Bujii Solenza, De origine sau altele ?
![]() ![]() ![]() |
Bujii Solenza, De origine sau altele ?
djasu82 |
![]()
Post
#211
|
||
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|||
dr_mKe |
![]()
Post
#212
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
NGK BKR6EZ cele cu electrod central din cupru, care chiar nu sunt scumpe deloc, iar iridium BKR6EIX.
La Denso este foarte foarte greu sa gasesti bujii produse in Japonia, nu in Europa. Denso este echivalentul lui Bosch ca si calitate. Champion si NGK sunt mai sus. Inca mai am pastrate bujii Bosch cu electrod de ytriu si Denso care sunt pur si simplu arse, ceramica inrosita pana afara, friabila in interior, si electrozi cu semne de supraincalzire. De vreme ce am patit cu un set din fiecare n-am mai fost curios sa vad daca a fost doar o intamplare. Ce-i diferit in Ardeal este faptul ca la drum intins se ruleaza cu viteze mai mari decat in restul tarii. Drumurile sunt in general destul de drepte si chiar daciile 1300 merg lejer cu 120-130 la ora in afara localitatii. De NGK sunt sigur ca vei fi foarte multumit. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
sky79ct |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 27 November 07 ![]() |
Eu am 40 000 de km si la 30 000 cand trebuia sa schimb bujiile mecanicu a spus ca inca sunt bune si nu e nevoie...
De atunci am mai facut 10 000 de km si inca porneste la prima cheie.. Nu stiu ce bujii sunt ca am luat masina la 28 000 dar din moment ce nu am avut probleme cu ele, e nevoie sa le shimb? |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- CT xx SKY
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#214
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Ca sa nu-ti mai porneasca la prima cheie trebuie sa fie complet distruse bujiile. Cand ai sa pui unele noi ai sa-ti dai singur seama de diferenta
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
sky79ct |
![]()
Post
#215
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 27 November 07 ![]() |
Asta asa e
Dar care ar fi simtomul dupa care as putea sa imi dau seama ca trebuie sa le schimb? Da masina merge la fel ca atunci cand am luat-o... |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- CT xx SKY
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#216
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
distanta de la eletrozi daca e mare bujia trebuie schimbata daca nu ai un aparat care genereaza scanteie pentru a recalibra sa dea scanteie pe centru eletrodului.
Ok Dr zilele acestea voi cumpara din zona vitanului ... |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
sky79ct |
![]()
Post
#217
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 27 November 07 ![]() |
Sa postezi dupa ce le iei , pretul si daca se simte vreo diferenta la comportamentul masinii..
|
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- CT xx SKY
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Pe site-ul NGK, bujiile BKR6EZ sunt recomandate motoarelor 1.4 16v, pentru 1.4 8v sunt recomandate BKR5EZ sau cel mult BKR6E in cazul Loganului. Am mai intrebat si acum cateva luni si expertii au dat-o pe dupa cires in loc sa vina cu o explicatie, dar recomanda in continuare altceva decat ce se scrie in catalog.
1.JPG ( Size: 70.18k ) Number of downloads: 1683 2.JPG ( Size: 44.65k ) Number of downloads: 1763 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#219
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Cele BKR5E prezintau semne usoare de supraincalzire. BKR6EZ se potrivesc mult mai bine dpv al temperaturii. Cifra reprezinta fereastra temperaturii de lucru. Poti incerca cu gama 5, care pe romaneste este "mai calda", dar optim functioneaza cu 6. Distanta intre electrozi este identica 0,9 mm.
