DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu consumul de benzina, Consum prea mare

serviccom
post 7 Apr 2010, 19:59
Post #61


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Cand sonda lambda nu functineaza calculatorul de injectie nu mai poate face imbogatirea corecta a amestecului, drept urmare factorul de imbogatire este setat automat la 128, acelasi lucru se intampla si cand motorul e rece (temperatura apa mai mica de 46 grade celsius). In mod normal cand motorul nu trage aer fals (garnituri deteriorate corp clapeta, injectoare, galerie admisie) factorul de imbogatire e aproximativ 115. Injectia isi face treaba mai departe dupa valoarea de mijloc setata 128, dar amestecul isi schimba proportiile in sensul ca e un pic imbogatit.


--------------------
Renault Trafic - PE06 ZXZ SL27 DCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannyel123
post 7 Apr 2010, 22:26
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 April 10
From: SLATINA OLT




adica ce inseamna ca nu creste turatia la 1100-1200 cum spune colegu ? si se blocheaza ? ... si merge in continuare da cu un consum mare ?
in concluzie este din sonda lamda ? sad.gif

7 Apr 2010, 23:32:
alceva , la service am fost mi-au pus testerul mi-au luat banii si au spus ca e gata " nu mai consuma " nu mi-au spus de nimic nici sonda nici nimic ce sa fac sa ma mai duc odata sa mi ia bani si ce ? nu mai stiu ce sa fac oricum multumesc de informatii poate toate inf puse cap la cap o sa dea un rez

This post has been edited by dannyel123: 7 Apr 2010, 22:32


--------------------
DACIA SUPERNOVA 2003 COMFORT
[COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 8 Apr 2010, 07:57
Post #63


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Imprumuta de la altcineva sonda lambda, fa plinul la gpl, reseteaza odometrul, mergi macar 100 km si apoi iar plinul. Mai elimini din ipoteze.... eu ti-as recomanda sa te duci la cineva priceput nu la samsarii din service-uri, care te jecmanesc cu acte.


--------------------
Dacia Logan - --- 0.9 TCE - 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 8 Apr 2010, 09:44
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




- testerele sunt bune daca are cine sa le interpreteze corect, altfel schimbati de cele mai multe ori piese bune si nu rezolvati problema din ce am citit pe forum

@dannyel123 si pentru cei cu gpl

- problema consumului marit este o problema aparte la motoarele pe injectie datorita ECU care se adapteaza, si anume consumul pe benzina creste deoarece sonda lambda inregistreaza valori de amestec sarac la mersul pe gaz, injectia (sonda lambda) e setata sau construita sa functioneze corect doar pe benzina, astfel dupa o perioda indelungata de mers cu "amestec sarac" adica pe gaz ECU incearca sa corecteze situatia, astfel revenind pe benzina amestecul este comandat imbogatit de ECU deci consum marit

- pentru a evita aceasta situatie la sistemele de injectie mono-punct si cred ca e valabil si la multi-punct (diferente majore fiind doar la nivelul injectarii carburantului) se intercaleaza un releu pe firele de legatura ale sondei lambda cu ECU, care intrerup circuitul cu sonda doar la functionarea pe gaz pentru a nu trimite informatii eronate de amestec sarac pe care ECU le "memoreaza" de fapt schimba parametri generali de functionare crezand ca functioneaza pe benzina

- probabil ai deja acel releu (nu toti il monteaza) si atunci ai alt tip de problema, dar daca nu ai acel releu intre sonda lambda si ECU sau nu functioneza atunci poti testa scaderea consumului ruland doar pe benzina, e vorba de sute de km ~ 500 - 1000, nu stiu cat timp sau cati km are nevoie ECU pentru a-si modifica valorile memorate adica pana se "adapteaza", DAR, poti apela la un truc resetand ECU astfel (probabil asta au facut baieti de la service dar daca ai rulat si pe gaz... degeaba), acest lucru se realizeaza in 2 feluri: ori scoti o borna de pe baterie, ori scoti mufa de la ECU idea e sa lasi mai multe minute ~15 sa se descarce orice circuit capacitiv din ECU (acestea pot mentine curentul ceva timp in plus dupa deconectarea alimentari)

