reparatie motor capitala, dupa revizia la reprezentanta
![]() ![]() ![]() |
reparatie motor capitala, dupa revizia la reprezentanta
boobybooby23 |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|||
costinn |
![]()
Post
#92
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 19 February 10 ![]() |
multumesc boby o sa incerc maine sa vad daca nimeresc supotul acolo si cu pompita sa vad daca isi da drumul
![]() am montat azi planetara scurta si toate plasticele din interiorul rotii .. foarte usoara traba mi s-a parut cu circuitul de apa am gasit niste schite dar sunt pentru benzinar sa imi spuna cineva daca la disel e la fel sau poate ma ajuta cu o schita ceva |
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2006
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#93
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
is cam la fel,eu unu meru m iau dupa pozitionarea lor cat mai logica
![]() |
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
verde |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
La amorsare incearca pe bucati. Intai scoti furtunul care vine de la pompita in filtru (asa poti verifica daca face presiune tii degetul pe furtun ) si dupa ce aduci motorina pana acolo , introduci si filtru in circuit, apoi introduci si pompa de inalta.
La furtune ala cu surub de purjare deasupra sa poti scoate aerul din calorifer. This post has been edited by verde: 10 Apr 2010, 09:08 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
costinn |
![]()
Post
#95
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 19 February 10 ![]() |
tin sa multumesc din tot sufletul celor care m-au ajutat si au avut incredere ca pot sa fac masina astazi am montat turbina si am pornit masina
nu a pornit la sfert si nici la proma cheie dar la a 3-a cheie a pornit si din auzite ma asteptam sa se auda zgomote ciudate sau sa scoata fum foarte mult nu a fost asa intradevar am uitat sa pun un surub la o conducta de la turbina asta pentru ca eram entuziasmat si cand am dat prima tura de bloc a aruncat teava aia de am avut impresia ca s-a rupt distributia ![]() am parcurs astazi cu masina 80 de km si cu viteza de 90km/h pe autostrada si o sa incerc sa ii fac rodajul cat mai repede am fost sfatuit ca primul ulei sa il schimb la 300 de km al doilea la 2000 de km si urmatorul normal daca stie cineva daca mai trebuie sa strang chiuloasa a doua oara dupa ce am stranso ca la carte rog sa imi spuna am filmat motorul imediat dupa ce l-am pornit aici sunt foate entuziasmat de treaba care am facut-o .. si foarte multumit daca are cineva indicatii speciale va rog sa imi spune-ti multumesc inca o data la toti care m-au ajutat!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2006
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Bravo... bine ca nu te-ai descurajat si ai mers pana la capat cu "lucrarea".
|
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
natalia |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 18 September 08 ![]() |
injectoarele le-ai verificat?
|
--------------------
dacia logan
dacia logan
2006/diesel
- Bz.06.spx
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#98
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
chiulasele asta nu se mai rstrang,las-o in pace,felicitari
![]() |
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
valioglu |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Recunosc ca m-am indoit ca o sa-l faci si recunosc ca am gresit.
Felicitari pentru indemanare si curaj. |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
costinn |
![]()
Post
#100
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 19 February 10 ![]() |
deci ... 260 de km parcursi si cateva consecinte
![]() motorul merge exceptional ma refer la cat de rotund poate sa mearga problema e ca.. se auzea un zgomot un zanganit asa fier pe fier si ma speriasem am miscat cu piciorul de toba si am auzit zanganitul respectiv deci.. m-am linistit alta problema este cu zgomotul motorului daca se observa si in filmulet imi pare un pic cam galagioasa o fi ceva normal pana se face rodajul? turatia este normala nu joaca acu sta sub 1000... suna a tractoras asa ![]() in legatura cu chiuloasa sigur nu se mai restrange ca sunt cativa mecanici care i-am intrebat si au zis ca se restrange... nu pierde pic de ulei si nici ulei in apa nu este deci am reusit sa o strang corect ![]() deocamdata nu am pus scutul si inca cateva chestii o mai las asa macar pana schimb primu ulei orice sfat e binevenit fara ajutorul vostru tineam golanu pe dreapta ![]() |
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2006
|
|
verde |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Daca ai APA treci pe antigel cat mai repede, ......simering pompa , distributie....
