Probleme Tehnice - Topic general DSN, intrebari + raspunsuri rapide
Probleme Tehnice - Topic general DSN, intrebari + raspunsuri rapide
quick |
27 Apr 2012, 09:33
Post
#2041
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita |
|
||
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|||
talibanu |
27 Apr 2012, 12:28
Post
#2042
|
Membru Talibanez Group: Members Posts: 337 Joined: 15 November 08 From: Bucuresti |
QUOTE(Vijai @ 26 Apr 2012, 17:25) 302.sudeaza o piulita in capul prezonului daca a mai ramas putin afara asta dupa ce scoti discul de frina,daca e la nivel sudezi piulita cu electrodul inauntrul piulitei. Nu mai am cum sa sudez piulita pentru ca am dat gaura prin prezon si am incercat sa il scot cu un imbus, dar nu a vrut ...a mai ramai doar putin din prezon, dar in interior QUOTE(eugen261 @ 26 Apr 2012, 17:31) ptr. 302 Nu incalzi, o sa dezaxezi butucul si o sa bata in cel mai fericit caz cand pui frana, mai rau la viteze mari. eu am schimbat unul dupa ce am franat la greu si m-am oprit intr-o balta Posibil sa ai dreptate, sa se dezaxeze butucul....am fost la 2 service-uri din Bucuresti si nimeni nu a vrut sa se bage sa scoata cea mai ramas din prezon...le-am zis si de incalzit acea parte si apoi sa incerce cu un tarod, dar nimeni nu a vrut ...asta e Prin absurd, sa zicem, exista posibilitatea de a "zbura" roata de acolo, fiind prinsa numai in 3 prezoane(adica sa cedeze si celelalte prezoane)? Ca in seara asta plec vreo 400km + 400km intors, si sa nu am surprize pe drum(de mers merg cu mare grija, fara fortari si frane cat mai line )... |
--------------------
Dacia
Super Nova Clima
2001
- BZ 02 DSS
|
|
CrysMM |
27 Apr 2012, 12:44
Post
#2043
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu |
300. Nu are nici o treaba mpp cu accelerarea. Daca zici ca dupa 2000 rpm trage, nici pompa de benzina nu are treaba. Curata injectoarele. Daca aveai probleme cu pompa nu tragea deloc.
|
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
Vijai |
27 Apr 2012, 14:00
Post
#2044
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 24 April 10 |
302.Uite o discutie mai veche :
-1-Am dat gauri cu burghie din ce in ce mai mari de la 3 pana la 8 si am folosit o panza de ferastrau pendular pentru metal ca sa crestez in 4 bucsa ramasa (atentie mare, cu un pic de elan se intra si in filetul din fuzeta). Am scos cu o dalta ingusta confectionata ad-hoc din coada unui tarod rupt ramasitele de prezon si in sfarsit am bagat tarod ca sa curat filetul din fuzeta (atentie ca nu e tarod normal, are pasul mai mic. -2-am reusit sa le scot.pt. aceasta operatie am folosit o bormasina,surubelnita mecanica,spiral de 6,1 ciocan si scula cea mai importanta...un capat de pila{varf}.se face o cruce cu surubelnita mecanica,prin bataie,se da gaura si se bate varful de pila .se desface cu un cleste de instalatii. -3-Daca nu...ultima solutie alt butuc=35 roni |
--------------------
dacia
supernova
2001/clima
- B 02 VRB
|
|
talibanu |
27 Apr 2012, 15:01
Post
#2045
|
Membru Talibanez Group: Members Posts: 337 Joined: 15 November 08 From: Bucuresti |
QUOTE(Vijai @ 27 Apr 2012, 14:00) 302.Uite o discutie mai veche : -1-Am dat gauri cu burghie din ce in ce mai mari de la 3 pana la 8 si am folosit o panza de ferastrau pendular pentru metal ca sa crestez in 4 bucsa ramasa (atentie mare, cu un pic de elan se intra si in filetul din fuzeta). Am scos cu o dalta ingusta confectionata ad-hoc din coada unui tarod rupt ramasitele de prezon si in sfarsit am bagat tarod ca sa curat filetul din fuzeta (atentie ca nu e tarod normal, are pasul mai mic. -2-am reusit sa le scot.pt. aceasta operatie am folosit o bormasina,surubelnita mecanica,spiral de 6,1 ciocan si scula cea mai importanta...un capat de pila{varf}.se face o cruce cu surubelnita mecanica,prin bataie,se da gaura si se bate varful de pila .se desface cu un cleste de instalatii. -3-Daca nu...ultima solutie alt butuc=35 roni O solutie ar fi sa dau butucul jos si sa il dau socrului meu(dar e in alt oras ) care este strungar si poate la atelier la el imi poate da un alt filet, pe o masina unealta tip freza cu deget...dar e cam multa munca pentr-o amarata de gaura, zic eu (care din pacate creeaza problema ). Oricum, multumesc tuturor pentru toate ideile, solutiile si parerile legate de problema mea , dar cred ca mai bine cumpar un butuc nou si o rezolv mai repede ...daca schimb butucul trebuie sa schimb si rulmentul ??? O zi buna. |
--------------------
Dacia
Super Nova Clima
2001
- BZ 02 DSS
|
|
Vijai |
27 Apr 2012, 21:23
Post
#2046
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 24 April 10 |
305.Astazi,cu stupoare am pus mana pe tevile alea care intra in calorifer si am vazut ca frige si asta din moment ce caldura e pe inchis..pai cum sa faca fata ac-ul cind eu am scapari de caldura in habitaclu...nu se poate face in asa fel incit sa inchid caldura din compartimentul motor fara sa mai intre in habitaclu?
