DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> reparatie motor capitala, dupa revizia la reprezentanta

djasu82
post 27 Feb 2010, 12:23
Post #31


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




daca pistonul si biela nu au greutatea aproximativ identica cu celelate o sa-ti functioneze prost motorul , ai nevoie de un cantar eletronic special pentru asa ceva .
Le faci tu ... nu e mare inginerie, auzi 5000 de euro biggrin.gif ba astia sunt nebunii pana si un motor de clio 1,4 16V nou nout mai mult de 1000 de euro nu costa .
Parca aveau astia prin pantelimon la dacia tot blocul motor cu pistoane bla bla complet fara sa te mai complici ... dar na pasiunea e mare mai ales sadisfactia dupa ce a pornit si functioneaza ceas.
Vedeti de aceea va zic nu mai dati masina pe mana mecanicilor asa fac si aia de la meridian , nesti... cei doare pe ei ca tu ai dat o caruta de bani.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike1410
post 27 Feb 2010, 12:55
Post #32


membru comunist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 28 June 07
From: Bucuresti Drumul Taberei




Daca ai notat pistoanele in ce ordine erau capacele de la biele si suruburile lor in ce ordine erau totul e ok.

Ai grija la cuzineti cand ii pui si foarte mare atentie la cuplurile de strangere la tot(capace biela,chiulasa etc.)
Unge orice piesa in miscare pe care o montezi cu ulei curat.

Nu te grabii si mare atentie la toate detaliile,de preferinta fa o lista cu operatiile care le efectuezi puse in ordine.

Offtopic-as vrea io sa va vad pe voi restu care comentati de tupeul meu ,de voi care spuneti ca e floare la ureche as vrea sa va vad cum montai voi un motor la loc.

Eu i-am sugerat omului sa cheme un mecanic cu experienta pentru a fi sigur de lucrare si sa nu isi produca omu o paguba si mai mare.

Da vad ca aici pe daciaclub orice user care a asistat cine stie pe unde la desfacerea unui motor sau io mai stiu ce reapratie pe la motor se crede specialist si mecanic priceput.

Asta e toti suntem destepti din vorbe cand e vorba de fapte o dam din colt in colt.

@bogdan-90-de vreo 7 ani lucrez ca mecanic cu diploma int-un service(nu de cartier) asa ca imi permit sa am tupeu


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003 - B-**-***
Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Feb 2010, 13:26
Post #33


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




e are si bogdan tupeu ca doar ai da mereu in guse 6000 de ture biggrin.gif pana cand pana o sa zica baieti gata am dat-o in bara .
Pana una alta si tu ai fost mecanic de cartier ... iar noi restu poate ne ocupam de ceva la nivel mult mai mare , eu unu decat sa-mi las masina pe mana altora mai bine o repar singur fiindca am scule date tehnice sisteme de diagnostic ... Cel mai mult m-a costat computerul de la opel cel de diagnostic 3000 de euro .
Eu cred ca dupa ce ai fost lovit de un service asa pe fata si mai ales cum lucreaza romanii in service uita sa-ti mai pun un bolt o piulita o saiba iar in afar de asta iti mai ambaleaza motorul de il ia dracu crede-ma ca-i injuri cu tot neamul si o repari singur .
Nu cred ca un motor de logan 1.5 dci e asa de sofisticat fata de una straina care are mult mai multe repere .
Daca tine colegul nostru cont de mai toate aspectele eu zic ca-l face ... stiu unii nu vor sa puie mana ca se murdaresc de vaselina si ulei biggrin.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 27 Feb 2010, 13:37
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




mike daca stii meserie chiar e floare la ureche,pt mine cel putin chiar asa e,si am si eu ani lucrati numai in service-uri si mai am si diplome cu toate ca is tanar wink.gif


