Baterii de acumulatori pentru Solenza
![]() ![]() ![]() |
Baterii de acumulatori pentru Solenza
cristio_79 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
|
||
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|||
Valentine |
![]()
Post
#32
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
Gata! Mi s-a acrit! S-a oprit azi pentru ultima data acest Rombat nenorocit
![]() E culmea. Farurile merg, alarma merge, avariile merg, radio-ul merge, dar nu porneste nenorocirea. E a 3-a oara in 2 luni .... So, ce baterie imi recomandati in continuare? ![]() PS Imi poate explica si mie cineva in cuvinte simple cum se demonteaza si monteaza bateria pe slz? Multam ![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Desfaci bornele , apoi desfaci surubul care tine siguranta pe baterie si apoi te pregatesti sa cureti ce gasesti pe acolo . Ai fi uimit sa vezi ce vei gasi ... poate si comoara bunicilor , tot pe acolo e ... Oribil ...
Nu bateriile Rombat au ceva , ci pur si simplu nu au fost exploatate corespunzator . Sunt mai sensibile si si orice parte a masinii , ca de , e romaneasca si trebuie sa te porti cu ele , ca si cu o domnisoara ... Daca ati uitat farurile aprinse de cateva ori , daca nu s-a completat nivelul , daca nu au mai fost pornite la interval regulat cel putin la 3-4 zile ... normal ca se manifesta asa . Daca va stiti cu musca pe caciula ca o comiteti , nu mai dati vina pe baterii ca nu ele sunt de vina . Orice baterie luati , daca nu o intretineti ca la carte si nu o exploatati corespunzator , va lasa cu fundu' in balta cand va e lumea mai draga . Un sfat : puteti lua cele pe Calciu , sau cele fara intretinere ( cu ochi verde ) , dar nici astea nu sunt nemuritoare . Pentru "blonde" sau uituci , puneti-va inca o baterie in paralel in portbagaj . Aveti si stabilitate mai buna si rezista mai mult bateriile . "Farurile merg , alarma merge , .... dar nu porneste ..." Pai cel putin invarte motorul ??? Vezi sa nu ai bornele oxidate ... le scoti , le cureti , cu puna vaselina sau si mai bine le dai cu miere si mai incerci o data . Despre faza cu opritul casetofonului , poate nu e legat bine la alimentare si cand il dai mai tare , se opreste . Sper ca nu e vorba despre opritul dupa 15 minute , ca nu va cred atat de blonde . De la o capacitate de 55 Ah la una de 62 Ah sau chiar de 66 Ah nu ar fi nici un fel de problema de ordin electric / electronic . E bine sa o observi primele saptamani cum se comporta , ca nu prea e bine sa-i lasi pe fazani sa-si bage nasul la incarcarea in baterie ( sa o masoare doar ... si sa-ti spuna daca e ok sau nu ) . Si asta e o problema , daca nu incarca deajuns ... Problemele la bateriile mai mari sunt in principiu ca nu au loc exact in acelasi locas si trebuie sa vezi cum te descurci . Recomandari : Bosh , Varta , Caranda ( modelele noi ) si poate mai sunt si altele , dar eu in ordinea asta descrescatoare le consider ok . Bafta ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Valentine |
![]()
Post
#34
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 29 Dec 2005, 11:18) Desfaci bornele , apoi desfaci surubul care tine siguranta pe baterie si apoi te pregatesti sa cureti ce gasesti pe acolo . Ai fi uimit sa vezi ce vei gasi ... poate si comoara bunicilor , tot pe acolo e ... Oribil ... Am efectuat ... pus la redresor ... sa vedem acuma daca porneste ![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
Reed |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Multa lume are fixul ca bateriile Rombat sunt slabe... etc , poate ca intr-un fel of ceva dar... v-ati convins inainte ca bateria se incarca bine (tensiune cu motor oprit si pornit) , apoi oxizi contacte, nivel lichid ( de ce nu si o densitate nu ar strica). Eu am cea clasica (de 45Ah) si de 2 ani nu face fite. Capacitati mai mari... pai poti pune si de 110Ah dar nu vad cistigul. Sa pui baterie in paralel in porbagaj..... tre sa pui una IDENTICA din toate PDV si atentie la cablaje pt ca sunt curenti mari pe traseu.