Attached thumbnail(s) caldura_sn.JPG ( Size: 817.7k ) Number of downloads: 624 |
--------------------
dacia
supernova
2001/clima
- B 02 VRB
|
|
quick |
27 Apr 2012, 21:49
Post
#2047
|
Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita |
305... pai frige pt ca din cate stiu eu apa circula continu prin radiatorul din habitaclu, chiar daca caldura ii inchisa.....daca nu iti face fata aer dute la servis sa iti bage freon si ulei, dar oricum se stie ca la supernova nu prea face fata.
|
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
gygyscafes |
27 Apr 2012, 22:08
Post
#2048
|
Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 16 December 09 From: Tg-Jiu |
302. Ar mai fi si varianta cu electrodul sudat de surubul ramas in interior. un electrod cat mai gros sudat cu arcul electric, dar fara a atinge si butucul, desprinzi clestele cand electrodul ramane sudat, apoi rotesti de electrod pentru a scoate surubul. E o metoda care necesita precizie, dar merge. Deci ti-ar trebui si un sudor bun.
This post has been edited by gygyscafes: 27 Apr 2012, 22:09 |
--------------------
Dacia, Renault
SuperNova, Laguna II
2002 Clima, 120 CP Ca sa iti dai seama ca esti prost, trebuie totusi, sa iti mearga mintea.
|
|
Vijai |
27 Apr 2012, 22:41
Post
#2049
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 24 April 10 |
305... pai frige pt ca din cate stiu eu apa circula continu prin radiatorul din habitaclu, chiar daca caldura ii inchisa.....daca nu iti face fata aer dute la servis sa iti bage freon si ulei, dar oricum se stie ca la supernova nu prea face fata.
????pai si atunci de ce au mai facut butonul pt inchiderea caldurii...care caldura ??? Are cineva schema? Am verificat ac-ul.E ok.Exista posibilitatea adaptarii unui robinet inainte de intrarea in habitaclu a furtunelor de caldura?A mai facut cineva asa ceva? This post has been edited by Vijai: 27 Apr 2012, 22:46 |
--------------------
dacia
supernova
2001/clima
- B 02 VRB
|
|
dymmy |
30 Apr 2012, 09:38
Post
#2050
|
M-a parasit DSN-ul ! Raman...in club...always! Group: Members Posts: 272 Joined: 12 July 10 |
300.
