Am curatat carburatorul si nu mai porneste, Lipsa pornire
![]() ![]() ![]() |
Am curatat carburatorul si nu mai porneste, Lipsa pornire
EscortGUV |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|||
neajiji |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
benzina ajunge in carburator?
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
cumva ai verificat traseele cu apa?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
neajiji |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
arunca jet pe ciocul din carburator?
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Arunca benzina si pe acolo si, culmea, s-au udat si toate bujiile
![]() |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
neajiji |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
clar, ai inecat-o, scoate bujiile, le cureti cu o carpa cu benzina, dai o cheie scurta fara bujii pe masina, pui bujiile curate, fisele, te sui in masina si ii dai cheie
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Am facut asta. Am curatat bujiile, le-am verificat pe fiecare in parte, dau scanteie fara probleme. Le-am pus aproape de alternator, am dat la automat si au dat scanteie...
|
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
neajiji |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
mai citeste o data ce am scris mai sus
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Pai...am scos toate bujiile cu gandul sa le duc in casa sa le pun pe aragaz sa le incalzesc cand m-am gandit sa le verific. Am luat o fisa de la delco si am incercat fiecare bujie dupa ce le-am curatat cu o carpa si putin cu peria de sarma. Toate astea cu bujiile scoase, deci partea cu datul la automat cu bujiile scoase am acoperit-o. Am dat la automat cu avansul in toate partile si tot degeaba...acealsi fum in carburator si aceleasi rezultat: fara pornire
![]() |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#10
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Avansul il ai defectuos daca iti pufneste in carburator....sau ai strans prea tare jiglorul de relanti(cel din exterior care regleaza aerul si nu radeti ca mi sa intamplat sa nu porneasca din cauza aia si sa faca urat)
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
E adevarat ca am umblat si la avans si la aer, dar aerul l-am reglat cum am citit pe aici: dupa ce il strangi la maxim, il desfaci 2, 5 ture dupa care il reglezi alternativ cu surubul de la cablul de acceleratie...In ceea ce priveste avansul nu am nici cea mai vaga idee despre cum ar trebui sa fie
![]() |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#12
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
pui pe semn la volanta (la cutie ) scoti fisa de la bobina si o pui la masa(cu contactul pus bineinteles) si misti incet de delcou pana iti da scanteie...iar despre aer nu asa se regleaza se regleaza la cald cu motorul pornit la relanti si strangi de surub pana da motorul sa moara si dupa dai 1.5 ture inapoi altfel nu se poate..din cate stiu nu imi sariti in cap spun ce stiu eu ...dai mai mult aer si poate va porni....
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Am inteles. Pai si ce legatura mai are fisa de la bobina cu delcoul daca o scos din delco? Sau scos fisa corespondenta unei bujii?
|
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#14
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
pai are legatura masa....din ce am invatat eu la mecanica....doar aia iti da masa....nu dai la automat ,Te uiti langa electromotor parca ca ai un gol care se vede volanta sau placa de presiune am uitat exact ce e si acolo ai un semn,misti de motor cu contactul scos pana vezi semnul de pe volanta si il aliniezi cu semnul de pe cutie ,dupa te duci la delcou,pui contactul,scoti fisa care duce la delocou si o pui pe ceva care sa dea la masa si misti incet pana ce iti da o scanteie,strangi surubul de la delcou si ar trebui sa fie la punct.Ai scos cumva delcoul de la locul lui?
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Nu l-am scos de la locul lui, dar am incercat sa o pornesc cu delcoul de la un capat la celalalt. L-am luat din aproape in aproape si tot degeaba
![]() |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#16
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Pai daca iti da scanteie e pe punct cat sa o pornesti,dupa ce tia pornit se regleaza dupa uzura motorului,Totusi verifica si platina daca te pricepi.am patito sa mi se buleasca platina sau condensatorul aiurea cand umblam la punctul masinii desi nu stiu de ce...
si dai la masina mai mult aer sa respire ca de aia sar putea sa iti dea rateuri. |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Nu stiu sa reglez platina
![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#18
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
ia puneo la loc totusi si incearca..incercarea moarte nare....