This post has been edited by danciusergiu84: 8 Apr 2010, 10:15


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannyel123
post 8 Apr 2010, 10:54
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 April 10
From: SLATINA OLT




RELEU PE SONDA LAMBDA PT GPL NU ARE NU A AVUT ,RESETAREA CALCULATORULUI AM FACUTO DE MAI MULTE ORI AM SCOS MUFA AIA MARE DE LINGA BATERIE NU SI AM LASATO SI 2 ZILE SI DEGEABA DA AM MERS TOT PE GPL CA N-AM STIUT DA CEI DE LA SERVICE AU STIUT CA EU AM GPL SI NU AU SPUS NIMIC NICI DE SONDA NICI DE RELEU DE PE SONDA ,PRACTIC NAU FACUT NIMIC DECAT AU PUS "LEPTOPU " AU VAZUT PARAMETRI AU GASIT 2 PARAMETRI ,UNU MAI MARE UNU MAI MIC IA CORECTAT SI GATA , MI-AU LUAT BANII , SI LAREVEDERE sad.gif

<span class='edit'>8 Apr 2010, 11:56:</span>
ORICUM VA MULTUMESC PT INFORMATII , AM 2 ANI DECAND MERG CU EA ASA NU MAI SE POATE TRE SAI FAC CEVA ...

[Moderator edit] Nu mai folositi caps lock, scrieti corect gramatical, nu se intelege nimic daca nu puneti punct si virgula.


--------------------
DACIA SUPERNOVA 2003 COMFORT
[COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 8 Apr 2010, 11:55
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




pai de ce nu incerci cum ti-am zis si anume sa mergi exclusiv o perioada pe benzina, dupa o resetare, si fa consumul constant la fiecare 100 de km efectuata si vezi evolutia situatiei

consumul pe gpl esti sigur ca e mare? mie mi se pare mare doar cel pe benzina (nu am gpl)

mai verifica sa nu ai alte probleme de consum marit ce nu tin de gpl gen injectoare infundate, regulator de presiune rampa injectoare face presiune prea mare daca nu lucreaza bine, retur infundat, furtune benzina cu pierderi, pierderi pe la rezervor inclusiv gatul de umplere, garnitura buson sau capacul superior cel de la pompa, mai verifica si toate colierele adica mai pune surubelnita si strangele putin (de la filtru benzina, rezervor, corp clapeta etc.)

daca ne ti la curent cu lucrarile si experientele efectuate probabil vei primi rezolvari mai concrete si mai bune

L.E. - daca poti monteaza tu daca nu du-te la un electrician sa-ti puna acel releu, si daca consumul de gaz e si el mare poate nu e reglata corespunzator instalatia gpl

L.L.E. - complectez cu niste linkuri de folos:
http://www.daciaclub.ro/Instalare-GPL-nu-m...ina-t76675.html
http://www.daciaclub.ro/dacia-injectie-t90...tml#entry794890
http://www.daciaclub.ro/dacia-injectie-t90...tml#entry948307

This post has been edited by danciusergiu84: 8 Apr 2010, 12:07


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannyel123
post 8 Apr 2010, 13:10
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 April 10
From: SLATINA OLT




O SA FAC SI VERIFICAREA ASTA CARE ZICI TU CU TOATE TRASEELE DE BENZ DA IO NU MERG PE BENZINA DECAT LA PORNIRE ,AM MERS DE PROBA DE CATEVA ORI ,AM VAZUT CA NU E CORECT SI GATA MACAR GPL E MAI IEFTIN DAR 12/100 GPL E MULT NORMAL AR TRE SA CONSUME 1L MAX 2 L MAI MULT DECAT BENZ DECI DACA AR CONSUMA NORMAL BENZ 5-6 /100 ,GPL AR TRE SA CONSUME 7-8 NU ? PAI PANA LA 12 MAI SINT 4 DAR DACA SCOT SONDA LAMBDA DIN MUFA SAU PUN UN BUTON PE FIRU RESPECTIV IN LOC DE RELEU PE BORD PE CARE SA-L ACTIONEZ EU CAND DAU PE GPL NU MERGE (RELEUL E MAI GREU DE PUS )MACAR DE PROBA NU STIU ZIC SI IO ...
CE CULOARE ARE FIRU DE LA SONDA LAMBDA CARE TRE INTRERUPT ?