bobina se poate verifica...se poate masura pentru a proba cele patru iesiri de pe fise??? ce masuratori ar trebui sa arate??? cum imi pot da seama ca nu da scanteie bine pe vreo una din fise?? bobina nu e crapata, nu pierde curent....pe intuneric bezna nu se vede nici un fel de scanteie externa...la fel si fisele??? ramane sa gasesc un coleg cu o supernova sa schimbam bobina si fisele pe rand....ca un test...sa stiu sigur daca e de aici.....alte pareri?? am curatat mpp-ul, clapeta de acceleratie....erau ok...putin murdare bujii noi, filtru benzina nou.... injectoarele curate....ce dumnezeu ar mai fi??distributia e la semn..ok! masina porneste oleak mai bine cu bujiile noi....adica nu mai dau decat 2-3 chei dar tot nu am putere....intre 1000-2000 turatii da in nas...peste 2000 trage..insa nu cred ca mai are forta de dinainte....motoru e ok..nu scoate fum! si nici nu cred ca ar fi el de vina cu pornirea si puterea....fara alte simptome.....123mii kilometri.....ulei si firtu de calitate mereu CINE ISI FACE TIMP SA SCHIMBAM CATEVA MINUTE BOBINA,FISE SI POMPA...??? PAREREA MEA, schimbam pe rand si verificam cum trage.....CA ASA PUTEM ELIMINA SIGUR PROBLEMELE RESPECTIVE....astfel Nu imi permit sa cumpar piesele aiurea...mai ales ca la sfatul unor "mecanici" cred ca ar trebui sa le cumpar de noi pe fiecare si pana la urma sa fie alta problema(cateva sute de ron fiecare piesa e mult, pentru a ma juca aiurea de-a schimbul ) stima si o zi buna! This post has been edited by dymmy: 30 Apr 2012, 09:42 |
--------------------
dacia
supernova
2003 europa
- IS-- ---
|
|
Eu Alex |
30 Apr 2012, 20:39
Post
#2051
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.052 Joined: 12 November 07 From: Com. Bucuresti Sat Rahova |
300. Incearca o pompa de benzina noua!!!
|
--------------------
Dacia Supernova
Confort
2001
- IF22ALE/ B25TUT Cand ma opreste Politia, ma simt ca Scufita Rosie: Dar de ce ai rotile asa de mari? Dar de ce ai cauciucurile asa de late? Dar de ce ai folie?
|
|
cata82 |
30 Apr 2012, 21:59
Post
#2052
|
MEMBRU RAPIDIST Group: Members Posts: 450 Joined: 12 November 09 From: Bucuresti - sos. Polona |
302. Incearca cu un burghiu cu freza pe stanga sau un extractor de suruburi, gasesti sigur in targul de vechituri de la Obor - str. Ziduri Mosi (vis-a-vis de piata Obor)
|
--------------------
Dacia
Supernova
2001 REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST |
|
CrysMM |
1 May 2012, 03:59
Post
#2053
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu |
300. Cum ai curatat injectoarele? Nu de alta, dar am intalnit multe cazuri in care operatiunea de curatare esueaza.
|
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
talibanu |
2 May 2012, 16:03
Post
#2054
|
Membru Talibanez Group: Members Posts: 337 Joined: 15 November 08 From: Bucuresti |
QUOTE(cata82 @ 30 Apr 2012, 21:59) 302. Incearca cu un burghiu cu freza pe stanga sau un extractor de suruburi, gasesti sigur in targul de vechituri de la Obor - str. Ziduri Mosi (vis-a-vis de piata Obor) Multumesc frumos pentru pont cata82:up: , dar am cam obosit sa tot incerc sa scot cea mai ramas din surub ....asa ca, astept pana aproape de sfarsitul lunii ca sa fac rost de bani si o sa cumpar un butuc nou ...si o sa schimb si celelalte antifurturi de pe spate, sa nu am aceeasi surpriza . Sa auzim de bine This post has been edited by talibanu: 2 May 2012, 16:22 |
--------------------
Dacia
Super Nova Clima
2001
- BZ 02 DSS
|
|
Eu Alex |
9 May 2012, 20:58
Post
#2055
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.052 Joined: 12 November 07 From: Com. Bucuresti Sat Rahova |
303. Sonda lambda are 4fire: 1negru, 1gri si 2albe! Cele 2 albe se pot inversa? adica au vreo polaritate sau vreun sens ceva?
Am facut rost de o alta sonda ca a mea e dusa si vroiam sa stiuncum sa leg firele ca la mufe nu se pupa si daca la cele 2 albe se respecta altceva in afara de culoare!!! |
--------------------
Dacia Supernova
Confort
2001
- IF22ALE/ B25TUT Cand ma opreste Politia, ma simt ca Scufita Rosie: Dar de ce ai rotile asa de mari? Dar de ce ai cauciucurile asa de late? Dar de ce ai folie?
|
|
adrian.petrov |
10 May 2012, 19:08
Post
#2056
|
Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti |
306.
