(4) Reverificarea unui vehicul se decide în cazul constatării următoarelor:
a) lipsa unor elemente de caroserie prin care este afectată siguranța rutieră și/sau utilizarea
corespunzătoare a vehiculului - constatare vizuală;
cool.gif coroziuni străpunse sau deformații semnificative ale caroseriei prin care este afectată siguranța rutieră
și/sau utilizarea corespunzătoare a vehiculului - constatare vizuală;
c) aplicarea pe parbriz sau geamurile laterale față a unor folii sau tratamente care reduc semnificativ
vizibilitatea conducătorului auto -constatare vizuală;
d) lipsa elementelor principale de iluminare și semnalizare luminoasă -constatare vizuală;
e) aplicarea pe elementele de iluminare și semnalizare luminoasă de folii sau alte tratamente -constatare
vizuală;
f) existența unor elemente de iluminare și semnalizare luminoasă neomologate -constatare vizuală;
g) lipsa unor elemente ale sistemului de evacuare sau deteriorări importante ale acestuia - constatare
auditivă – zgomot anormal;
h) fum excesiv de orice culoare - constatare vizuală în timpul funcționării motorului;
i) joc excesiv în sistemul de direcție - constatare în timpul conducerii autovehiculului;
j) anvelope care prezintă tăieturi, rupturi ale cordului sau alte deteriorări importante vizibile - constatare
vizuală;
k) eficacitate redusă a sistemului de frânare - constatare în timpul conducerii autovehiculului.


http://www.rarom.ro/cs-uploads/rntr1_nou.pdf

This post has been edited by Victoras2001: 24 Apr 2011, 09:28


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raelpilotu
post 24 Apr 2011, 10:51
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 3 April 11




QUOTE(Mita Becherescu @ 24 Apr 2011, 08:54)
Salut sper sa nu supar pe nimeni mai ales astazi dar sunt foarte multi care prefera sa dea spaga decit sa-si repare masina si uita ca se urca cu cei dragi in ea si doamne fereste de ce e mai rau...parerea mea NU mai dati spaga, la banii de spaga mai puneti ceva si va reparati masina si plecati linistiti de acasa multa bafta tuturor...
*




de aceeasi parere sunt si eu!
Nu am incurajat si nu voi incuraja niciodata SPAGA!
prefer sa-mi fac masina sa mearga bine, si sa il trec pe bune.(nici tu nu ai apoi reprosuri pt tine)
daca iti da revenire pt ceva "citez pe victoras2001:

"4) Reverificarea unui vehicul se decide în cazul constatării următoarelor:
a) lipsa unor elemente de caroserie prin care este afectată siguranța rutieră și/sau utilizarea
corespunzătoare a vehiculului - constatare vizuală;
coroziuni străpunse sau deformații semnificative ale caroseriei prin care este afectată siguranța rutieră
și/sau utilizarea corespunzătoare a vehiculului - constatare vizuală;
c) aplicarea pe parbriz sau geamurile laterale față a unor folii sau tratamente care reduc semnificativ
vizibilitatea conducătorului auto -constatare vizuală;"

este bine sa refaci siguranta, este a ta si a celor dragi tie(pasagerii).

24 Apr 2011, 11:55:
intrebare pt Victoras2001

din ce cauza se resping multe dacii la "fum excesiv de orice culoare - constatare vizuală în timpul funcționării motorului;"

si cam care ar fi parametri de incadrare
minim - maxim de poluare.

This post has been edited by Raelpilotu: 24 Apr 2011, 10:55


--------------------
Dacia Nova 1998 - fara numar . . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b 45 bwy
post 25 Apr 2011, 22:28
Post #17


Van driver


Group: Members
Posts: 1.135
Joined: 27 November 10
From: Bucuresti




Si in cazul in care au si mecanici iti pot regla ei noxele(bineinteles contra cost) dak masina e pe carburatie.Asa am auzit de la un prieten cu nova.
Eu l-am reglat la AMG si mi-au iesit bune la itp


--------------------
Renault Laguna 2003 - Florin&bwy
Nova GT 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 25 Apr 2011, 22:58
Post #18


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Ce ai auzit mai exact?


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 26 Apr 2011, 09:34
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Noxele ti le regleaza cel care-ti face verificarea, ca d-aia dai atatia bani, dupa care cand vei iesi pe poarta, constati ca masina merge parca inapoi. Te apuci tu si refaci reglajul sa poti merge pe drum.

