Alte jante pe Logan
![]() ![]() ![]() |
Alte jante pe Logan
DjurdjaK |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Member of .. Group: Members Posts: 170 Joined: 7 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2007 1.5 dCi 85CP
|
|||
leuzzo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 21 September 04 From: Iasi ![]() |
si daca o incarci mai mult ce faci... te risti?
|
--------------------
DACIA LOGAN
Ambition - Cameleon
- IS-##*** Frate roata se invarte ... shi tzine minte...!
|
|
DjurdjaK |
![]()
Post
#3
|
![]() Member of .. Group: Members Posts: 170 Joined: 7 October 04 From: Bucuresti ![]() |
pai mult de 3 pers nu o s fie in masina...maxim..si nu cred ca o sa conteze chiar asa de mult...tinand cont ca e destul de inalta
|
--------------------
Renault
Megane
2007 1.5 dCi 85CP
|
|
LBDah |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Dupa cat am cautat pe net ( si pe mine ma cam mananca sa-mi pun niste pneuri mai late si jante pe 16'') echivalentul ca dimensiune (diametru) pentru ce avem pe LGN (185/65 R15) ar fi 205/50 R16. Insa cam trebuie sa bagi mana in buzunar daca vrei si niste pneuri de calitate (PIrelli, Nokian...sa nu mai zic de Yokohama).
In attach e un convertor pt pneuri. Acum jantele de 16 pot fi 7J (7 inchi = 177.799 mm) sau 7,5J (190.4999) Cele de 205 ar merge mult mai bine pe 7,5J. Ideea este ca trebuie sa gasim jante pe 4 prezoane si la aceeasi dimensiune, care nu stiu care e (trebuie sa iau rigla sa vad). Pe net, pe la firmele de tunning o janta de aliaj costa cam 110-160EUR asa mai de bun simt, iar gumele tot cam la fel. Oricum tot montajul trebuie facut de baieti care se pricep si fac calculele bine pentru a nu avea surprize. Eu unul acum nu am bani dar in primavara ma bate tare gandul sa o "comit" chiar daca multi pot spune ca nu face pentru LGN si pt strazile din Bucuresti sa bagi 1000 EUR ![]() ![]() Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.6
- AG 78 DGT "Intamplarea nu este, nici nu poate fi, mai mult decat o cauza ignorata a unui efect necunoscut"
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#5
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
coreeeeect, nu conteaza ca e inalta !!! dar decupajul aripii conteaza , NU ?
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Sony |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Nu conteaza nici inaltimea nici decupajul aripii atat timp cat ii pui jante de diametru mai mare si pneuri cu talon mai jos astfel incat diametrul final sa fie acelasi cu cel al dotarii standard. Daca este diferit apare problema erorilor vitezometrului si kilometrajului.
Prin schimarea rotilor nu se urmareste implementarea unora de draggster. Sau depinde de proprietar! ![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
Marty |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Baieti:
Daca va freaca pasiunea sa va puneti roti pe 16", 17", 23".mai tineti cont si de off-setul rotii, sa nu va treziti ca va freaca roata de amortizor sau de o componenta aflata in parte interioara a balonajului aripii!!! nu numai partea exterioara a aripii nu trebuie sa frece, mai sunt si alte chestii pe acolo care pot freca in cazul folosirii unei gume mai late! |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
MMihai |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
Cred ca merg 205 fara probleme dar pune si pe fata la fel. Se poate ca rotile din fata sa fie mai late dar mai inguste nu e bine..
|
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
turatii |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 5 September 04 ![]() |
Pentru amatorii de schimbat jante cu diametrul mai mare: arata bine dar pierdeti la demaraj. Fara modificarea rapoartelor din cutia de viteze, orice crestere a diametrului jantei (chiar si cu pastrarea diametrului rotii prin adoptarea unor pneuri de talie mai joasa), duce la pierderea de s la demaraj. Sa nu ziceti ca nu ati stiut...
|
--------------------
Kia
Ceed
2008
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Scuze, dar p-asta n-am inteles-o... Cum adica "chiar si cu pastrarea diametrului rotii prin adoptarea unor pneuri de talie mai joasa" se pierde la demaraj? Simte masina ca are jenti mai mari si se face mai puturoasa? Daca se modifica latimea cauciucului si deci si rezistenta la rostogolire poate. Daca modificam diametrul rotii, poate iar. Insa daca ramane diametrul la fel?!?
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Probabil de la frecarea cu ... vantul.
