DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cd player

maffiaxxl
post 5 Jan 2010, 15:04
Post #1


Ce nu te ucide te face mai tare!!!


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 February 09
From: Tg-Secuiesc




Sal domnilor va-rog sa raspunde numa cine stie unde sa ma uit. Ms
Cand dau la maxim casetofonul taie alimentarea o secunda si reporneste.
Am crezut ca nu are destul curent am masurat si incarcarea e ok acu a inceput sa faca figurile astea, unde sa ma bag poate sa fie freun fir rupt sau un scurt in casetofon
Ms


P.S Am deconectat amplificatorul si tot asa face deci nam treaba cu curentul deci incarcarea


--------------------
Dacia Nova 1999/1.6Gt - CV-85-SZB
Romania-Tara fara lege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stormy
post 5 Jan 2010, 19:57
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 18 August 09




Si al meu face la fel. Am un Sony 40wx4. Daca turez motorul pot creste volumul mai mult la relanti pica pe la nivelul 25-30. Eu cred ca nu are curent destul pentru ca la fel pica si la pornirea motorului cand alternatorul suge foarte mult curent.


--------------------
Dacia Logan MCV SL Prestige Plus 0.9 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 5 Jan 2010, 20:57
Post #3


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Cum l-ai legat? Ai adus fire direct de la baterie?Ce sectiune au firele? Daca e lagat necorespunzator e normal sa faca figuri.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 6 Jan 2010, 10:11
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




conteaza foarte mult asa cum a zis si Neagu Ionut sa ai trase fire direct de la baterie cu sectiunea de minim 1 mm, eu asa am facut de cand am masina si nu simt diferente daca merge motorul sau nu, ca si player am un alpine 4x45w cu difuzoare pe toate iesirile, inainte cand era alimentat prin instalatia masinii se oprea cand porneam motorul, palpaia lumina de la display cand dadeam tare (lumina scadea la bass deoarece nu avea curent suficient pe alimentare), de cand e pe direct scoate putere mai mare la difuzoare (un factor care a ajutat la cresterea puterii a fost faptul ca am tras fire tot de 1mm in sectiune si la boxe ca sa nu mai fie pierderi de curent pe fir mai ales pentru cele din spate ca e distanta mai mare)

This post has been edited by danciusergiu84: 6 Jan 2010, 10:12


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maffiaxxl
post 6 Jan 2010, 10:49
Post #5


Ce nu te ucide te face mai tare!!!


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 February 09
From: Tg-Secuiesc




Inteleg domnilor eu am fire de 7mm trase direct de la baterie atat pentru casetofon cat si pentru amplificator dar de numa un timp a inceput sa faca figur,i po-ti sa dai volum pana 39 dar dupa 28 incepe sa opreasca poate e vreun fir rupt? sau trebuie sa pun un condensator oare?
Poate si ca merge permanent incalzirea ca e frig afara plus farurile mers in relantiu, am incarcarea buna dar poate intr-un anumit moment suge prea mult curent doar pentru o secunda si de aceea reporneste.
NU stiu dar sper sa imi da-ti sfaturi
Ms


--------------------
Dacia Nova 1999/1.6Gt - CV-85-SZB
Romania-Tara fara lege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 6 Jan 2010, 11:12
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




- e bine-venit un condensator cat de mare daca ai amplificator dar deja s-a cam obosit bateria poate, si oricum ar fi bine sa mergi mai turat ca sa se incarce bateria si sa nu mai folosesti atatia consumatori deodata mai ales cand parchezi masina ca sa ramana bateria incarcata peste noapte pe frigu asta, se distruge daca sta descarcata, eu de exemplu opresc toti consumatorii cand parchez ca sa ramana bateria cat mai incarcata indiferent de sezon


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 6 Jan 2010, 11:15
Post #7


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Bateria mașinii e cel mai mare condensator posibil. El are alte probleme pe acolo, probabil pe la alternator, punte diode etc...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 6 Jan 2010, 11:30
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




asa este are capacitatea cea mai mare, dar, procesele chimice de incarcare/descarcare rapida o uzeaza prematur, din cauza asta un condensator cat mai mare are rol de tampon fata de supra-solicitarea unui amplificator, graficul cererii de curent din partea unui ampificator are de obicei forma unor "dinti de fierastrau" adica cereri ultra-rapide (dupa bataia basului) de curent fata de care electrolitul bateriei e prea lent mai ales pe frig, procesele chimice din electrolit avand o anumita inertie.


