Noul vehicul de teren Dacia - Duster
![]() ![]() ![]() |
Noul vehicul de teren Dacia - Duster
IRONICK |
![]()
Post
#3031
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
Boggy22 |
![]()
Post
#3032
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
Complet de acord cu tine, dar am dreptul sa ma interesez daca pot monta o turbina de elicopter pe el, sau daca ii pui tweel-uri o sa mearga mai bine in off-road?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#3033
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(ValBo @ 23 Apr 2010, 17:25) dar am dreptul sa ma interesez daca pot monta o turbina de elicopter pe el Din pct. meu de vedere poti sa ii pui si motoare si de A380 si zbaturi. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Boggy22 |
![]()
Post
#3034
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 23 Apr 2010, 15:42) Din pct. meu de vedere poti sa ii pui si motoare si de A380 si zbaturi. Doar sa ma interesez daca merge. ![]() This post has been edited by ValBo: 23 Apr 2010, 16:32 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
sorin_flaviu |
![]()
Post
#3035
|
![]() membru ecologic Group: Members Posts: 27 Joined: 26 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut domnilor, Va rog lamuriti-ne si pe noi, astia mult mai putin priceputi
![]() This post has been edited by sorin_flaviu: 23 Apr 2010, 16:37 |
--------------------
Toyota
Avensis
1.8 VVT-i / 2005 (2010) ex. megane 2007 / ex. logan 2005 / ex. supernova 2002 / ex. 1310 Li 2000
|
|
Boggy22 |
![]()
Post
#3036
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
Diferentele nu-s mici intre original si chip. Depinde doar de tine daca merita cei 300 Euro. Inca 26CP si 50nm. Problema s-ar putea sa apara la garantie, insa nu cred ca pica astea ca mustele.
Stiu ca existau niste module plug&play care ar face treaba asta, si in caz de nevoie, doar le decuplezi si revine la setari standard. Pareri de pe alte forumuri(diferite masini), dupa o cautare pe Google: QUOTE Mi-am facut si eu remapare la motorul meu. Dupa aproximativ 5000 km pot sa spun ca nu voi reveni niciodata la setarile initiale. Daca se doreste, revin cu detalii. QUOTE Am facut reflash pe Astra mea Y20DTH. Se vede diferenta clar si daca as fi sa fac din nou nu as mai ezita nici 5 minute. Merita clar. QUOTE am facut eu si se merita din plin. E diferenta neta intre ce era original si ce e dupa mai ales la turatii peste 2800 rpm (inainte se cam plafona in zona asta - acum se simte cum trage pana peste 3500). Eu am ECU Bosh si nu i-a facut decat sa-i rescrie softul. This post has been edited by ValBo: 23 Apr 2010, 16:45 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
BZN |
![]()
Post
#3037
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Nu ajunge stresul cauzat de problemele ce pot aparea in cazul motoarelor diesel? macar stai partial linistit cat ai garantie. Eu zic ca nu merita sa-ti provoci si mai mult ... destinul.
![]() |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#3038
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(ValBo @ 23 Apr 2010, 16:02) gata, s-a terminat cu smecheria, chip-tuning pe euro5 e cam riscant de facut... in cazul motoarelor diesel E5 cu atat mai mult din cauza DPF pe care ti-l poti topii sau colmata dupa caz....in fine, ne e prea scump unu (1000€...2000€) la astea cu DPF odata ce s-a distrus/spart/topit fagurele din interior, incepe sa scoata fum ca la locomotiva masina si nu cred ca scapi daca te intalnesti cu cei de la RAR-Control Tehnic in Trafic cu atat mai mult nu mai treci ITP-ul..... QUOTE(ValBo @ 23 Apr 2010, 15:27) Am gasit deja si chip-tuning pentru Duster 1.5 DCI 110CP -> 135CP 85-ul ajunge la varianta maxima de tuning la 109cp eu sunt sigur ca defapt ajungi la un 220CP da' nu vor ei sa-ti spuna ![]() PS: Compresie de 17.6:1 atat la 110CP cat si la versiunea de 85CP ![]() 1.5 dCi 85 CP Eu4 (fara