DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu consumul de benzina, Consum prea mare

djasu82
post 23 Mar 2010, 21:10
Post #31


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




si te vei pregati sa cumperi in scurt timp altele noi biggrin.gif vezi ce repercursiuni are ultrasunetul la eletromagnetul din injector.
Injectorul se curata alimentandul in impulsuri de 70 de hz cu amplitudine de 14V sau il ti 30 de secunde alimentat direct la baterie pentru al curata.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 24 Mar 2010, 11:59
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




robert1991 - daca vrei iti pot da un id de mess de la cineva care se ocupa cu asa ceva, n-am vorbit inca ca nu am avut nevoie, id e luat de aici de pe forum si persoana e din ploiesti


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert1991
post 29 Mar 2010, 17:31
Post #33


robert1991


Group: Members
Posts: 922
Joined: 13 October 09
From: pitesti




m-as baga sa le curat eu! biggrin.gif

este un topic in care AlinREHAU iti explica pas cu pas cum se face biggrin.gif

dar totusi mi-e frica sa nu stric ceva:D


--------------------
Renault Megane IV - B -- --- 2018 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 29 Mar 2010, 20:21
Post #34


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Injectoarele se curata si ele cu un rost si cand este necesar, nu aiurea in tramvai, doar de dragul de a da niste bani si a le curata. smile.gif


--------------------
Dacia Logan - --- 0.9 TCE - 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 30 Mar 2010, 08:55
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




dar oare ele nu functioneaza mai prost cand incep sa se faca depuneri in ele, iar pierderile de putere nu se fac de la o zi la alta ca sa ne prindem, in timp vom apasa pedala mai mult sa compensam acest fapt, fara sa ne dam seama ca poate creste consumul daca carburburantul nu e pulverizat corespunzator

e doar o teorie de-a mea nu vreau sa conving pe nimeni dar ma gandesc ca e posibil sa am dreptate mai ales in cazul benzinelor slabe calitativ care se pot gasi pe la noi si apoi in particular in cazul sn care au avut cotul de plastic de umplere rezervor crapat (la mine a intrat mizerie in rezervor)


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pulbur
post 30 Mar 2010, 10:14
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 270
Joined: 23 June 09
From: SM




Revin,am schimbat filtrul de aer,filtru de benzina...am dat sonda lambda cu WD40....
Comsumul ramane mare...

Oare daca curat motorasul pas cu pas,isi va reveni?...


--------------------
Dacia/Fiat DSN 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 30 Mar 2010, 10:26
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




eu zic sa te uiti si la sonda de temperatura, ea mai e responsabila cu imbogatirea amestecului, curata mufa,
daca ai datele ei poti sa o masori sa sti daca e buna (rezistenta electrica cald/rece se masoara pe mufa deconectata, tensiunea de lucru cald/rece se masoara cu mufa conectata ca idee poti folosi 2 ace care le infigi in fire prin izolatie ca sa atinga conductorul, apoi ar fi bine sa izolezi locul intepaturilor
daca nu ai posibilitatea sa o masori sau n-ai chef cumpara una noua cea mai de calitate ca nu e o piesa scumpa

L.E. - urmatoarele poze sunt din manualul sn si te pot ajuta sa masori si sa verifici diferite sonde si senzori daca dau informatii corecte calculatorului ca acesta sa faca amestecul optim

This post has been edited by danciusergiu84: 30 Mar 2010, 10:51

Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 34.81k ) Number of downloads: 639
untitled2.JPG ( Size: 84.63k ) Number of downloads: 686
untitled3.JPG ( Size: 61.28k ) Number of downloads: 681


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert1991
post 30 Mar 2010, 16:21
Post #38


robert1991


Group: Members
Posts: 922
Joined: 13 October 09
From: pitesti




maskatu injectoarele vreau sa le curat pentru ca se zbenguie asa sub 2500 turatii,nu le curat doar de dragul de a da niste bani wink.gif !


