DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> caldura in masina, cald si rece

Maskatu
post 6 Jan 2010, 17:18
Post #31


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Mai bine o canistra de benzina ca tot s-a scumpit biggrin.gif Bleac bere dry.gif


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ti3sto
post 6 Jan 2010, 18:55
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti-Berceni




QUOTE(GrOzOy @ 4 Jan 2010, 20:55)
Nu ca ma laud , dar vreau sa zic ca imi baga toata caldura din motor in habitaclu ! Si daca sta acul jos ,da , e foarte bine ! Se cunoaste cand inchid caldura si merg cativa km incepe a urca deoarece caldura din motor este eliminata mai greu din circuit !! Mecanic m-a facut mama smile.gif) !
*




Din ce scrii tu acolo deduc ca habar n-ai cum se incalzeste habitaclu la masina ta..... si vara si iarna teoretic masina iti da aceeasi caldura ... problemele tale sunt altele daca nu-ti indica temperatura .


--------------------
Dsn SuperNova 2000 1.4
-----------Tractari Auto Non Stop -------
Cel mai mic pret, Bucuresti 100Lei

Tel :0769797963
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrOzOy
post 8 Jan 2010, 00:00
Post #33


Membru cu Dacie !


Group: Members
Posts: 839
Joined: 8 September 09
From: Ramnicu Sarat,Buzau !




Ce naiba e atat de aiurea??? M-am referit ca daca merg cu masina cu caldura oprita ( iarna ) creste temperatura apei ca nah dar cand eu cand am plecat cu masina si la 2 minute am pornit caldura ( ca se aburesc geamurile ) ce naiba sa se mai ridice la apa daca toata caldura din motor este adusa in habitaclu?? Cand mergi sute de km normal ca trece acul de jumate ca nu o sa stai tu cu caldura tot timpul in fuctiune si motorul ala trage ca nah , nu mergi cu 10 km /h ... acum ce mai e aiurea??


--------------------
Dacia SuperNova 2002 , fara piele :D - BZ 52 MTG
Cazan Romanesc !

Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 8 Jan 2010, 00:02
Post #34


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Tot ce zici e aiurea. Mai bine taci. smile.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cosmin.nova
post 8 Jan 2010, 00:06
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 688
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




huh.gif


--------------------
Logan 1.6MPi 05' / Papuc 1.9D dropside 05'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 8 Jan 2010, 09:15
Post #36


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




QUOTE(GrOzOy @ 8 Jan 2010, 00:00)
Ce naiba e atat de aiurea??? M-am referit ca daca merg cu masina cu caldura oprita ( iarna ) creste temperatura apei ca nah dar cand eu cand am plecat cu masina si la 2 minute am pornit caldura ( ca se aburesc geamurile ) ce naiba sa se mai ridice la apa daca toata caldura din motor este adusa in habitaclu?? Cand mergi sute de km normal ca trece acul de jumate ca nu o sa stai tu cu caldura tot timpul in fuctiune si motorul ala trage ca nah , nu mergi cu 10 km /h ... acum ce mai e aiurea??
*


Asa, si cand mergi cu masina cu caldura pornita (iarna) nu mai creste apa? blink.gif Geamurile se aburesc doar daca ti aerul pe recirculare. Si caldura nu vine "din motor". Vine de la circuitul de racire al motorului.

Nu are nici o legatura pornirea caldurii sau nepornirea ei cu "ridicatul acului" sau mai bine zis cu cresterea temperaturii motorului. Si tu nu "pornesti caldura". Cand actionezi comutatorul din dreapta, pornesti defapt AEROTERMA, adica un ventilator aflat in carcasa aerotermei, care "sufla" in caloriferul de caldura si prin urmare "primesti" caldura pe gurile din bord, sau la picioare sau sus la parbriz.

Daca mergi "sute de km" adica in afara orasului, acul de temperatura trebuie sa stea undeva la jumatatea cadranului, nu sa treaca de jumatate. Acul trece de jumatate si "ajunge" sus, atunci cand circuli prin oras, si bagi semafoare la greu, porniri de pe loc, viteza mica, aerul nefiind suficient de puternic sa raceasca radiatorul.

Nu mai debita atatea ineptii cu atata nonsalanta, ca incepe lumea sa te creada pe bune...


