DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DSN e voie s-o pornesti impinsa?, baterie slaba

Liviu
post 23 Apr 2005, 21:46
Post #31


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




QUOTE(warrllock @ 23 Apr 2005, 19:40)
datorita sistemului de distributie , daca impingi orice motor pe injectie risti sa-ti sara pompa de injectie de la punct. Odata ce s-a intamplat acest lucru este imposibil de reparat . O pompa de injectie DSN costa cca. 28 mil. lei excl.gif
*



Tu te auzi ce spui ?

Imi pare rau ca ceea ce am sa spun o sa sune ca o jignire, dar ce ai spus tu mai sus este o ineptie totala ...

1. Stii macar ce e aia pompa de injectie ? Stii la ce foloseste ? Stii cum e comandata ?
2. Stii cum functioneaza motorul de DSN ?

la punctul 1 nu iti raspund caci poti gasi pe net informatiile.

la punctul 2 ai asa:

- pompa de benzina care se afla IN REZERVOR si mentine o presiune constanta in RAMPA DE INJECTIE.
- pe rampa de injectie se afla 4 injectoare (comandate electric de CALCULATOR).
- cureaua de distributie este montata intre 4 fulii: 1. arborele cotit; 2. axa cu came; 3. pompa de apa; 4. intinzatorul curelei de distributie.
- ce se aliniaza la cureaua de distributie este : A. reperul de pe cureaua de distributie se aliniaza cu fulia axei cu came si cu fulia arborelui cotit. ATAT

- daca (,) cureaua de distributie sare de la punct cu un dinte(sa zicem) o sa se observer o modificare in comportamentul masinii (nu mai trage, "da in nas"). Daca sare cu mai mult (nu stiu care e limita de avarie) se duc dracului supapele si (eventual, nu e obligatoriu) axa cu came .. ATAT ..

Eu iti recomand sa mai citesti putin despre mecanica supernovei inainte de aposta asemenea aberatii la sectiunile tehnice.

Bafta!

P.S. : Vreau ca acest forum sa poata fi folosit ca un manual de service (dpdv al informatiilor gasite IN ARIILE TEHNICE) ... asa ca, atentie amatorilor!


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail75
post 24 Apr 2005, 11:56
Post #32


mihail


Group: Members
Posts: 466
Joined: 12 October 03
From: Iasi




cred ca deja discutia e inutila (oricum a mai fost). solutia celui care punea initial problema cred ca ramine luarea unei baterii noi. mai bine dai un milion decit muuult mai multe dupa ce o fortezi impinsa sau trasa.
o spun caci sunt Stan patitul. am avut un renault 11. pe care l-am pornit tras (era iarna si bateria slaba), a sarit de la punct (asa mi s-a spus ca nu ma prea pricep, dar asta era), am repus curelele, am mai mers vreo 100 de km. si la birlad buum, supapa dusa, plus alte belele. am ajuns in iasi tras de cineva noaptea pe ninsoare si nu va spun cite milioane am cheltuit sa o pun pe picioare. asa ca...
m75

p.s. cred ca topicul se poate inchide


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - Is-YY-XXX
mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 25 Apr 2005, 10:12
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




QUOTE(warrllock @ 23 Apr 2005, 21:40)
datorita sistemului de distributie , daca impingi orice motor pe injectie risti sa-ti sara pompa de injectie de la punct. Odata ce s-a intamplat acest lucru este imposibil de reparat . O pompa de injectie DSN costa cca. 28 mil. lei excl.gif
*



Rog un moderator sa-si faca treaba... Asta daca il supara asa o aberatie. Daca nu, atunci il anunt eu ca e vorba de o aberatie. 10x


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Apr 2005, 11:10
Post #34


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(warrllock @ 23 Apr 2005, 19:40)
datorita sistemului de distributie , daca impingi orice motor pe injectie risti sa-ti sara pompa de injectie de la punct. Odata ce s-a intamplat acest lucru este imposibil de reparat . O pompa de injectie DSN costa cca. 28 mil. lei excl.gif

Nu te supara pe mine ca eu nu prea ma pricep la motoarele astea de DSN, poti sa-mi spui si mie unde este pompa asta de "injectie" de DSN care costa 28 mil? Si cam ce functii are?

