BMW E36/320 Coupe, O masina care iti aduce zambetul pe fata
![]() ![]() |
BMW E36/320 Coupe, O masina care iti aduce zambetul pe fata
Merced |
![]()
Post
#121
|
||
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|||
dogy_10 |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
nu deloc, chiar sunt de parere ca tot ce conteaza e starea masinii nu cine o conduce, mi se par inutile justificarile de genu: "masina de doctor, masina de nush ce, masina condusa de un batranel" etc
si in general masinile conduse de femei sunt mai neingrijite, nu e cazul si cu bmw-ul de fata care arata bine |
--------------------
.
.
.
|
|
Kruger |
![]()
Post
#123
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Poze de ieri.
Attached thumbnail(s) DSC07070.JPG ( Size: 2.59mb ) Number of downloads: 1761 DSC07068.JPG ( Size: 2.89mb ) Number of downloads: 1934 |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
sorin1983 |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Cea din dreapta e varianta preferance?
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Kruger |
![]()
Post
#125
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Da da
![]() |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
hitman1234 |
![]()
Post
#126
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
arata...interesant cu jantele de e46..cerculetele va apartin?
![]() LE: in prima poza se vede ceva sub prag care parca atarna..ce-i aia? This post has been edited by hitman1234: 6 Apr 2010, 13:12 |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Kruger |
![]()
Post
#127
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca te uiti cu atentie, si cealalta are acelasi lucru sub prag. E o protectie de plastic, nu stiu exact la ce foloseste.
Arata bine, da, dar ET-ul nu se potriveste, si pe sleauri imi fuge volanul din mana destul de nasol. Le dau la schimb, probabil ca zilele astea. Cerculetele....nu ne apartin ![]() |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
hitman1234 |
![]()
Post
#128
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
o fi pt cric sau pt aerodinamica..si eu am ceva asemanator la golf, chiar inaintea rotii spate..sa nu-ti iei ca ale colegului ca nici alea nu prea se potrivesc
![]() |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Kruger |
![]()
Post
#129
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Ehm, ma uit pe strada, ce nu suporta baba la frumusete. Toate pisicile sunt cu super jante pe ele, si toate au handling de doi lei.
Pai daca mergeau bine, nu punea neamtu direct pe ele ? Ti le oferea ca optiune, si iti mai lua niste bani in plus. Dar daca il vei intreba pe vreunu pe strada cu BMW si cu tot felul de jante, toti or sa se taie pe maini ca mergg super bine. Kk. M-urile au altfel suspensia din fabrica, la prima vedere spui ca e la fel, dar pe hartie nu e deloc. De aia alea merg cu jante pe 18, si astealalte nu merg. La mine in carte sunt trecute intr-adevar si 17" cu 225, dar ET 47, nu 35 fata si 27 spate (parca) cum sunt astea. This post has been edited by Kruger: 6 Apr 2010, 13:32 |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
cmres80 |
![]()
Post
#130
|
![]() Respectul se castiga...nu se poate fura! Group: Members Posts: 173 Joined: 12 October 04 ![]() |
Arata bine masina cu jantele de M(costa si o gramada de bani).Nu stiu daca o sa rezolvi total problema prin schimbarea lor. Cu anvelopele de iarna intr-adevar e alta poveste, dar la cele de vara nu o sa fie o schimbare spectaculoasa, daca o sa pui tot 225 cu ET potrivit, pentru ca in general 225 vine la pachet cu indici de viteza maxima(gen W<270kmh,Y<300kmh,ZR>240kmh) care presupun o rigididate ridicata a talonului anvelopei si de aici si problema, tramlining. Masinile astea nu au fost facute pentru drumurile de la noi din pacate.
Eventual fa un schimb cu un coleg de pe forumul celalalt sa vezi cum se comporta cu jante potrivite pentru E36, pentru ca eu am jante originale si la anvelope 225/50/ZR16 si am probleme pe sleaurile patriei noastre minunate. |
--------------------
Dacia
1310 L
1998 1.4L
- xx-xx-RES Some things never change...
|
|
maryus_83 |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov ![]() |
EU si cu 205/55/16, gumele si jantele de fabrica la E90 am tramlining destul de accentuat. Am inceput sa ma obisuniesc.. nu am ce-i face.
