Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
![]() ![]() ![]() |
Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
al!n |
![]()
Post
#2161
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 30 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan -
1.4MPI
- AG 16 Y M A
|
|||
soaree |
![]()
Post
#2162
|
![]() salut Group: Members Posts: 69 Joined: 15 July 09 From: bucuresti ![]() |
in pirmu rand galerie e facuta la o firma de tuning nu la primu stalp sau pe strada numai vb aiurea ca o galerie dasta va duce usor la 17 18 milione pe 4 tuning usor;) sunt la fel tevile dar nu se vede din cauza materialului izolator
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2005
- B-03-ARA
|
|
klax |
![]()
Post
#2163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 1 April 08 From: Bucuresti ![]() |
citez dintr-un articol:
" Lungimea tevilor pana la unire este o alta problema, care se alege in functie de turatia de cuplu. O lungime mai mare este de obicei mai elastica si ofera un randament pe o plaja de turatie mai intinsa. Exista doua teorii si aici, una spune ca unirile tip 4-2-1 sunt mai bune pentru cuplu decat cele 4-1. Cele 4 in 1, presupunand calculele efectuate corect, vor obtine aproape intodeauna un randament mai bun si o umplere mai buna a cilindrilor datorita unei singure imbinari, acestea eliminand posibilitatea de inducere a unui front negativ (o parte din gazul de evacuare care se intoarce catre motor). La cele tip 4-2-1 este nevoie de o schimbare de diametru la fiecare "Y" din ramura, pentru ca viteza gazelor sa fie constanta, pentru a impiedica aparitia acelui front negativ. Imbinarea acestora se face in functie de ordinea de aprindere a motorului, de obicei 1-4 si 2-3. Dar exista si exceptii. In cazul realizarii ideale a acestora (4-2-1), randamentul lor este mai mare decat a celor 4-1, dar plaja de turatie in care ele sunt eficiente este mai mica". Si tot sustin ca lungimea de la motor la capatul celalalt trebuie sa fie egala pentru fiecare piston, indiferent ca se imbina toate patru intr-un punct, sau cate doua. E mult si greu de calculat. nu vreau sa fiu carcotas - dar ma gandesc pentru optimizarea evacuarii si obtinerea unui randament mai bun decat stock, nu doar de dragul de a avea teava de inox pe masina. This post has been edited by klax: 25 May 2011, 11:51 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.6 16v
- BC-85-BSL www.depanarecalculatoare.ro
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#2164
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(soaree @ 25 May 2011, 12:50) in pirmu rand galerie e facuta la o firma de tuning nu la primu stalp sau pe strada numai vb aiurea ca o galerie dasta va duce usor la 17 18 milione pe 4 tuning usor;) sunt la fel tevile dar nu se vede din cauza materialului izolator ![]() Amice, e clar că nu deții cunoștințele necesare evaluării acelei porcării pe care zici că ai mai dat și bani. Pe scurt ai aruncat niște bani pe înrăutățirea performanțelor unui motor născut obosit. This post has been edited by C a t a l i n: 25 May 2011, 11:53 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
soaree |
![]()
Post
#2165
|
![]() salut Group: Members Posts: 69 Joined: 15 July 09 From: bucuresti ![]() |
cea mai ieftina e 18 mil;)))
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2005
- B-03-ARA
|
|
klax |
![]()
Post
#2166
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 1 April 08 From: Bucuresti ![]() |
gata s-a inteles - tevile au aceeasi lungime.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.6 16v
- BC-85-BSL www.depanarecalculatoare.ro
|
|
al!n |
![]()
Post
#2167
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 30 November 08 ![]() |
Nu vb aiurea.Eu vad ca tevile sunt diferite.