Pentru liviu:
Din cate stiu eu, limita pentru cureaua de distributie ca sa buseasca supapele este de 3 dinti sariti (la 2 inca mai merge cat de cat, da la 3 e periculoso sporgersi)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 25 Apr 2005, 13:04
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




Ca sa evitati asemenea probleme (impingere) tineti in portbagaj niste cabluri d-alea speciale. Avind Diesel (deci pericol mai mare) am permanent asa ceva si vineri chiar au fost folositoare.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TibiCraciun
post 26 Apr 2005, 08:08
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 28 June 04
From: CUGIR-AB




QUOTE(warrllock @ 23 Apr 2005, 21:40)
datorita sistemului de distributie , daca impingi orice motor pe injectie risti sa-ti sara pompa de injectie de la punct. Odata ce s-a intamplat acest lucru este imposibil de reparat . O pompa de injectie DSN costa cca. 28 mil. lei excl.gif
*



Doamne fereste...!!! popa.gif

Scuzati de offtopic.


--------------------
DACIA SupeRNova Clima - AB 04 LVU
decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robertt
post 18 May 2005, 12:27
Post #37


bilutze


Group: Members
Posts: 62
Joined: 19 March 05
From: lat44° 26' lon26° 6'




QUOTE(mihail75 @ 24 Apr 2005, 11:56)
cred ca deja discutia e inutila (oricum a mai fost). solutia celui care punea initial problema cred ca ramine luarea unei baterii noi. mai bine dai un milion decit muuult mai multe dupa ce o fortezi impinsa sau trasa.
o spun caci sunt Stan patitul. am avut un renault 11. pe care l-am pornit tras (era iarna si bateria slaba), a sarit de la punct (asa mi s-a spus ca nu ma prea pricep, dar asta era)
*



atat DSN cat si berlina(injectie) pot fi pornite prin tragere sau impingere in treapta a II-a si marshalier dar NU este recomandat. vezi ce a scris mihai75 sau mai ieftin, cabluri de curent. smile.gif


--------------------
Opel Vectra 1800 16v 2001 - b xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moshulik
post 13 Dec 2005, 11:17
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 12 February 04
From: Bucuresti




La oltcit, eu pateam ceva de genul - bateria invartea ca lumea, totusi motorul nu pornea (aveam o problema la aprindere si tragea benzina, se ineca... jale). O data trebuia sa il pornesc neaparat si m-a tractat cineva. Ca sa previn socul in curelele de distributie (asta are doua), am facut urmatoarea manevra - inainte de a elibera ambreiajul (lent oricum), am mai actionat demarorul putin, atat cat ambreiajul sa prinda motorul un pic miscat de pe loc, sa nu-l ia chiar din repaus la invartit.

Alta metoda de pornit masina, in "situatii disperate" si cand nici macar de impins nu poti (sa zicem ca esti singur pe camp, pe drum de pamant, opresti masina, fara sa stii ca a sarit sa zicem papucul de la bendixul demarorului sau uiti farurile aprinse....). Asadar - metoda functioneaza daca ai o manivela de roti de-aia obisnuita. Tragi frana de mana , suspenzi o roata de pe fatza cu cricul, bagi in viteza (a treia ), pui contactul din cheie pe pozitia "M", apoi incepi si invartzi roata suspendata cu manivela, fixand hexagonul manivelei pe o piulitza de pe roata.