Trebuie sa fi inconstient sa mergi la verificare cu "lipsa din caroserie" adica fara portbagaj, o aripa sau usa, un lonjeron sau puntea de spate. In cazul asta nici permis n-ai avea. Poti sa te pui tu in toate capetele, ca daca vrea el te trece, danu, NU. Asa e la noi, daca e inflorita vopseaua pe la parbriz, esti respins, daca e crapat geamul la tripla sau orice lampa, deci numai crapat, lui ii sta in gat si te respinge.

Nu am eu dreptate cand va spun ca nu trebuie sa va luati dupa masinariile alora de la ateliere, calculatoare si alte inventii facaute sa indobitoceasca fiinta umana, sa nu-i mai lucreze creierul la parametrii, pentru a putea fi controlat de excroci. Masina de echilibrat, calculator la geometrie, sunt unele din ele.


<span class='edit'>26 Apr 2011, 09:45:</span>
Cat priveste scalambarea masinii in toate felurile, numita tuning sau cum se mai poate, eu nu sunt de acord. Ca-i faci inbunatatiri motorului? Asta da. Nu-i spui , si n-are ce sa-ti faca. Pe cand p-afara, sare in ochi oricui, de nu sti ce tip de masina mai e, de multe ori.
Nu trebuie sa fi maistru, sa-ti dai seama ca o bucsa are joc, sau pivot, ca frana nu e normala pentru acel tip de masina, un bec n-are masa ferma sau lonjeronul e mancat.

This post has been edited by bucatzel: 26 Apr 2011, 11:15


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 26 Apr 2011, 10:21
Post #20


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu





QUOTE
Omule, nu te poate respinge pentru un defect care se poate remedia pe loc. Deci daca in drum spre itp ti se arde un bec, te duci la itp si te respinge? Ca tot omul am in masina cel putin un bec de fiecare fel si cateva sigurante. Cat dureaza sa-l schimb?
*

Pe mine m-a respins pentru bec ars, desi totul era perfect functional pe masina, da' a zis omu' ca-mi da revenire pentru ca-i masina destul de veche si sigur il baga aia de la RAR in controale crezind c-a face matrapazlicuri. Se intimpla acu' vreo 5-6 ani.

This post has been edited by bucatzel: 26 Apr 2011, 11:14


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 26 Apr 2011, 10:48
Post #21


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(Raelpilotu @ 24 Apr 2011, 11:51)
din ce cauza se resping multe dacii la "fum excesiv de orice culoare - constatare vizuală în timpul funcționării motorului;"
*



Te-ai gandit vreo secunda inainte sa intrebi asa ceva?

L.E.
In caz ca nu stii, fumul vizibil la evacuare, in functie de culoare (alb/negru/albastrui), diagnosticheaza al naibii de rapid unele defectiuni.

QUOTE(Neagu Ionut @ 25 Apr 2011, 20:04)
Omule, nu te poate respinge pentru un defect care se poate remedia pe loc. Deci daca in drum spre itp ti se arde un bec, te duci la itp si te respinge? Ca tot omul am in masina cel putin un bec de fiecare fel si cateva sigurante. Cat dureaza sa-l schimb?
*


Pai masina e in procesul de verificare. omu' ia, iti da o lista cu ce mai ai de facut, si din punctul lui de vedere, le poti rezolva in 10 secunde, dupa care sa te pui inapoi la coada.

Dupa aceeasi logica, aerisitul franelor, se poate face tot in 2-3 minute, nu?

This post has been edited by bucatzel: 26 Apr 2011, 11:17


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Apr 2011, 13:07
Post #22


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Noxele se regleaza foarte usor la carfil simplu, probabil si la dublucorp la Nova se poate, din surubul de amestec, acum cativa ani mie mi l-a strans cateva ture, de abia mergea motorul, au iesit noxele, si mi l-a facut inapoi, tot ingineru de acolo.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 26 Apr 2011, 13:14
Post #23


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(PH-06-BOA @ 26 Apr 2011, 10:34)
Noxele ti le regleaza cel care-ti face verificarea, ca d-aia dai atatia bani
*

Nu-ti face si un masaj, daca tot dai o gramada de bani? Tu te duci la o statie de VERIFICARE, nu la un service auto! Iti regleaza noxele daca e el baiat bun, daca nu, te trimite-n service!

