Uzura neuniforma anvelope pe spate , Punte spate deformata
![]() ![]() ![]() |
Uzura neuniforma anvelope pe spate , Punte spate deformata
Johnny91 |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
|
||
--------------------
-
dizl
-
|
|||
danutsb |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
QUOTE(BZN @ 5 Aug 2010, 22:20) Ce ai rezolvat? Nu de alta, dar am fost azi sa pun cauciucurile de pe spate pe jenti noi si am observat din nou uzura. Am pus doar intrebarea acolo (Emilian Sibiu) si m-i s-a raspuns ca nu au auzit de asa ceva (punte stramba) si-mi recomanda schimbarea fuzetei, ca probabil am lovit roata, sau e de la drumurile proaste. Am multumit de raspus contrazicand-ul in legatura cu lovitura, mai ales ca masina a mers mai mult pe autoztrazi. europene. Multumesc. |
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
BZN |
![]()
Post
#123
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
N-am mai ajuns in service, cred ca o sa aman pana la revizia din vara. Mi-a mai trecut supararea, eu nu fac multi km, asa ca nu arde. Garantie mai are...
Lucrurile nu or sa ramana asa, o sa schimb si atelierul. Sa vad daca si in alt loc, tot asa ies unghiurile. |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
roberTDH |
![]()
Post
#124
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 15 February 11 ![]() |
Logan 1.6mpi din 19.aprilie.2005 aceeasi problema cu roata dreapta spate. Azi am observat ca am schimbat capetele de bara si m-am mai uitat la masina. Am inlocuit roata respectiva cu rezerva. Maine 16.02. merg sa fac ITP-u. Sa vedem ce o sa zica.
Cred totusi ca mecanici din service stiu de aceasta problema deoarece am fost in service pt un test de frana saptamana trecuta mecanicul a ridicat partea dreapta a masini si mi-a zis: schimbi capetele de bara capu si cauciucu asta. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.6
|
|
BZN |
![]()
Post
#125
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Nu inteleg ce treaba are capul de bara cu puntea spate.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
danutsb |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
@roberTDH ce ai rezolvat?
P.S. nici eu nu vad ce legatura ar avea capatul de bara. |
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
roberTDH |
![]()
Post
#127
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 15 February 11 ![]() |
Pai nu are nici o legatura doar ca am schimbat capatul de bara, eram sub masina si atunci m-am uitat pe sub ea si la roti, am vazut cum este tocita pe exterior anvelopa de pe spate dreapta. Am pus rezerva ca sa iau ITP-ul (l-am luat) chiar daca masina a fost oprita sa vina si cineva de la RAR sa se uite la ea. Nu stiu ce a mai verificat domnul de la rar ca n-am avut voie sa stau inauntru cand era el acolo.
Dupa ITP am fost sa fac geometria la roti si "cica" puntea e in parametrii normali nu are nici un defect. Iam specificat mecanicului ca sunt foarte multe masini (dacia logan) cu aceasta prblema din fabrica si el a zis ca pana acum nu a vazut sau auzit de asa ceva ( chiar daca in garajul de la ITP era o punte rezemata de perete care nu parea stramba din cauza vre-unui accident) si mia recomandat sa intorc acel cauciuc pe janta si sa o pun inapoi pe masina sa vad ce se intampla. Totusi eu nu pot sa imi imaginez cum poate fi o punte spate in parametri normali cand cauciucul e ros in halul ala pe exterior. Edit: Scuzati-ma ca v-am bagat in ceata cu capul de bara. Nu m-am exprimat corect. This post has been edited by roberTDH: 16 Feb 2011, 21:39 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.6
|
|
cornel2011 |
![]()
Post
#128
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 July 11 ![]() |
O seara buna dragi frati de suferinta, si eu am aceeasi problema. Am observat si eu o uzura pronuntata a anvelopei de pe dreapta spate. Eu cred ca problema nu este decat la bucsele de la puntea spate. In momentul cand este uzata mai tare o bucsa la greutatea se modifica geometria inegal. Cred ca de aici si uzura inegala a anvelopelor.Apropo si eu le-am intors .