Distanta la platine e cat tabla daciei adica 0.4 mm,... |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
baranga |
![]()
Post
#19
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
tabla daciei are 0.7mm si cu vopseaua pe ea are 0.8
![]() la platina intradevar ai 0.4 si asta o faci daca nu ai lera cu o bucatica de carton din cutia de chibrit sau o bucatica din carte postala(0.4mm standard) |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Tare asta cu platina. La asta nu m-am gandit. Si cand ar trebui sa aibe 0,4? Cand e complet deschisa, nu? Acum ma duc sa ii mai dau aer si sa ii reglez si platina. Sper sa ii fi trecut ifosele
![]() |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
baranga |
![]()
Post
#21
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
cand e complet deschisa
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Acelasi lucru. Am verificat si avansul si a dat scanteie, i-am dat si mai mult aer, am reglat si platina si tot degeaba
![]() |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
Alexio |
![]()
Post
#23
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Daca baga benzina este de la aprindere. Daca face scanteie in bujie este de la carburator.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Benzina baga, dar ma gandesc ca poate din cauza ca i-am scos sarma de la jigler nu am mai nimerit distanta la care era ca acum i-am pus o saiba. In rest nu am modificat nimic. Plutitorul l-am pus la 7 mm. Poate fi de la asta?
|
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#25
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Incearca cu un carburator de la un prieten pentru test sa vezi poate ai infundat tu ceva la carburator...totul e posibil....
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Ar fi ceva, dar nu cunosc pe nimeni cu dacia asa veche...Toti s-au smecherit...
![]() 30 Jan 2010, 12:02: Ma gandesc ca daca scuipa benzina pe la ciocul ala de papagal sau cum ii zice si mi-a udat si bujiile ajunge benzina in motor... This post has been edited by EscortGUV: 30 Jan 2010, 12:02 |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu vreau sa acuz pe nimeni, dar nu aveti darul de a povesti, de a explica. Toti care spuneti ceva, aveti in minte ideea, dar ni i-o redati in intregime. El nu stie mai multe. Credeti ca ar trebui sa stie cate ceva, si doar ii sugerati ideea. El trebuie sa scoata fisa. O apropie de masa si ... Are scanteie, dar nu stie unde o da, cand o da...
In primul rand, as crede ca ai putea sa ai si fisele puse gresit, si iti da scanteie atunci cand o supapa de admisie e deschisa, si explozia din cilindru impinge tot combustibilul inapoi, lasandu-i insetati pe ceilalti. Verifica sa ai fisa de la cil. 1 (cel de langa cutia de viteze), pusa la delcou, in plotul dinspre tine, de deasupra vacuumului. In sens orar, urmeaza cea de la 3, apoi cea de la 4 si urmatoarea e 2. Acum scoti fisa de la cil 1, dai capacul de la delcou jos, si rotesti de motor pana vine luleaua (cea de pe axul delcoului), cu partea metalica spre plotul fisei cil 1. Adica spre tine, in deptul fisei de la cil. 1. Mergi la fereastra de la cutie si verifici, daca e semnul de pe volanta vizibil, miscand inainte sau inapoi foarte putin, pana vezi crestatura. Mergi iar la delcou, sucesti de el in sens orar (ca si cand i-ai lua din avans), pui contactul si rotesti de delcou invers(antiorar), tinand cu o mana fisa aproape de masa, pana da scanteie si te opresti, ca acolo e avansul potrivit. Asta-i cu avansul, iar dupa pornire, rectifici, ca jocurile din lant, pinioane, da putina eroare. Eu nu pricep, de unde reglati voi aerul, ca la carburator nu exista un asemenea reglaj. Combustia (amestecul) se regleaza din acel surub de la baza carburatorului. Deci amandoua deodata, nu separat. Separat se faca din dimensionarea potrivita a jicloarelor. Cel cu sarma, e prea mic, iar cine i-a pus-o (la propriu), a departat jiclorul de pe scaunul lui, lasand sa treaca mai multa benzina. Asta in urma schimbarii lui ( boala cu schimbatu'), punand unul mai mic, prost facut, prost ambalat la un set nepotrivit,sau vandut de ... "las' ca merge si asa". Cu o sarmulita oteloasa, incerci majorarea gaurii