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maffiaxxl
post 6 Jan 2010, 11:30
Post #9


Ce nu te ucide te face mai tare!!!


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 February 09
From: Tg-Secuiesc




Bateria are 3 luni de zile pot sa fac ceva masurari sa vad daca am treaba cu diodele ?


--------------------
Dacia Nova 1999/1.6Gt - CV-85-SZB
Romania-Tara fara lege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 6 Jan 2010, 11:32
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




cu motorul pornit un aparat de masura trebuie sa indice min 14v si sa nu scada sub 13.5 pe faza scurta, iti spun astea orientativ nu le stiu acuma exact doar daca ma documentez

This post has been edited by danciusergiu84: 6 Jan 2010, 12:55


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 6 Jan 2010, 11:34
Post #11


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Condensatorul e util la o mașină ce participă la vreun concurs de fidelitate audio, etc... Dar când capra moare de râie - a se citi când săracul alternator de Nova abia asigură destul curent pentru faruri, ventilație și dezaburire pe vremea asta, coada tot în sus o ține - pune sute de watti de zgomot, că muzica nu se ascultă la ditamai boxele, într-o coajă de tablă cu plastice care zornăie în toate direcțiile...

Părerea mea, ca posesor de Nova...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maffiaxxl
post 6 Jan 2010, 11:55
Post #12


Ce nu te ucide te face mai tare!!!


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 February 09
From: Tg-Secuiesc




Faza scurta + incalzirea 13.8 am masurat mai jos de 13.5 nu vine, cred ca am alta problema undeva numa ca imi scapa ceva


--------------------
Dacia Nova 1999/1.6Gt - CV-85-SZB
Romania-Tara fara lege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 6 Jan 2010, 13:19
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




In primul rand n-am treaba cu ce face fiecare in masina lui, fiecare poate sa faca ce vrea la el in casa, sau masina atata timp cat nu deranjeaza in mod legitim pe ceilalti din jur, fiecare om are dreptul la o personalitate aparte.

E adevarat ca ar fi fost bun un alternator mai mare pentru o instalatie audio cu amplificator dedicat, dar deocamdata, din cate stiu eu, pana imi demonstreaza cineva contrariul, eu cred ca un condensator nu incurca, ci ajuta, atat am vrut sa zic, cat de mult sau de putin ajuta se poate demonstra empiric nu trebuie sa fim specialisti.

In cazul de fata singurul lucru care l-as mai verifica e calitatea contactelor si legarurilor electrice de pe traseul alimentarii liniei audio.

This post has been edited by danciusergiu84: 6 Jan 2010, 13:21


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maffiaxxl
post 6 Jan 2010, 14:11
Post #14


Ce nu te ucide te face mai tare!!!


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 February 09
From: Tg-Secuiesc




Dap asta o sa fac verific fiecare contact sper sa fie undeva un contact imperfect


--------------------
Dacia Nova 1999/1.6Gt - CV-85-SZB
Romania-Tara fara lege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cosmin.nova
post 8 Jan 2010, 14:50
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 688
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




ce player ai?


--------------------
Logan 1.6MPi 05' / Papuc 1.9D dropside 05'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maffiaxxl
post 8 Jan 2010, 22:01
Post #16


Ce nu te ucide te face mai tare!!!


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 February 09
From: Tg-Secuiesc




QUOTE(Cosmin.nova @ 8 Jan 2010, 14:50)
ce player ai?
*



Am un blaupunkt


--------------------
Dacia Nova 1999/1.6Gt - CV-85-SZB
Romania-Tara fara lege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cosmin.nova
post 8 Jan 2010, 22:28
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 688
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




daca e model mai nou; are inca un fir care trebuie legat la plus (al doilea plus); de obicei cel principal e rosu si mai e unu gaben care trebuie legat; asa am patit eu acu 2 luni, am legat firul galben (al doilea plus) si e totul ok


--------------------
Logan 1.6MPi 05' / Papuc 1.9D dropside 05'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maffiaxxl
post 9 Jan 2010, 09:26
Post #18


Ce nu te ucide te face mai tare!!!


