pregatit vopsit, masina intreaga
![]() ![]() ![]() |
pregatit vopsit, masina intreaga
ghitza |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
PH-06-BOA |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Calcati pe cap? Dar tu daca pui masina in curmezis, de n-are loc nici sa intre nici sa iasa, ori pe locul altuia, pe carosabil unde sunt toti nevoiti sa opreasca din drum pentru a da prioritate, c-asa vrei tu, te calca cineva? Te-ai intrebat vreodata daca ceea ce faci, e pe plac si celorlalti? Nu cumva d-asta ti-a zgariat-o? E posibil sa fie s-un scrantit, care se distreaza, dar distractia costa. Din pacate , de data asta, pe tine. Vinovat, nevinonat, esti prins in joc.
Acum vad mai bine cat e de zgariata. Cere cuiva putin spritchit, ia pe deget si astupa in mai multe straturi zgarietura, freaca-l cu smirghel de 240 si apa, dar sa nu te bagi in vopseaua veche prea mult, sa poti rectifica cu smirghel mai fin. De 400 e numai bun. Un pistol artizanal (nu cele de vopsit), rectifici usor si vopseaua, dupa care dai cu lac si intaritor pus in el. Pe maeginea petei vopsite va iesi putin gazata. Ai doua metode de a-i da acelasi luciu ca la vopseaua veche. Ideea cu 1500 un vopsit si cate altele, plus materiale, e de fite sau pentru visatori. Daca citesti inca odata (sau macar odata) ce-am scris eu la pagina anterioara, ai intelege cum se prepara si chitul cu fibra, materialele te-ar costa cam 250 lei, intr-o saptamana o pregatesti tu, iar vopseaua intr-o ora e data de un priceput, si n-ar avea motiv sa-ti ceara mai mult de o suta, o suta cinci zeci. Ce cuptor, ce carte, ori ai cine stie ce obiect de arta? Nu le fac ei din fabrica , si te-ai gasit tu sa le dai peste nas (cu bani). Cati ani are masina si la a cata vopsire este? Ceea ce vei face tu, patru ani tine fara probleme. O mai ti atat? Un concetatean de-al meu , n-a spalat-o niciodata. El mergea acasa si o vopsea in loc s-o spele. Cu un litru de vopsea era gata toata. Acum sa nu intelegi ca asa sa faci si tu, dar sa vezi ca se poate. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
kog |
![]()
Post
#33
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
aia inchisa la culoare e rugina?
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
ghitza |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
BOA:nu am parcat la nimeni pe loc sau sa deranjez pe cineva ,pur si simplu am mers sch1 la servici am parcat normal si legal si cand am iesit seara la 7 am vazut-o asa.mUltumesc de sfaturi
KOG:nu e nici o rugina acolo cat e ea de lunga te asigur o sa incerc zilele astea sa vad ce fac si cum sa fac . |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Eu nu m-am referit la tine. Nu ti s-a intamplat niciodata vreo nesimtire asemanatoare, sa parcheze pe carosabil, de parca era al lui tac-su ?
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ghitza |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
asta da de cate ori au mama atata carne sa aiba aia in frigider
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ghitza |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
am cumparat smirghel de 220 de 1000 si de 2000 cu cel de 220 pot sa matuiesc innainte de chituit/?cel de 1000 si cu apa sa fie pentru finisat caci ma apuc de aripa de mai sus
8 Jul 2010, 18:26: mai am de 320 si de 1200 granulatie sa imi ziceti va rog cu care se matuieste si peurma cu care sa dau dupa ce aplic chitul.mss This post has been edited by ghitza: 8 Jul 2010, 17:26 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Cu care vor muschii tai pana il aduci la forma dorita. La sfarsit conteaza sa dai cu cel mai fin. Asa cred, nu sunt cu experienta. Abia astept poze sa vad cum iese. Si eu vreau sa ma apuc de a mea. Mult spor!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
uite ce a iesit acuma dupamasa ,eu sunt multumit .am matuit cu granulatie 220 dupa care am aplicat chitul dupa care am lasat sa se usuce si am inceput sa fr5ec cu granulatie 320 si apa multa si la urma am finisat cu smirghel de granulatie 1000 (am si de 2000)si apa si a iesit meserie,voi continua pana in spate si pe usi cat tine zgarietura.in prima poza ii innainte de lucrare
![]() Attached thumbnail(s) SDC11412.JPG ( Size: 453.35k ) Number of downloads: 1544 SDC11655.JPG ( Size: 461.17k ) Number of downloads: 1686 SDC11656.JPG ( Size: 453.45k ) Number of downloads: 1677 SDC11657.JPG ( Size: 458.94k ) Number of downloads: 1657 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#40
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
pentru matuit vopsea poti folosi de 400 sau de 600,la luat de chit folosesti la primele maini de chit 24o si la finisare 320 sau 400.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Si vopsitul ti-l face cineva? O vopsesti complet sau doar unde e buba?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#42
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Tocmai am observat si la mine ca suportul superior de caroserie al aripei,cel de pe care se sprijina capota cand e inchisa e ruginit complet.Se poate decupa cu flexu si suda un alt suport?