DPF) are 17.6 1.5 dCi 110 CP EU5 (DPF) are 15.2 1.5 dCi 105 CP EU4 (fara DPF) are 15.6 1.5 dCi 85 CP EU5 (cu DPF) are 16.1 aia sunt vai mama lor, nici macar nu stiu ca sunt doua motoare total diferite (in primul rand sunt doua turbine total diferite: TurboGeometrieFixa si TurboGeometrieVariabila, in al-II-lea rand sunt softuri diferite cu sisteme de injectie diferite, etc.), cu siguranta nu vor gasii ECU cu atat mai mult sa uploadeze (citeasca) softu de pe masina.... ECU va intra in protectie iar apoi iti mai ramane decat sa dai telefon la un prieten sa vina cu platforma sa te recupereze.... si daca ai putin noroc, va deveni adevarata gluma lu' crististreulea cu arderea ECU in momentul in care incerci sa-l resoftezi ![]() This post has been edited by membru_DC: 23 Apr 2010, 20:40 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
aphophis |
![]()
Post
#3039
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
Dacia Duster ar putea intra in parcul de vehicule BNR
QUOTE 50 de exemplare Dacia Duster ar putea ajunge in urmatoarea perioada in curtea BNR, masinile urmand sa fie utilizate de reprezentantii bancii centrale. BNR a dat startul unei licitatii pentru achizitia unui lot de 50 de masini de teren, Dacia aflandu-se in pole-position in licitatie datorita ofertei extrem de competitive a modelelor sale in conditiile in care principalul criteriu de selectie a ofertelor este pretul redus. "BNR ia in calcul cea mai ieftina oferta", a declarat Adrian Vasilescu, consilierul guvernatorului BNR, citat de incont.ro. Constantin Stroe, vicepresedintele Automobile Dacia, a confirmat pozitia buna pe care o are Dacia in cursa, sustinand ca oferta Dacia catre BNR este foarte atractiva: "Le-am facut o oferta foarte buna pentru versiunea de top Dacia Duster 4x4 in varianta diesel de top. (n.r. Duster 1.5 dCi 110 CP 4x4 Laureate) Licitatia nu s-a incheiat, dar avem incredere ca oferta noastra este luata in discutie", a spus Stroe. Desi pretul total de piata al celor 50 de masini in discutie se ridica la 780.000 cu TVA inclus, pretul oferit de Dacia este mai scazut, motivul fiind reprezentat de vectorul de imagine pe care Dacia l-ar primi in eventualitatea incheierii acestui contract. sursa: http://www.automarket.ro/stiri/dacia-duste...-bnr-29976.html |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
smailmiami |
![]()
Post
#3040
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 7 September 06 ![]() |
QUOTE(sorin_flaviu @ 23 Apr 2010, 16:36) Salut domnilor, Va rog lamuriti-ne si pe noi, astia mult mai putin priceputi ![]() Pai ia intreaba-te de ce ar prefera un producator sa iti vinda tie motorul asta cu setari de 110 cp cand ar putea, fara sa il coste nimic, sa ti-l dea cu setari de 136 cp si sa-ti ia niste bani in plus ? Iti raspund eu. Setarile actuale ale motorului ofera cel mai bune compromis intre performante si fiabilitate. Un motor tras de par cred ca merge ok 100kkm, dar dupa aia incep sa apara probleme pe care nu le-ai fi avut altfel. A, si daca aia iti promit 26 cp sa nu te astepti la mai mult de 15 reali. |
--------------------
Daewoo
Leganza
2004
- DJ-10-DKL
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#3041
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#3042
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
Citisem pe undeva ca o cutie cu 6 viteze de pe duster rezista la aproximativ 260 Nm, asa ca cine vrea cip tuning la diesel si vrea sa isi faca praf cutia e liber sa incerce.
|
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#3043
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Daca va aduceti voi aminte pe IMS-57 era montat un motor de doar 50cp la 2800n/mim, pe IMS-59 de 56cp iar pe M-461 de 70cp cu niste cupluri bune pentru acea vreme dar care nu prea sunt specificate prin notitele tehnice. Aceste autoturisme aveau niste mase la gol destul de mari de peste 1650kg.
