DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Volvo cumparat de.......Geely

the_tavi
post 24 Mar 2010, 11:46
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 406
Joined: 10 April 08
From: Timisoara




QUOTE(R19/16v @ 24 Mar 2010, 11:10)
Doar 80% crezi tu? In afara de ceas, telefon, laptop si mobila, ce din jurul vostru nu e facut in china?
*



Am vrut sa fiu bland cu cele 80% chinezarii.
Pana si ce spui tu ca nu ar fi produse de China sunt chinezesti.
Ceas? - produs preponderent in China
Laptop (nume mari) - HP, Lenovo - produs in China


--------------------
Opel Signum 2.0 T Suzuki SV650 -
Being dead right doesn't make you any less dead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 24 Mar 2010, 11:53
Post #32


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.125
Joined: 11 February 04




O sa plangem dupa produsele europene si vom sterge lacrimile cu servetele chinezesti.
La revedere Volvo, niciodata nu te-am placut.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 24 Mar 2010, 12:49
Post #33


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Hartia igienica pe care o folosesc este facuta in Romania. Nu in China.
Deci mai sunt produse facute in afara Chinei.

Interesanta este pozitia statului suedez : l-a durut undeva atat de Saab cat si de Volvo. La fel s-a intamplat cu autoritatile britanice in ceea ce priveste Jaguar si Land Rover. Pe cand americanii cu GM, au cheltuit miliarde de dolari din cauza unui management defectuos.


Poate va iesi ceva bun pentru Volvo pana la urma.

This post has been edited by sorin_f39: 24 Mar 2010, 12:50


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 24 Mar 2010, 13:04
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Eu, privind din interiorul industriei auto, cred ca e de rau augur aceasta vanzare.

Nu cunosc nicio firma chinezeasca care sa fie axata pe dezvoltare tehnologica 'organica', adica cercetare proprie. Startegia tehnologica e de a copia idei de la altii si a incerca implementarea mai ieftina pe orice cai.

In afara de asta, modelul de business al chinezilor e poate cel mai ..."dificil" din lume. V-o spune unul care a lucrat cu clienti din Europa, SUA, Japonia, Corea si China.

Geely va permite firmei Volvo sa lucreze quasi-independent in timp ce o paraziteaza pt. a obtine tehnologiile relevante, dar vor sugruma treptat firma cu restrictii la investitii in dezvoltare si strategii proaste impuse fara discutie. Nu pentru ca nu vor sa mentina Volvo ca o marca premium, ci pentru ca nu stiu cum se obtine si se intretine suprematia tehnologica.
Masinile de lux chinezesti nu sunt evoluate tehnic, ci doar incarcate cu lucruri de imagine. Sunt enorme, au tapiterii din piele scumpa, insertii de lemn, aur, minibar, etc, dar motoare mari si vechi, suspensii banale, transmisii greoaie (oricum conduce soferul angajat, nu proprietarul), etc...

This post has been edited by IsNa: 24 Mar 2010, 13:07


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 24 Mar 2010, 13:12
Post #35


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




IsNa, dar tranzactia Jaguar + Range Rover la Tata Motors era de bun augur?
si totusi am inceput sa vad pe strazile romaniei mai multe jaguar noi decat inainte la sh.

Daca vor urma aceasi strategie, adica sa nu dea pe nimeni afara si sa pompeze bani, cred ca o sa fie bine.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 24 Mar 2010, 13:52
Post #36


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




si range si jaguar inca a ramas o marca buna,nu a stricato nimeni de la tata motors


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 24 Mar 2010, 15:06
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Vezi ce am avut de spus despre asta la timpul respectiv:

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1401107

Dar indienii nu e egali cu chinezii.

Tata motors e o firma de masini solida, care a investit mult in dezvoltare (vezi Nano, care e un concept original, nu copiere fara cap), condusa de un om vizionar. Fac masini ieftine pt. ca au o piata saraca, dar lucreaza mult mai serios decat chinezii.

De altfel India a dat oameni de afaceri cu adevarat vizionari, chiar si printre cei care au ramas in tara (Ratan Tata, Lakshmi Mittal...)

Mediul de afaceri indian recunoste si respecta patente internationale si detine multe (doar dezvoltarea Tata Nano a generat peste 30 de patente internationale).

E alta mancare de peste mediul de afaceri Indian, comparativ cu cel Chinezesc.

This post has been edited by IsNa: 24 Mar 2010, 15:23


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 24 Mar 2010, 17:37
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(sorin_f39 @ 24 Mar 2010, 12:49)
Interesanta este pozitia statului suedez : l-a durut undeva atat de Saab cat si de Volvo. La fel s-a intamplat cu autoritatile britanice in ceea ce priveste Jaguar si Land Rover. Pe cand americanii cu GM, au cheltuit miliarde de dolari din cauza unui management defectuos.
*




simplu... saab si volvo nu mai erau firme suedeze ci detinute de gm si de ford...

volvo trucks inca e suedeza la fel si saab avioane...


