Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
![]() ![]() ![]() |
Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
panter1 |
![]()
Post
#2191
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#2192
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Asta se intampla doar daca te duci la o anumita firma de tiuning. In cazul tau nu iti modifica "acele", dar informatia de consum catre tabloul de bord.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
panter1 |
![]()
Post
#2193
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
mda.. dupa ce ca CB-ul isi are erorile lui.. si totusi ne-am cumparat masina cu CB pe care s-a scos si consumul instant de prin 2006, mai accentuam eroarea lui si cu remapare.. dragut! cred ca o ''firma'' serioasa ar trebui totusi sa umble strict la ceea ce platim.. adica la avans, timpi de injectie, harti.. Pe mine unul nu ma incalzeste deloc sa scrie acolo 4.5L/100km pentru un benzinar iar la pompa sa vad ca de fapt sunt 7 L/100km
This post has been edited by panter1: 9 May 2012, 17:15 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#2194
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
Cam dupa cati km e recomandat un chip tunning?
|
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#2195
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(panter1 @ 9 May 2012, 11:30) 1. maparea asta nu cumva modifica indicatia acelor de la vitezometru si chiar turometru mai spre entuziasm avand in vedere ca acestea sunt electronice si NU pe cablu ca la dacia 1310? deci poate fi fi recalibrat chiar si vitezometrul doar din soft sa ''sara'' mai mult la anumite viteze.. 2. cu a 5-a la 3000 rotatii aveti tot 110Km/h ca inainte? iar pe gps 103-105 tot ca inainte ? 3. viteza maxima atinsa in a 5-a este mai mare pe aceias portiune de drum? Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar ma gandesc ca daca turometrul ar arata mai putin la viteze mici cand ai in realitate 3500 rot/min si vezi pe ceas 3000 ti se pare ca trage mai bine si normal.. de aici si zgomotul mai mare datorita turatiei reale mai mari.. intelegeti ce vreau sa zic.. nu as vrea sa dau banii pe un fake ![]() 1. mi se pare o prostie , nu inteleg cine pune botul la asa ceva . In primul rand , cand accelerezi NU te uiti la vitezometru sau turometru , ci ii dai bice si vezi ce poate si cat poate. Majoritatea au GPS si indiferent ce desene animate vezi pe bord , vezi cum trec ceilalti pe langa tine si te uiti pe GPS cat ai in realitate . Consumul il compari cu cat vezi si la pompa , nu numai ce arata un CB. Cei care modifica astfel indicatoarele merita batuti rau , e ca si cum ai scrie M3 pe o SLZ si te astepti sa mearga ca un M3. - daca nu ai incredere in asa ceva , faci un test la Autosoft inainte si dupa "tuning-ul" din pix , iar pe ei ii faci sa-ti dea factura si garantie la ce fac ei . Astfel esti asigurat legal si daca e cazul, apelezi la organele competente. 2. nu are cum sa se modifice rapoartele din cutie in urma unui flash tuning ! Deci veti avea aceleasi turatii la aceeasi viteza ca si inainte , orice alta modificare este anormala si verificati pe tester si dyno ! Eroarea este intre 5 si 8% pe kilometraj , la SLZ in functie de anvelope , daca sunt pe 13 sau 14 , dar cu anvelopele stock si umflate corespunzator ! 3. este normal ca viteza maxima , cuplul si puterea maxima sa se modifice , DAR nu uitati ca in aceleasi conditii , adica sa nu ploua , sa nu bata vantul , sa fie uscat pe jos , aceeasi benzina , sa aveti aceeasi greutate ca in momentul primului test ... Altfel ajungeti ca in reclama aia la OMV , ca ii baga respectivului benzina CO100 si ii spune ca i-a tunat masina. Totul se rezolva cu un test Dyno inainte de flash tuning si unul dupa , restul e ... can-can. Cum naiba sa-ti arate 3000 cand tu ai 3500 ? Si ce rezolvi cu asta ? Urletul motorului nu inseamna ca el trage mai bine ! E ca si cum iti spargi singur toba si iti spui ca ai Lamborghini , ca tu asa auzi ... O astfel de inselatorie e aceeasi cu vanzarea de apa colorata ca fiind motorina . QUOTE(Sir Andrew @ 17 May 2012, 13:30) Nu e recomandat sa o faci, dar daca vrei sa o faci , o faci pe propria rspundere , cu garantie sau nu asupra operatiei de flash. Personal nu as face-o la nici o masina sub 30.000 km . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#2196
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
of...poate ca din 2012 a mai schimbat citeva masini...poate ca le-a si remapat...
![]() |
--------------------
...
...
...
|
|
maru |
![]()
Post
#2197
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
ai observat ca ai raspuns unor postari facute in urma cu doi ani si jumatate ??
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#2198
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Scum observ , nu inteleg de ce mi-au venit pe mail , ca notificare de post nou pe acest topic .
Imi cer scuze , va rog sa tergeti aceste 2 posturi . Cred ca se intampla ceva cu notificarile primite de pe DaciaClub. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
sobolan |
![]()
Post
#2199
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Remaparea la mpi trebuie facuta cu cap....altfel o sa va plageti de una ,de alta, de benzina etc....daca va mananca va scarpinati,nu e problema.....
Este,in schimb,un user p-aci (doctorasul)care face treaba buna pe parte de remapari /rescrieri/uch/chei etc........il recomand 100% ,a fost si e un domn,m-a scos dintr-o mare gaura dupa ce cei de la o renumita firma de remapari mi-au umplut logan-ul de sange! ![]() This post has been edited by sobolan: 1 Jun 2015, 22:15 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
geopsi |
![]()
Post
#2200
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
Salut, pana la urma am citit o gramada din topic si nu am reusit sa decantez niste metode clare de crestere de putere.
Avem ceva legat de filtrul de aer (desi nu stiu daca merita kit-ul ala cumparat) si ciptunning-ul care adauga niste cp... Cu galeria de admisie parca imi suna putin a povesti dar oricum e greu de gasit pe cineva sa sudeze si sa o faca... |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#2201
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ca idee nu prea ai ce face la benzinare aspirate.
O modificare de soft iti ofera un plus de maxim 10%. Restul sunt frectie la picior de lemn. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
geopsi |
![]()
Post
#2202
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
Cam asa ma gandesc si eu. Faza e ca ma gandeam si la un filtru de aer dar chiar nu stiu daca va aduce vreo performanta, cel putin cat sa merite banii. Cumva pare ca zona de aspiratie este destul de mare la un filtru stock iar turatiile la care ajunge nu sunt foarte mari.
O sa vad cand ma mai eliberez cu treaba daca nu merge sa ajung sa fac o remapare ca in rest nu pare sa se poata face cine stie ce sau sa poti lua o solutie completa fara mari riscuri. |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 19:45 |