Cine stie cat ar costa o geometrie ( in Bucuresti ) si unde ??? Multumesc anticipat pentru raspuns. Adrian |
--------------------
RENAULT MEGANE ;
RENAULT MEGANE ;
2004 -1.9 DIESEL , 2004 1.6 16V BENZINA ;
- B Nu poti face supa de PUI, daca pui numai gainat de pui
|
|
Eu Alex |
11 May 2012, 20:17
Post
#2057
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.052 Joined: 12 November 07 From: Com. Bucuresti Sat Rahova |
306. Intre 35 si 70Ron, cam peste tot in Bucuresti mai putin centru la Unirii!!!!
Maski modifici si la mine ca am 307, nu 303!! Scuze de incurcatura!!! si nici un raspuns la intrebarea mea? This post has been edited by Eu Alex: 11 May 2012, 20:19 |
--------------------
Dacia Supernova
Confort
2001
- IF22ALE/ B25TUT Cand ma opreste Politia, ma simt ca Scufita Rosie: Dar de ce ai rotile asa de mari? Dar de ce ai cauciucurile asa de late? Dar de ce ai folie?
|
|
adrian.petrov |
12 May 2012, 14:43
Post
#2058
|
Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti |
Multumesc pentru raspuns.
Am rezolvat-o azi cu 80 lei, pe Prelungirea Ghencea, nr. 61 in sector 6 - Drumul Taberei. Cum spuneai tu "Eu Alex",poate ca era si mai ieftin prin alta parte - dar am mers pe principiul ca ieftinul mai mult alearga si scumpul mai mult pagubeste ( mai incercasem la telefon la un service in Berceni - 60 ron - dar s-a stricat aparatul / deci asta a fost cel mai ieftin ) Cu prietenie , Adrian This post has been edited by adrian.petrov: 12 May 2012, 14:57 |
--------------------
RENAULT MEGANE ;
RENAULT MEGANE ;
2004 -1.9 DIESEL , 2004 1.6 16V BENZINA ;
- B Nu poti face supa de PUI, daca pui numai gainat de pui
|
|
djasu82 |
12 May 2012, 19:29
Post
#2059
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
QUOTE(Eu Alex @ 9 May 2012, 21:58) 303. Sonda lambda are 4fire: 1negru, 1gri si 2albe! Cele 2 albe se pot inversa? adica au vreo polaritate sau vreun sens ceva? Am facut rost de o alta sonda ca a mea e dusa si vroiam sa stiuncum sa leg firele ca la mufe nu se pupa si daca la cele 2 albe se respecta altceva in afara de culoare!!! parca cele albe alimenteaza rezistenta interna a sondei ... verifici cu ohmetru si vezi ce rezistenta iti apare .... |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Eu Alex |
13 May 2012, 17:04
Post
#2060
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.052 Joined: 12 November 07 From: Com. Bucuresti Sat Rahova |
303/307 djasu82 asta stiu si eu ca cele 2fire albe alimenteaza rezistenta sondei dar as fi vrut sa stiu daca conteaza polaritatea lor pentru ca vreau sa o schimb cu alta si nu se pupa la mufe?!!!
|
--------------------
Dacia Supernova
Confort
2001
- IF22ALE/ B25TUT Cand ma opreste Politia, ma simt ca Scufita Rosie: Dar de ce ai rotile asa de mari? Dar de ce ai cauciucurile asa de late? Dar de ce ai folie?
|
|
dymmy |
13 May 2012, 17:45
Post
#2061
|
M-a parasit DSN-ul ! Raman...in club...always! Group: Members Posts: 272 Joined: 12 July 10 |
QUOTE(Eu Alex @ 30 Apr 2012, 20:39) Gata baietii! dupa verificare DISTRIBUTIE, schimb bujii, filtru benzina, aer, verificare bobina si fise....multumesc celui care m-a ajutat! Ma saturasem...!!! PROBLEMA FINALA.....POMPA DE BENZINA...PRESIUNEA 1 BAR ((((( AM SCHIMBAT POMPA...TRAGE SUPER, PUTERE, PORNIRE RAPIDA....ETC P.S. VAND DACIA SUPERNOVA !!!!!!!!!!!! GATA M-AM DECIS! QUOTE(CrysMM @ 1 May 2012, 03:59) 300. Cum ai curatat injectoarele? Nu de alta, dar am intalnit multe cazuri in care operatiunea de curatare esueaza. Pentru a curata injectoarele iti trebuie un transformator de 9-12 volti alimentezi pe rand fiecare injector pt a trece jetul de spray prin injectorul deschis!!! nu cum am lasat eu un mecanic acum 2 ani...a spalat injectoarele cu spray prin exterior...degeaba! Vezi ca este si pe youtube .... filmulet CURATARE INJECTOARE Renault/dacia 1,4 MPI..ceva de genu BAFTA!!! This post has been edited by dymmy: 13 May 2012, 17:48 |
--------------------
dacia
supernova
2003 europa
- IS-- ---
|
|
spielbergl |
15 May 2012, 08:38
Post
#2062
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 16 August 11 From: Hunedoara |
308. Cine stie cum se scoate crucea axului volan inferior si cum se baga cea noua?
|
--------------------
Dacia SupeRNova 2002
Opel Astra Classic III 2012
2002
- HD
|
|
adrian.petrov |
15 May 2012, 22:15
Post
#2063
|
Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti |
308. De scos se scoate relativ usor ( pentru ca ,crucea veche e stricata si practic o distrugi ).Crucea are patru capacele cu role cilindrice.