Ar mai fi o treaba : redresorul... citi folosesc redresoare cu control electronic al curentului de incarcare?? |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Este si redresorul o problema , dar , pana la urma , bateria o incarci doar pentru a porni masina in situatie de urgenta . Cea mai sanatoasa incarcare este cea a masinii . Pe masina se incarca cel mai bine ! Verificati tot ce trebuie la baterie ( nivelul acidului ) , la borne ( curatare ... ) si la instalatia de incarcare . Capacitati prea mari nu se pot pune pentru ca nu se incarca bine si nu este folosita la capacitatea maxima . Bafta !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
argon |
![]()
Post
#37
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 31 Dec 2005, 01:15) Este si redresorul o problema , dar , pana la urma , bateria o incarci doar pentru a porni masina in situatie de urgenta . Cea mai sanatoasa incarcare este cea a masinii . Pe masina se incarca cel mai bine ! Verificati tot ce trebuie la baterie ( nivelul acidului ) , la borne ( curatare ... ) si la instalatia de incarcare . Capacitati prea mari nu se pot pune pentru ca nu se incarca bine si nu este folosita la capacitatea maxima . Bafta ! ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
seba3621 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 11 October 05 From: Timisoara ![]() |
Daca nu ma insel Rombat-ul de pe solenza mea e de 40Ah si dupa aproape 2 ani, dupa ce a stat cu pozitiile aprinse o ora nu a mai vrut sa porneasca. Interesant e ca dupa vreo 2 ore a pornit fara sa ii fac nimic (am stins pozitiile doar). Tin sa precizez ca am verificat/completat nivelul electtrolitului cam la fiecare 2-3 luni si tot atunci am curatat si bornele. E cazul sa ma gandesc la alta baterie?
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.4mpi
Clima 2004
- TM 36 xxx
|
|
i96nds |
![]()
Post
#39
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred ca e cazul. Mai tine.
Eu am uitat-o cu farurile aprinse 7 ore. Evident ca nu avea ce sa mai porneasca. Am pus-o pe redresor si acum merge uns. E mai bine de jumatate de an de atunci. Oricum, bateria are 2 ani si 8 luni deja si eu zic ca e foarte buna inca. E exact cea originala, cred ca e ca a ta - tot de 40Ah. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
zanga |
![]()
Post
#40
|
![]() Daciot solenzar Group: Members Posts: 972 Joined: 17 July 05 From: Bacau ![]() |
da stie cineva de ce avem baterii de 40A si pe logan tot de 1.4 (varianta a 2a) is baterii de 60A.Au mai multi consumatori sau ce?
|
--------------------
Dacia
Logan
Preference - 2004
- BC ## MSU Daca Ai Cap Iese Altfel
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! |
|
cosad |
![]()
Post
#41
|
![]() service advice Group: Members Posts: 137 Joined: 21 August 05 ![]() |
pentru ca a sarit lumea cu gura pe ei si Rombat-ul nu a fost de vina de alegerea facuta de Dacia si au calculat ei la o bere si au pus de 60 A
Crede-ti ca producatori chiar gandesc toate reperele ??? |
--------------------
dacia
solenza
- B-**-***
|
|
Reed |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Montarea unei bateri de capacitate mai mare are sens doar daca vrei sa folosesti consumatori importanti (statie audio, TV...etc) cu motorul oprit altfel nu are sens, curentul livrat de cea de 40Ah fiind de ajuns pentru pornire. Daca porneste greu in principal cautati ALTE cauze si apoi aruncati-va pe baterie.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
zanga |
![]()
Post
#43
|
![]() Daciot solenzar Group: Members Posts: 972 Joined: 17 July 05 From: Bacau ![]() |
Pai daca nu de la baterie de ce masina are o mica intarziere cand pornesc dupa o o noapte mai geroasa de obicei si fileaza un pic afisajul cu kilometrajul din bord?(bateria nu decat 5 luni )
|
--------------------
Dacia
Logan
Preference - 2004
- BC ## MSU Daca Ai Cap Iese Altfel
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! |
|
GABONE77 |
![]()
Post
#44
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
pana la urma nu e decat un acumulator care costa cam 120 ron. durata de viata e peste 2 ani. pana la urma cat sa cerem si de la ele? stau in frig, in soare plus ca sunt romanesti si nu stiu cat de bine sunt realizate. asa ca un rombat daca tine 2 ani e ok daca tine mai mult e la noroc. de ultima baterie luata din comert am fost cam dezamagit e un rombat pe calciu cu ochi magic si care a tinut slab de tot ma asteptam la mai mult. asta pe care o am pe solenza are un an jumate 2 ierni si se comporta onorabil. acum ca mi-am adus aminte de ea poate o scot de pe masina sa curat bornele si sa ii fac eventual o completare de lichid daca e cazul. aveti idee daca o scot de pe masina trebuie sa fiu atent cu ceva? adica in afara de resetare ceas se mai modifica ceva?
