DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 11 12 13 14 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Filtru de aer performant, se gaseste vreun model pt 1310?

panter1
post 8 Jun 2009, 18:27
Post #361


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(djasu82 @ 8 Jun 2009, 08:07)
Da da mai mult zgomot de zic ei ca trage biggrin.gif cand colo martoagele sunt la numar de 0. Din evacuare poti scoate ceva oricum 1.4 Li e puturoasa.
*



Djasu>> esti toma necredinciosul biggrin.gif

De cand am pus "sistemul" care e pozat mai sus se simte diferenta, degeaba zici ca nu castigi nimic ca NU ai dreptate. Am explicat acolo tot si am scris cum am testat ca am obturat sa nu mai traga aer pe acel burlan de afara cu motor incins si sa traga de sub capota(de la galerie) cum e de fabrica si in 20 de secunde masia devenise mai lenesa si nu mai urca bine in ture, au mai pus si altii si la fel ca mine au spus ca sunt rezultate mai ales la injectie unde aerul primit fortat este preparat de calculator impreuna cu benzina.

Dar de la 80 in sus aerul intra prea fortat eu acum l-am lasat sa ia aer de afara dar cu un mic panou in fata sa nu mai bage asa fortat ci sa bage doar rece.

Se simte si la consum, acceleratiile sunt mai calumea, temperatura motor mai scazuta cu cateva grade, cine nu crede sa nu faca, eu am efectuat schimbarea acum cateva luni timp in care am avut cum sa imi dau seama de toate cele de mai sus.. rolleyes.gif

Si a.. daca cumparati filtre sport si vor sta tot in compartimentul motor tot aer cald va intra in filtru si motor si de aia nu obtineti nimic smile.gif aia este alt ceva

This post has been edited by panter1: 8 Jun 2009, 18:37


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Jun 2009, 18:37
Post #362


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




hai ma lasi biggrin.gif si eu am avut asa ceva iti spun eu ca ti se pare ca ai putere mai mare ... de urcat urca mai usor si poate la consum scade din cauza ca primeste mai mult oxigen.

This post has been edited by djasu82: 8 Jun 2009, 18:39


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 8 Jun 2009, 18:39
Post #363


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




am vazut si eu un topic cu cineva care punese furtun de la aspirator(plastic), traversa tot motorul prin spate apoi in jos, in total cred ca avea peste 1m acel burlan, si normal ca se incalzea aerul pana ajungea unde trebuie, si poate ai avut pe carburator.. Chiar acum cateva zile am testat din nou si... merge figura.

Dar in fine.. fiecare cu parerea lui nu? fara suparare wink.gif

This post has been edited by panter1: 8 Jun 2009, 18:40


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Jun 2009, 19:58
Post #364


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Mai bine ai monta un filtru din carbon si pe langa radiator ai trage o tabla pentru a directiona aerul spre filtru direct nu prin furtunuri lungi.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 9 Jun 2009, 22:24
Post #365


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




basca mea din par de oaie...de la unu care stie mai bine ca mine daca am termostat au ba pe pompa de apa si imi da sfaturi despre aerisire nu pot sa ma astept la mare lucru. E incepator momentan si invata. Dar de la djasu82 m-as astepta la mai mult ca doara e oltean...


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 10 Jun 2009, 00:20
Post #366


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(Mr_Devil83 @ 9 Jun 2009, 22:24)
basca mea din par de oaie...de la unu care stie mai bine ca mine daca am termostat au ba pe pompa de apa si imi da sfaturi despre aerisire nu pot sa ma astept la mare lucru. E incepator momentan si invata. Dar de la djasu82 m-as astepta la mai mult ca doara e oltean...
*



De ce nu ti-ai luat oltcit?? glumeam laugh.gif lasand gluma la oparte daca te referi la mine iti spun ca exagerezi, ori mai mult ca sigur nu ai inteles nimic din ce am zis desi am explicat cu lux de amanunte, dar asta e alta problema.. si nu la mine.. wacko.gif si o vorba spune asa "unde dai si unde crapa" chiar nu isi are sensul cele spuse de tine, te dai destept si nu e bine

Fiecare cu parerea lui, am facut exces de cuvinte.. gresala mea, si fiecare e liber sa creada ce vrea ca nu ma deranjaza, doar suntem colegi de forum, cat om mai fi rolleyes.gif