Pe incercate, ambele personal. Nota insa, eu folosesc masina preponderent la drum intins si motorul functioneaza multa vreme la turatii medii si mari. This post has been edited by dr_mKe: 31 Mar 2009, 17:52 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#220
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 31 Mar 2009, 00:56) Si pe mine m-au sfatuit 2 personaje care chiar au competenta sa faca asta, care nu-s tocmai "tuneri de cartier". Experineta cumulata pe NGK aproape 100.000 km ![]() ![]() Drept urmare eu mi-am permis sa recomand 2 coduri de NGK pe care le-am folosit fara neplaceri, nici macar a pretului final in exploatare. TU in schimb urli cu 2 posturi mai devreme ca nu-s bune, ce-i trebuie omului bujii d-alea, si asa mai departe ![]() E bine ca si tu ai persoane care nu sunt tuneri de cartier pentru a te sfatui , felicitari ! Experienta cui ? A ta sau a masinii ? E irelevant faptul ca nu ai incercat si alte bujii , prezum si faptul ca tu ai alt model de masina , care NU are motorul si toate reperele IDENTICE cu ale noastre . Eu nu am urlat la nimeni , doar tu esti cel care recomanda sa se cumpere bujii scumpe ca merita , in timp ce eu mi-am spus parerea si anume ca cele scumpe nu merita si mai bine cumperi 2 seturi de bujii recomandate / compatibile decat acel model f scump . Eu nu am spus ca nu sunt bune , ci ca NU MERITA banii . NU am nimic cu NGK si chiar am spus ca poate voi incerca si eu pe viitor aceasta marca . QUOTE(sky79ct @ 31 Mar 2009, 10:05) Asta asa e Dar care ar fi simtomul dupa care as putea sa imi dau seama ca trebuie sa le schimb? Da masina merge la fel ca atunci cand am luat-o... Inainte sa se manifeste "nepornirea" de la bujii se manifesta de la senzorul de turatie de pe volanta , deci nu asa se manifesta ! La rece la turatie mica vezi daca distanta este prea mare pt ca trebuie sa astepti pana motorul si bujiile ajung la temperatura optima , si o vor face mai greu decat atunci cand erau noi si aveau distanta reglata si observi inatarzieri si chiar poticniri cand accelerezi mai brusc . La cald vezi daca distanta este prea mica sau bujiile nu sunt corespunzatoare , pt ca la turatie mare ( peste 4000 ture ) nu mai trage masina si simti ca si cum ai ajunge la limitare , degeaba mai apesi ca nu mai tinde sa se infiga mai departe . Eu personal le reglez 0,8 iarna si 0,9 sau chiar 1 vara , depinzand de bujii si uzaj . Da , nu se regleaza , se schimba direct , cu mentalitatea asta sa ramana cei care nu sunt in stare ! QUOTE(dr_mKe @ 31 Mar 2009, 17:49) Cele BKR5E prezintau semne usoare de supraincalzire. BKR6EZ se potrivesc mult mai bine dpv al temperaturii. Cifra reprezinta fereastra temperaturii de lucru. Poti incerca cu gama 5, care pe romaneste este "mai calda", dar optim functioneaza cu 6. Distanta intre electrozi este identica 0,9 mm. Pe incercate, ambele personal. Nota insa, eu folosesc masina preponderent la drum intins si motorul functioneaza multa vreme la turatii medii si mari. Adica nu este de fapt un cod recomandat pt acest motor , ca poti sa le iei pe toate sa le incerci sa vezi care se potrivesc ( asa cum ai facut tu )si de fapt de ce sa te mai complici cu astea mai ieftine , ia Iridium , ca alea cu siguranta sunt recomandate de la Ferrari la SLZ , dar vor functiona perfect , pt ca la banii astia placebo-ul e pe masura si normal ca trebuie si masina sa consume pe jumatate si sa castige 10 CP numai din bujiile astea jmechere de 2,4 mil , ca cu alea de 28 ron setul nu mergea bine ! Nota , noi din Bucuresti mergem preponderent in oras , de fapt nu in oras ca ar trebui sa avem consum de oras , mergem prin IAD mai precis , adica bara la bara in fiecare zi si UPS , deja Iridiumurile nu mai sunt recomandate , ca ... la ce bun sa dai 2,4 mil pe un set de bujii , cand mergi 80% prin Iad si 20% prin Paradis , cand diferenta reala si masurata din orice punct de vedere dintre NGK V-Power , adica cele ieftine si NGK Iridium nu este la motoarele NOASTRE mai mare de 2-3 % , in schimb , dai pe ele cu 800% mai mult pe set ! djasu82 - eu am avut Denso si NU m-am plans , ci din contra , pana acum au fost cele mai bune bujii care le-am avut pe masina si la care s-a cunoscut imediat diferenta si alea chiar erau "Made in Japan" , fata de alte marci . Le-am luat de la o firma de tuning , importatoare si de Momo , Sparco , K&N ... in timpul Metro Tuning Show de acum cativa ani . Initial am luat masina cu Renault pe ea , apoi am pus Bosch si mi s-au parut proaste , adica la 27.000 km , Renault-urile mergeau la fel cu Bosh-urile noi , le-am dat si mi-am luat tot Renault , iar astea noi au fost ok o perioada pana am dat de Denso . Dupa astea am luat Beru , care sunt putin mai slabute , dar isi fac treaba cu brio si iarna si vara dupa cate ce vede si le am de vre-o 10.000 km si merg ok . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Diferenta de raspuns este evidenta, cu precadere la turatie mica si sarcina mare sau la viteze deja spre limita pe autostrada.
