Stergatoare parbriz!, Tipuri,marci, preturi
![]() ![]() ![]() |
Stergatoare parbriz!, Tipuri,marci, preturi
klaus |
![]()
Post
#91
|
||
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
ICET |
![]()
Post
#92
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
La faza asta,"ai naibi" sunt astia de la UAMT(cel putin la mine asa e stantat pe tablele alea) ![]() ![]() ![]() |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
tedy |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 3 Sep 2005, 23:43) A naibii astia de la renault cu proiectarea lor... E, asa cum le-a facut tedy trebuiau si ei sa le gandeasca. Acum am si eu o intrebare; nu mergea prin indoirea acelui "cuzinet" mai mult, si nu prin taiere? I se dadea un "sherpishor" mai accentuat si astfel se scurta din forma lui? am incercat klaus prin indoire si n am luat decat 3 mm maxim...mai mult nu am putut deoarece se ducea bila prea jos...si apoi ar fi atins tija aia dintre ele de caroserie.Nu am fost multumit cu 3mm si am vrut mai mult...cat sa formeze un arc aproape complet |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
ICET |
![]()
Post
#94
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Pentru ca tot s-a vorbit aici de modificarea adusa mecanismului de actionare a stergatoarelor,sa va zic o metoda mult mai simpla(decat cea a lui tedy) de a scapa de zona de sus unde ramane apa si se prelinge pe parbriz.
Cum am facut: 1.am demontat cele 2 capace de plastic care acopera mecanismul stergatoarelor si rezervorul de lichid pt parbriz. 2.prin depresare se scoate tija care face legatura intre cele 2 stergatoare(cea care antreneaza stergatorul din dreapta). 3.dupa ce am demontat-o,am taiat-o pe jumatate,am dat 3 gauri(dar am contatat ca si 2 sunt suficiente,dar am dat 3 pentru a incerca o alungire mai mare,dar a fost suficienta prima)pentru a o lungi cu o alta bucata de tabla(trebuie sa fie de cel putin 1mm grosime si sa fie in forma de U,ca si tija). 4.am montat cele 2 bucati din tija prin intermediul celei de tabla(diferenta fiind de 15mm). 5.am montat tija la loc prin presare(la cel din stanga merge cu mana,dar in dreapta se face cu un patent). 6.am mai reglat un pic stergatorul din dreapta ca sa nu loveasca de partea de jos a parbrizului si rezultatul e cel asteptat!s-a marit cursa stregatorului din drepata si nu mai ramane acea dara de apa. Toata treaba am facut-o in ~30 min. Acum nu stiu ce sa zic,dar nu cred ca le cadea mana sau nu li se ofileau creierii la cei care au proiectat acest sistem daca faceau aceasta tija cu 15 mm mai lunga! This post has been edited by ICET: 9 Sep 2005, 20:58 |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
ICET |
![]()
Post
#95
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Am revenit cu poze..........
This post has been edited by ICET: 9 Sep 2005, 21:46 Attached thumbnail(s) Picture_009.gif ( Size: 226.03k ) Number of downloads: 3668 Picture_013.jpg ( Size: 135.73k ) Number of downloads: 3642 Picture_011.jpg ( Size: 604.63k ) Number of downloads: 3908 Attached File(s) ![]() |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
-Scorpio- |
![]()
Post
#96
|
![]() membru jucator Group: Members Posts: 531 Joined: 8 September 05 From: SV ![]() |
la vechea mea masina foloseam solutia din poza attach-ata si am fost foarte incantat de ea. modifica tensiunea superficiala pe sticla si nu mai prinde apa pe parbriz. efectiv, daca mergi cu mai mult de 70-80km/h apa se duce singura in sus, nemaifiind necesar sa pornesti stergatoarele. iar apa pe parbriz nu mai face picaturi asa labartzate, picatura sta mult mai stransa. vizibilitatea chiar cand parbrizul este ud este mult mai buna. parbrizul se trateaza din doua in doua saptamani, asta daca e sa te iei dupa prospect, dar si dupa doua luni un parbriz tratat se va comporta net superior unuia netratat. in combinatie cu stergatoare bune face minuni. rezista la detergentii de la spalatorii. o sticluta va ajunge si peste un an de zile. problema e pretul. a costat 400 mii acu aproape 2 ani de zile. prima data am avut un alt model de asemenea solutie, se numea RainX si era ambalata intr-o sticluta galbena. pe asta din fotografie am cumparat-o de la LukOil, dar nu am mai vazut la ei in ultima vreme.
