Impresii despre Dacia Duster, (de la posesori sau din drive test)
![]() ![]() ![]() |
Impresii despre Dacia Duster, (de la posesori sau din drive test)
Aer Curat |
![]()
Post
#721
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 6 June 05 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
PaulT |
![]()
Post
#722
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Din cate stiu, box-urile astea amplifica apasarea la pedala. Practic tu calci acceleratia usor iar mai departe comanda ajunge ca si cum ai apasa brutal, iar clapeta se deschide mult si repede, dand impresia ca masina e foarte prompta si nervoasa. Daca apesi pedala mai tare... o faci degeaba, ca deja e in full throttle. E o chestie placebo, eu nu mi-as pune. Orice accelerare o faci aproape ca si cum i-ai pune pedala la fund.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#723
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Simpla amplificare a semnalului de la pedală nu cred că ar rezolva problema. Calculatorul ar crede că eu apăs mai tare și ar deschide clapeta de aer mai mult, dar ar deschide-o tot în ritmul lui obișnuit. Pe mine mă deranjează acum că și dacă apăs pedala pînă la podea, clapeta de aer nu se deschide imediat la maxim, ci începe să se deschidă treptat, ajungînd la maxim tîrziu de tot. Cel puțin asta este impresia mea.
Cutiuța asta poate să modifice felul în care se comandă deschiderea clapetei de aer? Adică să facă clapeta să se deschidă instantaneu la poziția corespunzătoare apăsării mele, și nu treptat, cum face acum? Sau dacă nu, atunci poate ar fi posibilă o asemenea configurare în DDT? Altă soluție ar fi înlocuirea motorașului și a potențiometrului cu un cablu de accelerație și cu un corp de clapetă normal, luat de pe un motor identic. Dar nici chestia asta nu știu cît de facilă ar fi. This post has been edited by VladSoare: 18 Sep 2011, 17:32 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Aer Curat |
![]()
Post
#724
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 6 June 05 ![]() |
Eu zic sa o incerci, daca este disponibila, iar mai apoi te hotarasti.
![]() Pana la urma, fiecare avem asteptari si dorinte diferite, de aia e important sa experimentezi tu. |
-------------------- |
|
VladSoare |
![]()
Post
#725
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Din descrierile pe care le-am găsit pe net înțeleg că nu-i ceea ce-mi trebuie. Chiar și producătorul spune că amplifică semnalul de la pedală, făcînd clapeta să se deschidă mai mult decît apăs eu pe pedală și dîndu-mi impresia că mașina e mai sprintenă. Eu nu asta caut. Pot și eu să apăs mai tare pe pedală, că doar nu mă doare piciorul, nu-i asta problema.
Ceea ce vreau eu este să se deschidă clapeta exact atît cît apăs eu pe pedală, nu mai mult, dar să se deschidă brusc, nu treptat. Or asta nu cred că se poate face cu un dispozitiv extern. Calculatorul, în funcție de anumite variabile, decide cît de repede să deschidă clapeta. Mă întreb dacă funcția asta n-ar putea fi modificată. Oare firmele de tuning care pot modifica programarea injecției n-or putea reprograma și răspunsul clapetei? ![]() Fără legătură cu chestia asta, a mai observat cineva că butonul de pe bord care comandă închiderea centralizată e legat pe dos? ![]() Dacă urmăm logica celorlalte butoane similare, adică a celor pentru geamuri și pentru dezaburirea lunetei, atunci partea de jos, cu scobitură, ar trebui să descuie ușile, iar cea de sus, cu umflătură, ar trebui să le încuie. ![]() This post has been edited by VladSoare: 19 Sep 2011, 08:38 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#726
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
colegu vlad. cum se compara dusteru cu niva? sa inteleg ca ai inlocuit niva? This post has been edited by b76bgaarh: 19 Sep 2011, 12:14 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#727
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Nu se compară.
![]() Niva am înlocuit-o, dar nu cu Dusterul, ci cu Fordul. ![]() Niva era mașina mea de distracție, pe cînd Dusterul va fi mașina de familie și o va conduce mai mult soția. Cînd am luat Niva, căutam o mașină cît mai simplă posibil, care să meargă pe oriunde, inclusiv pe munte, și pe care s-o pot chinui fără milă. Niva s-a potrivit perfect. Acum îmi trebuie o mașină confortabilă, modernă, silențioasă, cu Isofix, ușor de condus de o femeie fără prea multă experiență, care să poată urca ușor o bordură mai înaltă, cu tracțiune integrală ca să treacă iarna lejer prin zăpezile din Pipera. Dusterul se potrivește perfect. Pe șosea, ca nivel de confort, accelerație, stabilitate, etc., e evident că nu există comparație. În teren nu știu. E posibil ca Dusterul să fie la fel de capabil ca Niva (poate cu excepția situațiilor în care ai avea nevoie de reductor), din cîte am auzit se pare că este, dar nu cred că voi avea vreodată ocazia să verific personal, pentru că n-am de gînd să-l bag pe unde-am băgat Niva. <span class='edit'>20 Sep 2011, 10:24:</span> Altă ciudățenie pe care am observat-o: indicatorul de temperatură a apei merge numai din doi în doi. ![]() Voi ați văzut vreodată o singură liniuță aprinsă? Sau trei? Eu nu. Al meu nu știe să afișeze decît zero, două sau patru. ![]() This post has been edited by VladSoare: 20 Sep 2011, 10:24 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
klaus |
![]()
Post
#728
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#729
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
- nici o liniuta - < 30°C
- 2 linute - intre 30°C si 80°C - 4 liniute - intre 80°C si 105°C - 6 linute - intre 105°C si 115°C - 9 liniute - > 115°C Cine are ceva indemanare poate sa modifice plajele de temperatura, dar nu si sa scada sub 2 numarul celor aprinse. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#730
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
http://www.hoinaru.ro/2011/09/22/drive-test-mitsubishi-asx/
ce comparatie face nenea asta aici: "Ca observație participativă (pentru că n-am condus pe drumurile de munte pe care ne-a dus Doru), cred că transmisia de putere pe 4Ś4 nu e cea mai fericită. Mașina urca destul de greu în anumite situații pe 4Ś4 Lock, și n-avea nicio problemă pe modul 2Ś4. Problemă pe care Duster, de exemplu, nu o are, deși cel mai puternic motor la Dacia e de numai 115 CP. Însă cum am zis, mașina asta nu e făcută pentru offroad" |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#731
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Cine este asta? Dar Doru? Dar ala cu care a fost el in masina?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#732
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
nu stiu bre. sunt niste bloggeri care au fost invitati de mitsibishi sa faca offroad cica cu asx. vezi ca am mai pus niste linkuri pt paul la intalnirea defectilor de la cafenea.