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 February 09
From: Tg-Secuiesc




QUOTE(Cosmin.nova @ 8 Jan 2010, 22:28)
daca e model mai nou; are inca un fir care trebuie legat la plus (al doilea plus); de obicei cel principal e rosu si mai e unu gaben care trebuie legat; asa am patit eu acu 2 luni, am legat firul galben (al doilea plus) si e totul ok
*




pai de acea are doua firuri ca unul e plus permanent si celalalt plus de la contact.
Dar de un timp face figuri la mine pana acum nu a facut


--------------------
Dacia Nova 1999/1.6Gt - CV-85-SZB
Romania-Tara fara lege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiusss
post 9 Jan 2010, 09:29
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 2 January 09




firul galben care se leaga la + este de la memorie si trebuie legat


--------------------
dacia logan 1.6 ambition 2005 - b41abu
b-709-sam
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 9 Jan 2010, 11:05
Post #20


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Unu' n-ar deschide cartea aparatului, să nu mai spună inepții... Acel fir galben din mufa ISO standard NU E PENTRU MEMORIE. Acel fir trebuie în mod normal legat la +contact, pentru ca aparatul să se oprească atunci când se scoate cheia din contact. Iar dacă se dorește ca aparatul să funcționeze și fără cheie, pe acest cablu la unele aparate există o mufă ce permite legarea lui la firul roșu, + permanent...

Deci DA, acel fir galben trebuie legat la un +, dar nu din motive de memorie...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 9 Jan 2010, 14:57
Post #21


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Din cate stiu de la mp3 meu...
firul negru se leaga la "-" masa
firul rosu se leaga la "+" permanent
firul galben se leaga la "+" contact
Unele mp3-uri au un consum destul de mare chiar si oprite care reusesc sa-ti termine bateria in 2-3 zile. Vorbesc din proprie experienta, mie imi "manca" bateria in 2 zile cand il legasem necorespunzator ( legasem firul rosu cu firul galben ambele la + permanent). E putin cam incomod sa stai mereu cu cheia in contact, dar are si o parte buna, astfel nu il mai poti uita aprins.

This post has been edited by Neagu Ionut: 9 Jan 2010, 15:03


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maffiaxxl
post 9 Jan 2010, 16:40
Post #22


Ce nu te ucide te face mai tare!!!


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 February 09
From: Tg-Secuiesc




Gata am gasit problema am tras fir de 7mm pentru amplificator si player .
Acum am tras separat pentru player si merge fara nicio problema.


--------------------
Dacia Nova 1999/1.6Gt - CV-85-SZB
Romania-Tara fara lege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 9 Jan 2010, 18:42
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




nici nu credeam ca le ai pe acelasi fir, normal pe cel de 7mm se pune doar amplifu si playerul pe alt traseu mai mic ca diametru ca nu consuma atat si nu uita ca poti pune condensatori si asa ca o sa scada fluctuatia de tensiune si o sa obti putere mai mare pe finali, in cazul tau amplif, de exemplu pentru economie de bani se pot lega mai multi condensatori in paralel astfel capacitatea lor se aduna, daca ai avea mai multi de min 4700 micro-farazi si cel putin 20 de volti, te-ar ajuta mai ales in cazul in care ai fire lungi de alimentare (amplif in portbagaj) ei ajuta la mentinerea tensiunii de alimentare daca sunt montati la intrarea de curent in amplif compensand caderea de tensiune de pe cablu de alimentare.


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maffiaxxl
post 9 Jan 2010, 18:51
Post #24


Ce nu te ucide te face mai tare!!!


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 February 09
From: Tg-Secuiesc




QUOTE(danciusergiu84 @ 9 Jan 2010, 18:42)
nici nu credeam ca le ai pe acelasi fir, normal pe cel de 7mm se pune doar amplifu si playerul pe alt traseu mai mic ca diametru ca nu consuma atat si nu uita ca poti pune condensatori si asa ca o sa scada fluctuatia de tensiune si o sa obti putere mai mare pe finali, in cazul tau amplif, de exemplu pentru economie de bani se pot lega mai multi condensatori in paralel astfel capacitatea lor se aduna, daca ai avea mai multi de min 4700 micro-farazi si cel putin 20 de volti, te-ar ajuta mai ales in cazul in care ai fire lungi de alimentare (amplif in portbagaj) ei ajuta la mentinerea tensiunii de alimentare daca sunt montati la intrarea de curent in amplif compensand caderea de tensiune de pe cablu de alimentare.
*



Am gasit la magazin un condensator de 1 fahrad au zis baietii ca ala e bun dar e cam scump 150lei