lui (numai dupa ce pornesti), pana obtii un relantiu constant , cu clapeta de acceleratie inchisa cat se poate, iar din surubul de combustie sa ai turatia maxima de ralanti. Asa cu zicea cineva mai sus, strangi de el pana se reduce din turatie, si desfaci cam 1,5 ture, pe turatie maxima, ca daca desfaci mai mult, iar se reduce. Daca nu ai sarmulita potrivita, de la un arculet, mai subtire, o latesti putin cate putin si din aproape in aproape, majorezi, il montezi, pornesti, si daca slabind de el se mareste turatia, mai trebuie majorata, iar desfaci si majorezi, iar faci proba...pana cand desfacand putin de el , nu se mai simte cresterea turatiei.Asa va ramane la orificiu. Dar sti de care gaura e vorba? Cea din capatul jiclorului de ralanti ( tu i-ai zis principal). Daca nu reusesti sa pornesti, ai variante multe. Incearca alta. Dai capacul la carburator jos, si lasi benzina in el numai cat ar trebui, pana la jumatea pantei de sub poanto (cuiul care inchide), pui capacul la loc, scoti furtunul de alimentare de la carburator si-i pui dop. Cu bujiile uscate, curate ( cu peria de sarma le cureti la suprafata, in interior ce faci, baga ceva roata pe langa electrod, ca acolo face scurt, de nu da scanteie le electrozi), dai odata de doua ori la automat si ar trebui sa porneasca. Daca nu, vezi daca ai pus bine centratorul de pe difuzor (T-eul de deasupra clapetei. Sa fie cu gaura ovalizata, spre camera de nivel (emulsor). Privind de deasupra, in interiorul cilindrului de pe centru, are o proeminenta, ca un cioc, care vine dinspre camera de nivel.Daca e invers, scoate-l si roteste-l. Ar mai fi vreo doua zile de spus, dar necesita spatiu. Intra pe mes sau PM. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
silviu_best |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 17 August 09 ![]() |
incearca sa o pornesti impinsa si in functie de cum merge motorul iti dai seama ce nu merge
|
--------------------
Dacia
1310
1988 TLX 1,4 BC-04-BUR
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Stiu ca nu am fost prea explicit, dar nu ma pricep foarte bine la detalii tehnice, doar ce am prins si eu de pe forum si de pe la unu' si alti'. Va rog sa ma scuzati. Promit ca invat
![]() Am incercat partea cu scanteia si mi-a iesit. Am pus motorul cu semnul la vedere, am scos fisa din delco (cea care vine din bobina), am pus contactul, am invartit de delco si unde mi-a dat scanteia am strans surubul. Cu aprinderea am zis eu ca am rezolvat-o, dar preventiv, i-am mai luat si o platina si un condensator in cazul in care nu reusesc eu sa o pornesc, luni cand o duc la mecanic sa am tot ce imi trebuie in cazul in care e stricat ceva. Fisele sunt puse bine pentru ca m-am uitat si in manualul de reparatii de la dacia si am facut si poza fiselor inainte sa scot capacul de la delco ca stiam ca sunt panarama si le incurc ![]() Am citit si eu pe aici ca surubul cu arc de sub cel de la cablul de acceleratie ar fi de la aer. Inca o data va cer scuze ca nu am cunostinte prea bogate in mecanica si ma exprim simplu. Cu carburatorul si cu jiclorul de relanti e mai complicat ca nu vrea sa porneasca nici moarta. Aproape ca am omorat bateria noua, luata de o luna. O sa incerc faza cu capacul carburatorului si cu obturarea furtunului de alimentare. Daca nici asa nu merge va voi spune luni cat m-a costat manopera mecanicului ![]() Lasa-mi te rog id-ul tau de messenger silviu_best ca am mai citit cateva reply-uri date de tine si se vede ca stii despre ce vorbesti si ca stii meserie. 30 Jan 2010, 21:25: Stati ca am incurcat borcanele.Defapt vroiam id-ul lui PH-06-BOA, dar nu ma deranjeaza daca mi-l lasi si pe al tau Silviu. Mersi! This post has been edited by EscortGUV: 30 Jan 2010, 21:25 |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
florian90 |
![]()
Post
#30
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
off topic:am mai spus asta...mare grija cu jiglerul de aer...eu am umblat la el sa-mi merga masina bine....si poc ma tras rar-ul pe dreapta...si m-a scos cu noxe aproape dublu decat normal...acum cand am probleme...si umblu la el..ma duc la un prieten sa imi verific noxele...
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 18:09 |