Radiator cupru SN, rezolvare definitiva, sper
![]() ![]() ![]() |
Radiator cupru SN, rezolvare definitiva, sper
csocso |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 04 ![]() |
|
||
--------------------
LOGAN
PRESTIGE
2007
|
|||
clr |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Poate daca iti completezi profilul cu locatia te va putea ajuta cineva. Eu iti pot da o locatie din Calarasi, dar daca tu esti din CJ spre exemplu
![]() Ai doua alternative: ori cumperi unul nou de acelasi tip (dar sa fie cu sistemul de prindere modificat -> eu asa am pus si nu am mai avut probleme), fie adopti solutia unor colegi de forum care si - au adaptat unul de Solentza. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
csocso |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 04 ![]() |
Da, ai dreptate....
Sunt din Bucuresti asa ca acum pot sa-mi dai un pont in cea ce priveste radiatorul.Stii e nasol ca sa urmaresc mereu cat a curs cat mai trebuie sa complectez! |
--------------------
LOGAN
PRESTIGE
2007
|
|
dizzy |
![]()
Post
#34
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.088 Joined: 11 February 04 ![]() |
Eu as merge in locul vostru pe solutia de radiator de SLZ.
S-au dovedit fiabile si rezistente. Despre caloriferul din interior numai urari de boala lunga alora de l-au proiectat. Trebuie sa demontezi juma de masina ca sa-l schimbi sau sa fii masochist cu acte in regula. Radiatorul de cupru e mai bun fiindca e mai rezistent mecanic decat cel de Al. Cel de aluminiu e mai usor, mai ieftin, mai bun in general daca se foloseste material bun si nu aluminiu de pe gard sau tiganesc. In plus radiatoarele trebuie sa fie gandite sa reziste la sistem de racire sub presiune. Un radiator pt instalatie cu presiune este altfel fata de cel gandit sa reziste la presiune atmosferica. In plus o suprafata vopsita disipa mai bina caldura decat una metalica lucioasa, chestietestata de mine personal |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
clr |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai cred ca oricine iti va putea spune spre exemplu de magazinul de pe Mihai Bravu sau de Vitan. Poti citi eventual topicul "Daca va intereseaza preturi", gasesti inclusiv pentru radioatoare idei (si cred ca este exact sub topicul asta).
Eu unul sunt adeptul ideii de a - l cumpara de la un service care sa ti - l si monteze. In felul acesta nu vor putea incerca sa se fofileze cu garantia daca vei avea probleme ulterioare (vezi ca trebuie sa primesti 18 luni garantie). Topicul despre montarea radiatorului de Solenza http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=1329 Topicuri despre radiatoare http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=6141&hl=radiator http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=2818 |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
csocso |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 04 ![]() |
Am sunat la magazinul de pe Mihai Bravu, un radiator costa in jur de 240 RON plus ceva care nu am inteles exact ce e si care costa inca 40 RON, dar chestia e ca tipul m-a intrebat cate prinderi are( 3 sau 4)!!!
Oare daca ma chiorasc bine la radiatorul meu imi dau sigur seama cate prinderi are? This post has been edited by csocso: 9 Nov 2005, 13:11 |
--------------------
LOGAN
PRESTIGE
2007
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#37
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.726 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
Radiator de aluminiu din fabrica DSN 2002, nici o problema cu el pana acum. Am bagat si solutie de etansare preventiv, raceste perfect (cu exceptia aglomeratiei unde porneste, ca la mai toata lumea, ventilatorul). Poate am avut noroc. Spun asta pentru ca am schimbat 2 calorifere. Ultimul pare, in sfarsit, ok...
|
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
clr |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Acel ceva in plus este probabil adaptorul pentru modelul nou de calorifer.
Eu am fost in situatia asta: pe masina mea am avut modelul vechi de calorifer (ghinionul meu, pentru ca incepusera sa le puna pe alea noi, dar probabil au mai avut prin stoc si de ..), iar dupa ce s - a spart, am montat modelul nou. Pentru a se putea monta a fost necesar acest chit suplimentar de adaptare. Chitul in sine se potriveste perfect, nu trebuie sa - ti faca nici o modificare la masina pentru el. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 16:18 |