--------------------
Dacia Nova 1999/1.6Gt - CV-85-SZB
Romania-Tara fara lege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 10 Jan 2010, 00:33
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




din cauza asta am zis ca e mai ieftin sa-ti faci u, poate gasesti de 10 000 micro ceea ce inseamna 10 mili farazi cu 10 bucati legate in paralel fac 100 de mili farazi ceea ce inseamna 0,1 farazi si tot e ceva adica o zecime de farad sau 10%. Nu este o regula scrisa dar daca ai un amplif de vreo 200w e foarte bine daca poti pune macar 0,1 0,2 sau 0,3 mai mult nu cred ca e necesar deoarece ai si cablu gros. Nu stiu la cat te duce ca si pret daca iei pe bucati dar e mai mult mai ietin. Condensatorii e bine sa lucreze la 20 volti sa nu se strapunga, daca iei de teniune mai mare creste pretul lor.


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maffiaxxl
post 10 Jan 2010, 17:11
Post #26


Ce nu te ucide te face mai tare!!!


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 February 09
From: Tg-Secuiesc




QUOTE(danciusergiu84 @ 10 Jan 2010, 00:33)
din cauza asta am zis ca e mai ieftin sa-ti faci u, poate gasesti de 10 000 micro ceea ce inseamna 10 mili farazi cu 10 bucati legate in paralel fac 100 de mili farazi ceea ce inseamna 0,1 farazi si tot e ceva adica o zecime de farad sau 10%. Nu este o regula scrisa dar daca ai un amplif de vreo 200w e foarte bine daca poti pune macar 0,1 0,2 sau 0,3 mai mult nu cred ca e necesar deoarece ai si cablu gros. Nu stiu la cat te duce ca si pret daca iei pe bucati dar e mai mult mai ietin. Condensatorii e bine sa lucreze la 20 volti sa nu se strapunga, daca iei de teniune mai mare creste pretul lor.
*




Deci am amplificator mai mare de 200 watt deci nu-i trebuie sa pun neaparat de un fahrad nu?
merge si cu mai mici?
Mersi


--------------------
Dacia Nova 1999/1.6Gt - CV-85-SZB
Romania-Tara fara lege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 10 Jan 2010, 17:56
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




cu placere

ideea e cu cat pui capacitate mai mare ajuta mai mult asta pana la un nivel de plafonare, in functie de puterea ceruta de amplif si cat poate transporta cablu de alimentare instantaneu, ce nu poate livra instantaneu cablu este oferit de condensatori

normal aparatura electronica ar trebui dotata standard din fabricatie (ma refer mai mult a playere fara amplif) cu condensatori mai mari, nu mici cum se gasesc in ele, dar ar creste dimensiunile si costurile aparaturii dar am beneficia de fiabilitate sporita (nu ar mai palpai lumina display-ului), cand mi-am tras fire mai groase direct de la baterie la player aveam de gand sa pun si un condensator cat de cat (ar mai scadea distorsiunile la volum maxim) dar am uitat deoarece ascult rar la maxim dar recomand tuturor sa experimenteze (pentru un player o valoare de 10 000 micro farazi e suficienta sau macar jumatate)

This post has been edited by danciusergiu84: 10 Jan 2010, 18:05


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maffiaxxl
post 10 Jan 2010, 18:03
Post #28


Ce nu te ucide te face mai tare!!!


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 February 09
From: Tg-Secuiesc




da si sa leg in linie cu player? Deci baterie-condensator-player?

This post has been edited by maffiaxxl: 10 Jan 2010, 18:04


--------------------
Dacia Nova 1999/1.6Gt - CV-85-SZB
Romania-Tara fara lege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 10 Jan 2010, 18:09
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




dap, se leaga in punctul unde se leaga playerul (unde iasa firele din el), sa ai grija la + si - de obicei scrie pe condensator, daca nu partea cu invelisul metalic e intodeauna - daca sunt model mai vechi

la fel legi si pentru amlif exact acolo unde se leaga cablu de alimentare la bornele amplifului

This post has been edited by danciusergiu84: 10 Jan 2010, 18:10


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emideac
post 11 Jan 2010, 13:57
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 16 April 09




aceeasi problema am avut-o si eu cu un clarion 4x50w...am pus fir direct de pe baterie...de 2.5mm si nu mai am nici o problema....cu siguranta pe fir binenteles...si dat la max nu distorsioneaza nu se intrerupe merge ca uns..incearca si tuh


--------------------
dacia NOVA 1998 GT - bv 08 rrw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th May 2024 - 18:53
Forum Renault