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b13mat
post 8 Jan 2010, 09:20
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 9 March 08




good point maskatu


--------------------
Renault Laguna 2 phase 2 1.9 dCI 2005 privilege - B 13 MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 8 Jan 2010, 10:31
Post #38


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Din discutiile avute la "bula daciotul" se pare ca motorul s-ar incalzi mai rapid cu ... cateva minute, daca nu pornesti caldura (aeroterma) . Asta datorita faptului ca aeroterma sufla in calorifer (radiatorul din interior) si actioneaza ca un "racitor". Cand apa deja este calda pe instalatie, ventilatorul nu mai afecteaza temperatura acesteia si doar "dirijeaza" fluxul de caldura catre tubulatura din bord.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harry
post 8 Jan 2010, 12:27
Post #39


E-TECH tester


Group: Members
Posts: 414
Joined: 3 July 08
From: Bucuresti




QUOTE(GrOzOy @ 8 Jan 2010, 00:00)
Ce naiba e atat de aiurea??? M-am referit ca daca merg cu masina cu caldura oprita ( iarna ) creste temperatura apei ca nah dar cand eu cand am plecat cu masina si la 2 minute am pornit caldura ( ca se aburesc geamurile ) ce naiba sa se mai ridice la apa daca toata caldura din motor este adusa in habitaclu?? Cand mergi sute de km normal ca trece acul de jumate ca nu o sa stai tu cu caldura tot timpul in fuctiune si motorul ala trage ca nah , nu mergi cu 10 km /h ... acum ce mai e aiurea??
*



radmasa.gif

"toata caldura din motor este adusa in habitaclu" radmasa.gif buna asta! rolleyes.gif

caloriferul nu are "capacitatea" de a tine motorul rece nici macar iarna smile.gif hai sa zicem ca "intarzie" incalzirea motorului cu 5 minute poate, dar mai mult nu prea cred smile.gif
daca tie-ti sta acul jos, problema este cu totul alta.... verifica termostatul sa nu-l ai blocat pe deschis.... .
ph34r.gif


--------------------
Renault Captur 2 E-TECH plugin hybrid 2021
Logan MCV, 1.5 dci, Laureat, 2007
Duster, 1.5 dCi, Laureat, 4WD, ESP, 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 8 Jan 2010, 13:34
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Pentru curiosi/doritori de aeroterma mai eficienta, atasez niste poze ale aerotermei desfacuta. Poze cu "imbunatatirile" pe care i le-am adus nu am mai facut.
IMG_0365.JPG ( Size: 379.07k ) Number of downloads: 965
IMG_0366.JPG ( Size: 333.28k ) Number of downloads: 1114
IMG_0367.JPG ( Size: 348.16k ) Number of downloads: 1099
IMG_0368.JPG ( Size: 499.37k ) Number of downloads: 1053
IMG_0369.JPG ( Size: 344.75k ) Number of downloads: 1046
IMG_0370.JPG ( Size: 438.66k ) Number of downloads: 450

Sfatul meu este sa demontati totusi si sa spalati macar o data aeroterma(de preferat vara). Motivul se vede in una dintre poze.

Spor la treaba!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tixti
post 8 Jan 2010, 13:44
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 September 07




QUOTE(Maskatu @ 8 Jan 2010, 10:31)
Din discutiile avute la "bula daciotul" se pare ca motorul s-ar incalzi mai rapid cu ... cateva minute, daca nu pornesti caldura (aeroterma) . Asta datorita faptului ca aeroterma sufla in calorifer (radiatorul din interior) si actioneaza ca un "racitor". Cand apa deja este calda pe instalatie, ventilatorul nu mai afecteaza temperatura acesteia si doar "dirijeaza" fluxul de caldura catre tubulatura din bord.
*


Pai e cam normal sa nu pornesti aeroterma daca nu s-a ridicat un pic acul de la apa, pentru ca iti sufla rece la chelie si nu e deloc confortabil. Inca un mic truc: pentru o dezaburire mai rapida a geamurilor, dati drumul un pic si la aer conditionat.


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003, 1,4 MPI, alb Boreal - BR 06 BOG
am masina mica neamuleeee...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 8 Jan 2010, 13:49
Post #42


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Dacă tot e cu poze, cam astea sunt componentele ce ar necesita o spălare, fără pisică: biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
DSC02526.jpg ( Size: 108.24k ) Number of downloads: 465
DSC02525.jpg ( Size: 148.92k ) Number of downloads: 403


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 8 Jan 2010, 13:57
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Tocmai ce-mi cenzurasem si eu piciorul in una dintre poze(un patrat gri).
Sa-ti traiasca felina, Catalin! smile.gif
Sincer, cam toata plasticaraia ar trebui spalata. La ce prafuit e aerul pe care-l circula aeroterma...eu as recomanda spalarea anuala a aerotermei. Chiar si cu filtru de hota(in cantitati generoase) la admisie tot intra mult praf in aeroterma.

Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 8 Jan 2010, 14:22
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




eu acu cateva luni cand am schimbat caloriferul am spalat si aeroterma, nu era asa mult praf si mizerie dar am spalat-o ca sa dispara mirosul de antigel


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi87
post 10 Jan 2010, 09:36
Post #45


fa-te viteaz knd esti singur in masina...nu chinui si p altii


Group: Members
Posts: 507
Joined: 2 May 08




ce rol are rezistenta de langa motorasul de aeroterma??


--------------------
RENAULT Megane 2.2 1.6 16v 82Kw 2007 - Unknown..yet
[COLOR=blue][SIZE=7]omul este dator sa sculte, nu sa si creada....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 10 Jan 2010, 10:11
Post #46


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai imparte viteza la aeroterma cand ai tu de comutator iar la cele straine au aeroterma controlata electronic .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_supernova
post 10 Jan 2010, 10:28
Post #47


Membru Dacia Club!


Group: Members
Posts: 344
Joined: 5 August 08
From: Pitesti/ Brasov




Nu mai deschid alt topic si imi cer scuze daca nu e tocmai potrivit ceea ce fac.
Am si eu o problema, imi baga aer cald / rece asa cum vreau eu, dar imi baga si pe la picioare si pe sus pe la parbriz si pe gurile din jumatate, pot sa ii dau sa bage pe la picioare, dezaburire si picioare si prin guri si tot degeaba, el baga peste tot. De ce oare? S-o fi rupt ceva care bloca aerul sa nu il trimita peste tot?

Multumesc!

Drum bun!


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2001
Drumuri bune!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 10 Jan 2010, 11:26
Post #48


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Pe prima pagina uita-te la postul 23, a doua poza. Acela este cablul ce vine de sus de la rotita ce dirijeaza fluxul de caldura. Verifica ca nu cumva tubul din jurul cablului sa se fi desprins din lamela metalica ce o tine pe pozitie.

Desfaci surubul lamelei si poti sa prinzi mai bine tubul cablului, astfel incat sa functioneze mai normal la cursa maxima stanga si dreapta. Mie intr-un an mi-a scapat de 2 ori. Pana la urma am pus banda izolatoare in zona respectiva, si am strans mai tare lamela metalica peste tub.

Cablul din tub misca acel plastic stanga si dreapta. Plasticul intra in aeroterma si inchide sau deschide anumite membrane din ea, astfel incat aerul sa se "Duca" sus, la parbriz, in mijloc adica bord sau jos adica picioare. Sau cel putin asta ar trebui sa faca.

Eu am reusit sa reglez cablul astfel incat daca mut rotita pe parbriz, sa nu mai imi sufle decat foarte putin aer jos la picioare, respectiv invers. Daca mut pe picioare sa nu mai sufle deloc in bord si parbriz.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cosmin.nova
post 10 Jan 2010, 14:25
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 688
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




la are doar 2 functii:
sus si peste tot, si nu ma deranjeaza; caldura o folosim doar iarna si e ok sa bage peste tot biggrin.gif + ca la mine "ma rupe" de caldura


--------------------
Logan 1.6MPi 05' / Papuc 1.9D dropside 05'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau_24bcd
post 10 Jan 2010, 14:53
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 12 November 09




exact asa baga si la mine,tot peste tot..nu sunt multumit de cum imi baga.cosmine chiar asa de tare iti baga caldura?


--------------------
dacia supernova 2001 clima - gj 24 cla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cosmin.nova
post 10 Jan 2010, 15:38
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 688
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




imi baga destul de tare chiar si in treapta a doua de caldura biggrin.gif nu ma deranjeaza chiar e ok. ma enerveaza ca am mereu geamurile laterale aburite..umede si le sterg cu carpa dry.gif ..toti aveti la fel? chiar si cu caldura pornita? cred ca e de la umezeala din masina...mai intri si cu apa si sta pe covorase..se evapora..


