Filtru de aer performant, se gaseste vreun model pt 1310?
![]() ![]() ![]() |
Filtru de aer performant, se gaseste vreun model pt 1310?
panter1 |
![]()
Post
#361
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#362
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
hai ma lasi
![]() This post has been edited by djasu82: 8 Jun 2009, 18:39 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
panter1 |
![]()
Post
#363
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
am vazut si eu un topic cu cineva care punese furtun de la aspirator(plastic), traversa tot motorul prin spate apoi in jos, in total cred ca avea peste 1m acel burlan, si normal ca se incalzea aerul pana ajungea unde trebuie, si poate ai avut pe carburator.. Chiar acum cateva zile am testat din nou si... merge figura.
Dar in fine.. fiecare cu parerea lui nu? fara suparare ![]() This post has been edited by panter1: 8 Jun 2009, 18:40 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#364
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Mai bine ai monta un filtru din carbon si pe langa radiator ai trage o tabla pentru a directiona aerul spre filtru direct nu prin furtunuri lungi.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#365
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
basca mea din par de oaie...de la unu care stie mai bine ca mine daca am termostat au ba pe pompa de apa si imi da sfaturi despre aerisire nu pot sa ma astept la mare lucru. E incepator momentan si invata. Dar de la djasu82 m-as astepta la mai mult ca doara e oltean...
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
panter1 |
![]()
Post
#366
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 9 Jun 2009, 22:24) basca mea din par de oaie...de la unu care stie mai bine ca mine daca am termostat au ba pe pompa de apa si imi da sfaturi despre aerisire nu pot sa ma astept la mare lucru. E incepator momentan si invata. Dar de la djasu82 m-as astepta la mai mult ca doara e oltean... De ce nu ti-ai luat oltcit?? glumeam ![]() ![]() Fiecare cu parerea lui, am facut exces de cuvinte.. gresala mea, si fiecare e liber sa creada ce vrea ca nu ma deranjaza, doar suntem colegi de forum, cat om mai fi ![]() Djasu daca ai vedea cum merge motorasul meu la 100.000.km reali pe care ii are, motor neumblat niciodata in el si cum ia lejer 140 ai zice ca nu e adevarat, acum o luna "m-am luat" cu unu cu o scoda felicia si l-am facut fata cu brio fara sa o trec pe benzina, pe la 135-140 am lasat-o pe GPL sa vad cat duce(omul a renuntat pana la urma, goana o incepusem de la 90 cand ma enerva in fata) si int-adevar atata poate,nu poate mai mult pe gaz, iar pe benzina se duce in 160 ![]() Cand vine vorba de motor sunt foarte pretenios, am testat si la ce temperatura merge el mai bine(desi duduie cartile ca la 90 de grade al meu trage bine pe la 79-80, pana si ce releu de incarcare e mai bun atat cat sa nu franeze cureaua, unele relee franeaza cureaua(solicita inutil alternatorul) mai mult decat altele si prin asta se poate pierde acel ralantiu fin,si vro 200ml carburant la 100km, si daca mai pui inca vro 5 lucruri influiente deja e 1L si multe alte chichite mici care nimeni nu le da importanta dar au oarece valoare, nu le enumar aici, asta e.. lumea crede doar ce vede nu ce spun altii care au testat poate mai bine decat ei si cu mai multa rabdare ![]() Prefer sa nu mai postez nimic in acest topic, din punct de vedere al eficentei pe calea filtrului am facut maximul si se cunoaste, si o sa ma gandesc si la idea ta.. trebuie sa ma documentez mai intai, asta daca nu e vro gluma cu filtru de carbon si patesc si eu ca aia din reclama cu filtru de polen ![]() This post has been edited by panter1: 10 Jun 2009, 00:27 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#367
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
sal
intreb si eu, poate usor pe lanaga,, dar totusi e legat tot de filtrarea aerului. incinta clasica de 1300, nu 1310, cea fara comutare rece-cald, nu ar fi mai ok, deoarece e mai mare si asigura debit mai mare? nu ar trebui sa izoleze si mai bine zgomotul admisiei? sau de fapt nu, o sa urle mai puternic teoretic. cu ce s-ar putea izola termic si fonic incinta ca sa mai scada zgomotul motorului? sandwitch antifon folie parchet? dar fiind lanaga gaerie se incinge mai tare. puse mai multe scuturi alaturate ca cel de deasupra alectromotorulu? multam. This post has been edited by tzepesch: 10 Jun 2009, 22:51 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
hathazy |
![]() ![]()
Post
#368
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
am pus un filtru aer sport pe motor 1.4 li si se vede diferenta....sunetul e putin mai gros....dar turatia zboara.....oricum benzinarele au putere de la 3000rpm.nu vb prostii ca nu are nici un efect...intradevar asta depinde de filtru si unde il plasezisa nu traga aer cald.