Nu cumva asta e galeria ta?E facuta de Borla nu? Attached thumbnail(s) C16691190_6.jpg ( Size: 106.24k ) Number of downloads: 2379 |
--------------------
Dacia
Logan -
1.4MPI
- AG 16 Y M A
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#2168
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
soaree |
![]()
Post
#2169
|
![]() salut Group: Members Posts: 69 Joined: 15 July 09 From: bucuresti ![]() |
arcuri si amortizoare sport si Kit admisie K&N 57i Performance, Bujii NGK Racing Fise bujii racing Magnecor
25 May 2011, 11:58: cauta bine pe 4 tuning si numai vb prost;) la shop 25 May 2011, 12:02: io am fost la mastar tuner si a imbracat galeria si nu a zis nimeni nimik a zis ca e bn si voi ziceti altceva;) inseamna ca nu va convine voua vreti una de fonta This post has been edited by soaree: 25 May 2011, 12:02 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2005
- B-03-ARA
|
|
klax |
![]()
Post
#2170
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 1 April 08 From: Bucuresti ![]() |
Te superi degeaba. Ideea topicului era de a imbunatati performantele nu de a prezenta fiecare ce are mai scump. Ideea era daca aceasta modificare chiar te ajuta sau mai rau face. Cam asta era discutia nu cat mai pui pe masina sau cat costa.
Si firme de tuning sunt multe. Nu am contrazis ca e bine sau nu. Fiecare isi dadea cu parerea cu argumente in spate sau experienta. This post has been edited by klax: 25 May 2011, 12:03 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.6 16v
- BC-85-BSL www.depanarecalculatoare.ro
|
|
soaree |
![]()
Post
#2171
|
![]() salut Group: Members Posts: 69 Joined: 15 July 09 From: bucuresti ![]() |
io sunt foarte multumit de ea degeaba ziceti ca e bn sau nu stiu ce si se simte foarte bn fata de cel stok;)
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2005
- B-03-ARA
|
|
klax |
![]()
Post
#2172
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 1 April 08 From: Bucuresti ![]() |
ok. atunci felicitari pentru modificarea facuta.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.6 16v
- BC-85-BSL www.depanarecalculatoare.ro
|
|
soaree |
![]()
Post
#2173
|
![]() salut Group: Members Posts: 69 Joined: 15 July 09 From: bucuresti ![]() |
am inteles nu ma supar nu am de ce pai nu zice lumea ca io nu stiu nimik despre daca nici io nu stiu care sunt mecanic auto atunci cine stie cei care stau si vb aiurea
25 May 2011, 12:05: se simte sincer acu fiecare cum vrea sa isi faca This post has been edited by soaree: 25 May 2011, 12:05 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2005
- B-03-ARA
|
|
al!n |
![]()
Post
#2174
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 30 November 08 ![]() |
Uite un alt format de galerie 4-2-1.Ca sa intelegi mai bn la ce ma refeream cand am zis tevi egale.
E bine ca nu te superi. Bafta cu modificarile. This post has been edited by al!n: 25 May 2011, 12:06 Attached thumbnail(s) P1070420.JPG ( Size: 2.34mb ) Number of downloads: 2605 DSC04405.JPG ( Size: 179.84k ) Number of downloads: 2389 |
--------------------
Dacia
Logan -
1.4MPI
- AG 16 Y M A
|
|
soaree |
![]()
Post
#2175
|
![]() salut Group: Members Posts: 69 Joined: 15 July 09 From: bucuresti ![]() |
mai ales de cand iam pus cip pe ea:P
25 May 2011, 12:07: da am inteles e bn si asa 25 May 2011, 12:10: io nu am poze de sup iia:P asta e aiurea la mn vine un catalizator sport toba mijloc borla si 2 iesiri:P 25 May 2011, 12:11: sunt formate poti sa faci cum crezi:P This post has been edited by soaree: 25 May 2011, 12:11 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2005
- B-03-ARA
|
|
al!n |
![]()
Post
#2176
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 30 November 08 ![]() |
Detaliaza, de ce ti se pare aiurea?