Mai zicea cineva ca daca nu ai curent in baterie pentru pompa de benzina, nu poti porni masina. Ei bine, exprimarea nu e corecta. In baterie trebuie sa fie un pic de curent care sa asigure excitarea incipienta a rotorului alternatorului, asta este minimul necesar, nu neaparat sa invarta pompa de injectie din rezervor. Alternatorul incepe si debiteaza curent "nominal" la 14V cand e masina impinsa, daca are putina tensiune la inceput pentru magnetizarea rotorului, dupa care intra in "reactie", isi auto-alimenteaza rotorul. Personal, reuseam sa "amorsez" alternatorul de pe motocicleta chiar in absenta oricarei baterii. Ce-i drept, motorul era pornit (pe magnetou) si trebuia sa turez foarte mult, insa magnetizarea remanenta din rotor era suficienta pentru a declansa reactia electromagnetica in alternator.


--------------------
skoda octavia, am avut DSN, oltcit. 2003 - b-etc-etc
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 13 Dec 2005, 11:34
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




QUOTE(moshulik @ 13 Dec 2005, 11:17)
Alta metoda de pornit masina, in "situatii disperate"
Asadar - metoda functioneaza daca ai o manivela de roti de-aia obisnuita. Tragi frana de mana , suspenzi o roata de pe fatza cu cricul, bagi in viteza (a treia ), pui contactul din cheie pe pozitia "M", apoi incepi si invartzi roata suspendata cu manivela, fixand hexagonul manivelei pe o piulitza de pe roata.

Mai zicea cineva ca daca nu ai curent in baterie pentru pompa de benzina, nu poti porni masina. Ei bine, exprimarea nu e corecta. In baterie trebuie sa fie un pic de curent care sa asigure excitarea incipienta a rotorului alternatorului, asta este minimul necesar, nu neaparat sa invarta pompa de injectie din rezervor.
*


Mi-e rau blink.gif blink.gif

Could anyone dial 911 (pe romaneste 112) ?

This post has been edited by costi: 13 Dec 2005, 12:01


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Dec 2005, 12:12
Post #40


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu cred ca lumea nu stie care este turatia necesara alternatorului pentru a furniza curentul cerut, atat de pompa de benzina electrica, cat si de UCE injectie electric, cat si de UCH - alimentat din intamplare si el electric.
S-ar putea ca metode din cele expuse, cu suspendarea unei roti fata pe cric (apropo, as vrea sa vad si eu cricul ala care nu balangane fata-spate cand va impingeti sa rotiti roata, chiar si cu frana de mana trasa), sa mearga acceptabil pe o masina cu carburatie, unde singurul necesar de curent este pentru aprindere, dar cand ai atatia alti consumatori suplimentari (sa recapitulam: pompa de benzina electrica, UCE injectie + aprindere, UCH, injectoare, ignor sondele si martorii de pe bord, ca alea mai sunt si la carburatie)...
Sunt extraordinar de curios (repet, extraordinar), daca nu aveti baterie sa alimenteze cu curent minim uce injectie si UCH, cum porniti voi masina...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 13 Dec 2005, 12:29
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Refuz sa cred ca o masina poate fi pornita invirtindu-i o roata.
Am experienta pornirii la manivela/sfoara a motoarelor de barca (adevarat diesel...) dar trebuia sa atingi o turatie respectabila cu motorul DECOMPRESAT pt a le putea porni.
In cazul nostru ar trebui sa invingem compresia motorului si frecarile /inertia tuturor componentelor pina la manivela. Adica iti trebuie si forta si turatie.
Si toate astea dintr-o manivela ????

Aduceti-va aminte cum era sa pornesti motorul la manivela (la 1100) si cit de greu era, in conditiile in care invirteai motorul si nu roata (fata cutie de viteze)

This post has been edited by costi: 13 Dec 2005, 12:30


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 13 Dec 2005, 12:37
Post #42


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(moshulik @ 13 Dec 2005, 11:17)
Alta metoda de pornit masina, in "situatii disperate" si cand nici macar de impins nu poti (sa zicem ca esti singur pe camp, pe drum de pamant, opresti masina, fara sa stii ca a sarit sa zicem papucul de la bendixul demarorului sau uiti farurile aprinse....). Asadar - metoda functioneaza daca ai o manivela de roti de-aia obisnuita. Tragi frana de mana , suspenzi o roata de pe fatza cu cricul, bagi in viteza (a treia ), pui contactul din cheie pe pozitia "M", apoi incepi si invartzi roata suspendata cu manivela, fixand hexagonul manivelei pe o piulitza de pe roata.

