Filtru de aer performant, se gaseste vreun model pt 1310?
![]() ![]() ![]() |
Filtru de aer performant, se gaseste vreun model pt 1310?
BennyORWO |
![]()
Post
#391
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|||
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#392
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
|
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
ghitza |
![]()
Post
#393
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Arata bine
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#394
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
acuma dac-ar si functiona bine, ar fi ok.
![]() |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
ghitza |
![]()
Post
#395
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
poate sunet frunos o sa scoata dar in rest nimic
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#396
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Am avut si eu pasarele de-astea cu filtre sport dar dupa ce m-am documentat putin referitor la dinamica motoarelor,mi-au trecut. Multi vor sa faca din,scuzati expresia,din cenzurat bici care sa mai si plezneasca. Da,la un motor de peste 100-200cp dar care e gatuit putin de filtru din diferite motive(un filtru care sa retina impuritatile mai bine trebuie sa fie automat mai dens,de unde rezida faptul ca motorul va fi putin gatuit) daca se monteaza un fitru sport vor creste putin performantele insa nu intratat sa te dea pe spate. Mai apoi,constructorul,oricare ar fi el,atunci cand proiecteaza traseul de evacuare si de admisie cauta sa obtina maximul de performanta posibil in raport cu consumul de combustibil si cu uzura motorului,neavand nici un interes mai ales in ziua de azi,sa faca un motor gurmand ,de cilindree mare si care sa nu aibe putere. Plus ca mai exista dinamica gazelor care trebuie sa fie optima si ea,multi traiesc cu impresia de exemplu ca daca scoti tobele de la masina si pui o teava simpla,motorul va fi mai vioi. Poate fi,dar de cele mai multe ori nu e,acele tobe pe langa rolul de a amortiza zgomotul produs de evacuare au si rolul de ameliora umplerea cu amestec a cilindrilor,creeand o "franare" care sa imbunatatesca dinamica gazelor din evacuare. Cei care au citit cum functioneaza aceste sisteme stiu despre ce vorbesc. Revenind la fitrul de aer,probabil ca un filtru prin care admisia de aer sa se faca cat mai liniar,fara multe cotituri va imbunatati comportamentul in acceleratie si nu numai,de unde rezulta urcarea in ture ceva mai rapida,deasemenea priza de aer rece din exterior face acelasi lucru,se stie ca aerul rece contine mai mult oxigen in general,deci arderea va fi mai optima. De-aici rezulta consum mai scazut,arderea fiind optima,nu calci acceleratia la fel de mult cu consecintele sus mentionate. In concluzie si ca o parere personala,montarea unui filtru "sport" pe motorul de Dacie va face motorul mai sprinten iar daca e montat corect si conduceti economic(ceea ce nu prea se intampla deobicei,zgomotul facut de admisie te face sa-i dai talpa
![]() This post has been edited by sebymesteru: 9 Mar 2012, 11:18 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#397
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
mi-am facut comanda de el...
acum,cand il voi primi sa vad daca reusesc sa il montez... |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
r3d |
![]()
Post
#398
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
legat de filtru am si io nelamurire.dupa cum bine stim filtru de dacie la intrare are o calpeta care poti alege dintre aer cald dupa galerie sau un pic mai rece din afara.acum eu rulez pa gpl si mai toti mai spus ca pa gpl trebuie sa traga aer cald de ce???.din cate stiu io aeru mai rece e mai bogat in oxigen nu? pa mine ma bate gandu de mult sa fac ca aerul sa intre in filtru din exterioru masini cu ajutorul unui furtun ceva.asa avea de castigat sau am de pierdut???
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#399
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Sunt destui pe aici care deja au facut lucru asta si au pus de trage aer din fata(exterior).
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
sebymesteru |
![]()
Post
#400
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
r3d,asa am si eu data clapeta,spre galerie,desi nu am furtunul acela care ar trebui sa mearga spre galerie si nici macar tabla care se monteaza pe galerie. Cert e ca exact asa e si la mine,daca e data clapeta asa,masina merge bine,daca o dau invers nu mai trage,nu mai are vlaga. Probabil are nevoie de un debit mai mare ca sa traga si asa,voi incerca la primavara sa o reglez sa traga bine si cu clapeta data pe pozitia de vara si voi vedea ce voi constata. Ori va creste consumul ori va scadea,ramane de vazut. Despre asta ne poate spune Nelu mai multe,are demult GPL si a experimentat destul probabil.
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
r3d |
![]()
Post
#401
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
pai da sa faci o adaptare sa traga aer din exterior e simplu.dar problema e urmatoarea cum zice ssebymesterui.daca dai pa pozitia vara motoaru incepe sa traga prost(io unu as banui ventilatoru ca paote forteaza prea mult aer sau ceva de genu bine e doar o pare personala)bine ar fi daca ar intra domnu nelu si near lumina si pa noi ca el stie mai multe decat noi
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#402
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
ventilatorul iese din discutie,am ELV...
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#403
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
filtru a ajuns ieri, azi il montez sa vad diferentele..
problema este ca nu stiiam ca este de doar 9mm... |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
mihai888 |
![]()
Post
#404
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 December 11 From: UK ![]() |
eu deja am dat pe pozitia de vara si motorul merge mai bine
|
--------------------
Renault
Megane MK2
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 02:26 |