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- B06GPE
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#129
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
axu pe care se baga tamburu e tratat cu ,,,indiferenta,,, si la o groapa mai sanatoasa se indoaie ,se afecteaza si puntea dar mai putin
bucsile tin cat masina nu se rup asa usor This post has been edited by nikuniku: 17 Jul 2011, 21:33 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
cosminsz |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 22 November 10 ![]() |
eu fac miscarea aceasta la fiecare 10.000km.
Cauciucurile nu au sensul stabilit ( barum) prima am facut-o la 10.000 si a 2 schema la 20.000 This post has been edited by cosminsz: 18 Jul 2011, 10:35 Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 35.39k ) Number of downloads: 1264 |
--------------------
Dacia
LOGAN
Dec. 2008 Laureat 1.6 MPI
|
|
BZN |
![]()
Post
#131
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Foarte rau, nu se recomanda asa ceva! Scrie si-n carnet.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
g.valy |
![]()
Post
#132
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 July 11 ![]() |
salut! acum aprox o luna am cumparat un logan din 2004 cu 102 mii km in bord. am dat putin zic eu...2600 euro. dupa vreo saptamana am observat ca roata dreapta spate este putin inclinata spre interior si toceste cauciucul pe partea interioara. la fel si stanga spate,doar ca mult mai putin decat in dreapta,insa uzura este vizibila. mam uitat la amortizoare si cred ca ele ar fi de vina,mai ales cel din dreapta care mi se pare mie ca ar fi putin deplasat spre interior. am schimbat rotile intre ele,adica cea din dreapta am puso in stanga si invers.. masina nu a fost accidentata niciodata. acum am citit pe forum ca poate fi puntea spate stramba,insa majoritatea celor de pe forum se plang de uzura exterioara...la mine e invers. cu masina nu mam dus in service,ca la anii care ii am abia am facut rost de bani sa o cumpar. o sa pun niste poze poate ma puteti lamuri daca e de vina puntea sau amortizoarele.
Fotografie0900.jpg ( Size: 465.5k ) Number of downloads: 847 roata care a fost in dreapta. uzura in dreapta Fotografie0898.jpg ( Size: 443.77k ) Number of downloads: 824 roata care o fost in stanga. uzura in stanga Fotografie0899.jpg ( Size: 353.66k ) Number of downloads: 838 amortizorul din dreapta. cel care mi se pare deplasat Fotografie0902.jpg ( Size: 323.21k ) Number of downloads: 834 amortizorul din stanga. mai putin depalsat ca in dreapta Fotografie0903.jpg ( Size: 470.2k ) Number of downloads: 245 roata dreapta spate care e inclinata 19 Jul 2011, 21:26: chiar nu stie nimeni?..... ![]() This post has been edited by g.valy: 19 Jul 2011, 21:26 |
--------------------
dacia
logan
preferance/2004
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#133
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
daca a fost taxi,ai dat bine pe ia,dar ai puntea pe spate stramba,o verificare de geometria rotilor nu strica
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#134
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Logan februarie 2008. Uzura destul de mare pe dreapta spate, a mâncat un cauciuc in vreo 30.000 de km să zicem. Doar că problema a apărut după 200.000 de km. Se agravează în timp? Singura rezolvare e schimbarea punții? Cât costă și cam de unde trebuie luată? Nu merg câteva ciocane la puntea spate?