This post has been edited by bucatzel: 26 Apr 2011, 19:57


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 26 Apr 2011, 16:21
Post #24


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




QUOTE(bucatzel @ 26 Apr 2011, 11:48)
Dupa aceeasi logica, aerisitul franelor, se poate face tot in 2-3 minute, nu?
*



Bucatel nu compara aerisitul franelor cu schimbarea unui bec.
De ex eu nu mai mersesem cu masina jumatate de an si primul drum l-am facut la itp ca imi expirase. Cand am plecat toate bune, motorul functiona perfect, cand am ajuns acolo motorul "galopa" rau, mi se crapase furtunul de la capsula de dezinecare de la carburator si tragea aer fals. Nu mi-a luat 1 minut sa-l tai si sa-l pun la loc.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 26 Apr 2011, 16:26
Post #25


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Inainte, sau dupa ce i-ai dat-o pe mana celui care o verifica? Banui ca totusi inainte.

Cand i-o dai aluia pe mana, e ca un examen cu admis / respins. Nu merg faze de genul "4.50, se rotunjeste la 5".


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Apr 2011, 20:46
Post #26


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Normal ar fi sa verifici functionarea fiecarui bec macar lunar, ce sa mai zic ca unii nu o fac nici inainte de ITP, deja e nesimtire, si se mira de ce inginerii aia rai ii pica 'pentru atat'.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 26 Apr 2011, 21:34
Post #27


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Si mai normal de atat ar fi sa ai cate un bec de fiecare fel in masina si cateva sigurante.

QUOTE(bucatzel @ 26 Apr 2011, 17:26)
Inainte, sau dupa ce i-ai dat-o pe mana celui care o verifica? Banui ca totusi inainte.

Cand i-o dai aluia pe mana, e ca un examen cu admis / respins. Nu merg faze de genul "4.50, se rotunjeste la 5".
*


Dupa ce am bagat-o in hala si a ridicat capota inginerul de acolo sa bage sonda in locul jojei de ulei a vazut ca ralantiul e foarte instabil, m-am uitat si am vazut unde e problema. Mi-a dat un cutit, am scurtat putin furtunul ala si aia a fost.
Cand m-am dus tocmai iesise un tip cu un passat diesel, in 2 minute avea dita balta de antigel pe sub masina. Mi-a zis doar, ai sa-mi dai si mie o surubelnita ca mi-a turat-o asta de a luat-o dracii.

This post has been edited by Neagu Ionut: 26 Apr 2011, 21:51


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
volint
post 26 Apr 2011, 22:45
Post #28


membru miserupist


Group: Members
Posts: 317
Joined: 7 September 04
From: Bucuresti (44.45682;26.13879)




De multe ori reparatiile "marunte" dureaza si costa mult mai putin decat spaga.

Acum 4 ani mi s-a pus intrebarea daca ofer ceva sa nu-mi dea revenire pt o dacie din '97. Am intrebat cat si raspunsul a fost scurt: 50 iepuroi. Cat am dat pe fise bujii, furtun pt vacuum si cel pt benzina (de la pompa la carbelitor) + reglaj noxe pe calculator? Fix 50 lei.

Aviz amatorilor.


--------------------
Dacia / Mitzu Nova GTI / hautlandăr 2000 / 2011 - B-22-YFL /
Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 28 Apr 2011, 21:00
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Tu ai vazut doar ud jos, eu am fost de fata, dauazeci de minute i-a ambalat motorul diesel, la 6000 de ture, sa le iasa lor experimentul. Mie-mi crescuse temperatura de necazul lui, el tremura gata sa bubuie, dar nu putea sa zica nimic. Nu-i lasati sa faca asa ceva. Plecati si mergeti la alt service. Cinci minute de turat motorul in gol, e echivalent cu 10 000 de km parcursi. Asta e uzura. Cum sa duci un diesel la asa turatie? Sa vezi cat face gaura in bloc?


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Apr 2011, 21:22
Post #30


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(PH-06-BOA @ 28 Apr 2011, 22:00)
Cinci minute de turat motorul in gol, e echivalent cu 10 000 de km parcursi. Asta e uzura. Cum sa duci un diesel la asa turatie? Sa vezi cat face gaura in bloc?
*



Exagerezi, oare limitarea e pusa de fenta acolo?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 21:24
Forum Renault