|
--------------------
Dacia
Logan -
1.4MPI
- AG 16 Y M A
|
|
soaree |
![]()
Post
#2177
|
![]() salut Group: Members Posts: 69 Joined: 15 July 09 From: bucuresti ![]() |
uite ceva mai calumea da si 24 de milioane:P
25 May 2011, 12:17: ma refer la cel care a vb aiurea 25 May 2011, 12:34: bafta in continoare si voua:P This post has been edited by soaree: 25 May 2011, 12:34 Attached thumbnail(s) galerie_evacuare_rnp_1_4_8v_si_1_6_16v_logan_60868459b64897838_600_0_1_95_1.jpg ( Size: 7.8k ) Number of downloads: 2328 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2005
- B-03-ARA
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#2178
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
|
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
al!n |
![]()
Post
#2179
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 30 November 08 ![]() |
Ce scrie pe poza e greseala ca e si pentru 1.4, galeria aia e doar pentru 1.6 16v.Sau probabil ca scrisul se refera la 1.4 16v si 1.6 16v.
Se poate copia daca se vrea neaparat, nu sa dai 24mil sau se studiaza si poate se face ceva si mai bun. This post has been edited by al!n: 25 May 2011, 19:55 |
--------------------
Dacia
Logan -
1.4MPI
- AG 16 Y M A
|
|
GOLAN 91 |
![]()
Post
#2180
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 13 April 06 ![]() |
Cred ca la asta te refereai....
Attached thumbnail(s) 841553865494bc371955978.27132371.jpg ( Size: 39.25k ) Number of downloads: 2063 |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- B 42 ZIF
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#2181
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
QUOTE(soaree @ 25 May 2011, 12:06) mai ales de cand iam pus cip pe ea:P ... Mai exact unde ai pus cipul? Sunt interesat! Ms. frumos. |
--------------------
.
.
.
|
|
cosminsz |
![]()
Post
#2182
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 22 November 10 ![]() |
Ati auzit a fi probleme la ITP cu gazele dupa remapare?
Cei care au facut remaparea se lauda cu chesti asta? ( adica se simte , e ok, merita? ) 17 Dec 2011, 06:33: Ati auzit a fi probleme la ITP cu gazele dupa remapare? Cei care au facut remaparea se lauda cu chesti asta? ( adica se simte , e ok, merita? ) This post has been edited by cosminsz: 17 Dec 2011, 06:33 |
--------------------
Dacia
LOGAN
Dec. 2008 Laureat 1.6 MPI
|
|
PaulT |
![]()
Post
#2183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Ai citit ceva din acest topic? Nu, ca altfel nu puneai intrebarile astea de 10 puncte intr-un loc unde se discuta problema de vreo 72 pagini incoace.. .
This post has been edited by PaulT: 17 Dec 2011, 09:37 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#2184
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Binenteles ca nu, poti trage o concluzie dupa acest topic chiar daca este si mistocareala...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#2185
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(cosminsz @ 16 Dec 2011, 13:34) Am citit in prostie in ultima perioada despre remaparea ( cipuirea) motoraselor pe logan si cei care si-au facut aceste modificari spun ca sunt multumiti Merita? depinde, sunt 3 categorii: 1. unii care stiu sa modifice (cunosc logigrama softului, numele si functia fiecarui parametru (harta/constanta/variabila/etc.) in parte, impactul neg./poz. dupa modificare, etc) 2. unii care modifica haotic anumiti parametrii datorita accesului la programele de modificat, insa ei habar n-au ce fac pe acolo ![]() 3. si in final mai sunt unii care stiu doar Ctrl+C / Ctrl+V.... acum problema (pentru tine ca si "client") e de unde fac ei acel Ctrl+C, de la 1 sau de la 2? ![]() This post has been edited by P-A-C-O: 18 Dec 2011, 21:48 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
cosminsz |
![]() ![]()
Post
#2186
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 22 November 10 ![]() |
Ms paco
la minunea asta ma gandeam si eu... Ziceam in celalalt topic Inchis... ca materialul alzajului ( carcotasul acela inteligent zicea ca alezajul nu are material. numai aer... ) { PERETELE ALEZAJULUI} este din acelasi material si la motoarele de 90 101 131 ( sau cati or avea). Deci o firma foloseste acelasi material al alezajului. Acum intrebarea interesanta este: Uzura este aceeasi? totdeauna uzura apare pe alezaj si nu pe arbore ( cel putin in cazul motoarelor auto). De aici si vorba ca iti distrugi motorul. NU? O fi doar o poveste cu distrugerea mai rapida a motorului in cazul " cipuirii" ? This post has been edited by cosminsz: 18 Dec 2011, 22:10 |
--------------------
Dacia
LOGAN
Dec. 2008 Laureat 1.6 MPI
|
|
al!n |
![]()
Post
#2187
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 30 November 08 ![]() |
Daca te-ai fi exprimat din prima cum trebuie nu ar mai fi zis carcostau ala nimic.Oricum nu mai conteaza.