later edit: am gasit si adaugat poza de la primul model de solutie care l-am avut. citez descrierea produsului din locul de unde am luat fotografia: Rain X Glass Treatment seals the microscopic pores of glass with a super slick, non stick invisible barrier that repels rain, sleet, and snow on contact. Rain-X also makes for easy removal of frost, ice, salt, mud, and bugs. Rain X Anti-Fog ends fogging, This post has been edited by -Scorpio-: 10 Sep 2005, 12:06 Attached thumbnail(s) antirain.jpg ( Size: 118.69k ) Number of downloads: 2851 rainx.jpg ( Size: 33.21k ) Number of downloads: 2306 |
--------------------
Honda
Civic 140HP
2010
- SV-XX-XXX Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
|
|
lurch |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 12 June 04 From: Dupa usa ... ![]() |
QUOTE(-Scorpio- @ 10 Sep 2005, 13:54) la vechea mea masina foloseam solutia din poza attach-ata si am fost foarte incantat de ea. modifica tensiunea superficiala pe sticla si nu mai prinde apa pe parbriz. efectiv, daca mergi cu mai mult de 70-80km/h apa se duce singura in sus, nemaifiind necesar sa pornesti stergatoarele......... later edit: am gasit si adaugat poza de la primul model de solutie care l-am avut. citez descrierea produsului din locul de unde am luat fotografia: Rain X Glass Treatment seals the microscopic pores of glass with a super slick, non stick invisible barrier that repels rain, sleet, and snow on contact. Rain-X also makes for easy removal of frost, ice, salt, mud, and bugs. Rain X Anti-Fog ends fogging, CEARA DE PARBRIZ - PROX, o folosesc cu succes pe parbrizul meu, costa 250.000 ROL. Stergatoare VALEO COMPACT: 530mm 32.7 RON / set; 550mm 37 RON/set Stergatoare VALEO SILENCIO: 530mm 36.4 RON/buc; 550mm 42 RON/buc Stergatoare VALEO SILENCIO CU SPOILER: 530mm 46.2 RON/buc Cele Silencio au in plus fata de compact tratare cu carbon si senzor de uzura. Din cele compact am avut inainte pe berlina (410 mm)si le-am folosit cu succes aproape 2 ani si acum am pe Accent si se comporta foarte bine. Insa orice stergator se deterioreaza din cauza prafului (omniprezent in bucuresti) si a ghetii iarna. Daca stergeti din cand in cand lamelele stergatoarelor cu o carpa umeda si nu le folositi pline de praf, va vor tine o perioada mult mai mare de timp. Succes. |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
|
|
Danco |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 9 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta am facut eu azi,
Si se vad si rezultatele. Attached thumbnail(s) IMG_3525.JPG ( Size: 641.93k ) Number of downloads: 1974 IMG_3526.JPG ( Size: 523.8k ) Number of downloads: 2176 IMG_3527.JPG ( Size: 512.76k ) Number of downloads: 2021 |
--------------------
---------------
Logan Ambition
- --------------- Vorbind ai pierdut privilegiul de a parea intelept!
|
|
ICET |
![]()
Post
#99
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Fara supare,dar nu era mult mi usor si rapid sa scoti doar tija si sa o modifici? |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
tedy |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ICET @ 16 Sep 2005, 15:26) ICET nu ma dau mare meserias,dar cum dracu se lungeste cursa stergatorului daca modifici tija aia? ca io am pus pe hartie si e la fel,nu am incercat practic.....cand am apropiat bila de ax,am vazut rezultat ,dar cu tija deloc....nu stiu cum ti-a iesit tie.Nu te supara repet |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
klaus |
![]()
Post
#101
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Adevarul e ca nici eu nu prea am inteles treaba aia cu tija. Nu stiu practic, dar teoretic imi cam da cu virgula...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
-Scorpio- |
![]()
Post
#102
|
![]() membru jucator Group: Members Posts: 531 Joined: 8 September 05 From: SV ![]() |
nu mi-o luati in nume de rau, dar vreau sa-i intreb pe cei care au facut modificarea pt marirea cursei stergatorului din dreapta, faptul ca intra si acesta destul de binisor in campul vizual al soferului nu va deranjeaza?