This post has been edited by maryus_83: 9 Apr 2010, 20:40 |
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
cmres80 |
![]()
Post
#132
|
![]() Respectul se castiga...nu se poate fura! Group: Members Posts: 173 Joined: 12 October 04 ![]() |
Ale tale sunt RUNFLAT(sunt si mai rigide) si iti omoara si mai mult suspensia pe drumurile de la noi, plus ca si costa foarte mult.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998 1.4L
- xx-xx-RES Some things never change...
|
|
maryus_83 |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov ![]() |
Stiu.. urmatoarele in mod sigur vor fi non-runflat + rezerva subtire.
![]() |
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
Kruger |
![]()
Post
#134
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Date fiind conditiile (explicate mai sus) am trecut la niste roti mai cuminti. 205/55/16.
Tramliningul a disparut complet, demarajul s-a imbunatatit putin, si consumul a scazut u un litru. De la 14.5 la 13.5. Attached thumbnail(s) 10042010290.jpg ( Size: 542.98k ) Number of downloads: 1676 10042010291.jpg ( Size: 599.01k ) Number of downloads: 1494 10042010292.jpg ( Size: 605.18k ) Number of downloads: 1454 |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Merced |
![]()
Post
#135
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Am vrut sa iti zic asta de cand am vazut rotile de vara initiale, dar am zis sa nu-ti stric placerea.
![]() ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Kruger |
![]()
Post
#136
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai a pierdut. Dar ce sa fuck...cu drumurile astea ale noastre.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Filip |
![]()
Post
#137
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Ehh... ar vrea AUV sa arate asa!
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Mie mi se par ok astea. O prind bine mai ales ca sunt mai cuminti
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#139
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
N-arata deloc rau cu rotile astea
din cate stiu din fabrica venea chiar cu roti mai mici. pe 15 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Kruger |
![]()
Post
#140
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Asa e. In carte sunt trecute pana pe 18, dar din fabrica iesea cu 15.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
SiloS |
![]()
Post
#141
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nasoale mai sunt roatele astea
![]() Macar sunt practice. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Kruger |
![]()
Post
#142
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Da:))) sunt considerate printre cele mai naspa roti pe care l-e facut bmw vreodata.
However, le-am ales pentru faptul ca sunt cele mai rezistente, au materialul gros, si sunt foarte pline cu material. |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
SiloS |
![]()
Post
#143
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Dar jantele pe 17" le mai ai in ograda?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Kruger |
![]()
Post
#144
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Le-am dat cu tot cu gume.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#145
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
Pacat ca ai dat jentile... si eu am aceiasi problema la e36 si o sa o trec pe unghiuri de M, trebuie schimbate flansele de la amortizoare ( la m sunt excentrice, are unghiul de fuga la 7 grade fata de stock 3,5 grade, caderea se duce la 1,2 grade daca nu sunt lasate oalele) si mai trebuie schimbate si bucsile de la brat tot cu cele de M, eu asta o sa ii fac la a mea, si in acest sens am de vanzare bucsi power flex pt fata le-am luat pt a mea sperand la limitez tramlingul dar nu a fost asa. Convergenta pe fata se poate regla la 0,20 pe fiecare parte cihar daca asta este peste stock 0,14, de regula cu cat creste caderea cu atat tre sa inchizi convergenta si mai mult ca sa uzeze uniform guma.
Ce nu intelegi iti explic mai detaliat ![]() This post has been edited by ramon_1300: 11 Apr 2010, 21:21 |
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
SiloS |
![]()
Post
#146
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Unghiul de fuga reprezinta inclinarea in plan longitudinal a pivotilor, in cazul de fata este "unghiul jambei". Punctul inferior este dat de pivot iar punctul superior este dat de "oala".