--------------------
Renault Megane IV - B -- --- 2018 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 30 Mar 2010, 16:35
Post #39


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Era doar o remarca generala nu ceva personal. Sub 2500 oricum nu prea trage. De la 3000 incolo incepe distractia.


--------------------
Dacia Logan - --- 0.9 TCE - 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert1991
post 30 Mar 2010, 16:44
Post #40


robert1991


Group: Members
Posts: 922
Joined: 13 October 09
From: pitesti




a mea merge asa in suturi! nu ca nu fuge tongue.gif


--------------------
Renault Megane IV - B -- --- 2018 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 Mar 2010, 21:30
Post #41


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Pai si ce mai stai faci rost de un alimentaror de telefon 9-10V ai dai mufa si scoti doua fire nu conteaza polaritatea desi as recomanda un traf de 10V fara punte pentru redresare... mere in impulsuri de 50hz si inchide deschide injectorul frumo atunci cand il cureti.
Dupa aceea dai filtru jos , scoti mufele de la injectoare apasand pe fiecare clema in parte desfaci suruburile de la rampa ... Pentru a nu intra guoaie se poate spala cu o pensula imuiata in apa pe langa fiecare injector. Dupa aceea se misca rampa stanga dreapta si se trage usor in sus.
Desfaci sigurantele de la fiecare injector in parte care e prins de rampa. Dupa aceea le alimentezi cu traful normal sau cel de telefon nu conteaza polaritatea... si injectezi din sprau wd40 sau orice care elimina rugina depuneri e bun si cel de carburator... Evident dai capul de la spray jos si cu mana stanga ti de injector iar cu dreapta ti de tub si apesi inainte cu tubul de spray ..
In la prima apasare o sa arunce un jet imprastiat si scurt in final dupa 2-3 -4 -apasari o sa arunce in linie dreapta jet puternic atunci s-a curatat canalul injectorului.
Dupa ce le-ai rezolvat pe toate le ungi garniturile cu vaselina si dai din abundenta sa nu fie zgarcit ... prinzi injectoarele in rampa ... o sa intre usor datorita vaselinei , cuplezi sigurantele. In final iei rampa cu injectoare si o cuplezi la colectorul de admsieie introducant injectoarele in locasul respectiv.
Misiti usor stanga dreapta pana cand se aseaza garnitura de la fiecare injector cu orificiul respectiv.
Prizni rampa cuplezi alimentarile la injectoare , nu montezi filtru te urci in masina lui contact motor si lasi asa fara a porni motorul .
De ce nu pornesti motorul pai trebuie sa vezi daca arunca benzina pe la fiecare injector care e cuplat cu rampa de injectie... daca garnitrura nu face priza corect intre injector si orificiul rampei de injectie o sa arunce benzen datorita presiuni de 3 bari.
Daca nu arunca pornesti motorul , relantiul trebuie sa stea la 1200 de ture contant pana cand se incalzeste si trebuie sa scada la 750 de ture.
Verifici daca trage aer flas pe langa garniturile de la injectoare miscand de rampa stanga dreapta... Daca aer fals se aude cum fasaie la relantii... desfaci din nou rampa si dai iar cu vaselina o montezi la loc si cu siguranta nu mai ai probleme.
Daca s-ar face operatiunea de curatare dupa ce motorul a fost incalzit cum trebuie nu ar trebuie sa ai probleme in final cu trasul de aer fals .
Operatiunea de lucru e in jur la 1 ora asa fara graba si 20 de minute in ritm alert biggrin.gif
Mai bine salvezi 20 de litri de benzen decat sa-i dai la altu si care cu siguranta nu o sa-ti faca asa cum trebuie injectoarele . Cum am spus pentru injectoarele de joasa presiune nu recomand cu ultrasunete asa cum nici alti nu recomanda... ele se curata la impulsuri si cu ajutorul nuei surse de presiune cu solutie cu curata jegul lasat de benzen... si aici intervine sprayul.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert1991
post 31 Mar 2010, 12:04
Post #42


robert1991


Group: Members
Posts: 922
Joined: 13 October 09
From: pitesti




vroiam sa le curat astazi! dar...vremea mi-a stricat socotelile:D

poate maine!

oricum,asa in mare nu prea am ce strica nu?