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 24 Mar 2010, 17:47
Post #39


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Dar angajatii acestor fabrici, adica cei multi, sunt suedezi.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robyvol33
post 25 Mar 2010, 00:57
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 5 May 07




60% e ok ca (poate )raman muncitorii suedezi,deci fiabilitatea asamblari ramna la nivel premium ,dar mai ramine partea de 40% a chinejilor cea referitoare la componente si desing
acum sa vedem unde se va indrepta vinzarile volvo ( peste 2-3 ani vom observa)


--------------------
opel astra 1.7cdti ex.dacia supernova 1.4 2001
Urasc trufia,minciuna si prostia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 25 Mar 2010, 02:52
Post #41


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Eu nu stiu care e problema. Doar nu vor face Geely-uri si vor pune sigla Volvo. Asta imi aduce aminte de discutiile de cand Disney au cumparat Marvel (cei cu benzile desenate Spider-Man, X-Men, Iron Man, etc...) si afirmatii gen "De acum Spider-man va fi cot la cot cu Mickey Mouse in filme."

Sa fim seriosi, e doar o alta tranzactie, Volvo vor ramane aproape la fel. Singurul minus e lovitura de imagine, ca dovada, acest topic.


QUOTE(M i h a i @ 24 Mar 2010, 11:24)
ce sa ma zic de americani....
*



Mihai, ai sa razi dar Americanii au alta valoare a banului. Pentru ei o masina de $40.000 (deci vreo €30.000 euro, cat un A4 fara prea multe dotari) e considerata "de lux" si nu fac credite pe 30 de ani sau leasinguri imense pentru asa ceva, ci se multumesc cu ceva ieftin. Masinile "low cost" ar fi binevenite pe acolo, ei nu sufera atat de mult de complexul "oare ce zice vecinul????"

Nu zic ca nu exista snobi si pe acolo, dar in niciun caz nu ca la noi. N-ai sa vezi prea multi posesori de Audi, Mercedes sau BMW decat la oameni bogati. Nu ca la noi care stau la bloc dar au Ferrari F430 tongue.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 25 Mar 2010, 12:22
Post #42


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.125
Joined: 11 February 04




Hai sa facem un exercitiu:
- Cumpara Geely pe Volvo, ii da bani cat are nevoie ca sa isi dezvolte o gama de produse competitive. Asta inseamna: motoare diesel, ca pe benzina au, cutii de viteze, accesorii interioare, suspensii, etc.
In Europa pot colabora cu oricare dintre producatorii traditionali.
Vor avea nevoie de o masina compacta, poate chiar de una din clasa mica, adica un S20, S30, V40, S80 noi si asta destul de curand. La costuri de dezvoltare de cam 1 miliard de EUr de bucata nu-i vad prea bine
Tehnologiile vechi, devenite ieftine le pot implementa in China pe masinile Geely. Geeely va creste in calitate si siguranta fara investitii de la zero.
Geely ar putea furniza diverse piese si subansamble ieftine.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 26 Mar 2010, 06:44
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




In china saracia e mare. La un moment dat s-or destepta chinezii si atunci produsele lor nu vor mai fi nesimtit de ieftine. Si vor fi nevoiti sa treaca si spre calitate.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 26 Mar 2010, 10:28
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Nu va fin "un moment dat", ci o perioada lunga in care nivelul de trai civilizat se va extinde incet catre zonele rurale ale tarii.
China va mai putea da munictori ieftini inca decenii de azi incolo. Mai bine de 1 miliard de oameni sunt inca foarte saraci in acea tara.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 28 Mar 2010, 17:07
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




E oficial: o zi trista pentru industria auto, ford a vandut volvo firmei chinezesti geely.

QUOTE
At press conference in Gothenburg, Sweden today, Ford executive vice president Lewis Booth and Geely chairman Li Shufu announced that the companies have reached a final deal to sell Volvo to the Chinese automaker. The final purchase price is $1.8 billion, which includes some of Volvo's intellectual property and its other physical assets.

Volvo will be 100-percent owned by Geely, and Ford will not retain any equity stake. Because of the component sharing between existing Volvo vehicles and Ford models, Ford has agreed to continue supplying powertrains, stampings and other systems to Volvo for an undisclosed transition period. Perhaps the most difficult aspect of this deal is the intellectual property situation. Volvo will be granted licenses to use some Ford-owned technology and will have the ability to sub-license some technology to third parties, including Geely.

Li committed to keeping the Volvo brand separate from Geely while expanding its global reach, particularly in China. Li also stated that Volvo would maintain a manufacturing footprint in Sweden.

The sale is expected to close in the third quarter of this year, pending regulatory approvals. Unlike the aborted sale of Hummer, the Chinese government will likely approve this deal since Geely is already in the car business. The official press release is included after the jump.


http://www.autoblog.com/2010/03/28/ford-fi...llion/#comments


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonicelli
post 28 Mar 2010, 17:15
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 26 March 06
From: Valea Jiului




Mda ...
Dupa Audi made in China urmeaza (sau va urma) Volvo sad.gif
Pariem cine urmeaza?