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
costinn |
![]()
Post
#102
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 19 February 10 ![]() |
antigel am nu apa... e ca un uruit de toba asa ... din cate vad vine din motor o sa mai verific si o sa vad dupa ce se mai rodeaza un pic banuiesc ca acu e strans si asta e cauza.. oricum nu prea are putere asa cum ar trebui, asta am inteles ca e normal pana se formeaza secmetii pe bloc
|
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2006
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#103
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
nu stiu ce macanici is aia dar la logan nu se restrange chiulasa,ai strans-o o data si asa ramane,nu mai e ca la vechea dacie,cat despre acel zgomot,incearca sa scoti carcasele de plastic de la distributie si vezi daca se mai aude
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
costinn |
![]()
Post
#104
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 19 February 10 ![]() |
am schimbat azi uleiul am pus pentru urmatorii 2000 de km un castrol magnatec 10-40
uite un filmulet dupa primii 500 de km cu pornirea si oprirea motorului orice sfat e bine primit |
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2006
|
|
C O S T I |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 7 February 08 ![]() |
BRAVO
lasa chiuloasa asa si vezi ca zgomotul mai mare poate fii din avans |
--------------------
dacia
logan
2006-laureat dci [B]dacia[/B][U]
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#106
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Felicitari ma bucur ca ai reusit sa refaci motorul de la a la z deci inca odata o bila neagra pentru mecanici din servici !
Ce faci tucu mana ta e sfant , nu desfa si strange din nou chiuloasa , era bine daca bagai ulei mai gros in fine e foarte bun si 10w40 . Cu siguranta dupa 2000 de km se lasa motorul. Faci si tu un rodaj dus intors pe magistrala A1 si A2 . |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
argon |
![]()
Post
#107
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cred ca in Spania gaseste alte 'magistrale' mai bune ca tentativele noastre.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
costinn |
![]()
Post
#108
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 19 February 10 ![]() |
a disparut zgomotul cred ca era motorul prea strans... masina merge normal chiar foarte bine pot sa spun 1300 de km facuti
cu uleiul o sa citesc pe forum ce e mai bine sa bag.. si cu drumurile nu ma plang nu am nici o groapa pacat nu prea face fata pe autostrada.. in schimb a aparut o problema cu becul de la ulei daca las masina de pe o zi pe alta nepornita becul la ulei (cel rosu) nu se aprinde cand pun contactul am vazut ca dupa ce merg ceva cu ea.. opresc pornesc motorul si se aprinde si se stinge normal sa fie oare contact la senzor de ulei? sa fie pe duca senzorul sau ceva legat de presiunea uleiului? ![]() |
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2006
|
|
severika |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 28 April 10 ![]() |
Beton !
Ca incepator sunt impresionat ! Inca un sut un c_r "mecanicilor" nascuti si crescuti cu spaga in gat ! This post has been edited by severika: 28 Apr 2010, 16:09 |
--------------------
Dacia
Logan Ambiance
2008 Sa luptam pentru disparitia teparilor din service-urile auto !
Vreau sa am o masina reparata profesional, nu la misto !!! |
|
costinn |
![]()
Post
#110
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 19 February 10 ![]() |
nu stie nimeni?
QUOTE(costinn @ 27 Apr 2010, 01:26) in schimb a aparut o problema cu becul de la ulei daca las masina de pe o zi pe alta nepornita becul la ulei (cel rosu) nu se aprinde cand pun contactul am vazut ca dupa ce merg ceva cu ea.. opresc pornesc motorul si se aprinde si se stinge normal sa fie oare contact la senzor de ulei? sa fie pe duca senzorul sau ceva legat de presiunea uleiului? ![]() |
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2006
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#111
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
el sta aprins daca nu mai exista ungere sau propietatiile uleiului s-au dus sau daca nivelul e mic.
Eu zic ca se manifesta corect poate un spray degripant si unul de contact aplicat la locul cu pricina te scapa de dureri. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
verde |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Verifica manocontactul ca tre sa fie inchis , rezistenta zero , cu motor oprit. De presiune vezi daca apare ulei in rampa culbutorilor , scoti dopu ala galben si te uiti.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
C O S T I |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 7 February 08 ![]() |
se poate sa ai o problema cu ungerea si de aceeea aveai si bataia aia. sa nu cumva sa fii opturat vreun canal de ungere pe undeva. verifica-ti senzorul si daca persista cauta in alta parte.
|
--------------------
dacia
logan
2006-laureat dci [B]dacia[/B][U]
|
|
Vladd |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru Banatean Group: Members Posts: 1.453 Joined: 19 May 09 From: Resita, Caras-Severin ![]() |
daca avea obturat vreun canal de ungere in 1300 km era gripat motorul, eu zic sa verifici toate mufele ce duc spre bord, mufa de la senzor si sa le cureti!