[Moderator edit] Nu mai folositi caps lock, scrieti corect gramatical, nu se intelege nimic daca nu puneti punct si virgula.


--------------------
DACIA SUPERNOVA 2003 COMFORT
[COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 8 Apr 2010, 18:10
Post #68


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Dupa ce se da reset (stergerea tuturor invatarilor a UCE injectie) este necesara invatarea acestora printr-o proba de drum prin cateva etape, dar nimeni nu face asta pentru ca dureaza si probabil nici 1 % din cei care fac diagnosticare nu parcurg etapele astea de invatare.
Din cate stiu eu si instalatiile GPL au UCE gaz care se programeaza tot cu laptopul, si tine cont de diferiti parametrii furnizati de principalii senzori ai motorului si deci si de sonda de oxigen (lambda), deci zic eu ca nu e bine sa se scoata din circuit, in plus e posibil nici noxele sa nu mai iasa.
Treaba cu scosul bornei de la baterie si tinuta scoasa nu stiu cat, e fix frectie la picior de lemn, poti s-o tii scoasa si 2 ani si tot nu se sterge nimic din ce a memorat UCE injectie, singurul mod de a sterge invatarile lui sau erorile memorate este numai cu testerul, restul e fabula.
Motorul nu are cum sa invete sa mearga cu amestec sarac cand mergi pe gaz, iar cand treci pe benzina sa il imbogateasca, sa fim seriosi, el isi regleaza amestecul in functie de parametrii trimisi de toti senzorii in momentul respectiv.
Ar fi multe de zis pe tema asta dar o lungesc prea mult, in concluzie:
sonda lambda trebuie lasata sa functioneze, in caz contrar la toba va iesi gaze cu miros puternic de benzina nearsa, iar catalizatorul se distruge, implicit si consumul va creste. Se poate face chiar diagnosticare la sonda de oxigen pentru a vedea daca aceasta funtioneaza corect, si chiar a catalizatorului (multi au DDT dar cati cunosc la ce sunt bune toate sceenurile alea).
Trebuie verificat circuitul de alimentare:
filtru benzina (eventual inlocuire);
presiunea in rampa;
injectoare infundate (curatirea lor);
filtru de aer (suflare cu aer sau inlocuire);
compresia motorului;
jocul corect al supapelor (se regleaza);
nu in ultimul rand teul de plastic de deasupra rezervorului care se rupe (recomand inlocuirea lui cu unul metalic, altfel pe acolo se mai evapora ceva benzina mai ales vara si miroase rau pe langa masina a benzina, iar supapa purjare canistra va purja in motor aer in loc de vapori de benzina, iar motorul nu va mai merge corespunzator.
Sper ca nu am plictisit pe nimeni prea tare.


--------------------
Renault Trafic - PE06 ZXZ SL27 DCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Apr 2010, 21:43
Post #69


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




toti care au ddt stai linistit ca stiu sa citeasca datele s-a dat si aici pe forum mura in gura .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 9 Apr 2010, 19:04
Post #70


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Faptul ca multi au un laptop, interfata si ddt, asta nu inseamna ca stiu foarte bine sa interpreteze si parametrii furnizati de senzori. Citind erorile aparute si resetandu-le, sau faptul ca iti scrie ca nu ai nici o eroare, asta nu inseamna ca ai facut diagnosticare completa. Diferiti senzori furnizeaza anumiti parametrii in diferite regimuri de lucru ale motorului. Orcine poate invata sa faca diagnoza cat mai aproape de adevar, doar studiind capitolul injectie benzina din manualul tehnic si invatand cam tot ce e pe acolo, dar pe cati intereseaza asta. Ma refeream ca nici chiar cei din serviceuri nu cunosc. Nu cred ca e cazul sa generalizam spunand ca toti stim ca am citit, fiecare vorbeste in dreptul lui.
Pe langa faptul ca trebuie sa cunosti ce se spune in manual, trebuie sa mai cunosti si electricitate si putina mecanica, eu zic ca nu e chiar asa simplu pentru oricine.