|
--------------------
Honda
Civic 140HP
2010
- SV-XX-XXX Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
|
|
Danco |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 9 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Exact de-asta n-am modificat tija, daca stai si te gandesti modificarea tijei nu afecteaza cursa, ci doar pozitia stergatorului (pe care o poti regla mai simplu). Nu stiu cum ti-a iesit tie, probabil fiinca s-a modificat unghiul dintre tija si biela respectiva (de fapt tija e biela si cea mica - manivela), iar la mecanismul biela-manivela ecuatia de miscare este ceva cu cos de alfa (nu mi-a placut niciodata trigonometria). Deci cand cele doua sunt perpendiculare rezulta o viteza si o deplasare, cand unghiul dintre ele e altul rezulta alta viteza si respectiv deplasare.
Sa-mi fie rusine, ar trebui sa stiu mai precis toate astea, dar atrecut atata timp... De ce sa te deranjeze stergatorul din dreapta, cand cel din stanga se plimba bine-mersi prin fata ta si nu zici nimic? Ba chiar sa vezi ce mandru te simti cand vezi ca sterg si ale tale ca la Mercedes, inegal, si nu mai lasa nici zeama aia scursa pe mijloc! This post has been edited by Danco: 16 Sep 2005, 20:42 |
--------------------
---------------
Logan Ambition
- --------------- Vorbind ai pierdut privilegiul de a parea intelept!
|
|
ICET |
![]()
Post
#104
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai treaba sta cam asa:motorasul actioneaza doar stergatorul de la sofer,cel din dreapta e actionat de o tija care face legatura intre cele 2.daca tija e mai scurta sau mai lunga,cursa stergatorului din dreapta e si ea la fel,adica mai lunga sau mai scurta si nu se va modifica deloc cursa stergatorului din stanga,ca banuiesc ca voua va e teama de chestia asta
![]() Eu am rezolvat usor problema,ea putand fi la fel de bine rezolvata ca si cei 2,dar e mai mult de munca si necesita sudura. ps..pentru cei din bucuresti le pot arata pe viu modificarea. pps.....practica ca practica,dar teoria ne omoara ![]() This post has been edited by ICET: 16 Sep 2005, 20:51 |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
Danco |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 9 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ICET @ 16 Sep 2005, 20:43) Pai treaba sta cam asa:motorasul actioneaza doar stergatorul de la sofer,cel din stanga e actionat de o tija care face legatura intre cele 2.daca tija e mai scurta sau mai lunga,cursa stergatorului din stanga e si ea la fel,adica mai lunga sau mai scurta si nu se va modifica deloc cursa stergatorului din dreata,ca banuiesc ca voua va e teama de chestia asta ![]() Cred ca aici ai incurcat stanga cu dreapta! ![]() stanga e partea cu volanul, indiferent de unde te uiti la masina. ![]() |
--------------------
---------------
Logan Ambition
- --------------- Vorbind ai pierdut privilegiul de a parea intelept!
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
eu nu inteleg cum lungirea tijei pe care a facut-o ICET poate modifica cursa stergatorului...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
ICET |
![]()
Post
#107
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Sincer nu inteleg ce vi se pare asa complicat,dar daca voi vreti sa va chinuiti.....atunci spor la treaba! |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
Danco |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 9 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ICET @ 17 Sep 2005, 23:23) Sincer nu inteleg ce vi se pare asa complicat,dar daca voi vreti sa va chinuiti.....atunci spor la treaba! Nu cumva la remontare ai pozitionat stergatorul dreapta mai sus? Si de-asta ajunge acum mai departe? Zic si eu. Fa-ne te rog cate o poza, una cu stergatorul jos, in repaos, cealalta cu el la capat de cursa, cat mai sus. Eventual cu ceva mizerie pe parbriz sa se vada urma (vad ca esti din capitala, deci n-ar trebui sa-ti lipseasca praful de pe parbriz ![]() |
--------------------
---------------
Logan Ambition
- --------------- Vorbind ai pierdut privilegiul de a parea intelept!
