Baterii de acumulatori pentru Solenza
![]() ![]() ![]() |
Baterii de acumulatori pentru Solenza
Piciul |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 8 May 04 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004 - Confort Unde dai si unde crapa!
|
|||
blondu' |
![]()
Post
#92
|
![]() Ladist Group: Members Posts: 114 Joined: 27 May 06 ![]() |
Am schimbat si eu bateria, aveam baterie noua pe a mea Lada,1 luna, o Varta, si pe noua masina Solenza am baterie de 2,5 ani,intrebat fostul, asa ca am schimbat bateriile
Este mai mare dar am scos suportul din capat si a intrat la fix Attached thumbnail(s) DSC03626.JPG ( Size: 147.6k ) Number of downloads: 930 DSC03628.JPG ( Size: 155.28k ) Number of downloads: 1048 |
--------------------
Solenza
Scala / Lada 2105
-2003 / 1987
- B-71-LAD Pentru adresa site:click pe user name-> home page; Contact: 0722.833.643 , Mihai
|
|
florinc |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu cumva la o franare mai brusca, sau o groapa iti poate aluneca spre cutia de sigurante, sau mai rau ...spre far.
|
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
blondu' |
![]()
Post
#94
|
![]() Ladist Group: Members Posts: 114 Joined: 27 May 06 ![]() |
Lacasul pt baterie are 3 puncte de prindere a bateriei, 2 fixe si unul pe surub,surubul l-am strins f bine, cu prelungitor si un cricket
Acea 'ureche' care se stringe are gaura/punct fix pe caroserie si in momentul cind este strinsa impinge bateria in lacasul fix din spatele ei,se fixeaza acolo super bine,nu mai misti bateria de acolo deloc |
--------------------
Solenza
Scala / Lada 2105
-2003 / 1987
- B-71-LAD Pentru adresa site:click pe user name-> home page; Contact: 0722.833.643 , Mihai
|
|
eugeniuz2004 |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.004 Joined: 13 August 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Piciul @ 14 Dec 2007, 15:27) Azi dimineata "a decedat" si bateria mea "originala". Este drept nu m-am ocupat de ea deloc decat poate la revizii se uitau ...ceea ce sincer nu cred. O am din prima zi adica din 5 mai 2004. Mi-am luat la repezeala (ca trebuia sa ajung la servici) o baterie Caranda Maxima 55 Ah care a intrat la fix in locas. Daca este buna sau nu voi vedea .... tinem legatura. La mine cedase fara de simptome in aprilie intr-o zi cand imi ardea maseaua cum se spune dar nu am avut incotro si am luat una fara intretinere BOSCH Silver cu dimensiunea identica cu cea originala. Are garantie 2 ani si sper sa nu mai tin masina atata. |
--------------------
Kia
Cee'd
2008 SW BEST
- IS-96-AEU
|
|
bocserif |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 November 04 From: Deva ![]() |
Daca vreti ROMBAT puneti Cyclon de 44A. Nu folositi Tornado de 50A. Dimensiunile sunt aceleasi, dar Tornado are 'talpa' mai groasa si nu intra in umarul care se afla in partea opusa bridei demontabile cu tubulara de 13. A trebuit sa ovalizez gaura bridei ca sa o pot monta la loc.
Altfel bateria originala m-a tinut 4 ierni, asta e a cincea fara sa-i fac absolut nimic. Nu aprind farurile fara motor pornit, dar casetofonul merge tot timpul. Cred ca a fost o baterie decenta. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- HD-05-ZZX
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu v-ati saturat de porcarii romanesti ???? Recomand Varta !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
e vorba de raportul pret calitate si de nevoile fiecaruia...