Seria ARO 240 a debutat cu motorul de 2.5l si 82cp benzina care in anii '80 a fost oferit sicu o cilindree de 3.0l si 90cp. In 1978 a fost montat primul motor diesel provienienta UTB de 3.1l si 65cp. Masele pentru ambele variante au fost 1575kg pt benzina, respectiv 1700kg pt diesel. Aceste masini au fost foarte actuale la vremea lor si nu s-au facut de rusine. Cautati un M-461 si faceti un test off-road si sa vedeti senzatii sau un ARO. Am condus in urma cu 15-16 ani ambele variante atat pe sosea cat si in teren. Cel pe benzina mi-sa parut mult mai bine adaptat la off-road decat cel diesel cu toate ca avea cauciucuri inguste, dar avea atuul ca era nou. Tot secretul era sa-ti pregatesti din timp masina: sa blochzi satelitii manual de la rotile din fata, sa intoduci levirul reductorului in 4x4 si sa nu reduci cand o simti ca da semne de slabiciune. Acestea mi le-a explicat un fost coleg mult mai in varsta care a facut un curs de 4 luni de initiere in conducerea autovehicolelor de teren in toate conditiile meteo toamna si iarna prin 1974 la ARO C-lung- Muscel si Autocamioane Brasov. Alt exemplu care este actual luti un Land rover defender care are un motor in 5 cilindri de 2.5l si 122cp cuplu de 300N/m la 1980n/min.Masa variaza intre 1800-2050kg. La ora actuala aceasta este off-road-ul suprem caci degeaba ai 500cp sub capota si te invarti ca titirezu pe iarba cu roua si rampa de 15gr. Bine veti spune ca sunt si NISSAN, MITSUBISHI, X1,3,5,6; MB ML,etc. dar unde-i de munca te duci cu "tractorul" nu cu break-ul 4x4. Doar Nissan si Mitsubishi mai au si modele 100% off-road - vezi masinile de la trial care sunt predomimante. Dusterul este ceva intre SUV si Off-road. Cred ca incaltat cu pneuri adecvate va face fata in orice teren. Daca am lezat pe cinva in special pe cei ce vor sa-i mareasca puterea sa-mi scrie ei unde in Romania poti sa folosesti 140cp ca mai mult de 180km/h nu o sa prinda din cauza cutiei.(am un amic cu Sk. octavia de 2.0 tdi si nu a depasit cu ea 160km/h de frica radarelor). Asteptam sa facem si noi 80 de ani ca poate se vor temina cele 3 autostrazi incepute. BAFTA LA TUNAT! <span class='edit'>23 Apr 2010, 21:26:</span> QUOTE(asgard1955 @ 23 Apr 2010, 20:58) Citisem pe undeva ca o cutie cu 6 viteze de pe duster rezista la aproximativ 260 Nm, asa ca cine vrea cip tuning la diesel si vrea sa isi faca praf cutia e liber sa incerce. Aceiasi CV le gasesti si la motoarele mai mari cu cupluri de peste 300N/m (1.9dci, 2.0dci valabil atat pt 4x2 cat si pt 4x4 la Renault si Nissan) This post has been edited by iulian'71: 23 Apr 2010, 21:43 |
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
rue |
![]()
Post
#3044
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.709 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
deci la vara o sa o testez mai vartos.
un var si-a comandat laureate 4x4 110 cp cu esp. 3 rable date si mai da 13150 euro. a facut teste serioase cu 4x2 si 4x4 si e incantat de 4x4 si 110 cp. a apreciat: comportamentul in denivelari, franarea, pretul. are cam 1 km de pamant de la casa pana la asfalt, asa ca... e in grafic. |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#3045
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
QUOTE(rue @ 23 Apr 2010, 21:28) deci la vara o sa o testez mai vartos. un var si-a comandat laureate 4x4 110 cp cu esp. 3 rable date si mai da 13150 euro. a facut teste serioase cu 4x2 si 4x4 si e incantat de 4x4 si 110 cp. a apreciat: comportamentul in denivelari, franarea, pretul. are cam 1 km de pamant de la casa pana la asfalt, asa ca... e in grafic. Scapa varul de dat la lopata zapada daca mai prinde o iarna ca cea care a trecut. |
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3046
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Doar daca ai pune senile.
|
--------------------
-
-
-
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#3047
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
sorin_flaviu |
![]()
Post
#3048
|
![]() membru ecologic Group: Members Posts: 27 Joined: 26 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(smailmiami @ 23 Apr 2010, 20:54) Pai ia intreaba-te de ce ar prefera un producator sa iti vinda tie motorul asta cu setari de 110 cp cand ar putea, fara sa il coste nimic, sa ti-l dea cu setari de 136 cp si sa-ti ia niste bani in plus ? Iti raspund eu. Setarile actuale ale motorului ofera cel mai bune compromis intre performante si fiabilitate. Un motor tras de par cred ca merge ok 100kkm, dar dupa aia incep sa apara probleme pe care nu le-ai fi avut altfel. A, si daca aia iti promit 26 cp sa nu te astepti la mai mult de 15 reali. Merci pt raspunsuri, atat tie cat si lui Membru_DC. Dupa cum am mai spus chiar nu stiam cum sta treaba cu acest diesel si tuningu si de aia am intrebat aici pe daciaclub/reno.ro (... pt ca de 5 ani, ca un cititor destul de fidel mai ales in zona reno, am observat ca sunt pe forum persoane care chiar stiu ce spun). Probabil unele motoare se preteaza la chiptuning iar altele nu si vroiam sa aflu acest lucru despre 1.5 dci 110CP de pe Duster. Sincer sa fiu am in vedere un Outlander (e proprietatea cuiva din familie.. dar de curand am discutat si cred ca s-ar putea sa ajunga la mine in aprox juma de an, proprietarul avand nevoie de o trecere la Next Level ![]() ![]() Cred ca am aflat mare parte din ce ma interesa in aceasta problema ![]() |
--------------------
Toyota
Avensis
1.8 VVT-i / 2005 (2010) ex. megane 2007 / ex. logan 2005 / ex. supernova 2002 / ex. 1310 Li 2000
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#3049
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
cristy10 |
![]()
Post
#3050
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 March 10 ![]() |
Interesant cum a "proprit-o" slabutul la sfarsit....dar daca el a fost multumit de Duster, e bine.