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Feb 2010, 13:51
Post #35


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




va bateti in diplome si tara se prabuseste biggrin.gif la noi cica diploma te face om in afara cea ce sti sa faci te face mare iar diploma e sa accezi la o functie mai mare ... la noi mentalitate de baron .
Hai sa lasam astea deoparte si daca colegul nostru mai are nevoie de ceva il putem ajutat .
Gata cu off topic deci pistoanele cu bielele trebuiesc sa aiba aceeasi greutate si sa se respecte sensul .
De prins suruburile le poate face si la un service unde au scule gen ceas comparator , cheie ungiulara , micrometru si dinamometrica.
In afar de toate trebuie sa fie atent la montaj atata tot.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinn
post 27 Feb 2010, 15:07
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 19 February 10




am eu toate sculele astea si am terminat si de montat chiuloasa acum trebuie sa pun axa cu came sa asez distributia si aici sincer cand am demontat nu am tinut cont

capacele de se pun pe axa sunt numerotate de la 1-6

ma ajuta careva cu ordinea lor pe axa de unde incepe numarul 1?

maine pe zi as vrea sa ii dau o cheie biggrin.gif asta daca termin tot de pus la punct

<span class='edit'>27 Feb 2010, 14:55:</span>
am gasit pozitia necesara blush.gif

<span class='edit'>27 Feb 2010, 16:16:</span>
imi spune si mie careva daca nu am cheia necesara sa pun arborele in punct mort cum se procedeaza ? ma refer la mot 1489

un alt reper o improvizatie ceva


27 Feb 2010, 17:25:
fac update cu niste poze pentru a fi sigur ca fac treba buna

la axa cu came semnul se vede care este si se poate bloca cu un surub

sincer pe pompa sunt mai multe semne aici poate ma ajutati sa le deslusesc

si poza cu arborele pentru a afla pozitia punctului mort exact

rog a ma ajuta cu niste semne pe pozele care le'am pus

multumesc

This post has been edited by costinn: 27 Feb 2010, 18:25

Attached thumbnail(s)
Photo0104.jpg ( Size: 96.23k ) Number of downloads: 3611
Photo0105.jpg ( Size: 115.43k ) Number of downloads: 3967
Photo0107.jpg ( Size: 105.94k ) Number of downloads: 3817
Photo0108.jpg ( Size: 110.42k ) Number of downloads: 3743
Photo0109.jpg ( Size: 121.55k ) Number of downloads: 3691


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 27 Feb 2010, 19:26
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Din pozele tale cam pare pus la punct arborele cotit si cel de came, la pompa de inalta nu vad semul aferent. Ca idee pana arborelui cotit trebuie pusa la ora in sus, la ora 12, axa cu came prinsa cu surubul acela, cum ai facut de altfel, pui cureaua la semne(axa came si pompa) pui rola intinzatoare si dupa ai procedura de strangere in manualul trimis de mine:

- degresezi capatul arborelui cotit;
- blochezi axa cu came;
- arborele cotit cu pana in pozitie verticala(ora 12);
- pui cureaua de distributie la semne;
- pui rola intinzatoare in canalul ei si aropii surubul de strangere;
- cu un imbus de 6 aduci la semne cele doua limbi ale rolei intanzatoare rotind invers acelor de ceasornic;
- strangi rola intinzatoare;
- pui fulia arborelui cotit;
- strangi surubul arborelui cotit: 2daNm + 130+/-15 grade;
- desfaci blocatorul axei cu came;
- invarti doua ture motorul(de la arbore sau volanta), trebuie sa se invarta fara blocari sau zgomote;
- dupa cele doua ture verifici inca odata semnele de pe ax came(blocatorul), pompa inalta, daca sunt ok, treci la pasul urmator;
- desfaci o tura surubul de la rola intinzatoare si aduci semnele acesteia in pozitia fireasca de utilizare folosind imbusul de 6 DAR ROTINDU-L IN SENSUL ACELOR DE CEASORNIC:
- strangi curubul rolei intanzatoare;

Cam asta e tot, cu mentiunea ca eu am folosit compus de blocare si la surubul rolei intinzatoare si cel de la arborele cotit.