Si da am habar de diferentele dintre cele 2 motoare, la nivel de bloc motor, chiulasa ![]() Bujiile sunt montate nefericit, pe partea cu supapele de evacuare si se supraincalzesc foarte usor. Diferenta intre BKR5E si BKR6EZ n-ai s-o sesizezi nici macar iarna la -15 grade pentru ca motorul porneste perfect si functioneaza cat se poate de rotund. Diferenta practica este urmatoarea: bujia ajunge putin mai lent la regimul optim de temperatura. De vreme ce sunt curate, fara depuneri, care-i problema ? Nu ma apuc acum sa reproduc explicatiile celor 2 indivizi (unul dintre ei inginer Reno) vis a vis de cele 2 coduri de bujii. Scaderea de consum iti asigura amortizarea pretului suplimentar. Consumuri de Bucuresti discret peste 8 litri / 200-300 km facute iarna spun destule. Consumuri de drum national care rareori depasesc 6%. Exista si un mic dezavantaj, la rulaj foarte rapid poti sari si de 9%. Eu unul m-am convins cu ceva vreme in urma ca majoritatea componentelor premium isi merita banii. Fie ca-i vorba de bujii, ulei, lichid de frana, gume, etc. NGK cu electrod de cupru (BKR ....) isi merita pe deplin banii. Seriosi sa fim nu sunt scumpe deloc. Daca de curiozitate ai sa le incerci in nici un caz n-o sa fii nemultumit ![]() A propos de iridium si eu am facut ochii mari (din cauza pretului de 4 ori mai mare) cand mi-au fost recomandate, dar dupa mai mult de 15.000 km cu ele consider ca n-am luat tzeapa. Eu unul comunic concluziile la care am ajuns dupa folosirea diverselor consumabile pe masina proprie si din fonduri proprii. Pe formul asta sunt 2 persoane (nu spun cine) care stiu ce obiceiuri am la condus si se mira de starea masinii (in sensul bun ![]() PS > cand ai sa montezi un Denso fabricat in europa ai sa vezi care-i diferenta ![]() ![]() ![]() Pentru bujii japoneze facute la ele acasa trebuie sa cauti pana gasesti o sursa ![]() This post has been edited by dr_mKe: 3 Apr 2009, 21:51 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Atunci te mai rog sa-mi raspunzi si mie la vreo doua intrebari:
- este vreo diferenta notabila intre BKR6E si BKR6EZ? - BKR6E nu ar fi compromisul cel mai bun dintre BKR5EZ si BKR6EZ? Asta in cazul in care se circula mai mult in oras si chiar exista diferenta de care am intrebat mai sus. This post has been edited by cristio_79: 4 Apr 2009, 11:41 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#223
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Daca circuli prepponderent in oras presupun ca ti s-ar potrivi mai bine BKR5EZ dupa cum este recomandat pe site-ul NGK. Eu circul preponderent la drum intins si dupa ce am incercat ambele coduri am tras concluzia ca BKR6EZ au rezistat mai bine. In functionare nu sesizezi vreo diferenta. Cel putin eu nu am sesizat.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#224
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
si pe timp de vara ...
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
maryus73 |
![]()
Post
#225
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 24 May 08 From: Constanta ![]() |
In legatura cu Bujiile NGK BKR6EZ pe care le-am achizitionat de curand....ele trebuiesc calibrate? Pe ambalaj nu este specificata distanta dintre electrozi.