La montare te sfatuiesc sa mai pui un pic de vasilina in capacelul cu role ( ca sa stea bine lipite acolo )- si sa te incarci cu rabdare si mult calm . Dupa ce introduci crucea in furca goala - cred ca secretul a fost ca intai am bagat capacelul in crucea noua - apoi l-am batut usor in furca pana la pozitia lui, am miscat crucea ca si cum as fi vrut sa o scot , am proptit celalalt capacel ( opus ) - practic bilele cilindrice au apucat putin pe crucea cea noua - si apoi prin batai usoare spre rezonabile am montat capacelul pe pozitie. Atentie sa nu pierzi vreo bila dintraia cilindrica din capacel , ca sigur nu ai nici una in plus . Am inceput cu furca cu randalina ( adica cea mica ) si apoi cu partea cea mai mare ( cu atentie si in principiu pe o bucata de lemn la aceeasi inaltime cu menghina ) - adica parte cea mare statea prinsa in menghina iar partea cea mica ca sa nu atarne si sa-mi cada pe jos , am pus-o pe o bucata de lemn , cam la inaltimea menghinei . Dupa ce ansamblezi tot angrenajul il ajustezi in sensul ca mai bati un pic in el ca sa inchizi un pic furca si sa-l faci sa se miste lin ( sa nu se miste sacadat ). In principiu daca ai batut un capacel la locul lui, el s-a strans un pic - suficient cat sa nu mai poti baga crucea in el ( secretul este ca intai am bagat capacelul in crucea noua cat de putin ). Dupa ce l-ai ansamblat - nu ai terminat; cu un dorn bine ascutit se bercluieste crucea pe exterior in 4 puncte diametral opuse pentru fiecare capacel - pentru a nu iesii capacelele afara ( aceasta operatie mi s-a parut migaloasa si destul de anevoioasa ). Urmeaza o inspectie vizuala finala si controlul ca totul functioneaza usor si nu merge sacadat . Apoi eu am bagat un burduf de bieleta de directie ( doar 6 pliuri din el ), multa vasilina si am inchis acel burduf la ambele capete cu soricei ( s-a aratat pe aici pe forum cum sa faci ) - dupa aceasta operatie poti considera ca totul este gata si daca ai incredere in ce ai facut tu cu mana ta poti sa-l pui pe masina. Toata operatia a durat cam cca.90 min - eu nu m-am grabit deloc, desi eu am montat un capacel pe care apoi l-am dat afara ( asa am aflat secretul ). Succes si nu te grabi - daca nu-ti iese din prima, nu-i nici o problema - lasa-l pe a doua zi . Cu prietenie , Adrian This post has been edited by adrian.petrov: 15 May 2012, 22:22 |
--------------------
RENAULT MEGANE ;
RENAULT MEGANE ;
2004 -1.9 DIESEL , 2004 1.6 16V BENZINA ;
- B Nu poti face supa de PUI, daca pui numai gainat de pui
|
|
Eu Alex |
16 May 2012, 17:02
Post
#2064
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.052 Joined: 12 November 07 From: Com. Bucuresti Sat Rahova |
308. Frumos explicat!! Dar aceea cruce o gasesti separat in magazine?
|
--------------------
Dacia Supernova
Confort
2001
- IF22ALE/ B25TUT Cand ma opreste Politia, ma simt ca Scufita Rosie: Dar de ce ai rotile asa de mari? Dar de ce ai cauciucurile asa de late? Dar de ce ai folie?
|
|
AndreiSN |
16 May 2012, 17:31
Post
#2065
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 20 December 10 From: Bucuresti |
308.