--------------------
Renault Trafic - PE06 ZXZ SL27 DCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Apr 2010, 20:44
Post #71


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




erorile le stergi de geaba ca tot apar daca nu se remediaza problema si se mentine dindiferent ca se scoate sau nu alimentarea in memoria jitiei.
Aia de la service nu se obosesc cu asteastiu doar sa te cronometreze si sa te cheleasca de bani biggrin.gif
Cu ddt am verificat tot ce se putea verifica ce ar putea fi defect cum senalizeaza ca o bujie nu functioneaza , senzori deconectati , supape... pompa de benzina , injectoarele deconectate se verifica noxele automat iti afiseaza , avanst , consum cm intra motoventilatorul in fucntiune , temperaturi etc.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 11 Apr 2010, 00:17
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




@serviccom - ar fi mai simplu sa intelegi ce zic daca ai citi vreo 100 de pagini de pe acest topic: http://www.daciaclub.ro/-t9010.html si altele asemanatoare dar tot ce am scris mai sus e valabil daca are intalatie GPL asemanatoare cu ce s-a pus pe mono-motronic (nove, berline...) acele discuti le-am citit eu si am scris fix motivul pentru care ei inregistrau crestere de consum


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 11 Apr 2010, 18:56
Post #73


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




QUOTE(danciusergiu84 @ 11 Apr 2010, 01:17)
@serviccom - ar fi mai simplu sa intelegi ce zic daca ai citi vreo 100 de pagini de pe acest topic: http://www.daciaclub.ro/-t9010.html si altele asemanatoare dar tot ce am scris mai sus e valabil daca are intalatie GPL asemanatoare cu ce s-a pus pe mono-motronic (nove, berline...) acele discuti le-am citit eu si am scris fix motivul pentru care ei inregistrau crestere de consum
*



De fapt sunt 101 pagini si in plus tu ai nova gti si de multe ori induci omenii in eroare, SN e un pic altceva si ar fi mai simplu daca ai citi si tu mult mai multe despre ea si apoi sa postezi. Nu vreau sa fac din asta un conflict, in plus nici coliere nu are ca gti-ul, are coliere fixe (nu se poate regla strangerea) si alte imbunatatiri aduse.
Hai sa ii scoatem toti senzorii ca merge motorul si asa, imi pare rau dar nu sunt de acord.


--------------------
Renault Trafic - PE06 ZXZ SL27 DCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 11 Apr 2010, 20:28
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




n-am nici o problema, nu vreau sa induc in eroare pe nimeni, am mentionat ca ce am scris e 100% valabil la injectia mono-punct, si probabil chiar daca modul de functionare pe benzina ale unui mono-punct fata de un multi-punct difera ma gandeam ca poate instalatiile de GPL seamana, daca nu imi pare rau ca am scris aiurea incerc sa ma mai abtin de acum incolo


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupy009
post 29 Jun 2010, 14:38
Post #75


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 2 February 10
From: Bucuresti




salut baieti,am si eu o SN de vreo doua luni de zile si parca mise pare ca consuma cam mult,eu nu prea merg cu ea in oras in aglomeratie f rar si putin,de schimbat schimb undeva la 2500-2700 max 3000 de rotatii,nu merg sportiv cu ea merg lejer,iar cnd ies in oras ies seara cand este liber deci ea nu a vazut niciodata la mine intersectii aglomerate si nu stiu ce,stand la periferie merg cu ea in zone in care nu e aglomerat iar seara cnd ies in oras e liber si totusi consuma cam 9-9,5%,afara nu stiu cat consuma pt ca nam iesit cu ea din Buc.
De mers motorul merge rotund nu tremura nu intrerupe,trage bn cred acum nu stiu si alte SN cum merg dar mie mise pare ca trage f bn.