12 Jun 2009, 16:49: tzepesch----orice ai face motorul de dacie tot va urla deoarece distributia e pe lant daca nu ma insel......iar izolare fonica nu stiu daca sar merita....poate o sa deschidem si cu aceasta tema un topic This post has been edited by hathazy: 12 Jun 2009, 16:49 |
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
panter1 |
![]()
Post
#369
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
exista deja un topic mai vechi.. cautati-l aveti acolo toate informatiile despre izolare fonica.
Tepes daca filtru e in carcasa lui nu scoate zgomote mari, ele sunt insesizabile in comparatie cu celelalte componente datatoare de zgomote Zgomotul in mare parte nu vine de la lant\filtru ci tobele neetanse + materialul prost din care sunt facute + multe cutii de viteza care piuie incet sau mai mult + antifonarea proasta + bucsi duse si la gropi troncane, daca toate astea se elimina veti avea o masina de invidiat in lumea daciilor ![]() This post has been edited by panter1: 13 Jun 2009, 13:49 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Grasu__XXL |
![]()
Post
#370
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 28 June 10 ![]() |
Salut Garfield 87!Spune-mi si mie de unde ai cumparat capacul de distributie si teava aia sau ce o fi si cat te-a costat.ms
|
--------------------
Dacia
1310
1999
|
|
sobolan |
![]()
Post
#371
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(hathazy @ 12 Jun 2009, 17:44) am pus un filtru aer sport pe motor 1.4 li si se vede diferenta....sunetul e putin mai gros....dar turatia zboara.... unde zboara ? ![]() uite-asa unii vb. prostii pe aici si altii cred.... eu am avut filtru de ala sport,conic, si intr-adevar exista zgomotul ala de admisie,parca tragea un pic mai bine(parca) in rest nimic spectaculos...a inghitit saracul motor numai praf si particule fine de i-a sarit basca....era un filtru bunisor,sa zic asa,dar permisiv....un filtru sport adevarat se curata dupa un timp si se greseaza cu o solutie(mama masii) pe care o iei in set cu el...uitati-va la K&N.... asa ca lasti prostiile ca zboara turatia,masina devine brusc un WRC ca nu va crede nici naiba si de atata adevar o sa va cada "ralanti-ul" in baia de ulei.... ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#372
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
nu stiu cat este de adevarat dar am vazut pe un forum pe unu care testa pe un logan filtru sport(testat pe banc nu la ureche) si pe langa zgomot mai castiga 3 caluti in plus,nu este ceva ce sa se simta sa zici ca mama ce merge masina cu filtru sport da teoretic castiga,putin da totusi,putin de ici putin de colo sti cum e ...
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
4x4 |
![]()
Post
#373
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
3 caluti? asta la o medie intre teste sau cum?
la un dyno neprofesionist 3 cp intra in marja de eroare |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#374
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
deci era vorba e un motor de Logan 1.4 nu pot sa fiu ferm convins ca si la dacie iti va da 3 cp,insa ceva tot iti da chiar daca poate nu simti in mers(adica nu ai o dacie care merge naspa si ii pui filtru sport si te baga in scaun la plecare
![]() ![]() This post has been edited by bv-08-fgm: 22 Aug 2010, 05:37 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
4x4 |
![]()
Post
#375
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Pentru 3 cp dyno e irelevant, temperatura ambienta poate duce la diferențe mai mari.