![]() This post has been edited by ssilviu: 14 Oct 2011, 19:27 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
male |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 25 April 09 ![]() |
Am observat ca si eu sunt membru al acestui club
Atasez rezultatul geometriei(poza 1) in cazul meu paralelismul rotilor spate nu e in regula . se poate imbunatati prin ajustarea din jocul celor 3 suruburi (poza 2) ce tin bratul puntii pe podeaua masinii? Attached thumbnail(s) 20180429_080555.jpg ( Size: 1.99mb ) Number of downloads: 86 20180429_080141.jpg ( Size: 2.62mb ) Number of downloads: 85 |
--------------------
dacia
logan 1.4
2006
|
|
user123 |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Nu, nu prea se regleaza nimic pe spate - se inlocuieste
Posibil bucsi punte spate uzate, insa conteaza prea putin Posibil si probabil fuzeta stramba ( sau strambata ? prin gropi etc etc), punte spate stramba ( ma indoiesc insa au fost cazuri din fabrica) sau janta "stramba" ( nu cred, s-ar vedea la echilibrat roti sau ai simti in mers ) Attached thumbnail(s) img.jpg ( Size: 312.69k ) Number of downloads: 88 |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
male |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 25 April 09 ![]() |
La ce te referi tu in imaginea postata de tine este vorba de "cadere" care pe puntea spate a loganului nu se poate regla
La mine e vorba de "paralelism"(in prima imagine postata de mine se vede clar ce e paralelism si cadere) si sper sa se poata pacali in felul asta |
--------------------
dacia
logan 1.4
2006
|
|
user123 |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Nu se poate regla nimic pe spate Vezi ca scrie inclusiv despre paralelism mai jos - nereglabil De asta am si incercat sa pun toata poza |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
IRONICK |
![]()
Post
#139
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
O sa iti avanseze roata daca vrei sa rezolvi din prindere. Se strica pozitia rotii fata de masina. Fuzeta nu se stramba chiar asa de usor, mai degraba punte stramba.
Da si pe fata totu-i in balarii. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
sobolan |
![]()
Post
#140
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#141
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
am facut o geometrie la norauto de ziceai ca nici in parcare nu sta masina fara sa se rastoarne, la pachet cu deviz de schimbat toata directia .... repetata la serus, nu avea nici pe dracu, mers 30 000 km cu acelasi bielete si capete de bara.
Depinde si de operatorul care a facut geometria. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#142
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
In Bucuresti recomand pitcar.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#143
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
serus si autosoft dudesti au facut treaba buna pana acum, si best tyres shop 13 septembrie.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am observat o uzura mai ridicata a partii exterioare de la roata dreapta spate, dar intr-o limita acceptabila.
Am montat pe spate Michelin crossclimate 2 si imediat am sesizat zgomot la rulare mult mai ridicat. Am facut un test si reglaj geometrie din care a rezultat ca unghiul de cadere e acelasi stanga-dreapta 1 grad si 10', in afara limitelor cu 4', adica partea de sus a rotilor este putin mai spre interiorul masinii. Din ce am vazut eu, asta inseamna aprox. 0,4 mm mai spre interior pentru fiecare roata. La unghiul de convergenta spate rotile trebuie sa fie inchise spre fata 0,44 mm plus/minus 0,15 mm. Valorile dreapta 0,11 (in afara valorilor normale, dar roata aia nu a avut niciodata uzura aiurea), iar pe stanga 0,28 (valoare normala dar roata a avut intotdeauna uzura pe exterior). De aici am dedus ca nu e vorba de unghiul de cadere care e cu putin in afara valorilor normale, nici despre cel de convergenta al rotii dreapta care e in intervalul valorilor normale, ci problema e la unghiul de convergenta al rotii spate stanga care merge taras, spre interior. Dintr-o tabla zincata subtire am decupat un distantier (aprox 2,5 cm latime, care sa acopere cele 2 gauri de prindere a fuzetei dinspre fata masinii, rezultat a disparut total zgomotul la rulare. Placuta am montat-o intre platoul franei si punte. Dupa ce o sa-i fac o schimbare aproape totala de piese pe partea de suspensie o sa refac testul de geometrie sa vad ce valori am acum pe spate. Attached thumbnail(s) 20221002_152552.jpg ( Size: 3.06mb ) Number of downloads: 18 20221002_165013.jpg ( Size: 3.66mb ) Number of downloads: 25 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 09:22 |