PS: Ghita ce chit ai folosit?Se poate da si pe aripile din spate ca si eu sunt in situatia lui Bogdan? |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
La mine trebuie inlocuite semi-aripile spate. Cel putin cea dreapta, am observat o mica gaura in ea...Imi spunea un sudor ca este de cumparat doar pasajul ala cu semicercul de la roata, de unde incepe rugina. Sa nu cumpar toata aripa care ar fi de sus de la luneta pana la portiera si pana la tripla. Se gaseste doar semi cercul ala?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#44
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
da,se gaseste doar pasajul acela separat,da vezi producatorul de la care il cumperi ca sunt o groaza de facaturi care cand le pui sus vin ca pixu si te chinuie mult sa le aduci la forma originala.da ai asa gaura mare incat necesita schimbarea?adauga niste poze cu zona aceea.
This post has been edited by bv-08-fgm: 9 Jul 2010, 13:12 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Zona aceea e sub chit, se vede greu, si nu dau kitul jos k sa pozez...mai mascheaza
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Paulorosi:chitul este in ceva cutiuta mai mica asa ceva ADE.....nush cum,e ceva rosu cu negru si se poate da oriunde fara probleme dupa care smirgheluiesti pana la finisare cu apa multa si smirghel de 1000 am folosit pt finisat
9 Jul 2010, 16:53: sider plast este marca chitului este made in ITAly This post has been edited by ghitza: 9 Jul 2010, 15:53 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#47
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
bogdan,mai bine te duci la un sudor(care isi cunoaste bine meseria) si poate til reface pe acela decat sa cumperi altul.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
E asa de scump pasajul ala? Sau te temi ca nu o sa mai iasa frumos? Eu normal ca nu as vrea sa dau banii aiurea.
Asta este masina. De la cine am luat-o a fost revopsita complet, dar a fost treaba de mantuiala. Daca faceam eu, si nici daca vroiam sa iasa asa nu iesea. A smirgheluit masina cu smirghel foarte abraziv si a dat vopsea direct pe tabla. Au ramas zgarieturile...chitu ala se vede cum e, iti dai seama ca nu a fost aplicat bine de sare asa rugina. La praguri vreau sa imi dati voi cu parerea. Dublura aia care e indoita e ruginita destul de binisor, dar e inca tare. La mine e indoita de la buturugi. Pragul nou vine cu tot cu acea dublura? Daca aia e ruginita necesita schimbat pragul? Pragul are doar cateva puncte de rugina minore...As vrea sa o fac frumos unde trebuie sudura la un meserias, dupa care tare as vrea sa ma apuc eu sa o vopsesc, metalizat. Cat de greu poate sa fie frate!? Dau cat de subtire pot eu, am mana fina. Ii dau si 5 straturi de vopsea, numai o parfumez ca sa nu curga. Am compresor, spatiu inchis, toate informatiile de pe net, pas cu pas... This post has been edited by Bogdan90: 9 Jul 2010, 17:07 Attached thumbnail(s) Fotografii_0001.jpg ( Size: 398.77k ) Number of downloads: 1595 Fotografii_0002.jpg ( Size: 350.36k ) Number of downloads: 416 Fotografii_0142.jpg ( Size: 307.87k ) Number of downloads: 371 Fotografii_0143.jpg ( Size: 182.41k ) Number of downloads: 332 Fotografii_0144.jpg ( Size: 607.74k ) Number of downloads: 324 Fotografii_0145.jpg ( Size: 483.41k ) Number of downloads: 393 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pragurile nu arata chiar asa de rau au ceva rugina pe ele inflorita dar este de suprafata,slefuiesti pana la tabla si pe urma vezi adevarul despre ele .Daca au gauri le faci chit de fibra daca nu au le ungi bine cu vaselina bagi ulei in ele daca vrei si pui niste praguri false din fibra pe care le vopsesti cum vrei tu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#50
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
nu trebuie sa schimbi pragurile,arata bine,pasajele ti le face un sudor bun,si partea aceea dintre usi nu face parte din praguri,acolo ie dublura la stalt care o va taia si suda alta tabla in locul ei,de vopsit nu e asa de greu doar ca trebuie date 2-3 straturi de vopsea subtire sa nu curga(se lasa 5-10 min intre straturi) si dupaia se da 2 straturi de lac.