Mai zicea cineva ca daca nu ai curent in baterie pentru pompa de benzina, nu poti porni masina. Ei bine, exprimarea nu e corecta. In baterie trebuie sa fie un pic de curent care sa asigure excitarea incipienta a rotorului alternatorului, asta este minimul necesar, nu neaparat sa invarta pompa de injectie din rezervor. Alternatorul incepe si debiteaza curent "nominal" la 14V cand e masina impinsa, daca are putina tensiune la inceput pentru magnetizarea rotorului, dupa care intra in "reactie", isi auto-alimenteaza rotorul. Personal, reuseam sa "amorsez" alternatorul de pe motocicleta chiar in absenta oricarei baterii. Ce-i drept, motorul era pornit (pe magnetou) si trebuia sa turez foarte mult, insa magnetizarea remanenta din rotor era suficienta pentru a declansa reactia electromagnetica in alternator.
*



hai sa numaram aberatiile.... ca sa inteleaga lumea de ce i s-a facut rau lui costi si de ce consider si eu ca moshulik ar trebui sa... iasa la pensie! si sa-si vada de crescut nepoti in loc de dat sfaturi... imi aduce aminte de sfaturile date "mecanicii de parcare de bloc" cu inalta pregatire in ingineria saparii gropilor in cimitir!

1. invarti roata cu manivela?...so crezi tu!... dar ce te faci sa surubul/piulita se va desface si, in loc sa invarti roata, vei invarti fix surubul/piulita pana o sa cada... apoi probabil trefi la urmatorul... si in loc sa pornesti motorul vei demonta roata!

2. exprimarea nu e corecta? sau ceea ce spune persoana?... pentru ca afirmatia e perfect corecta, nu poti porni o masina ca DSN daca a) bateria nu mai da energie electrica DELOC... adica e descarcata complet de nu mai aprinzi nici un bec de 5W si cool.gif daca tensiunea scade sub 7,5 V.... deoarece computerul simte asta si nu mai permite pornirea pompei de benzina... si cam la toate masinile moderne a asa... daca incerci sa aplici invataturile de la Oltcit la DSN nu o sa poti...de ce nu iti prezinti ideile pe site-ul oltcitclub.ro???

3. "trebuie sa fie un pic de curent"..."sa mori tu"?... si daca nu e!?... daca bateria e descarcata complet?...

4. "excitarea incipienta a rotorului..".... mai nene, pune mana pe o carte de fizica... recomand manualul de fizica al nepotilor!

5. pompa de injectie din rezervor...a) DSN nu are pompa de injectie...de regula motoarele diesel au asa ceva... au injectoare... iar alea nu sunt in rezervor... poate pompa de benzina sa fie cea despre care vorbesti ...daca da, cat este "minimul necesar" pentru ca ea sa fie actionata... te rog raspunde, deoarece cred ca mi-a scapat informatia asta pana acum!...

6. cand impingi masina zici ca alternatorul "debiteaza curent nominal ...de 14V".... mai nene, vezi ca se invart fizicienii prin morminte ca sfarlezele...cum puii mei sa se masoare curentul in volti?... si sa mai fie si nominal... curentul nominal e curentul pe care-l poate asigura alternatorul in regim normal de functionare, indiferent de gama de turatii, adica curentul maxim ce-l pot absorbi consumatorii conectati la bornele alternatorului... si e in gama de 70-110 A (amperi) depinzand de modelul de masina (ma refer la gama DSN, SLZ, Logan) ...cand impingi masina, alternatorul debiteaza fix lula (cu "P")...ca impingi cu ambreiajul APASAT...adica rotile NU se invart odata cu motorul decat cand efectiv incerci pornirea... iar atunci obtii o 10-15 ture de rotatie... ca nu excita decat cel mult imaginatia unorac a tine!