This post has been edited by robert1991: 31 Mar 2010, 12:05


--------------------
Renault Megane IV - B -- --- 2018 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 31 Mar 2010, 12:55
Post #43


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai iti strici timpul liber atata tot.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert1991
post 31 Mar 2010, 12:56
Post #44


robert1991


Group: Members
Posts: 922
Joined: 13 October 09
From: pitesti




ok! ms! nu eram asa sigur daca sa ma apuc sau nu dar m-ai convins sa ma apuc biggrin.gif


--------------------
Renault Megane IV - B -- --- 2018 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 31 Mar 2010, 12:56
Post #45


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Daca dupa ce efectuezi operatiunea ramai cu piese in plus, e de naspa. biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan - --- 0.9 TCE - 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert1991
post 31 Mar 2010, 12:58
Post #46


robert1991


Group: Members
Posts: 922
Joined: 13 October 09
From: pitesti




o-i fii eu tamba in mecanica dar nici chiar asa radmasa.gif


--------------------
Renault Megane IV - B -- --- 2018 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boditza
post 31 Mar 2010, 16:26
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 8 September 09




mie imi ia 11-12 in oras.. ma gandesc k poate fi de la injectoare ca uneori imi intrerupe cand bag picioru in ea, dar cum nu mi se indemana sa fac ce a scris djasu mai bine la mecanic sa le curete:)


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 31 Mar 2010, 17:54
Post #48


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Decat 3-4 fasaieli in injector si gata s-a curatat? Eu nu cred, asta parca ar fi frecus la picior de lemn. Dupa cate am vazut eu, la intrarea in injectoare, in interiorul lor sunt niste filtre care aduna mizeria, in cel mai rau caz, cel putin trebuiesc scoase sitele alea afara si spalate bine, apoi suflate cu presiune de aer. Nici-o solutie nu are puterea sa curete instantaneu anumite depuneri. Instalatiile alea de curatat injectoare, circula prin injectorul deschis o anumita solutie, poate chiar mai bine de 10 minute ca sa curete depunerile de pe ele. O instalatie bunicica s-ar putea realiza cu o pompa de benzina de solenza bagata in solutie de curatare si racordata la fiecare injector in parte, sau chiar la rampa de injectie direct cu injectoarele montate, singura problema ar fi metoda de alimentare, ca daca le lasi mult timp alimentate continuu probabil se ard.


--------------------
Renault Trafic - PE06 ZXZ SL27 DCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 31 Mar 2010, 19:54
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




se poate folosi o sursa reglabila de tensiune ca sa se regleze o tensiune minima pe injector ca acesta sa stea deschis astfel se evita incalzirea si solicitarea bobinei injectorului, legat de curatare prin legare intr-un circuit cu solutie eu as baga solutia in sens invers decat cel normal de curgere a benzinei ca sa iasa si mizeria care nu trece prin injector (nu stiu cat de mici sunt acele canale sau cat de mare poate fi granulatia jegului) poate s-a pietrificat mizeria

This post has been edited by danciusergiu84: 31 Mar 2010, 19:56


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 31 Mar 2010, 21:51
Post #50


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(danciusergiu84 @ 31 Mar 2010, 20:54)
se poate folosi o sursa reglabila de tensiune ca sa se regleze o tensiune minima pe injector ca acesta sa stea deschis astfel se evita incalzirea si solicitarea bobinei injectorului, legat de curatare prin legare intr-un circuit cu solutie eu as baga solutia in sens invers decat cel normal de curgere a benzinei ca sa iasa si mizeria care nu trece prin injector (nu stiu cat de mici sunt acele canale sau cat de mare poate fi granulatia jegului) poate s-a pietrificat mizeria
*