--------------------
Logan 1.6MPi 05' / Papuc 1.9D dropside 05'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 10 Jan 2010, 17:26
Post #52


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai dar nu mai lasa pe recirculare si lasa sa traga din exterior aer proaspat altfel o sa stai in abur tot timpul.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 13 Jan 2010, 15:41
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




daca tot suntem la capitolul aeroterma, si eu am dat-o jos in toamna sa-i schimb caloriferul, am spalat-o impreuna cu toata tubulatura si am uns lagarele ventilatorului cu vazelina cu calciu sa nu mai scartaie la pornire (cateva minute).

problema cu scartaiala aparut din nou, parca mai insuportabila, doar la temperaturi negative, parca ar avea un prag cum ar fi inghetul, face asa cateva minute timp in care el probabil ajunge la temperatura de dezghet, din cauza asta cand face asa dau pe caldura si recirculare sa traga aer cald

intrebarea mea este ce se mai poate face? sunt bucsele uzate prea mult? se pot schimba? sau se poate schimba tot ventilatorul? ori mai pun un ulei si gata ma multumesc asa ca-s putine zilele cu inghet?


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 13 Jan 2010, 16:06
Post #54


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




@Cosmin.nova: Daca ti se aburesc geamurile, exista 2 cauze. Prima, ai clapeta pentru aer comutata pe recirculare sau a doua, caloriferul (radiatorul) de caldura fisurat.




--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cosmin.nova
post 13 Jan 2010, 19:06
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 688
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




da il am putin putin fisurat...jos in dreapta lui. nu curge apa dar e mereu umed si in cealalta e uscat! cred ca am aerul pe recirculare..sincer nu prea ii dadeam importanta manetei aleia de stanga-dreapta laugh.gif ms


--------------------
Logan 1.6MPi 05' / Papuc 1.9D dropside 05'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 13 Jan 2010, 19:13
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




chiar de e pe recirculare nu mi se aburesc geamurile abia baga caldura mai repede ca daca o dau in dreapta vine aer rece de afara pana se incalzeste radiatorul


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 13 Jan 2010, 19:39
Post #57


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




@cosmin: are mare importante clapeta. Am vazut multe persoane chiar cu masini straine, care aveau geamurile aburite... multi nu stiu ca stand cu aerul pe recirculare, se formeaza condens, aeroterma nemaitragand aer "curat" de afara.

@relu: Cand abia pornesti motorul, intr-adevar aerul de afara este mai rece decat cu clapeta pe recirculare. Cand motorul este deja cald, nu mai are importanta, aerul avand aceeasi temperatura, sau chiar daca ar fi vreo diferenta de cateva grade, aceasta nu se mai simte.

Daca abia iti baga caldura, s-ar putea sa fie antigelul vechi, deci si-a pierdut propietatile, sau chiar caloriferul de caldura infundat. Eventual verifica si cablurile ce actioneaza rotitele, impreuna cu capetele lor. Am pus poze pe prima pagina cu detalii.

Bafta



This post has been edited by Maskatu: 13 Jan 2010, 19:40


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 13 Jan 2010, 20:01
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




asta ti se pare ca arata a antigel vechi ? http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627582431
antigelul si caloriferul sunt noi, schimbate in noiembrie nu am absolut nici o problema, e normal ca in primi km 1-2 cand e ger caldura degajata de calorifer sa fie mai slaba si daca clapeta e pe recirculare aerul e cald, daca o deschid aerul ce iese din aeratoare devine mai rece decat pe recirculare, este ceva normal pt ca intra aer rece de afara, dupa vreo 2km pozitia manetei nu mai influneteaza cu nimic aerul ori deshis ori inchis la fel de cald baga aer

This post has been edited by Relu_GT: 13 Jan 2010, 20:08


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 13 Jan 2010, 20:15
Post #59


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Cand este ger afara, abia dupa 5-8 km, apa din instalatie ajunge la o temperatura mai decenta, de peste 30-40 de grade. Este normal ca in acest interval "caldura" sa nu prea isi faca simtita prezenta.

Si oricum nu are sens sa dai drumul aerotermei in primele minute sau in primii km de rulaj pentru ca faci si mai frig in interior.



--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 13 Jan 2010, 20:26
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




nu chiar imediat, dar mai incolo tot trebuie dat drumul ca se aburesc geamurile chiar si daca e dat pe aer de afara
Eu dupa ce merg putin dau drumul pe treapta 1 deobicei cu maneta pe recirculare ca sa nu vina aer prea rece de afara si incet incepe sa bage si caldura, apoi o dau pe aer de afara, astfel nu mi se abureste nici un geam nici luneta nefiind nevoie sa folosesc degivrarea, o solutie mai este sa fie lasate jos parasolarele pentru a tine caldura in partea de sus a parbrizului, dar asta cand e foarte frig
Si caldura abia dupa 8km poate doar in bucuresti unde se sta mai mult in loc, la mn dupa 5 km pe timp de ger pot sta in maieu

This post has been edited by Relu_GT: 13 Jan 2010, 20:28


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 19:26
Forum Renault