Sau pot fi montate pe masina asa cum sint din fabrica?..Nu stiu ce sa fac nu am nici lera sa masor distanta...am auzit pe unii, ca e bine sa ai 0,8mm distanta ...in cartea tehnica scrie de 0,9........ ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#226
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am luat cele cu codul pe cutie 16 , aveau distanta de 0,8 , scria asta si in fisa lor tehnica , dar nu am fost mutumit cum mergeau cu 0,8 , asa ca le-am reglat la 0,9 si merg mai ok . Poate ca alt cod ar fi fost mai potrivit , dar altul care era cu 0,9 era pentru motoarele 16V , si erau in loc de 34 ron ( parca atat am dat eu pe cutia de 4 ) , vre-o 82 ron si daca ar fi mers la fel ca acum cele de 82 ron , as fi ramas cu impresia ca NGK-urile sunt o mare teapa , dar asa parerea este ca atat dai , atat face .
Nu sunt proaste , doar ca se poate si mai bine , la preturi f asemanatoare . Nu am de gand sa le tin mai mult de 15 - 17.000 km . Si data viitoare am sa-mi caut Denso , ca mie pe astea mi s-a pus pata ! Va repet ca nu sunt proaste , dar nici extraordinare , nu sunt reteta perfecta si pentru cei care chiar sunt interesati , sa nu va lasati pagubasi ca mai sunt si alte marci . NU am de gand sa dau peste 80 ron pe nu stiu ce tipuri de bujii cat timp stiu ca se gasesc mai ieftine altele care merg cel putin la fel de bine . Am incercat si am testat , asa ca imi rezerv dreptul sa am propria opinie . Pentru fanii NGK , asta e parerea mea , va urez bafta in continuare si la cat mai multe satisfactii cu NGK , dar pe mine chiar nu ma mai intereseaza aceasta marca pe viitor . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#227
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Marea problema a romanului automobilist.
Cand am spus ca am obtinut cele mai bune rezultate de consum cu BKR6EZ am facut-o dupa masuratori repetate ale consumului pe zeci de mii de kilometri, precizand de fiecare data conditiile. Cu echivalenta DENSO pentru motorul de 1.4 8v consumul a fost mereu mai mare. Oricand se poate proba, scurt, o repriza 60 - Vmax in treapta a 5-a, cu aceiasi benzina, masina cu NGK are sa ia de fiecare data avans. Performanta ramane constanta in timp, nu se degradeaza dupa 6000-7000 km precum se intampla cu DENSO. Se poate proba oricand, evident masini indentice, nemodificate in nici un fel. Reprizele s-au determinat pe aceiasi bucata de drum, de mai multe ori pe ambele sensuri, mereu cu 2 persoane in masina precum si cu alta SN -jumatate din km rulati, gume identice, presiuni identice, in paralel, echipata cu DENSO, BOSCH si in final cu NGK -cand reprizele au fost identice). Presupun ca nu ai abordat problema din nici unul din "unghiurile" astea ![]() Fiecare alege ce-i place. Eu am ales NGK la modul cat se poate de obiectiv. Daca cu Sinterom mergea cel mai bine, Sinterom alegeam. Nu ma intereseaza cum suna marca. Totusi NGK este No_1 worldwide la echiparea OEM, sa nu mai vorbim de motorsport ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
maryus73 |
![]()
Post
#228
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 24 May 08 From: Constanta ![]() |
Montat 4 buc Bujii Ngk BKR6EZ .......pacat de acest topic in loc sa fie folositor celor care nu stiu prea multe despre aceste bujii oricare ar fi ele ....folosesc celor care au de imapartit ceva ...pacat...unde e diplomatia....in schimbul replicilor acide pe care unii din noi le folosesc.... ar putea opta pentru ajutarea celor care au mai putine cunostinte in materie.......
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#229
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Am citit postul tau de la celalalt topic cu bujii. Multumit de NGK nu ?