![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
andrei_logan |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 October 04 ![]() |
merg jante pe 17'' cu un cauciuc 215/45/17 si fata si spate (merge si mai lat).
asa am pus eu si este totul ok. Attached thumbnail(s) Janta1.jpg ( Size: 78.72k ) Number of downloads: 20155 janta2.jpg ( Size: 71.49k ) Number of downloads: 21432 |
--------------------
Dacia
Logan
|
|
turatii |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 5 September 04 ![]() |
QUOTE(sstanescu @ 26 Oct 2004, 15:11) Scuze, dar p-asta n-am inteles-o... Cum adica "chiar si cu pastrarea diametrului rotii prin adoptarea unor pneuri de talie mai joasa" se pierde la demaraj? Simte masina ca are jenti mai mari si se face mai puturoasa? Daca se modifica latimea cauciucului si deci si rezistenta la rostogolire poate. Daca modificam diametrul rotii, poate iar. Insa daca ramane diametrul la fel?!? Intrebare simpla: la cusele de dragstere, care sunt cele mai rapide scule de accelerat cu roti, de pe fata pamantului, a vazut careva jante de diametru mare? Sau in F1? V-as lasa sa va ganditi, dar mai bine va explic babeste acum: cu cat roata (deci nu janta), are diametrul mai mare, cu atat scade acceleratia si creste viteza maxima ce se poate atinge cu o transmisie standard, nemodificata. Daca inaltimea pneului se creste, de ex de la 50 la 60, cu pastrarea diametrului rotii (nu al jantei), creste capacitatea de accelerare, datorita capacitatii mai bune a pneului de a adera la sol. Si invers, dar creste viteza maxima! Nu intru mai in amanunt, nu am inventat eu chestia asta: documentare se gaseste din belsug pe net sau in cartile de specialitate. Oricum, atentie, daca vreti performante si spart in figuri, pastrati diametrul de origine al jantei! Daca vreti look, puneti 17", o sa aveti o stabilitate o idee imbunatatita, chiar si un feeling mai sportiv la volan. Dar o sa pierdeti cursa in favoarea unuia cu jante de tabla de 15". Nu modificati dupa ureche! Tunerii care modifica masini si pun jante de 17-19" modifica intotdeauna rapoartele de transmisie in conjunctie cu diametrul jantelor si diferentialul folosit! Ma repet: sa nu ziceti ca nu v-am spus! |
--------------------
Kia
Ceed
2008
|
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Vazusem eu un documentar ca la dragstere era o treaba cu maritul volumului gazului din pneu la frecare, care ducea la o aderenta mai buna, sau asa ceva...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
turatii, daca ar fi sa o luam logic, mai intai stabilesti diametrul rotii. Aici ai restrictii mecanice (nu incape o roata prea mare in aripa) si eventuale modificari dinamice ale masinii. Janta (daca e sa vorbim de sporturi cu motor) se alege ca un compromis intre necesarul de amortizare al balonului (ca altfel ar alerga toti la curse cu un cm de cauciuc pe janta mare) si deformarile pe care acesta le suporta la solicitarile dinamice. Pentru modificarea petei de contact un factor mult mai important este latimea cauciucului.
Ce sustii tu acum ("Daca inaltimea pneului se creste, de ex de la 50 la 60, cu pastrarea diametrului rotii (nu al jantei), creste capacitatea de accelerare, datorita capacitatii mai bune a pneului de a adera la sol.") ar fi cam asa: Pneu 1: xxx/50 R yy Pneu 2: xxx/60 R zz Diametru pneu 1 = Diametru pneu 2 yy > zz (evident, la 1 avem balon mai mic deci janta trebuie sa fie mai mare) Eu sustin ca petele de contact vor fi aproximativ la fel atata timp cat latimea cauciucului este aceeasi (la fel si incarcarea, umflarea). Al doilea lucru: un pneu cu pata mare de contact va genera in egala masura frecare mai mare la rostogolire. Mai mult, considerand o greutate constanta a masinii, greutatea ce revine unei roti se va distribui pe o suprafata mai mare. Daca consideram ca ai destula putere, e posibil ca la un cauciuc cu pata mare sa poti pierde mai usor aderenta, are el suprafata mai mare dar nu mai este apasat suficient pe asfalt (s-a tot dat pe aici un exemplu foarte bun: cauciucurile ce se folosesc la raliu pe gheata/zapada). Parerea mea este ca la fiecare masina, cauciucurile nu se pun chiar dupa ureche, ci avand in vedere necesitatile de stabilitate, masa masinii, putere, utilizare (pista, strada, all-season sau doar fugarit pe uscat) etc |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
turatii |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 5 September 04 ![]() |
Pai eu ce am zis?!? Ca nu se pun dupa ureche. Chestia cu petele de contact nu e chiar cum zici tu, citeste si postul lui Klaus, sa vezi ca sunt mai multe variabile...