|
|
ICET |
![]()
Post
#109
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai fi fost un pic mai atent,ai fi vazut ca am postat si poze si un mic filmulet!Si logic ca am repozitionat stergatorul din dreapta,pentru ca s-a marit cursa in ambele sensuri,dar pozitia lui acum este tot pe banda neagra de jos a parbrizului,adica nu se prea vede din habitaclu. |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
BodoC |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru in plina criza Group: Members Posts: 152 Joined: 9 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ICET @ 19 Sep 2005, 12:32) Daca ai fi fost un pic mai atent,ai fi vazut ca am postat si poze si un mic filmulet... Filmuletul nu reflecta nimic alceva decit ca stergatorul din dreapta se deplaseaza mai mult. Dar nu se vede finalul cursei. Poate l-ai montat mai sus. Mecanismul de la stergatoare este un macanism paralelogram. Modificarea bielei genereaza modificarea punctelor de start si de sfirsit ale cursei, fara a modifica unghiul dintre punctele de inceput si de sfirsit. Pentru asta se modifica dimensiunea manivelei. Mai lunga=>cursa mai mica... si viceversa. Practica asta... are totusi la baza o teorie pe care nu am inventat-o eu. Pentru "TEDY": Te rog frumos, daca atunci cind ai demontat mecanismul ti-ai notat dimensiunile bielei si manivelelor, ti-as fi recunoscator daca ne-ai spune si noua cotele. Multumesc. This post has been edited by BodoC: 19 Sep 2005, 20:06 |
--------------------
Logan
Prestige 1,6 16V
2008 Acel ce fara de care nu poate fi ceea ce este!
|
|
ICET |
![]()
Post
#111
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BodoC @ 19 Sep 2005, 19:47) Mecanismul de la stergatoare este un macanism paralelogram. Modificarea bielei genereaza modificarea punctelor de start si de sfirsit ale cursei, fara a modifica unghiul dintre punctele de inceput si de sfirsit. Pentru asta se modifica dimensiunea manivelei. Mai lunga=>cursa mai mica... si viceversa. Practica asta... are totusi la baza o teorie pe care nu am inventat-o eu. Aceeasi teorie e si la ce am facut eu,ideea e ca o faci mult mai repede si mai usor! Daca se scoate tija de legatura dintre cele 2 stergatoare,o sa mearga numai cel de la sofer care e total independent de cel din stanga. |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
BodoC |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru in plina criza Group: Members Posts: 152 Joined: 9 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ICET @ 19 Sep 2005, 21:28) Aceeasi teorie e si la ce am facut eu,ideea e ca o faci mult mai repede si mai usor! Daca se scoate tija de legatura dintre cele 2 stergatoare,o sa mearga numai cel de la sofer care e total independent de cel din stanga. Eu nu vorbesc de teoria ta. Eu vorbesc de teoria mecanismelor. In "Mecanisme" (ca materie de studiu, si ca produs utilizabil), tija de legatura dintre bile (articulatii) se numeste biela. Tija scurtata de Tedy se numeste manivela. La un mecanism patrulater, (in general, nu in acest caz patricular) pentru a modifica pozita da start/end a manivelei se scurteaza/lungeste biela.(in acest caz se modifica doar punctele de plecare si de oprire, ca pozitie relativa, FARA a se modifica valoarea unghiului) In cazul nostru particular, corectarea pozitiei manivelei se poate realiza mult mai usor prin modificarea pozitiei stergatorului pe caneluri se ajunge la acelasi rezultat. Tot in general, pentru a modifica valoare unghiului (cursa) manivelei (unghiul format de pozitiile de start/end ale acesteia) se scurteaza/lungeste manivela. Nu vreau sa intru in polemica, dar nu cred in ceea ce spui tu. Miine am sa incerc o simulare in Autocad. Poate ai dreptate, dar nu prea iti dau sanse. This post has been edited by BodoC: 19 Sep 2005, 21:05 |
--------------------
Logan
Prestige 1,6 16V
2008 Acel ce fara de care nu poate fi ceea ce este!
|
|
ICET |
![]()
Post
#113
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BodoC @ 19 Sep 2005, 20:49) Sa ma iertati,dar sunteti greu de cap si am mai spus si mai repet:teoria ca teoria,dar practina ne omoara!Faceti cum vreti voi!Si nu e teoria mea,e ceeace trebuia sa faca desteptii de la UAMT!Si ce vrei sa zici ca nu i-mi dai sanse?Adica ceea ce am facut eu e fals si nu e functional? ![]() ![]() |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
BodoC |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru in plina criza Group: Members Posts: 152 Joined: 9 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ICET @ 19 Sep 2005, 22:12) Sa ma iertati,dar sunteti greu de cap si am mai spus si mai repet... Eu unul, inchid discutia aici. |
--------------------
Logan
Prestige 1,6 16V
2008 Acel ce fara de care nu poate fi ceea ce este!
|
|
ICET |
![]()
Post
#115
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu!Uite si poza ca sa vezi ca tregatorul e la fel ca inainte!