7. "magnetizarea rotorului"... etc. ... prostie dupa prostie... intai il magnetizeaza apoi il alimenteaza... super!

8. motocicleta aia de care vorbesti avea DINAM care-i cu totul altceva decat ALTERNATORUL... e vorba de motocicletele de pe vremea de dupa razboi (al doilea mondial), cu sistem cu magnetou...

9. cireasa pe coliva! ... "magnetizarea remanenta din rotor era suficienta pentru a declansa reactia electromagnetica in alternator"... magnetizarea REMANTENTA...cam ce este aia domnu profesor?.... uite asa devin ateii convinsi adepti fanatici ai lui D-zeu...

in incheiere un calduros LASA-NEEEEEEE!!!!!! mad.gif


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robertt
post 13 Dec 2005, 13:07
Post #43


bilutze


Group: Members
Posts: 62
Joined: 19 March 05
From: lat44° 26' lon26° 6'




QUOTE(moshulik @ 13 Dec 2005, 11:17)
Alta metoda de pornit masina, in "situatii disperate" si cand nici macar de impins nu poti (sa zicem ca esti singur pe camp, pe drum de pamant, opresti masina, fara sa stii ca a sarit sa zicem papucul de la bendixul demarorului sau uiti farurile aprinse....). Asadar - metoda functioneaza daca ai o manivela de roti de-aia obisnuita. Tragi frana de mana , suspenzi o roata de pe fatza cu cricul, bagi in viteza (a treia ), pui contactul din cheie pe pozitia "M", apoi incepi si invartzi roata suspendata cu manivela, fixand hexagonul manivelei pe o piulitza de pe roata.
*




stii tu ceva dar nu tot; nu suspenzi nici o roata si nu invarti de ea.
si metoda este folosita numai pentru masinile cu carburator!!!
aici discutam de motoare cu injectie............


--------------------
Opel Vectra 1800 16v 2001 - b xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Korben_Dallas
post 13 Dec 2005, 13:57
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




Hai, mai, nu fiti rai, dati-i omului o sansa rolleyes.gif


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 13 Dec 2005, 14:09
Post #45


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




QUOTE(AL @ 13 Dec 2005, 12:37)
hai sa numaram aberatiile....
1. invarti roata cu manivela?...so crezi tu!... dar ce te faci sa surubul/piulita se va desface si, in loc sa invarti roata, vei invarti fix surubul/piulita pana o sa cada... apoi probabil trefi la urmatorul... si in loc sa pornesti motorul vei demonta roata!
*


Asta e valabil doar daca invarti roata din stanga, dar poti foarte bine sa o rotesti pe cea din dreapta si nu se desurubeaza.
Acuma, ce obtii daca invarti nu stiu, dar de pornit motorul si eu cred ca e cam greu.
Cu restul aberatiilor sunt de acord (adica sunt de acord ca sunt aberatii).


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 13 Dec 2005, 17:07
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




7. "magnetizarea rotorului"... etc. ... prostie dupa prostie... intai il magnetizeaza apoi il alimenteaza... super!

9. cireasa pe coliva! ... "magnetizarea remanenta din rotor era suficienta pentru a declansa reactia electromagnetica in alternator"... magnetizarea

in incheiere un calduros LASA-NEEEEEEE!!!!!! mad.gif
*

[/quote]
D'le nu mai vorbiti atat de magnetizare .Eu ma duc sa mai iau un rom mic sa ma magnetizez mai tare sa ajung la nivelul de magnetizare al cetateanului cu magnetismul si poate atunci o sa inteleg mesajul magnetic si maine cand ma trezesc(demagnetizez hac) va explic si voua ...parerea mea...


