Din nou caloriferul
![]() ![]() ![]() |
Din nou caloriferul
Adrian_Boy |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|||
teoX |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 54 Joined: 15 May 09 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Adrian_Boy @ 7 Nov 2009, 11:51) Stiu si eu ca sunt doua gauri pentru directionare apei, furtune poti pune la capatul lor, pnetru a directiona apa. Ai scris ca ai verificat caloriferul, te intreba cineva daca poti tine mana pe el, tu zici ca "etc." ... ce-i aia ??? La mine pare ca e OK... dar sunt persoana diferita de cel care a deschis topicul. Ieri am izolat cit am putut compartimentul caloriferului; am schimbat voletul ( la asta mai ceva de lucru, cred ca se poate imbunatati modul cum lucreaza); am verificat turbina (sau cum i-o spune). Dar aveam dubii asupra gaurilor de care am intrebat pentru ca n-am mai vazut la alta dacie cum ar trebui sa fie acolo si nici n-am gasit o poza sa ma dumireasca. La mine sunt gaurile si atit. Daca m-as duce sa cumpar ce trebuie sa pun acolo nici macar nu stiu ce sa cer. ![]() Edit: Si daca tot se discuta despre acel compartiment. Am studiat cit de cit si cauza aburului din timpul ploii si cred ca se poate imbunatati situatia. Am o idee dar n-am ajuns s-o implementez. This post has been edited by teoX: 7 Nov 2009, 14:25 |
--------------------
ex-Dacia
1300
1982
|
|
livacana |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
scuze de neintelegere...furtunele si radiatorul sunt calde,insa nu atat incat sa nu pot tine mana pe ele...la fel si caloriferul...se incalzeste destul de bine...insa cand dau drumul la aeroterma....2-3 sec,baga aer la temp caloriferului,apoi nu mai incalzeste atat de bine aerul si il baga usor caldut...
|
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
QUOTE(livacana @ 31 Oct 2009, 15:46) Un calorifer bine pus la punct: - se da jos si se curata cu o solutie buna, adica tind sa cred ca detartrantul este foarte bun la capitolul acesta. - dupa spalara, nu trebuie sa-ti permita sa ti mana pe el mai mult de 2 secunde cu apa la 50 grade. - dupa ce atinge apa 50-60 grade, masina trebuie sa-ti dea caldura in momentul cand aerul sufla prin radiaor. - pe timp de iarna, recoamand un electroventilator, poti controla termparatura apei (din termocupla si din carton pus in fata radiatorului) |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
livacana |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
l-am curatat cu tot felul de solutiii,l-am montat si l-am aerisit...insa in mom in care il pun pe masina.....se incalzeste,pot tine mana pe el....dar cand dau drumul la aer....2-3 secunde baga aer cald(cata caldura are in jur...) apoi doar caldut si compartimentul e foarte bine etansat...asta e problema....scuze ca nu am explicat prea bine de la inceput...
|
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
adrianne |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
nu are debit, adica nu circula repede apa prin el, sau e colmatat, astfel incat el nu preia suficienta caldura din lichidul de racire
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
gaby-cta-ro |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 14 March 06 ![]() |
Bine, dar furtunul asta la regimul normal de temp al motorului ( adica dupa ce s-a incalzit la maxim) poti tine mana pe el ??! ( ar trebui sa aibe 90 grade)
Attached thumbnail(s) index.jpeg ( Size: 1.75mb ) Number of downloads: 468 |
--------------------
dacia
1310/1410
1987/1998
|
|
livacana |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
Tocmai am constatat ca nu e bine sa lasi masina pe mana mecanicilor de mana a 2-a..... Prin vara am dus masina la un garaj pentru o revizie mai lunga,si aseara am zis sa dau jos termostatul,insa surpriza,nici macar nu mai am termostat.asta era problema,imi cer scuze pentru neatentie insa,eu nu stiam ca a fost scos.acum am pus un carton in fata radiatorului si incalzeste aerul,luni o sa cumpar un termostat....multumesc mult inca o data
|
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
![]() hai ca a fost buna asta, e bine, uite asa mai inveti. Vezi sa iei vernet, nu romanesti, pe urma o dai din una in alta ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Bre,ce oameni!!Cata neglijenta!Si ignoranta tehnica!Se discuta pe doua pagini de forum,fiecare se zbate sa vina cu solutii,ca sa-i bage masina caldura iar initiatorul topicului ne spune dupa o saptamana ca .......n-are termostat!!!
![]() Sa nu fii suparat pe mine dar asta e realitatea! ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#41
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
am si eu o problema constatata azi, aer cald, baga de-ti ies ochii... insa pe partea soferului, in dreapta, e mai degraba ca o adiere calduta?
e de la calorifer? ![]() |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Ia vezi,tu ai termostat?
Glumeam. ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
livacana |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
scuzati-ma,intradevar e vina mea...da chiar nu ma asteptam din moment ce stiam ca era montat de mine cu 2-3 luni inainte...
|
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
panter1 |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
mda, eu ti-am zis de mult ca si termostatul poate fi o cauza si sa umbli la el sa vezi ce-i acolo in postul #24 dar n-ai avut rabdare sa citesti tot, m-am obosit degeaba sa scriu atat..