Apropos de tuning respectiv rezistenta cutiei....e doar un exemplu - 1.2 logan are aceeasi cutie cu 1.6 logan ambele 16 volti, cupluri diferite, nu foarte, dar diferite si asta in stock. This post has been edited by cristy10: 23 Apr 2010, 22:50 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#3051
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
http://daciagroup.com/ultima-ora/premierul...zina-dacia.html
23 Apr 2010, 23:17: This post has been edited by asgard1955: 23 Apr 2010, 23:17 |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#3052
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
QUOTE(asgard1955 @ 23 Apr 2010, 22:54) http://daciagroup.com/ultima-ora/premierul...zina-dacia.html <span class='edit'>23 Apr 2010, 23:17:</span> S-o fi dus sa-si si el duster ca stapanul sau, dar nu au mai avut dacat culoarea aia c....nie special pt el. In rest vizita premierului la singura societate cu profit si export din tara e laudabila. La plecare premierul a declaret: "Muncitorii, inginerii si personalul TESA de pe acesta platforma au salarii prea mari, sporuri multe, prime grese si ore suplimentare platite. Rog sindicalistii din invatamant si sanatate sa ii ia si pe ei in vizor ca pe cei din aparare, justitie si ordine publica". Premierul e nationalist convins si a cumparat un Peugot 407 de la seful sau( oare ajunge la pedale) sh cu sub 10000 km. This post has been edited by iulian'71: 23 Apr 2010, 23:33 |
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
nicku01 |
![]()
Post
#3053
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 18 March 10 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(ValBo @ 23 Apr 2010, 16:42) Diferentele nu-s mici intre original si chip. Depinde doar de tine daca merita cei 300 Euro. Inca 26CP si 50nm. Problema s-ar putea sa apara la garantie, insa nu cred ca pica astea ca mustele. Stiu ca existau niste module plug&play care ar face treaba asta, si in caz de nevoie, doar le decuplezi si revine la setari standard. Pareri de pe alte forumuri(diferite masini), dupa o cautare pe Google: am pe opel vectra cip tuning. motor 1.8 16v dus din 124 cp in 138 cp.... Dupa 60000 km si 4 ani: - NU manaca ulei de la schimb la schimb - nu trancane nimic in el - nu a picat pompa,injectoare nimik. dar sa scoti 136 cp si 300 nm din motor 1.5 si sa ceri si fiabilitate mare.... cam imposibil ![]() |
--------------------
opel astra G OPC -
Dacia Papuc
2004
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#3054
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
C@talin |
![]()
Post
#3055
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
boc vroia sa plece deacolo in ambulanta se pare
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Boggy22 |
![]()
Post
#3056
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
QUOTE(nicku01 @ 23 Apr 2010, 23:42) Sunt atatea masinute care au 1.4 si 180-200 cp. Evident ca au alte motoare decat ce-are Dusterul pe el, deci problema se pune daca motorul asta se descurca bine cu chip tuning. Ramane de vazut, aflam peste vreun an. Problema mare ar fi cutia, ca daca rezista la 260nm si tu ai 300nm, la un stranut transmis in pedala de acceleratie o faci praf. Sa speram ca iulian'71 are dreptate. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#3057
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Un coleg cu MCV de 85cp din primul lot are toata baza renault, nissan, dacia de date inclusiv CV pe modele si variante. De exemplu a lui se gaseste si pe Kangoo si logan van. Pe forumul reno.ro este un coleg -espace parca si el e foarte bine pregatit cu baza de date.
Am sa mai discut cu colegul meu sa aflu si mai multe. This post has been edited by iulian'71: 24 Apr 2010, 17:46 |
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3058
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Ia uite la pinguin s-a dus si el la Dacia ,poate a crezut ca se fac tancuri acolo .
|
--------------------
-
-
-
|
|
Boggy22 |
![]()
Post
#3059
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
Va dati seama ca asta acum crede ca Dusterul e mai tare decat A380-ul? Dusterul a castigat competitie in desert! Praf dom'le, mult praf pe-acolo!
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#3060
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
QUOTE(asgard1955 @ 23 Apr 2010, 23:54) http://daciagroup.com/ultima-ora/premierul...zina-dacia.html <span class='edit'>23 Apr 2010, 23:17:</span> Ce dadea taranu' cu usa de la sofer! ![]() ![]() |
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 02:28 |