This post has been edited by klaus: 27 Oct 2004, 12:14 |
--------------------
Kia
Ceed
2008
|
|
andrei_logan |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 October 04 ![]() |
Eu am pastrat inaltimea rotii aproape identica (este mai mare cu 2 mm)
Eu zic ca este bine. |
--------------------
Dacia
Logan
|
|
Sony |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
dios |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 15 September 04 From: Romania ![]() |
QUOTE(turatii @ 26 Oct 2004, 14:58) Pentru amatorii de schimbat jante cu diametrul mai mare: arata bine dar pierdeti la demaraj. Fara modificarea rapoartelor din cutia de viteze, orice crestere a diametrului jantei (chiar si cu pastrarea diametrului rotii prin adoptarea unor pneuri de talie mai joasa), duce la pierderea de s la demaraj. Sa nu ziceti ca nu ati stiut... N-are treaba diametrul jantei ci diametrul exterior al rotii , trebuie sa fie egal cu cel standard. Problema cea mare e latimea rotii care e posibil sa deranjeze aparatoarea la bracare maxima . Oricum chestia cu schimbatul rotilor e interesanta si zic eu ca ar merita pentru look!!! |
--------------------
Logan
1.6 Laureate Perla
|
|
JohnyBe |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 31 March 04 From: Brasov ![]() |
Pai normal arata mult mai fain loganu' cu alte jante si roti.
Si daca diametrul exterior si latimea rotii raman la fel nu cred va fi nici o diferenta la demaraj cauzata de diametrul jantei. Singura diferenta poate fi de la calitatea cauciucului. |
--------------------
SLZ Clima
LGN Laureate 1.4
- BV 09 UDY
|
|
Octav |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 8 April 05 ![]() |
Salut! Am montat pe Logan Jante de 17" cu anvelope 215/45 ZR 17 si se potrivesc perfect! Nu deranjeaza nici la bracaj maxim , nici la incarcare maxima. Diametru exterior al rotii este identic cu cel original de 185/65 R 15. Numai ca ATENTIE MAXIMA ...trebuie sa fiti atenti la gropile din Scumpa noastra patrie care sunt destul de multe ( ma refer la cele mari) sau sa le asigurati Casco.....(chiar merita)
In rest masina arata super si sta foarte bine pe sosea , doar ca simte orice mica pietricica de pe asfalt. P.S. - am pus si niste poze pt cei interesati.... |
--------------------
DACIA
LOGAN
Laureate 1.6
- Bucuresti
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#22
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
frumos! Si la bani?
|
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
Octav |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 8 April 05 ![]() |
Ca pret , 400E jantele noi si 350E cauciucuri noi.......TOTAL:750E
|
--------------------
DACIA
LOGAN
Laureate 1.6
- Bucuresti
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
ce parere aveti despre jentile astea??? cum vi se par ca am degand sa imi iau??
This post has been edited by Alecs_TGA: 11 Jul 2005, 13:51 Attached thumbnail(s) CUPgr.jpg ( Size: 43.68k ) Number of downloads: 19091 |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
Manuel |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Sunt naspa. Stiu ca gusturile nu se discuta, de aia subliniez ca e doar parerea mea personala; asadar... oribile.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
Ake |
![]()
Post
#26
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Doar pentru ca ai intrebat: sunt urate. chair urate rau
|
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
de ce??
![]() mie imi plac pentru ca nu stau sub masina adica au ET undeva pe la 15-18 deci sunt iesite inafara si par a fi mai solide (rezistente la gropi), si da sunt model mai vechi adica cu unele asemanatoare au fost dotate golfurile 2 GTI ![]() |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
Manuel |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Dupa cum am zis, important e sa-ti placa tie. Eu unul prefer niste jante mai aerisite. Oricum, bafta la cumparaturi!
![]() |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
oricum nu sunt nici eu 100% hotarat c amai am o oferta si imi mai trebuiesc si niste bani!! o alta optiune ar fi astea!!
Attached thumbnail(s) Jant.jpg ( Size: 34.54k ) Number of downloads: 17577 |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
tazzz |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 26 August 04 From: Iasi - Romania ![]() |
Octav: jantele alea arata chiar foarte bine pe masina
![]() Alecs_TGA: si mie imi place modelul de jante, alea de mai sus cu care au fo echipage golf-urile...stau bine si pe nova/supernova...dar pe logan nu stiu cum ar arata... oricum arata mai bine dacat astea in 3 spite... |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.6
- IS XX TAZ si aici ar fii semnatura nu? :)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:33 |