ps: din cate imi aduc aminte preturile intre un rombat si una straina bosch varta sunt cam in aceeasi zona. ce ar putea diferi e garantia. nu stiu de ce la romani se acorda minimul prevazut de lege.... din marcile pe care le cunosc eu as putea lauda TUDOR sunt spaniole si mi s-au praut intotdeauna super rezistente chiar si in conditiile unei intretineri a bateriei aproape inexistente. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#45
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
Tudor B |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca decuplezi bateria de pe masina se reseteaza UCE injectie.
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
GABY IS BACK ! |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 552 Joined: 15 February 05 From: bucuresti - 4 ![]() |
Haideti sa va spun ce am gasit eu pe un site al unor distribuitori de acumulatori de marca, in Romania: ( nu are importanta marca, pot sa va spun ca este bine cotata la nivel mondial, pe acest segmernt )
NOTIUNI GENERALE: "Ce este capacitatea bateriei ? Capacitatea bateriei este marimea sarcinii electrice stocate în baterie. Ea se masoara în Ah. Ce este curentul de descarcare la rece? Este curentul pe care o baterie noua, complet încarcata, poate sa-l furnizeze continuu, timp de 10 sec. si sa asigure la -18°C o tensiune minima de 7.5V (EN). Ce este capacitatea de rezerva? Capacitatea de rezerva este perioada de timp în minute, în care o baterie poate mentine o descarcare cu un curent de 25A, la temperatura de 25°C, pana la o tensiune egala sau mai mare de 10.5V (EN). Ce este durata de viata a bateriei? Durata de viata a bateriei este timpul în care bateria are performante acceptabile. Ea se masoara în ani. Ce este o baterie fara întretinere? O baterie fara întretinere este o baterie care nu necesita adaugare de apa distilata, daca sistemul de încarcare de pe autovehicul functioneaza corect. Ce efect are caldura excesiva asupra bateriei? Excesul de caldura cauzeaza evaporarea apei, proces care are loc mult mai rapid decat în conditii normale. Excesul de caldura are efecte negative si asupra gratarelor pozitive. Ce efect are temperatura scazuta asupra bateriei? Temperatura scazuta reduce substantial puterea bateriei. La -18°C, bateria functioneaza numai la 40% din puterea pe care o poate da la 20°C. Cât de des trebuie sa verificam bateria? In exploatare se verifica nivelul electrolitului, cel putin o data pe an la bateriile........... Nivelul electrolitului trebuie sa fie cu cca 20mm deasupra placilor. In cazul in care nivelul electrolitului scade sub valoarea indicata, se completează cu apa distilata sau demineralizata, niciodata cu acid sau apa de la robinet. La bateriile dotate cu indicator de stare (ochi magic) starea de încărcare si nivelul electrolitului se pot aprecia observând culoarea acestuia: transparent: nivel scazut, necesita completare negru: nivel bun, baterie descarcata verde: nivel bun, baterie incarcata Cum sa alegem bateria potrivia? Cutati în manualul masinii care baterie se potriveste modelului de vehicul pe care-l aveti. Aceeasi informatie o puteti obtine si din catalogul fabricantului de baterii - pe care-l detine cel care comercializeaza bateriile. Ce se întâmpla daca folosesc o baterie care are un curent mai mare de descarcare la rece? In acest caz, motorul porneste mai usor, în special în regiunile cu climat rece, iar sistemul de încarcare nu este afectat. Care este concentratia acidului sulfuric în solutia de electrolit