Djasu daca ai vedea cum merge motorasul meu la 100.000.km reali pe care ii are, motor neumblat niciodata in el si cum ia lejer 140 ai zice ca nu e adevarat, acum o luna "m-am luat" cu unu cu o scoda felicia si l-am facut fata cu brio fara sa o trec pe benzina, pe la 135-140 am lasat-o pe GPL sa vad cat duce(omul a renuntat pana la urma, goana o incepusem de la 90 cand ma enerva in fata) si int-adevar atata poate,nu poate mai mult pe gaz, iar pe benzina se duce in 160 rolleyes.gif cat despre consum la 100km/h e undeva intre 6 si 6.5 atentie GPL.
Cand vine vorba de motor sunt foarte pretenios, am testat si la ce temperatura merge el mai bine(desi duduie cartile ca la 90 de grade al meu trage bine pe la 79-80, pana si ce releu de incarcare e mai bun atat cat sa nu franeze cureaua, unele relee franeaza cureaua(solicita inutil alternatorul) mai mult decat altele si prin asta se poate pierde acel ralantiu fin,si vro 200ml carburant la 100km, si daca mai pui inca vro 5 lucruri influiente deja e 1L si multe alte chichite mici care nimeni nu le da importanta dar au oarece valoare, nu le enumar aici, asta e.. lumea crede doar ce vede nu ce spun altii care au testat poate mai bine decat ei si cu mai multa rabdare smile.gif

Prefer sa nu mai postez nimic in acest topic, din punct de vedere al eficentei pe calea filtrului am facut maximul si se cunoaste, si o sa ma gandesc si la idea ta.. trebuie sa ma documentez mai intai, asta daca nu e vro gluma cu filtru de carbon si patesc si eu ca aia din reclama cu filtru de polen icon_mrgreen.gif . Numai bafta

This post has been edited by panter1: 10 Jun 2009, 00:27


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 10 Jun 2009, 22:51
Post #367


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




sal


intreb si eu, poate usor pe lanaga,, dar totusi e legat tot de filtrarea aerului.

incinta clasica de 1300, nu 1310, cea fara comutare rece-cald, nu ar fi mai ok, deoarece e mai mare si asigura debit mai mare? nu ar trebui sa izoleze si mai bine zgomotul admisiei? sau de fapt nu, o sa urle mai puternic teoretic.

cu ce s-ar putea izola termic si fonic incinta ca sa mai scada zgomotul motorului? sandwitch antifon folie parchet? dar fiind lanaga gaerie se incinge mai tare. puse mai multe scuturi alaturate ca cel de deasupra alectromotorulu?

multam.

This post has been edited by tzepesch: 10 Jun 2009, 22:51


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hathazy
post 12 Jun 2009, 16:44
Post #368


Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 March 09




am pus un filtru aer sport pe motor 1.4 li si se vede diferenta....sunetul e putin mai gros....dar turatia zboara.....oricum benzinarele au putere de la 3000rpm.nu vb prostii ca nu are nici un efect...intradevar asta depinde de filtru si unde il plasezisa nu traga aer cald.

12 Jun 2009, 16:49:
tzepesch----orice ai face motorul de dacie tot va urla deoarece distributia e pe lant daca nu ma insel......iar izolare fonica nu stiu daca sar merita....poate o sa deschidem si cu aceasta tema un topic

This post has been edited by hathazy: 12 Jun 2009, 16:49


--------------------
Renault Megane 1 miros a motorina mereu 1997, inmatricula t99 - SJ 89 TOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 13 Jun 2009, 13:46
Post #369


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




exista deja un topic mai vechi.. cautati-l aveti acolo toate informatiile despre izolare fonica.

Tepes daca filtru e in carcasa lui nu scoate zgomote mari, ele sunt insesizabile in comparatie cu celelalte componente datatoare de zgomote

Zgomotul in mare parte nu vine de la lant\filtru ci tobele neetanse + materialul prost din care sunt facute + multe cutii de viteza care piuie incet sau mai mult + antifonarea proasta + bucsi duse si la gropi troncane, daca toate astea se elimina veti avea o masina de invidiat in lumea daciilor biggrin.gif Spun din proprie experienta

This post has been edited by panter1: 13 Jun 2009, 13:49


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grasu__XXL
post 21 Aug 2010, 12:51
Post #370


