DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 12 13 14 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Filtru de aer performant, se gaseste vreun model pt 1310?

BennyORWO
post 8 Mar 2012, 18:18
Post #391


Membru autentic


Group: Members
Posts: 403
Joined: 10 June 11
From: Alexandria-TR




Salut.
Nu sunt chiar fan filtre sport,dar totusi,daca as merge cu capacul de la carburator deconectat de la filtru de aer,creste consumul de carburant cumva?


--------------------
Daewoo Nubira 3 2003 - TR-09-BEN
Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 8 Mar 2012, 19:35
Post #392


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




Ce parere aveti de asta.. 2240014.jpg ( Size: 116.33k ) Number of downloads: 398


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Mar 2012, 20:56
Post #393


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Arata bine


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 8 Mar 2012, 21:47
Post #394


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




acuma dac-ar si functiona bine, ar fi ok. smile.gif...


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Mar 2012, 22:45
Post #395


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




poate sunet frunos o sa scoata dar in rest nimic


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 9 Mar 2012, 11:16
Post #396


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Am avut si eu pasarele de-astea cu filtre sport dar dupa ce m-am documentat putin referitor la dinamica motoarelor,mi-au trecut. Multi vor sa faca din,scuzati expresia,din cenzurat bici care sa mai si plezneasca. Da,la un motor de peste 100-200cp dar care e gatuit putin de filtru din diferite motive(un filtru care sa retina impuritatile mai bine trebuie sa fie automat mai dens,de unde rezida faptul ca motorul va fi putin gatuit) daca se monteaza un fitru sport vor creste putin performantele insa nu intratat sa te dea pe spate. Mai apoi,constructorul,oricare ar fi el,atunci cand proiecteaza traseul de evacuare si de admisie cauta sa obtina maximul de performanta posibil in raport cu consumul de combustibil si cu uzura motorului,neavand nici un interes mai ales in ziua de azi,sa faca un motor gurmand ,de cilindree mare si care sa nu aibe putere. Plus ca mai exista dinamica gazelor care trebuie sa fie optima si ea,multi traiesc cu impresia de exemplu ca daca scoti tobele de la masina si pui o teava simpla,motorul va fi mai vioi. Poate fi,dar de cele mai multe ori nu e,acele tobe pe langa rolul de a amortiza zgomotul produs de evacuare au si rolul de ameliora umplerea cu amestec a cilindrilor,creeand o "franare" care sa imbunatatesca dinamica gazelor din evacuare. Cei care au citit cum functioneaza aceste sisteme stiu despre ce vorbesc. Revenind la fitrul de aer,probabil ca un filtru prin care admisia de aer sa se faca cat mai liniar,fara multe cotituri va imbunatati comportamentul in acceleratie si nu numai,de unde rezulta urcarea in ture ceva mai rapida,deasemenea priza de aer rece din exterior face acelasi lucru,se stie ca aerul rece contine mai mult oxigen in general,deci arderea va fi mai optima. De-aici rezulta consum mai scazut,arderea fiind optima,nu calci acceleratia la fel de mult cu consecintele sus mentionate. In concluzie si ca o parere personala,montarea unui filtru "sport" pe motorul de Dacie va face motorul mai sprinten iar daca e montat corect si conduceti economic(ceea ce nu prea se intampla deobicei,zgomotul facut de admisie te face sa-i dai talpa tongue.gif ) se va reduce cu ceva si consumul. Oricum,nu mai visati la NFS-uri si alte bazaconii,un fitru de aer nu va va marii puterea motorului cu nu stiu cati cai,doar va imbunatatii performantele dinamice ale motorului in cel mai bun caz. Si inca o chestie pe care am mai scris-o pe undeva,nu poti merge tare si sa consumi 4L/100km. Motoarele nu merg numai cu aer,mai au nevoie si de benzina sau motorina dupa caz care sa produca explozie combinata cu aerul si aprinsa de bujie. O alta imbunatatire se poate aduce la peco. Puneti benzina cu cifra octanica mai mare,gen 99+ si eventual un aditiv pentru a nu va bulii scaunele de supape(zic unii) si daca masina nu va merge mai bine,eu imi scot palaria in fata dvs. S-auzim de bine!

This post has been edited by sebymesteru: 9 Mar 2012, 11:18


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 9 Mar 2012, 22:23
Post #397


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




mi-am facut comanda de el...
acum,cand il voi primi sa vad daca reusesc sa il montez...


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 11 Mar 2012, 20:25
Post #398


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




legat de filtru am si io nelamurire.dupa cum bine stim filtru de dacie la intrare are o calpeta care poti alege dintre aer cald dupa galerie sau un pic mai rece din afara.acum eu rulez pa gpl si mai toti mai spus ca pa gpl trebuie sa traga aer cald de ce???.din cate stiu io aeru mai rece e mai bogat in oxigen nu? pa mine ma bate gandu de mult sa fac ca aerul sa intre in filtru din exterioru masini cu ajutorul unui furtun ceva.asa avea de castigat sau am de pierdut???


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 11 Mar 2012, 22:48
Post #399


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Sunt destui pe aici care deja au facut lucru asta si au pus de trage aer din fata(exterior).


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 11 Mar 2012, 23:04
Post #400


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




r3d,asa am si eu data clapeta,spre galerie,desi nu am furtunul acela care ar trebui sa mearga spre galerie si nici macar tabla care se monteaza pe galerie. Cert e ca exact asa e si la mine,daca e data clapeta asa,masina merge bine,daca o dau invers nu mai trage,nu mai are vlaga. Probabil are nevoie de un debit mai mare ca sa traga si asa,voi incerca la primavara sa o reglez sa traga bine si cu clapeta data pe pozitia de vara si voi vedea ce voi constata. Ori va creste consumul ori va scadea,ramane de vazut. Despre asta ne poate spune Nelu mai multe,are demult GPL si a experimentat destul probabil. smile.gif


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 12 Mar 2012, 20:06
Post #401


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




pai da sa faci o adaptare sa traga aer din exterior e simplu.dar problema e urmatoarea cum zice ssebymesterui.daca dai pa pozitia vara motoaru incepe sa traga prost(io unu as banui ventilatoru ca paote forteaza prea mult aer sau ceva de genu bine e doar o pare personala)bine ar fi daca ar intra domnu nelu si near lumina si pa noi ca el stie mai multe decat noi


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 12 Mar 2012, 23:38
Post #402


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




ventilatorul iese din discutie,am ELV... tongue.gif


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 13 Mar 2012, 10:03
Post #403


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




filtru a ajuns ieri, azi il montez sa vad diferentele..
problema este ca nu stiiam ca este de doar 9mm...


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai888
post 13 Mar 2012, 11:35
Post #404


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 December 11
From: UK




eu deja am dat pe pozitia de vara si motorul merge mai bine


--------------------
Renault Megane MK2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 12 13 14
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 02:26
Forum Renault