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balamuc
post 14 Dec 2005, 08:37
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 20 November 05




Eu nu uit ce belele am avut eu asta vara cu a mea.In 3 luni de vara am impins-o de 5 ori. Din pacate, de 3 ori intr-o singura zi. Mi-a cam fost frica atunci cu pornitul impins, cu atat mai mult cu cat am cam smucit-o putin, dar sper sa nu existe probleme.
O intrebare am si eu. Afara ca nu mai trage, alte simptone mai are cureaua de distributie?
Oricum mai trebuie sa mentionez ca de fiecare data cand am pornit-o impinsa, in baterie mai era totusi curent. Adica farurile se aprindeau, tacanea si alarma daca o puneam, pana si pompa o amorsa. Astfel ca putin curent mai trecea prin ea.
Nu prea cred totusi sa poti porni masina fara pic de curent in baterie. La celelalte componente nu cunosc asa bine detalii, dar stiu ca pompa de benzina este electrica si mi se pare firesc sa nu bage benzina daca nu are curent.
O zi buna.

This post has been edited by balamuc: 14 Dec 2005, 08:38


--------------------
Dacia SuperNova - B
Dacia SN Europa feb 2002, 48.000km.
Modificari fata de dotarile din fabrica: inchidere, alarma, boxe+casetofon, turometru, ceas de bord, bricheta, bord albastru + multa valoare sentimentala :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jake
post 15 Dec 2005, 11:48
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 24 May 04




Ceea ce pot eu sa va spun referitor la subiect, si astea din experienta proprie.
Toata lumea spune ca nu e voie sa pornesti impins, tras, chestii de-astea.
In principiu, este adevarat. Poate sari cureaua de distributie, si chiar sare daca, si subliniez daca, debraiezi rapid, cu soc. Socul din debraiere face sa sara cureaua.
Daca ridici piciorul de pe ambreiaj usor, nu sare nici o curea. Am facut-o de multe ori pe Golf2 si citeva dizeluri de prima generatie. Se pot porni masini cu carburator sau dizeluri vechi.
La masinile moderne, este alta poveste. Trebuie sa ai curent in baterie cit de cit serios, sa amorsezi pompa de alimentare si calculatorul de injectie sa functioneze, sa-ti comande injectoarele ! Degeaba o tragi sau impingi daca nu ai presiune in instalatie ( nu-i asa ? biggrin.gif ). Dar se poate aplica cu succes cind de exemplu nu mai ai demaror ca s-au uzat carbunii, bateria fiind in stare buna.


--------------------
Corolla 2.0 DTD - B-0xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silviu_SLV
post 23 Jan 2006, 01:40
Post #49


Inca Proprietar de Dacie


Group: Members
Posts: 15
Joined: 16 January 06




am 3 masini pe injectie benzina...... doua dacii berline ...una din 2001 una din 2004 si un renault laguna 1 ( a lu scarba de nevasta-mea ) ....toate 3 injectie ...toate 3 peste 30.000 de km...pana acuma am avut cu toate probleme cu pornirea....invatzatzi de la mine ....o baterie rezerva in portbagaj....una veche ....vai de steaua ei....sa aiba macat 10 v in ea....2 cabluri cu clesti.....cand nu porneste chiar si pe geruri de -25 grade punele in paralel.....stii ce fel o ia....spui ca nu-i adevarat ....la prima cheie......strangetzi fratilor bateriile vechi si faceti-le loc in portbagaj.....odata pe an daca o folosesti....atunci esti fericit.. blink.gif


--------------------
Nissan Terrano I 1990 / 2,7 TD - GL 07 PBC
Pauzele lungi si dese , cheia marilor succese .

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyDSN
post 25 Jan 2011, 18:51
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 29 November 10
From: Bucuresti




Sa va spun si io k azi am impinso de 5-6 ori cu cativa reni ( prieteni ) si nu a vrut sa o ia deloc , dupa acea a venit un om cu o duba si ma tras iar la fel nmk ..... pana la urma a venit un electrician sia bagat mana fermecata pe aklo pe undeva si poc a luato la sfert :X Dar vreau sa imi raspundeti si mie de ce nu porneste impinsa ????


--------------------
Dacia Super Nova 2002 - VIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boditza
post 25 Jan 2011, 19:14
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 8 September 09




ia incearca sa o pornesti acum impinsa?? o porni??