dintr-un accumulator auto ? Concentratia electrolitului dintr-o baterie auto care functioneaza in regim corect este de 37%. Aceasta carespunde unei densitati de 1,28g/cmc. Orice depasiri semnificative înseamna regimuri incorecte: subîncarcare (densitate < 1,24) sau supraîncarcare (scadere nivel electrolit). Ce este bateria de acumulatori auto ? Bateria este un grup de celule galvanice, care transforma energia chimica în energie electrica. O celula galvanica consta din doi electrozi (anod si catod) si o solutie de electrolit Ce rol are bateria de acumulatori ? Bateria functioneaza ca si: -sursa de energie pentru sistemul de pornire si aprindere initiala a motorului masinii -sursa de energie suplimentara - când cerintele electrice ale vehiculului depasesc capacitatea de livrare a sistemului de încarcare. -stabilizator de tensiune în sistemul electric (reduce tensiunea înalta tranzitorie) care ar deteriora componentele sistemului. Acumulatorul Anodul : Plumb poros, ..... Catodul : Dioxid de plumb ...... Reactia totala: .... Electrolit : Acid sulfuric diluat Tensiunea electrochimica per element: 2,05 V Primul ajutor: ........ Inainte de orice scoatere din serviciu , se va face o încărcare completă a acumulatorului. Nivelul si densitatea electrolitului trebuie să fie controlate o data la 30 de zile. Dacă densitatea d4,20 este inferioară valorii de 1,26 g/cm3 se recomandă reîncărcarea acumulatorului; procedând astfel se prelungeste durata de viată a acumulatorului. Conditii de depozitare si transport Acumulatoarele livrate cu electrolit, în stare încarcată, se depozitează cu dopurile bine închise, în încăperi uscate (umiditate maxima 70%), la temperaturi cuprinse între 5 si 30 grd C, ferite de căldura, radiatii solare si substante chimice. Dupa o perioadă de depozitare, în conditiile precizate mai sus, sau de neutralizare timp de: 6 luni acumulatoarele se vor reîncărca, înainte de utilizare, urmând instructiunile, numai in cazul in care densitatea electrolitului scade sub 1,26 g/cm3. Se interzice depozitarea altor produse peste acumulatoare. Pe durata transportului se vor asigura conditiile necesare evitarii răsturnarii si lovirii acumulatoarelor. " Si bineinteles: DE RETINUT: "Acumulatorul acumulează energia pe care o primeste. Este normală descărcarea acumulatorului în conditii extreme de functionare: temperaturi scăzute, număr mare de consumatori, consumatori conectati permanent, drumuri scurte, neutilizarea automobilului pe perioade lungi, etc. Extinderea duratei de functionare, evitarea situatiei neplăcute de a nu porni autovehicolul datorită acumulatorului descărcat se poate face prin mentinerea acestuia în starea încărcată, verificarea periodică la 6 luni este solutia. De retinut faptul că un acumulator încărcat îngheată la -67 °C pe când unul descărcat 50% îngheată la -12°C, de retinut că pentru pornirea autovehicolului în conditii normale un acumulator încărcat 25% este suficient. " Scuzati lungimea postului, oricum am mai taiat ( acolo unde vedeti "....." ) chestii care nu pareau importante. This post has been edited by GABY IS BACK !: 17 Jan 2006, 13:53 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 2003 CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC! |
|
GABONE77 |
![]()
Post
#48
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#49
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Tot la masina nepornita se referea si TudorB. Nu-i nici o problema, n-o sa observi ca se reseteaza UCE injectie!