Poze poze ca nu inteleg...... Am 2 axuri , la care crucile superioare sunt bune , deci teoretic pot face un ax bun cu crucea de sus a unui ax stricat. Cum scot crucea buna fara sa o stric ? Despre ce cpacele vorbesti ? niste poze cu explicatii ar fi bune. Mersi! This post has been edited by AndreiSN: 17 May 2012, 13:32 |
--------------------
Dacia
Supernova
2001 Confort
|
|
Eduard 29 |
16 May 2012, 19:36
Post
#2066
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 23 April 12 From: . |
309. Buna seara. Am si eu o problema destul de mare cu ambreiajul. Acum cateva luni ma intorceam in Bucuresti dupa un drum de vro 150 de km si la un moment dat in intersectie la Stefan cel Mare am ramas fara ambreiaj fara nici o simptoma, pur si simplu am apasat pedala si se simtea cum "se lasa". Am adus masina pana in fata blocului tractata si a doua zi i-am facut o aerisire, a iesit foarte mult aer dar si-a revenit. De atunci cam tot timpul la cateva zile se mai lasa pedala dar dupa cateva apasari se intarea.
Acum 2 saptamani iarasi s-a repetat faza si am ramas in timpul mersului fara ambreiaj. Atunci am cumparat o noua pompa de origine ( care a costat 150 de ron la Pitesti) si cand am schimbat-o, cea veche nu era cursa, arcul acela din cap era destul de puternic. De cand am schimbat pompa am facut cam 600 de km in care totul a fost normal (mentionez ca in fiecare zi am mers cu masina) dar de luni am lasat-o pe bara si astazi cand m-am suit in ea iarasi aveam pedala foarte moale am deschis iarasi la aerisitorul de la cutie si a iesit aer putin dar a fost destul. A mai patit cineva asa ceva sau poate da un sfat ??? |
--------------------
.
.
.
- .
|
|
spielbergl |
16 May 2012, 20:46
Post
#2067
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 16 August 11 From: Hunedoara |
Multumesc adrian.petrov!
Crucea o am, se gaseste in magazine am dat 26 lei pe ea. In ceea ce proveste scoaterea crucii cred ca nu se mai poate refolosi. |
--------------------
Dacia SupeRNova 2002
Opel Astra Classic III 2012
2002
- HD
|
|
Maskatu |
16 May 2012, 21:38
Post
#2068
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
spielbergl, ai niste reguli scrise pe fundal rosu mai jos. Incearca sa le citesti si sa le aplici.
Multumesc. |
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
spielbergl |
18 May 2012, 10:01
Post
#2069
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 16 August 11 From: Hunedoara |
308.
Multumesc adrian.petrov! Crucea o am, se gaseste in magazine am dat 26 lei pe ea. 309. In ceea ce priveste scoaterea crucii cred ca nu se mai poate refolosi. |
--------------------
Dacia SupeRNova 2002
Opel Astra Classic III 2012
2002
- HD
|
|
adrian.petrov |
18 May 2012, 10:20
Post
#2070
|
Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti |
308. Cu parere de rau, nu am facut si nu am poze - axul l-am montat deja pe masina.
Am postat niste poze pe alta sectiune cu crucea mea cea veche si un capacel ( spre exemplificare - ca la demontare se distrug ), citeste pe aici :http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=223983&st=0, post #19 . Practic cu crucea cea veche , nu mai ai ce face; numai sa o ti asa de model, daca vreodata vei vrea sa cumperi una sa sti ce sa iei . In principiu eu crucea am luat-o asta toamna , cu mai multe piese deodata si am dat pe ea 20 lei . Pentru "AndreiSN"- nu cred ca ai putea sa recuperezi in stare buna o cruce "de sus " ca sa o remontezi , parerea mea cumpara-ti una noua, ca nu-i mare lucru - max. 30 lei . Cu prietenie , Adrian |
--------------------
RENAULT MEGANE ;
RENAULT MEGANE ;
2004 -1.9 DIESEL , 2004 1.6 16V BENZINA ;
- B Nu poti face supa de PUI, daca pui numai gainat de pui
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
Reguli topic / Topic rules
Post
#
|
Mesaj automat |
Pentru o buna urmarire a ideilor, incepand de astazi (25.05.2010):
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit). Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator. ***ATENTIE, CINE NU PUNE NUMAR INAINTE DE CEEA CE RASPUNDE SAU INTREABA, PRIMESTE DIN OFICIU 10% WARN. LA 3 ABATERI CONSECUTIVE, RESPECTIVULUI I SE RESTRICTIONEAZA ACCESUL PE FORUM TIMP DE O SAPTAMANA. Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de dsn. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs. Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul vietii dsn-ului, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute. Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil. Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi. |
-------------------- |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th May 2024 - 00:16 |