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 25 Jan 2011, 19:28
Post #52


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(GabyDSN @ 25 Jan 2011, 19:51)
Sa va spun si io k azi am impinso de 5-6 ori cu cativa reni ( prieteni ) si nu a vrut sa o ia deloc , dupa acea a venit un om cu o duba si ma tras iar la fel nmk ..... pana la urma a venit un electrician sia bagat mana fermecata pe aklo pe undeva si poc a luato la sfert :X Dar vreau sa imi raspundeti si mie de ce nu porneste impinsa ????
*


Pai daca tu nu citesti forumul si mai ales un topic pe probleme tehnice ai fi vazut de ce nu porneste.
In primul rand poate sari bila de la butonul rosu si deculeaza pompa dupa aceea poate fi contact inperfect la senzorul de turatie , senzorul temperatura lichid de racire si daca nu actioneaza eletromotorul din doua una ori cheia are probleme la contact sau mufa papuc care alimenteaza bobina eletromotorului nu face contact ( se misca si porneste eletromotorul).
Masina impinsa porneste in 2 metri daca nu are probleme legate de senzori. Ideea e sa nu se impinga masina fara bateria montata altfel apar alte probleme pe la consumatorii dar si asa se rezolva cu faza scurta si elimina problema generata de alternator daca nu are bateria montata tampon pe alimentare.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyDSN
post 26 Jan 2011, 12:30
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 29 November 10
From: Bucuresti




Da azi am fost curois sa vad daca porneste impinsa si am mers fara probleme da DJASU82 asa mia zis electricianu aseara sa aprind faza scurta si apoi sa o pornesc si a pornit wink.gif

26 Jan 2011, 12:30:
Si inca o intrebare care bila de la butonul rosu ???

This post has been edited by GabyDSN: 26 Jan 2011, 12:30


--------------------
Dacia Super Nova 2002 - VIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoR
post 26 Jan 2011, 18:26
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.863
Joined: 20 October 08
From: Buzau




Pe oala amortizorului stanga fata(in dreapta cum deschizi capota motorului) se afla un mic cauciuc rosu.Acela,la socuri mai puternice,intrerupe alimentarea cu benzina.


--------------------
Dacia SuperNova/ Opel Astra Sports Tourer/ Lada 1200 Combi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyDSN
post 26 Jan 2011, 19:38
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 29 November 10
From: Bucuresti




am vazut dar cum nu inteleg k doar am mers k ea rin niste gropi si ce gata ??? mai bn ii dau foc frate ... si cum fac dak mai imi face probleme trag in sus de el ?

26 Jan 2011, 19:41:
BoR dami si mie id tau sa ma ajuti si pe mn k problema asta te rog


This post has been edited by GabyDSN: 26 Jan 2011, 19:41


--------------------
Dacia Super Nova 2002 - VIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 26 Jan 2011, 19:49
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




apesi pe el


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyDSN
post 26 Jan 2011, 21:13
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 29 November 10
From: Bucuresti




Poi mia mai apasat un prost si tot asa numai pornea ..... smile.gif)


--------------------
Dacia Super Nova 2002 - VIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 26 Jan 2011, 21:17
Post #58


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Inseamna ca e defect, desi nu cred. Daca apesi pe el se armeaza, deci nu avea ce sa strice.


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyDSN
post 26 Jan 2011, 21:21
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 29 November 10
From: Bucuresti




DA serviccom da mia zis unu ca dak e sa fac accident apas pe ala rosu si de aklo cik opresc motoru ....


--------------------
Dacia Super Nova 2002 - VIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 26 Jan 2011, 21:41
Post #60


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Gresit! Cand faci accident (doamne fereste), contactul ala are o bila in el, bila sare si intrerupe alimentarea cu curent a pompei de benzina si bobinei de aprindere. Ca sa pornesti motorul din nou, e necesar sa apesi pe ciuperca aia rosie, o sa simti la deget un clant, bila intra la locul ei, iar alimentarea celor 2 componente electrice cu curent e posibila. Deci, cum e?


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 02:12
Forum Renault