![]() Performanta o sa ramana constanta in timp. Cand iti vei determina consumul de la plin la plin o sa constati o mica scadere, care in timp se aduna si depaseste suma platita in plus pe bujii ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
maryus73 |
![]()
Post
#230
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 24 May 08 From: Constanta ![]() |
Fara ajutorul acestui forum si implicit al vostru nu as fi stiut de aceste...sfaturi...indicatii...piese de schimb ...si altele. Trebuie sa va multumesc pentru ca existati si ca faceti posibila aceasta comunicare uneori indispensabila pentru noi . Tot respectul pentru cei care stiu aceste detalii tehnice, pentru profesionisti si nu numai ...si impartasesc aceste informatii cu noi.
![]() This post has been edited by maryus73: 25 Jun 2009, 15:28 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Scala
|
|
surube |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 November 09 ![]() |
![]() |
--------------------
logan
1.5 dci
2006 Unde dragoste nu e nimic nu e /
|
|
vasilesas |
![]()
Post
#232
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 11 February 09 ![]() |
Eu cum sunt nationalist, caut bujii Sinterom, dar nu gasesc pt Solenza. Cel putin in SB:)
|
--------------------
dacia Solenza
Confort
2003
|
|
ramsen |
![]()
Post
#233
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
acesta este codul pentru bujiile sinterom de solenza...HR14LP21B
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
ionutiulia |
![]()
Post
#234
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
surube.de unde le cumperi tu ? ai folosit asa ceva vreodata la solenza ta? sunt magazine in bucuresti pt vanzarea lor? adrese sau telefoane pt achizitionarea lor.
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
surube |
![]()
Post
#235
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 November 09 ![]() |
![]() ![]() 26 Nov 2009, 14:13: ![]() ![]() This post has been edited by surube: 26 Nov 2009, 14:13 |
--------------------
logan
1.5 dci
2006 Unde dragoste nu e nimic nu e /
|
|
uragan |
![]()
Post
#236
|
![]() Membru Dacia Club ! Group: Members Posts: 327 Joined: 9 July 09 ![]() |
Eu am pus bujii de Logan RENAULT in 2 electrozi si merg brici , pret 16 ron /bucata .
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005 E4 , Clima
- AG ** DYN Be the one , Not Anyone !
|
|
geo_ita26 |
![]()
Post
#237
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 21 November 08 ![]() |
baieti,diferenta dintre BKR5EZ si BKR6EZ!prima functioneaza normal la 55kw iar a doua la 72kw,deci recomand BKR5EZ pt. supernova
|
--------------------
dacia
supernova
2002 clima
|
|
P3riculoS |
![]()
Post
#238
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 10 January 09 From: London United Kingdom ![]() |
Sal oare merita sa trec de la cele de origine la acest tip de bujii .. dupa mine nu sunt scumpe dar nu stiu cum se va comporta masina cu ele.. BUJIE DENSO RENAULT MEGANE I, CLIO I (E7J) COD BUJIE DS Q16PRU .. poatre ma lamureste si pe mine cineva .. astep raspunsuri si pareri
<span class='edit'>12 Jan 2010, 11:40:</span> Neatza .. Am luat bujii denso .. merg imediat la garaj sa le montez .. sunt acceptabile si la pret si din punctu meu de vedere al calitati.. sper sa fiu multumit si la fel de incantat si dupa vreao 10000 mii de km ![]() Abia ajtept sa vad diferenta : buji noi .. filtru de aer .. ulei+filtru. bafta tuturor This post has been edited by P3riculoS: 12 Jan 2010, 10:40 |
--------------------
Renault
Laguna III
2.0 dCi 150 eco2 Dynamique TomTom 5Dr FAP
- MK 60 OXP
|
|
ionutiulia |
![]()
Post
#239
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
sa nu uiti sa ne scrii despre rezultate.si de unde le-ai cumparat? valabil pt bucuresti
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
P3riculoS |
![]()
Post
#240
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 10 January 09 From: London United Kingdom ![]() |
sal " ionutiulia " despre rezulat este prematur sa vb .. si eu sunt din Petrosani .. nu sunt din buc
bafta |
--------------------
Renault
Laguna III
2.0 dCi 150 eco2 Dynamique TomTom 5Dr FAP
- MK 60 OXP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 19:19 |