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 28 June 10




Salut Garfield 87!Spune-mi si mie de unde ai cumparat capacul de distributie si teava aia sau ce o fi si cat te-a costat.ms


--------------------
Dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Aug 2010, 16:07
Post #371


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(hathazy @ 12 Jun 2009, 17:44)
am pus un filtru aer sport pe motor 1.4 li si se vede diferenta....sunetul e putin mai gros....dar turatia zboara....
*



unde zboara ? radmasa.gif

uite-asa unii vb. prostii pe aici si altii cred....
eu am avut filtru de ala sport,conic, si intr-adevar exista zgomotul ala de admisie,parca tragea un pic mai bine(parca) in rest nimic spectaculos...a inghitit saracul motor numai praf si particule fine de i-a sarit basca....era un filtru bunisor,sa zic asa,dar permisiv....un filtru sport adevarat se curata dupa un timp si se greseaza cu o solutie(mama masii) pe care o iei in set cu el...uitati-va la K&N....

asa ca lasti prostiile ca zboara turatia,masina devine brusc un WRC ca nu va crede nici naiba si de atata adevar o sa va cada "ralanti-ul" in baia de ulei.... blink.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 21 Aug 2010, 20:07
Post #372


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




nu stiu cat este de adevarat dar am vazut pe un forum pe unu care testa pe un logan filtru sport(testat pe banc nu la ureche) si pe langa zgomot mai castiga 3 caluti in plus,nu este ceva ce sa se simta sa zici ca mama ce merge masina cu filtru sport da teoretic castiga,putin da totusi,putin de ici putin de colo sti cum e ...


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 21 Aug 2010, 21:46
Post #373


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




3 caluti? asta la o medie intre teste sau cum?

la un dyno neprofesionist 3 cp intra in marja de eroare


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 22 Aug 2010, 05:34
Post #374


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




deci era vorba e un motor de Logan 1.4 nu pot sa fiu ferm convins ca si la dacie iti va da 3 cp,insa ceva tot iti da chiar daca poate nu simti in mers(adica nu ai o dacie care merge naspa si ii pui filtru sport si te baga in scaun la plecare smile.gif) ) e vorba de o putere nesemnificativa,singurul lucru bun este ca motorul merge mai "lejer" nu se mai chinuie sa traga aer la fel ca prin cel clasic,chiar daca o sa-l schimbi mai des ca pe cel de stock tongue.gif

This post has been edited by bv-08-fgm: 22 Aug 2010, 05:37


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 22 Aug 2010, 14:33
Post #375


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Pentru 3 cp dyno e irelevant, temperatura ambienta poate duce la diferențe mai mari.

Eu am altceva în cap, eu as vrea sa fac rost de un airbox SH, cat mai ieftin pentru mașina mea, si sa il modific, il golesc de tot ce are in el, si fac o gaura mare sus, deasupra filtrului. Apoi fac o gaura in capacelul ala negru de pe capota, si sigilez capota de airbox. Short ram air intake!

HP Gain: 0.01HP
Feel Good Factor: x100 biggrin.gif

Mașina va scoate un sunet mai gros și voi avea acel sunt de aspirare. Unicul dezavantaj ar fi ca dacă ploua și trebuie sa conduc, trebuie sa astup gaura din capota.

This post has been edited by 4x4: 22 Aug 2010, 14:35


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 31 Aug 2010, 20:41
Post #376


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




am adoptat si eu metoda userului PANTER1 din pustul de mai in spate cu tragerea aerului mai rece de jos de sub radiator si am observat ca pe DPL la viteza mare (80 la ora )cand apas pe ambreiaj p[entru franare moare motorul.pe benzina nu face asa si pe GPL cand pun sa traga din fata nu prin acel furtun de jos.Sa fie prea puternic aerul ce intra in filtru?,si sa moara motorul din cauza asta,o sa incerc sa mai obturez din gaura sa vad,si ca si diferenta sa stiti ca se simte
cand e cald afara

Attached thumbnail(s)
SDC12445.JPG ( Size: 467.4k ) Number of downloads: 720
SDC12447.JPG ( Size: 449.97k ) Number of downloads: 800


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 31 Aug 2010, 21:25
Post #377


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(bv-08-fgm @ 21 Aug 2010, 21:07)
nu stiu cat este de adevarat dar am vazut pe un forum pe unu care testa pe un logan filtru sport(testat pe banc nu la ureche) si pe langa zgomot mai castiga 3 caluti in plus,....
*



nu e adevarat....poate maxim 0,3 cp...poate !!!

o admisie mai buna(adica filtru sport) ar implica si o evacuare mai buna ...asta ca sa fie un echilibru macar asa la prima vedere....poate asa sa ia 3 cai dar ma cam indoiesc....