Spor la treaba. Daca mai sunt si alte observatii/mentiuni aduse la ceea ce am scris mai sus rog ceilalti colegi de forum sa le posteze.
[attachmentid=1627597370]

This post has been edited by Tossi: 27 Feb 2010, 19:38

Attached thumbnail(s)
untitled1.JPG ( Size: 168.93k ) Number of downloads: 1430
untitled2.JPG ( Size: 199.38k ) Number of downloads: 883
untitled3.JPG ( Size: 169.96k ) Number of downloads: 593
untitled4.JPG ( Size: 165.01k ) Number of downloads: 477


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 27 Feb 2010, 19:32
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.127
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Vezi ca ai pe mess. Pagina 195 din ce ti-am trimis (11A-20)

This post has been edited by verde: 27 Feb 2010, 19:34

Attached thumbnail(s)
arbore.JPG ( Size: 103.4k ) Number of downloads: 607


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinn
post 28 Feb 2010, 04:01
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 19 February 10




multumesc tossi multumesc si lui verde pentru ajutorul dat pe messenger

mi-a dat un pic de bataie de cap pentru ca nu am inteles de la bun inceput ca trebuie sa dai o tura de arbore ... eu dateam o tura la curea si ma intrebam de ce nu mai cade pe linie cum a fost.

era simplu dupa ce ma prins ideea a iesit din prima 19 gauri masurate dupa oricate ture as da.. "dar are compresie frate acu" radmasa.gif

sper ca e normal fssaitu care se aude ca ai spus ca sa nu se auda nimic
eu am si dat un pic de ulei pe piese cand le-am montat si din cauza asta

scule utilizate blocatorul axei cu came un surub care se infileteaza in gaura aia cu lungimea de 69.5 mm

o sa pun cateva poze cu lucrarea ...abia astept sa il urc sus sper sa nu mai apara probleme pe parcurs

Attached thumbnail(s)
Photo0110.jpg ( Size: 113.2k ) Number of downloads: 1074
Photo0112.jpg ( Size: 114.33k ) Number of downloads: 1175
Photo0117.jpg ( Size: 62.26k ) Number of downloads: 1191
Photo0120.jpg ( Size: 78.28k ) Number of downloads: 1173


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 28 Feb 2010, 07:04
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.127
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Ptr cei care mai vor sa se distreze
Dupa 2 ture arbore tre sa vina exact in pozitia de calare arbore si axa came

This post has been edited by verde: 28 Feb 2010, 07:19

Attached thumbnail(s)
pompa.JPG ( Size: 124.11k ) Number of downloads: 1013
pompa_2.JPG ( Size: 127.13k ) Number of downloads: 1172


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinn
post 1 Mar 2010, 01:37
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 19 February 10




dupa ce am terminat motorul astept sa fac rost de o minimacara sa pot sa il pun sus dar inainte de toate vroiam sa cer un sfat

am vazut ca unii au zis ca pistonul s-a topit din cauza injectorului eu zic ca nu

o sa pun o poza atasata cu pistonul respectiv

cand am dus masina la renault pentru schimbarea tubului respectiv dupa ce au schimbat tubul ei au zis ca au probat masina pe nu stiu ce autostrada ....

cred ca nenorocitul de a probat-o a fortat un pic nota cu viteza pentru ca masina nu se probeaza pe autostrada 20 de km din gura lor (si la intoarcere cu platforma ) .. si cred ca masina a luat-o pe ulei ca sa spun asa

acum am luat turbina si am suflat pe teava care vine din bloc cu ulei sa alimenteze axul si am astupat returul cu degetul ...iese aer balamuc

de la autoaprindere nu se poate strica un piston?
cum e posibil (cand eu cumparasem tubina cu o saptamana inainte daca imi aduc bine aminte) sa se strice turbina.... ma gandesc ca au schimbat-o afltfel nu justific
turbina este marca kkk si stiu ca este marca buna...

sincer dupa atatea piese cumparate sa ma schimb si injectoarele ar fi de groaza ...