|
--------------------
Dacia/Bmw
Solenza/320
Europa cu A/C si DA/ E90
|
|
costinn |
![]()
Post
#115
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 19 February 10 ![]() |
am 1800 de km facuti pana acu
deci problema e asa las masina de acu pana maine dimineata si maine ma duc pun contactul si nu se aprinde becul de ulei cel rosu si rezistenta aceea ... problema e foarte ciudata pentru ca dupa ce dau o tura cu masina si opresc repornesc toate becurile se aprind normal nu se mai aude nici o bataie ce se auzea inainte era un uruit care am depistat ca e de la toba de fortat nu am fortat-o ... maxim 120 am mers cu ea cu a 5-a cred ca nu e viteza mare... am desfacut si capacul de la ulei cu motorul oprit si nu e ulei acolo cu motorul pornit sare uleiul in sus inainte cand desfaceam capacul de la ulei (pana sa refac motorul) se auzea o bataie acum nu se aude... deci cred ca e bine si daca era sa fie canal de ungere afecta ceva pana acu ... nu mai am nici o idee ce sa ii fac pentru ca nu e un singur bec sunt 2 dar nu bagasem de seama... daca era unu ma gandeam ca e de la mufa dar cum e si cel cu rezistenta.. ma pune pe ganduri sa nu fie ceva de la injectie oricum e foaaaarte ciudata treaba .. ceva sfaturi? (cu zgomotul care aude in filmulet e din cauza telefonului ca e foarte sensibil..) This post has been edited by costinn: 2 May 2010, 19:33 |
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2006
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#116
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
verifica pe tester defctele care apar
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
costinn |
![]()
Post
#117
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 19 February 10 ![]() |
o sa ma duc zilele astea sa fac un test cu toate ca sunt cu inima indoita ca dau banii degeaba o sa zic raspunsul dupa
|
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2006
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
QUOTE Martor luminos presiune ulei În momentul punerii contactului, martorul luminos pentru presiune ulei se aprinde. Atunci când motorul este pornit și când presiunea uleiului este suficientă, martorul luminos se stinge. Informația presiune ulei este transmisă tabloului de bord printr-o legătură filară. Informația este produsă de manocontactul de presiune ulei. [Martor luminos] [Comandă] [Testat] [Emițător informație] [Alertă presiune ulei] [Masă] [NU (dar aprins,motor oprit)] [Senzor presiune ulei] INSTRUMENT TABLOU DE BORD Diagnosticare - Alocare pini calculator CONECTOR (cu 24 pini Negru) 14 Martor luminos presiune ulei Martorul luminos pentru alertă presiune ulei rămâne aprins Informație furnizată de senzorul de presiune ulei Controlați starea de uzură generală a motorului (nivel de ulei, presiune ulei, circuit de ulei...). Verificați absența scurgerii de ulei externe importante. Reparați dacă este necesar. Manipulați, cu motorul pornit, fasciculul de cabluri între senzorul de presiune ulei și tabloul de bord astfel încât să reperați o stingere a martorului luminos. Căutați eventualele agresiuni asupra fasciculului de cabluri, verificați starea și branșarea conectorilor. Reparați dacă este necesar. Controlați, cu motorul pornit, izolarea în raport cu masapinului 1 al senzorului de presiune ulei. Dacă prezență a masei, înlocuiți senzorul de presiune ulei. Verificați izolarea, continuitatea și absența rezistenței parazite a legăturii: Senzor presiune ulei pin 1 Pin 14 al conectorului negru tablou de bord Reparați dacă este necesar. schema aproximativa. Neclaritati? This post has been edited by liviu2004: 2 May 2010, 21:03 |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
costinn |
![]()
Post
#119
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 19 February 10 ![]() |
nu am mai facut nici un test si vad ca si-a revenit...
are 6500 de km facuti de cand am refacut motorul si nu pare sa aibe nici o problema in schimb a aparut urmatoarea problema se aude un bazait de la pompa de directie si cand virez dreapta pe loc trepideaza volanu si se aude mai accentuat alta problema daca poate cineva sa imi furnizeze niste poze facute la compresorul de aer conditionat ca mi s-a retezat o conducta si nu stiu unde vine suportul care tine teava prins multumesc! |
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:16 |