Attached thumbnail(s) poza_004.jpg ( Size: 58.28k ) Number of downloads: 2040 |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
Danco |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 9 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ICET @ 19 Sep 2005, 21:12) Sa ma iertati,dar sunteti greu de cap si am mai spus si mai repet:teoria ca teoria,dar practina ne omoara!Faceti cum vreti voi!Si nu e teoria mea,e ceeace trebuia sa faca desteptii de la UAMT!Si ce vrei sa zici ca nu i-mi dai sanse?Adica ceea ce am facut eu e fals si nu e functional? ![]() ![]() Da, chiar daca pozele si filmul nu ne-au convins, eu am facut cateva calcule si am ajuns la concluzia ca solutia lui ICET este viabila. La un unghi de cca. 90* intre biela si manivela rezulta o deplasare, iar daca unghiul se micsoreaza (biela se lungeste in cazul de fata), deplasarea rezultata e mai mare. Clar. Problema e ca si viteza la capat de cursa e mult mai mare (daca e o problema, apropo, cum sterge acolo, arunca apa?). Nu stiu ce forte rezulta in urma modificarii si daca imbinarea facuta cu suruburi este destul de solida, altfel in timp vor aparea jocuri si zgomote, dar asta ne va spune ICET peste cateva luni, nu? This post has been edited by Danco: 20 Sep 2005, 09:58 |
--------------------
---------------
Logan Ambition
- --------------- Vorbind ai pierdut privilegiul de a parea intelept!
|
|
tedy |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BodoC @ 19 Sep 2005, 19:47) Pentru "TEDY": Te rog frumos, daca atunci cind ai demontat mecanismul ti-ai notat dimensiunile bielei si manivelelor, ti-as fi recunoscator daca ne-ai spune si noua cotele. Multumesc. La mine masurat din baza bilei si pana la capatul tijei erau 80mm.Acum sunt 73mm,alte cote nu am masurat |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
BodoC |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru in plina criza Group: Members Posts: 152 Joined: 9 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tedy @ 20 Sep 2005, 17:51) La mine masurat din baza bilei si pana la capatul tijei erau 80mm.Acum sunt 73mm,alte cote nu am masurat Multumesc mult. Asta o stiam tot de la tine, dar ma interesa cota dintre articulatiile bieletei. Probabil bieleta are aceeasi cota ca distanta dintre axele stergatoarelor. Voi masura, dar... ploua ![]() |
--------------------
Logan
Prestige 1,6 16V
2008 Acel ce fara de care nu poate fi ceea ce este!
|
|
tedy |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BodoC @ 20 Sep 2005, 17:19) Multumesc mult. Asta o stiam tot de la tine, dar ma interesa cota dintre articulatiile bieletei. Probabil bieleta are aceeasi cota ca distanta dintre axele stergatoarelor. Voi masura, dar... ploua ![]() Acolo nu stiu,nu m-a interesat, eu aveam in cap sa scurtez saracia aia (ca nu mai stiu cum ii zice) si atat ![]() |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
ICET |
![]()
Post
#120
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Danco @ 20 Sep 2005, 09:34) Nu stiu ce forte rezulta in urma modificarii si daca imbinarea facuta cu suruburi este destul de solida, altfel in timp vor aparea jocuri si zgomote, dar asta ne va spune ICET peste cateva luni, nu? Nu rezulta nici o forta in plus sau in minus,pentru ca viteza tergatorului din dreapta este data de cea a celui din stanga,iar cursa este data de lungimea tijei! Imbinarea e destul de solida,fiind folosite suruburi de 6/15mm,iar tabla intermediara are aceeasi grosime(2mm) ca si cea a tijei.Operatia are cam 4 saptamani si a trecut(si mai trece inca)prin ploi,nefiind nici o problema si nici nu vad ce ar putea sa apara. |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 15:35 |