Nu e indicata o surasa de curent continuu asta in caz de necesitate daca ramai pe nusitu unde ...
Injectoarele lucreaza in impulsuri si deci cel mai bun e un traf normal care scoate 10-12V si cu care alimentezi injectorul. Cu asa ceva nu se mai incalzeste fiindca bobina pune cuiul din injector la lucru inchide-deschide circuitul ... sprayiul are destula presiune ca sa curete tot traseul.
Nu mai imbrobodati ca trebuie pompe de nustiu ce sau ultrasunete ... astia la service arunca injectoarele intr-o olala cu decarburor si le lasa 30 de minute dupa aceea le usuca cu aer comprimat si le monteaza... De functionat functioneaza dar dupa mine nu asa cum ar trebui.
Cea mai simpla metoda e asa cum a spus si alin si cum am facut si eu si mai multi.
Cui ai place sa dea bani aiurea pe asa ceva e problema lui .
Cine le are cu eletronica am arata schema si montajul pe care l-am facut ca sa-l alimentezi direct la bateria masini iar cu ajutorul montajului alimentez injectorul in impulsuri pentru al ajuta la curatare.
Asa cum la carburatoare benzenul se depunea pe jiglere datorita particulelor din benzen datorita vitezei de scurgere a fluidului asa se manifesta si la injectoare indiferent cate filtre ai monta tot o sa arara cu timpul indiferent de combustibilul lichid folosit.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 31 Mar 2010, 23:00
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




cei care alimentau direct cu traf. deci cu curent alternativ intercalau o dioda in circuitul traf-injector astfel incat injectorul sa primeasca doar curent de deschidere nu si de polaritate inversa care forteaza pe inchidere cuiul si bobina injectorului, de fapt se redreseaza curentul cu o singura dioda obtinandu-se un tren de impulsuri (semi-sinusoidale) asemanator cu ce primeste injectorul de la UCE care nici el nu alimenteaza invers injectorul respectand polaritatea injectorului, acest lucru se obtine prin adaugarea diodei care de fapt blocheaza alternanta "negativa" in cazul nostru, s-a mai discutat despre acest fapt nu descoperim nimic nou

This post has been edited by danciusergiu84: 31 Mar 2010, 23:00


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Apr 2010, 12:48
Post #52


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




cea ce spui tu se distruge injectoarele daca sunt mentinute mai mult de 30 de secunde .
In fine fiecare se risca cum il trece capu eu am facut asa cum trebuie si nu am probleme .
In afar de ce am scris nu mai vin cu argumente pro s-au contra .

This post has been edited by djasu82: 1 Apr 2010, 12:49


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pulbur
post 1 Apr 2010, 14:07
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 270
Joined: 23 June 09
From: SM




Am facut de rost de acetona pura...ce sa va zic,acuma afara imi consuma 3 litrii la suta de km si in oras max,4.5 5 litrii...


--------------------
Dacia/Fiat DSN 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 1 Apr 2010, 14:19
Post #54


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Eu am facut rost de niste baterii de la acumulatori vechi de bormasini, si merg cu ea pe curent. wub.gif


--------------------
Dacia Logan - --- 0.9 TCE - 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannyel123
post 7 Apr 2010, 13:39
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 April 10
From: SLATINA OLT




ar trebui sa stabilim ceva aici , consumul de carburant se face in exterior, pe timp de vara sa zicem ,nu in oras unde niciodata nu-s aceleasi conditii de mers ,nu iarna , nu mai stiu io cum , eu am tot supernova comfort 2003 gpl secvential "mistral" montat la craiova deci nu in fabrica si imi consuma pe benzina 8-9 / 100 si pe gpl 12 /100 in exterior ,la drum nu in oras , consumu in conditi normale ar trebui sa fie 5-6 /100 pe benzina si 7-8 /100 pe gpl intrebarea este DE CE ,DIN CE CAUZA ? sonda lambda ? daca ii scot mufa si merg cu ea 100 km sa zicem nu e nici o dif nici la mersu masini nici la consum (cineva mai sus scria ca sonda lambda creste turatia la motor, acela e motorasu de ralanty care original cu clapeta de la accel e vreo 400 lei ) care nu prea are treaba cu consumul , catalizatoru l-am desfacut si i-am scos ceramica din el aviz celor care mai au probleme din cauza cat , SIMTOME NU MAI SARE DE 100 SI CONSUMA , CE ALCEVA CONCRET AR PUTEA AVEA ?