This post has been edited by bv-08-fgm: 9 Jul 2010, 21:27 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Pe unde bag ulei in praguri? Am fost citit nu mai stiu in ce topic, ca nu se baga ulei folosit mai mult de 2000 de km pt ca uleiul uzat e mai acid. bv-08-fgm, tu ai mai vopsit? Pe unde am citit eu ma ameteau rau de tot, si eau foarte multe opinii. Din ce am inteles eu: se smirgheluieste prima data cu smirghel de granulatie mai mare si dupa din ce in ce mai fina(cu apa). Dupa degresez si se da spritzkit. Asta la ce ajuta? Si dupa se da 2-3 straturi de vopsea si 2 de lac. E bine? Ceva costuri la vopseluri, spritzkit, lac, praguri false?
This post has been edited by Bogdan90: 9 Jul 2010, 23:21 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
in spate la pragurile false se aduna mizerie, noroi si ramane acolo. dupa o perioada o sa gasesti pragul facut sita, umezeala isi face de cap. daca ai de gand sa pui asa ceva, poate m,erge sa dai pragurile cu vaselina intai.
|
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
Teo mec |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 July 10 ![]() |
Pentru kobr_bc in legatura cu vopsitul:
iti trebuie vopsea auto pt toata masina cam 2l si 2l grund si 2l lac interior exterior chit auto in functie de suprafetele ce trebuie chituite, iar chitul ala de fibra de sticla nu ti-l recomand ca nu-i bun de nimic, eu mi-am chituit masina cu chit de ala si sa cojit inapoi, am dat jos vopseaua si chitul vechi, am slefuit bine zona pana tabla a fost curata si apoi am suflat cu aer praful si am degresat cu diluant zona si dupa 2 luni de la reparatie sa cojit inapoi, atunci mi-a spus un tinichigiu auto batran care sta la mine pe scara sa folosesc SPRINT produs de Industria Chimica Reggiana asta e un chit fin facut in Italia, dar smecheria e in felul urmator: ti-ai pregatit zona de chituit,pe o bucata de tabla curata pui un pic de chit iar intaritorul il adaugi cam 50-60% din masa chitului pe care l-ai pus pe tabla il amesteci bine pana se omogenizeaza si aplici cat mai repede altfel se intareste cam in 2 minute, iar cand faci operatia de chituire vezi sa nu fie intr-o zi cand afara e foarte cald ca atunci riscul de a ti se intari chitul inainte de-al aplica e mai mare, asa daca chituiesti nu mai se cojeste si nici nu crapa, am auzit pe multi a chitul ala sau ala nu-i bun ca nu au stiut sa-l prepare, iar la chitul ala de fibra de sticla intaritorul e pur si simplu varza si asta mi-a spus-o tinichigiu auto care lucreaza in domeniu de 34 de ani Iti trebuie un compresor de aer de cel putin 8 atmosphere si un pistol de vopsit cu duza de 1,8 mm si un garaj unde sa vopsesti Daca vrei o vopsitorie de calitate atunci dupa ce ai chituit masina iei un tampon de slefuit lung de cel putin 30 cm pentru zonele de slefuit mari cum ar fi capota, plafonul, aripile, si smirghel cu granulatie de 80 si dai o slefuire generala la toata suprafata masini, dupa asta dai inca o slefuire cu smirghel de 120 granulatie atentie smirghelul de 120 cand il cumperi vezi sa fie pe suport de panza nu pe suport de hartie, apoi iei o sprituitoare de sapun lichid de vase, una de aia care iti pulverizeaza apa fin si pui in ea apa si sapun de lichid de vase pulverizezi pe masina si slefuiesti cu 120 smirghel pana obtii o suprafata fina Dupa asta dai cu grund atentie grundul si vopseaua si lacul se prepara dupa reteta urmatoare cam 50% grund,vopsea,lac si 50%diluant, dupa ce masina e grunduita in cel putin 2-3 straturi se lasa la uscat pana e uscat bine grundul apoi repeti ultima faza de slefuit cea cu apa si smirghelul de 120 dar slefuiesti usor si cu simt sa nu treci prin grund, dupa ce masina e grundul e slefuit speli masina bine cu apa si o lasi la uscat pentru ca la faza de slefuire umeda se va depune pe masina un strat subtire de praf umed rezultat in urma slefuirii, dupa asta aplici vopseaua tot 2-4 straturii intre straturii de grund, vopsea si lac se lasa timpul necesar sa se usuce bine stratul anterior ca altfel se scurge atat grundul, vopseaua si lacul, ai terminat de aplicat vopseaua repeti iar faza de slefiut cu apa si sapun, dar de ce te intrebi poate, pentru ca vopseaua in special aplicata in 2-4 straturii se depune si ramane un aspect neplacut de coaja de portocala chiar daca e aplicata cu pistolul si nu conteaza la ce presiune