Flansele excentrice modifica numai cadearea. http://www.dphoto.in.th/d/BMW+E30+CAMBER+P...CING.jpg/8738/1 . Eu am la una dintre masini caderea de ~-2 grade si fuga de 7. La cealalta am caderea mai mare din cauza suspensiei mai joase. Nu am optat sa imi confectionez bucse excentrice din cauza ca se modifica si alte unghiuri si ar deveni directia greoaie. Ce nu cunosc e diferenta intre jambele normale de e36 si cele de M. E posibil sa fie diferente, dar in principiu cu "flansele de curse" se regleaza numai caderea. Corecteaza-ma unde gresesc. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#147
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
te corectez, flansele de amortizor de M adauga unghi de fuga si doar putina cadere, muta capatul amortizorului spre spate si putin spre interior. Atentie nu sunt aftermarket asa sunt din fabrica.
suspension_e36_m3_1996-1999_front_upper_strut_mount_bearing_31332227897_1.jpg Bucsile la brat nu trebuie confectionate, se gasesc de cumparat pe cod OEM, fiind excentrice iti muta pivotul exterior aproximativ 10 mm mai in fata. E30 Offset OEM FCAB.jpg Discutia de mai sus se aplica la modelele pana in `96 dupa bucsa exentrica fiind inlocuita cu un brat modificat, bratul este "indoit" de varf si se realizeaza aceiasi mutare a pivotului cu 10 mm in fata. Flansa de amortizor este aproape la fel. Daca la e36 non M ai fuga de 7 inseamna ca ai oalele mult deplasate, eu o am acum la 4,5 (3,5 stock) si trebuie sa ii pun o bara intre amortizoare cat mai repede, deasemena si un cadru de sustinere pt sasiu inferior, tot de pe M. Flansele de amortizor de " curse" pot regla si fuga, sincer nu as cumpara decat asa ceva, http://www.iapdirect.com/product.php?productid=41977 This post has been edited by ramon_1300: 12 Apr 2010, 09:46 |
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#148
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
La ce spuneti voi "tramling"?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
SiloS |
![]()
Post
#149
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Eu am E30. Valoarea unghiului de fuga este in jurul valorii maxime admise de producator.
Aceeasi poveste: suspensie coborata, unghi marit. In legatura cu bucsele excentrice: daca ele sunt cu gaura pe exterior iti vor modifica in principal fuga. Ce inseamna asta in comportamentul masinii ? Eu stiu ca fuga se traduce prin revenirea volanului la pozitia de inainte. Simplificand mult, fuga mare inseamna ca directia revine usor si se da greu de volan si fuga mica inseamna ca se roteste usor volanul dar ca nu revine in pozitia de drept dupa curbe si ca este usor influentabila de denivelari (!) . Daca bucsele ar fi cu gaura pe interior atunci ele ar modifica unghiul de cadere ( si indirect, convergenta). Pe scurt, unghi de cadere mai mic (adica valoare mare dar negativa ![]() @tatabobu, daca se monteaza pe masina roti mai iesite in afara, mai late (cu buza in afara) se schimba comportamentul directiei la modul urmator : fiecare denivelare se simte prea tare in volan, cu alte cuvinte directia devine prea sensibila. Cel putin eu asta inteleg. Mie cel mai nasol mi se pare pe ploaie. Fiecare baltoaca va afecta directia. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Kruger |
![]()
Post
#150
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Tramlining
http://en.wikipedia.org/wiki/Tramlining E tendinta masinii de a urma diferentele de nivel in sosea, in principal in sensul de mers. Ca si cum iti fura volanul din mana linia de tramvai, de aici vine si denumirea TRAM LINING. Efectul devine exacerbat in momentul in care si cea mai mica inclinare a soselei, provoaca masina sa vireze in sensul ala. Pe internet exista tone de articole despre fenomen. In functie de destinatia masinii, efectul poate fi chiar benefic (la curse de exemplu), dar nu e de dorit in viata de zi cu zi. |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 05:48 |