eu nu am prea multi consumatori si bateria originala a ajuns la a 4-a iarna... sper sa o si treaca ![]() |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
florinc |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bocserif @ 23 Jan 2008, 13:54) Daca vreti ROMBAT puneti Cyclon de 44A. Nu folositi Tornado de 50A. Dimensiunile sunt aceleasi, dar Tornado are 'talpa' mai groasa si nu intra in umarul care se afla in partea opusa bridei demontabile cu tubulara de 13. A trebuit sa ovalizez gaura bridei ca sa o pot monta la loc. Altfel bateria originala m-a tinut 4 ierni, asta e a cincea fara sa-i fac absolut nimic. Nu aprind farurile fara motor pornit, dar casetofonul merge tot timpul. Cred ca a fost o baterie decenta. Eu am cumparat in urma cu 2 luni un Rombat Tornado de 50A si a intrat la fix, fara nici un fel de modificari. |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
crocky |
![]()
Post
#100
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Acum doua saptamani m-am hotarat sa schimb si eu bateria originala (din 2004, asta era a patra iarna). Mai tinea dar se descarca (,) cam des.
Am luat Caranda Maxima 55 Ah - 230 lei, garantie 2 ani (intrat la fix). |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
bocserif |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 November 04 From: Deva ![]() |
QUOTE(florinc @ 27 Jan 2008, 21:08) Eu am cumparat in urma cu 2 luni un Rombat Tornado de 50A si a intrat la fix, fara nici un fel de modificari. Norocul tau, ce sa zic! La bateria originala intra 'talpa' in umar. La Tornado nu. La Cyclon 44A a unui amic, da. Poate difera si bateriile Tornado intre ele la aspectul asta si depinde de lot. Invarteam surubul de strangere de 2-3 ori si se bloca. Am ovalizat gaura bridei si a mers cursa completa. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- HD-05-ZZX
|
|
sky79ct |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 27 November 07 ![]() |
Acu o luna cand am vazut ca bateria imi indica 'nivel bun baterie descarcata'
si am facut rost de un redresor si am pus-o la incarcat.... Redresorum mi-a indicat ca e pe rosu ca incarcare si sta la incarcat de vreo 18 ore si indicatorul abia s-a miscat un pic...da tot in zona rosie e Masia a pornit tot timpul la prima cheie si cred ca e bateria originala (Rombat 44 Ah Calciu ) Ps. Stiu ca tre sa iau alta si o sa o inlocuiesc da sper mai la vara Intrebarea mea este cat timp se tine la incarcat? |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- CT xx SKY
|
|
Tomcat |
![]()
Post
#103
|
![]() membru Group: Members Posts: 1.367 Joined: 12 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Ideea cu incarcatul acumulatorului este urmatoarea:
Un acumulator incarcat este cel care are densitatea acidului intre 1.24 si 1.28. Este foarte posibil ca masina sa porneasca si cu un acumulator undeva la 1.22-1.23, dar asta este alta poveste. Daca nu ai la indemina o pipeta cu densimetru pentru a masura concentratia acidului din baterie te poti ghida dupa bulele de aer care se degaja in timpul in care acumulatorul este pus la incarcat. Daca frecventa bulelor este cam ca a apei care se apropie de fierbere (dar nu aproape sa dea in clocot), adica bulele sint frecvente, nu una -doua la cinci secunde acumulatorul este incarcat (teoretic). Asta in cazul in care are in continuare posibilitatea de a stoca amperaj. Daca este destul de vechi poti sa il tii sa fiarba pina ii vine rau- degeaba. Sfatul meu este sa cumperi o pipeta cu densimetru de acid (aprox. 