This post has been edited by sobolan: 31 Aug 2010, 21:26


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 31 Aug 2010, 22:10
Post #378


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




cel putin la 1 de dacie nici io nu cred ca ar putea avea efect,la cele straine am facut proba fara filtru de aer si motorul avea viata mai buna ca atunci cand avea filtru de aer(nu e indicat sa mergi fara)

ghitza- cred ca ce ai vrut tu sa faci este pe benzina,gazul e putin mai nasol deaia nici nu ti-a mers bine cand avea aer proaspat.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 1 Sep 2010, 15:11
Post #379


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai pe benzina am zis ca nu murea motorul numai pe gaz acuma am trecut sa traga din fata normal nu pe acel furtun si nu mai moare nimic merge fara probleme


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 4 Jan 2011, 23:48
Post #380


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Apropo...daca se merge fara, care sunt consecintele?
Si dati-mi si mie o idee...as fi vrut sa imi pun un filtru de aer in capul carburatorului, ca la muscle car, dar am aflat ca nu mi se mai inchide capota daca fac asta.
Exista si alte lucruri asemanatoare? In afara de filtrele sport? sau doar asta?
Va multumesc mult


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 5 Jan 2011, 13:38
Post #381


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Prietene,principala caracteristica a filtrului de aer e sa fie curat.Atat.Fara e toate mizeriile intra in motor si risti sa-l distrugi.
Ce speri tu daca-l inlocuiesti?Ca masina castiga ceva cp?E doar un mit.
Pune un filtru nou la loc si lasa prostiile.

This post has been edited by Paulorossi: 5 Jan 2011, 13:38


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 5 Jan 2011, 14:52
Post #382


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Deci, "prietene", eu am intrebat nu ca sa fiu luat peste picior, am intrebat din pura curiozitate, in speranta ca o sa aflu concret ce se duce din motor la functionarea lui fara filtru de aer. Repet era ceva pur informativ, nicidecum ca sa umblu cu prostii de genul.
Doi la mana, daca eu vreau sa imi pun un filtru mai bun, care imi ocupa un spatiu mai mic la motor, atunci de ce sa nu o fac? Deaia am intrebat daca sunt si alte posibilitati in afara de cel pus in capul carburatorului, ca sa nu tai din capota, ca se poate si asa.
Asa ca data viitoare te rog frumos reciteste intrebarea inca o data inainte de a lua lumea la mistouri ca nu sunt unu care vrea sa-si faca masina decapotabila sau alte tampenii.
Drumuri bune sa avem.

This post has been edited by N E S: 5 Jan 2011, 14:52


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 5 Jan 2011, 17:03
Post #383


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




daca vrei sa pui filtru de aer care sa semene cu cele clasice americane, poti folosi unul de nova sau supernova (cel de supernova e mai lat deci nu cred ca-ti convine)

apoi cine te opreste sa-ti constuiesti 2 talere intre care sa stea filtrul, unul pe post de talpa asezat pe carb si altul pe post de capac

fara filtru se uzeaza motorul mai repede

la ce iti trebuie spatiu mai mare sub capota?

deasta nu vad unde ar fi problema din acest topic, e cam non-sens


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 6 Jan 2011, 10:11
Post #384


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(N E S @ 5 Jan 2011, 14:52)
Deci, "prietene", eu am intrebat nu ca sa fiu luat peste picior, am intrebat din pura curiozitate, in speranta ca o sa aflu concret ce se duce din motor la functionarea lui fara filtru de aer. Repet era ceva pur informativ, nicidecum ca sa umblu cu prostii de genul.
Doi la mana, daca eu vreau sa imi pun un filtru mai bun, care imi ocupa un spatiu mai mic la motor, atunci de ce sa nu o fac? Deaia am intrebat daca sunt si alte posibilitati in afara de cel pus in capul carburatorului, ca sa nu tai din capota, ca se poate si asa.
Asa ca data viitoare te rog frumos reciteste intrebarea inca o data inainte de a lua lumea la mistouri ca nu sunt unu care vrea sa-si faca masina decapotabila sau alte tampenii.
Drumuri bune sa avem.
*