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 29 Jun 2010, 15:34
Post #76


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Este un consum normal. Si eu cand am cumparat super nova, imi facusem impresia (din ce am citit pe forumuri) cum ca ar consuma 8, maxim 8,5%. Ei bine dupa ce am montat ceasurile de logan, aveam un consum mediu de 8,8-9,5. Cand ieseam mai mult seara si traficul era lejer si semafoarele le prindeam mai mult pe verde, consumul ajungea si la 7,5%, maxim 8.

Afara isi "scotea" toti banii. Am facut 800 km in 2 zile (curtea de arges, bran, cota 1400,etc) si am avut consum mediu de 5,8. Testat de 2 ori la pompa, prima oara cand am plecat din bucuresti si a doua oara cand am ajuns in bran si consumul iesea fix pe fix cu ce indicau ceasurile.

Daca folosesti aerul consumul poate creste pana la 10%. Iarna cat am avut ceasurile de logan, consumul era fabulos... nu am avut cauciucuri de iarna si evident situatiile in care patinam erau extrem de dese. Consumul ajungea si la 12%.

Eu zic sa faci plinul, te duci pana la munte macar, faci iar plinul si verifici consumul. mergi cu maxim 100-120. Daca iti iese intre 5,5 si 6%, atunci totul este in regula.

In bucuresti nu prea ai cum sa scoti consum bun... si cine o abureste ca scoate 8 in oras, mai ales mergand dimineata si dupamiaza cand este trafic peste tot, nu face decat sa minta.

bafta


--------------------
Dacia Logan - --- 0.9 TCE - 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Jun 2010, 15:57
Post #77


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Scoti si mai putin daca nu i se da rapid in guse si se ruleaza constant dar ce sai faci cum suntem noi cu sn biggrin.gif ai dam de o ia naiba ca si fuge de rupe .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert1991
post 29 Jun 2010, 16:05
Post #78


robert1991


Group: Members
Posts: 922
Joined: 13 October 09
From: pitesti




mie..de la campulung pana in pitesti mi-a luat 9 l! 120 si ceva km facuti,cativa dintre ei si in oras! de la campulung pana la brasov ~ 11 l la ~ 200 km! in oras nu am facut niciodata!:) dar imi ia 8 l cam asa! este cat de cat si aici aglomerat dar ca in bucuresti nu:)

o sa fac consumul bine la vara cand merg la molodova! il fac de 2 ori dus si intors! ~ 400 km pana acolo smile.gif

This post has been edited by robert1991: 29 Jun 2010, 16:06


--------------------
Renault Megane IV - B -- --- 2018 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 29 Jun 2010, 16:05
Post #79


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Am uitat sa precizez. Cu frana de motor poti sa scoti si cu 0,5-1 % mai putin. Asta pentru cine s-a obisnuit sa o foloseasca.

@robert1991: adica 5,5%... exact ce spuneam eu mai sus... asta la drumul tau de la campulung la brasov. La celalalt ai cam 7,5 dar ai spus ca ai mers si in oras deci este in regula.

bafta


--------------------
Dacia Logan - --- 0.9 TCE - 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert1991
post 29 Jun 2010, 16:07
Post #80


robert1991


Group: Members
Posts: 922
Joined: 13 October 09
From: pitesti




da! 5,5 ! sunt multumit in afara! in oras cam mult! aaa..am uitat sa mentionez ca in drumul la pitesti am dat putin drumul si la aer!


--------------------
Renault Megane IV - B -- --- 2018 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 29 Jun 2010, 16:12
Post #81


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Cu aerul pornit, afara scoti 6,4-6,8... maxim 7% cu maxim 110-120 la ora.


--------------------
Dacia Logan - --- 0.9 TCE - 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrOzOy
post 29 Jun 2010, 16:25
Post #82


Membru cu Dacie !


Group: Members
Posts: 839
Joined: 8 September 09
From: Ramnicu Sarat,Buzau !