10-13 lei) si atunci vei sti sigur cum stai. F.F.F. important: cind incarci bateria busoanele trebuie sa fie deschise(se degaja vapori). P.S.: Este posibil ca unei baterii descarcate sa ii ia si 24 de ore pina sa degaje bulele de aer! 12 Feb 2008, 21:55: Ideea cu incarcatul acumulatorului este urmatoarea: Un acumulator incarcat este cel care are densitatea acidului intre 1.24 si 1.28. Este foarte posibil ca masina sa porneasca si cu un acumulator undeva la 1.22-1.23, dar asta este alta poveste. Daca nu ai la indemina o pipeta cu densimetru pentru a masura concentratia acidului din baterie te poti ghida dupa bulele de aer care se degaja in timpul in care acumulatorul este pus la incarcat. Daca frecventa bulelor este cam ca a apei care se apropie de fierbere (dar nu aproape sa dea in clocot), adica bulele sint frecvente, nu una -doua la cinci secunde acumulatorul este incarcat (teoretic). Asta in cazul in care are in continuare posibilitatea de a stoca amperaj. Daca este destul de vechi poti sa il tii sa fiarba pina ii vine rau- degeaba. Sfatul meu este sa cumperi o pipeta cu densimetru de acid (aprox. 10-13 lei) si atunci vei sti sigur cum stai. F.F.F. important: cind incarci bateria busoanele trebuie sa fie deschise(se degaja vapori). P.S.: Este posibil ca unei baterii descarcate sa ii ia si 24 de ore pina sa degaje bulele de aer! Inca ceva: chiar daca este descarcata o baterie inca in viata trebuie sa aiba concentratia sensibil egala in toate compartimentele ei. This post has been edited by Tomcat: 12 Feb 2008, 21:55 |
--------------------
Dacia
Logan MCV 2008 - 1,5 DCI
Skoda Octavia
- B--000
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Am la indemana un certificat de garantie al unei baterii Caranda (sper ca nu se considera reclama) si o sa-ti scriu cateva randuri din el in legatura cu incarcarea.
"Daca densitatea electrolitului este scazuta sub 1,24g/cm3,inseamna ca plaja releului regulator este prea joasa si acumulatorul se subincarca. Releul regulator de tensiune al autovehiculului trebuie sa functioneze in plaja de tensiune de 13,8-14,4V. Starea de incarcare a acumulatorului cu consum redus de apa se constata prin masurarea densitatii electrolitului d(corectata la 20 grade C). ................................................................................ Sub valoarea densitatii d=1,26g/cm3 sau a tensiunii 12,6V se recomanda reincarcarea.La densitati scazute,performantele acumulatorului sunt diminuate,iar sub valoarea densitatii d=1,20g/cm3,respectiv a tensiunii 12,3V exista pericolul de inghet pe timpul iernii,ceea ce compromite total acumulatorul. ................................................................................ Inainte de reincarcare se controleaza nivelul electrolitului in fiecare celula si daca este necesar,se completeaza numai cu apa distilata,pana la nivelul maxim indicat in interiorul elementelor.Reincarcarea se face cu dopurile scoase. Curentul de reincarcare I (A) este egal cu 0,05*C20,unde C20 este capacitatea nominala a acumulatorului exprimata in Ah.Pentru un acumulator de C20=55Ah,curentul de reincarcare este de I=0,05*55=2,75Ah. Timpul de raincarcare variaza in functie de gradul de descarcare al acumulatorului si este cuprins intre 24 si 48 de ore pentru un acumulator complet descarcat. Daca reincarcarea se face intr-un spatiu inchis,trebuie asigurata o ventilatie adecvata. Temperatura electrolitului in timpul raincarcarii