--------------------
DACIA SUPERNOVA 2003 COMFORT
[COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Apr 2010, 13:56
Post #56


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




8 litri la 100 de km parcursi si mers nrmal cu 50-60 la ora si 4 semafoare prinse.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pulbur
post 7 Apr 2010, 13:57
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 270
Joined: 23 June 09
From: SM




Hai sa stabilim o chestie...
Ce am scris mai sus era o tampenie de 1 aprilie radmasa.gif
Sa nu incercati faza cu acetona...defapt incercati,cine stie laugh.gif


--------------------
Dacia/Fiat DSN 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 7 Apr 2010, 14:40
Post #58


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Eu dupa 130 km prin bucuresti am 9,2 pe ceasuri, in conditiile in care am prins mai multe dimineti friguroase (5-10 grade) si motorul urca in 1250 rpm pana se incalzea. Plus de asta trafic destul de aglomerat. Astept vara sa vad ce consum scot. De consumul din afara orasului sunt foarte multumit, cam 5,5-6% in functie de viteza, drum, conditii meteo. La consumul din oras nu am pretentii prea mari. Semafoarele si frigul strica consumul.


--------------------
Dacia Logan - --- 0.9 TCE - 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 7 Apr 2010, 17:53
Post #59


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




QUOTE(dannyel123 @ 7 Apr 2010, 14:39)
ar trebui sa stabilim ceva aici , consumul de carburant se face in exterior, pe timp de vara sa zicem ,nu in oras unde niciodata nu-s aceleasi conditii de mers ,nu iarna , nu mai stiu io cum , eu am tot supernova comfort 2003 gpl secvential "mistral" montat la craiova deci nu in fabrica si imi consuma pe benzina 8-9 / 100 si pe gpl 12 /100 in exterior ,la drum  nu in oras , consumu  in conditi normale ar trebui sa fie 5-6 /100 pe benzina si 7-8 /100 pe gpl intrebarea este DE CE ,DIN CE CAUZA ? sonda lambda ? daca ii scot mufa si merg cu ea 100 km sa zicem nu e nici o dif nici la mersu masini nici la consum (cineva mai sus scria ca sonda lambda creste turatia la motor, acela e motorasu de ralanty care original cu clapeta de la accel e vreo 400 lei ) care nu prea are treaba cu consumul , catalizatoru l-am desfacut si i-am scos ceramica din el aviz celor care mai au probleme din cauza cat , SIMTOME NU MAI SARE DE 100 SI CONSUMA  , CE ALCEVA CONCRET AR PUTEA AVEA ?
*



Sonda lambda categoric influenteaza consumul de benzina, aceasta furnizeaza o tensiune pe care calculatorul de injectie o interpreteaza si in functie de ea imbogateste sau saraceste amestecul carburant. Daca aceasta e buna sau defecta, se constata numai cu testerul, nu recomand a se cumpara piese doar din cauza unor banuieli pentru ca se ajunge ulterior la cumpararea altor piese si tot asa pana se ajunge la piesa defecta, e foarte costisitor, apoi spunem ca sunt scumpe piesele.


--------------------
Renault Trafic - PE06 ZXZ SL27 DCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 7 Apr 2010, 18:06
Post #60


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Daca este deconectata sonda lambda, relanti-ul va sta undeva la 1100-1200 rpm. Exista riscul sa se infunde catalizatorul, iar motorul intra in avarie, pentru ca nu mai primeste informatie injectia.



--------------------
Dacia Logan - --- 0.9 TCE - 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 04:23
Forum Renault