This post has been edited by costinn: 1 Mar 2010, 01:38

Attached thumbnail(s)
piston.jpg ( Size: 48.89k ) Number of downloads: 1177


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 1 Mar 2010, 02:48
Post #42


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




QUOTE(mike1410 @ 22 Feb 2010, 21:32)
radmasa.gif

iti trebuie scule speciale sa bagi pistoanele cu segmentii la loc pe camasi,

*




Recunosc, nu am citit topicul pana la cap. Recunosc, sunt medic veterinar, nu mecanic. Intreb : avionul meu are camasi? Pistoanele lui culiseaza pe camasi? Eu am comandat motor cu pantaloni scurti....nu cu camasi.
Sau, din nou, tot romanul da sfaturi, dar nu stie despre ce vorbeste?

@Costin
Parerea mea ca in mod normal, unui motor fara alte probleme nu puteau sa-i topeasca un piston in 20km nici daca mergeau cu el doar in limitare (4500rpm).
Legat de autoaprindere....nu stiu daca e cel mai potrivit termen (stiu ca dieselul nu prea are aprindere).... .
Poate daca a luat-o pe ulei....si a ajuns ala in capul pistonului.... .

This post has been edited by vet: 1 Mar 2010, 02:53


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianac79
post 1 Mar 2010, 03:01
Post #43


.


Group: Members
Posts: 152
Joined: 14 June 04
From: Roman,Iasi.




@Vet

Exita un dispozitiv, pe care un mecanic ce face motoare nu-l va ignora, are forma unui cilindru si este sectionat pe generatoare, acesta permite strangerea segmentilor pentru a facilita intrarea pistonului in cilindru. Fara dispozitivul respective este destul de dificila operatiunea, ca sa nu spun imposibila. Unele motoare in special cele de generatie mai veche (cum e cel de pe batrana berlina) au cilindrii amovibili si acestia se inlocuiesc la fiecare refacere a motorului. Stiu ca motoarele pe benzina de pe Logan/Sandero au cilindrii alezati direct in bloc si presupun ca este la fel si la motorul diesel de 1.5.

Si da motorul are si el camasi, fuste, astea doua mi-au venit in minte acum, e posibil sa mai existe si alte piese ce poarta denumiri de haine.


LE, Costinn este pe forum un tutorial legat de verificarea si repararea injectoarelor de pe 1.5dCi, incearca pe cat posibil sa verifici injectoarele intrucat un injector defect care "baga" mai multa motorina decat este nevoie poate cauza distrugerea motorului

This post has been edited by lucianac79: 1 Mar 2010, 03:06


--------------------
Dacia Logan Laureate 2010 - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinn
post 1 Mar 2010, 13:01
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 19 February 10




nu stiu ce sa zic cu sculele astea speciale ca vad ca toate lumea zice ca iti trebuie scule speciale de introducerea secmentilor in bloc , fixarea arborelui si axului cu came

am pus cateva poze pentru a elimina discutiile despre sculele speciale pe care le poate face oricine cu putina inventivitate

poza 1 este "scula speciala" cu care se introduc secmentii in bloc
compusa din teava de pvc si 2 coliere

dupa ce se aseaza secmentii cu diferenta de 120 de grade intre taieturi se pune teava peste piston si se strage cu grija pentru a nu deplasa secmentii

dupa care se tine cont de semnul bielei cum s-a scos prima data din motor are o linie galbena trasata si se introduce biela in camasa blocului

cu grija se pune un piston din cele vechi fara secmenti poza 2 deasupra o bucata de lemn peste si se bate usor in lemn

INAINTE DE A MONTA SE UNGE TEAVA DE PVC CU UN PIC DE ULEI CURAT PENTRU A FACE ALUNECAREA MAI USOARA SI A ELIMINA RADERILE DE PLASTIC CARE SE PRODUC

pentru a bloca axa cu came este necesar un surub care sa intre in gaura de pe roata axului

pentru a bloca arborele este necesar un intrument numit mot.1489 care se contruieste din surub si 2 piulite poza 3

acum am trimis turbina la rectificat in romania pentru a schimba bucsele din interior cele de cupru ca s-au dovedit a fi uzate sau prea largi dupa care o sa tin cont de topicul cu injectoarele inainte de a face toate cele..