Uzura nu este influentata numai daca nu exagerezi cu turatiile.Unii tuneri lasa limitarea la 6000 altii la 6500 si altii la 7000(mai sunt si cazuri unde e la 6200 6700etc) dar de obicei turatiile astea se folosesc la limitare, majoritatea softurilor care umbla pe piata fiind cu limitarea la 6500.Oricum nu o sa traga niciodata peste 6000rpm fara sa umbli la axa cu came.Un motor fara modificari incepe sa piarda puterea peste 5700rpm, nu mai vorbim de cuplu care nu mai e de mult. Ca efecte o sa se simta cuplu ma bun jos si elasticitatea pe ture mari, putin mai aerisita sa zic asa.La raportu pret-performante e chiar ok. Asa ca dai inainte.Sunt masini care merg din 2005 cu resoftare si fara probleme. This post has been edited by al!n: 19 Dec 2011, 00:46 |
--------------------
Dacia
Logan -
1.4MPI
- AG 16 Y M A
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#2188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
QUOTE(cosminsz @ 18 Dec 2011, 23:09) Ms paco la minunea asta ma gandeam si eu... Ziceam in celalalt topic Inchis... ca materialul alzajului ( carcotasul acela inteligent zicea ca alezajul nu are material. numai aer... ) { PERETELE ALEZAJULUI} este din acelasi material si la motoarele de 90 101 131 ( sau cati or avea). Deci o firma foloseste acelasi material al alezajului. Acum intrebarea interesanta este: Uzura este aceeasi? totdeauna uzura apare pe alezaj si nu pe arbore ( cel putin in cazul motoarelor auto). Cred ca te grabesti cu incadrarea la "carcotas" a unui care incearca sa te lumineze. Conform DEX: ALEZÁJ, alezaje, s.n. 1. Suprafață interioară, cilindrică sau conică, a unei piese. 2. Diametrul interior al cilindrului unui motor. – Din fr. alésage. Poate ne explici cum poate fi o un diametru realizat dintr-un material ? Daca ai fi zis cilindru sau camasa de cilindru (dar nu cred ca-i cazul) nu cred ca ai mai fi fost tinta ironiilor. |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
al!n |
![]()
Post
#2189
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 30 November 08 ![]() |
Eu am fost "carcotasul".Apoi a inceput sa imi trm PM-uri ca fac pe desteptu si ditamai definitia cu ce inseamna alezaj..un material pentru el.
Dar am trecut peste asta si am raspuns On topic. This post has been edited by al!n: 19 Dec 2011, 13:02 |
--------------------
Dacia
Logan -
1.4MPI
- AG 16 Y M A
|
|
cosminsz |
![]()
Post
#2190
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 22 November 10 ![]() |
exact, chiar daca ai observat "eroarea" e imposibil sa nu fi inteles la ce m-am referit prin termenul de a;ezaj.
Iti multumesc pentru parerea oferita pe care bineinteles o puteai da din prima . Acel topic a fost deschis pentru a informa, a da cu parerea si nu doream sa fie transformat intr-un joc al unora. Banuiesc ca ar fi indicat sa discutam problema si nu despre greselile de exprimare sau ... Putem face un topic in care ne corectam unu pe altul... nu sa transformam acest topic in povesti si nimic la subiect.( este vb de cel deschis anterior) Multumesc eu inchei aici, sunt lamurit pe aceasta tema! This post has been edited by cosminsz: 19 Dec 2011, 20:52 |
--------------------
Dacia
LOGAN
Dec. 2008 Laureat 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 11:29 |