nu trebuie sa depaseasca 55 grade C. Reincarcarea completa se recunoaste prin degajarea activa de gaze in toate elementele acumulatorului si prin faptul ca densitatea electrolitului (1,28 g/cm3) si tensiunea sub curentul de incarcare (16,2+/- 0,3V) pe acumulator raman constante timp de 2-3 ore consecutiv,cu redresorul aflat sub tensiune." Sper sa-ti fie de folos cele scrise de mine.Eu am achizitionat aceasta baterie de la reprezentanta Caranda de pe Str.Poporului(intre Trocadero si Victoria).Poti merge acolo sa-ti verifice bateria si o sa-ti spuna exact ce trebuie sa faci.Eu pe Solenza am si acum bateria originala Cyclon de 40Ah. This post has been edited by cristio_79: 12 Feb 2008, 23:29 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Cipsvx |
![]()
Post
#105
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 5 May 04 ![]() |
Mi-am luat si eu o Caranda Maxima de 55Ah, s-a potrivit perfect in locasul pentru baterie. Sper sa ma tina cel putin 4 ierni asa cum a tinut acumulatorul din fabrica ... Pret 200 RON, garantie 24 luni
|
-------------------- |
|
dr. bill |
![]()
Post
#106
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 18 February 08 ![]() |
doresc sa va relatez ca am avut pe dacia 1310, o baterie AKUMA (CEHIA) de 45Ah, cumparata in 1996, cu 140.000 lei(pe atunci rombat era cam 110.000). Aceasta baterie a functionat 7 ani!!! si nu a fost menajata deloc. nu am respectat toate normele de "igiena" pt o baterie, nu am verificat instalatii electrice, au fost cazuri ca am fortat-o cand am avut probleme la motorul care nu pornea, nu am avut leduri pt mentinut curent iarna, si pornea la -20grade-ce-i drept mai greu. o baterie buna, e buna si gata. dealerii cauta nod in papura si intreaba daca ai facut tot ce trebuie pt a beneficia de garantie. Acum, o baterie Steco("bateria roz care excita motorul"-zicea reclama la baterie) m-a lasat dupa numai 2 ani.
|
--------------------
dacia
1310tx
1989
- tm 04 hry
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca dupa 2 ani ... motorul tau a ajuns la obstescul orgasm
![]() Eu recomand Varta Silver Dynamic . O am de peste 1 an , functioneaza impecabil , putere mare , rezistenta , elementi din argint , garantie peste 2 ani . Nu va mai faceti atata probleme ca o ia la fuga bateria ca nu fuge nicaieri nici in stilul meu de condus . Este de ajuns sa o prinzi lateral bine si nu mai fuge nicaieri , deci nu va mai limitati la o baterie slaba ca nu aveti loc !!! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Fancyman |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti ![]() |
Ma crede cineva ca bateria mea are 5 ani si tot nu da semne de oboseala ??? O fi exceptia care confirma regula
![]() |
--------------------
Stepway
1,0Tce
Confort/Laureate/Variant
|
|
Reed |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
marius, cine ti-a zis ca varta silver ar avea ceva argint prin ea?? Nu are, dar constructia speciala a electrozilor ( ce au suprafata mai mare, rezistenta mecanica buna si sunt protejate la sulfatare) le face sa aiba un curent mai mare de pornire, dar... Slz nu are nevoie de curent mare de pornire iar Rombatul face in ultimul timp baterii destul de reusite...
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
i96nds |
![]()
Post
#110
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Din anumite motive am schimbat asta iarna bateria pe care o aveam, originala, dupa patru ani si jumatate. Cred ca mai mergea dar nu am vrut sa risc.