de aer aplici vopseaua ca e 8bar ca e 16bar rezultatul e acelasi, si pentru a elimina aspectul ala de coaja de portocala dai o slefuire fina la vopsea cu apa si sapun cu smirghelul de 120,iar ca sa reziste vopseaua bine, sa se usuce rapid si sa aiba o rezistenta inalta pui vopsea cat iti intra in pistol odata intr-o cutie si o incalzesti la foc pana se incalzeste ca aproape vezi ca iese din usor fum o iei o pui in pistol si aplici, in felul asta tratezi vopseaua termic fara sa ai cuptor de coacere a vopselei, metoda a fost inventata in 1950 si ceva de niste vopsitorii auto americani care vopseau iarna si era frig si vopseaua se uasca greu, dupa ce ai terminat cu vopsitul complet, adica dupa ultimul rand de vopsea ai slefuit caroseria umed, aplici lacul in 2-6 randuri si lacul se poate trata termic ca si vopseaua, dar lacul nu se mai slefuieste umed ci dupa ce este uscat bine duci masina la un atelier unde se ocupa de polish adica o lustruieste cu pasta de lustruit si cu aparatul ala special, treaba asta o poti si tu daca ai un flex cu rotatie mica sin disc de burete sau pasla, am vazut disc din asta de cumparat la bricostore la circa 60-80 lei Daca vrei o vopsitorie de calitate atunci faci cum am scris mai sus, daca nu vrei sa faci asa te duci la o vopsitorie auto unde platesti manopera circa 600 lei , vopseaua in functie de marca 600-800 lei si coacerea vopselei intre 150-200 euro dar daca faci ca mine te costa doar vopseaua, grundul, lacul si chitul Daca nu ai compresor urmareste magazinul bricostore ca au compresoare de 8-16 bar capacitate butelie 24litri la promo la 350lei,eu de cand am investit in compresor ca sa-mi vopsesc masina mi-am recuperat investitia de cel putin 10 ori cine mi-a vazut masina vopsita cunostiinte etc ma intrebat unde am vopsit-o asa de calitate ni nu le-au venit sa creada ca am facut-o eu acum vopsesc masini dacii, opel, ford astra, bmw ursulet am vopsit doua si altele, de cand a inceput sa-mi mearga cu treaba asta am renuntat la vechiul loc de munca unde castigam 125 de euro pe luna si acum fac minim 600 euro pe luna, maxim fac 1500-1800, depinde cate masini fac intr-o luna, am cativa 3 angajati si eu muncesc cot la cot cu ei, la orice faza pana masina e gata sa iasa din garaj si proprietarul o inspecteaza se uita dupa defecte imi da banii 500 euro pt vopsit si asta e. Am facut acest mini tutorial scris pentru cei care vor o vopsitorie de calitate la un pret totusi rezonabil, si nu isi permit o asemenea vopsitorie profesionista, stiu cum e sa fii sarac sa-ti doresti ceva, dar sa nu-ti permiti, apropo nu ma tem ca raman fara clienti in urma acestui tutorial pt ca tara e mare si oameni lenesi care nu vor sa se complice ci numai sa plateasca la cineva sa-i faca sunt destui, sper ca nu am suparat pe nimeni de pe acest forum cu afirmatia despre oameni lenesi, dar acest tutorial se adreseaza celor care nu e frica de putina munca pentru a obtine un produs de calitate pentru ei insisi Apropo detin o masina dacia 1310 LI din 1995 an de fabricatie Spor la treaba This post has been edited by Teo mec: 10 Jul 2010, 08:41 |
--------------------
dacia
1310 li
1995
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
QUOTE(Teo mec @ 10 Jul 2010, 09:37) Dupa asta dai cu grund atentie grundul si vopseaua si lacul se prepara dupa reteta urmatoare cam 50% grund,vopsea,lac si 50%diluant grundul, vopseaua, lacul si diluantul se amesteca? Dupa straturile de vopsea, smirgheluiesc? 10 Jul 2010, 12:52: QUOTE(Teo mec @ 10 Jul 2010, 09:37) dupa asta aplici vopseaua tot 2-4 straturii intre straturii de grund, vopsea si lac se lasa timpul necesar sa se usuce bine stratul anterior ca altfel se scurge atat grundul, vopseaua si lacul, ai terminat de aplicat vopseaua repeti iar faza de slefiut cu apa si sapun Cum adica aplic vopseaua in 2-4 straturi intre straturi de grund? Daca smirgheluiesc vopseaua, stratul final, nu vor ramane zgarieturi? Scuze ca pun atatea intrabari dar chiar vreau sa fac singur tot. This post has been edited by Bogdan90: 10 Jul 2010, 11:52 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
am dat 4 straturi de vopse spray asta dupa cele pregatitoare pentru vopsit(matuit,chituit,finisat cu apa)si acuma vopseaua la atingere parca e zgura asa e aspra ,cum pot sa ii dai luciu ala al ei ???cu apa so smirghel fin ???