--------------------
Dacia Logan Laureate plus - HD-XX-XXX
România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robyvol33
post 11 Jun 2010, 21:13
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 5 May 07






--------------------
opel astra 1.7cdti ex.dacia supernova 1.4 2001
Urasc trufia,minciuna si prostia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 12 Jun 2010, 04:16
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




lol. chinezii nu au nici o vina, masina e fcuta sub ford


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 12 Jun 2010, 05:09
Post #49


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Nu are si Audi niste jante identice?


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 12 Jun 2010, 08:58
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




QUOTE(robyvol33 @ 11 Jun 2010, 21:13)

Daca tot e "chinezarie" macar puteau si ei sa lase preturile mai jos!


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robyvol33
post 13 Jun 2010, 16:16
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 5 May 07




De ce esti rautacios ? sad.gif In primul rind volvo este o marca premium si in alta ordine de iedei "M-am săturat de toate glumele cu Volvo "Made in China". Nu, acest nou Volvo S60 nu este construit în China și, dacă vreți să știți adevărul, preluarea companiei suedeze de către Geely încă nu s-a produs.

Cu toți cârcotașii pe cap, cu Ford la ușă, cu hârtiile de "transfer" în geantă și cu toată mass media din lume cu ochii pe ei, cei de la Volvo și-au văzut de treaba lor suedeză 100% și au lansat noul Volvo S60. Noua limuzină de clasă medie proiectată și construită 100% în Suedia." citat din cei de la pro motor wink.gif


--------------------
opel astra 1.7cdti ex.dacia supernova 1.4 2001
Urasc trufia,minciuna si prostia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 13 Jun 2010, 17:54
Post #52


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Din pacate, in ziua de azi, sunt foarte putine marci si / sau modele despre care poti afirma ca "si-au vazut e treaba lor (suedeza) 100%" in sensul ca au produse 100% conceptie proprie... Iar Volvo, sub conducere chineza sau suedeza, NU E UNA DIN ELE.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rs09
post 13 Jun 2010, 19:23
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 22 November 09




Nu e nici o rusine ca au cumparat chinezii Volvo uitativa la Jaguar care a fost cumparata de compania tata, nu vad sa semene xf sau xj cu o cutie mica.Volvo o sa faca tot masini sigure indiferent de cine e patron.


--------------------
renault symbol 1.4 8v 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 13 Jun 2010, 19:30
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




actionariatu' poate sa le ceara sa nu mai faca masini sigure si sa faca masini ieftine...sau mai stiu eu ce...tractoare...era doar un exemplu, ideea e ca actionariatu' hotaraste ce se fabrica acolo...


--------------------
* * * - *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robyvol33
post 15 Jun 2010, 00:14
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 5 May 07




Eu nu cred ca o sa se ajunga pina acolo sa comande actionarii ,ca volvo sa se replofileze pe masini ieftine nono.gif
O sa ramana aceasi marca premium


--------------------
opel astra 1.7cdti ex.dacia supernova 1.4 2001
Urasc trufia,minciuna si prostia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 15 Jun 2010, 06:31
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




Ideea tocmai asta e, ca "aura" de premium nu prea cadreaza cu "by Geely".
Cat de "suedeza" ar ramane Volvo potentialii cumparatori vor avea un semn de intrebare si vor prefera alternative premium pur europene.
Eu de exemplu nu as fi convins 100% ca pe la Jaguar nu au aplicat cost-cutting pe unde nu se vede asa ca daca as avea bani pentru un Jaguar probabil m-as indrepta spre concurenta.
Si ca sa fiu un pic rautacios, la Jag se cam vede influenta indiana, ultimul XJ se potriveste mai degraba in filmele de la Bollywood decat prin City-ul londonez!


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edug
post 15 Jun 2010, 07:13
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.031
Joined: 14 August 09
From: Bucuresti




In cazul asta adio calitate sau nu?


--------------------
Renault Megane 1.6 16 V cassic 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robyvol33
post 15 Jun 2010, 14:22
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 5 May 07




Numai vinzarile vor demonstra daca volvova mai fi de calitate premium sau nu. Eu sper ca 'Geely" sa nu intervina prea mult si sa influenteze negativ rolleyes.gif


--------------------
opel astra 1.7cdti ex.dacia supernova 1.4 2001
Urasc trufia,minciuna si prostia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Jun 2010, 14:27
Post #59


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




N-a influentat destul Ford in mod negativ, astepti si dovada Geely?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 16 Jun 2010, 13:06
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(edug @ 15 Jun 2010, 09:13)
In cazul asta adio calitate sau nu?
*



Nu imediat si dintr-o data.

Mai degraba ne putem astepta ca avansul tehnologic la Volvo sa incetineasca, apoi sa stagneze, masinile vor ramane in urma incet-incet dpv al performantelor si calitatii, atunci se vor impune reduceri de pret pt. a putea fi vandute, atunci vine "cost-reduction"-ul, si apoi marca Volvo devine ce a devenit Chevrolet sau Pontiac.

Toata povestea se deruleaza probabil pe mai mult de un deceniu, dar eu nu vad prea multa speranta de mai bine, cunoscand modelul de business chinezesc intr-o oarecare masura (din experienta proprie, nu din carti).


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 16:43
Forum Renault