Am cumparat o bomba de baterie Victor de 44 Ah care.... culmea, avea curent de pornire mai mare decat Varta Silver, ultima fiind cu inca 80% mai scumpa ! Daca nu aveti pe masina cine stie ce consumatori suplimentari fata de masina originala, eu zic sa nu aruncati banii pe baterii aiurea. Orice baterie e buna pe SLZ. Doar sa nu te lase in drum. Doar Rombat-ul din fabrica a avut 40 Ah si a mers ceas. Merita o baterie buna doar daca stai in oras mic unde mergi 3 sau 5 minute cu masina. In Bucuresti si daca mergi la 2 strazi distanta tot faci un sfert de ora si se incarca bine bateria, fara probleme. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Reed @ 29 Mar 2008, 20:13) marius, cine ti-a zis ca varta silver ar avea ceva argint prin ea?? Nu are, dar constructia speciala a electrozilor ( ce au suprafata mai mare, rezistenta mecanica buna si sunt protejate la sulfatare) le face sa aiba un curent mai mare de pornire, dar... Slz nu are nevoie de curent mare de pornire iar Rombatul face in ultimul timp baterii destul de reusite... EU am nevoie de curent mare de pornire / in scurt ! Am peste 650 w rms pe ea si daca ar fi fost una Deep Cycle ar fi fost grozav . Si asa am nevoie de cel putin un condensator de 1,5 F ca totul sa fie ok . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Reed |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
![]() |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
Kenwood2007 |
![]()
Post
#113
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 17 January 08 ![]() |
|
--------------------
BMW
330 xi
2005
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Puterea de peste 650 w rms este cat se poate de reala , nu are de ce sa ma lase bateria ca nu dau tare decat cu motorul pornit , apoi daca a rezistat ultimul an nu are de ce sa cedeze prea curand , tinand cont de faptul ca am grija de ea si nu este o petarda .
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
sharkky |
![]()
Post
#115
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.207 Joined: 11 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Tot nu ai raspuns la intrebarea de mai sus ...
Si eu sunt curios cum ai masurat puterea aia ... This post has been edited by sharkky: 1 Apr 2008, 23:12 |
--------------------
Dacia / Ford
Solenza / Mondeo
2004 Clima / 2006 Ghia X, 2.0 Tdci
- B XX XXX
|
|
metrix4you |
![]()
Post
#116
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
masina mea este din noiembrie 2003 si bateria merge super.Am vazut ca in ultimul timp cand am pozitiile pornite si pornesc masina , se diminueaza lumina , dar cred ca mai merge pana in iarna viitoare cand face 5 ani
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#117
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
|
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
Reed |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Puterea se ma soara cu un wattmetru sau, daca nu aveti, va folositi de o rezistenta calibrata de 0,05 ohmi si de un voltmetru digital (metoda f. imprecisa deoarece rezistenta contactelor e generatoare de erori.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sharkky @ 1 Apr 2008, 23:11) Sharkky si tu ai destule echipamente audio pe masina dupa cate stiu eu , ca sa stii cam cat consuma o statie capabila + difuzoare mai bunicele . Puterea statiei este oficiala la 663 W pe site-ul producatorului , iar in certificatul meu de garantie este de 720 w aprox , masurati de catre producator inainte de a fi livrata . La astia daca mai adaugi inca 2 x 80 w rms pe fata + 2 x 90 w rms spate parca ajungi la un consum destul de maricel nu ? Dar discutia aici este despre baterii si nu despre ce-mi consuma mie pe masina . Raspunsurile au fost date pentru a intelege ca eu am nevoie de putere pe masina si nu pentru a ma lauda ce am eu ! QUOTE(metrix4you @ 2 Apr 2008, 20:14) masina mea este din noiembrie 2003 si bateria merge super.Am vazut ca in ultimul timp cand am pozitiile pornite si pornesc masina , se diminueaza lumina , dar cred ca mai merge pana in iarna viitoare cand face 5 ani In principiu la toate se diminueaza putin intensitatea luminoasa in momentul pornirii motorului si este normal . Poti sa-ti imaginezi acele fluctuatii ale intensitatii luminoase si in momentul in care asculti muzica mai puternic la varfurile de bass , intr-o masina dotata cu un subwoofer mai puternic . Si la mine a tinut prima baterie cam 3 ani jumate , dar era sa-mi faca odata figura sa ma lase si nu i-am dat ocazia asta . Nu cred ca e cazul sa speri sa te mai treaca inca o iarna ... bolek - esti cam offtopic si pus pe caterinca nu crezi ? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Reed |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
marius, puterea instalatiei se calculeaza in full load cu boxe cu tot asa ca la cei 6-700w cati scri e NU mai adaugi nimica.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:09 |