Eu am altceva în cap, eu as vrea sa fac rost de un airbox SH, cat mai ieftin pentru mașina mea, si sa il modific, il golesc de tot ce are in el, si fac o gaura mare sus, deasupra filtrului. Apoi fac o gaura in capacelul ala negru de pe capota, si sigilez capota de airbox. Short ram air intake! HP Gain: 0.01HP Feel Good Factor: x100 ![]() Mașina va scoate un sunet mai gros și voi avea acel sunt de aspirare. Unicul dezavantaj ar fi ca dacă ploua și trebuie sa conduc, trebuie sa astup gaura din capota. This post has been edited by 4x4: 22 Aug 2010, 14:35 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#376
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
am adoptat si eu metoda userului PANTER1 din pustul de mai in spate cu tragerea aerului mai rece de jos de sub radiator si am observat ca pe DPL la viteza mare (80 la ora )cand apas pe ambreiaj p[entru franare moare motorul.pe benzina nu face asa si pe GPL cand pun sa traga din fata nu prin acel furtun de jos.Sa fie prea puternic aerul ce intra in filtru?,si sa moara motorul din cauza asta,o sa incerc sa mai obturez din gaura sa vad,si ca si diferenta sa stiti ca se simte
cand e cald afara Attached thumbnail(s) SDC12445.JPG ( Size: 467.4k ) Number of downloads: 720 SDC12447.JPG ( Size: 449.97k ) Number of downloads: 800 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
sobolan |
![]()
Post
#377
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(bv-08-fgm @ 21 Aug 2010, 21:07) nu stiu cat este de adevarat dar am vazut pe un forum pe unu care testa pe un logan filtru sport(testat pe banc nu la ureche) si pe langa zgomot mai castiga 3 caluti in plus,.... nu e adevarat....poate maxim 0,3 cp...poate !!! o admisie mai buna(adica filtru sport) ar implica si o evacuare mai buna ...asta ca sa fie un echilibru macar asa la prima vedere....poate asa sa ia 3 cai dar ma cam indoiesc.... This post has been edited by sobolan: 31 Aug 2010, 21:26 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#378
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
cel putin la 1 de dacie nici io nu cred ca ar putea avea efect,la cele straine am facut proba fara filtru de aer si motorul avea viata mai buna ca atunci cand avea filtru de aer(nu e indicat sa mergi fara)
ghitza- cred ca ce ai vrut tu sa faci este pe benzina,gazul e putin mai nasol deaia nici nu ti-a mers bine cand avea aer proaspat. |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
ghitza |
![]()
Post
#379
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai pe benzina am zis ca nu murea motorul numai pe gaz acuma am trecut sa traga din fata normal nu pe acel furtun si nu mai moare nimic merge fara probleme
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
N E S |
![]()
Post
#380
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Apropo...daca se merge fara, care sunt consecintele?
Si dati-mi si mie o idee...as fi vrut sa imi pun un filtru de aer in capul carburatorului, ca la muscle car, dar am aflat ca nu mi se mai inchide capota daca fac asta. Exista si alte lucruri asemanatoare? In afara de filtrele sport? sau doar asta? Va multumesc mult |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#381
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Prietene,principala caracteristica a filtrului de aer e sa fie curat.Atat.Fara e toate mizeriile intra in motor si risti sa-l distrugi.
Ce speri tu daca-l inlocuiesti?Ca masina castiga ceva cp?E doar un mit. Pune un filtru nou la loc si lasa prostiile. This post has been edited by Paulorossi: 5 Jan 2011, 13:38 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
N E S |
![]()
Post
#382
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Deci, "prietene", eu am intrebat nu ca sa fiu luat peste picior, am intrebat din pura curiozitate, in speranta ca o sa aflu concret ce se duce din motor la functionarea lui fara filtru de aer. Repet era ceva pur informativ, nicidecum ca sa umblu cu prostii de genul.
Doi la mana, daca eu vreau sa imi pun un filtru mai bun, care imi ocupa un spatiu mai mic la motor, atunci de ce sa nu o fac? Deaia am intrebat daca sunt si alte posibilitati in afara de cel pus in capul carburatorului, ca sa nu tai din capota, ca se poate si asa. Asa ca data viitoare te rog frumos reciteste intrebarea inca o data inainte de a lua lumea la mistouri ca nu sunt unu care vrea sa-si faca masina decapotabila sau alte tampenii. Drumuri bune sa avem. This post has been edited by N E S: 5 Jan 2011, 14:52 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#383
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
daca vrei sa pui filtru de aer care sa semene cu cele clasice americane, poti folosi unul de nova sau supernova (cel de supernova e mai lat deci nu cred ca-ti convine)