![]() http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2104335 This post has been edited by panter1: 10 Nov 2009, 01:25 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
panzerjager |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 November 09 ![]() |
chestiile alea de plastic puse pe grila de aerisire la exterior care directioneaza curentu de aer spre calorifer in fata parbrizului au vreun efect benefic? sau
"frectie la picior de lemn"? |
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
CodeXS |
![]()
Post
#46
|
Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 30 May 07 From: Timisoara ![]() |
"chestiile alea de plastic puse pe grila de aerisire la exterior" nu sunt "frectie" atata timp cat automobilul se afla in miscare cu viteza v mai mare de 40km/h, ele directionand fluxul de aer care "curge pe capota" prin calorifer catre habitaclu.
In cazul in care automobilul nu se afla in miscare sunt doar pentru design. (mie nu imi place partea de design asa ca nu le suport pe grila masinii mele, compensand gradientul de temperatura prin optimizarea compartimentului in care se afla caloriferul, folosirea unui termostat care deschide mai tarziu si cuplul reusit electroventilator-termocupla) This post has been edited by CodeXS: 11 Nov 2009, 00:21 |
--------------------
DACIA
1300
1973
|
|
BILIXON |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 22 March 09 ![]() |
Eu am etasat cu simt de raspundere compartimentul caloriferului asta dupa ce l-am curatat de frunze,crengute si altele,si i-am mai facut o inventie in sensul ca deasupra compartimentului pana la tisnitori am montat o bucata de polistiren din acela verde mai tare care se foloseste la tencuieli,am siliconat tot ce se putea,am schimbat vechea banda de burete cu Purfix iar peste toate garniturile de cauciuc am pus silicon si apoi capacul cu captatoarele de aer.De asemeni am lipit cu silicon in capatul unde intra apa in calorifer si o aripioara tot din polistiren pentru dirijarea aerului exact in calorifer.Ceva de genul aceleia din plastic din dreptul aerotermei,am montat si o rezistenta pentru treapta a doua de viteza de fapt ea functionand ca si o trapta inferioara iar rezultatul este maxim.Mentionez ca si acei voleti functioneaza fara cusur efectiv este o caldura in masina cum am simtit la alte masini straine.Multumesc tuturor celor care au mai postat despre acest subiect personal fiindu-mi de folos absolut orice idee.
|
--------------------
Dacia
Sandero Prestige
2009
- TL 02 LPO
|
|
rusu_i |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 27 May 07 From: Timisoara ![]() |
cine imi zice si mie unde asez cartonul dintre radiator si masca, in stanga (spre alternator), la mijloc, in dreapta? cartonul sa ocupe juma' de radiator, un sfert (am radiator dinala mai mic)? vreau sa pun cartonul pentru ca indicatia de pe ceasul de temperatura e mai jos cu 2-3 mm fata de cum era in zilele calde (cu caldura n-am probleme, stau si in tricou
![]() imi ziceti si cate grade corespunde fiecarei liniute? Attached thumbnail(s) temperatura.JPG ( Size: 12.45k ) Number of downloads: 334 |
--------------------
FORD
FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11
2008
- TM-..-...
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Daca intradevar arata corect acul tau, eu zic sa nu mai pui nici un fel de carton
![]() risiti sa-ti fiarba apa, daca era pe la jumate acul, poate ca da. |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
rusu_i |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 27 May 07 From: Timisoara ![]() |
azi dupa un drum de 20 KM, am desfacut busonul de la radiator si am bagat un termometru si indica o temperatura de 80.9 grade? e buna temperatura asta pe timp de iarna a lichidului de racire (n-am carton la radiator)?
|
--------------------
FORD
FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11
2008
- TM-..-...
|
|
argon |
![]()
Post
#51
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
temperatura lichidului de racire o masori(daca ai cum) in chiulasa, nu in radiator.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
koolariz |
![]() ![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 August 06 From: Arad ![]() |
salut..
imi puteti da si mie niste sfaturi? ca mor de frig in masina ![]() am schimbat recent garnitura de chiuloasa si am rectificat chiuloasa.. din cauza ca mi-a plesnit cureaua, si a fiert apa.. am schimbat la service si aia mi-au inlocuit si termocupla sau termostatul.. "sa fie siguri" :| ![]() dar mi-a indicat temp foarte mare si l-am scos.. ca era vara. acuma iarna, mi-e frig si frica sa las termostatul acela ca indica temperatura la 3 sferturi, aproape de rosu.. inainte, nici vara nu arata asa cu termostatul vechi, care nu il mai am, evident :|.. ce sa fac sa am caldura? carton? sau sa dau alti bani pe un termostat? sunt cu deschideri la diferite temperaturi? cum verific daca si la ce temp inchide/deschide termostatul.. multumesc anticipat... This post has been edited by koolariz: 26 Jan 2010, 10:19 |
--------------------
Dacia
Berlina
1310 din '97
- xx'97'klz
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Cand s-a rupt cureaua,tu n-ai remarcat pe termometrul din bord ca-ti creste indicatia la apa?
This post has been edited by deceneu32: 26 Jan 2010, 18:18 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
koolariz |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 August 06 From: Arad ![]() |
am mentionat ca am schimbat deja garnitura..
imprejurarile nu prea conteaza, in fine... eram la 3 noaptea in afara orasului la vreo 10 km de oras, si am observat ca masina trage mai bine.. tu ce ai fi facut in locul meu, daca nu ai fi avut habar ca din cauza curelei motorul trage mai bine.. cand am ajuns acasa ajunsese pe rosu pana a doua zi sa imi dau seama ca era imprastiata cureaua peste tot ![]() oricum lectia mi-am invatat'o. daca masina merge bine, ceva e in neregula. ![]() This post has been edited by koolariz: 27 Jan 2010, 08:51 |
--------------------
Dacia
Berlina
1310 din '97
- xx'97'klz
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 07:55 |