nu imi imaginez dece se paote arde un piston daca baga mai multa motorina ideea era cand masina o ia pe ulei turbo baga ulei in camera de ardere tu poti sa opresti motorul ca masina tot merge si la turatie din ce in ce mai mare ramane fara ulei si nu se mai face ungerea pistonului si atunci banuiesc ca se poate topi

dupa cum se vede in poza cu pistonul nu este topit in asa hal in cat sa nu il mai pot scoate din bloc

This post has been edited by costinn: 1 Mar 2010, 13:01

Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 76.6k ) Number of downloads: 1298
2.jpg ( Size: 80.92k ) Number of downloads: 1127
3.jpg ( Size: 65.04k ) Number of downloads: 1175


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C O S T I
post 4 Mar 2010, 22:07
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 7 February 08




ei ? cum este l-ai pornit?


--------------------
dacia logan 2006-laureat dci
[B]dacia[/B][U]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 4 Mar 2010, 22:37
Post #46


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




presa pt segmenti costa la draper cam 80lei.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 Mar 2010, 14:46
Post #47


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.997
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Halucinant topic.
1) Motoare ambalate am vazut destule, insa nu au timp sa arda pistoane. Indoaie biele, sparg pistoane, rup curele de distributie, dar nu ard ca nu au timp. Si nu au cum sa arda doar 1 piston
2) Daca luai si turbina de le reprezentanta, acum nu o mai reparai in Romania ca aveai garantie; dar cu economiile astea mai mult cheltui.
3) Cum merege dupa "reparatie"?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinn
post 5 Mar 2010, 15:31
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 19 February 10




inca nu pot sa pun motorul pe masina din cauza la vreme...

@einstein1984 - am cheltuit pe piese 715 euro si am pus tot nou fata de 5000 cat au cerut cei de la reprezentanta eu zic ca este o economie...



--------------------
dacia logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 5 Mar 2010, 16:15
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.760
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Crezi ca este turbina vinovata pentru piston?
Daca turbina scapa ulei in admisie trebuia sa iti consume ulei ca lumea (1l/1000 km minim). Intr-adevar fenomenul asta l-am mai auzit (in special la Skoda - povesteau niste tuningareti) curgeau turbinele, baga uleiul in intercooler si la o turare mai serioasa a motorului il trimitea in cilindrii, rezultand o crestere brusca si necontrolata a turatiei. Avariile au fost de la biele indoite, pistoane sparte pana la arbore cotit rupt.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinn
post 5 Mar 2010, 22:19
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 19 February 10




astazi am fost la servisul dacia-renault exact asa se numeste unde am discutat cu individul care a testat masina dupa schimbarea tubului

omul a spus ca masina a luat-o pe ulei si a oprit-o la timp dar ca sigur a afectat motorul

eu o sa incerc sa montez asa si dupa ce montez o sa ii fac si un test de injectoare pentru orice eventualitate

am incercat azi sa pun motorul pe masina si am intampinat o mare problema sad.gif

nu mai are loc numai intra am incercat aproximativ jumatate de ora dupa care m-am lasat pagubas

l-am aplecat am incercat cu suportul de la cutie slabit dar in zadar

ma gandeam sa dau cutia si sa le bag pe amandoua montate problema e ca am incercat sa dau cutia jos si nu prea stiu cum sa fac sa scot planetarele

incep demontarea de la cutie sau de la roata? orice sfat este binevenit

multam!


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Imparatul
post 6 Mar 2010, 00:59
Post #51


Imparatul


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 December 05
From: Iasi




Tu i-ai pus motor de charger de nu mai incape. Mergi la curse auto, cred!