da comparatia aia e criminala... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#733
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Am citit... dupa ce scriu astia acolo sunt praf si pulbere la capitolul auto.
![]() ![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#734
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(PaulT @ 22 Sep 2011, 14:44) de ce naiba le-ar da cineva astora sa testeze ceva, orice? Nu stiu bre, dar de ce trebuie sa cunoastem cum functioneaza ca sa conducem niste masini?![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
PaulT |
![]()
Post
#735
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca nu stiu, macar sa nu isi dea cu parerea si sa emita afirmatii gen: "transmisia de putere pe 4Ś4 nu e cea mai fericită"... Si ca in 4x2 merge brici dar in 4x4 trage greu..
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#736
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.341 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
QUOTE(PaulT @ 22 Sep 2011, 14:01) Pai daca nu stiu, macar sa nu isi dea cu parerea si sa emita afirmatii gen: "transmisia de putere pe 4Ś4 nu e cea mai fericită"... Si ca in 4x2 merge brici dar in 4x4 trage greu.. ![]() PaulT, de obicei pentru modul 4x4 exista anumite reglaje motor specifie, cel putin la Dacia/Renault, deci si pentru ASX ar putea exista, iar acolo filozofia aleasa pentru reglaje sa nu fie foarte adaptata (desi ma indoiesc tinand cont de experienta Mitsubishi). Oricum, nu are sens sa te superi pentru afirmatiile unuia care a testat masina, impresie buna trebuie sa faca cumparatorilor si nu celor care se urca in ele doar asa de dragul de a vedea si altceva ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
PaulT |
![]()
Post
#737
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu ma supara afirmatiile...
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#738
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ce este curios ... pe zi ce trece apar diverse greutati (sa le zicem mass-dumper) prinse de cadrul motor (cu cauciuc) sau la prinderea bieletei anti-rasturnare. Pentru diverse rezonante sau zgomote. Puteau sa fie de la inceput, ca nu sunt solutii de ultima generatie (altii au ajuns sa monteze si pe fuzete sau puntea spate. Si chiar rezonatoare helmholtz pe jante).
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#739
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Altă chestie curioasă: mocheta nu acoperă tot portbagajul. În stînga rămîne o gaură adîncă, unde caroseria nu-i acoperită de nimic. Am pus la un moment dat o sticlă de apă în portbagaj. Bineînțeles că la prima curbă s-a rostogolit pînă în groapa aia, de unde am scos-o ulterior mînjită de vaselină (ca și mîna mea, de altfel).
![]() Inițial nici nu observasem gaura. Acum îmi sare în ochi de fiecare dată cînd deschid portbagajul. ![]() Cît ar fi costat în plus cartonul ăla mochetat dacă ar mai fi avut încă un colțișor în partea stîngă, ca să acopere gaura? Douăj' de lei? O sută? La o mașină de aproape cinșpe mii? ![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
jay333 |
![]()
Post
#740
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
Mie-mi e foarte util spatiul acela ca loc de depozitare pentru diverse (carpe, odorizant, alte nimicuri d-astea).
|
--------------------
.
.
.
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#741
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Da, e util, nu zic, dar ar fi trebuit să fie acoperit. Să nu culeg de-acolo toate mărunțișurile care-mi zboară dintr-o sacoșă la o curbă mai bruscă (cu atît mai mult cu cît le mai culeg și murdare de vaselină).
This post has been edited by VladSoare: 4 Oct 2011, 11:26 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
jay333 |
![]()
Post
#742
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
Cica exista la dealeri plase pentru portbagaj anti-sacosa-plecata-in-curba. Eu am fost mai norocos si am primit una moca de la socrul meu. Tare utila.
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
saddan |
![]()
Post
#743
|
![]() .......... Group: Members Posts: 225 Joined: 15 August 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
VladSoare vrei sa spui ca tie ti-au dat vazelina la pachet si noua nu? Mari banditi astia de la Dacia. M-am uitat prin toate cotloanele si nu am gasit vazelina ca-n palma. Maine merg la concesionar sa-mi dea un borcan despagubire:).
Cat despre plasa de portbagaj mi-am cumparat si eu una (vreo 15 lei) si intr-adevar merita banii... ca de altfel si cordelinele elastice care se rind in carligele din portbagaj. This post has been edited by saddan: 4 Oct 2011, 15:10 |
--------------------
Dacia
Logan Preferance/Duster Laureat 4X4
2005/2010
- cj yz msd/cj zy dsm Nu Duster-ul e low-cost.... celelalte SUV-uri sunt exagerat de scumpe;)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 08:19 |