apoi cine te opreste sa-ti constuiesti 2 talere intre care sa stea filtrul, unul pe post de talpa asezat pe carb si altul pe post de capac fara filtru se uzeaza motorul mai repede la ce iti trebuie spatiu mai mare sub capota? deasta nu vad unde ar fi problema din acest topic, e cam non-sens |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#384
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(N E S @ 5 Jan 2011, 14:52) Deci, "prietene", eu am intrebat nu ca sa fiu luat peste picior, am intrebat din pura curiozitate, in speranta ca o sa aflu concret ce se duce din motor la functionarea lui fara filtru de aer. Repet era ceva pur informativ, nicidecum ca sa umblu cu prostii de genul. Doi la mana, daca eu vreau sa imi pun un filtru mai bun, care imi ocupa un spatiu mai mic la motor, atunci de ce sa nu o fac? Deaia am intrebat daca sunt si alte posibilitati in afara de cel pus in capul carburatorului, ca sa nu tai din capota, ca se poate si asa. Asa ca data viitoare te rog frumos reciteste intrebarea inca o data inainte de a lua lumea la mistouri ca nu sunt unu care vrea sa-si faca masina decapotabila sau alte tampenii. Drumuri bune sa avem. Nu fii ironic! Nu te-am luat peste picior.Ti-am raspuns destul de politicos.Din vorbele tale erai tentat sa-ti modifici capota pt un amarat de filtru care nu are nici o importanta,trebuie doar sa fie curat.Repet pt dacie nu exista filtru mai bun. Tu decizi ce vrei sa faci cu ea. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
N E S |
![]()
Post
#385
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Ok, atunci am inteles eu gresit si imi cer iertare. Acum hai sa lamurim problema. Fiind pasionat de masinile mai vechi, in general cele americane, am zis sa incerc sa pun si eu un filtru de aer pus in capul carbului, mai mult de aspect, caci sunt constient ca la partea de perfomante nu are efect. Asadar am dat cu search-ul si am gasit un topic despre filtrele de aer, dar la sectiunea Logan. Acolo mi-a zis un coleg ca nu o sa am sificient spatiu sub capota sa montez un astfel de filtru asa ca am zis sa mai incerc odata sa vad daca primesc niste sfaturi. Nu aveam deloc de gand sa tai bunatate de capota pentru o tampenie.
Iar la partea de mers fara filtru de aer nici n-aveam de gand sa merg fara, ca daca era optional nu mai era acolo in primul rand ![]() Sper sa putem lasa in urma mica divergenta. Imi cer scuze inca o data. Numai bine This post has been edited by N E S: 6 Jan 2011, 11:19 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#386
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Stai linistit,nu e nici o divergenta
![]() Daca cauti pe forum sunt multi care si-au montat dar fara nici o performanta doar aspect estetic. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Komissar |
![]()
Post
#387
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 30 June 09 ![]() |
N E S -> uite o alternativa: filtru de aer de "tuning" pt. VW Broasca - direct in capul carburatorului.
SIGUR se potriveste si pe carbul de Dacie. http://cgi.ebay.de/VW-Kafer-Buggy-Trike-Lu...=item43a2c917df 12,50 EU + 9 EU transport pana in RO (nu se mai plateste nici o alta taxa) - daca nu sti sa iei de pe ebay,cauta pe cineva care are cont sa-ti comande. (uite alta licitatie, tipul asta nu trimite in RO, dar se vede in poza lui cum este prinderea pe carburator: http://cgi.ebay.de/Neu-Luftfilter-Kafer-Tr...=item25602e39a4 ) mai e si modelul asta, http://cgi.ebay.de/K42-Chrom-Sport-Luftfil...=item519694fb5e (vad ca tipul asta nu spune cat e transportul pana in RO, dar trimite in RO, trebuie intrebat separat ) |
--------------------
Volkswagen
1200
1965 Sunroof
|
|
N E S |
![]()
Post
#388
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
eu gasisem asa ceva: http://adalmotors.ro/filtru-aer-tuning-uni...4bdcb6ed461324b
Dar mai intai o sa incerc sa imi iau un filtru de nova si sa imi fac eu doua talere, sa vad ce iese...si dupa ma arunc la cumparaturi:D |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#389
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
sau orice filtru circular sa fie, nu e neaparat nova, eu am dat un exemplu, sa tii cont sa nu micsorezi prea mult suprafata(aria) elementului filtrant montand unul prea mic, orienteaza-te/calculeaza ca suprafetele sa fie apropiate, oricum poti pune de suprafata mai mica fiindca elimini carcasa filtrului si tubulatura originala ceea ce duce la o trecere mai usoara a aerului (probabil doar la turatii mari)
This post has been edited by danciusergiu84: 7 Jan 2011, 02:15 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Komissar |
![]()
Post
#390
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 30 June 09 ![]() |
Asa, ... si LADA 1200/1500 are filtru rotund. Dar probabil ca trebuie adaptat: http://i.auto-bild.de/ir_img/58416239_025af42c0b.jpg
Partea buna e ca gasesti la dezmembrari. |
--------------------
Volkswagen
1200
1965 Sunroof
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 10:16 |