N-am inteles ceva , referitor la ce a spus masky cu " Am uitat sa precizez. Cu frana de motor poti sa scoti si cu 0,5-1 % mai putin. Asta pentru cine s-a obisnuit sa o foloseasca." Daca folosesti frana de motor se reduce consumul? blink.gif Cum e cu asta?


--------------------
Dacia SuperNova - BZ 52 MTG 2002 , fara piele :D
Cazan Romanesc !

Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuzzzy
post 29 Jun 2010, 16:33
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.080
Joined: 21 February 09
From: BucureSHIT!




Da, consumul e mai mic in momentul in care mergi in frana de motor decat scoasa din viteza...


--------------------
reno clio hb - X-xXx-XxX '02
"Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 29 Jun 2010, 16:50
Post #84


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




In frana de motor consumul este zero, sau tinde spre zero, cel putin la motoarele pe injectie. Cauta pe internet pentru mai multe detalii.


--------------------
Dacia Logan - --- 0.9 TCE - 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuzzzy
post 29 Jun 2010, 17:00
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.080
Joined: 21 February 09
From: BucureSHIT!




Tinde spre zero din ce stiu, ca sa fie zero ar trebui sa pistoanele sa se opreasca definitiv.... oricum este un procent infim de genul 0,2%


--------------------
reno clio hb - X-xXx-XxX '02
"Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Jun 2010, 17:03
Post #86


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai cel mai simplu detali zi si tu ca taie injectia pana la 1300 de ture sub 1300 de ture reintra injectia in functiune ... era super daca intra injectia in functiune cu frana de motor de la 900 de ture .
Frana de motor inseamna ca ai luat piciorul de pe acceleratie si calculatorul citeste turatia implicit potentiometrul de la clapeta de acceleratie si da comanda la releu sa taie pompa de injectie si injectoarele .
Dupa ce ai apasat pe acceleratie sau a atins turatia de 1300 de ture injectia de benzina se reia .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 28 Oct 2010, 19:54
Post #87


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Luna asta am reusit sa fac plinul de benzina, plin care nu l-am mai facut din luna iulie, cand mi-a iesit consumul de 7.9 l/100 km. Luna asta dupa ce am facut calculul, se pare ca mi-a iesit consumul de 8.9 l/100 km, deci consumul a crescut cu un litru in ultimele 3 luni. Se pare ca frigul incepe sa isi puna amprenta si asupra benzinei, marind evident consumul. Imi aduc aminte ca asta iarna pe gerurile alea mi-a iesit un consum de 11.9 l/100 km, cel mai mare inregistrat, dar atunci incalzeam motorul pana aproape de a doua liniuta de jos, apoi plecam, sa imi bage si mie ceva caldura. Toata vara nu am mai facut incalzirea pe loc a motorului, ci in mers la turatie mica, aproximativ 1500 rot/min cu treapta a doua, pentru ca am posibilitatea fara sa incurc pe nimeni in trafic, chiar producatorul recomanda asta. Acum la fel fac si sa vedem si la iarna daca mai merge, oricum evident consumul a scazut. Un minut tot il mai tin pornit pe loc, inainte sa plec.
Zic la turatie mica, pentu a preveni arderea garniturii de chiulasa.
Voi cum faceti, ce parere aveti despre incalzirea in mers? E economica zic eu ca benzina e al dracu de scumpa.


--------------------
Renault Trafic - PE06 ZXZ SL27 DCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Oct 2010, 19:57
Post #88


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Eu nu stau sa se incalzeasca motorul la mine se incalzeste mai repede daca e pusa in miscare masina .
Rulez cam la 2000 de ture constant pe o distanta de aproape 1km dupa aceea apar dou liniute si usor usor pana la servici apar inca 3 .De la doua liniute incepe sa bage caldura asta dupa 2km parcursi deja.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 28 Oct 2010, 20:10
Post #89


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Da, am observat si eu ca se incalzeste mai repede in mers.


--------------------
Renault Trafic - PE06 ZXZ SL27 DCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Oct 2010, 20:28
Post #90


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




consumul il am de 8,5L/100k asta de cand s-a lasat frigul si poate mai creste .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 06:09
Forum Renault