Nu fii ironic!
Nu te-am luat peste picior.Ti-am raspuns destul de politicos.Din vorbele tale erai tentat sa-ti modifici capota pt un amarat de filtru care nu are nici o importanta,trebuie doar sa fie curat.Repet pt dacie nu exista filtru mai bun.
Tu decizi ce vrei sa faci cu ea.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 6 Jan 2011, 11:18
Post #385


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Ok, atunci am inteles eu gresit si imi cer iertare. Acum hai sa lamurim problema. Fiind pasionat de masinile mai vechi, in general cele americane, am zis sa incerc sa pun si eu un filtru de aer pus in capul carbului, mai mult de aspect, caci sunt constient ca la partea de perfomante nu are efect. Asadar am dat cu search-ul si am gasit un topic despre filtrele de aer, dar la sectiunea Logan. Acolo mi-a zis un coleg ca nu o sa am sificient spatiu sub capota sa montez un astfel de filtru asa ca am zis sa mai incerc odata sa vad daca primesc niste sfaturi. Nu aveam deloc de gand sa tai bunatate de capota pentru o tampenie.
Iar la partea de mers fara filtru de aer nici n-aveam de gand sa merg fara, ca daca era optional nu mai era acolo in primul rand smile.gif. Vroiam doar sa vad daca pot afla concret ce se duce din motor, de, curios din fire fiind.
Sper sa putem lasa in urma mica divergenta. Imi cer scuze inca o data.
Numai bine

This post has been edited by N E S: 6 Jan 2011, 11:19


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 6 Jan 2011, 11:54
Post #386


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Stai linistit,nu e nici o divergenta biggrin.gif
Daca cauti pe forum sunt multi care si-au montat dar fara nici o performanta doar aspect estetic.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Komissar
post 6 Jan 2011, 13:04
Post #387


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 30 June 09




N E S -> uite o alternativa: filtru de aer de "tuning" pt. VW Broasca - direct in capul carburatorului.
SIGUR se potriveste si pe carbul de Dacie.

http://cgi.ebay.de/VW-Kafer-Buggy-Trike-Lu...=item43a2c917df

12,50 EU + 9 EU transport pana in RO (nu se mai plateste nici o alta taxa) - daca nu sti sa iei de pe ebay,cauta pe cineva care are cont sa-ti comande.

(uite alta licitatie, tipul asta nu trimite in RO, dar se vede in poza lui cum este prinderea pe carburator: http://cgi.ebay.de/Neu-Luftfilter-Kafer-Tr...=item25602e39a4 )

mai e si modelul asta,
http://cgi.ebay.de/K42-Chrom-Sport-Luftfil...=item519694fb5e

(vad ca tipul asta nu spune cat e transportul pana in RO, dar trimite in RO, trebuie intrebat separat )


--------------------
Volkswagen 1200 1965 Sunroof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 6 Jan 2011, 14:19
Post #388


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




eu gasisem asa ceva: http://adalmotors.ro/filtru-aer-tuning-uni...4bdcb6ed461324b

Dar mai intai o sa incerc sa imi iau un filtru de nova si sa imi fac eu doua talere, sa vad ce iese...si dupa ma arunc la cumparaturi:D


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 7 Jan 2011, 02:14
Post #389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




sau orice filtru circular sa fie, nu e neaparat nova, eu am dat un exemplu, sa tii cont sa nu micsorezi prea mult suprafata(aria) elementului filtrant montand unul prea mic, orienteaza-te/calculeaza ca suprafetele sa fie apropiate, oricum poti pune de suprafata mai mica fiindca elimini carcasa filtrului si tubulatura originala ceea ce duce la o trecere mai usoara a aerului (probabil doar la turatii mari)

This post has been edited by danciusergiu84: 7 Jan 2011, 02:15


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Komissar
post 7 Jan 2011, 12:43
Post #390


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 30 June 09




Asa, ... si LADA 1200/1500 are filtru rotund. Dar probabil ca trebuie adaptat: http://i.auto-bild.de/ir_img/58416239_025af42c0b.jpg
Partea buna e ca gasesti la dezmembrari.


--------------------
Volkswagen 1200 1965 Sunroof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 11 12 13 14 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 10:16
Forum Renault