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
GABONE77 |
![]()
Post
#50
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
hai lamuriti-ma si pe mine va rog.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#51
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Vezi aici
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
Iris |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 17 March 04 From: Focsani ![]() |
Acumulatori uscati sint mai buni? Unde pot gasi asa ceva, ce marca si la ce pret? In oras la mine nu am gasit.
|
-------------------- |
|
Reed |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(Iris @ 17 Mar 2006, 15:00) Acumulatori uscati sint mai buni? Unde pot gasi asa ceva, ce marca si la ce pret? In oras la mine nu am gasit. Acumulatorii "uscati" sunt de fapt 2 tipuri: 1. baterii clasice cu PbO dar care sunt capsulate (nu necesita intretinere) si 2.Baterii NiMh (similare, la scara mai mare, cu cele din celularele mai vechi) care sunt mai puternice pe unitatea de volum dar sunt muult mai scumpe si mai pretentioase..vezi efectul de "memorie". Parerea mea e sa folosesti acumulatorii obisnuiti de 40-55(cu modif) Ah ce sunt suficienti. This post has been edited by Reed: 18 Mar 2006, 10:49 |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
Ichebau |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 22 October 04 ![]() |
cum pot sa verific daca alternaorul incarca corect bateria? ,bateria imi da rateuri uneori la pornire desi iarna a trecut; ar putea fi si de la bujii? |
--------------------
ex Dacia
Solenza
2003
|
|
david79 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
trebuie sa ai un voltmetru digital. Verifici bateria inainte de pornire ( treb sa nu fie sub 12v), Pornesti motorul , verifici voltajul din nou cu motorul la relanti si apoi turat. Repeti opertatiunea si cu mai multi consumatori ( faza lunga, dezaburire ...).
Daca iti indica intre 13.8 si 14.4 e ok, din cate stiu eu. Daca nu ai o problema . Daca ai bateria buna si iti invarte motorul atunci te puti gandi la bujii eventual, alte legatura intre ele nu prea este. This post has been edited by david79: 25 Apr 2006, 13:51 |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
GABY IS BACK ! |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 552 Joined: 15 February 05 From: bucuresti - 4 ![]() |
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 2003 CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC! |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai am luat o baterie mai mare decat cea de fabrica si fizic si la putere . Este o Varta Dynamic Silver de 63 Ah , cu 640 Ah la pornire . Este ultima tehnologie bla bla ... are cu pana la 30% mai multa putere la pornire decat altele ... probl este ca este mai lunga decat cea standard cu vre-o 5 cm
![]() This post has been edited by marius80_eugen: 19 Oct 2006, 13:34 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
DragosP |
![]()
Post
#58
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Da' de far încape?
![]() Sau de cutia cu siguranțe și relee? Dacă nu, poți încerca s-o tai, pierzi și tu maxim 5 cm din puterea la pornire! |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Haide mai Dragos ... eu chiar am avut o probl aseara . Am reusit sa o instalez acolo perfect si a trebuit doar sa schimb filtrul de aer sport care era biconic si se afla intre bateria veche si far . Asta are 27 de cm lungime , aceeasi latime si aceeasi inaltime . Cutia de sigurate este ok , s-a atins doar la inceput capacul de marginea bateriei , dar odata intrat acolo a ramas si nu forteaza nimic in nimic . Pornirea si chiar alarma este mai vioaie si parca si farurile lumineaza putin mai puternic . Am reusit sa scot opritorul din lungimea bateriei cu totul si este prinsa doar in cel lateral , dar este prinsa bine . Partea buna este ca am schimbat si boena pozitiva , ca am gasit una de plumb tapana si am decupat capacul care vine peste borna si acum toate arata muuuult mai bine .
Deci pentru cei care vor sa-si ia mai lungi sa stie ca nu-i nici o problema ca este loc , iar cu rabdare , scule de lucru si prieteni buni se rezolva toate ! Acum oare ce sa fac cu bateria veche ? Ea inca mai mergea ... |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Reed |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
O baterie mai mare nu strica dar daca nu poti sa o ancorezi in asa fel incit sa fi 100% sigur ca nu zboara la viraje sau la frinari bruste atunci mai bine lipsa. La pornire fara a deschide vreun alt consumator (faruri, CD..etc) electromotorul "trage" cam 50-60A iar aprinderea mai scoate vreo 5-8A, deci bateria originala duce suficient daca e in stare buna.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:09 |