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Alexio |
![]()
Post
#56
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Ai nimerit vopsea proasta... nu ai luat acrilica? la spray vorbesc, si precis batea vantul cand ai dat, cu sprayul sa iasa ca la pistol se da in garaj cu usile inchise.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
ghitza |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
am luat la spray pt ca nu am conditii de garaj,iar vopseaua este metalizata.Colegul de mai sus zice clar ca,dupa vopsea se da luciu si finisare prin smirghel fin si apa nu?asta o s fac si eu daora ca am vrut sa ma documentez mai intai sa nu fac vreo traznaie iar de iesit a iesit bine e de tot eu sunt multumit de ce am facut acasa in curte cu acoperis deasupra numa
10 Jul 2010, 20:15: si seste acrilica de la policolor 25de roni tubul This post has been edited by ghitza: 10 Jul 2010, 19:15 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Daca dai cu smirghel fin peste ne zici ce a iesit! Dupa ar trebui lac...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#59
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
nu am vopsit o masina complecta,doar aripa,capot etc...pe piese,io unde lucrez doar pregatesc masinile de vopsit si un prieten ce a lucrat la dacia service ca vopsitor,el le "sufla",deci se matuieste toata masina in primul rand,dupara se ia un creion si se semneaza absolut toate onduleurile si denivelarile,se da chit se smirgaluieste si se repeta operatia pana este aproape de finisaj,dupa care se da spritzchit pe peticile de chit si pe toate zgarieturile si punctulete unde e vopseaua sarita de la pietre sau altele,dupa care se da un strat de chit cat de cat subtire numit "frecuiala" dupa care se matuieste din nou toata masina cu smirghel cu granulatie de 400(recomand) dupa care se izoleaza daca ai ceva de izolat pe masina,dupa care se ia 2 carpe curate si se sterge toata masina cu benzina curata pentru degresat de uleiuri si alte impuritati,daca ai vopsea metalizata se va cumparat o carpa antistatica pentru a se sterge toata masina intre straturile de vopsea(pentru ca se va pune gunoaie sau praf) su dupa aplicarea a 2-4 straturi de vopsea(depinde ce vopsea este si cat de bine acopera aceasta) se lasa sa se usuce(nu conteaza cat,poti si o zi sa o lasi)dupa ce ai lasato minim 10 min sa se traga vopseaua se aplica 2 straturi de lac si se lasa minin 24h la uscare.daca nai mai vopsit trebuie sa ai grija la lac incepi de exemplu cu aripa stanga spate(asa incepe prietenu meu)si termini cu usa stanga spate pe care vei da lacul cu usa deschisa pentru a nu gaza aripa de unde ai inceput.
Cam lung discurcul da nam ce face.daca mai ai intrebari ma gasesti aici sau dai un PM. 10 Jul 2010, 22:11: [QUOTE]smirghel cu granulatie de 80 si dai o slefuire generala la toata suprafata masini, si se smirgaluieste cu apa SI SAPUn??????? frate deci de matuit o matui cu granulatie de 400 sau 320 (cel mai dur) pai daca o faci cu granulatie de 80 iti faci de lucru cu mana ta ![]() si sapun nu se foloseste pe masina la slefuit.bafta! This post has been edited by bv-08-fgm: 10 Jul 2010, 21:11 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
ghitza |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Bogdan90:am luat apa si am dat cu smirghel de granulatie2000 si cu apa am inceput la smirguiala vopseaua care am zis mai sus dupa aplicare a ramas ca si zgura.Acuma dupa finisarea cu apa din belsug si smirghel de 2000 (am si de 1000 si de 1200) e cu totul alta viata ,ii fina si placuta la atingere
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 15:46 |