--------------------
La misto de misto Nhgfbnn Htdcjjj - IS 12345678910
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinn
post 6 Mar 2010, 01:36
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 19 February 10




sigur de charger logan

este in plus exact volanta cu placa si discu 4 cm cred si nu intra sub nici o forma


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 6 Mar 2010, 01:51
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




dar cum ai scos motoru in primu rand?


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinn
post 6 Mar 2010, 02:34
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 19 February 10




fara chiuloasa pe el doar blocul cu arborele

nu imi imaginam ca nu intra montat


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geox16v
post 6 Mar 2010, 07:02
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 613
Joined: 29 March 07




In mod normal motorul se monteaza pe jos ,adica cu cadrul motor dat jos intra pe dedesubt cu tot cu cutie. Planetara din dr iese f usor, desfaci pivotul si apoi o scoti din fuzeta dupa care tragi de ea si iese de pe pinionul de la cutie. Cu aia din stg e mai complicat ptr ca burduful e prins pe cutie si e mai greu de etansat la montare.
Cred ca tot la demontat cadru motor si cutia ai sa ajungi Incearca sa scoti cutia fara sa mai demontezi planetara din stg de pe ea si pe urma impreuna cu motorul sa le bagi pe dedesubt.
Oricum fara ceva ajutoare sau elevator nu prea ai sa reusesti


--------------------
EX-DACIA LOGAN PRESTIGE 2006 1,6 16v
Creierul a invins intotdeauna muschii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 6 Mar 2010, 19:43
Post #56


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.997
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(costinn @ 5 Mar 2010, 16:31)
inca nu pot sa pun motorul pe masina din cauza la vreme...

@einstein1984 - am cheltuit pe piese 715 euro si am pus tot nou fata de 5000 cat au cerut cei de la reprezentanta eu zic ca este o economie...
*


Cu 1500 sau 2000 de euro luai un motor Cambio Estandard de la renault cu 1 an de garantie. Economiile se vad mai la urma.
Spor la reparat si multi km cu masinuta.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinn
post 8 Mar 2010, 22:06
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 19 February 10




am o problema la desfacerea planetarelor daca poate sa ma ajute cineva cu o poza ceva o informatie

am dat roata jos si surubul din mijloc nu are nici o siguranta am tras de cheie de s-a indoit si nimic....

o ordine a desfacerii ceva intai se da discul jos si dupa se desface surubul din mijloc sau merge si asa ?

oricum siguranta nu am vazut o avea alt tip si nu stiu eu
eu imi aduc aminte cum era la dacie cu o sarma intro gaurica dar aici lipseste...

pls help


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike1410
post 8 Mar 2010, 22:36
Post #58


membru comunist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 28 June 07
From: Bucuresti Drumul Taberei




[quote=vet,1 Mar 2010, 02:48]
Recunosc, nu am citit topicul pana la cap. Recunosc, sunt medic veterinar, nu mecanic. Intreb : avionul meu are camasi? Pistoanele lui culiseaza pe camasi? Eu am comandat motor cu pantaloni scurti....nu cu camasi.
Sau, din nou, tot romanul da sfaturi, dar nu stie despre ce vorbeste?

Tati data viitoare posteaza pe forumul veterinarilor sau tine predici la vacile si oile tale nu aici.

PS:chiar tu ai spus-o"din nou, tot romanul da sfaturi, dar nu stie despre ce vorbeste"



--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003 - B-**-***
Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boobybooby23
post 8 Mar 2010, 23:25
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




desfaci piulita si scoti planetara din portfuzeta ,daca nu iese cu mana ia un ciocan mare si un dorn dintr-un metal moale(aluminiu sau bronz)si bate-o pana iese


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 8 Mar 2010, 23:30
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




nu are nici o siguranta iti trebe o cheie mai sanatoasa mi se pare ca e de 30 cauta ceva tubulara de 30 32 care are o gaura sa bagi ceva fier si baga un varf de la levier ,sau vorbeste cu cineva in vreun service ii dai ceva garantie sa iti imprumute sa desfaci (cu toate ca spanioli nu sunt prea darnici )


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th May 2024 - 12:18
Forum Renault